Proces verbal din 21.12.2018
Proces verbal ședința ordinară din data de 21.12.2018MUNICIPIUL BUCUREȘTI
CONSILIUL LOCAL SECTOR 5
PROCES VERBAL
al ședinței ordinare a Consiliului Local Sector 5
din data de 21.12.2018
Ședința a fost convocată de Primarul Sectorului 5 prin Convocatorul înregistrat cu nr. 109550/14.12.2018
Lucrările ședinței încep la ora 12.14.
Din partea executivului au participat domnul Viceprimar - Marian Țigănuș și doamna Elena Luminița Petrescu - Sectretarul Sectorului 5.
Au fost invitați să participe directorii din cadrul aparatului de specialitate al primarului Sectorului 5.
La ședință au participat un număr de 24 consilieri din numărul total de 27.
Lipsesc următorii consilieri: Pop Claudia - Ramona, Coroblea Cristina și Vanghelie Marian Daniel.
în sală este prezent dl Cristian Crivăț.
Dl consilier Geamănă Dragoș
Vreau să vă spun așa: propun un moment de reculegere în memoria celor care au murit în decembrie 1989.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
De acord, de acord cu propunerea dumneavoastră!
Membrii Consiliului Local au un moment de regulegere în memoria persoanelor decedate în Decembrie 1989.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Vă mulțumim!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Bună ziua, dragi colegi, pentru ședința ordinară de astăzi, înainte de a da citire a ordinei de zi, doresc să vă informez că au apărut câteva modificări în ordinea de zi, transmisă dumneavoastră acum, în termenul legal, și anume faptul că din cele comunicate, punctul 3 și 5 din ordinea de zi se amână, urmând a fi înlocuite în felul următor: punctul 3 al ordinei de zi se înlocuiește cu: Proiect de hotărâre privind acordarea sprijinului financiar pentru unitățile de cult din Sectorul 5 (PAROHIA TUTUROR SFINȚILOR ROMÂNI) în anul 2018 și punctul 5, devine... se preia din suplimentarea ordinei de zi a punctului 2, respectiv: Proiect de hotărâre privind modificarea HCLS 5 nr. 292/25.10.2018 privind stabilirea numărului și cuantumului burselor acordate elevilor din învățământulpreuniversitar de stat din sectorul 5, în semestrul I al anului școlar 2018-2019. O să dau citire. Vă rog domnu’!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Domnule președinte, două întrebări la dumneavoastră.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Vă rog!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
A
In primul rând, de ce... sigur, din punct de vedere al procedurii noi trebuie să funcționăm un picuț altfel, adică nu să fim, în ghilimele, anunțați că s-au scos și se înlocuiesc, da să zicem, suntem de acord, nu este niciun fel de problemă. Da lămuriți-ne întâi și întâi, de ce s-au scos pentru că le-a dat aviz favorabil în Comisie? A votat chiar toată lumea!
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Doamna Popescu, întreabă domnul consilier Jelea de ce s-au scos!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
De ce am scos punctele 3 și 5?
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
A
E vorba de “Sf. Stelian” și “In universul șahului”.
Dna director Popescu Florentina
Legat de punctul 3 de pe ordinea de zi, este vorba de protocolul cu Serviciul de Ambulanță al Municipiului București...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Dar, haideți în față doamna director, că nu vă auzim!
Dna director Popescu Florentina
Legat de punctul 3 de pe ordinea de zi e vorba de parteneriatul cu Serviciul de Ambulanță al Municipiului București, acesta solicită prelungirea parteneriatului nostru în sensul că instituția noastră, care are clădirea în administrare ne pune la dispoziție așa cum ați citit...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Am citit și am avizat favorabil!
Dna director Popescu Florentina
Numai că nu au solicitat și suprafața de teren, nu au solicitat și suprafața de teren aferentă, pe care se parchează mașinile, motiv pentru care am solicitat să revenim pe 28 cu materialul complet.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Bun este un material incomplet!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Cu șahul ?
Dna director Popescu Florentina
Legat de parteneriatul cu șahul, de asemenea, nu sunt detalii legat de efortul bugetar pe anul 2019, detalii legate de numărul de copii și am vrut să revenim cu un material complet pentru acest parteneriat.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Mulțumesc frumos!
Dna director Popescu Florentina
Este un act adițional la protocolul pe care știți că noi de la an la an îl prelungim, dar vrem să fim...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Eu sunt surprins pentru că erau două proiecte foarte bune, chiar și când colegii de la USR l-au avizat, deci să înțeleg că este vorba doar de o amânare.
Dna director Popescu Florentina
Da, da!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Dar dumneavoastră ați solicitat, în ghilimele, informai sau ați făcut o adresă din partea D.G.A.S. P. C. - ului o hârtie! Pentru că altminteri trebuie totuși să dăm o formă instituțională acestei discuții! Că le scoatem, pentru că. Adică OK să se consemneze argumentele și domnul președinte de ședință va spune...
Dna Secretar Elena Luminița Petrescu
Se va consemna!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Având în vedere argumentele directorului D.G.A.S.P.C Sector 5, se amână pentru o ședință ulterioară punctele 3 și 5. Asta trebuie să fie.
Dna director Popescu Florentina
Sunt pregătite și cele două materiale de solicitare pentru completarea acestora înregistrate în Primărie!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Oricum, vedeți că până pe data de 28 avem aceste elemente, informații suplimentare, aduse pe ordinea de zi!
Dna director Popescu Florentina
Cu siguranță, cu siguranță, da! Dar aș vrea ca cele două proiecte, nu cum a spus domnul consilier să fi foarte bune, aș vrea să fie perfecte de asta le-am ... și complete.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Sărut-mâna! Mulțumim frumos! Da, corect!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Mulțumim!
Dna director Popescu Florentina
Mulțumim!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
O să dau citire ordinii de zi:
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
O să fac o observație, ca să fie totul...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Da, vă rog!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
încă ceva, haideți să lăsăm astea să scoatem punctul 3 și punctul 5, cum ați spus dumneavoastră! Să dați citire ordinii de zi, așa cum a fost, pentru ca să putem să ne mișcăm repede, cum ați zis mai înainte de ședință să nu citim decât numărul să spuneți: punctul 1, punctul 2, punctul 3 și așa mai departe, după care ordinea suplimentară să fie ca atare. Pentru care altfel o să ne încurcăm în ele și o să fie întrebări dar care e, care nu e?
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Am discutat inițial cu domnul Paul Cursaru, la un moment dat, și am ridicat această problemă și mi s-a comunicat că bine ar fi în cadrul acestei dăți să dau citire fiecărei...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Sunt perfect de acord cu dumneavoastră, eu spuneam doar să le înlocuim adică nu în locul lui ăla intră ăla și în locul lui ăla intră alt proiect. Nu!
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Adică doar le scoatem de pe listă.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Doar le scoatem de pe listă și le renumerotăm, dumneavoastră acum când.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Și să rămână intact pe suplimentare, să rămână așa cum au fost acceptate materialele! Să nu mai sărim din trei în trei...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
în condițiile astea, propunem următoare chestiune! Să supunem la vot amânarea punctelor 3 și 5 din ordinea de zi și înlocuirea acestora cu cele două puncte din ordinea suplimentară.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Eu aș fi zis fără înlocuire!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Dacă întregim!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Ca să întregim.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Haideți că mai e o solicitare.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Vă rog!
Dna consilier Niculescu Jacqueline-Christina
Aș dori, dacă se poate, să vă rog ca de acum înainte, când ajungem la câte un punct, să ne spuneți de fiecare data care este denumirea proiectului de hotărâre și nu doar numărul punctului, punctul 5, punctul 7, punctul X! De acum înainte când trecem...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Bun! Aș propune următoare chestiune: citesc fiecare punct.
Dna consilier Niculescu Jacqueline-Christina
Exact, exact ca să știe toată lumea unde suntem și despre ce vorbim.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Domnul președinte, se poate!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Vă rog, vă rog, vă rog haideți!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Și pentru dumneavoastră și pentru restul celor din sală, domnișoara Jacqueline, noi am stabilit împreună cu toții unanim acum un an și ceva de zile că nu mai stăm să citim fiecare titlu, pentru că atunci când avem 50 de puncte cu 500%...
Dna consilier Niculescu Jacqueline-Christina
Corect așa este, dar acuma când tu schimbi ordinea de zi...
Dl consilier Agheorghiesei Emil
Nu, nu menținem aprobare.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Perfect, cele două înlocuiri le citește domnul președinte!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
La înlocuire, când ajungem la punctul respectiv spun.
