Hotărârea nr. 88/2016
Hotărârea nr. 88/30.09.2016 privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea și prelungirea Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București.MU NICIPIU L BUCU REȘTI SECTOR 5
HOTĂRÂRE
privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea și prelungirea Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București
Având în vedere Raportul de specialitate întocmit de Biroul Autorizare Activități Comerciale din subordinea Primarului Sectorului 5;
In conformitate cu prevederile:
Legii nr. 12/1990 privind protejarea populației împotriva unor activități de producție, comerț sau prestări de servicii ilicite;
Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții;
Legii nr. 61/1991 pentru sancționarea faptelor de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice;
Legii nr. 215/2001 a administrației publice locale;
Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice;
Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ;
Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 195/2005 privind protecția mediului;
Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 44/2008 privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și în t reprinderi le fam i li al e;
Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente;
- Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piața;
Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor;
- Hotărârii Guvernului nr. 843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităților de alimentație publică neincluse în structurile de primire turistice;
- Hotărârii Guvernului nr. 333/2003 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață;
Hotărârii Guvernului nr. 571/2016 pentru aprobarea categoriilor de construcții și amenajări care se supun avizării și/sau autorizării privind securitatea la incendiu;
Ordinului Ministrului Administrației și Internelor nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor
Ordinului Ministrului Mediului și Dezvoltării Durabile nr. 1798/2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizației de mediu;
Ordinului Ministrului Sănătății nr. 1039/2009 Ordinului Ministrului Sănătății nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației;
Ordinului Ministrului Sănătății nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației;
Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 120/2010 privind aprobarea Normelor de salubrizare și igienizare ale Municipiului București.
în temeiul art. 45 alin. (1) coroborat cu art. 81 alin. (2) lit. r) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată,
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 5 HOTĂRĂȘTE
Art. 1. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se abrogă Hotărârea Consiliului Local Sector 5 nr. 47 din 30.09.201 1 privind eliberarea Acordului de funcționare comercianților -persoane lîzice sau juridice, autorizate să desfășoare activități comerciale și Hotărârea Consiliului Local Sector 5 nr. 81 din 26.11.2015 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 47/201 1, precum și alte dispoziții contrare.
Art. 2. Se aproba „Regulamentul pentru emiterea și prelungirea Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București”, conform Anexei 1.
Art. 3. Se aprobă modelul „Acordului de funcționare”, potrivit Anexei 2.
Ari. 4. Se aprobă formularul tip „Cererea pentru emiterea Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București”, prezentat în anexa 3.
Art. 5. Se aprobă formularul tip „Declarația privind clasificarea unității”, prezentat în anexa 4.
Art. 6. Se aprobă formularul tip „Declarația pe propria răspundere privind stabilirea orarului de funcționare”, prezentat în anexa 5.
Ari. 7. Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 8. Acordurile de funcționare emise în baza Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr. 47 din 30.09.2011 privind eliberarea Acordului de funcționare comercianților - persoane fizice sau juridice, autorizate să desfășoare activități comerciale, modificate prin Hotărârea Consiliului Local Sector 5 nr. 81/2015, rămân valabile până la data expirării acestora.
Art. 9. Primarul Sectorului 5, prin compartimentele de specialitate, Serviciul Relații cu Consiliul Local și Poliția Locală Sector 5 vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Regulamentul pentru emiterea și prelungirea Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București
Capitolul I. Dispoziții generale
Art. 1. Prin prezentul regulament se stabilește procedura de emitere și prelungire a Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București.
Art. 2. Acordul de funcționare se emite persoanelor fizice și juridice autorizate în condițiile Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice și ale Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 44/2008 privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale.
Capitolul II. Procedura dc emitere și prelungire a Acordului de funcționare
Art. 3. Acordul de funcționare se emite cu condiția îndeplinirii cumulative a următoarelor
criterii:
a) Deținerea legală a spațiului în care se desfășoară activitatea de comercializare a produselor și prestare a serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București;
b) îndeplinirea condițiilor de funcționare prevăzute de legislația specifică, în domeniile sanitar, sanitar veterinar, protecției mediului, protecției muncii și protecției împotriva incendiilor;
c) încadrarea în normele de ordine, liniște publică și conviețuire socială.
