Hotărârea nr. 30/2020
HCLS3 nr. 30 din 10.02.2020MUNICIPIUL BUCUREȘTI CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3 Calea Dudeștl nr. 191, Sector 3, București www.primarle3.ro
HOTĂRÂRE
privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020 al societății Internet și Tehnologie S3 SRL
Consiliul Local al Sectorului 3 al Municipiului București,
ales în condițiile stabilite de Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea și completarea Legii nr. 393/2004privind Statutul aleșilor locali, întrunit în ședință extraordinară, azi 10.02.2020
Având în vedere:
-
- Referatul de aprobare nr.43659/CP/06.02.2020 al Primarului Sectorului 3;
Raportul de specialitate nr. 42961/05.02.2020 al Serviciului Control Intern - Compartimentul Guvernanți Corporativă;
-
- Nota de fiindamentare nr. 200/05.02.2020 a societății Internet și Tehnologie S3 SRL;
Adresa nr. 42971/05.02.2020 a Serviciului Control Intern - Compartimentul Guvemanță Corporativă.
în conformitate cu prevederile:
Art. 191 alin (1) din Legea societăților nr. 31/1990, republicată2, cu modificările și completările ulterioare;
Art. 1 lit. b), art. 4 alin. (1) lit. a) și art. 6 alin (1) și alin. (3) din OG nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrațiv-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin indirect o participație majoritară, cu modificările și completările ulterioare;
-
- Art. 12 pct. 12.1, lit. h) din Actul Constitutiv al societății Internet și Tehnologie S3 SRL, aprobat prin HCLS 3 nr. 355/25.08.2017, cu modificările și completările ulterioare;
Luând în considerare:
-
- Avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanțe;
-
- Avizul Comisiei de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor.
în temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și art. 166 alin. (4) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art.l. Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020 al societății Internet și Tehnologie S3 SRL, conform Anexelor nr. 1.1 -1.5 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre, cu respectarea prevederilor legale incidente aflate în vigoare.
Art.2. Societatea Intemet și Tehnologie S3 SRL va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
NR. 30
DIN 10.02.2020
ȚE DE ȘEDINȚĂ
VĂDUVA
Contrasemnez^ pentru tejjalitatb ( Secretar general \ Marius Mihăiță
CONSILIUL LOCAL SECTOR 3 BUCUREȘTI
Operatorul economic SC INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan, Nr.242
CUI 38189005
BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI pe anul 2020
ANEXA Nr.1.1 la
INDICATORI |
Nr. rd. |
Realizat/ Preliminat an precedent(N-l) |
Propuneri an curent (N) |
% |
Estimări an N + 1 |
Estimări an N + 2 |
% | ||||
9 = 7/5 |
10 = 8/7 | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5,00 |
6 = 5/4 |
7 |
8 |
9 |
10 | ||
VENITURI TOTALE (rd. 1 = rd. 2 + rd. 5 + rd. 6) |
1 |
26.352,71 |
32.692,96 |
1,24 |
35.962,26 |
43.154,71 |
1,10 |
1,20 | |||
1 |
Venituri totale din exploatare, din care: |
2 |
26.301,26 |
32.572,96 |
1,24 |
35.830,26 |
42.996,31 |
1,10 |
1,20 | ||
a) |
subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare |
3 |
0,00 |
0,00 | |||||||
b) |
transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare |
4 |
0,00 |
0,00 | |||||||
2 |
Venituri financiare |
5 |
51,45 |
120,00 |
2,33 |
132,00 |
158,40 |
1,10 |
1,20 | ||
3 |
Venituri extraordinare |
6 |
0,00 |
0,00 | |||||||
CHELTUIELI TOTALE (rd. 7 = rd. 8 + rd. 20 + rd. 21) |
7 |
11.303,00 |
19.999,17 |
1,77 |
21.999,09 |
26.398,90 |
1,10 |
1,20 | |||
1 |
Cheltuieli de exploatare, din care: |
8 |
11.303,00 |
19.974,17 |
1,77 |
21.971,59 |
26.365,90 |
1,10 |
1,20 | ||
A. |
cheltuieli cu bunuri și servicii |
9 |
8.295,86 |
13.596,56 |
1,64 |
14.956,22 |
17.947,46 |
1,10 |
1,20 | ||
B, |
cheltuieli cu impozite, taxe și vărsăminte asimilate |
IO |
6,68 |
36,68 |
5,49 |
40,35 |
48,42 |
1,10 |
1,20 | ||
cheltuieli cu personalul, din care: |
11 |
2.668,97 |
5.881,81 |
2,20 |
6.469,99 |
7.763,99 |
1,10 |
1,20 | |||
CO |
Cheltuieli de natură salarială (rd. 13 + rd. 14) |
12 |
1.727,71 |
4.914,23 |
2,84 |
5.405,65 |
6.486,78 |
1,10 | |||
CI |
ch. cu salariile |
13 |
1.727,71 |
4.515,04 |
2,61 |
4.966,54 |
5.959,85 |
1,10 | |||
C2 |
bonusuri |
14 |
399,19 |
439,11 |
526,93 |
1,10 | |||||
C3 |
alte cheltuieli cu personalul, din care: |
15 |
840,97 |
923,30 |
1,10 |
1.015,63 |
1.218,76 |
1,10 |
1,20 | ||
C. |
cheltuieli cu plăți compensatorii aferente disponibilizărilor de personal |
16 |
0,00 |
0,00 |
C4 |
Cheltuieli aferente contractului de mandat și a altor organe de conducere și control, comisii și comitete |
17 |
784,44 | |||
C5 |
Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator |
18 |
56,53 | |||
D. |
alte cheltuieli de exploatare |
19 |
331,49 | |||
2 |
Cheltuieli financiare |
20 |
0,00 | |||
3 |
Cheltuieli extraordinare |
21 | ||||
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
22 |
2.136,03 | ||||
IMPOZIT PE PROFIT |
23 |
327,45 | ||||
PROFITUL CONTĂRILRAMĂSWWIJEDWERW’’ IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
24 |
1.808,58 | ||||
1 |
Rezerve legale |
25 |
102,80 | |||
2 |
Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute |
26 | ||||
3 |
