Hotărârea nr. 160/2011
160/19.04.2011 privind aprobarea asocierii dintre Municipiul Timişoara şi structuri sportive si acordarea contributiei financiare pentru sustinerea activitatii sportive pe anul 2011privind aprobarea asocierii dintre Municipiul Timişoara şi structuri sportive si acordarea contributiei financiare pentru sustinerea activitatii sportive pe anul 2011
Consiliul Local al Municipiului Timisoara
Având în vedere Referatul nr. SC2011-3090/04.04.2011, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Ţinând seama de Adresele inregistrate de la structurile sportive, privind solicitarile de acordare a contributiei financiare din partea Municipiului Timisoara pentru sustinerea activitatii sportive pe anul 2011;
Tinind seama de Raportul de evaluare nr. SC2011-3090/15.02.2011, a activităţii sportive desfăşurate de cluburile asociate cu Municipiul Timisoara in anul 2010, cu Anexa nr. 16-1;
In conformitate cu prevederile Legii nr. 69/2000, a educaţiei fizice şi sportului, modificată;
Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
Având in vedere Hotărârea de Guvern nr. 1447/2007- privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportiva;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b) si e), alin. (6) lit. a), pct. 6 alin. (7) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
In temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
HOTARASTE
Art. 1: (1)Se aprobă asocierea, pe perioada anului 2011, între Municipiul Timişoara si structuri sportive, conform Anexei nr. 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.
(2) Scopul asocierii este finantarea si realizarea in comun a actiunii de promovare si dezvoltare a activitatii sportive de performanta si a actiunilor sportive deschise comunitatii, asigurarea conditiilor organizatorice si materiale pentru practicarea disciplinelor sportive importante si de traditie la nivel de performanta, imbunatatirea nivelului de performanta al sportivilor din cluburile sportive, atragerea unui numar cat mai mare de practicanti din randul populatiei din Timisoara, precum si promovarea imaginii municipiului Timisoara, in plan national si international.
Art. 2: (1) Se aproba Contractul de asociere-cadru dintre Municipiul Timişoara şi structuri sportive, pentru finanţarea şi realizarea în comun a activitatilor sportive desfasurate in anul 2011, cuprinse in calendarele sportive anuale, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3: (1) Se aproba contributiile financiare pe anul 2011, de la bugetul local al Municipiului Timisoara, din cap. 67.02. "Cultură, recreere şi religie" (67.02.05. "Servicii recreative şi sportive"), pentru activitatile sportive ale structurilor sportive, in sumele prevazute în Anexa nr.1 la prezenta hotarâre.
Art. 4: (1)Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Direcţia Economică şi Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 5: (1) Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Economice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Serviciului Audit Public Intern
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Structurilor sportive;
- Mass-media locale.
Presedinte de sedinta ADRIAN PAU | Contrasemneaza SECRETAR IOAN COJOCARI |
ANEXA nr.1 la CONTRACT DE ASOCIERE/ sau ACT ADIȚIONAL
aprobat prin HCL nr.
Cap.I. Considerații generale
Prezenta anexa cuprinde categoriile de cheltuieli care se pot efectua de catre structura sportiva contractanta din contribuția financiara de la bugetul local, in baza prevederilor H.G. nr. 1447/2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportiva, urmarind finalitatea prevederilor acestor norme, coroborata cu Legea nr.69/2000 a educatiei fizice si sportului si alte prevederi legale in vigoare .
Aceste acte normative si altele specifice in legatura cu cele mentionate, reglementează categoriile de cheltuieli specifice și, după caz, cuantumurile acestora, ce se pot efectua pentru realizarea activității sportive, pentru participanții la acțiunile sportive, precum și alte aspecte financiare ale activității sportive.
În înțelesul acestor acte normative, termenii și expresiile utilizate au următoarele semnificații:
-
1. activitate sportivă - complex de acțiuni care au ca scop comun îndeplinirea unor obiective cu caracter sportiv. Categoriile de acțiuni care constituie activitatea sportivă sunt: acțiunile de pregătire sportivă, competițiile sportive și alte acțiuni sportive, denumite împreună acțiuni sportive;
-
2. acțiune de pregătire sportivă - acțiune sportivă desfășurată în țară sau în străinătate, realizată în baza unui program stabilit, sub supravegherea uneia sau mai multor persoane calificate, având ca scop dezvoltarea psihomotrică a individului și participarea la competiții sportive;
-
3. competiție sportivă - acțiune sportivă organizată de structuri sportive și/sau de alte entități competente, în baza unui regulament, care are ca obiective ameliorarea rezultatelor sportive, realizarea de recorduri și/sau obținerea victoriei;
-
4. alte acțiuni sportive - acțiuni care prezintă interes pentru activitatea sportivă, altele decât competițiile sportive și cele de pregătire sportivă, desfășurate în țară sau în străinătate, cum ar fi: congrese, conferințe, simpozioane, seminarii, colocvii ori alte reuniuni, întâlniri de lucru, schimburi de experiență, gale, expoziții, cursuri și stagii de practică și specializare sau perfecționare și altele asemenea, precum și acțiuni de cercetare, documentare, informare, promovare, consultanță și altele asemenea;
-
5. alimentație de efort - tip de alimentație specială, necesară compensării pierderilor de nutrienți în urma efortului depus de sportivi în programele de pregătire și de participare în competiții;
-
6. susținătoare de efort - substanțe sintetice sau naturale cu efecte ergo- sau profotrope utilizate în vederea reechilibrării biologice a sportivilor. Acestea au scop profilactic, curativ și accelerează refacerea după efort, contribuind indirect la susținerea biologică a efortului următor; substanțe care nu sunt incluse pe lista substanțelor interzise întocmită de Agenția Mondială Antidoping (WADA);
-
7. structurile sportive sunt asociatii de drept privat sau institutii de drept public, constituite sau infiintate, dupa caz, in scopul organizarii si administrarii unei activitati sportive si care au drept obiectiv promovarea uneia sau mai multor discipline sportive, practicarea acestora de catre membrii lor si participarea la activitatile si competitiile sportive. In sensul prezentelor norme se denumesc si organizatii sportive.