Art. 4. Se interzice emiterea/prelungirea Acordului de funcționare pentru persoanele fizice sau juridice, care desfășoară activități de comercializare a produselor și prestare a serviciilor de piață, permanente și/sau temporare, în spațiile prevăzute de Ordonanța Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, art. 2 alin. (5) fit. a) și alte asemenea, care implică aglomerări de persoane, situate în construcții expertizate tehnic și încadrate în clasa I de risc seismic, prin raport de expertiză tehnică, indiferent de forma de proprietate, destinație, categorie și clasa de importanță, până la finalizarea lucrărilor de intervenție realizate în scopul creșterii nivelului de siguranță la acțiuni seismice a construcțiilor existente.
Art. 5. In vederea emiterii sau prelungirii Acordului de funcționare, persoana fizică sau juridică va depune la sediul Primăriei Sectorului 5, următoarele documente:
a) Cererea, prevăzută în anexa 3 a HCLS5 nr. U^&ompletată în dublu
exemplar, din care unul va fi înapoiat cu număr de înregistrare solicitantului;
b) Actul de identitate al reprezentantului legal, în copie, și împuternicire de reprezentare a persoanei fizice sau juridice pentru depunerea documentației, respectiv ridicarea Acordului de funcționare, în original;
c) Actul constitutiv al societății (statut, contract de societate) sau certificatul de înregistrare mențiuni, hotărâre judecătorească sau rezoluția emisă de Oficiul Național al Registrului Comerțului, în copie certificată cu originalul;
d) Certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului, în copie certificată cu originalul;
e) Certificatul constatator pentru punctul de lucru (REV 2), eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice, în copie certificată cu originalul;
f) Dovada deținerii legale a spațiului în care se desfășoară activitatea, cu precizarea expresă a suprafeței, și a edificării acestuia în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții:
i. Autorizația de construire, însoțită de procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor, în copie certificată cu originalul;
ii. Actul de proprietate valabil pentru bunul imobil și dovada schimbării de destinație, dacă este cazul (certificat de urbanism, autorizație de construire, extras de carte funciară), în copie certificată cu originalul;
iii. Actul privind deținerea legală a spațiului în care se desfășoară activitatea, respectiv actul de proprietate, contractul de închiriere, comodat, asociere etc., după caz, în copie certificată cu originalul;
iv. Releveul spațiului, din documentația cadastrală avizată sau întocmit de persoană autorizată (cu materializarea caracteristicilor funcționale -
spațiu deservire, pregătire-predare, de depozitare, anexe utilități), după caz, în copie certificată cu originalul;
v. Acordul coproprietarilor/coindivizarilor, în funcție de caz, în copie certificată cu originalul;
vi. Declarație pe propria răspundere referitoare la faptul că nit au fost efectuate lucrări de construire sau modificare, cu nerespectarea prevederilor Legii nr. 50/1991, la spațiul în care se desfășoară activitatea;
g) fotografii din interiorul și exteriorul unității, din care să reiasă modul în care este compartimentat spațiul în care se desfășoară activitatea și încadrarea sa în zonă;
h) Avizul comitetului executiv al asociației de proprietari/locatari și acceptul proprietarilor direct afectați cu care se învecinează, pe plan orizontal și vertical, în cazul schimbării destinației locuințelor, precum și a spațiilor cu altă destinație decât aceea de locuință față de destinația inițială, conform Legii nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, în copie certificată cu originalul;
i) Contract de salubrizare pentru evacuarea deșeurilor menajere încheiat numai cu un prestator autorizat de către Primarul General al Municipiului București, precum și ultima chitanță/ordin de plată, în copie certificată cu originalul;
j) Dovada efectuării deratizării, dezinsecției și dezinfecției spațiilor deținute cu orice titlu în ritmul și condițiile prevăzute de H.C.G.M.B. nr. 120/2010 privind aprobarea Normelor de salubrizare și igienizare ale Municipiului București, numai prin unități specializate, autorizate de Primăria Municipiului București, în copie certificată cu originalul;
k) Declarația agentului economic privind clasificarea unității, conform Hotărârii Guvernului nr. 843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităților de alimentație publica neincluse în structurile de primire turistice, cu număr de înregistrare de la Primăria
Sectorului 5, dacă este cazul, prevăzută în anexa 4 a HCLS5 nr. ââ/uQ > original;
în
1) Declarație pe propria răspundere privind orarul de funcționare stabilit cu respectarea prevederilor înscrise în legislația muncii și cu condiția respectării reglementărilor în vigoare privind liniștea și ordinea publică, și în conformitate cu solicitările autorităților administrației publice locale privind continuitatea unor activități comerciale sau de prestări de servicii, în funcție de necesitățile consumatorilor, prevăzută în anexa 5 a
