Hotărârea nr. 148/2020
Hotărârea nr. 148/30.07.2020 privind completarea anexei 5 a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.67/23.03.2020 pentru aprobarea Studiului de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietului de sarcini și a Contractului Cadru de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București.MUNICIPIUL BUCUREȘTI
CONSILIUL LOCAL SECTOR 5
HOTĂRÂRE
privind completarea anexei 5 a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.67/23.03.2020 pentru aprobarea Studiului de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietu lui de sarcini și a Contractului Cadru de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul
Sectorului 5 al Municipiului București
A vând în vedere:
-
• Raportul de specialitate nr. DT 617/23.07.2020, întocmit de Direcția Tehnică;
-
• Referatul de aprobare al Primarului Sectorului 5;
-
• Avizul Comisiei Buget, Finanțe, Taxe Locale, Fonduri Europene și alte Activități Economice;
-
• Avizul Comisiei Ecologie, Protecția Mediului, Salubrizare, Reciclarea Deșeurilor.
In conformitate cu :
-
• Legea serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, republicată cu modificările și completările ulterioare;
-
• Legea serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006, cu modificările și completările ulterioare;
-
• Legea 211/201 1 privind regimul deșeurilor, republicată;
-
• O.U.G. nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local;
-
• H.G. nr. 942/2017, privind aprobarea Planului național de gestionare a deșeurilor;
-
• ORDIN ANRSC nr. 82 din 9 martie 2015, privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților
-
• ORDIN ANRSC nr. I I I din 9 iulie 2007privind aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de salubrizare a localităților
-
• ORDIN ANRSC nr. 112 din 9 iulie 2007privind aprobarea Contractului-cadru de prestare a serviciului de salubrizare a localităților
-
• H.C.G.M.B. nr. 121/2010, privind aprobarea Normelor de salubrizare și igienizare ale Municipiului București;
-
• Hotărârea Consiliului Local Sector 5 nr.67/23.03.2020, privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiul București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietului de sarcini și a Contractului Cadru de Delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București;
-
• Hotărârea Consiliului Local Sector 5 nr.93/07.05.2020 privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.67/23.03.2020 pentru aprobarea Studiului de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietului de sarcini și a Contractului Cadru de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București;
-
• Hotărârea Consiliului Local Sector 5 nr. 124/18.06.2020 privind completarea Anexei 4 “Contract Cadru de Delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București"4 a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.67/23.03.2020 pentru aprobarea Stud iului de oportunitate privind modalitatea de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, stabilirea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București, a Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare, a Caietului de sarcini și a Contractului Cadru de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare la nivelul Sectorului 5 al Municipiului București;
Ținând cont de prevederile art. 58 și art. 60 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată;
în temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. d),art. 139 alin.(l), art. 140 alin. (1) art. 166,alin(2) lit. o) și art.243 din alin.(l) lit. a) din ordonanța de Urgență nr. 57/2019 - privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 5 HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se completează Anexa 5 ” Tarifele serviciului public de salubrizare a Sectorului 5 al Municipiului București” a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 67/23.03.2020 cu următoarele anexe:
-
-Fișa de fundamentare pentru stabilirea tarifului de salubrizare pentru gestionarea deșeurilor municipale colectate separat în SECTOR 5, reprezentând anexa I a prezentei hotărâri, parte integrantă a acesteia, ce constituie anexa 5 Tarife - 17 a H.C.L. Sector 5 nr.67/23.03.2020;
-
-Fișa de fundamentare a tarifului distinct pentru gestionarea deșeurilor reciclabile- hârtie, metal, plastic și sticlă, colectate separat în SECTOR 5, reprezentând anexa 2 a prezentei hotărâri, parte integrantă a acesteia, ce constituie anexa 5 Tarife - 18 a H.C.L. Sector 5 nr.67/23.03.2020;
-Fișa de fundamentare pentru stabilirea tarifului distinct pentru gestionarea deșeurilor reziduale și biodeșeurilor colectate separat în SECTOR 5, reprezentând anexa 3 a prezentei hotărâri, parte integrantă a acesteia, ce constituie anexa 5 Tarife - 19 a H.C.L. Sector 5 nr.67/23.03.2020.