Dna consilier Niculescu Jacqueline-Christina
Deci, deci dați-mi voie să termin! Dacă păstrăm... stați un pic! Dacă păstrăm ordinea primită de pe hârtii 1,2,3 care este, OK, nu mai stăm să citim că punctul 2 va deveni proiectul de hotărâre nu știu care și păstrăm ce am stabilit acum un an și ce suplimentăm citim.
Dl consilier Agheorghiesei Emil
Exact!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Iar ce s-a înlocuit să citească!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Ce s-a înlocuit să se citească și ce suplimentăm citim! Da!
Dna consilier Niculescu Jacqueline-Christina
Și ce suplimentăm citim! Ca să știm o treabă! E toată lumea de acord?
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Da, da!
Dl consilier Lazarov Alexandru Sebastian
E bună propunerea dumneavoastră, se poate înlocui plus că se păstrează numerotarea...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Hai să trecem la vot!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Supunem la vot, scoaterea și înlocuirea ascestora, celor două puncte de pe ordinea de zi! Cine este pentru? Mulțumesc! împotrivă? Abțineri?
Cu 20 voturi pentru (Agheorghiesei Emil, Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Boloș Florinei, Păpușă Valentin, Gheorghe Ștefan, Țigănuș Marian, Ploscaru George Alexandru, Lazarov Alexandru Sebastian, Stroescu Marilena Daniela, Scripcaru Lucian Mihai, Bîrsan Mihai, Giurcă Augustin Răzvan, Jelea Ion Bogdan, Cursaru Paul Gabriel,) și 4 abțineri (Niculescu Jaqueline Christina, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Udescu Șerbănel Mihail și Geamănă Dragoș), amânarea proiectelor de hotărâre 3 și 5, și înlocuirea acestora a fost aprobată.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Hai acum să trecem și la ordinea de zi...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Dă-m citire la ordinea de zi!
Dl consilier Agheorghiesei Emil
Dă-m citire la ordinea de zi!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Citiți ordinea de zi domnul președinte!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Dau citire ordinii de zi:
-
1. Aprobarea procesului verbal al ședinței extraordinare din data de 10.12.2018;
-
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Compartimentului îngrijiri la Domiciliu din subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului;
-
3. Proiect de hotărâre privind acordarea sprijinului financiar pentru unitățile de cult din Sectorul 5 (PAROHIA TUTUROR SFINȚILOR ROMÂNI), în anul 2018.
-
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului - cadru de organizare și funcționare al centrului de Primire în regim de Urgență ” Cireșarii H”;
-
5. Proiect de hotărâre privind modificarea HCLS 5 nr. 292/25.10.2018 privind stabilirea numărului și cuantumului burselor acordate elevilor din învățământul preuniversitar de stat din sectorul 5, în semestrul I al anului școlar 2018-2019.
-
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unei Convenții de colaborare între Primăria Sectorului 5, Direcția Generală de Asistentă Socială si Protecția Copilului Sector 5, F.I.C.E. România și Școala Gimnazială ”George Călinescu în scopul funcționării Centrului de Zi ”George Călinescu”;
-
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unei Convenții de colaborare între Primăria Sectorului 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 5, F.I.C.E. România și Școala Gimnazială nr. 134 în scopul funcționării Centrului de Zi ”Mihail Sadoveanu”;
-
8. Proiect de hotărâre privind achiziționarea în numele Municipiului București a imobilului compus din teren și clădire, situat în Intrarea Ferentari nr. 72, bloc 12A, Sector 5, București;
-
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii Actului Adițional nr. 1 la Acordul de finanțare nr. 2/05.11.2018 înregistrat la Primăria Sectorului 5 nr. 108450/12.12.2018 încheiat între Primăria Municipiului Ungheni și Primăria Sectorului 5;
-
10. Proiect de hotărâre privind darea în folosință gratuită a unor spații situate în corpul B al Liceului Tehnologic Dimitrie Guști către Clubul Sportiv Școlar Steaua;
-
11. Proiect de hotărâre privind metodologia care determină modul de derulare a activității de salubrizare și igienizare a terenurilor virane din Sectorul 5, în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 312/15.11.2018;
Di președinte de ședință Boloș Florinei
In continuare, la Punctul 12 intrăm în suplimentarea ordinii de zi, și respectiv:
-
12. Proiect de hotărâre privind aprobarea implementării, la nivelul Sectorului 5, a proiectului Centrul de pregătire pentru performanță PERM (Programare - Electronică - Robotică - Mecanică), de către Colegiul Tehnic Energetic.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Acesta este punctul 12, nu?
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Da, da, da. Punctul 12!
-
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea „Listei cu ordinea de prioritate pe anul 2018 pentru atribuirea de locuințe persoanelor (familiilor) conform Legii Locuințelor nr. 114/1996, republicată.”
-
14. Proiect de hotărâre privind majorarea cu 500% a impozitului pe clădire începând cu anul 2019, pentru clădirea situată în Municipiul București, sectorul 5, Șos. București Măgurele nr. 28, ca urmare a constatării stării tehnice de clădire neîngrijită.
-
15. Proiect de hotărâre privind majorarea cu 500% a impozitului pe clădire începând cu anul 2019, pentru clădirea situată în Municipiul București, sectorul 5, str. Pichetului nr. 14, ca urmare a constatării stării tehnice de clădire neîngrijită.
-
16. Proiect de hotărâre privind majorarea cu 500% a impozitului pe clădire începând cu anul 2019, pentru clădirea situată în Municipiul București, sectorul 5, str. Tătaru Petre Erou nr. 40, ca urmare a constatării stării tehnice de clădire neîngrijită.
-
17. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului „Teatru pentru Toți” înregistrat la Centrul Cultural și de Tineret „Ștefan Iordache.”
Și respectiv Punctul 18. Diverse.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Supun la vot această întregire a ordinii de zi, incluzând ordinea suplimentară. Sunteți de acord cu suplimentarea ordinii de zi?
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Am fost de acord! Supuneți la vot forma finală a ordinii de zi.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Și mai supun, o dată, la vot ordinea finală a ordinii de zi, așa cum a fost citită, inclusiv suplimentarea. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri? Mulțumesc!
Cu 20 de voturi pentru (Agheorghiesei Emil, Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Danciu Bogdan Ioan, Stroescu Marilena Daniela, Gheorghe Ștefan, Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Jelea Bogdan Ion, Giurcă Augustin Răzvan, Scripcaru Lucian Mihai și Țigănuș Marian) și 4 abțineri (Udescu Șerbănel Mihail, Niculescu Jaqueline Christina, Geamănă Dragoș și Pîrtoacă Bogdan Sergiu), ordinea de zi în întregime a fost aprobată.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
O să trecem la vot. Punctul 1 Aprobarea procesului verbal al ședinței extraordinare din data de 10.12.2018. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri? Mulțumesc!
Cu 17 de voturi pentru (Agheorghiesei Emil, Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Danciu Bogdan Ioan, Stroescu Marilena Daniela, Gheorghe Ștefan, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Geamănă Dragoș și Țigănuș Marian) și 7 abțineri (Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Jelea Bogdan Ion, Giurcă Augustin Răzvan, Scripcaru Lucian Mihai, Udescu Șerbănel Mihail și Niculescu Jaqueline Christina), procesul verbal din data de 10.12.2018 a fost aprobat.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Punctul 2 al ordinii de zi Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Compartimentului îngrijiri la Domiciliu din subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului. Discuții?
Dl consilier Geamănă Dragoș
Da, vreau să zic că ne-am consultat și noi cu Asociația Specialiștilor Profesioniști în Asistență Socială. Este un proiect foarte bun care poate să degreveze foarte multe dintre probleme, este de ajutor, dar în același timp aș vrea să întreb dacă este... am văzut că nu este prevăzut un post de asistent social, noi... sunt trecute niște atribuții, de exemplu: evaluarea beneficiarilor sunt trecute în sarcina îngrijitorului de la domiciliu, ori asta nu poate fi făcută decât de un asistent social profesionist și voiam să întreb dacă există acreditare și licențiere pentru acest compartiment?
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Dna Popescu!
Dna director Popescu Florentina
Nu am auzit întrebarea!
Dl consilier Geamănă Dragoș
Spuneam că ne-am consultat cu Asociația Profesioniștilor în Asistență Socială, și că este un proiect bun, dar acest Compartiment trebuie să fie acreditat și licențiat.
