Hotărârea nr. 93/2020
Hotărârea nr. 93/07.05.2020 privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 67/23.03.2020 pentru aprobarea Studiului de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiul București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietului de sarcini și a Contractului Cadru de Delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București.MUNICIPIUL BUCUREȘTI
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 5
Strada Fabrica de Chibrituri nr.9-11, Sector 5, București
HOTĂRÂRE
privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.67/23.03.2020 pentru aprobarea Studiului de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului
București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietului de sarcini și a Contractului Cadru de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București
Având în vedere:
-
• Raportul de specialitate nr. DT 356/05.05.2020, întocmit de Direcția Tehnică;
-
• Referatul de aprobare al Primarului Sectorului 5, înregistrat sub nr. 34365/05.05.2020;
-
• Avizul Comisiei Buget, Finanțe, Taxe Locale, Fonduri Europene și alte Activități Economice;
-
• Avizul Comisiei Ecologie, Protecția Mediului, Salubrizare, Reciclarea Deșeurilor, în conformitate cu prevederile:
-
• Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.67/23.03.2020, privind modalitatea de gestiune a serviciului public dc salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiul București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietului de sarcini și a Contractului Cadru de Delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București;
-
• Notei de Control nr. 16750/21.02.2020, încheiată urmare controlului efectuat de echipa de control a Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice având ca acțiune verificarea modului în care autoritatea administrației publice locale a sectorului 5 respectă legislația serviciului de salubrizare a localităților, are o serie de măsuri obligatorii care, trebuie luate de autoritatea administrației publice locale a sectorului 5;
Art. 58, art. 59 și art. 60 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
în temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. d), art. 139, alin (1), art. 140, alin. (1), art. 166, alin. (2) lit. o) și ale art. 243 alin. (1) lit. a), din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 - privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare.
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 5 BUCUREȘTI HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se modifică și se completează Anexa nr. 4 “Contract cadru de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a sectorului 5 al Municipiului București” a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 67/23.03.2020 după cum urmează:
Art.4 va avea următorul conținut: Categoriile de bunuri ce vor fi utilizate de delegat în derularea contractului sunt prevăzute în HCL 66/23.03.2020
Anexa 3 : Indicatorii de performanță ai serviciului public de salubrizare al Unității administrativ - teritorială a Sectorului 5 al Municipiului București se modifică în Anexa 1.
Se elimină Anexa 4 A : Indicatori de performanță pentru serviciului public de salubrizare al Sectorului 5 al Municipiului București.
Se modifică Anexa 4B : Indicatori tehnici corelați cu țintele/obiectivele asumate la nivel național in Anexa 2.
Art. 2 Se completează Anexa 5 ” Tarifele serviciului public de salubrizare a Sectorului 5 al Municipiului București.”a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 67/23.03.2020, cu tarifele pentru depozite necontrolate și tarifele pentru deșeuri din construcții și demolări practicate de către S.C. Salubrizare Fapte 5 S.A. pentru desfășurarea activităților delegate, conform anexelor 1 și 2 ale prezentei hotărâri, ce constituie anexa 5 Tarife 15-16 ale H.C.L. Sector 5 nr 67/23.03.2020.
Art. 3 Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 67/23.03.2020, rămân neschimbate.
Art. 4 Primarul Sectorului 5, prin direcțiile de specialitate și S.C. Salubrizare Fapte 5 S.A., vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
ASEMNEAZĂ
II 5, CU
CONT/
SECRETAR GENERAL AL ȘFJCTORUJ A PETR(j
ELENA-LUMINI
Nr. 93 /07.05.2020
ANEXA NR 15 Fisa de fundamentare a tarifului pentru depozite necontrolate SECTOR 5 BUCUREȘTI | ||||
Nr.crt. |
Tip cheltuiala / venit |