Art. 2 Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 67/23.03.2020, rămân neschimbate.
Art. 3 Primarul Sectorului 5, prin direcțiile de specialitate și S.C. Salubrizare Fapte 5 S.A., vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Nr. /30.07.2020 |
CONTRASEMNEAZĂ, SECRETAR GENERAL SECTOfî 5, ELENA LUMINIȚA PETRECU 7 /' . A . T" PREȘEDINT E DE ȘEDINȚA, C/WrȚȚȚ) ALEXANDRI) SEBASTIAN LAZAROV f-1-- |
ANEXA NR 1 la H.C.L. Sector 5 nr. /M /30.07.2020
Fișa de fundamentare pentru stabilirea tarifului de salubrizare pentru gestionarea deșeurilor municipale colectate separat în SECTOR 5 TARIFE-17
Nr.crt. |
Tip cheltuiala / venit |
UM/luna |
Programat annual |
Justificare |
1 |
Cheltuieli materiale, din care: |
lei |
6,929,759.72 | |
Combustibil și lubrifianți |
lei |
3,060,000.00 |
34 autocompactoare/zi x 5 1/ ora x 10 ore pe zi x 30 de zile pe luna * 5 lei/l | |
Energie electrică tehnologică |
lei |
0.00 | ||
Piese de schimb, utilaje |
lei |
387,600.00 |
Schimb cauciucuri, pene de cauciuc, completări uleiuri, gresare autocompactoare, etc 950 lei x 34 autocompactoare | |
Materii prime și materiale consumabile |
lei |
12,240.00 |
Cheltuieli cu materiale de birotica (consumabile birou, tipărire carnete anexa 3, tipărire contracte persoane juridice, facturiere, chitanțiere,etc...) | |
Echipament de lucru și protecția muncii |
lei |
44,500.00 |
Echipament de protecție complet (costum salopeta cu pieptar, scurta impermeabila de iarna, bocanci de lucru, mânuși protecție, vesta reflectorizanta) pentru personalul de pe autospeciala (șofer + incarcatori): 178 angajati x 250 lei per echipament | |
Reparații |
lei |
1,020,000.00 |
Revizii programate autocompactoare conform manualului de intretinere si garanție pentru 29 autocompactoare (total ore funcționare -2800 ore / an, aprox. 5 revizii / an x 6000 lei / revizie | |
Amortizarea utilajelor și mijloacelor de transport |
lei |
0.00 | ||
Redevență |
lei |
1,958,035.72 |
Valoare de amortizare a echipamentelor si utilajelor pe |
durata contractului de delegare 5% din total venituri | ||||
Cheltuieli cu protecția mediului |
lei |
0.00 | ||
Alte servicii executate de terți |
lei |
336,048.00 |
Furnizori, servicii externalizate, (contabilitate, Achiziții, juridic, etc) | |
Alte cheltuieli materiale |
lei |
11 1,336.00 |
Cheltuieli diverse si neprevăzute (1 % din total cheltui lei materiale) | |
2 |
Cheltuieli cu munca vie, din care: |
lei |
6,643,785.00 | |
Salarii net |
lei |
5,807,400.00 |
Salarii personal TESA ( 13 personal TESA) + salarii personal operativ (51 șoferi + 128 încărcători) | |
CAM 2.5% |
lei |
145,185.00 |
2.5 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri | |
Alte cheltuieli cu munca vie (inclusiv tichcte de masă) |
lei |
691,200.00 |
Personalul deservent + tesa valoare bonuri de masa lunar 300 de lei de persoane x 192 angajati | |
3 |
Taxe, licențe, RCA, rovinieta |
lei |
315,000.00 |
RCA + impozite utilaje, licențe transport (7500 lei x 34 buc / 12 luni ) |
4 |
Cheltuieli cu închirierea utilajelor |
lei |
0.00 | |