Dna director Popescu Florentina
De aceea acest regulament este supus spre aprobare Consiliului Local așa cum prevede legea, în vederea licențierii. Da? Noi am făcut niște modificări, am avut un regulament anterior, doar că trebuia actualizat în baza ... pentru a obține licențierea necesară.
5
La ora 1231 intră în sala de ședință dna consilier Coroblea Cristina. Prezenti ’ ’ 9
25 de consilieri.
Dl consilier Geamănă Dragoș
Am înțeles! Am văzut că nu este trecut un post de asistent social. Și...
Dna director Popescu Florentina
Regulamentul se referă la Serviciul de îngrijire la Domiciliu. Noi avem salariați care asigură îngrijirea la domiciliu a persoanelor vârstnice, și serviciu' de specialitate care asigură anchetă socială. Evaluarea, da? Se află în cadrul Instituției, în cadrul Serviciului de Persoane Adulte, da? îngrijitorul...
Dl consilier Geamănă Dragoș
Ați fi de acord dacă am pune un amendament în care să se precizeze, clar, că acest compartiment va fi înființat cu respectarea legislației în vigoare, privind acreditarea si licențierea?
i >
Dna director Popescu Florentina
Păi pe tot parcursul Regulamentului...
Dl consilier Geamănă Dragoș
Este doar o ches...
Dna director Popescu Florentina
... se face referire la Hotărârea de Guvern și la Actele Normative care sunt în vigoare, el ...
Dl consilier Geamănă Dragoș
Am înțeles!
Dna director Popescu Florentina
...el este în concordanță cu Hotărârea de Guvern și cu toate actele...
Dl consilier Geamănă Dragoș
Deci nu strică dacă precizăm acolo că se înființează cu respectarea... nu este nici o problemă?
Dna director Popescu Florentina
A
Serviciul este înființaț, da? Serviciul de îngrijire la Domiciliu, Compartimentul, este înființaț în cadrul instituției!
Dl consilier Geamănă Dragoș
Am înțeles!
î
Dna director Popescu Florentina
Serviciul este înființat, da? Pe baza legii, doar că acum aprobăm Regulamentul de Organizare și Funcționare, fără de care nu putem licenția...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Deci se înțelege d.p.d.v. legal, pentru a intra în această grupă...
Dna director Popescu Florentina
Pentru a licenția acest Serviciu, este necesar ca acest Regulament să fie actualizat.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
.. .tebuiesc respectate toate prevederile legale, incluziv evaluarea, să spunem medicală, de care spune.
Dl consilier Geamănă Dragoș
Și ceea ce spuneți dumneavoastră este că nu e nevoie să fie angajat un asistent social pe acest compartiment.
Dna director Popescu Florentina
Avem angajat!
Dl consilier Geamănă Dragoș
Dar nu pe acest compartiment.
Dna director Popescu Florentina
Compartimentul este în cadrul unui Serviciu care se ocupă de persoanele adulte, acest Serviciu face evaluarea.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Deci nu poți să treci la această operațiune decât atunci când ai documentele și evaluarea de specialiști. Bun!
Dna director Popescu Florentina
Serviciul există în cadrul Instituției...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Nu consider oportună intervenția asta, drept pentru care: trecem la vot!
Dl consilier Geamănă Dragoș
Eu aș propune, totuși, să supuneți la vot propunerea mea de a se trece acolo că...
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Supune domne la vot!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Supunem la vot amendamentul precizat de colegul nostru. Cine este pentru? Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Si anume care?
5
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Noi, de aici, să știți că nu auzim absolut nimic.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Deci, când trece la grupa acesta de îngrijire, dedicată îngrijirii persoanelor vârstnice, vrea, sau dorește, în cadrul serviciului nostru, la nivel de Primărie, să avem un asistent care să facă el evaluarea...
Dl consilier Geamănă Dragoș
Dl Boloș! Ceea ce propun este să precizăm în Proiectul de Hotărâre că acest Centru, acest Compartiment îndeplinește criteriile legale pentru acreditare și licențiere.
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Păi altfel cum s-ar face, dacă nu pe o Hotărâre de Guvern?!
Dna director Popescu Florentina
Asta este specificat!
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Cred că este prin sarcină, prin ... de serviciu.
Dl consilier Melnic Constantin Ion
Asta votăm acum!
Dna Secretar Sector 5 Elena Luminița Petrescu
Este redundant!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Bun, supunem la vot propunerea colegului nostru de la USR! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri? Mulțumesc!
Cu 5 voturi pentru (Udescu Șerbănel Mihail, Niculescu Jaqueline Christina, Geamănă Dragoș, Coroblea Cristina și Pîrtoacă Bogdan Sergiu), 5 abțineri (Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Jelea Bogdan Ion, Giurcă Augustin Răzvan și Scripcaru Lucian Mihai) 15 de voturi împotrivă (Agheorghiesei Emil, Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Danciu Bogdan Ioan, Stroescu Marilena Daniela, Gheorghe Ștefan și Țigănuș Marian), amendamentul dl consilier Geamănă Dragoș a fost respins.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
A
îmi pare foarte rău! Trecem la votul punctului 2 Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Compartimentului A îngrijiri la Domiciliu din subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri? Mulțumesc!
Cu 20 de voturi pentru (Agheorghiesei Emil, Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Danciu Bogdan Ioan, Stroescu Marilena Daniela, Gheorghe Ștefan, Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Jelea Bogdan Ion, Giurcă Augustin Răzvan, Scripcaru Lucian Mihai și Țigănuș Marian) și 5 abțineri (Udescu Șerbănel Mihail, Niculescu Jaqueline Christina, Geamănă Dragoș, Coroblea Cristina și Pîrtoacă Bogdan Sergiu), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Bun! Punctul 3 al ordinii de zi Proiect de hotărâre privind acordarea sprijinului financiar pentru unitățile de cult din Sectorul 5 (PAROHIA TUTUROR SFINȚILOR ROMÂNI), în anul 2018. Discuții? Trecem la vot! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri? Mulțumesc!
Cu 20 de voturi pentru (Agheorghiesei Emil, Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Danciu Bogdan Ioan, Stroescu Marilena Daniela, Gheorghe Ștefan, Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Jelea Bogdan Ion, Giurcă Augustin Răzvan, Scripcaru Lucian Mihai și Țigănuș Marian), 1 vot împotrivă (Pîrtoacă Bogdan Sergiu) și 4 abțineri (Udescu Șerbănel Mihail, Niculescu Jaqueline Christina, Geamănă Dragoș și Coroblea Cristina), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
DI președinte de ședință Boloș Florinei
Punctul 4 Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului - cadru de organizare și funcționare al centrului de Primire în regim de Urgență ” Ciresarii II”. Discuții?
Dl consilier Geamănă Dragoș
Da, aș vrea să propun ca art. 1 și art. 2 să fie comasate, și anume să spună: „Se aprobă regulamentul cadru de organizare și funcționare al Centrului de Primire în regim de Urgență situat în... și adresa, care face parte din prezentul Proiect de Hotărâre.” De asemenea, propun ca art. 3 să devină art. 2, iar art. 6 să devină art.
4. Deci primele două art. se repetă cumva, și atunci partea a doua dintre art. 1 și 2 pot fi comasate.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Dar rugați-o pe doamna Popescu să vină în față, să citească, și să vedem care ar fi varianta de actualizare... Doamna director, ce spune colegul nostru este corect, în primul rând că avem art. 1,2,3 și 6. Nu avem art. 4, respectiv art. 5, în al doilea rând, într-adevăr începutul... 70% din...
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Stimate domn!
Dl consilier Geamănă Dragoș
/V In Proiectul de Hotărâre nu există art. 4...
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Noi avem materialul cu 1,2,3 și 6.
Dl consilier Lazarov Alexandru Sebastian
Sigur voi vorbiți despre același proiect?
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Regulamentului - cadru de organizare și funcționare al centrului de Primire în regim de Urgență ” Cireșarii II”, da?
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Vă arăt hârtia!
Dl consilier Geamănă Dragoș
Nu în Regulament, în propunerea de Hotărâre.
Dl viceprimar Țigănuș Marian
A, pe Proiectul de Hotărâre, nu în Regulament.
Dl consilier Geamănă Dragoș
Nu, nu!
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Noi vorbim de Proiectul de Hotărâre.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Este o chestie de redactare, nu este...
Dl viceprimar Țigănuș Marian
E o greșeală de numerotare.
Dl consilier Geamănă Dragoș
Și art. 1 și 2 pot fi combinate...