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți |
27 | ||||
4 |
Constituirea surselor proprii de finanțare pentru |
28 | ||||
5 |
Alte repartizări prevăzute de lege |
29 | ||||
6 |
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 25, 26, 27,28,29 |
30 |
1.705,78 | |||
7 |
Participarea salariaților la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului |
31 | ||||
8 |
Minimum 50% vărsă minte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acționarilor, în cazul societăților/ companiilor naționale și societăților cu capital integral sau majoritar de stat, din care: |
32 | ||||
a) |
- dividende cuvenite bugetului de stat |
33 | ||||
b) |
- dividende cuvenite bugetului local |
33a |
852,89 | |||
c) |
- dividende cuvenite altor acționari |
34 | ||||
9 |
Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la rd. 31 - rd. 32 se repartizează la alte rezerve și constituie sursă oroorie de finanțare |
35 |
852,89 |
803,62 |
1,02 |
883,98 |
1.060,78 |
1,10 |
1,20 |
119,68 |
2,12 |
131,65 |
157,98 |
1,10 |
1,20 |
459,12 |
1,39 |
505,03 |
606,04 |
1,10 |
1,20 |
25,00 |
0,00 |
27,50 |
33,00 |
1,10 |
1,20 |
0,00 |
0,00 | ||||
1.497,51 |
0,70 |
1.647,26 |
1.976,71 |
1,10 |
1,20 |
254,00 |
0,78 |
279,40 |
335,28 |
1,10 |
1,20 |
1.243,51 |
0,69 |
1.367,86 |
1.641,43 |
1,10 |
1,20 |
74,88 |
0,73 |
82,36 |
98,84 |
1,10 |
1,20 |
1.168,63 |
0,69 |
1.285,50 |
1.542,60 |
1,10 |
1,20 |
//Ac |
n*i J) | ||||
584,32 |
0,69 |
0,00 | |||
584,32 |
0,69 |
642,75 |
771,30 |
Zf n |
S^c|,20 |
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
36 | |||||||||
CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care |
37 | |||||||||
a) |
cheltuieli materiale |
38 | ||||||||
b) |
cheltuieli cu salariile |
39 | ||||||||
c) |
cheltuieli privind prestările de servicii |
40 | ||||||||
d) |
cheltuieli cu reclama și publicitate |
41 | ||||||||
e) |
alte cheltuieli |
42 | ||||||||
SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: |
43 |
306,24 |
584,32 |
1,91 |
642,75 |
771,30 |
1,10 | |||
1 |
Alocații de la buget |
44 | ||||||||
alocații bugetare aferente plății angajamentelor din anii anteriori |
45 | |||||||||
CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII |
46 |
306,24 |
584,32 |
1,91 |
642,75 |
771,30 |
1,10 | |||
DATE DE FUNDAMENTARE |
47 | |||||||||
Nr. de personal prognozat la finele anului |
48 |
33,00 |
67,00 |
2,03 |
68,00 |
69,00 |
1,01 | |||
2 |
Nr. mediu de salariați total |
49 |
23,00 |
60,00 |
2,61 |
66,00 |
67,00 |
1,10 | ||
3 |
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) |
50 |
6.623,19 |
6.886,82 |
1,04 |
6.086,45 |
7.197,89 |
0,88 | ||
4 |
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) |
51 | ||||||||
5 |
Productivitatea muncii în unități valorice pe total |
52 |
356,28 |
542,88 |
641,74 |
1,52 | ||||
6 |
Productivitatea muncii în unități valorice pe total |
53 | ||||||||
7 |
Productivitatea muncii în unități fizice pe total |
54 | ||||||||
8 |
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (rd. 7/rd. |
55 |
2.331,48 |
1.634,72 |
0,70 |
1.634,72 |
1.634,72 |
1,00 | ||
9 |
Plăți restante |
56 | ||||||||
10 |
Creanțe restante |
57 |
CONSILIUL LOCAL SECTOR 3 BUCUREȘTI
Operatorul economic SC INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan, Nr.242
CUI 38189005
Detalierea indicatorilor economico-financiari prevăzuți în bugetul de venitul și cheltuieli și repartizarea pe trimestre a acestora
ANEXA Nr.1.2 îo. WCLS
INDICATORI |
Nr. rd. |
Realizat an N-2 |
Prevederi an precedent (N-l) |
Propuneri an curent (N) |
% |
% | ||||||||||
Aprobat |
Preliminat / Realizat |
Trim 1 |
Trim 11 |
Trim III |
Trim iV |
An |
7 = 6/5 |
8 = 5/3a | ||||||||
conform HG/Ordin comun |
conform Hotărârii C.A. | |||||||||||||||
0 |
1 |
2 |
3 |
3a |
4 |
4a |
5 |
6a |
6b |
6c |
6d |
6 |
7 |
8 | ||
1. |
VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 22 + rd. 28) |
1 |
17.724,78 |
88145,23 |
88145,23 |
26352,71 |
8173,24 |
8173,24 |
8173,24 |
8173,24 |
32692,96 |
1,24 |
1,49 | |||
1 |
Venituri totale din exploatare (rd. 3 + rd. 8 + rd. 9 + rd. 12 + rd. 13 + rd. 14), din care: |
2 |
17.679,95 |
88002,39 |
88002,39 |
26301,26 |
8143,24 |
8143,24 |
8143,24 |
8143,24 |
32572,96 |
1,24 |
1,49 | |||
a) |
din producția vândută (rd. 4 + rd. 5 + rd. 6 + rd. 7), din care: |
3 |
10.140,29 |
51960,01 |
51960,01 |
13718,38 |
5314,17 |
5314,17 |
5314,17 |
5314,17 |
21256,68 |
1,55 |
1,35 | |||
= |
al) |
din vânzarea produselor |
4 |
9.515,49 |
39070,48 |
39070,48 |
13046,05 |
5046,42 |
5046,42 |
5046,42 |
5046,42 |
20185,68 |
1,55 |
1,37 | ||
a2) |
din servicii prestate |
5 |
624,80 |
12665,37 |
12665,37 |
672,33 |
250,21 |
250,21 |
250,21 |
250,21 |
1000,84 |
1,49 |
1,08 | |||
a3) |
din redevențe și chirii |
6 |
200 |
200 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
50 | |||||||
a4) |
alte venituri |
b |
24,16 |
24,16 |
5,04 |
5,04 |
5,04 |
5,04 |
20,16 | |||||||
b) |
din vânzarea mărfurilor |
8 |
0,28 |
350 |
350 |
34,52 |
1 25 |
25 |
25 |
100 |
2,90 |
123,29 | ||||
c) |
din subvenții și transferuri de exploatare aferente cifrei de afaceri nete (rd. 10 + rd. |
9 |
0,00 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Q |
0 |
L__o i---------------------------------------------------------------------------------------- |