HCLS5 nr. JJ/
m) Avize/acorduri/autorizații emise de alte autorități/instituții publice, în funcție de specificul activității care urmează a fi autorizată:
i. Autorizația sanitară de funcționare/Certificat de conformitate cu normele de igienă și sănătate publică emis(ă) de Direcției de Sănătate Publică a Municipiului București, în copie certificată cu originalul;
ii. Autorizație sanitar veterinară/Document de înregistrare sanitară veterinară eliberat(ă) de Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor București, în copie certificată cu originalul;
iii. Autorizație dc mediu emisă de Agenția Națională pentru Protecția Mediului, în copie certificată cu originalul;
iv. Autorizația funcționării din punct de vedere al securității și sănătății în muncă emisă de Inspectoratul Teritorial de Muncă al Municipiului București, în copie certificată cu originalul;
v. Autorizație de securitate la incendiu emisă de Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Dealul Spirii” București-Ilfov, în copie certificată cu originalul;
vi. Autorizație emisă de Registrul Auto Român, dacă este cazul, în copie certificată cu originalul;
sau, în lipsa acestor documente, punctele de vedere în scris emise de autoritățile/instituțiile competente;
n) Acordul de funcționare, în original, în cazul în care se solicită prelungirea acestuia.
Art. 6. (1) Acordul de funcționare va fi eliberat sau prelungit de Primarul Sectorului 5, prin serviciile de specialitate, în maxim 30 de zile de la data solicitării și este valabil 12 luni din momentul emiterii, cu condiția valabilității documentelor depuse.
(2) în caz contrar, valabilitatea Acordului de funcționare va fi stabilită în funcție de cel mai scurt termen al oricăruia din actele depuse.
(3) Titularul Acordului dc funcționare este obligat să solicite prelungirea acestuia cu 30 de zile înainte de expirarea termenului prevăzut la alin. (1) sau alin. (2).
(4) La modificarea condițiilor inițiale de funcționare, a obiectului de activitate sau a punctului de lucru, persoana fizică sau juridică va solicita emiterea unui nou Acord de funcționare.
Capitolul III. Dispoziții finale
Art. 7. în situația în care persoana fizică sau juridică, din diferite motive, își încetează activitatea pentru care a fost autorizată prin Acordul de funcționare, aceasta are obligația de a prezenta și depune la Primăria Sectorului 5, în termen de 30 dc zile calendaristice de la încetarea
activității, actul care atestă radierea activității de la instituțiile abilitate și Acordul de funcționare în original.
Art. 8. Desfășurarea activității de comercializare a produselor și prestare a serviciilor de piață tară deținerea Acordului de funcționare sau cu nerespectarea condițiilor care au stat la baza emiterii acestuia ori a prevederilor legale în vigoare atrage aplicarea sancțiunilor contravenționale prevăzute de legislație.
Art. 9. (1) Primarul Sectorului 5, în condițiile prevederilor legale privind contenciosul administrativ, poate să revoce Acordul de funcționare numai dacă acesta nu a produs efecte juridice.
(2) în situația în care Acordul de funcționare a intrat în circuitul civil și a produs efecte juridice, Primarul Sectorului 5 poate să solicite instanței anularea acestuia.
ANEXA 2 la IICLS5 nr.
MUNICIPIUL BUCUREȘTI PRIMĂRIA SECTORULUI 5 CABINET PRIMAR
Strada Constantin Miile, nr. 10 Tel.: 021.314.43.18 Tel./Fax: 021.314.70.53
ACORD DE FUNCȚIONARE
5
NR.............................J......................................
în baza cererii nr................................
emite acordul de funcționare pentru:
și a H.C.L.S. 5 nr.
se
cu sediul în .......................................................str...........................................................nr.............,
sc..............., ap..............., sector/județ................................, tel.................................., înmatriculat
la Registrul Comerțului sub nr..........................................; CUI..........................................................
Activitatea (cod CAEN) autorizată este:.........................................................................................
La punctul de lucru situat în.....................................................Str...........................................
Nr............., sc..............., ap..............., sector/județ.................................., Tel..................................
Orar de funcționare:...............................................................................................................................
DURATA VALABILITĂȚII ACORDULUI:......................................................................................