-
8. participanții la acțiunile sportive :
a. la acțiunile de pregătire sportivă interne și internaționale :
-
(1) - sportivi;
-
(2) - antrenori;
-
(3) - medici, asistenți medicali, maseuri, fizioterapeuți, cercetători, operatori video, alți specialiști care contribuie la realizarea pregătirii.Acestia pot beneficia pe perioada acțiunilor de pregătire sportivă de aceleași drepturi ca și sportivii, cu excepția cazurilor în care acțiunile sunt organizate în localitățile în care își au domiciliul aceste persoane și organizatorii au stabilit să nu locuiască cu sportivii cantonați, situație în care vor beneficia de una sau două mese pe zi, după caz.
Numărul, structura și componența nominală ale participanților la acțiunile de pregătire sportivă se stabilesc de organizațiile sportive organizatoare, în funcție de ramura de sport, de scopul și importanța acțiunii și de resursele financiare prevăzute în buget.
b. la competițiile sportive și la alte acțiuni sportive interne și internaționale :
-
(1) La competițiile sportive interne și internaționale, în afară de sportivi, pot participa antrenori, medici, asistenți medicali, fizioterapeuți, operatori video, alți specialiști, precum și alte persoane din cadrul autorității, instituției sau structurii sportive participante ori din afara acesteia, care contribuie la asigurarea condițiilor tehnice și administrative necesare efectuării deplasării, participării sportivilor în competiție și realizării obiectivelor propuse.
-
(2) Sportivii și celelalte persoane care participă la competițiile sportive alcătuiesc delegația sportivă a organizației sportive pe care o reprezintă.
-
(3) Numărul, structura și componența nominală ale delegației sportive care participă la competiții sportive și perioada de deplasare a acesteia se stabilesc de organizația sportivă pe care o reprezintă, în raport cu regulamentul competiției, necesitățile concrete de îndeplinire a obiectivelor stabilite și cu încadrarea în fondurile prevăzute în buget.
-
(4) La celelalte acțiuni sportive interne și internaționale prevăzute de norme, numărul, structura și componența nominală ale participanților se stabilesc, după caz, de organizația sportivă organizatoare sau participantă la acțiune, în raport cu regulamentele ori condițiile de participare comunicate de organizatori, scopul și obiectivele acțiunii și prevederile bugetare aprobate cu această destinație.
-
(5) Numărul arbitrilor la competițiile sportive interne și internaționale se stabilește de federațiile sportive naționale, respectiv de federațiile sportive internaționale, conform regulamentelor proprii.
Cap.II. Categorii de cheltuieli ce pot fi efectuate pentru realizarea acțiunilor sportive, pentru participantii la acțiuni sportive, si documentele justificative care stau la baza efectuarii platilor din contributia financiara a Municipiului Timișoara
- in baza prevederilor H.G. nr. 1447 / 2007, cu articolele specificate pe categoria de cheltuiala, coroborat cu prevederile Legii 69/2000 si alte prevederi legale in vigoare_________________________________________________________________________________
Nr. crt. |
Categoria de cheltuiala eligibila |
Baza legala |
Documente justificative |
1. |
Cheltuieli de transport : | ||
(2) Transportul delegatiei sportive in localitate pentru participarea la acțiunile sportive (pregatire sportiva,competitie,alte actiuni) se poate face cu mijloace de transport auto proprii, închiriate, cu autoturisme proprietate personală sau cu mijloace de transport în comun si publice, în condițiile legii.
|
Art. 9 |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala delegatie sportiva -bilet tren/avion/alte mijloace sau alte documente fiscale(facturi,chitante,bonuri) transport grup/combustibili -transport auto propriu-combustibili , lubrifianti: tabel cu mijloacele din parcul auto si justificarea cheltuielilor pentru masinile din parcul auto al clubului calculul dupa norme pe consum masini din parc auto propriu( autocarele echipelor din club, autoutilitarele si autoturisme la dispozitia staffului tehnic si administrativ) - cu avionul, clasa economic: oferte de referinta de la companii, pentru tarif standard la nivelul maximal al clasei |
b) pentru pregătire sportiva in cantonamente, semicantonamente si participarea la competitii, transportul participanților se poate face cu mijloace de transport auto proprii, închiriate, cu autoturisme proprietate personală sau cu mijloace de transport în comun si publice, în condițiile legii. |
economice | ||
|
Art.10 | ||
1.5. (1)La acțiunile sportive organizate în țară și în străinătate se pot deconta drept cheltuieli de transport si:
(2) La acțiunile sportive interne și internaționale se mai pot efectua cheltuieli privind:
|
Art.11(1) si (2); |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -documente fiscale pe categorii cheltuieli |
c) transportul pe destinația dus-întors dintre aeroport sau gară și locul de cazare | |||
2. |
Cheltuieli de cazare | ||
2.1. (1) Cazarea participanților la acțiunile de pregătire sportivă organizate în țară și la competițiile sportive interne :
(2) Pentru sedere pe durata in localitatea Timisoara, sportivii, stafful tehnic si administrativ al clubului pot beneficia de cazare în locuințe/sau aparthoteluri inchiriate , cu contract de inchiriere, cu limita superioara corespunzatoare tarifelor hotelurilor categoria de 3 stele si raportat la ofertele pietei ; |
Art.12(1) |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala lot / delegatie sportiva -diagrama cazare/grup delegatie -documente fiscale pe categorii cheltuieli | |
2.2.Cazarea participanților la competițiile sportive și la alte acțiuni sportive internaționale organizate în țară : se poate face în hoteluri până la categoria 5 stele inclusiv, în funcție de nivelul, importanța și/sau regulamentul competiției, după caz. |
Art.12(2) | ||
2.3. (1) La acțiunile sportive organizate în străinătate:
(2)În cazuri temeinic justificate, conducătorul entității trimițătoare poate aproba, pe baza documentelor justificative, plata cheltuielilor de cazare peste plafoanele prevăzute de normele legale specifice în vigoare. |
Art.12(3); | ||
3. |
Cheltuieli de masă |
(1) Cheltuielile zilnice de masă pentru acțiunile sportive organizate în Municipiul Timisoara de catre club sau in tara in calitate de participant, se diferențiază pe categorii de acțiuni :
|
Art.13 (1),(2), (3),(4) |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala lot / delegatie sportiva -diagrama cazare/grup delegatie -documente fiscale pe categorii cheltuieli | |
(2) La acțiunile sportive organizate în străinătate se pot efectua cheltuieli zilnice de masă pentru participanți până la nivelul diurnei în valută prevăzute de dispozițiile legale în materie pentru fiecare țară în care are loc deplasarea. |
conform Art.13(5),(6), (7),(8),(9), (10) |
4. |
Cheltuieli privind alimentația de efort |
Art.14,art.15, art.16; | |
a) cluburile sportive, pentru sportivii din secțiile cluburilor, la toate categoriile de vârstă - până la 450 lei lunar/persoană. Pe perioada acțiunilor de pregătire sportivă la care se alocă cheltuieli de masă pentru minimum două mese pe zi, structurile sportive nu pot acorda alimentație de efort.