0 |
3
cl |
subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare |
10 |
--/ V 1 f cr/ / 1 -1 1 1 ol ll |
■ X * X .. 1 /u I J3 I | |||||||||||
c2 |
transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare |
11 | |||||||||||||
d) |
din producția de imobilizări |
12 | |||||||||||||
e) |
venituri aferente costului producției în curs de execuție |
13 |
7.485,24 |
35647,38 |
35647,38 |
12537,12 |
2799,07 |
2799,07 |
2799,07 |
2799,07 |
11196,28 |
0,89 |
1,67 | ||
f) |
alte venituri din exploatare (rd. 15 + rd. 16 + rd. 19 + rd. 20 + rd. 21), din care: |
14 |
54,14 |
45,00 |
45 |
11,24 |
5 |
5 |
5 |
5 |
20 |
1,78 |
0,21 | ||
fl) |
din amenzi și penalități |
15 | |||||||||||||
f2) |
din vânzarea activelor și alte operații de capital (rd. 18 + rd. 19), din care: |
16 |
0,00 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 | |||||
- active corporale |
17 | ||||||||||||||
- active necorporale |
18 |
0 | |||||||||||||
f3) |
din subvenții pentru investiții |
19 | |||||||||||||
f4) |
din valorificarea certificatelor CO2 |
20 | |||||||||||||
f5) |
alte venituri |
21 |
54,14 |
45 |
45 |
11,24 |
5 |
5 |
5 |
5 |
20 |
1,78 |
0,21 | ||
Venituri financiare (rd. 23 + rd. 24 + rd. 25 + rd. 26 + rd. 27), din care: |
22 |
44,83 |
142,84 |
142,84 |
51,45 |
30 |
30 |
30 |
30 |
120 |
2,33 |
1,15 | |||
a) |
din imobilizări financiare |
23 | |||||||||||||
b) |
din investiții financiare |
24 | |||||||||||||
c) |
din diferențe de curs |
25 |
80 |
80 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
10 | ||||||
d) |
din dobânzi |
26 |
44,81 |
52,84 |
52,84 |
51,45 |
25 |
25 |
25 |
25 |
100 |
1,94 |
1,15 | ||
e) |
alte venituri financiare |
27 |
0,02 |
10 |
10 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
10 |
0,00 | ||||
Venituri extraordinare |
28 |
0 | |||||||||||||
CHELTUIELI TOTALE (rd. 30 + rd. 136 + rd. 144) |
29 |
8.404,31 |
51099,24 |
51099,24 |
11303 |
5488,39 |
5875 |
5317,39 - |
^999,n |
1,77 |
1,34 |
iCheîtureli da exploata re (rd. 31 + rd. 79 + rd. 86 rd. 120), din care: |
30 |
8.404,27 |
51039,24 |
51039,24] | ||
s ’^^W&fârcu bunuri si servicii (rd. 32 + rd. 40 ^ONS'JÎX + rd. 46), din care: |
31 1 7.018,67 |
44240,97 |
44240,97 | |||
Al |
Cheltuieli privind stocurile (rd. 33 + rd. 34 + rd. 37 + rd. 38 + rd. 39), din care: |
5.885,74 |
26220,89 |
26220,89 | ||
a) |
cheltuieli cu materiile prime |
33 |
5.229,15 |
8682 |
8682| | |
b) |
cheltuieli cu materialele consumabile, din care: |
34 |
561,60 |
16668,89 |
16668,89| | |
bl) |
cheltuieli cu piesele de schimb |
35 |
2,82 |
89,16 |
89,16| | |
b2) |
cheltuieli cu combustibilii |
36 |
15,42 |
112 |
112 | |
c) |
cheltuieli privind materialele de natura obiectelor de inventar |
37 |
89,95 |
320 |
320 | |
d) |
cheltuieli privind energia și apa |
38 |
4,78 |
300 |
300 | |
e) |
cheltuieli privind mărfurile |
39 |
0,26 |
250 |
250 | |
A2 |
Cheltuieli privind serviciile executate de terți (rd. 41 + rd. 42 + rd. 45), din care: |
40 |
89,42 |
546,92 |
546,92 | |
a) |
cheltuieli cu întreținerea și reparațiile |
41 |
2,30 |
46 |
46 | |
b) |
cheltuieli privind chiriile (rd. 43 + rd. 44) din care: |
42 |
74,65 |
422 |
422 | |
bl) |
- către operatori cu capital integral/majoritar de stat |
43 |
74,65 |
196,32 |
196,32 | |
b2) |
- către operatori cu capital privat |
44 |
225,68 |
225,68 | ||
c) |
prime de asigurare |
45 |
12,47 |
78,92 |
78,92 | |
A3 |
Cheltuieli cu alte servicii executate de terți (rd. 47 + rd. 48 + rd. 50 + rd. 57 + rd. |
46 |
1.043,51 |
17473,16 |
17473,16 | |
a) |
cheltuieli cu colaboratorii |
47 |
0 | |||
b) |
cheltuieli privind comisioanele și onorariul, din care: |
48 |
25,10 |
64,84 |
64,84 |
11303 |
5482,14| |
5868,7s[ |
5311,14| |
3312,14 |
19974,17 |
1,77 |
1,34 |
8295,86 |
3989,14 |
3994,14 |
3784,u| |
1829,14 |
13596,56 |
1,64 |
1,18 |
6134,68 |
1879,12 |
1864,12^ |
1664,12 |
1649,12 |
7056,48 |
1,15 |
1,04 |
3970,36 |
998,32 |
998,32 | |
998,32 |
998,32 |
3993,28 |
1,01 |
0,76 |
2054,87 |
816,3 |
816,3 |
616,3 |
616,3 |
2865,2 |
1,39 |
3,66 |
2,19 |
4,79 |
4,79 |
4,79 |
4,79 |
19,16 |
8,75 |
0,78 |
31,93 |
11,51 |
11,51 |
11,51 |
11,51 |
46,04 |
1,44 |
2,07 |
74 |
"T| |
25 |
25 |
10 |
100 |
1,35 |
0,82 |
4,6 |
4,5 |
4,5 |
4,5 |
4,5 |
18 |
3,91 |
0,96 |
30,85 |
20 |
20 |
20 |
20 |
80 |
2,59 |
118,65 |
130,85 |
59,73 |
89,73 |
59,73 |
29,73 |
238,92 |
1,83 |
1,46 |
27,79 |
11,5 |
11,5 |
11,5 |
11,5 |
46 |
1,66 |
12,08 |
80,2 |
37,5 |
67,5 |
37,5 |
7,5 |
150 |
1,87 |
1,07 |
80,2 |
37,5 |
67,5 |
37,5 |
7,5 |
150 |
1,87 |
1,07 |
22,86 |
10,73 |
10,73 |
10,73 |
10,73 |
42,92 |
1,88 |
1,83 |
2030,33 |
2050,29 |
2040,29 |
2060,29 |
150,29 |
6301,16 |
3,10 |
1,95 |
5,09 |
5 |
5 |
5 |
Z? INTPo |
20 |
3,93 |
0,20 |
x-1 TEHNOLon^^'
S R L
bl) |
cheltuieli privind consultanta juridică |
49 |
25,10 |
64,84 | ||
c) |
cheltuieli de protocol, reclamă și publicitate (rd. 51 + rd. 53), din care: |
50 |
13,92 |
117,2 | ||
cheltuieli de protocol, din care: |
51 |
13,92 |
37,2 | |||
- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare |
52 | |||||
c2) |
cheltuieli de reclamă și publicitate, din care: |
53 |
0,00 |
80 | ||
- tichete cadou ptr. cheltuieli de reclamă și publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare |
54 | |||||