Alte mențiuni: Acordul de funcționare este valabil 12 luni din momentul emiterii, cu condiția valabilității documentelor depuse. Nerespectarea prevederilor legale în vigoare privind activitatea desfășurată și a regulamentului, atrage după caz, revocarea sau anularea acordului de funcționare și sancționarea conform legislației în vigoare.
Acordul de funcționare se emite strict pentru obiectul și activitatea pentru care a fost solicitat.
Șef Birou Autorizare Activități Comerciale,
Consilier juridic,
PRIMAR,
A
întocmit,
Data ridicării:
Nr. crt. |
Nr. și data cererii de prelungire |
Perioada de valabilitate |
A întocmit |
Semnătură și ștampilă |
1. |
Nume și prenume, |
PRIMAR, | ||
Semnătură, |
ȘEF BIROU, | |||
2. |
Nume și prenume, |
PRIMAR, | ||
Semnătură, |
ȘEF BIROU, | |||
3. |
Nume și prenume, |
PRIMAR, | ||
Semnătură, |
ȘEF BIROU, | |||
4. |
Nume și prenume, |
PRIMAR, | ||
Semnătură, |
ȘEF BIROU, | |||
5. |
Nume și prenume, |
PRIMAR, | ||
. - |
Semnătură, |
ȘEF BIROU, |
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ AGHEORGHIESEl EMIL
ANEXA 3 la HCLS5 nr.
CERERE
pentru emiterea/prelungirea „Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza Sectorului 5 al Municipiului București”
DOMNULE PRIMAR,
Subsemnatul/a............................................................................................................
domiciliat în ........................................ Str.................................................................
nr........... Bl......... sc.............. Et........... Ap............. sector/județ .....................
posesor al B.I./C.I. serie ............ nr................... CNP .................................................
emis de.................................... la data de .................... în calitate de
înmatriculată la Registrul Comerțului cu nr.............................................................................., cu
sediul în localitatea................................................................str.........................................................
nr.............., bl........., sc............., ap............județ/sector...................................................................
vă rog a-mi aproba emiterea/prelungirea Acordului de funcționare conform H.C.L.S.5 nr................,
pentru următoarele activități............................................................................................
la punctul de lucru de la adresa..........................................................................................
Anexez următoarele documente:
a) Actul de identitate al reprezentantului legal, în copie, și împuternicire de reprezentare a persoanei fizice sau juridice pentru depunerea documentației, respectiv ridicarea Acordului de funcționare, în original;
b) Actul constitutiv al societății (statut, contract de societate) sau certificatul de înregistrare mențiuni, hotărâre judecătorească sau rezoluția emisă de Oficiul Național al Registrului Comerțului, în copie certificată cu originalul;
c) Certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului, în copie certificată cu originalul;
d) Certificatul constatator pentru punctul de lucru (REV 2), eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice, în copie certificată cu originalul;
e) . Dovada deținerii legale a spațiului în care se desfășoară activitatea, cu precizarea expresă
a suprafeței, și a edificării acestuia în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții:
i. Autorizația de construire, însoțită de procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor, în copie certificată cu originalul;
ii. Actul de proprietate valabil pentru bunul imobil și dovada schimbării de destinație, dacă este cazul (certificat de urbanism, autorizație de construire, extras de carte funciară), în copie certificată cu originalul;
iii. Actul privind deținerea legală a spațiului în care se desfășoară activitatea, respectiv actul de proprietate, contractul de închiriere, comodat» asociere etc., după caz, în copie certificată cu originalul;
iv. Releveul spațiului, din documentația cadastrală avizată sau întocmit de persoană autorizată (cu materializarea caracteristicilor funcționale -spațiu deservire, pregăti re-predare, de depozitare, anexe utilități), după caz, în copie certificată cu originalul;
v. Acordul coproprietarilor/coindivizarilor, în funcție de caz, în copie certificată cu originalul;
vi. Declarație pe propria răspundere referitoare la faptul că nu au fost efectuate lucrări de construire sau modificare, cu nerespectarea prevederilor Legii nr. 50/1991, la spațiul în care se desfășoară activitatea;
f) Fotografii din interiorul și exteriorul unității, din care să reiasă modul în care este compartimentat spațiul în care se desfășoară activitatea și încadrarea sa în zonă;
g) Avizul comitetului executiv al asociației de proprietari/locatari și acceptul proprietarilor direct afectați cu care se învecinează, pe plan orizontal și vertical, în cazul schimbării destinației locuințelor, precum și a spațiilor cu altă destinație decât aceea de locuință față de destinația inițială, conform Legii nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, în copie certificată cu originalul;
h) Contract de salubrizare pentru evacuarea deșeurilor menajere încheiat numai cu un prestator autorizat de către Primarul General al Municipiului București, precum și ultima chitanță/ordin de plată, în copie certificată cu originalul;