5 |
Cheltuieli cu depozitarea |
lei |
10,979,878.53 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 66% deșeuri reziduale x 100 lei pe tona depozitare |
6 |
Cheltuieli cu compostarea |
0.00 | ||
7 |
Cheltuieli cu sortarea |
4,726,318.41 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 33% deșeuri reciclabile cu obligație de colectare a 50% din acestea x 300 lei pe tona de deseu sortata | |
8 |
Cheltuieli cu tratarea mecano-biologica |
0.00 |
9 |
Cheltuieli cu contribuția pentru Economia Circulara |
lei |
8,783,902.82 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 66% deșeuri reziduale x 80 lei pe tona contribuția la Economia Circulara |
10 |
Alte cheltuieli |
lei |
692,975.97 |
S-a luat in calcul 10% din cheltuielile matereiale |
A. |
Cheltuieli de exploatare (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10) |
lei |
39,071,620.46 |
Total cheltuieli (1+2+3+4+54-6+7+8+9) |
B. |
Cheltuieli financiare (comisioane bancare) |
lei |
345,600.00 |
Cheltuieli servicii SSM & PSI, Cheltuieli medicina muncii: 192 pers x 150 lei |
I. |
Cheltuieli totale (A+B) |
lei |
39,417,220.46 |
Cheltuieli totale (A+B) |
II. |
Profit 8% |
lei |
1,970,861.02 |
5% din cheltuielile totale |
III. |
Cotă de dezvoltare |
lei |
0.00 | |
IV. |
Valoare gestionare deșeuri reziduale si biodescuri (I+II+III) |
lei |
41,388,081.48 |
Total venituri: I+II+III |
V. |
Număr persoane |
persoane |
294695 | |
VI. |
Cantitate de deșeuri menajere/luna/persoana (tone/luna/persoana) (0.9kg/zi/pcrsoana x 30 zile) |
tone |
0.027 |
Cantitate de deșeuri menajere/luna/persoana (tone/luna/persoana) (0.9kg/zi/persoana x 30 zile) |
VIL |
Cantitate programata anuala deșeuri menajere (VxVIxl2 luni) (tone) |
tone |
84,156.05 |
Cantitate programata anuala deșeuri menajere (VxVIxl2 luni) (tone) |
VIII |
Cantitate programata anuala deșeuri similare (tone) |
tone |
30,072.00 |
Cantitate anuala desuri similare |
IX |
Cantitate programata anuala deșeuri municipale (VII+VIII) |
tone |
1 14,228.05 |
Total cantitate anuala deșeuri municipale (VI1+VI1I) |
X |
Densitate deșeuri municipale (tone/mc) |
0.3 |
densitate deșeuri municipale 0.3 tone/mc | |
XI |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, exclusiv TVA (IV: IX) (lei/tona) |
lei |
362.33 |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, exclusiv TVA (1V:1X) (lei/tona) |
XII |
TVA 19% |
lei |
68.84 |
TVA 19% |
XIII |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, inclusiv TVA (lei/tona) |
lei |
431.17 |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, inclusiv TVA (lei/tona) |
XIV |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, inclusiv TVA (lei/persoana/luna) (XIII x VI) |
lei |
11.64 |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, inclusiv TVA (lei/persoana/luna) (XIII x VI) |
XV |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, exclusiv TVA (XI x X) (lei/mc) |
lei |
101.88 |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, exclusiv TVA (XI x X) (lei/mc) |
XVI |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, inclusiv TVA (XIII x X) (lei/mc) |