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Se repetă 1 cu 2.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Iar 1 și 2 nu se repetă, dar sunt... 70% respectă aceeași... mă scuzați domnule Geamănă!
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Da, are dreptate.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Am o rugăminte, doamna Popescu, să ne citiți dumneavoastră o formă finală pentru cele două rânduri, și domnule președinte de ședință să supunem la vot conform propunerii dumneavoastră, ca să nu mai pierdem timp.
Dna director Popescu Florentina
Păi, art. 1 „Se aprobă Regulamentul cadru - organizare și funcționare a centrului de Primire în regim de Urgență ” Cireșarii II, conform anexei 1, care face parte din prezentul proiect de hotărâre.”
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Bun! Art. 2?
Dna director Popescu Florentina
Art. 2 „Se abrogă anexa nr. 3 la HCL Sector 5 nr. 4 din 31 Ianuarie 2017 privin aprobarea Regulamentelor de Organizare și Funcționare a structurilor de tip rezidențial pentru copii/tineri, centrelor de zi, creșelor și serviciilor furnizate în comunitate aflate în structura Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 5.”
Și art.3 „Primarul Sectorului 5, Serviciul Acte Administrative, Direcția de Asistență Tehnică și Juridică să ducă la îndeplinire prevederile...”
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
E perfect domnule președinte, supuneți la vot modificările.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Supunem la vot modificările aduse pentru a intra în normalitate. Cine este pentru? împotrivă?
Dna consilier Coroblea Cristina
Aș avea ceva de spus la acel punct.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Am început procesul de vot!
Dna consilier Coroblea Cristina
Aici se vorbește, domnul din spatele nostru vorbește încontinuu, ne este și nouă foarte greu să urmărim ședința.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Haide-ti mai în fată! Veniti mai în fată! veniti că aveți loc!
5 » J 9 9 9
Dna consilier Coroblea Cristina
Aveam ceva de spus la punctul...
Dl consilier Gheorghe Ștefan
Discriminare, domnule președinte!
Din sală
Gălăgia dumneavoastră nu ne dă voie să fim atenți la ce se spune...
Dl consilier Gheorghe Ștefan
Gălăgia dumneavoastră...
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Vă rog, domnule Ștefan, gata! Vă rog!
Dl consilier Gheorghe Ștefan
Vă rog, domnule viceprimar!
Dl viceprimar Țigănuș Marian
Vă rog!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Din punctul meu de vedere, haideți să trecem peste faza asta, este penibilă, am început procedura de vot, din respectul pe care îl am pentru dumneavoastră, vă rog să mă înțelegeți. De data asta haideți să trecem peste observația dumneavoastră, că deja am intrat în procedura de vot, s-a votat pentru, împotrivă, abțineri...
Din sală
Nu a fost nimic public.
Dna consilier Coroblea Cristina
Deci, chiar aș avea ceva de spus la acest punct, dacă mi se poate permite, vă rog frumos!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Vă rog, așa de informare.
Dna consilier Coroblea Cristina
Respectiv faptul că aș dori să văd o deschidere mai mare a Centrului pentru Colaborarea cu alte Entități. Cred că și copiii ar avea foarte mult de câștigat din astfel de colaborări, care le-ar putea mării orizontul și interacțiunile cu alte tipuri de acțiuni. în același timp ar putea servi și ca un mecanism de verificare, dacă se poate spune așa, al bunăstării copiilor. Aici mă refer, de exemplu, la un incident care știți că a avut loc de curând în Centrul Cireșarii, în legătură cu moartea unui copil. Accidentele se pot întâmpla, evident. Credem că este posibil ca un astfel de accident să fi putut să fie evitat. Am dori să vedem o mai mare deschidere a centrelor... Vă amintesc de situația, unui senator USR care a încercat să viziteze acest centru și nu i s-a permis. Aș dori, sper să avem o mai mare claritate asupra procedurii de inițiere și implementare a activităților și a colaborării cu ONG-urile.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Mulțumim pentru intervenția dumneavoastră. Mai reluăm procedura de vot. A
Cine este pentru la punctul 4? împotrivă? Abțineri?
Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare al Centrului de Primire în regim de Urgență Cireșarii II a fost adoptat cu 20 de voturi pentru (Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Danciu Ioan Bogdan, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Agheorghiesei Emil, Stroescu Marilena Daniela, Bîrsan Mihail, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Razvan, Jelea Bogdan Ion și Scripcaru Lucian Mihai) și 5 abțineri (Coroblea Cristina, Geamănă Dragoș, Udescu Șerbănel Mihai, Pîrtoacă Bogdan Sergiu și Niculescu Jacqueline-Christina), cu modificările intervenite.
Punctul 5- Proiect de hotărâre privind modificarea HCLS 5 nr. 292/25.10.2018 privind stabilirea numărului și cuantumului burselor acordate elevilor din învățământulpreuniversitar de stat din sectorul 5, în semestrul I al anului școlar 2018-2019.
A
Discuții? Trecem la vot. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Proiectul a fost adoptat cu 20 de voturi pentru (Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Danciu Ioan Bogdan, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Agheorghiesei Emil, Stroescu Marilena Daniela, Bîrsan Mihail, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Razvan, Jelea Bogdan Ion și Scripcaru Lucian Mihai) și 5 abțineri (Coroblea Cristina, Geamănă Dragoș, Udescu Șerbănel Mihai, Pîrtoacă Bogdan Sergiu și Niculescu Jacqueline-Christina).
Punctul 6- Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unei Convenții de colaborare între Primăria Sectorului 5, Direcția Generală de Asistență
Socială și Protecția Copilului Sector 5, F.I.C.E. România și Școala Gimnazială „George Călinescu” în scopul funcționării Centrului de Zi „George Călinescu”.
Discuții? Trecem la vot. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Proiectul a fost adoptat cu 20 de voturi pentru (Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Danciu Ioan Bogdan, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Agheorghiesei Emil, Stroescu Marilena Daniela, Bîrsan Mihail, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Razvan, Jelea Bogdan Ion și Scripcaru Lucian Mihai) și 5 abțineri (Coroblea Cristina, Geamănă Dragoș, Udescu Șerbănel Mihai, Pîrtoacă Bogdan Sergiu și Niculescu Jacqueline-Christina).
Punctul 7- Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unei Convenții de colaborare între Primăria Sectorului 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 5, F.I.C.E. România și Școala Gimnazială nr. 134 în scopul funcționării Centrului de Zi „Mihail Sadoveanu”.
Doamna consilier Coroblea Cristina
Aș dori să știu care sunt sumele prevăzute în acest proiect. Nu am găsit niște sume prevăzute pentru acest proiect. De asemenea, ce materiale se achiziționează de-alungul timpului, ce buget a fost folosit, un raport al activităților care au avut loc. Nu am primit așa ceva!
Doamna director Popescu Florentina
Da. La solicitarea celor două școli, instituția noastră a înființat centrul de zi, atât la Școala nr.148 cât și la Școala nr.134. Serviciile sunt asigurate de către instituția noastră cu salariații noștri, cu materialele instituției. Le asigurăm hrana copiilor care sunt beneficiari ai acestor centre de zi, precum și activități legate de sprijinirea în efectuarea temelor și alte activități în afara cadrului școlar. Acest parteneriat se referă la colaborarea între instituția noastră, care pune la dispoziție toate aceste servicii, școlile respective care asigură practic spațiul și respectiv utilitățile. De asemenea, acest parteneriat al nostru cu școala, se alătură sprijinului pe care îl acordă această Fundație activităților pe care noi le facem pentru copii, respectiv donații în materiale igienico-sanitare, articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, rechizite școlare, plus pe lângă ceea ce instituția noastră le oferă. Da, este o fundație care vine și oferă câte ceva în cursul anului acestor copiii, nu ia de la noi absolut nimic. Acest protocol, se referă strict la colaborare, faptul că școala pune la dispoziție un fel de after- school pe înțelesul tuturor, cu salariații instituției noastre. Copii au nevoie de susținere în cadrul școlilor la efectuarea temelor și, de asemenea...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Vă mulțumim doamna director, cred că este suficient din punctul nostru de vedere.
Dna consilier Coroblea Cristina
Nu se prevede numărul de copiii, bugetul...