i) Dovada efectuării deratizării, dezinsecției și dezinfecției spațiilor deținute cu orice titlu în ritmul și condițiile prevăzute de H.C.G.M.B. nr. 120/2010 privind aprobarea Normelor de salubrizare și igienizare ale Municipiului București, numai prin unități specializate, autorizate de Primăria Municipiului București, în copie certificată cu originalul;
j) Declarația agentului economic privind clasificarea unității, conform Hotărârii Guvernului nr. 843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităților de alimentație publica neincluse în structurile de primire turistice, cu număr de înregistrare de la Primăria Sectorului 5, dacă este cazul, în original;
k) Declarație pe propria răspundere privind orarul de funcționare stabilit cu respectarea prevederilor înscrise în legislația muncii și cu condiția respectării reglementărilor în vigoare privind liniștea și ordinea publică, și în conformitate cu solicitările autorităților administrației publice locale privind continuitatea unor activități comerciale sau de prestări de servicii, în funcție de necesitățile consumatorilor;
l) Avize/acorduri/autorizații emise de alte autorități/instituții publice, în funcție de specificul activității care urmează a fi autorizată:
i. Autorizația sanitară de funcționare/Certificat de conformitate cu normele de igienă și sănătate publică emis(ă) de Direcției de Sănătate Publică a Municipiului București, în copie certificată cu originalul;
ii. Autorizație sanitar veterinară/Document de înregistrare sanitară veterinară eliberat(ă) de Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor București, în copie certificată cu originalul;
iii. Autorizație de mediu emisă de Agenția Națională pentru Protecția Mediului, în copie certificată cu originalul;
iv. Autorizația funcționării din punct de vedere al securității și sănătății în muncă emisă de Inspectoratul Teritorial de Muncă al Municipiului București, în copie certificată cu originalul;
v. Autorizație de securitate la incendiu emisă de Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Dealul Spirii” București-Ilfov, în copie certificată cu originalul;
vi. Autorizație emisă de Registrul Auto Român, dacă este cazul, în copie certificată eu originalul;
sau, în lipsa acestor documente, punctele de vedere în scris emise de autoritățile/instituțiile competente;
m) Acordul de funcționare, în original, în cazul în care se solicită prelungirea acestuia.
Data
Semnătura și ștampilă
TELEFON:
PERSOANĂ DE CONTACT:
ANEXA 4 la HCLS5 m. Z ,30 oȘ_ 2olG
DECLARAȚIE
privind clasificarea unității, conform Hotărârii Guvernului nr. 843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităților de alimentație publica neincluse în structurile de primire turistice
Subsemnatul.....................................................................................................
.........5
cu domiciliul în ............................................... str........................................ nr.........
județul/sectorul ..................................., în calitate de1.......................................................
la Societatea comercială.............................................................................................................
înregistrată la registrul comerțului sub nr. de înmatriculare........./..../............, cu sediul social în
............................județul/sectorul............................str..............................................
nr........... declar pe propria răspundere că unitatea de alimentație publică situată în
(sediul unității)
este de tipul.............................................................., având următoarele caracteristici funcționale:
1. Total suprafață (mp)................................, din care:
de servire...........................................;
de pregătire/predare...............................;
de depozitare.......................................;
anexe, utilități.......................................;
(birouri, grupuri sanitare, vestiare ete.)
2. Numărul locurilor pentru consumatori:
Data..........................
Total |
din care: Saloane |
Terasă |
Gradină de vară |
Semnătura agentului economic și ștampila societății comerciale
ANEXA 5 Ia IICLS5 nr.
8$ / &c> (Î3
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE PRIVIND STABILIREA ORARULUI DE FUNCȚIONARE
DOMNULE PRIMAR,
Subsemnatul/a............................................................................................................
domiciliat în ........................................ Str.................................................................
nr........... Bl......... sc.............. Et........... Ap............. sector/județ .....................
posesor al B.I./C.I. serie ............nr................... CNP .................................................
emis de.................................... la data de ..................., în calitate de
înmatriculată la Registrul Comerțului cu nr.............................................................................., cu
sediul în localitatea................................................................str.........................................................
nr.............., bl........., sc............., ap............județ/sector...................................................................
vă aduc la cunoștință următorul orar de funcționare ......................................................................