UM/Iuna |
Programat lunar lei |
Justificare |
1 |
Cheltuieli materiale, din care: |
lei |
103,892.58 | |
1.1. |
Combustibil și lubrifianți |
lei |
48,400.00 |
3 autospeciale cu container hooklift /zi x 8 1/ ora x 8 ore pe zi x 25 de zile pe luna *5.5 lei/1 plus 2 incarcatoare frontale x 101/ora x 8 ore x 25 zile * 5.5 lei /I |
1.2. |
Energie electrică tehnologică |
lei |
0.00 | |
1.3. |
Piese de schimb, utilaje |
lei |
3,250.00 |
Schimb cauciucuri, pene de cauciuc, completări uleiuri, gresare autocompactoare, etc: 650 lei x 5 utilaje |
1.4. |
Materii prime și materiale consumabile |
lei |
150.00 |
Cheltuieli cu materiale de birotica (consumabile birotica, lopeti, ,etc...) |
1.5. |
Echipament de lucru și protecția muncii |
lei |
208.33 |
Echipament de protecție complet (costum salopeta cu pieptar, scurta impermeabila de iama, bocanci de lucru, mânuși protecție, vesta reflectorizanta) pentru personalul de pe autocompactoare (șofer): 6 șoferi si 12 operatori x 250 lei per echipament / 12 luni |
1.6. |
Reparații |
lei |
12,500.00 |
Revizii programate utilaje conform manualului de întreținere si garanție pentru 5 utilaje (total ore funcționare -2800 ore / an, aprox. 5 revizii / an x 6000 lei / revizie) |
1.7. |
Amortizarea utilajelor și mijloacelor de transport |
lei |
0.00 | |
1.8. |
Redevență |
lei |
38,379.24 |
Valoare de amortizare a echipamentelor si utilajelor pe durata contractului de delegare: 5% din total venituri |
1.9. |
Cheltuieli cu protecția mediului |
lei |
0.00 | |
1.10. |
Alte servicii executate de terți |
lei |
350.00 |
Furnizori, servicii externalizate, (contabilitate, Achiziții, juridic, etc) |
1.11. |
Alte cheltuieli materiale |
lei |
655.00 |
Cheltuieli diverse si neprevăzute (1% din total cheltui lei materiale) |
2 |
Cheltuieli cu munca vie, din care: |
lei |
38,655.00 | |
2.1. |
Salarii net |
lei |
34,200.00 |
Salarii personal TESA ( 1 personal TESA) + salarii personal operativ (6 șoferi) + 12 operatori |
2.2. |
CAS 25% |
lei |
0.00 |
25 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.3. |
CAM 2.5% |
lei |
855.00 |
2.5 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.4. |
CASS 10% |
lei |
0.00 |
10 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.5. |
Fond accidente și boli profesionale 0% |
lei |
0.00 |
0 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.6. |
Cotă de contribuții pentru concedii și indemnizații 0% |
lei |
0.00 |
0% cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.7. |
Impozit pe venit 10% |
lei |
0.00 |
10% cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.8. |
Alte cheltuieli cu munca vie (inclusiv tichete de masă) |
lei |
3,600.00 |
Personalul deservent + tesa, valoare bonuri de masa lunar 300 de lei de persoane x 15 angajați |
3 |
Taxe, licențe, RCA, rovinieta |
lei |
2,708.33 |
RCA + impozite utilaje, licențe transport (6500 lei x 5 buc / 12 luni) |
4 |
Cheltuieli cu închirierea utilajelor |
lei |
0.00 | |
5 |
Cheltuieli cu depozitarea la depozite conforme |
lei |
350,000.00 |
S-au luat in calcul raportările istorice ale operatorilor din ultimii 5 ani, lOOOOmc la o densitate de 0.35to/mc; Cantitate lunara 10000 mc (3500tone) x 100 lei depozitare / tona |
6 |
Contribuția Ia Economia Circulara |
lei |
280,000.00 |
S-au luat in calcul raportările istorice ale operatorilor din ultimii 5 ani, lOOOOmc / luna la o densitate de 0.35to/mc; Cantitate lunara 10000 mc (3500tone) x 80 lei / tona -Contribuția la Economia Circulara |
7 |
Cheltuieli informare |
lei |
0.00 | |
8 |
Alte cheltuieli (indirecte) |
lei |
10,389.26 |
S-a luat in calcul 10% din cheltuielile matereiale |
A. |
Cheltuieli de exploatare (1+2+3+4+5+6+ 7) |
lei |
785,645.17 |
Total cheltuieli (1+2+3+4+5+6+7) |
B. |
Cheltuieli financiare |
lei |
1,800.00 |
Cheltuieli servicii SSM & PSI, Cheltuieli medicina muncii: 19 pers x 150 lei |
I. |
Cheltuieli totale (A+B) |
lei |
787,445.17 |
Cheltuieli totale (A+B) |
11. |
Profit |
lei |
23,623.35 |
3% din cheltuielile totale |
III. |
Cotă de dezvoltare |
lei |
0.00 | |
IV. |
Venituri din salubrizare |
lei |
81 1,068.52 |
Total venituri: I+II+III |
V. |
Cantitate programata (mc) |
mc |
10,000.00 |
Total mc estimat pe luna |
VI. |
Tarif întreținere stradala (lei/mc) |
lei/mc |
81.11 |
Tarif mc = Total venituri 811,068.52 lei / 10000 mc= 81.11 lei/mc |
VII. |
TVA |
lei/mc |
15.41 |
TVA 19% |
VIII |