Dna director Florentina Popescu
Avem 16 copii la nivelul Școlii nr.134 și 23 de copii la Centrul de zi Călinescu. Bugetul, detaliat se referă la salarii, la locația de hrană care se oferă copiilor și toate celelalte materiale de la creioane... Putem să facem un buget detaliat pe beneficiar sau pe centru, cum doriți. El nu a fost scos. Nu este un buget pe care instituția noastră să-l plătească unei altei instituții să vi-1 putem pune la dispoziție, dar, cu mare drag putem să facem un calcul trecând de la salariile colegilor mei, la tot ce înseamnă alocație de hrană și toate detaliile. Fiind o activitatea a instituției așa cum sunt activitățile centrului Cireșarii, sau cum sunt toate apartamentele sociale ale instituției care funcționează zi și noapte... așa este și activitatea acestui centru, este o activitate de zi, nu este un buget pe care noi să-l plătim...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Vă mulțumim doamna Popescu, haideți să trecem la vot vă rog frumos, cred că e bine și suficient. Trecem la vot. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unei Convenții de colaborare între Primăria Sectorului 5, Direcția Generală de Asistentă Socială și Protecția Copilului Sector 5, F.I.C.E. România și Școala Gimnazială nr. 134 în scopul funcționării Centrului de Zi "Mihail Sadoveanu" a fost adoptat cu 20 de voturi pentru (Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Danciu Ioan Bogdan, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Agheorghiesei Emil, Stroescu Marilena Daniela, Bîrsan Mihail, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Razvan, Jelea Bogdan Ion, Scripcaru Lucian Mihai) și 5 abțineri (Coroblea Cristina, Geamănă Dragoș, Udescu Șerbănel Mihai, Pîrtoacă Bogdan Sergiu și Niculescu Jacqueline-Christina).
Punctul 8 al ordinii de zi- Proiect de hotărâre privind achiziționarea în numele Municipiului București a imobilului compus din teren și clădire, situat în Intrarea Ferentari nr. 72, bloc 12A, Sector 5, București.
Discuții? Trecem la vot. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Proiectul a fost adoptat cu 15 de voturi pentru (Boloș Florinei, Coandă
Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Danciu Ioan Bogdan, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Agheorghiesei Emil, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri (Bîrsan Mihail, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Razvan, Jelea Bogdan Ion, Scripcaru Lucian Mihai, Coroblea Cristina, Geamănă Dragoș, Udescu Șerbănel Mihai, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, și Niculescu Jacqueline-Christina).
Având în vedere că nu sunt îndeplinite prevederile ar. 45 alin. (3) din Legea nr. 215/2001, proiectul de hotărâre nu a fost adoptat.
Punctul 9- Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii Actului Adițional nr. 1 la Acordul de finanțare nr. 2/05.11.2018 înregistrat la Primăria Sectorului 5 nr. 108450/12.12.2018 încheiat între Primăria Municipiului Ungheni și Primăria Sectorului 5.
Trecem la vot Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Proiectul a fost adoptat cu 15 de voturi pentru (Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Danciu Ioan Bogdan, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Agheorghiesei Emil, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri(Bîrsan Mihail, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Razvan, Jelea Bogdan Ion, Scripcaru Lucian Mihai, Coroblea Cristina, Geamănă Dragoș, Udescu Șerbănel Mihai, Pîrtoacă Bogdan Sergiu și Niculescu Jacqueline-Christina).
Punctul 10- Proiect de hotărâre privind darea în folosință gratuită a unor spații situate în corpul B al Liceului Tehnologic Dimitrie Guști către Clubul Sportiv Școlar Steaua.
Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Proiectul a fost adoptat cu 15 de voturi pentru (Boloș Florinei, Coandă Mihai, Florea Alexandra Cristina, Lazarov Alexandru, Matei George, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Păpușă Valentin, Danciu Ioan Bogdan, Ploscaru George, Stanciu Andreea Cristina, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Agheorghiesei Emil, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri (Bîrsan Mihail, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Razvan, Jelea Bogdan Ion, Scripcaru Lucian Mihai, Coroblea Cristina, Geamănă Dragoș, Udescu Șerbănel Mihai, Pîrtoacă Bogdan Sergiu și Niculescu Jacqueline-Christina).
La punctul 10 dau cuvântul....
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
îl rugăm pe domnul președinte să....
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
La punctul 10 o să dau cuvântul domnului Hopincă pentru detalii și după aceea trecem la vot.
Dl director Rareș Hopincă
Clubul Sportiv Școlar Steaua avea sediul, până de curând, în Ghencea, la C.S.A la Clubul Sportiv al Armatei. Din motive neimputabile lor, ci din motive ce țin de Ministerul Apărării, nu își mai pot desfășura activitatea acolo. Prin urmare, a venit o solicitare către Primăria Sectorului 5 ca să-i găzduim undeva, să le punem la dispoziție un spațiu administrative. Este o chestiune relativ simplă și fără alte implicații, ci pentru buna desfășurare a activității a unui club sportiv școlar. Cred că putem conveni că este o chestiune de interes public, care ar trebui tratată cu mai multă înțelegere și seriozitate. Primăria a găsit o soluție, în sensul de a le aloca câteva birouri la Colegiul Guști ca să-și poată desfășura activitatea. Dumnealor au fost foarte încântați, Consiliul a votat anterior acest proiect de hotărâre, doar că nu s-au întrunit două treimi, iar Prefectura, prefectul Municipiului București, mi-a notificat faptul că această hotărâre pentru a fi adoptată legal, are nevoie de două treimi. Prin urmare, acum, ne aflăm în imposibilitatea de ai găzdui pe cei de la Clubul Steaua. De aceea, rugămintea aparatului de specialitate ar fi să găsim mai multă înțelegere.
Dna consilier Stroescu Marilena Daniela
Putem specifica, ca să înțeleagă toată lumea, este vorba de Clubul Sportiv Școlar, nu vorbim de Clubul Armatei, Club Sportiv Școlar care se află în rețeaua școlară a sectorului 5. în același regim ca o școală sau o grădiniță sau Clubul Copiilor, oferă servicii pentru copii noștri.
Dl consilier Matei George
Sunt în Consiliul de Administrație acolo și au trecut prin momente dificile mai ales că a trebuit să se mute. Cei de la Steaua, de la clubul mare, le-a dat dată limită de evacuare și au fost în imposibilitatea de a se muta undeva, cu birouri, cu toate cele.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Nu ar trebui să schimbe și denumirea în situația aceasta, să nu se mai numească Steaua dacă...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Așa a fost înființată, Paul.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Nu, pe viitor.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
E, pe viitor... Problema care se pune, ... ei au secții de performanță cu performanțe. De exemplu, secția de rugby e campioană națională de juniori, la categoriile de juniori, de vreo patru ani de zile. Vă spun în cunoștință de cauză.
Dl consilier Matei George
Este o pepinieră bună pentru cei de la Clubul mare Steaua și colaborează, doar că...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
E pepiniera clubului mare și copiii pot să ducă... Este adevărat, ei pot să folosească baza sportivă, dar, fiind club sportiv școlar au nevoie pentru funcționalitate, de aceste spații. Nu poate să se ducă pe teren cu biroul.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Dna Coroblea, vă rog!
Dna consilier Coroblea Cristina
Am văzut că se acordă sase săli de clasă.
5
Dna consilier Stroescu Marilena Daniela
Nu, nu, nu! E vorba de Corpul B al liceului, care este corp administrativ.
Dl consilier Matei George
Da, e un cămin!
Dna consilier Stroescu Marilena Daniela
Nu, e corp administrative! Nu are nicio legătură, acolo nu sunt săli de clasă, nu se amestecă cu copiii. Nu se pune în pericol siguranța copiilor privind accesul cadrelor didactice, a antrenorilor, a părinților, deci sunt separați de clădire, de aceea am si ales acea locație.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Pentru cei care nu cunosc configurația, este Corpul A cum intrați pe Samuil Vulcan, pe partea dreaptă unde se desfășoară activitățile școlare și corpul B dat în folosință mai târziu în care este destinat corpul administrativ. Nu au treabă cu elevii școlii!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Hai să trecem la vot! Mai sunt... Domnul Bogdan, vă rog!
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Dacă-mi permiteți, da! Asta dacă vreți să găsim o soluție. Eu am discutat chiar și cu doamna inspector la început, aș vrea să ne lămurească doamna secretar, încă o dată, care este situația cu vechea hotărâre?
Dna secretar Elena Luminița Petrescu
Ea nu a fost validă, a fost respinsă de către Instituția Prefectului pe motivul neîntrunirii majorității de vot, adică de două treimi. E vorba de darea în folosință gratuită a unui imobil din patrimoniu.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Dar în ce context a ajuns Prefectura să o respingă?