|
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala lot sportivi -documente fiscale pe categorii cheltuieli | ||
5. |
Cheltuieli privind plata arbitrilor, medicilor și a altor persoane |
Art.17 Regulamente /Hotarari FR | |
|
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -extrase din Regulamente pentru fundamentarea plafoanelor -lista nominala beneficiari baremuri/ state de plata -documente fiscale pe categorii servicii |
6. |
Cheltuieli privind asigurarea persoanelor, a materialelor și a echipamentului sportiv și a altor bunuri |
Art.18; | |
-pe perioada actiunii, pentru membrii delegatiilor sportive participante in competitii internationale/Cupe europene intercluburi
|
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala delegatie/ lot sportivi -documente fiscale pe categorii cheltuieli | ||
7. |
Cheltuieli pentru achiziționarea de materiale și echipament sportiv |
Art.19 | |
Pentru realizarea acțiunilor sportive se pot efectua cheltuieli pentru achiziționarea de instalații și materiale sportive, echipament sportiv de pregătire și competiție, ținuta de reprezentare. |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala delegatie/ lot sportivi -documente fiscale pe categorii cheltuieli -note receptie materiale | ||
8. |
Cheltuieli medicale și pentru controlul doping |
Art.20(2), Art.21 | |
|
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -prescriptie medic specialitate/ scrisoare medicala -lista nominala lot sportivi -documente fiscale pe categorii cheltuieli |
chirurgicale, structurile sportive pot efectua cheltuieli de transport si pensiune completa pentru sportivi pe durata spitalizării si pentru medic pe durata vizitelor de monitorizare a starii de sanatate a sportivului.
| |||
9. |
Alte categorii de cheltuieli: |
Art.22,Art.23, Art.24 | |
(1) Pentru organizarea, respectiv desfasurarea actiunilor sportive, se pot efectua , dupa caz, cheltuieli si pentru:
13 lei/zi/persoană, în cazul acțiunilor sportive, altele decât cele de pregătire; |
Art.22(1) |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala delegatie/ lot sportivi -documente fiscale pe categorii cheltuieli -note receptie materiale |
k) taxe de parcare și servicii de protocol la acțiunile sportive internaționale;
|
Art.22(2) Art.23 | ||
10. |
Premii, indemnizații, prime si alte drepturi | ||
A). premii pentru sportivi : conform art. 25 alin.(1) pct.l),m),n) si alin.(3) ;art. 26, art.27,art.28,art.29,art.30(3),(4);art.31 ; (1)Pentru performanțele deosebite obținute în competiții sportive, cluburile sportive pot acorda sportivilor, pe categorii de varsta,în funcție de valoarea performanței, de importanța și amploarea competiției, de contribuția personală , premii în lei și/sau în obiecte, până la valoarea sumelor prevăzute în normative:
|
Art. 25 alin.(1) pct. l),m),n) si alin.(3); |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala lot sportivi/staff tehnic -state de plata |
-tineret si juniori I: I=2100lei/II=1400lei/III=1000lei
3.Cupa României: -discipline sportive individuale: I=1000lei/II=800lei/III=600lei -jocuri sportive: I=2100lei/II=1400lei/III=1100lei
Premiile cumulate acordate sportivilor potrivit alin. (4) nu pot depăși 50% din valoarea premiilor acordate de A.N.S.T si C.O.S.R.
|
Art.26 Art.27 Art.28 Art.29(1) |
Premiile se acordă diferențiat, în funcție de valoarea meciurilor și de contribuția fiecărui sportiv.
|
Art.29(2) Art.30(3),(4) | ||
B). premii pentru antrenori, tehnicieni si alti specialisti : (1) Nivelul maxim al premiului ce se poate acorda antrenorilor pentru performanțele obținute de sportivi, inclusiv pentru recordurile realizate de aceștia, la una dintre competițiile sportive prevăzute la pct.10- subpct.A-alin. (1),(4), se stabilește conform prevederilor normativelor. |
Art. 32 si Art.33. | ||
C). alte premii acordate la actiuni sportive:
|
Art.40, Art.46; | ||
D). indemnizatii: Sportivii de performanță, legitimați în cadrul unui club sportiv, antrenorii acestora și alți membri ai colectivului tehnic pot primi pe perioada acțiunii de pregătire sportivă organizată de clubul respectiv și pe perioada competiției sportive la care participă în numele clubului o indemnizație în sumă de până la 80% din nivelul indemnizației de lot național, în baza criteriilor stabilite de clubul sportiv: maxim 560 lei -seniori, respectiv maxim 400 lei-juniori. |
Art.47(3) |
-referat justificativ pentru fundamentarea si scopul efectuarii cheltuielilor -lista nominala lot sportivi/staff tehnic -state de plata |
11. |
Dispoziții finale: (l)Premiile, primele și alte drepturi acordate în baza prezentelor norme se |
Art.51 |
Documentele justificative |
impozitează potrivit legii. (2) Cheltuielile pentru realizarea competițiilor sportive interne se |
Art.52 |
originale ale structurii sportive se depun in copie | |
efectuează astfel:
|
Art.53 Art.56 |
xerox cu viza’’conform cu original’’ |
Sef Serviciu Administrare Patrimoniu-
Baze sportive,
Martin Staia
Întocmit consilier, loan Mihai Costa
Municipiul Timișoara,
Director executiv Direcția Economica, Smaranda Haracicu
Director executiv Direcția Patrimoniu,
Nicusor Constantin Miut
Structura sportiva,
Președinte / Director
ROMÂNIA
JUDEȚUL TIMIȘ
MUNICIPIUL TIMIȘOARA
DIRECȚIA PATRIMONIU
serviCiul ADMINISTRARE PATRIMONIU-
BAZE SPORTIVE
DP2011-3090 /04.04.2011
APROBAT
PRIMAR,
GHEORGHE CIUHANDU
Bd C.D. Loga nr. 1, Timișoara, tel/fax: +40 256 -204886, e-mail: relatii.publice@primariatm.ro internet: www.primariatm.ro
REFERAT
privind aprobarea asocierii dintre Municipiul Timișoara și structuri sportive si acordarea contributiei financiare pentru sustinerea activitatii sportive pe anul 2011
Prin HCL nr.31/15.02.2011 a fost aprobat bugetul local al Municipiului Timisoara pe anul 2011, care prevede la cap. 67.02.05.01-Sport suma de 4.879.410 lei, din care 3.327.261 lei sunt restante din anul 2010, rezultand un buget disponibil in suma de 1.552.149 lei.