.............................................................................................................................................................. 9
pentru următoarele activități............................................................................................
..................’ * ’ ’............•........................................................................................5
la punctul de lucru de la adresa..........................................................................................
Declar că acesta a fost stabilit cu respectarea prevederilor înscrise în legislația muncii și a
reglementărilor în vigoare privind liniștea și ordinea publică, și în conformitate cu solicitările autorităților administrației publice locale privind continuitatea unor activități comerciale sau de prestări de servicii, în funcție de necesitățile consumatorilor.
Data:
Semnătura și ștampilă,
Anexă la Acordul de parteneriat nr._
NR.C RT |
DENUMIRE CHELTUIALA |
LUNA 1- OCTOMBRIE 2016 |
LUNA 2- NOIEMBRIE 2016 |
LUNA 3- DECEMBRIE 2016 |
LUNA 4- IANUARIE 2017 |
LUNA 5- FEBRUARIE 2017 |
LUNA 6- MARTIE 2017 |
LUNA 7-APRILE 2017 |
LUNA 8- MAI 2017 |
LUNA 9- IUNIE 2017 |
LUNA 10- IULIE 2017 |
LUNA 11-AUGUST 2017 |
ALTE COSTURI CARE SE VOR EFECTUA PE DURATA PROIECTULUI |
TOTAL COST/ LINIE | |||||||||||||
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM | ||
A.l |
Manager de proiect |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 lei |
2,350 le |
2,350 lei |
2,350 le |
2,350 lei |
2,350 lei |
25,850 le |
25,850 lei | ||
A.2 |
Manager financiar |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 lei |
1,350 lei |
1,600 le |
1,350 lei |
1,600 le |
1,350 lei |
1,600 lei |
14,850 le |
17,600 lei | ||
A.3 |
Asistent proiect |
2,101 lei |
0 lei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
0 lei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Olei |
23,111 le |
0 lei | ||
A.4 |
Coordonator CEA |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 lei |
1,155 lei |
1,720 le |
1,155 lei |
1,720 le |
1,155 lei |
1,720 lei |
12,705 le |
18,920 lei | ||
A.5 |
Asistent ed. 1- CEA 136/ Lucru manual |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 le |
1,830 lei |
800 le |
1,830 lei |
800 lei |
20,130 le |
8,800 lei | ||
A.6 |
Asistent ed. 2- CEA 136/ ed. Financiara |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 lei |
750 lei |
2,400 le |
750 lei |
2,400 le |
750 lei |
2,400 lei |
8,250 le |
26,400 lei | ||
A.7 |
Asistent ed. 3 -CEA 136/ ed. Pt sanatate |
497 lei |
800 lei |
495 lei |
800 lei |
495 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 le |
1,830 iei |
800 le |
1,830 lei |
800 lei |
16,127 le |
8,800 lei | ||
A.8 |
Asistent ed. 4-CEA 147/ ed. Financiara |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 lei |
575 lei |
2,400 le |
575 lei |
2,400 le |
575 lei |
2,400 lei |
6,325 le |
26,400 lei | ||
A.9 |
Asistent ed. 5 -CEA 147/ Lucru manual |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 le |
1,830 lei |
800 le |
1,830 lei |
800 lei |
20,130 le |
8,800 lei | ||
A. 10 |
Asistent ed. 6-CEA 147/ ed. Pt sanatate |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 lei |
1,830 lei |
800 le |
1,830 lei |
800 le |
1,830 lei |
800 lei |
20,130 le |
8,800 lei | ||
A.ll |
Asistent ed. 7-CEA 141/ ed. Financiara |
0 lei |
0 lei |
2,630 lei |
Olei |
2,630 lei |
Olei |
2,630 lei |
0 lei |
2,630 lei |
Olei |
2,630 lei |
Olei |
2,630 lei |
Olei |
2,630 lei |
Olei |
2,630 lei |
Ole |
2,630 lei |
Ole |
2,630 lei |
Olei |
26,300 le |
Olei | ||
A.12 |
Asistent ed. 8 -CEA 141/ Lucru manual |
0 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
0 lei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Olei |
21,010 le’ |
Olei | ||
A.13 |
Asistent ed. 9-CEA 141/ ed. Pt sanatate |
Olei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
0 lei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Olei |
21,010 lei |
Olei | ||
A. 14 |