121.23 |
Tarif salubrizare deșeuri municipale, inclusiv TVA (XIII xX) (lei/mc) |
ANEXA țir.2 la H.C.L. Sector 5 nr. fkb /30.07.2020
Fișa de fundamentare a tarifului distinct pentru gestionarea deșeurilor reciclabile hârtie, metal, plastic și sticlă colectate separat în SECTOR 5 TARIFE-18
Nr.crt. |
Tip cheltuiala / venit |
UM/luna |
Programat anual |
Justificare |
1 |
Cheltuieli materiale, din care: |
lei |
2,251,848.15 | |
Combustibil și lubrifianți |
lei |
1,170,000.00 |
13 autocompactoare/zi x 5 1/ ora x 10 ore pe zi x 30 de zile pe luna *5 lei/l | |
Energie electrică |
lei |
0.00 | ||
Piese de schimb utilaje |
lei |
148,200.00 |
Schimb cauciucuri, pene de cauciuc, completări uleiuri, gresare autocompactoare, etc 950 lei x 13 autocompactoare | |
Materii prime și materiale |
lei |
4,680.00 |
Cheltuieli cu materiale de birotica (consumabile birou, tipărire carnete anexa 3, tipărire contracte persoane juridice, facturiere, chitanțiere,etc...) | |
Echipament de lucru și protecția muncii |
lei |
12,750.00 |
Echipament de protecție complet (costum salopeta cu pieptar, scurta impermeabila de iarna, bocanci de lucru, mânuși protecție, vesta reflectorizanta) pentru personalul de pe autospeciala (șofer + incarcatori): 51 angajati x 250 lei per echipament / 12 luni | |
Reparații si întreținere |
lei |
390,000.00 |
Revizii programate autocompactoare conform manualului de întreținere si garanție pentru 13 autocompactoare (total ore funcționare -2800 ore / an, aprox. 5 revizii / an x 6000 lei / revizie) | |
Amortizarea |
lei |
0.00 | ||
Redevență |
lei |
463,698.15 |
Valoare de amortizare a echipamentelor si utilajelor pe durata contractului de delegare: 5% din total venituri | |
Cheltuieli cu protecția mediului |
lei |
0.00 | ||
Alte servicii executate de terți |
lei |
28,128.00 |
Furnizori, servicii externaiizate, (contabilitate, Achiziții, juridic, etc) | |
Alte cheltuieli materiale |
lei |
34,392.00 |
Cheltuieli diverse si neprevăzute (1% din total cheltui lei materiale) | |
2 |
Cheltuieli cu salariile personalului, din care: |
Iei |
1,908,225.00 |
2-1. |
Salarii |
lei |
1,665,000.00 |
Salarii personal TESA ( 5 personal TESA) + salarii personal operativ (j 15 șoferi + 36 încărcători) |
2.3. |
Contribuții sociale obligatorii |
lei |
41,625.00 |
2.5 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri |
2.8. |
Alte drepturi salariele asimilate salariilor |
lei |
201,600.00 |
Personalul deservent + tesa, valoare bonuri de masa lunar 300 de lei de persoane x 56 angajati |
3 |
Taxe, licențe |
lei |
97,500.00 |
RCA + impozite utilaje, licențe transport (7500 lei x 13 buc/ 12 luni ) |
4 |
Cheltuieli cu închirierea utilajelor |
lei |
0.00 | |
5 |
Cheltuieli cu sortarea |
lei |
4,726,318.41 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 33% deșeuri reciclabile cu obligație de colectare a 50% din acestea x 300 lei pe tona de deseu sortata |
6 |
Alte cheltuieli |
lei |
225,184.82 | |
A. |
Cheltuieli de exploatare (1+2+3+4+5+6) |
lei |
9,209,076.38 |