In baza Raportului de evaluare nr. SC 2011-3090 /15.02.2011, a activitatii sportive desfășurate de cluburile asociate cu Municipiul Timisoara in anul 2010, cu Anexele nr. 1-14, Comisia de evaluare si analiza a performantelor sportive obținute de echipele asociate cu Municipiul Timișoara, constituită în baza HCL nr.516/25.11.2008, a analizat și a evaluat activitățile sportive desfășurate de structurile sportive asociate.
Aceste structuri sportive au transmis fiecare in parte, prin Adresele inregistrate, informarea privind rezultatele sportive obtinute si modul de realizare a obiectivelor cuprinse in contractul de asociere, respectiv au anexat Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2011.Cluburile sportive asociate sunt cu reprezentare polisportiva, pentru mai multe discipline sportive.
Avand in vedere ca au solicitat Municipiului Timisoara prelungirea asocierii pentru durata anului 2011 si acordarea unei contributii financiare anuale in baza contractului de asociere in derulare , Comisia a analizat solicitarile pentru acordarea contributiilor financiare necesare pentru calendarele competitionale desfasurate de cluburi, la nivelul seniori si juniori, feminin si masculin, la individual si pe echipe, pe parcursul anului 2011.
A fost propusa alocarea unei contributii financiare totale pe anul 2011, pentru aceste structuri sportive asociate, in suma totala de 1.210.000 lei. Aceasta valoare este inclusa in bugetul disponibil aprobat de 1.552.149 lei.
In afara celor mentionate mai sus , Comisia de evaluare si analiza, a luat in considerare si solicitarile depuse prin Adresele inregistrate de catre alte structuri si organizatii sportive monosportive, avand reprezentare pentru o disciplina sportiva, privind finantarea din partea Municipiului Timisoara a activitatilor sportive desfasurate in anul 2011. Lista cu programele sportive jurizate a fost cuprinsa in Anexa 16-1, cap.B, la Raportul de evaluare cu nr. SC 20113090 /22.03.2011, a activității sportive desfășurate de cluburile asociate cu Municipiul Timisoara in anul 2010.
In urma analizei cererilor de finantare depuse si tinand cont ca aceste structuri si organizatii sportive vor derula in anul 2011 activitati sportive reprezentand discipline sportive importante olimpice si avand istoric si traditie in Timisoara, comisia a propus alocarea contributiilor financiare prin contracte de asociere, in suma totala de 262.000 lei, care se incadreaza impreuna cu finantarile pentru cluburile associate anterior mentionate, in bugetul disponibil aprobat de 1.552.149 lei.
Drept pentru care, prin prezentul referat, propunem aprobarea asocierii dintre Municipiul Timișoara si structurile sportive admise, si stabilirea contributiilor financiare pentru anul 2011.
Lista structurilor sportive admise, cu programele lor sportive, va fi anexă a proiectului de hotărâre de consiliu.
Derularea asocierii , se va face in urmatoarele conditii:
-
1. Se aprobă asocierea, pe perioada anului 2011 , între Municipiul Timișoara si structuri sportive, conform Anexei 1 la hotararea de consiliu local.
-
2. Scopul asocierii este finantarea si realizarea in comun a actiunii de promovare si dezvoltare a activitatii sportive de performanta si a actiunilor sportive deschise comunitatii, asigurarea conditiilor organizatorice si materiale pentru practicarea disciplinelor sportive importante si de traditie la nivel de performanta, imbunatatirea nivelului de performanta al sportivilor din cluburile sportive, atragerea unui numar cat mai mare de practicanti din randul populatiei din Timisoara, precum si promovarea imaginii municipiului Timisoara, in plan national si international.
-
3. Se aproba contractul de asociere-cadru dintre Municipiul Timișoara și structuri sportive, pentru finanțarea și realizarea în comun a activitatilor sportive cuprinse in calendarele sportive anuale, conform Anexei nr.2, care face parte integrantă din hotărârea de consiliu.
-
4. Se aproba contributiile financiare pe anul 2011, de la bugetul local al Municipiului Timisoara, din cap.67.02. "Cultură, recreere și religie" (67.02.05.’’Servicii recreative și sportive’’), pentru activitatile sportive ale structurilor sportive, in sumele prevazute în Anexa nr.1 la hotarârea de consiliu.
-
5. Derularea contractului privind plata contributiei va fi realizata cu plati in transe, in functie de resursele bugetare disponibile si a disponibilului in cont la data solicitarii platii, pe masura prezentarii si aprobarii documentelor justificative pentru cheltuielile efectuate.
-
6. Categoriile de cheltuieli, care se pot suporta din bugetul local, aferente contributiei Municipiului Timisoara in cadrul asocierii, sunt precizate in Anexa 1 la contractul de asociere, in baza prevederilor HG nr.1447/2007.
-
7. Fiecare structura asociata contribuie in cadrul asocierii, cu urmatoarele:
-
1. administreaza sumele alocate de la bugetul local pentru acoperirea in mod exclusiv a cheltuielilor necesare, conform categoriilor precizate in Anexa 1 la contract si numai in scopul pentru care a fost incheiata asocierea ;
-
2. asigura acoperirea tuturor cheltuielilor, cu exceptia celor acoperite din bugetul local, necesare asigurarii conditiilor organizatorice si materiale pentru desfasurarea activitatilor sportive pentru care a fost incheiata asocierea;
-
3. acorda la toate actiunile sportive organizate acces gratuit, tuturor persoanelor, cu exceptia actiunilor caritabile ;
-
4. promoveaza imaginea municipiului Timisoara si a Consiliului Local al Municipiului Timisoara prin inscriptionarea vizibila pe echipamentele de concurs, a insemnelor acestora, respectiv pe toate materialele promoționale aferente actiunilor sportive și evenimentele media;
-
5. participa la actiunile organizate de consiliul local la care este invitata, prin actiuni sportive demonstrative ;
-
6. are obligatia realizarii in anul 2011 a obiectivelor de performanta sportiva asumate, conform Anexei 1 la hotararea de consiliu local si cuprinse in contractul de asociere;
-
7. prin atitudinea, comportamentul si manifestarile lor, conducatorii, sportivii si angajatii structurii sportive, vor promova un climat de fair-play si nu vor afecta imaginea Municipiului Timisoara.