Dna secretar Elena Luminița Petrescu
A fost comunicată și ca atare ni s-a reproșat acest...
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Bun, dar întrebarea mea este de ce a ajuns la Prefectură acea hotărâre dacă stiati că...
5 5
Dna director Florina Dragnea
Dacă-mi permiteți! Da, într-adevăr, s-a emis o adresă de către instituția Prefectului în atenția Consiliului Local și al Primarului Sectorului 5 cu privire la numărul de voturi care a întrunit hotărârea veche și roagă Consiliul Local să analizeze posibilitatea modificării abrogării și adoptării unei noi hotărâri întrunind numărul de voturi legal. Deci, practic, dacă dumneavoastră veți vota astăzi proiectul de hotărâre cu două treimi, primul articol al acestei hotărâri de astăzi, se va abroga hotărârea.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Dar de ce a ajuns la Prefectură?
Dna secretar Elena Luminița Petrescu
Nu, cu ocazia acelei ședințe... Nu, nu, eu am înțeles ce spune domnul consilier. Au fost încă trei proiecte de hotărâri, cel cu Principesa Margareta, s-a mai dat darea în folosință gratuită unor asociații, exact în acel context. A fost o scăpare a aparatului de specialitate.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Să știți că știu foarte bine diferența, în primul rând, în al doilea rând nu înțeleg de ce trebuie să răspundă altcineva când v-am întrebat pe dumneavoastră, în al treilea rând, domnule președinte, nu trebuie să ia cuvântul din sală, dacă vreți să respectăm ordinea decât când spuneți dumneavoastră. Acum ca să revenim, singura variantă legală așa cum v-am explicat și în alte cazuri, nu dumneavoastră, e vorba în general. Pentru că, iată, sunt și cazuri când domnul Hopincă nu vrea să facem revelioane de milioane de euro sau mai știu eu ce, ci niște lucruri care chiar sunt utile și noi chiar vrem să ne dăm interesul să votăm, pentru că altfel suntem într-un blocaj. Noi avem o propunere în felul următor: să deblocăm situația, trebuie să abrogăm vechea hotărâre, așa cum nu s-a luat și apoi să supuneți la vot asta pe care o votăm si o să treacă.
5
Dna secretar Elena Luminița Petrescu
Dacă-mi permiteți să puneți acest amendament în această hotărâre cu orice alte dispoziții contrarii și vor fi abrogate.
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Acum, dacă tot a luat cuvântul, poate ne spune, nu înțeleg de ce a luat cuvântul, dar poate ne spune doamna director care ar fi cea mai bună formulă. Eu mă gândesc, sincer să fiu, că dumneavoastră sunteți cea mai în măsură să-mi răspundeți, atâta doar că date fiind discuțiile între noi, zic să ne asigurăm, întrebarea este... De aceea, nu vreau să fim într-un impas pentru că odată ce luăm hotărârea asta să fie lucrurile limpezi. Dumneavoastră trebuie să vă gândiți, noi cu toții trebuie să ne gândim la un lucru: acea hotărâre pe care noi aparatul de specialitate, secretarul executiv, domnul primar, etc.. .au considerat că a fost ok, n-a fost ok, adică de fapt nu a fost o hotărâre, a fost un proiect care în realitate nu a fost adoptat, ținând cont de faptul că avea nevoie de acele două treimi. Cu toate astea, pentru că el a ajuns deja, la Prefectură și a fost respins pe acest considerent de legalitate, avem obligația să găsim o formulă în care să menționăm faptul că el este abrogat sau cum considerați dumneavoastră că trebuie să formulăm.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Bun, care e formula?
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Asta trebuie să spună doamna secretar care este doctor în drept administrativ.
La ora 12,55 iese din sală domnul consilier Agheorghiesei Emil. în sală sunt prezenți 24 consilieri.
Dna secretar Elena Luminița Petrescu
Două variante pot fi: fie abrogăm vechea hotărâre și supunem la vot, fie menționăm în corpul noului proiect că orice alte dispoziții contrarii vor fi abrogate.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Noi am fi de acord cu prima, să o abrogăm.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Supunem la vot abrogarea hotărârii anterioare!
Dl consilier Jelea Bogdan Ion
Spuneți abrogarea! Secretariatul știe hotărârea cu date, ... cu nu știu ce, se menționează în acest proiect de hotărâre...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Supunem la vot abrogarea! Ca să fie o entitate și cu trimitere la adresă. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 24 voturi pentru (Boloș Florinei, Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Coroblea Cristina, Udescu Șerbănel Mihail, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Gheorghe Ștefan, Lazarov Alexandru Sebastian, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Niculescu Jaqueline Christina, Ploscaru George Alexandru, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Stroescu Marilena Daniela, Păpușă Valentin, Țigănuș Marian, Geamănă Dragoș, Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Răzvan, Scripcaru Lucian Mihai și Jelea Bogdan Ion).
Hotărârea nr. 233/28.09.2018 privind darea în folosință gratuită a unor spații situate în corpul B al Liceului Tehnologic Dimitrie Guști, către Clubul Sportiv Școlar Steaua a fost abrogată.
Acum putem trece la formatul acestei structuri- Proiect de hotărâre privind darea în folosință gratuită a unor spații situate în corpul B al Liceului Tehnologic Dimitrie Guști către Clubul Sportiv Școlar Steaua. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri? Mulțumim!
Cu 24 voturi pentru (Boloș Florinei, Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Coroblea Cristina, Udescu Șerbănel Mihail, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Gheorghe Ștefan, Lazarov Alexandru Sebastian, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Niculescu Jaqueline Christina, Ploscaru George Alexandru, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Stroescu Marilena Daniela, Păpușă Valentin, Țigănuș Marian, Geamănă Dragoș, Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Răzvan, Scripcaru Lucian Mihai și Jelea Bogdan Ion), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul 11 - Proiect de hotărâre privind metodologia care determină modul de derulare a activității de salubrizare și igienizare a terenurilor virane din Sectorul 5, în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 312/15.11.2018. Discuții? Trecem la vot. Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 14 voturi pentru ( Boloș Florinei, Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Gheorghe Ștefan, Lazarov Alexandru Sebastian, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Ploscaru George Alexandru, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Stroescu Marilena Daniela, Păpușă Valentin, Țigănuș Marian) și 10 abțineri (Geamănă Dragoș, Bîrsan Mihai, Cursaru Paul Gabriel, Giurcă Augustin Răzvan, Scripcaru Lucian Mihai, Jelea Bogdan Ion, Coroblea Cristina, Udescu Șerbănel Mihail, Pîrtoacă Bogdan Sergiu și Niculescu Jacqueline Christina), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul nr. 12: Proiect de hotărâre privind aprobarea implementării, la nivelul Sectorului 5, a proiectului Centrul de pregătire pentru performanță PERM(Programare - Electronică - Robotică - Mecanică), de către Colegiul tehnic Energetic.
Dl consilier Pîrtoacă Bogdan Sergiu
Aș avea o observație la acest punct!
Era vorba de Raportul de specialitate! în Raportul de specialitate, ni se aduc niște date valabile din anii școlari 2004, 2005, 2006, 2008, 2009. Noi considerăm oportun proiectul acesta, dar, Raportul de specialitate are niște ...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Din ce văd eu, vă dă o statistică, o creștere procentuală a acestui ... a interesului ...
Dl consilier Pîrtoacă Bogdan Sergiu
Care este situația actuală? Noi vorbim despre lucruri care se întâmplau acum 10 ani. Avem o problemă pentru că nu cunoaștem situația în mod real în momentul acesta.
Dl consilier George Matei
Este un istoric!
Dna consilier Stroescu Marilena Daniela
Știm cu toții că învățământul profesional și tehnic, a avut o perioadă de declin. Totodată, și politicii la nivel național și politicii agenților economici. De patru ani de zile, se ... creșterea acestui învățământ profesional și tehnic. Anul acesta ținta este de 35, pentru anul viitor, vorbesc de planul de școlarizare este de 35%. Adică numărul elevilor care să intre în învățământul profesional și ethnic să fie 35% din numărul elevilor. Per total! Sunt introduse probabil datele... din aparatul de specialitate, în ideea de a se arăta diferența între ce a fost acum o perioadă, și ce ar urma să se întâmple ar fi natural. Dacă v-ați uitat, e vorba de procente de 40-50 % din elevii din învățământul profesional și tehnic. La momentul acesta, procentele sunt mici. Fie că vorbim despre învățământul professional, fie că vorbim despre învățământul tehnic, fie că vorbim despre învățământul profesional dual, avem procente foarte mici.