- tichete cadou ptr. campanii de marketing, studiul pieței, promovarea pe piețe existente sau noi, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare |
55 | |||||
- ch. de promovare a produselor |
56 |
80 |
■ | |||
d) |
Ch. cu sponsorizarea, potrivit O.U.G. nr. 2/2015 (rd. 58 + rd. 59 + rd. 61), din care: |
57 |
0,00 |
• | ||
dl) |
ch. de sponsorizare in domeniul medical și sănătate |
58 | ||||
d2) |
ch. de sponsorizare in domeniile educație, învățământ, social și sport, din care: |
59 | ||||
d3) |
- pentru cluburile sportive |
60 | ||||
d4) |
ch. de sponsorizare pentru alte acțiuni și activități |
61 | ||||
e) |
cheltuieli cu transportul de bunuri și persoane___ |
62 |
0,03 |
40 |
f) |
cheltuieli de deplasare, detașare, transfer, din care: |
63 |
11,36 |
180,6 |
180,6 |
17,7 |
60,15 |
50,15 |
20,15 |
10,15 |
140,6 |
7,94 |
1,56 | |
- cheltuieli cu diurna (rd. 65 + rd. 66), din care: |
64 |
3,42 |
40,6 |
40,6 |
14,89 |
10,15 |
10,15 |
10,15 |
10,15 |
40,6 |
2,73 |
4,35 | ||
-interna |
65 |
11,28 |
11,28 |
2,82 |
2,82 |
2,82 |
2,82 |
11,28 | ||||||
-externa |
66 |
3,42 |
29,32 |
29,32 |
14,89 |
7,33 |
7,33 |
7,33 |
7,33 |
29,32 |
1,97 |
4,35 | ||
g) |
cheltuieli poștale și taxe de telecomunicații |
67 |
3,68 |
12,64 |
12,64 |
8,06 |
3,16 |
3,16 |
3,16 |
3,16 |
12,64 |
1,57 |
2,19 | |
h) |
cheltuieli cu serviciile bancare și asimilate |
68 |
1,27 |
8,84 |
8,84 |
1,38 |
1,46 |
1,46 |
1,46 |
1,46 |
5,84 |
4,23 |
1,09 | |
i) |
alte cheltuieli cu serviciile executate de terți, din care: |
69 |
1,60 |
285,88 |
285,88 |
36,88 |
11,47 |
11,47 |
11,47 |
11,47 |
45,88 |
1,24 |
23,05 | |
il) |
cheltuieli de asigurare și pază |
70 |
240 |
240 | ||||||||||
i2) |
cheltuieli privind întreținerea și funcționarea tehnicii de calcul |
71 |
0 | |||||||||||
i3) |
cheltuieli cu pregătirea profesională |
72 |
1,60 |
45,88 |
45,88 |
36,88 |
11,47 |
11,47 |
11,47 |
11,47 |
45,88 |
1,24 |
23,05 | |
i4) |
cheltuieli cu reevaluarea imobilizărilor corporale și necorporale, din care: |
73 |
0 | |||||||||||
- aferente bunurilor de natura domeniului public |
74 |
0 | ||||||||||||
i5) |
cheltuieli cu prestațiile efectuate de filiale |
75 |
0 |
/*/ f / / 1 1 |
Vi | |||||||||
16) |
cheltuieli privind recrutarea și plasarea personalului de conducere cf. Ordonanței de urgentă a Guvernului nr. 109/2011 |
76 |
0 |
1 61 II \ \A? |
B |
// | ||||||||
17) |
cheltuieli cu anunțurile privind licitațiile și alte anunțuri |
77 |
0 | |||||||||||
j) |
alte cheltuieli |
78 |
986,55 |
16763,16 |
16763,16 |
1938,92 |
1950 |
1950 |
2000 |
1 '■O'W'îhn |
3,09 |
1,97 |
B Cheltuieli cu impozite, taxe și vărsăminte asimilate (rd. 80 + rd. 81 + rd. 82 + rd. 83 + rd. 84 + rd. 85), din care: |
79 |
3,50 |
220,84 |
220,84 |
6,68 |
14,17 |
4,17 |
14,17 |
4,17 |
36,68 |
5,49 |
1,91 | |||
a) |
ch. cu taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale |
80 |
0 | ||||||||||||
b) |
ch. cu redevența pentru concesionarea bunurilor publice si resursele minerale |
81 |
0 | ||||||||||||
c) |
ch. cu taxa de licență |
82 |
20 |
20 | |||||||||||
d) |
ch. cu taxa de autorizare |
83 |
50 |
50 | |||||||||||
e) |
ch. cu taxa de mediu |
84 |
40 |
40 | |||||||||||
f) |
cheltuieli cu alte taxe și impozite |
85 |
3,50 |
110,84 |
110,84 |
6,68 |
14,17 |
4,17 |
14,17 |
4,17 |
36,68 |
5,49 |
1,91 | ||
C. Cheltuieli cu personalul (rd. 87 + rd. 100 + rd. 104 + rd. 113), din care: |
86 |
1.216,27 |
6246,07 |
6246,07 |
2668,97 |
1364,05 |
1755,66 |
1398,05 |
1364,05 |
5881,81 |
2,20 |
2,19 | |||
CO |
Cheltuieli de natură salariată (rd. 88 + rd. 92) |
87 |
851,29 |
5428,35 |
5428,35 |
1828 |
1218,24 |
1269,79 |
1252,24 |
1218,24 |
4958,51 |
2,71 |
2,15 | ||
CI |
Cheltuieli cu salariile (rd. 89 + rd. 90 + rd. 91), din care: |
88 |
838,45 |
5029,16 |
5029,16 |
1751,75 |
1139,83 |
1145,83 |
1133,83 |
1139,83 |
4559,32 |
2,60 |
2,09 | ||
a) salarii de bază |
89 |
835,75 |
4984,88 |
4984,88 |
1727,71 |
1128,76 |
1128,76 |
1128,76 |
1128,76 |
4515,04 |
2,61 |
2,07 | |||
b) sporuri, prime și alte bonificații aferente salariului de bază (conform CCM) |
90 |
2,70 |
44,28 |
44,28 |
24,04 |
11,07 |
17,07 |
5,07 |
11,07 |
44,28 |
1,84 |
8,90 | |||
c) alte bonificații (conform CCM)' |
91 |
0 | |||||||||||||
C2 |
Bonusuri (rd. 93 + rd. 96 + rd. 97 + rd. 98 + rd. 99), din care: |
92 |
12,84 |
399,19 |
399,19 |
76,25 |
78,41 |
123,96 |
118,41 |
78,41 |
399,19 |
5,24 |
5,94 | ||
a) cheltuieli sociale prevăzute la art. 25 din Legea nr. 227/2015 privind Codul |
93 |
0,00 |
80 |
80 |
0 |
20 |
20 |
20 |
20 |
80 | |||||
- tichete de creșă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare; |
94 |
0 |
/ |
t / | |||||||||||
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare; |
95 |
0 |
J & |
I> | |||||||||||
b) tichete de masă; |
96 |
12,84 |
233,64 |
233,64 |
76,25 |
58,41 |
58,41 |
58,41 „ |
"*5,94 |
c) vouchere de vacanță; |
97 |
85,55 |
85,55 | |||
d) ch. privind participarea salariaților la profitul obținut în anul precedent |
98 |
0 | ||||
e) alte cheltuieli conform CCM. |
99 |
0 | ||||
C3 |
Alte cheltuieli cu personalul (rd. 101 + rd. 102 + rd. 103), din care: |
100 |
0,00 |
0 |
0 | |
a) ch. cu plățile compensatorii aferente disponibilizărilor de personal |
101 |
0 | ||||
b) ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătorești |
102 |
0 | ||||
c) cheltuieli de natură salarială aferente restructurării, privatizării, administrator |
103 |
0 | ||||
C4 |
Cheltuieli aferente contractului de mandat și a altor organe de conducere și control, comisii și comitete (rd. 105 + rd. 108 + rd. 111 + rd. 112), din care: |
104 |
338,56 |
690,04 |
690,04 | |
a) pentru directori/directorat |
105 |
0,00 |
0 |
0 | ||
- componenta fixă |
106 |
0 | ||||
- componenta variabilă |
107 |
0 | ||||
b) pentru consiliul de administratie/consiliul de supraveghere. |
108 |
338,56 |
690,04 |
690,04 | ||
- componenta fixă |
109 |
338,56 |
463,56 |
463,56 | ||
- componenta variabilă |
110 |
226,48 |
226,48 | |||
c) pentru AGA și cenzori |
111 |
0 | ||||
d) pentru alte comisii și comitete constituite potrivit legii |
112 |
0 | ||||
C5 |
Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator |
113 |
26,42 |
127,68 |
127,68 | |
D. Alte cheltuieli de exploatare (rd. 115 + rd. 118 + rd. 119 + rd. 120 + rd. 121 + rd. 122), din |
114 |
165,83 |
331,36 |
331,36 | ||
.) |
cheltuieli cu majorări și penalități (rd. 122 + rd. 123), din care: |
115 |
10 |
10 |
- către bugetul general consolidat |
116 |
0,03 |
10 |
10 | |||
- către alți creditori |
117 |
0 | |||||
b) |
cheltuieli privind activele imobilizate |
118 |
0 | ||||
c) |
cheltuieli aferente transferurilor pentru plata personalului |
119 |
0 | ||||
d) |
alte cheltuieli |
120 |
0 | ||||
e) |
ch. cu amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale |
121 |
165,80 |
321,36 |
321,36 | ||
f) |
ajustări și deprecieri pentru pierdere de valoare și provizioane (rd. 123-rd. 126), din care: |
122 |
0,00 |
0 |
0 | ||
fl) |
cheltuieli privind ajustările și provizioanele |
123 |
0,00 |
0 |
0 | ||
fl. 1) |
-provizioane privind participarea la profit a salariaților |
124 |
0 | ||||
fl. 2) |
- provizioane in legătura cu contractul de mandat |
125 |
0 | ||||
f2) |
venituri din provizioane și ajustări pentru depreciere sau pierderi de valoare, din care: |
126 |
0,00 |
0 |
0 | ||
f2. 1) |
din anularea provizioanelor (rd. 128 + rd. 129 + rd. 1 30), din care: |
127 |
0,00 |
0 |
0 | ||
- din participarea salariaților la profit |
128 |
0 |
- din deprecierea imobilizărilor corporale și a activelor circulante |
129 |
0 | ||||||||||||||
- venituri din alte provizioane |
130 |
0 | ||||||||||||||
2 |
Cheltuieli financiare (rd. 132 + rd. 135 + rd. 138), din care: |
131 |
0,04 |
60 |
60 |
0 |
6,25 |
6,25 |
6,25 |
6,25 |
25 |
0,00 | ||||
a) |
cheltuieli privind dobânzile, din care: |
132 |
0,00 |
20 |
20 |
0 |
1,25 |
1,25 |
1,25 |
V5 |
5 | |||||
al) |
aferente creditelor pentru investiții |
133 |
0 | |||||||||||||
a2) |
aferente creditelor pentru activitatea curentă |
134 |
0 | |||||||||||||
b) |
cheltuieli din diferențe de curs valutar, din care: |
135 |
0,04 |
40 |
40 |
5 |
5 |
5 |
5 |
20 |
0,00 | |||||
bl) |
aferente creditelor pentru investiții |
136 |
0 |
X | ||||||||||||
b2) |
aferente creditelor pentru activitatea curentă |
137 |
0 |
(0 |
iv | |||||||||||
c) |
alte cheltuieli financiare |
138 |
0 |
UHECVt | ||||||||||||
3 |
Cheltuieli extraordinare |
139 |
0 |
* ’ | ||||||||||||
II 1 |
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) (rd. 1-rd. 29) |
140 |
2.265,05 |
37045,99 |
37045,99 |
1808,58 |
2684,85 |
2298,24 |
2855,85 |
4854,85 |
12693,79 |
7,02 |
0,80 | |||
venituri neimpozabile |
141 |
6.450,88 |
35647,38 |
35647,38 |
12103,29 |
2799,07 |
2799,07 |
2799,07 |
2799,07 |
11196,28 |
0,93 |
1,88 | ||||
cheltuieli nedeductibile fiscal |
142 |
5,93 |
60 |
60 |
45,63 |
90 |
1,97 |
7,69 | ||||||||
1 V |
IMPOZIT PE PROFIT |
143 |
380,73 |
233 |
233 |
327,45 |
254 |
. 0,78 |
0,86 |
1 |
DATE DE FUNDAMENTARE |
0 |
—1 | |||||||||||
1 |
Venituri totale din exploatare, din care: (rd. 2) |
144 |
17.679,95 |
88002,39 |
88002,39 |
26301,26 |
8143,24 |
8143,24 |
8143,24 |
8143,24 |
32572,96 |
1,24 |
™1 1,49 | |
a) |
- venituri din subvenții și transferuri |
145 | ||||||||||||
b) |
- alte venituri care nu se iau în calcul la determinarea productivității muncii, cf. Leeii anuale a bugetului de stat |
146 |
2799,07 |
2799,07 |
2799,07 |
2799,07 |
11196,28 | |||||||
2 |
Cheltuieli de natură salarială (rd. 87), din care: **) |
147 |
851,29 |
5428,35 |
5428,35 |
1828 |
1218,24 |
1269,79 |
1252,24 |
1218,24 |
4958,51 |
2,71 |
2,15 | |
a) |
148 | |||||||||||||
b) |
149 | |||||||||||||
c) |.......... |
150 | |||||||||||||
3 |
Cheltuieli cu salariile (rd. 88) |
151 |
838,45 |
5029,16 |
5029,16 |
1751,75 |
1139,83 |
1145,83 |
1133,83 |
1139,83 |
4559,32 |
2,60 |
2,09 | |
4 |
Nr. de personal prognozat la finele anului |
152 |
18,00 |
59 |
59 |
33 |
67 |
2,03 |
1,83 | |||||
5 |
Nr. mediu de salariați |
153 |
13,00 |
58 |
58 |
23 |
60 |
2,61 |
1,77 | |||||
6 |
a) |
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială [(rd. 147 - |
154 |
5.456,99 |
7.799 |
7.799 |
6.623 |
X |
X |
X |
6.887 |
1,04 |
1,21 | |
b) |
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza |
155 |
5.456,99 |
7.799 |
7.799 |
6.623 |
X |
X |
X |
6.887 |
1,04 |
1,21 | ||
7 |
a) |
Productivitatea muncii în unități valorice pe total personal mediu (mii lei/persoană) (rd. 2/rd. 753) |
156 |
1.360,00 |
1.517,28 |
1.517,28 |
1.143,53 |