-
8.(1) la sfarsitul calendarelor competitionale aferente obiectivelor asumate, structura sportiva va prezenta un raport final si situatia rezultatelor sportive obtinute, iar Directia Patrimoniu va intocmi Raportul de evaluare privind realizarea obiectivelor sportive , pe care il va inainta Comisiei de evaluare si analiza a contractelor de asociere, numita prin HCL nr.516/2008.
-
(2) neindeplinirea obiectivelor de performanta sportiva asumate ca obligatie contractuala, duce la incetarea de drept a contractului de asociere si restituirea sumelor acordate cu titlu de contributie din partea Municipiului Timisoara, cu exceptia sumelor care au fost deja utilizate. Dovada cheltuirii acestor sume in scopurile mai sus mentionate, se va face cu acte justificative puse la dispozitia Municipiului Timisoara.
-
8. Cap.Clauze speciale va cuprinde urmatoarele :
8.1.(1) Activitatea financiară a structurii sportive, cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate din bugetul local, va fi controlata de catre comisia numita prin Dispozitia nr.777/2010 a Primarului Municipiului Timisoara.
-
(2) În acest sens, structura sportiva va pune la dispoziția Municipiului Timisoara, toate documentele legate de sumele alocate , in baza contractului de asociere.
-
(3) .Justificarea și decontarea cheltuielilor ocazionate de activitatile sportive se vor realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii.
-
(4) Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primariei Timisoara va audita modul de derulare al contractului in conformitate cu legislatia specifica activitatii de audit public intern.
8.2.In baza informatiilor primite de la clubul sportiv, Municipiul Timișoara va intocmi semestrial, la sfarsitul anului și ori de câte ori va fi necesar, Raportul de evaluare a activitatii sportive desfasurate de catre club.
8.3.Municipiul Timisoara nu preia și nu răspunde în niciun fel de eventualele debite sau obligații financiare ori de altă natură ale Clubului, cu excepția celor stipulate în contract.
Avand in vedere cele mentionate propunem aprobarea asocierii cu structurile sportive si a contributiilor financiare ale Municipiului Timisoara pe anul 2011, conform Anexei 1 la proiectul de hotarare.
Viceprimar,
Adrian Orza
Director executiv Directia Patrimoniu,
Nicusor Constantin Miut
Director executiv Directia Economica, |
Sef Serviciu Administrare Patrimoniu-Baze sportive, |
Smaranda Haracicu |
Martin Staia |
Avizat juridic, |
Întocmit consilier, Ioan Mihai Costa |
ROMÂNIA
JUDEȚUL TIMIȘ
MUNICIPIUL TIMIȘOARA
DIRECȚIA PATRIMONIU
serviCiul ADMINISTRARE PATRIMONIU-
BAZE SPORTIVE
Anexa nr.1 la HCL nr.____________________
Nr. crt. |
Denumire structura sportiva |
Scopul asocierii/ Activitati sportive in anul 2011 |
Durata contractului |
Valoarea contributiei financiare a Municip. Timisoara pe anul 2011 - lei - |
Solicitare /nr. inregistrare |
Obiective de performanta sportiva de realizat pe durata calendarului competitional, asumate in cadrul asocierii, pe anul 2011; si/ sau obiective de indeplinit in cadrul programului sportiv |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
CS Inot Masters Timisoara |
actiuni de promovare, organizare si desfasurare a proiectului de utilitate publica ’’Veteranii Masters’’ |
an 2011 |
Parteneriat cu bazinul de inot Complex.Sp Bega; fara finantare |
Solicitare club Adresa email/ 20.02.11 |
|
7.identificarea de parteneri institutionali pentru monitorizarea capacitatii de practicare a inotului din punct de vedere medical si realizarea de cercetari stiintifice cu privire la beneficiile practicarii inotului de catre varstnici; 8. monitorizarea si evaluarea proiectului. | ||||||
2. |
Asociația Judeteana de Fotbal Timis |
Sustinerea calendarului competitional al Selectionatei judetene de juniori Timis -U16 ani, in CN 2010-2011/2011-2012; Stimularea selectiei, instruirii si participarii intr-o competitie cu regularitate si valoare a celor mai talentati jucatori sub 16 ani; angrenarea ulterioara in echipele nationale de juniori si in perspectiva pentru echipa nationala pentru CE 2016 si CM2018 |
an 2011 |
20.000 |
Solicitare asociatie Adresa SC2010-28638/ 30.11.2010 |
Pentru anul competitional 2010-2011: 1.organizarea selectiei, instruirii si participarii in competitie a selectionatei proprii;
|
3. |
CS Fotbal Club Auto Timișoara |
Sustinerea activitatii sportive pentru cele 3 echipe ale clubului: divizia D seniori (17-20 ani);grupa de copii 14-15 ani;grupa de copii 910 ani |
an 2011 |
30.000 |
Solicitare club Adresa SC2010-29408/ 7.12.10 Adresa nr.412/ 21.01.2011 |
-asigura acoperirea tuturor cheltuielilor necesare asigurarii conditiilor organizatorice si materiale pentru desfasurarea activitatii sportive a tuturor echipelor clubului; - reprezentarea echipei cu tineri de 17-20 ani pentru mentinerea in div. D; -reprezentarea echipelor de copii grupa 14-15 ani si grupa 9-10 ani in Campionatul judetean , cu ocuparea locurilor 1-5; |
4. |
CS Fotbal CFR 1933 Timișoara |
Sustinerea activitatii sportive pentru sectiile clubului: seniori Liga V Timis; echipa II- |
an 2011 |
24.000 |
Solicitare club Adresa SC2011-652/ 12.01.2011 |
-asigura acoperirea tuturor cheltuielilor necesare asigurarii conditiilor organizatorice si materiale pentru desfasurarea activitatii sportive a tuturor echipelor clubului; |
C.Munic.Tm(n.1993-94-95);9 grupe de copii ( n.1996-97...2005) |