Profesor Ib.romana CEA136 |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 le |
250 iei |
1,500 le |
250 lei |
1,500 lei |
2,750 lei |
16,500 lei | ||
A. 15 |
Profesor Ib.romana CEA 147 |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 le |
250 lei |
1,500 le |
250 lei |
1,500 lei |
2,750 lei |
16,500 lei | ||
A. 16 |
Profesor Ib.romana CEA 141 |
0 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
0 lei |
1,750 lei |
0 lei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Olei |
17,500 lei |
Olei | ||
A.17 |
Profesor Matematica CEA 136 |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 le |
250 lei |
1,500 le |
250 lei |
1,500 lei |
2,750 lei |
16,500 lei | ||
A.18 |
Profesor Matematica CEA 147 |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 lei |
250 lei |
1,500 le |
250 lei |
1,500 le |
250 lei |
1,500 lei |
2,750 lei |
16,500 lei | ||
A.19 |
Profesor Matematica CEA 1411 |
0 lei |
0 lei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
0 lei |
1,750 lei |
0 lei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Olei |
17,500 lei |
Olei | ||
A.20 |
Instructor fotbal -CEA 136, CEA 147 CEA 141 |
1,350 lei |
1,450 lei |
1,350 lei |
1,450 lei |
1,350 lei |
1,450 lei |
375 lei |
2,425 lei |
375 lei |
2,425 lei |
375 lei |
2,425 lei |
375 lei |
2,425 lei |
375 lei |
2,425 lei |
375 lei |
2,425 le |
850 lei |
2,425 le |
850 lei |
1,950 lei |
8,000 lei |
23,275 lei | ||
A.21 |
Instructor volei -CEA 136, CEA 147 CEA 141 |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
0 lei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Olei |
19,250 lei |
Olei | ||
A.?' A.z |
structor baschet -CEA 136, CEA 147 CEA 1/ |
1,750 lei |
0 lei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
0 lei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Olei |
19,250 lei |
Olei | ||
structor teatru-CEA 136, CEA 147 CEA 141 |
1,400 lei |
1,401 lei |
1,400 lei |
1,401 lei |
1,400 lei |
1,401 lei |
2,800 lei |
0 lei |
2,800 lei |
Olei |
2,800 lei |
Olei |
2,800 lei |
Olei |
2,800 lei |
Olei |
2,800 lei |
Ole |
2,800 lei |
Ole |
2,800 lei |
Olei |
26,600 lei |
4,203 lei | |||
A.24 |
Instructor muzica -CEA 136, CEA 147 CEA 14 |
Olei |
0 lei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Olei |
17,500 lei |
0 lei | ||
A.25 |
Instructor combaterea consumului de drogu |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 lei |
105 lei |
2,000 le |
105 lei |
2,000 le |
105 lei |
2,000 lei |
1,155 lei |
22,000 lei | ||
A.26 |
Instructor foto-CEA 136, CEA 147 CEA 141 |
Olei |
Olei |
0 lei |
Olei |
Olei |
Olei |
0 lei |
Olei |
Olei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Olei |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Ole |
1,750 lei |
Olei |
10,500 lei |
0 lei | ||
A.27 |
Consilier psihologic CEA 136 |
Olei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Olei |
21,010 lei |
0 lei | ||
A.28 |
Consilier psihologic CEA 147 |
Olei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Olei |
21,010 lei |
0 lei | ||
A.29 |
Consilier psihologic CEA 141 |
Olei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Olei |
21,010 lei |
Olei | ||
A.30 |
Consilier ed. Parentala-CEA 136, CEA 147,CE |
Olei |
Olei |
1,401 lei |
Olei |
1,401 lei |
Olei |
1,401 lei |
Olei |
1,401 lei |
Olei |
1,401 lei |
Olei |
1,401 lei |
Olei |
1,401 lei |
Olei |
1,401 lei |
Ole |
1,401 lei |
Ole |
1,401 lei |
Olei |
14,010 lei |
0 lei | ||
A.31 |
Logoped -CEA 136, CEA 147 |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
Olei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Olei |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Ole |
2,101 lei |
Olei |
16,808 lei |
Olei | ||
TOTAL CAPITOL A |
21,623 lei |
24,521 lei |
41,407 lei |
24,521 lei |
41,407 lei |
24,521 lei |
45,268 leî |
24,095 lei |
45,268 lei |
24,095 lei |
47,018 lei |
24,095 lei |
47,018 lei |
24,095 lei |
47,018 lei |
24,095 lei |
47,018 lei |
24,095 lei |
47,493 lei |
24,095 lei |
47,493 lei |
23,620 lei |
478,031 lei |