Total cheltuieli (1+2+3-14+5+6+7) |
B. |
Cheltuieli financiare (comisioan bancare) |
lei |
100,800.00 |
Cheltuieli servicii SSM & PSI, Cheltuieli medicina muncii: 56 pers x 150 lei |
I. |
Cheltuieli totale (A+B) |
lei |
9,309,876.38 |
Cheltuieli totale (A+B) |
II. |
Profit 5% |
lei |
465,493.82 |
5% din cheltuielile totale |
III. |
Cotă de dezvoltare |
lei |
0.00 | |
IV. |
Valoare gestionare deșeuri reciclabile (i+n+iii) |
lei |
9,775,370.20 |
Total venituri: l+Il+III |
V. |
Cantitate programata anuala deșeuri reciclabile (tone) |
tone |
15,754 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9 kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 33% deșeuri reciclabile cu obligație de colectare a 50% din acestea |
VI. |
Tarif pentru deșeuri reciclabile, exclusiv TVA (IV:V) |
lei/tona |
620.49 |
Tarif lei/tona = Total valoare gestionare deșeuri reciclabile 9.737.661,2 lei / 15.754 tone anual = 618,09 lei / tona |
VII. |
TVA 19% |
117.89 |
TVA 19% | |
VIII |
Tarif pentru deșeuri reciclabile, inclusiv TVA |
lei/tona |
738.38 |
Tarif inclusiv TVA = 618,09 x 19% = 735,53 lei / tona |
r'\
ANEXA nr.3 la H.C.L. Sector 5
nr. /Af /30.07.2020
Fișa de fundamentare pentru stabilirea tarifului distinct pentru gestionarea deșeurilor reziduale și biodeșeurilor colectate separat în
SECTOR 5
TARIFE-19
Nr.crt. |
Tip cheltuiala / venit |
UM/ luna |
Programat anual |
Justificare |
1 |
Cheltuieli materiale, din care: |
lei |
4,677,91 1.57 | |
Combustibil și lubrifianți |
lei |
1,890,000.00 |
21 autocompactoare/zi x 5 1/ ora x 10 ore pe zi x 30 de zile pe luna *5 lei/l | |
Energie electrică tehnologică |
lei |
0.00 | ||
Piese de schimb utilaje |
lei |
239,400.00 |
Schimb cauciucuri, pene de cauciuc, completări uleiuri, gresare autocompactoare, etc 950 lei x 21 autocompactoare | |
Materii prime și materiale |
lei |
7,560.00 |
Cheltuieli cu materiale de birotica (consumabile birou, tipărire carnete anexa 3, tipărire contracte persoane juridice, facturiere, chitanțiere,etc...) | |
Echipament de lucru și protecția muncii |
lei |
31,750.00 |
Echipament de protecție complet (costum salopeta cu pieptar, scurta impermeabila de iarna, bocanci de lucru, mânuși protecție, vesta reflectorizanta) pentru personalul de pe autospeciala (șofer + incarcatori): 127 angajati x 250 lei per echipament / 12 luni | |
Reparații si intretincre |
lei |
630,000.00 |
Revizii programate autocompactoare conform manualului de întreținere si garanție pentru 21 autocompactoare (total ore funcționare -2800 ore / an, aprox. 5 revizii / an x 6000 lei / revizie | |
Amortizare |
lei |
0.00 | ||
Redevență |
lei |
1,494,337.57 |
Valoare de amortizare a echipamentelor si utilajelor pe durata contractului de delegare 5% din total venituri | |
Cheltuieli cu protecția mediului |
lei |
0.00 | ||
Alte servicii executate de terți |
lei |
307,920.00 |
Furnizori, servicii externaiizate, (contabilitate, Achiziții, juridic, etc) | |
Alte cheltuieli materiale |
lei |
76,944.00 |
Cheltuieli diverse si neprevăzute (1% din total cheltuitei materiale) | |
2 |