-reprezentarea echipei cu jucatori tineri in Liga V Timis, avand obiectiv promovarea; -reprezentarea echipei a II-a cu tineri grupa n.1993-1994-1995 in Campionatul Municipal Timisoara-seniori; -reprezentarea echipelor Centrului de copii:9 grupe n.1996-1997-..2005 14-15 ani si grupa 9-10 ani in Campionatul judetean; | |||||
5. |
CS BC Timba Timișoara- |
Susținerea activitatii sportive a echipei de baschet M-tineret divizia B, editia 2010-2011; Obiectiv: participare la turneul final pentru promovare in divizia A, pentru editia 2011-2012 |
an 2011 |
24.000 |
Solicitare club Adresa DP2011-176/ 13.01.2011 |
|
6. |
CS ’’ Florin Teodorescu ’’ Timișoara |
Cupa Libertatii-MEMORIALUL Vasile Balmus :concurs international de culturism si fitness-editia a XXIII-a |
17-21.05. 2011/sau 04-08.11. 2011 |
12.000 |
Solicitare club Adresa DP2011-394/ 21.01.2011 |
- pastrarea renumelui international al competitiei si traditiei Memorialului-editia a XXIII-a; -participarea unor sportivi de valoare din Ungaria, Serbia, Romania, pe toate categoriile de concurs-open: seniori /master 40-50 ani/ master 50-60 ani/ fitness; -realizarea unui spectacol sportiv de tinuta pentru spectatorii timisoreni; -atragerea tinerilor spre practicarea sportului de performanta si a exercitiului fizic; |
7. |
Asociația Judeteana de Box Timiș |
1. Cupa Revolutiei-Timisoara editia a XX-a;01-06.12.2011 Turneu international de box seniori si juniori cu participare: lot nat. Romania; cluburi din Romania,Ungaria,Serbia, Germania |
01-06.12. 2011 |
23.000 |
Solicitare club -Adresa SC2011-404/ 21.01.2011 |
1.- pastrarea renumelui international al competitiei si traditiei Cupei Revolutiei-editia a XX-a; -participarea unor sportivi de valoare din Ungaria, Serbia, Germania,Romania, pe toate categoriile de box; -realizarea unui spectacol sportiv de tinuta pentru spectatorii timisoreni; -atragerea tinerilor spre practicarea boxului la nivel de performanta; |
2.Sustinerea pregatirii sportive si a calendarului competitional al celor mai buni sportivi care practica boxul la cluburile din Timisoara |
an 2011 |
Solicitare asociatie -Adresa SC2011-658/ 01.02.2011 |
2.-asigurarea selectiei pentru formarea grupului de sportivi care beneficiaza de acest program; -sustinerea activitatii de box de performanta prin pregatirea speciala individuala a celor mai buni sportivi de la cluburile din Timisoara: pregatire sportiva, cantonamente, semicantonamente,cheltuieli pentru masa, echipamente sportive, tratamente medicale, sustinatoare de efort, indemnizatii, alte cheltuieli; Rezultate sportive:
| |||
8. |
CS Haltere Electromotor Tm |
Sustinerea pregatirii sportive si a calend. competitional al sportivilor care practica haltere |
an 2011 |
24.000 |
Solicitare club Adresa DP2011-398/ 21.01.2011 |
-atragerea unui numar cat mai mare de tineri in practicarea disciplinei olimpice haltere, prin programe de selectie;
-obtinereaurmatoarelor rezultate sportive:
|
9. |
Asociația non profit „Atletic Club Maraton” |
Organizarea si desfasurarea programului |
09-10.10. 2011 |
13.000 |
Solicitare club -Adresa SC2011-634/ |
- pastrarea renumelui international al competitiei si traditiei Maratonului Timisoara-editia a XII-a:certificat de AIMS-Asociation of International Marathons and |
internațional ’’Maraton/ Semimaraton/Bambi Maraton’’Timișoara; ediția a XlI-a |
11.01.2011 |
Road Races; -participarea unor sportivi de valoare din euroregiune:Ungaria, Serbia, Romania, pe toate categoriile de concurs-open: Maraton 42 km-alergare sau ciclism; Semimaraton 21 km alergare; Bambimaraton traseu circuit de alergare pentru copii 79 ani; -realizarea unui spectacol sportiv de tinuta pentru spectatorii timisoreni; -atragerea tinerilor spre practicarea sportului de performanta si a unui numar cat mai mare de participanti din toate categoriile de populatie, in practicarea alergarii ca exercitiu fizic; | ||||
10. |
CS UTK Timișoara |
Sustinerea pregatirii sportive si participarea la actiunile competitionale intern si international, pe durata anului sportiv 2011 |
an 2011 |
24.000 |
Solicitare club -Adresa SC2011-1073/ 16.02.2011 |
- asigurarea acoperirii tuturor cheltuielilor necesare derularii calendarului competitional al clubului, conform F.R.Arte Martiale: pregatire sportiva, cheltuieli pentru transport, cazare, masa la participarea la competitii, cantonamente, semicantonamente,echipamente sportive, tratamente medicale, sustinatoare de efort, indemnizatii, alte cheltuieli. -obtinerea urmatoarelor rezultate sportive: 5 clasari pe podium la Campionate Europene si Campionate Nationale |
11. |
CS Daisho Timișoara |
-Sustinerea pregatirii sportive si participarea la actiunile competitionale; -Program sportiv’’Eveniment de arte martiale Nippon-Seibukan’’ |
an 2011 oct.-nov 2011 |
15.000 |
Solicitare club -Adresa DP2011-1118/ 18.02.2011 |
participanti din Timisoara- cca 300; |
12. |
CS Timisoara |
TActivitatea sectiei de handbal feminin-div A 2.activitati sportive tip jujitsu pt persoane cu handicap si dizabilitati |
2011 |
20.000 |
Solicitare club -Adresa DP2011-1164/ 21.02.11 |
1.- organizarea unei echipe de handbal feminin si inscrierea in campionatul national Div A; -asigurarea acoperirii tuturor cheltuieli necesare derularii calendarului competitional al clubului, conform F.R.Handbal; |