265,848 lei | |||
CAPITOLUL B- COSTURI LUNARE |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM | |
B.l |
Școala de dans |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
2,000 lei |
6,000 lei |
22,000 lei |
66,000 lei | ||
B.2 |
Consumabile educationale/birotica/ papetar |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
1,500 lei |
800 lei |
16,500 lei |
8,800 lei | ||
B.3 |
Consumabile curățenie si igiena |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
600 lei |
80 lei |
6,600 lei |
880 lei | ||
B.4 |
Telefon |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
200 lei |
400 lei |
2,200 lei |
4,400 lei | ||
B.5 |
Internet |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
100 lei |
1,100 lei |
0 lei | |||||||||||||
B.6 |
Apa potabila |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
300 lei |
400 lei |
3,300 lei |
4,400 lei | ||
B.7 |
Transport |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
300 lei |
320 lei |
3,300 lei |
3,520 lei | ||
TOTAL CAPITOL B |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 iei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
5,000 lei |
8,000 lei |
55,000 lei |
88,000 lei | |||
ITOLUL C- COSTURI SPECIFICE AFERENTE PROIECTl |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM |
PS 5 |
PCRM | |
C.l |
Costuri serbare de Crăciun ( gustări copii,) |
Olei |
0 lei |
Olei |
1,200 lei |
0 lei |
Olei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
Olei |
1,200 lei |
Olei | ||||||||||||
C.2 |
Costuri petrecere 1 iunie( cadouri copii, gustări) |
Olei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
5,000 lei |
0 lei |
Olei |
5,000 lei |
0 lei | ||||||||||||
C C.4 |
Cupa fotbalistica 60 lei *80 copii/ premii plome/ gustări |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
Olei |
Olei |
Olei |
Olei |
4,800 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
4,800 lei |
Olei | ||||||||||||
. urneu teatru- 6 reprezentatiii piese de teatru-15 opii*50 lei*6 reprezentații ( gustări/ echipament/ premii) |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
4,500 lei |
4,500 lei |
0 lei | |||||||||||||
C.5 |
Costuri expoziție foto |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
2,500 lei |
2,500 lei |
Olei | ||||||||||||
C.6 |
Aparate foto unica folosinta( 7 copii*3 sc= 21 copii)*2 aparate |
Olei |
Olei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
1,500 lei |
1,500 lei |
Olei | ||||||||||||
C.7 |
Instrumente muzicale-Chitara( 2 sc*6 chitari)+ 6 chitari contribuție PCRM |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
2,900 lei |
2,900 lei |
0 lei | ||||||||||||
C.8 |
Transport- Tabara de creație- Muzeul Satului București |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
Olei |
1,000 lei |
0 lei |
1,000 lei |
Olei | ||||||||||||
C.9 |
Gustări traninguri( resursa umana/ locatie- contributie PCRM) |
Olei |
Olei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
3,000 lei |
3,000 lei |
0 lei | ||||||||||||
C.10 |
Materiale educaționale si sportive ( cârti, mingi, corzi chitara, recuzita teatru) |
Olei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
Olei |
6,000 lei |
1360 |
6,000 lei |
1,360 lei | |||||||||||
TOTAL CAPITOL C |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
1,200 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
0 lei |
Olei |
0 lei |
Olei |
Oleî |
4,800 lei |
0 lei |
5,000 lei |
Olei |
1,000 lei |
Olei |
20,400 lei |
1,360 lei |
32,400 lei |
1,360 lei | |
TOTAL LUNAR |
26,623 lei |
32,521 lei |
46,407 lei |
32,521 lei |
46,407 lei |
32,521 lei |
51,468 lei |
32,095 iei |
50,268 lei |
32,095 lei |
52,018 lei |
32,095 lei |
52,018 lei |
32,095 lei |
52,018 lei |
32,095 lei |
56,818 lei |
32,095 lei |
57,493 lei |
32,095 lei |
53,493 lei |
31,620 lei |
20,400 lei |
1,360 lei |
565,431 lei |
355,208 lei | |
TOTAL PS5 |
565,431 lei | ||||||||||||||||||||||||||
TOTAL PCRM |
355,208 lei |
i __ |
CONTRASEMNEAZĂ p.SECRETAR SECTOR 5 DIRECTOR EXECUTIV, fl/wMtragnea