Hotărârea nr. 210/2020
210/04.06.2020 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoaraprivind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara
Consiliul Local al Municipiului Timisoara
Având în vedere Referatul de aprobarea a proiectului de hotărâre, nr. SC2020-11276/25.05.2020, al Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF 2020 - 22704/25.05.2020 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 28.05.2020 - Anexa la Raportul de specialitate nr. IF 2020 -22704/25.05.2020;
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane nr. SC2020 - 11276/28.05.2020, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/25.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfăşurare a şedinţelor Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în situaţii excepţionale, constatate de autorităţile abilitate;
Având în vedere prevederile art. 129 alin. (2), lit. a) si alin. (3) lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
În conformitate cu prevederile art. 196, alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
HOTARASTE
Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Generală Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.
Presedinte de sedinta DAN DIACONU | Contrasemneaza SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI |
ROMÂNIA
JUDEȚUL TIMIȘ
MUNICIPIUL TIMIȘOARA
Nr. SC kW
REFERAT DE APROBARE A PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE
Secțiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre
Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de Funcții pentru Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara
Secthoieaa2-a
Motivul emiterii proiectului de hotărâre
-
1. Descrierea situației actuale
-
• In cadrul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara un funcționar public debutant si-a finalizat perioada de stagiu;
-
2. Schimbări preconizate și rezultate așteptate
-
• Având în vedere prevederile ari. 388 alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 475 lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ s-a procedat la numirea definitiva a unui funcționar public, astfel:
- un consilier clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Biroului Impuneri Mijloace de Transport a fost numit definitiv in funcția publica de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu
Menționăm că modificările propuse nu influențeză numărul de posturi aprobate la nivelul DFMT, ci se modifica doar Statul de funcții aprobat prin H.C.L. nr. 431/ 2019.
-
3. Alte informații
Organigrama și Regulamentul de Organizare și Funcționare nu se modifică și rămân în forma aprobată prin H.C.L. nr. 422/2018. respectiv prin H.C.L. nr. 79/2017.
2 21
-
4. Concluzii
Raportat la cele prezentate mai sus propunem:
- modificarea și aprobarea Statului de Funcții pentru Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara conform Anexei I care face parte integrantă din prezentul referat.
PRIMAR
VICEPRIMAR
FARKAS IM RE
NICOLAE ROBU
DIRECTOR EXECUTIV ADRIAN BODO .
NOTĂ: Elementele de natură tehnică, de detaliu, se vor regăsi în raportul de specialitate și, dacă se impune, în nota de fundamentare.
2 21
ROMÂNIA
JUDEȚUL TIMIȘ
MUNICIPIUL TIMIȘOARA
DIRECȚIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
NR. IF 2020 - /
RAPORT DE SPECIALITATE
privind proiectul de hotarare pentru modificarea si aprobarea Statului de funcții pentru Direcția Fiscala a Municipiului Timișoara
Având in vedere Referatul de aprobare al proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timișoara și Proiectul de hotărâre privind modificarea si aprobarea Statului de funcții pentru Direcția Fiscala a Municipiului Timișoara prin care se propune modificarea și aprobarea Statului de funcții, facem următoarele precizări:
in cadrul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara un funcționar public debutant si-a finalizat perioada de stagiu, iar in urma evaluării a obtinut calificativul corespunzător.
In conformitate cu art. 388 alin. (3) lit. a) coroborat cu ari. 475 lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ s-a procedat la numirea definitiva a unui funcționar public, astfel:
- un consilier clasa I. gradul profesional debutant din cadrul Biroului Impuneri Mijloace de Transport a fost numit definitiv in funcția publica de execuție de consilier, clasa I. gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu
Menționam ca modificarea propusa nu influențează numărul de posturi aprobat la nivelul DFMT. De asemenea Organigrama instituției nu se modifică, aceasta rămânând în forma aprobată prin 1ICL nr. 422/ 13.09.2018. și de asemenea nici Regulamentul de Organizare și Funcționare nu se modifică și rămâne în forma aprobată prin prin I I.C.L. nr. 79/14.03.2017
Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de funcții pentru Direcția Fiscala a Municipiului Timișoara îndeplinește condițiile pentru a fi supus dezbaterii si aprobării plenului consiliului local.
COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. PĂUN FLOARE
2 21
Timișoara 2021
Capitală Europeană a Culturii
Cod FO 53-01, ver. 2
DIRECȚIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
Anexa II la HCL nr.
din
APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU
STAT DE FUNCȚII
Nr.crt |
Denumirea funcției |
Nivel studii | |||
Nr. posturi |
Clasa |
Grad | |||
A . Funcții publice de conducere | |||||
1 |
Director executiv |
S |
1 |
II | |
2 |
Sef serviciu |
S |
5 |
II | |
3 |
Șef birou |
s |
4 |
II | |
Total funcții publice de conducere |
10 | ||||
B. Funcții publice de execuție | |||||
4 |
Consilier |
s |
71 |
1 |
superior |
5 |
Consilier |
s |
30 |
1 |
principal |
6 |
Consilier |
s |
13 |
1 |
asistent |
7 |
Consilier |
s |
4 |
1 |
debutant |
8 |
Consilier juridic |
s |
5 |
I |
superior |
9 |
Consilier juridic |
s |
1 |
1 |
principal |
10 |
Consilier juridic |
s |
1 |
I |
asistent |
11 |
Consilier achiziții publice |
s |
1 |
1 |
superior |
12 |
Referent |
M |
11 |
III |
superior |
13 |
Referent |
M |
0 |
III |
principal |
14 |
Referent |
M |
0 |
III |
asistent |
15 |
Referent |
M |
0 |
111 |
debutant |
Total funcții publice de execuție |
137 | ||||
Total funcții publice |
147 | ||||
C. 1. Funcții personal contractual conducere |
Grad | ||||
16 |
Șef birou |
S |
1 |
II | |
Total personal contractual de conducere |
1 | ||||
C. 2 Funcții personal contractual execuție |
Treapta | ||||
17 |
Inspector de specialitate |
s |
2 |
1 | |
18 |
Inspector de specialitate |
s |
1 |
II | |
19 |
Referent |
M |
2 |
I | |
20 |
Referent |
M |
2 |
II | |
Total personal contractual de execuție |
7 |
«mm | |||
Total personal contractual |
8 | ||||
TOTAL GENERAL |
155 |
Număr total posturi |
155 |
din care : | |
1. Funcții publice |
147 |
- de conducere |
10 |
- de execuție |
137 |
2. Personal contractual |
8 |
- de conducere |
1 |
- de execuție |
7 |
DIRECTOR EXECUTIV
ADRIAN BODO
COMPARTIMENT RESURSE UMANE PĂUN FLOARE
ROMÂNIA
JUDEȚUL TIMIȘ
MUNICIPIUL TIMIȘOARA
DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA
NR. IF 2020 – 22704/25.05.2020
RAPORT DE SPECIALITATE
privind proiectul de hotarare pentru modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara
Avand in vedere Referatul de aprobare al proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timișoara și Proiectul de hotărâre privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara prin care se propune modificarea și aprobarea Statului de funcţii, facem urmatoarele precizari:
In cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara un functionar public debutant si-a finalizat perioada de stagiu, iar in urma evaluarii a obtinut calificativul corespunzator.
In conformitate cu art. 388 alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 475 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ s-a procedat la numirea definitiva a unui functionar public, astfel:
- un consilier clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Biroului Impuneri Mijloace de Transport a fost numit definitiv in functia publica de executie de consilier, clasa I, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu
Mentionam ca modificarea propusa nu influenteaza numarul de posturi aprobat la nivelul DFMT. De asemenea Organigrama instituţiei nu se modifică, aceasta rămânând în forma aprobată prin HCL nr. 422/ 13.09.2018, şi de asemenea nici Regulamentul de Organizare şi Funcţionare nu se modifică și rămȃne ȋn forma aprobată prin prin H.C.L. nr. 79/14.03.2017
Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de funcții pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara indeplineste conditiile pentru a fi supus dezbaterii si aprobarii plenului consiliului local.
DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE
EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE
| DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA | |||||||
Anexa II la HCL nr………………din…………..…………..…. | APROBAT | |||||||
PRIMAR | ||||||||
NICOLAE ROBU | ||||||||
STAT DE FUNCŢII | ||||||||
Nr.crt | Denumirea funcţiei | Nivel studii | "Din care | |||||
ocupate" | Vacante | |||||||
Nr. posturi | Clasa | Grad | ||||||
A . Funcţii publice de conducere | ||||||||
1 | Director executiv | S | 1 | II | 4 | -3 | ||
2 | Sef serviciu | S | 5 | II | 19 | -14 | ||
3 | Şef birou | S | 4 | II | 8 | -4 | ||
Total functii publice de conducere | 10 | 31 | -21 | |||||
B. Funcţii publice de execuţie | ||||||||
4 | Consilier | S | 71 | I | superior | |||
5 | Consilier | S | 30 | I | principal | 3 | 27 | |
6 | Consilier | S | 13 | I | asistent | |||
7 | Consilier | S | 4 | I | debutant | |||
8 | Consilier juridic | S | 5 | I | superior | 2 | 3 | |
9 | Consilier juridic | S | 1 | I | principal | 2 | -1 | |
10 | Consilier juridic | S | 1 | I | asistent | 1 | 0 | |
11 | Consilier achizitii publice | S | 1 | I | superior | |||
12 | Referent | M | 11 | III | superior | 53 | -42 | |
13 | Referent | M | 0 | III | principal | 4 | -4 | |
14 | Referent | M | 0 | III | asistent | 1 | -1 | |
15 | Referent | M | 0 | III | debutant | |||
Total funcţii publice de execuţie | 137 | 66 | -18 | |||||
Total functii publice | 147 | |||||||
C.1. Funcţii personal contractual conducere | Grad | |||||||
16 | Şef birou | S | 1 | II | 0 | 1 | ||
Total personal contractual de conducere | 1 | |||||||
C.2 . Functii personal contractual executie | C.2 Funcţii personal contractual execuţie | Treapta | ||||||
17 | Inspector de specialitate | S | 2 | I | 6 | 0 | ||
18 | Inspector de specialitate | S | 1 | II | ||||
19 | Referent | M | 2 | I | ||||
20 | Referent | M | 2 | II | ||||
Total personal contractual de execuţie | 7 | |||||||
Total personal contractual | 8 | 6 | 1 | |||||
TOTAL GENERAL | 155 | |||||||
Număr total posturi | 155 | |||||||
din care : | ||||||||
1. Funcţii publice | 147 | |||||||
- de conducere | 10 | |||||||
- de execuţie | 137 | |||||||
2. Personal contractual | 8 | |||||||
- de conducere | 1 | |||||||
- de execuţie | 7 | |||||||
DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE | ||||||||
ADRIAN BODO PAUN FLOARE |
DIRECȚIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
Anexa II la HCL nr..................din................................
APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU
STAT DE FUNCȚII
Nr.crt |
Denumirea funcției |
Nivel studii | |||
Nr. posturi |
Clasa |
Grad | |||
A . Funcții publice de conducere | |||||
1 |
Director executiv |
S |
1 |
II | |
2 |
Sef serviciu |
S |
5 |
II | |
3 |
Șef birou |
s |
4 |
II | |
Total funcții publice de conducere |
10 | ||||
B. Funcții publice de execuție | |||||
4 |
Consilier |
s |
71 |
1 |
superior |
5 |
Consilier |
s |
30 |
1 |
principal |
6 |
Consilier |
s |
13 |
1 |
asistent |
7 |
Consilier |
s |
4 |
1 |
debutant |
8 |
Consilier juridic |
s |
5 |
I |
superior |
9 |
Consilier juridic |
s |
1 |
1 |
principal |
10 |
Consilier juridic |
s |
I |
I |
asistent |
11 |
Consilier achiziții publice |
s |
1 |
1 |
superior |
12 |
Referent |
M |
11 |
III |
superior |
13 |
Referent |
M |
0 |
III |
principal |
14 |
Referent |
M |
0 |
III |
asistent |
15 |
Referent |
M |
0 |
111 |
debutant |
Total funcții publice de execuție |
137 | ||||
Total funcții publice |
147 |
W////////A | |||
C. 1. Funcții personal contractual conducere |
Grad | ||||
16 |
Șef birou |
S |
1 |
II | |
Total personal contractual de conducere |
1 | ||||
C. 2 Funcții personal contractual execuție |
Treapta | ||||
17 |
Inspector de specialitate |
S |
2 |
1 | |
18 |
Inspector de specialitate |
S |
1 |
II | |
19 |
Referent |
M |
2 |
I | |
20 |
Referent |
M |
2 |
II | |
Total personal contractual de execuție |
7 | ||||
Total personal contractual |
8 | ||||
TOTAL GENERAL |
155 |
Număr total posturi |
155 |
din care ; | |
1. Funcții publice |
147 |
- de conducere |
10 |
- de execuție |
137 |
2. Personal contractual |
8 |
- de conducere |
1 |
- de execuție |
7 |
DIRECTOR EXECUTIV
ADRIAN BODO
COMPARTIMENT RESURSE UMANE PĂUN FLOARE