2. cursuri de Ju-Jitsu, prin sectia de arte martiale a clubului afiliata la FR Arte Martiale, pentru persoane cu dizabilitati si cu handicap; -atragerea unui numar cat mai mare de practicanti , care prin deprinderea de tehnici ju-jitsu sa devina din persoane cu handicap-persoane handi-capabile. | ||||||
13. |
CS Top Dance |
Calendarul competitional 2011 pentru dans sportiv, perechea campioana nationala:Fabian Ardeiu /Andreea Manea |
2011 |
10.000 |
Solicitare club Adresa DP2011-1607/ 14.03.11 |
-asigurarea acoperirii tuturor cheltuielilor necesare derularii calendarului competitional al sportivilor clubului Fabian Ardeiu /Andreea Manea , conform F.R.Dans Sportiv; -obtinerea a 2 titluri de campioni nationali; - participarea la 2 concursuri IDSF in tara; -participarea la Cupa Romaniei-Timisoara; -participarea la 2 concursuri Championships in strainatate |
14. |
ACR-Comisia Judeteana de Automobilism si Karting Timis - CJAKT |
Calendarul competitional Automobilism si Karting Timis-2011 |
2011 |
10.000 |
Solicitare CJAKT -Adresa 02/28.02.2011 |
-asigurareaacoperirii tuturor cheltuielilor necesare derularii calendarului competitional al Campionatului de Automobilism si Karting Timis, conform calendarului Comisiei Nationale de Automobilism si Karting; -asigurarea desfasurarii Campionatului la toate clasele, cu un numar maxim de participanti cca 65-80 concurenti: masculin/feminin, juniori/seniori si pe echipe;
titlul de campion absolut in Campionat-ctg. Open; 2 titluri de campioni la clasa 2 si clasa 3; podium la clasele feminin / clasa 1; campioni la clasa echipe; podium la karting-clasele individual/clasajuniori/clasa juniori Supersport; promovare sportiv in lot national in Cupa Europei Centrale si de Est la Raliuri de orientare |
15. |
CS Argus MAG powerlifting |
Calendar competitional powerlifting 2011 |
2011 |
13.000 |
Solicitare CS Argus Adresa SC2011-4418/ 7.03.2011 |
- asigurarea acoperirii tuturor cheltuielilor necesare derularii calendarului competitional al clubului, conform F.R.Powerlifting: pregatire sportiva, participarea la competitii, cantonamente, semicantonamente, cheltuieli pentru masa,echipamente sportive, tratamente medicale, sustinatoare de efort, indemnizatii, alte cheltuieli. -obtinereaurmatoarelor rezultate sportive: participare la competitii interne: 3 medalii la CN seniori si juniori;3 medalii la Cupa Romaniei; participare la competitii internationale:5 sportivi la C.European-Pilsen(Cehia) si obtinerea unei medalii si 3 clasari pe primele 6 locuri |
TOTAL contribuții financiare pe anul 2011 |
262.000 |
Direcția Economica,
Smaranda Haracicu
Director executiv Direcția Patrimoniu,
Nicusor Constantin Miut
Sef Serviciu Administrare Patrimoniu-
Baze sportive,
Martin Staia
Întocmit consilier, loan Mihai Costa
FP 53-02, ver.1
ROMÂNIA
JUDEȚUL TIMIȘ
MUNICIPIUL TIMIȘOARA
DIRECȚIA PATRIMONIU
serviCiul ADMINISTRARE PATRIMONIU-
BAZE SPORTIVE
SC2011-/2011
Bd C.D. Loga nr. 1, Timișoara, tel/fax: +40 256 -408.300; internet: www.primariatm.ro
ANEXA nr.2 la HCL nr./
CONTRACT DE ASOCIERE
Cap.I. PARTILE CONTRACTANTE
Art.1. Prezentul contract se încheie intre :
-
1.1. MUNICIPIUL TIMISOARA, prin Consiliul Local al Municipiului Timișoara, reprezentat prin Primar- Gheorghe Ciuhandu si Secretar-dl. loan Cojocari, cu sediul in Bv. C.D. Loga nr.1, cod fiscal nr.14756536,
si
-
1.2. CLUBUL SPORTIV/ASOCIATIA... TIMISOARA, cu sediul in Timisoara,str....,
nr........, cod fiscal nr..................., cont bancar nr..........................................,
deschis la Banca..............., reprezentat prin d-na/d-nul
........,in calitate de presedinte/ director.
Cap.II. OBIECTUL CONTRACTULUI
Art.2. Prezenta asociere are ca obiect finantarea si realizarea in comun, de catre partile contractante, a actiunii de promovare si dezvoltare a activitatii sportive de performanta si a actiunilor sportive deschise comunitatii, asigurarea conditiilor organizatorice si materiale pentru practicarea disciplinelor sportive importante si de traditie la nivel de performanta, imbunatatirea nivelului de performanta al sportivilor din clubul sportiv/asociatia...., atragerea unui numar cat mai mare de practicanti din randul populatiei din Timisoara, precum si promovarea imaginii municipiului Timisoara, in plan national si international.
Cap. III. DURATA CONTRACTULUI
Art.3. Prezentul contract se incheie pe perioada anului 2011, incepand cu data intrarii in vigoare a hotararii de consiliu local prin care s-a aprobat asocierea si pana la data de 31.12.2011.
Cap.IV. CONTRIBUTIA PARTILOR
Art.4.Contributia partilor contractante in cadrul asocierii, este urmatoarea:
-
4.1. Municipiul Timișoara contribuie în cadrul asocierii, cu următoarele:
-
1. Contribuie financiar , in condițiile legii, cu suma de .... lei, pe anul 2011, de la bugetul local, din cap.67.02. "Cultură, recreere și religie" (67.02.05.’’Servicii recreative și sportive ’’), pentru activitatea sportiva a clubului sportiv/asociatiei;
-
2. (1) Contributia financiara se acorda clubului/asociatiei....., pentru activitatea sportiva
desfasurata pe parcursul anului 2011, conform calendarului sportiv competitional.
-
(2) Derularea contractului privind plata contributiei va fi realizata cu plati in transe, in functie de resursele bugetare disponibile si a disponibilului in cont la data solicitarii platii, pe masura prezentarii si aprobarii documentelor justificative pentru cheltuielile efectuate.