Dl consilier Pîrtoacă Bogdan Sergiu
Dar ne puteți spune câte unități de învățământ sunt pe raza Sectorului 5 care sunt dedicate acestor tipuri de învățământ?
Dna consilier Stroescu Marilena Daniela
Avem 5 licee, care au învățământ profesional și tehnic. Tehnic, au 5 licee. 3 licee au și învățământ profesional. Anul acesta avem și învățământ profesional dual, o clasă, ... anul viitor vom avea 5 clase.
Dl consilier Pîrtoacă Bogdan Sergiu
Și aceste clase au parteneriate cu agenți economici?
Dna consilier Stroescu Marilena Daniela
Absolut! Păi nu se poate face altfel! Poți propune dar nu realizezi ceea ce urmărești, de aceea și mergem în ritmul ăsta!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Mulțumim frumos!
J
/X
Trecem la vot! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 24 voturi pentru (Agheorghiesei Emil, Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Boloș Florinei, Păpușă Valentin, Țigănuș Marian, Ploscaru George Alexandru, Lazarov Alexandru Sebastian, Stroescu Marilena Daniela, Scripcaru Lucian Mihai, Bîrsan Mihai, Giurcă Augustin Răzvan, Jelea Ion Bogdan, Cursaru Paul Gabriel, Coroblea Cristina, Niculescu Jaqueline Christina, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Udescu Șerbănel Mihail și Geamănă Dragoș), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul nr. 13: Proiect de hotărâre privind aprobarea „Listei cu ordinea de prioritate pe anul 2018 pentru atribuirea de locuințe persoanelor (familiilor) conform Legii Locuințelor nr. 114/1996, republicată”.
Discuții?
i
zx
Trecem la vot! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 14 voturi pentru (Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Boloș Florinei, Păpușă Valentin, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Ploscaru George Alexandru, Lazarov Alexandru Sebastian, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri (Scripcaru Lucian Mihai, Bîrsan Mihai, Giurcă Augustin Răzvan, Jelea Ion Bogdan, Cursaru Paul Gabriel, Coroblea Cristina, Niculescu Jaqueline Christina, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Udescu Șerbănel Mihail și Geamănă Dragoș), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul nr. 14: Proiect de hotărâre privind majorarea cu 500% a impozitului pe clădire începând cu anul 2019, pentru clădirea situată în Municipiul București, sector 5, Șos. București Măgurele nr. 28, ca urmare a constatării stării tehnice de clădire neîngrijită.
Discuții?
5
7X
Trecem la vot! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 14 voturi pentru (Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Boloș Florinei, Păpușă Valentin, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Ploscaru George Alexandru, Lazarov Alexandru Sebastian, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri (Scripcaru Lucian Mihai, Bîrsan Mihai, Giurcă Augustin Răzvan, Jelea Ion Bogdan, Cursaru Paul Gabriel, Coroblea Cristina, Niculescu Jaqueline Christina, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Udescu Șerbănel Mihail și Geamănă Dragoș), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul nr. 15: Proiect de hotărâre privind majorarea cu 500°/o a impozitului pe clădire începând cu anul 2019, pentru clădirea situată în Municipiul București, sector 5, str. Pichetului nr.14, ca urmare a constatării stării tehnice de clădire neîngrijită.
Trecem la vot! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 14 voturi pentru (Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Boloș Florinei, Păpușă Valentin, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Ploscaru George Alexandru, Lazarov Alexandru Sebastian, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri (Scripcaru Lucian Mihai, Bîrsan Mihai, Giurcă Augustin Răzvan, Jelea Ion Bogdan, Cursaru Paul Gabriel, Coroblea Cristina, Niculescu Jaqueline Christina, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Udescu Șerbănel Mihail și Geamănă Dragoș), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul nr. 16: Proiect de hotărâre privind majorarea cu 500% a impozitului pe clădire începând cu anul 2019, pentru clădirea situată în Municipiul București, sector 5, str. Tătaru Petre Erou nr.40, ca urmare a constatării stării tehnice de clădire neîngrijită.
Trecem la vot! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 15 voturi pentru (Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Boloș Florinei, Păpușă Valentin, Agheorghiesei Emil, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Ploscaru George Alexandru, Lazarov Alexandru Sebastian, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri (Scripcaru Lucian Mihai, Bîrsan Mihai, Giurcă Augustin Răzvan, Jelea Ion Bogdan, Cursaru Paul Gabriel, Coroblea Cristina, Niculescu Jaqueline Christina, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Udescu Șerbănel Mihail și Geamănă Dragoș), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul nr. 17: Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului „Teatru pentru toți” înregistrat la Centrul Cultural și de Tineret „Ștefan Iordache”.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Aș vrea, vă rog, să mă lămuriți și pe mine cu câteva lucruri, vizavi despre acest proiect. Cine răspunde sau cine poate să mă ajute pentru Centrul Cultural? Am citit cu atenție proiectul pot să vă spun că nu este adică, să nu înțelegeți dragi colegi că ..., este un proiect destul de bun, n-am nimic de spus, în această privință, dar, sunt lucruri pe care nu le înțelegem. Și întotdeauna când facem cheltuială bugetară, este bine să înțelegem. înțeleg așa, că se va desfășura în zece unități de învățământ, în sălile de festivități ale acestora. în două din cele 12 stagiuni vor fi făcute în sala Teatrului Excelsior. Care sunt acele licee la care v-ați gândit, ...cele zece?
DI Teodorescu Florian
în colaborare cu Direcția învățământ, o să stabilim la momentul la care planificăm... probabil că la liceul Lazăr.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Cum nu știm unde? Asta e o altă problemă! Niciodată nu știm unde ne ducem, știm doar că trebuie să facem! Iar o altă întrebare care este un pic retorică! Nu credeți că sunt cam puțini ... copii implicați în acest eveniment? Dacă stau să mă gândesc la 12 stagiuni de teatru ar putea ieși aproape toți copiii din sector.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
12 stagiuni sau 12 spectacole?
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
12 spectacole! Scuzați-mă! Deci 12 spectacole! Aici spune că în activitate... minim 2000. Probabil ar trebui dacă ne gândim, numai într-un liceu sunt cel puțin 400-500 și ar trebui aduși mult mai mulți. Eu aș fi venit în susținerea acestui proiect cu ... dacă s-ar fi putut ține aceste spectacole, într-o sală de teatru pe care s-o fi putut s-o închiriați și să fi dus tot sectorul acolo ...
Dl Teodorescu Florian
E vorba de capacitatea sectorului!
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Nu, nu, având în vedere că aveți 12 spectacole,... pe 12 spectacole efectuate, duși toți copiii acolo, ...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Vă ridic un singur impediment! Se putea face treaba asta, dar, ideea proiectului se traduce „teatru în școală”, dar să-i imobilizez, să-i duci la nu știu ce sală de teatru în centru. Iei de exemplu, o școală din Zețari, să-i iei pe toți de acolo să-i duci, în ideea asta s-a răzgândit ... Iar numărul nu este bătut în cuie, acum depinde și de capacitatea sălilor pe care le vom folosi.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
70 de copii ceea ce sunt foarte puțini, înseamnă 6 clase!
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Părerea mea este că ... cultura se introduce în școală.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
O altă întrebare!
Aceste două spectacole, către ce vârste sau către ce categorii de vârste se adresează?
Dl Teodorescu Florian
Se adresează în mod special liceenilor dar undeva și pentru cei...
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Adică 9-12?
Dl Teodorescu Florian
Undeva de la clasa a 7 a. Ăsta este un prim poriect propus pentru anul viitor! Anul viitor o să fie prins în calendar în agenda culturală și un festival de teatru pentru tineret dedicat actorului Ștefan Iordache, vor fi și alte proiecte.
Dl consilier Cursaru Paul Gabriel
Pe de altă parte, mi-ar fi plăcut în cadrul acestui proiect să fi trecut la propunerea de parteneriat al acestei asociații și actorii care vin, personalitățile care vin, era bine să știm si noi către cine sau cine vine să se adreseze comunității noastre, așa ar fi însemnat că proiectul era de la început bine așezat. Mulțumesc!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Trecem la vot! Cine este pentru? împotrivă? Abțineri?