Tarif, inclusiv TVA (lei/mc) |
lei/mc |
96.52 |
Tarif inclusiv TVA: |
ANEXA NR 16
Fisa de fundamentare a tarifului pentru deșeuri din construcții si demolări SECTOR 5 BUCUREȘTI
Nr.crt. |
Tip cheltuiala / venit |
UM/Iuna |
Programat lunar lei |
Justificare |
1 |
Cheltuieli materiale, din care: |
lei |
59,536.17 | |
1.1. |
Combustibil și lubrifianți |
lei |
35,200.00 |
4 autospeciale cu container skip /zi x 8 1/ ora x 8 ore pe zi x 25 de zile pe luna *5.5 lei/1 |
1.2. |
Energie electrică tehnologică |
lei |
0.00 | |
1.3. |
Piese de schimb, utilaje |
lei |
2,600.00 |
Schimb cauciucuri, pene de cauciuc, completări uleiuri, gresare autocompactoare, etc: 650 lei x 5 utilaje |
1.4. |
Materii prime și materiale consumabile |
lei |
120.00 |
Cheltuieli cu materiale de birotica (consumabile birotica, lopeti, ,etc...) |
1.5. |
Echipament de lucru și protecția muncii |
lei |
104.17 |
Echipament de protecție complet (costum salopeta cu pieptar, scurta impermeabila de iarna, bocanci de lucru, mânuși protecție, vesta reflectorizanta) pentru personalul de pe autocompactoare (șofer): 5 șoferi x 250 lei per echipament / 12 luni |
1.6. |
Reparații |
lei |
10,000.00 |
Revizii programate utilaje conform manualului de intretinere si garanție pentru 4 utilaje (total ore funcționare -2800 ore / an, aprox. 5 revizii / an x 6000 lei / revizie) |
1.7. |
Amortizarea utilajelor și mijloacelor de transport |
lei |
0.00 | |
1.8. |
Redevență |
lei |
10507 |
Valoare de amortizare a echipamentelor si utilajelor pe durata contractului de delegare: 5% din total venituri |
1.9. |
Cheltuieli cu protecția mediului |
lei |
0.00 | |
1.10. |
Alte servicii executate de terți |
lei |
350.00 |
Furnizori, servicii externalizate, (contabilitate, Achiziții, juridic, etc) |
1.11. |
Alte cheltuieli materiale |
lei |
655.00 |
Cheltuieli diverse si neprevăzute (1% din total cheltuilei materiale) |
2 |
Cheltuieli cu munca vie, din care: |
lei |
23,017.50 | |
2.1. |
Salarii net |
lei |
20,700.00 |
Salarii personal TESA ( 1 personal TESA) + salarii personal operativ (5 șoferi) |
2.2. |
CAS 25% |
lei |
0.00 |
25 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.3. |
CAM 2.5% |
lei |
517.50 |
2.5 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.4. |
CASS 10% |
lei |
0.00 |
10 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.5. |
Fond accidente și boli profesionale 0% |
lei |
0.00 |
0 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.6. |
Cotă de contribuții pentru concedii și indemnizații 0% |
lei |
0.00 |
0% cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.7. |
Impozit pe venit 10% |
lei |
0.00 |
10% cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.8. |
Alte cheltuieli cu munca vie (inclusiv tichete de masă) |
lei |
1,800.00 |
Personalul deservent + tesa, valoare bonuri de masa lunar 300 de lei de persoane x 6 angajați |
3 |
Taxe, licențe, RCA, rovinieta |
lei |
2,166.67 |
RCA + impozite utilaje, licențe transport (6500 lei x 4 buc / 12 luni) |
4 |
Cheltuieli cu închirierea utilajelor |
lei |
0.00 | |
5 |
Cheltuieli cu depozitarea la depozite conforme |
lei |
106,400.00 |
S-au luat in calcul raportările istorice ale operatorilor din ultimii 5 ani, 1120 mc / luna la o densitate de 1/1 ; Cantitate lunara 1120 tone x 95 lei / tona tratare mecanica si concasare / tona |
6 |
Contribuția la Economia Circulara |
lei |
8,960.00 |
10% impurități (112 tone din total) |
7 |
Cheltuieli informare |
lei |
0.00 | |
8 |
Alte cheltuieli (indirecte) |
lei |
5,953.62 |
S-a luat in calcul 10% din cheltuielile matereiale |
A. |
Cheltuieli de exploatare (1+2+3+4+5+6+ 7) |
lei |
206,033.95 |
Total cheltuieli (1+2+3+4+5+6+7) |
B. |
Cheltuieli financiare |
lei |
900.00 |
Cheltuieli servicii SSM & PSI, Cheltuieli medicina muncii: 19 pers x 150 lei |
I. |
Cheltuieli totale (A+B) |
lei |
206,933.95 |
Cheltuieli totale (A+B) |
II. |
Profit |
lei |
6,208.02 |
3% din cheltuielile totale |
III. |
Cotă de dezvoltare |
lei |
0.00 | |
IV. |
Venituri din salubrizare |
lei |
213,141.97 |
Total venituri: I+II+III |
V. |
Cantitate programata (mc) |
mc |
1,120.00 |
Total mc estimat pe luna |
VI. |
Tarif întreținere stradala (lei/mc) |
lei/mc |
190.31 |
Tarif mc = Total venituri 166,317.45 lei / 1120 mc = 148.50 lei / mc |
VII. |
TVA |
lei/mc |
36.16 |
TVA 19% |
VIII |
Tarif, inclusiv TVA (lei/mc) |
lei/mc |
226.46 |
Tarif inclusiv TVA: |