Hotărârea nr. 423/2011
HOTĂRÂREA NR.423 privind modificarea statului de funcţii şi organigramei la Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal SibiuJUDEȚUL SIBIU
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI SIBIU
HOTĂRÂREA NR.423
privind modificarea statului de funcții și organigramei Ia Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu
Consiliul Local al Municipiului Sibiu întrunit în ședința ordinară din data de 08.12.2011,
Analizând raportul nr. 72195/2011 prin care Serviciul public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu propune modificarea statului de funcții și a organigramei proprii,
Văzând raportul Comisiei pentru administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenilor,
în conformitate cu dispozițiile art. 26 alin.2, 3 și 5 din Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice și ale art. 41 alin.3 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,
în temeiul prevederilor art. 36 alin.2 lit.a, alin.3 lit.b și ale art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE :
Art.l. (1) începând cu data de 01.12.2011 se aprobă transformarea postului de casier ocupat de d-na Vasile Diana Minodora, din cadrul Compartimentului Contabilitate al Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu, în post de inspector de specialitate grad II, ca urmare a rezultatului obținut la examenul de promovare de către ocupanta acestuia.
(2) Se aprobă trecerea postului de inspector de specialitate gr.II, menționat la alin. 1, din cadrul Compartimentului Contabilitate în cadrul Compartimentului Relații cu Publicul.
Art.2. Se aprobă statul de funcții și organigrama pentru Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu, conform anexelor nr.l și 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Directorul Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu va asigura executarea prevederilor prezentei hotărâri.
Adoptată în Sibiu la data de 08.12.2011
nează
Contrași
SecHtar Nistor/Dorin
Județul Județul Sibiu
Anexa nr.l
Consiliul Local al Municipiului Sibiu
STAT DE FUNCȚII
Pentru Serviciul Public Administrare Cimitir Sibiu
Contrasemnează
Secr
Nistor
:ar 'orin
Nr. Crt. |
FUNCȚIA |
NIVELSTUDII |
NR. POSTURI |
1 |
Director Grad n |
S |
1 |
2 |
Director adjunct Grad II |
s |
1 |
COMPARTIMENT CONTABILITATE | |||
3 |
Inspector de specialitate gr.I |
s |
1 |
4 |
Consilier juridic gr. II |
s |
1 |
5 |
Inspector de specialitate deb. |
s |
1 |
6 |
Referent tr. I |
M |
1 |
7 |
Casier |
M |
1 |
SERVICIU ADMINISTRARE | |||
8 |
Șef serviciu Grad II |
s |
1 |
9 |
Șofer tr. I |
G |
2 |
10 |
Muncitor calificat tr. I. |
G |
1 |
11 |
Muncitor necalificat tr. I |
G |
19 |
COMPARTIMENT RELAȚII CU PUBLICUL | |||
12 |
Inspector de specialitate gr. IA |
S |
1 |
13 |
Inspector de specialitate gr. I |
s |
1 |
14 |
Inspector de specialitate gr. II |
s |
1 |
15 |
Referent tr. II |
M |
1 |
16 |
Muncitor necalificat tr.I |
G |
2 |
BIROU PAZĂ | |||
17 |
Șef birou gr.I |
S |
1 |
18 |
Referent tr. I |
M |
6 |
19 |
Referent tr. II |
M |
1 |
20 |
Paznic |
G |
2 |
TOTAL |
46 |
Președinte Nartea Moni/a
fi
Județul Sibiu Anexa nr. la HCL nr. 4°^ 3 /2011
Consiliul Local al Municipiului Sibiu
ORGANIGRAMA
Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu
Contrasemnează
Secretar
Nistor worin