Cu 15 voturi pentru (Florea Alexandra Cristina, Coandă Mihai, Matei Ion, Melnic Constantin Ion, Danciu Ioan Bogdan, Matei George, Stanciu Andreea Cristina, Boloș Florinei, Păpușă Valentin, Agheorghiesei Emil, Țigănuș Marian, Gheorghe Ștefan, Ploscaru George Alexandru, Lazarov Alexandru Sebastian, Stroescu Marilena Daniela) și 10 abțineri (Scripcaru Lucian Mihai, Bîrsan Mihai, Giurcă Augustin Răzvan, Jelea Ion Bogdan, Cursaru Paul Gabriel, Coroblea Cristina, Niculescu Jaqueline Christina, Pîrtoacă Bogdan Sergiu, Udescu Șerbănel Mihail și Geamănă Dragoș), proiectul de hotărâre a fost adoptat.
Punctul nr. 18: Diverse!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
O curiozitate! Am văzut la televizor că a făcut Primăria curățenie pe Stadionul Dinamo? Dacă ne lămurește și pe noi cineva?
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Era o mașină!... acum nu știu ce răspuns să vă dau!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Adică a cui era acea mașină? Era a Primăriei?
Dl consilier Melnic Constantin Ion
Da, era a Primăriei! Deci firma de curățenie care a câștigat licitația, a avut în sarcină să-i pângărească mașinile. Firma aceea, nu prestează numai în sectorul 5, poate să presteze și la Ploiești. Care este problema?
Din sală
Nu înțeleg de ce scrie sectorul 5 pe ea?
Dl consilier Melnic Constantin Ion
Păi trebuia să dea brandul jos de pe ea ca să poată să intre pe stadion?
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Nu, nu, dar sunteți de acord cu ce spune domnul ...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Da, în următoarea ședință. Nu știu acum ce să vă răspund!
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Da să înțeleg că avem un proiect sau...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
înțeleg că avem un coleg, domnul Melnic, care știe mai bine ca...
Dl consilier Melnic Constantin Ion
Nu, avem un coleg care ține cu Dinamo și mi-a zis și am spus că mașinile nu sunt ale Primăriei, încă o dată.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Deci, acele mașini, nu aparțin Primăriei. Nu contest, nu contest, eu doar am vrut să aflu să mă lămuresc.
Dl consilier Bîrsan Mihai
Acum avem de decontat și benzina de la mașini.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Da.
Dna consilier Niculescu Jacqueline Christina
Vreau, și eu, la Diverse să zic ceva.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Al doilea subiect... Domnule președinte, înțeleg că la ședința următoare ne faceți o informare, s-ar putea o informare în două rânduri în scris s-o primim pe email prin Secretariat?
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Dacă vreți scris, adresați-le cererea în scris și veți primi răspuns.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Facem în scris, nu? E mai bine așa.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Da, e cel mai bine.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Și voiam să știu, dacă ne puteți lămuri vizavi de subiectul la care nu am zx
primit răspuns de acum 2 luni. In legătură cu materialele informative de la parcul Sebastian.
DI viceprimar Marian Țigănuș
Dar nu vi s-a răspuns, că era pe Legea nr. 544? Eu știu că vi s-a răspuns.
DI consilier Jelea Ion Bogdan
O să râdeți, nu ni s-a răspuns. Adică am avut un număr de întrebări, la unele ni s-a răspuns evaziv, dar mă rog am primit un răspuns și la celelalte nu. Adică am primit un răspuns, iar la altele ni s-a spus că nu este de competența noastră, a noastră a Primăriei sau a structurii care ne-a făcut răspuns. Voiam să vă cerem sfatul unde să ne adresăm, poate doamna secretar...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Eu știu că s-a răspuns la ambele, cum o să se răspundă și interpelărilor domnului Dragoș Geamănă.
Di consilier Jelea Ion Bogdan
Nu am primit răspuns la toate întrebările, asta am încercat să vă spun.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Reveniți.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Atunci o să facem o revenire cu privire la ce nu s-a răspuns și veți primi un răspuns. Mulțumim mult!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
La diverse, colegii de la USR, vă rog!
Dna Niculescu Jacqueline-Christina
La Diverse, aș dori să vă spun că în data de 23 Octombrie...
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Numai puțin, vă rog!
Dna Niculescu Jacqueline-Christina
în data de 23 Octombrie am depus o cerere prin secretariat pentru contractul între Primăria Sector 5 și ROS AL. Astăzi în 21 Decembrie, nu am primit nici un răspuns, drept pentru care am solicitat în cadrul Comisiei de mediu studiul contractului cu ROS AL, în cadrul comisiei m-am gândit că dacă tot am trecut în procesul verbal să menționez acest lucru tocmai ca să se treacă și în procesul verbal al acestei ședințe. Vă mulțumesc frumos!
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
O să primiți un răspuns.
Dna Niculescu Jacqueline-Christina
A, nu, e doar ca informare am cerut contractul...
Dna consilier Coroblea Cristina
Și dorim acest contract, avem dreptul să vedem acest contract, și ar trebui ca orice cetățean ar trebui să îl poată vedea. Diferența este...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Dar cumva nu este pe S.E.A.P.?
Dna consilier Coroblea Cristina
Contractul nu.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Draftul de contract, nu e?
Din sală
Ba da.
Dna Niculescu Jacqueline-Christina
Indiferent dacă e...
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Contractul este pe S.E.A.P., fiindcă contractul s-a obținut prin licitație pe
S.E.A.P. si acolo sunt toate documentele la care din câte știu eu are acces toată
5 5
lumea.
Dna consilier Coroblea Cristina
Nu, contractul final, și puteați să ne trimiteți exact acest răspuns, de pildă.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Ăla este contractul, draftul care este... ăla e final.
Dna consilier Coroblea Cristina
Domnule Țigănuș, în clipa în care depunem o cerere de informare, aveți obligația legală, această instituție, are obligația clară să dea un răspuns, dar niciodată nu se respectă legea, aici...
Dl consilier Păpușă Valentin
Nu vă răspunde, și gata.
Dna consilier Coroblea Cristina
Are obligația legală să răspundă. Deci revin și cu o cerere pe care am depus-o eu, de pildă, la Direcția Arhitect Șef, și iarăși nu am primit nici un răspuns.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
La ce se referea?
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
La contractul cu ROSAL.
DNA Secretar Sector 5 Elen Luminița Petrescu
Nu, nu, nu, Arhitectul Șef...
Dna consilier Coroblea Cristina
Pentru Arhitectul Șef întrebarea era „în stadiu se află elaborarea PUZ-ului coordonator al Sectorului 5?” și de asemenea „dacă s-a emis, deja, certificatul de urbanism?” să ni se transmită. La fel cererile pentru buget, niciodată nu le-am primit. Depunem încontinuu, aproape, cereri, nu primim niciodată, nici un fel de răspuns, este ilegal. Am dori, dacă se poate, ar fi mai dificil și pentru noi, și pentru dumneavoastră, credem, să ajungem în instanță, dar dacă nu se poate altfel rezolva această problemă extrem de silmplă. Avem dreptul să fim informați, cerem informare, nici măcar nu ni se răspunde, în nici un fel, în rarele cazuri, în trecut, când primeam un răspuns, era un răspuns la întrebări pe care nu le puneam, puneam o întrebare, și primeam răspunsul la altă întrebare. Deci, vă rugăm, din nou, dacă se poate, să rezolvăm aceste lucruri pe cale amiabilă, discutându-le aici, în Consiliu...
DI președinte de ședință Boloș Florinei
O să se consemneze în procesul verbal al ședinței, și o să aveți un răspuns pe subiectul ăsta. înainte de dorința mea, a noastră de a vă ura sărbători sau eu știu Crăciun liniștit și fericit, o să îl rog pe domnul Țigănuș să vă informeze de următoarea ședință ce va avea loc.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Convocăm ședința extraordinară a Consiliului Local data de 28.12.2018 la î 5
ora IO.00. Vă comunicam și ordinea de zi, dar mi-a zis să vă comunicăm...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Nu m-ați auzit, am spus că ar fi put fii chiar și ordinară ținând cont de faptul că ne încadrăm în termen.
Dna director executiv Mariana Dună
Păi nu, am avut una.
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Da, da, da.
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Deja am avut una, asta. Va avea câteva puncte, nu va dura mult...
Dl consilier Jelea Ion Bogdan
Da, da, da.
Dl consilier Agheorghiesei Emil
Bugetul domne!
Dl viceprimar Marian Țigănuș
Excedentul financiar, da.
Dl președinte de ședință Boloș Florinei
Vă mulțumim! Ședința o declar închisă!
5 9 9
Lucrările ședinței se declară închise la ora 1313.
37