Cheltuieli cu munca vie, din care: |
lei |
4,735,560.00 |
Salarii -net |
lei |
4,142,400.00 |
Salarii personal TESA ( & personal TESA) + salarii personal operativ (36 șoferi + 92 încărcători) | |
Contribuții sociale obligatorii |
lei |
103,560.00 |
2.5 % cheltuieli angajator la salariul net, impozite aferente venituri | |
Alte drepturi salariate asimilate salariilor |
lei |
489,600.00 |
Personalul deservent + tesa valoare bonuri de masa lunar 300 de lei de persoane x 136 angajati | |
3 |
Taxe, licențe, RCA, rovinieta |
lei |
217,500.00 |
RCA + impozite utilaje, licențe transport (7500 lei x21 buc / 12 luni ) |
4 |
Cheltuieli cu închirierea utilajelor |
lei | ||
5 |
Cheltuieli cu depozitarea |
lei |
10,979,878.53 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 66% deșeuri reziduale x 100 lei pe tona depozitare |
6 |
Cheltuieli cu compostarea |
0.00 | ||
7 |
Cheltuieli cu tratarea mecano-biologica |
0.00 | ||
8 |
Cheltuieli cu contribuția pentru Economia Circulara |
lei |
8,783,902.82 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 66% deșeuri reziduale x 80 lei pe tona contribuția la Economia Circulara |
9 |
Alte cheltuieli |
lei |
467,791.16 |
S-a luat in calcul 10% din cheltuielile matereiale |
A. |
Cheltuieli de exploatare (1+2+3+4+5+6+7+8+9) |
lei |
29,862,544.08 |
Total cheltuieli (1+2+3+4+5+6+7+8+9) |
B. |
Cheltuieli financiare (comisioane bancare) |
lei |
244,800.00 |
Cheltuieli servicii SSM & PSI, Cheltuieli medicina muncii: 136 pers x 150 lei |
1. |
Cheltuieli totale (A+B) |
lei |
30,107,344.08 |
Cheltuieli totale (A+B) |
11. |
Profit 5% |
lei |
1,505,367.20 |
5% din cheltuielile totale |
III. |
Cotă de dezvoltare |
lei |
0.00 | |
IV. |
Valoare gestionare deșeuri reziduale si biodeseuri (I+II+III) |
lei |
31,612,71 1.28 |
Total venituri: 1+11+111 |
V. |
Cantitate programata anuala deșeuri reziduale si biodeseuri (tone) |
tone |
109,798.79 |
S-a luat in calcul indice de generare de 0.9 kg pe locuitor x 294695 locuitori x 30 de zile, din care 66% deșeuri reziduale si biodeseuri |
VI. |
Tarif gestionare deșeuri reziduale si biodeseuri, exclusiv (lei/tona) TVA (IV: V) |
Ici |
287.91 |
Tarif / tona = Valoare gestionare deșeuri reziduale si biodeseuri 31.612.711,28 lei / 109.798,79 tone = 287,91 lei/tona |
VII. |
TVA 19% |
lei |
54.70 |
TVA 19% |
VIII |
Tarif gestionare deșeuri reziduale si biodeseuri (lei/ tona), inclusiv TVA |
Ici |
342.62 |
Tarif inclusiv TVA = 287,91 lei/tona x 19% = 342,62 lei / tona |
IX |
Tarif lunar gestionare deșeuri reziduale si biodeseuri (lei/persoana) exclusiv TVA |
lei |
8.94 |
Tarif exclusiv TVA / persoana = Valoare gestionare deșeuri lunar reziduale si biodeseuri 2,634,392.61 / total populație 294695 persoane |
X |
TVA 19% |
lei |
1.70 |
TVA 19% |
XI |
Tarif lunar gestionare deșeuri reziduale si biodeseuri (lei/persoana) inclusiv TVA |
lei |
10.64 |
Tarif exclusiv TVA / persoana = Valoare gestionare deșeuri lunar reziduale si biodeseuri 2,634,392.61 / total populație 294695 persoane * TVA 19% |
DE ȘEDINȚĂ,
TIAN LAZAROV
DE ȘEDINȚĂ,
TIAN LAZAROV