X |
X |
X |
356,28 |
0,31 |
0,84 | |
b) |
Productivitatea muncii în unități valorice pe total personal mediu recalculată cf. |
157 |
X |
X |
X | |||||||||
c) |
Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal mediu (cantitate produse finite/persoană) W = QPF/rd. 153 |
158 |
"C\ \ |
X |
X |
X |
cl) |
Elemente de calcul al productivității muncii în unități fizice, din care |
159 |
X |
X |
X | ||||||||||
- cantitatea de produse finite (QPF) |
160 |
X |
X |
X | |||||||||||
- preț mediu (p) |
161 |
X |
X |
X | |||||||||||
- valoare = QPF x p |
162 |
X |
X |
X | |||||||||||
- pondere in venituri totale de exploatare = rd. 159/rd. 2 |
163 |
X |
X |
X | |||||||||||
8 |
Plăți restante |
164 | |||||||||||||
9 |
Creanțe restante, din care: |
165 | |||||||||||||
- de la operatori cu capital integral/majoritar de stat |
166 | ||||||||||||||
- de la operatori cu capital privat |
167 | ||||||||||||||
- de la bugetul de stat |
168 | ||||||||||||||
- de la bugetul local |
169 | ||||||||||||||
- de la alte entități |
170 | ||||||||||||||
10 |
Credite pentru finanțarea activității curente (soldul rămas de rambursat) |
171 |
CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI
CONSILIUL LOCAL SECTOR 3 BUCUREȘTI
Operatorul economic SC INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan, Nr.242
CUI 38189005
Gradul de realizare a veniturilor totale
ANEXA Nr.1.3 S (vf /
/10-02- "Loto
Nr. crt. |
Indicatori |
Prevederi an N-2 |
% 4 - 3/2 |
Prevederi an precedent (N-l) |
% 7 - 6/5 | ||
Aprobat |
Realizat |
Aprobat |
Realizat | ||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6,00 |
7 |
i. |
Venituri totale (rd. 1 + rd. 2 + rd. 3)*), din care: |
56668,34 |
17724,78 |
31,28% |
88145,23 |
26.352,71 |
29,90% |
1 |
Venituri din exploatare*) |
56520,5 |
17679,95 |
31,28% |
88002,39 |
26.301,26 |
29,89% |
2 |
Venituri financiare |
147,84 |
44,83 |
30,32% |
142,84 |
51,45 |
36,02% |
3 |
Venituri extraordinare |
FINANCIAR-CONTABIL
Contabil sef
CONSILIUL LOCAL SECTOR 3 BUCUREȘTI
Operatorul economic SC INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan, Nr.242
CUI 38189005
Programul de investiții, dotări și sursele de finanțare
ANEXA Nr.1.4 U _ z
s So/lO
INDICATORI |
Data finalizării investiției |
an precedent(N-l) |
Valoare | |||||
Aprobat |
Realizat/ Preliminat |
an curent (N) |
an N +1 |
an N + 2 | ||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6,00 |
7 |
8 |
1 |
SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: |
584,32 |
643 |
771 | ||||
1 |
Surse proprii, din care: | |||||||
a) - Capital social |
31.12.2020 |
2000 |
306,24 | |||||
b) - profit |
584,32 |
643 |
771 | |||||
2 |
Alocații de la buget | |||||||
3 |
Credite bancare, din care: | |||||||
a) - interne | ||||||||
b) - externe |
S /«?/ | |||||||
4 |
Alte surse, din care: | |||||||
- (denumire sursă) | ||||||||
- (denumire sursă) | ||||||||
II |
CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: |
2000 |
306,24 |
584,32 |
643 |
771 | ||
1 |
Investiții în curs, din care: | |||||||
a) pentru bunurile proprietatea privata a operatorului economic: | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) |
A |
b) pentru bunurile de natura domeniului public al statului sau al unității administrativ teritoriale: | |||||||||
- (denumire obiectiv) |
. 1 |
1 | |||||||
- (denumire obiectiv) |
1 | ||||||||
c) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: | |||||||||
- (denumire obiectiv) |
n | ||||||||
- (denumire obiectiv) | |||||||||
d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locație de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: | |||||||||
- (denumire obiectiv) | |||||||||
- (denumire obiectiv) | |||||||||
2 |
Investiții noi, din care: | ||||||||
a) pentru bunurile proprietatea privata a operatorului economic: | |||||||||
- (denumire obiectiv) |
1 | ||||||||
- (denumire obiectiv) |
1 | ||||||||
b) pentru bunurile de natura domeniului public al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
1 | ||||||||
- (denumire obiectiv) |
1 |
/*/ |
\*\ | ||||||
- (denumire obiectiv) |
1 |
9 Sf l c |
î1 |
1 | |||||
c) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
1 i 1 | ||||||||
- (denumire obiectiv) |
1 | ||||||||
- (denumire obiectiv) | |||||||||
d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locație de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: | |||||||||
- (denumire obiectiv) |
1 |
- (denumire obiectiv) | ||||||||
3 |
Investiții efectuate la imobilizările corporale existente (modernizări), din care: | |||||||
a) pentru bunurile proprietatea privata a operatorului economic: | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
b) pentru bunurile de natura domeniului public al statului sau al unității administrativ teritoriale: | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
c) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locație de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
4 |
Dotări (alte achiziții de imobilizări corporale) |
31.12.2020 |
2000 |
306,24 |
584,32 |
643 |
771 | |
5 |
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții, din care.:. | |||||||
a) - interne | ||||||||
b) - externe |
DE ȘEDiNȚĂ
. ■ ............................................ ........
CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTAB1L
Contabil sef Moldoveanu Ion
CONSILIUL LOCAL SECTOR 3 BUCUREȘTI
Operatorul economic SC INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan, Nr.242
CUI 38189005
ANEXA Nr.1.5 ''■O.
Nb. ( LQ .O1-.T02Z)
Măsuri de îmbunătățire a rezultatului brut și de reducere a plăților restante
- mii lei -
Nr. crt. |
Măsuri |
Termen de realizare |
An precedent (N-l) |
An curent (N) |
An N+l |
An N+2 | ||||
Preliminat/Realîzat |
Influențe (+/-) |
Influențe (+/-) |
Influențe (+/-) | |||||||
Rezultat brut (+/-) |
Plăți restante |
Rezultat brut |
Plăți restante |
Rezultat brut |
Plăți restante |
Rezultat brut |
Plăți restante | |||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6,00 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Pct. 1 |
Măsuri de îmbunătățire a rezultatului brut și de reducere a plăților restante | |||||||||
1 |
Măsura 1... |
X |
X | |||||||
2 |
Măsura 2 ... |
X |
X | |||||||
Măsura n ... |
X |
X | ||||||||
TOTAL pct. 1 |
X |
X | ||||||||
Pct. II |
Cauze care diminuează efectul măsurilor prevăzute la pct. 1 | |||||||||
1 |
Cauza 1... |
X |
X | |||||||
2 |
Cauza 2... |
X |
X | |||||||
Cauza n... |
X |
X | ||||||||
TOTAL pct. II |
X |
X | ||||||||
Pct. III |
TOTAL GENERAL pct. 1 + pct. II |
-----------------------------------------------------------------------------!
DE ȘEDINȚA
- , 1
CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL
Contabil sef
Moldoveanu Ion&la
CABINET PRIMAR
TELEFON (004 021) 318 03 23 - 28 FAX (004 021} 318 03 04 E-MAIL cabinetprimar@primarie3.r0
Calea Dudești nr. 191, Sector 3,031084, București
SECTOR 3
CABINET PRIMAR
REFERAT DE APROBARE a proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020 al societății Internet și Tehnologie S3 SRL
Societatea Internet și Tehnologie S3 SRL a fost înființată în baza Hotărârii nr.355 din 25.08.2017 a consiliului Local al Sectorului 3, având ca scop principal prestarea de servicii în tehnologia informațiilor.
Desfășurarea exercițiului financiar este condiționată de respectarea unor norme de ordine publică prin care se reglementează modul de adoptare a bugetului pentru anul financiar în curs, mai precis Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară care stabilesc în mod distinct normele de funcționare ale unei societăți cu capital majoritar public. Fiecare societate cu capital majoritar de stat își desfășoară activitatea pe baza unui buget de venituri și cheltuieli aprobat de autoritatea publică tutelară.
La întocmirea proiectului de buget aferent anului 2020, societatea Internet și Tehnologie S3 SRL a ținut seama de previziunile privind evoluția situației financiare și de dezvoltare strategică, în conformitate cu prevederile legale și a avut în vedere respectarea politicii Sectorului 3 privind îmbunătățirea performanțelor economico-financiare ale operatorilor economici, criteriile de performanță specifice și obiectivele cuantificate privind reducerea plăților și creanțelor restante, reducerea pierderilor, creșterea profitului, a cifrei de afaceri, precum și creșterea productivității muncii, prevăzute în contractele de mandat, stabilite în corelație cu strategia de administrare a Consiliului de administrație, programelor de achiziții de bunuri și servicii pentru desfășurarea activității, fundamentate pe baza posibilităților reale de plată a acestora, programelor de investiții și dotări.
Astfel, pentru anul 2020 s-a prognozat realizarea unor venituri totale în valoare de 32.692,96 mii lei astfel:
> 32.572,96 mii lei venituri din exploatare
-
- 21. 256,68 mii lei, venituri din producția vândută
100 mii lei, venituri din vânzarea mărfurilor;
-
- 11.196,28 mii lei, venituri neimpozabile, cont contabil 711-variația stocurilor;
- 20 mii lei, alte venituri din exploatare
> 120,00 mii lei venituri financiare.
Cheltuielile totale sunt proiectate la un cuantum total de 19.999,17 mii lei, din care cheltuieli de exploatare 19.974,17 mii lei și 25 mii lei cheltuielile financiare.
Având în vedere cele prezentate și ținând cont de nota de fundamentare nr.200/05.02.2020 a de specialitate nr. 42961/05.02.2020 al îyă, am inițiat prezentul proiect de
societății Internet și Tehnologie S3 SRL precum și de r Serviciului Control Intern - Compartiment Guver hotărâre pe care îl supun aprobării Consiliului Lo
E-MAIL guvemantae0rporaiiva@primarie3.ro
Str. Intrarea Odobești nr. 5-7, Sector 3, 032158, București
Nr. 42961/05.02.2020
RAPORT DE SPECIALITATE la proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al societății Internet și Tehnologie S3 SRL pentru anul financiar 2020
în temeiul împuternicirii exprese prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 319 din 19.07.2017 a fost înființată societatea Internet și Tehnologie S3 SRL constituită prin Hotărârea Consiliul Local Sector 3 nr. 355/25.08.2017. Societatea funcționează în temeiul Legii 31/1990 privind societățile comerciale sub forma unei societăți cu răspundere limitată, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/15452/2017, CUI 38189005, cu obiect principal de activitate “Activități de management (gestiune și exploatare) a mijloacelor de calcul, Cod CAEN 6203”, cu asociat majoritar Sectorul 3 al Municipiului București prin Consiliul Local Sector 3 și asociat minoritar societatea SD3- Salubritate și Deszăpezire S3 SRL și este reprezentată legal de d-na Arghir Cristina-Elena.