-
3. Categoriile de cheltuieli, care se pot suporta din bugetul local, aferente contributiei Municipiului Timisoara in cadrul asocierii, sunt precizate in Anexa 1 la contractul de asociere, in baza prevederilor HG nr.1447/2007.
-
4.2. Clubul Sportiv/Asociatia... contribuie in cadrul asocierii, cu urmatoarele:
-
1. administreaza sumele alocate de la bugetul local pentru acoperirea in mod exclusiv a cheltuielilor din activitatea sportiva a clubului/asociatiei, conform categoriilor precizate in Anexa1, a altor prevederi legale, si numai in scopul pentru care a fost incheiata prezenta asociere ;
-
2. asigura acoperirea tuturor cheltuielilor, cu exceptia celor acoperite din bugetul local prin alocarea sumei prevazute la pct.4.1.subpct.1, necesare asigurarii conditiilor organizatorice si materiale pentru desfasurarea activitatii sportive in cadrul clubului/asociatiei;
-
3. acorda la toate actiunile sportive organizate acces gratuit, tuturor persoanelor, cu exceptia actiunilor caritabile ;
-
4. promoveaza imaginea Municipiului Timisoara si a Consiliului Local al Municipiului Timisoara prin inscriptionarea vizibila pe echipamentele de concurs, a insemnelor acestora, respectiv pe toate materialele promoționale aferente actiunilor sportive și evenimentele media;
-
5. participa la actiunile organizate de consiliul local la care este invitat, prin actiuni sportive demonstrative ;
-
6. are obligatia realizarii pe durata asocierii a urmatoarelor obiective de performanta :
-
7. prin atitudinea, comportamentul si manifestarile lor, conducatorii, sportivii si angajatii C.S...., vor promova un climat de fair-play si nu vor afecta imaginea Municipiului Timisoara.
-
8. La sfarsitul calendarelor competitionale aferente obiectivelor asumate, C.S./Asociatia... va prezenta situatia rezultatelor sportive obtinute, iar Directia Patrimoniu va intocmi Raportul de evaluare privind realizarea obiectivelor sportive , pe care il va inainta Comisiei de evaluare si analiza a contractelor de asociere, numita prin HCL nr.516/2008.
(2)Neindeplinirea obiectivelor de performanta sportiva cuprinse la pct.4.2.,subpct.6., duce la incetarea de drept a contractului de asociere si restituirea sumelor acordate cu titlu de contributie din partea Municipiului Timisoara, cu exceptia sumelor care au fost deja utilizate, conform pct.4.1.,subpct.1 si 2.
Dovada cheltuirii acestor sume in scopurile mai sus mentionate, se va face cu acte justificative puse la dispozitia Municipiului Timisoara.
Cap.V. MODALITATI DE PLATA
Art.5. Municipiul Timișoara efectuează platile prezentului contract astfel:
1.In baza contractului de asociere,se va achita un avans de maxim 30% din contributia prevazuta la art.4, pct.4.1.,subpct.1, in limita bugetului disponibil, in baza referatului transmis de catre clubul sportiv/asociatia...;
2. Va efectua platile prezentului contract, in transe , in limita bugetului disponibil si a disponibilului in cont la data solicitarii de plata, pe masura prezentarii si aprobarii documentelor justificative pentru cheltuielile efectuate.
Cap.VI. MODIFICAREA CONTRACTULUI
Art.6. Nici o parte nu poate modifica unilateral prezentul contract. Modificarea contractului poate interveni numai prin acordul de vointa exprimat al partilor, prin act aditional.
Cap.VII. INCETAREA CONTRACTULUI
Art.7. Încetarea prezentului contract poate avea loc în următoarele cazuri :
-
a) la împlinirea termenului pentru care a fost încheiat;
-
b) înainte de expirarea termenului, prin acordul comun al celor doua părți, la initiativa uneia dintre acestea;
-
c) prin reziliere de drept, fara punere in intarziere, pentru neîndeplinirea de către club/asociatie a obligațiilor stipulate la art...., fiind considerate de către părți ca reprezentând obligații esențiale în prezentul contract.
-
d) pentru neexecutarea în mod culpabil a celorlalte obligații, contractul se va putea rezilia sau clubul/asociatia va fi obligat(a) la repararea prejudiciului cauzat Municipiului Timișoara, prin plata de daune- interese, în condițiile dreptului comun.
Cap.VIII. CLAUZE SPECIALE
Art.8:(1) Activitatea financiară a C.S./Asociatiei...., cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate din bugetul local, va fi controlata de catre comisia numita prin Dispozitia nr.777/2010, a Primarului Municipiului Timisoara.
-
(2) În acest sens, C.S./Asociatia...va pune la dispoziția Municipiului Timisoara, toate documentele legate de sumele alocate prin prezenta hotărâre, in baza prezentului contract de asociere.
-
(3) Justificarea și decontarea cheltuielilor ocazionate de calendarele
competitionale se vor realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii.
-
(4) Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primariei Timisoara va audita modul de derulare al contractului in conformitate cu legislatia specifica activitatii de audit public intern.
Art. 9 : In baza informatiilor primite de la clubul sportiv/ asociatie, Municipiul Timișoara va intocmi semestrial, la sfarsitul anului și ori de câte ori va fi necesar, Raportul de evaluare a activitatii sportive desfasurate de catre club/asociatie.
Art.10. Municipiul Timișoara nu preia și nu răspunde în niciun fel de eventualele debite sau obligații financiare ori de altă natură ale clubului/asociatiei, cu excepția celor stipulate în prezentul contract.
Cap.IX. LITIGII
Art.11. Eventualele litigii care s-ar putea ivi in legatura cu acest contract vor fi solutionate mai intai pe cale amiabila, iar daca partile nu cad de acord, acestea vor fi solutionate de instantele de judecata competente din punct de vedere teritorial si material.
Art.12. Prezentul contract a fost incheiat in 4 exemplare, cate doua pentru fiecare parte contractanta.
MUNICIPIUL TIMIȘOARA,
CLUBUL SPORTIV/ ASOCIATIA...
PRIMAR,
PREȘEDINTE/ DIRECTOR,
GHEORGHE CIUHANDU
SECRETAR,
DIRECȚIA ECONOMICĂ
DIRECTIA PATRIMONIU
AVIZAT JURIDIC