Hotărârea nr. 39/2020
Hotărârea nr. 39/27.02.2020 privind constituirea comisiei de negociere a condițiilor la expirarea termenului de 3 ani, a contractului de închiriere nr. 28.905/21.06.2017, pentru spațiul cu destinația de sediu, situat în Str. Fabrica de Chibrituri nr.9-11, Sector 5 București.MUNICIPIUL BUCUREȘTI
CONSILIUL LOCAL SECTOR 5
HOTĂRÂRE
privind constituirea comisiei de negociere a condițiilor la expirarea termenii lui de 3 ani, a contractului de închiriere nr. 28.905/21.06.2017, pentru spațiul cu destinația de sediu, situat în Str. Fabrica de Chibrituri nr.9-11, Sector 5 București
Având în vedere:
-Contractul de închiriere a imobilului din Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, Sector 5, nr.28.905/21.06.2017, contract care a intrat în vigoare la data semnării, durata închirierii fiind de 3 (trei) ani de la data încheierii procesului verbal de predare primire a imobilului, data de la care au curs și obligațiile de plată ale locatarului, conform CAP. 3 alin.3.1 din contract. Valabilitatea contractului expiră în data de 21.08.2020, conform procesului verbal de recepție predare-primire nr.40156/21.08.201 7. Conform CAP. 3 alin. 3.2 din contract durata contractului poate fi prelungită prin acordul părților, dar nu mai puțin de 3 (trei) ani, în condiții ce vor fi stabilite de comun acord, cu cel puțin 3 luni înainte de data expirării contractului.
-Raportul de specialitate întocmit de Direcția de Dezvoltare - Serviciul Achiziții Publice nr. 16596/21.02.2020;
-Referatul de aprobare al Primarului Sectorului 5;
Luând în considerare:
-Adresa nr. 4/14.01.2020, emisă de TATI GRUP DDBB SRL înregistrată la sediul Primăriei Sectorului 5, sub nr. 3577/14.01.2020, prin intermediul căreia ne informează cu privire la termenul de expirare al contractului de închiriere.
-Avizul Comisiei Buget, Finanțe, Taxe Locale, Fonduri Europene și alte activități economice ;
-Avizul Comisie Urbanism, Lucrări Publice, Administrarea Teritoriului, Domeniului Public și Patrimoniului, Fond Funciar;
în temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit.a), art. 139 alin. (1), art. 140, alin.(l) art. 166,
alin. (4) și art. 243 alin.(l) lit.a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 5
HOTĂRĂȘTE:
Art.l - Se aprobă constituirea Comisiei de negociere a condițiilor la expirarea termenului de 3 ani, a contractului de închiriere nr. 28.905/21.06.2017, pentru spațiul cu destinația de sediu, situat în Str. Fabrica de Chibrituri nr.9-11, Sector 5 București cu următoarea componență:
Nr. Crt. |
Nume și prenume |
Funcția/instituția |
Calitatea In cadrul comisiei |
1. |
Marian Țigănuș |
Viceprimar - Sector 5 |
Președinte |
2. |
Florentina Popescu |
Director General - DGASPC Sector 5 |
Membru |
o 3. |
Alina Apostoaie |
Director General Adjunct Economic - DGASPC Sector 5 |
Membru |
4. |
Elena Roxana Nedelcu |
Director Executiv - Direcția învățământ Tineret și Sport |
Membru |
5. |
Isabela Nicoleta Disăgilă |
Director Executiv - Direcția Economică |
Membru |
6. |
Alina Mocanu |
Șef Serviciu - Serviciul Contencios Administrativ |
Membru |
7. |
Aurelia Negru |
Sef Serviciu - Serviciul Achiziții Publice |
Membru |
8. |
Valentin Burlacu |
Director General - Direcția Generală de Poliție Locală |
Membru |
9. |
Ivănuș Lenuța |
Șef Serviciu -Serviciul Administrativ Transport întreținere |
Secretar Comisie |
Art.2 - Secretariatul Comisiei prevăzută la art. I va fi asigurat de d-na Ivănuș Lenuța - Șef Serviciu-Serviciul Administrativ Transport întreținere.
Art.3 - Comisia de negociere prevăzută la art. 1 al prezentei hotărâri, va înainta spre aprobarea Consiliului Local Sector 5 raportul final cu privire la negocierile efectuate.
Art.4 - Primarul Sectorului 5, prin compartimentele de specialitate, precum și persoanele nominalizate la art. 1 și art.2 vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Nr. 39 /27.02.2020