Desfășurarea exercițiului financiar este condiționată de respectarea unor norme de ordine publică instituite prin Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participare majoritară, publicată în Monitorul Oficial la data de 29 August 2013, prin care se reglementează modul de adoptare a bugetului pentru anul financiar în curs.
Prin Ordonanța nr. 26/2013 au fost stabilite în mod expres regulile de funcționare, inclusiv ale unei societăți comerciale private, dar care este finanțată de o autoritate publică centrală sau locală. Astfel, fiecare societate comercială cu capital majoritar de stat funcționează, în mod imperativ, în baza unui buget aprobat.
Având în vedere:
■■Art 1, lit. b): „Prevederileprezentei ordonanțe se aplică operatorilor economici care sunt organizați și funcționează în baza Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unităților economice de stat ca regii autonome și societăți comerciale, cu modificările și completările ulterioare, și a Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, după cum urmează: ” „ regiilor autonome înființate de unitățile administrativ-teritoriale, precum și societăților comerciale la care unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici sau dețin o participație majoritară, după caz;
■■ Art. 4, alin. (1), lit. a) "Bugetele de venituri și cheltuieli ale operatorilor economici se aprobă după cum urmează: lit a) prin hotărâre a Guvernului sau prin hotărâre a consiliului local, județean, respectiv a Consiliului General al Municipiului București, după caz, inițiată de ordonatorii principali de credite în subordinea, în coordonarea, sub autoritatea sau în portofoliul cărora se află operatorii economici din categoria prevăzută la art. 1 lit. a) și b) ” ■■ Art. 6. - alin (1) "Operatorii economici prevăzuți la art. 4 alin. (1) lit. a) -c) prezintă, în vederea aprobării, după consultarea prealabilă a organizațiilor sindicale, bugetul de venituri și cheltuieli însoțit de anexele de fundamentare, întocmite în conformitate cu prevederile legale în vigoare, organelor administrației publice centrale\ori locale, după caz. în subordinea. în coordonarea, sub autoritatea sau în portofoliul cărora se află, în termen de 45 de zile de la intrarea în vigoare a legii anuale a bugetului de stat sau a aprobării bugetelor locale ale comunelor, orașelor, municipiilor, sectoarelor municipiului București, județelor sau municipiului București, după caz. "
■■ Art.6, alin. (3) “Organele administrației publice centrale sau locale, care au în subordine, în coordonare, sub autoritate operatori economici, au obligația ca în termen de maximum 15 de zile de la primirea proiectelor bugetelor de venituri și cheltuieli, întocmite în conformitate cu prevederile legale în vigoare, să elaboreze și să transmită în vederea avizării documentația necesară aprobării acestora sau să le aprobe, după caz. ” din Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participatie majoritară:
■■ Art. 12, pct. 12.1. lit. h): "Adunarea Generală a Asociaților are următoarele atribuții principale: ” “aprobă programul de activitate și bugetul Societății (inclusiv investițiile și finanțările), modifică planul de activitate și bugetul și stabilește politica de prețuri (remunerația pentru activitățile Societății). ”
din Actul Constitutiv al Societății Internet si Tehnologie S3 SRL, aprobat prin HCLS3 nr. 355/25.08.2017, cu modificările si completările ulterioare.
Prin adresa nr. 206/05.02.2020, înregistrată la Primăria Sectorului 3 sub nr. 41898/05.02.2020, însoțită de nota de fundamentare nr. 200/05.02.2020, de Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 201/05.02.2020 și de decizia nr. 692/05.02.2020 a societății SD3-Salubritate și Deszăpezire S3 SRL, societatea Internet și Tehnologie S3 SRL propune spre aprobare bugetul de venituri și cheltuieli și anexele acestuia pentru anul financiar 2020, astfel:
-
• Bugetul de venituri si cheltuieli, prezentat în anexa nr. 1.1,
-
• Detalierea indicatorilor economico-financiari prevăzuți în bugetul de venituri și cheltuieli și repartizarea pe trimestre a acestora în anexa nr. 1.2;
-
• Gradul de realizare a veniturilor totale în anexa nr. 1.3;
-
• Program de investiții, dotări și sursele de finanțare în anexa nr. 1.4;
-
• Măsuri de îmbunătățire a rezultatului brut și de reducere a plăților restante în anexa nr. 1.5;
Principalii indicatori cuprinși în bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2020____
Tijiiî lei
INDICATOR |
Preliminat Realizat an precedent |
Propuneri buget an 2020 |
% | |
Venituri TOTALE din EXPLOATARE |
2&301,26 |
32^72,86 |
1,24 | |
Venituri din producția vândut! |
13.718^8 |
21.258^8 |
1,55 | |
- Venituri din vân»rea produselor |
ii.C4s.C3 |
20.185,68 |
135 | |
- Venituri din servicii prestate |
672,33 |
1.000,34 |
1,49 | |
- Venituri din redevente ți chirii |
0,00 |
50,00 | ||
■ Alte venituri |
0,00 |
20,16 | ||
Venituri din vânzarea mărfurilor |
34,52 |
100,00 |
2,90 | |
Venituri aferent* costului producției tn curs de execuție neimposablle; cont contabil 711-varlațla stocurilor în valoare de 11.196,28 mii lei |
12.537 12 |
11.196,28 |
0,89 | |
Alte venituri din exploatare |
11,24 |
20,00 |
1.78 | |
Venituri TOTALE FINANCIARE |
51/15 |
120,00 |
2,33 | |
- Venituri financiare din diferențe de curs |
0,00 |
10,00 | ||
- Venituri financiare din dobânzi |
51,45 |
100.,00 |
1,94 | |
- Alte venituri financiare |
c.cc |
10.00 | ||
VENITURI TOTALE |
26.352,71 |
32.692,96 |
1,24 |
| INDICATOR |
Pretorii nat U ealizal an pre ctien 1 |
Pr&psi ntn buțel an 2Q2O |
FHrl l'fW ■ | |
1 CMEXTUItkl *r EXPLOATARE |
1 1 .303.00 |
1B. 074,17 |
1.TT | |
u |
Cheltuieli cu bunuri fi servicii: |
8.395,86 |
13.596,56 |
1,64 |
a) Chetei! teii privind stocurile: |
6,134.6 S |
7.056,40 |
1.13 | |
"■cheltuieli eu materiile prime și materiale |
3.970,36 |
3.993,28 |
1,01 | |
- cheltuieli eu materialele consumabile |
2.054,87 |
2.365,20 |
1,39 | |
— cheltuieli cu piesele de schimb |
2,19 |
19, H |
8,75 | |
cheltuieli cu combustibilul |
31,93 |
46,04 |
1,44 | |
• cheltuieli privind materialele de natura obiectelor deinventar |
74,00 |
200,00 |
1,33 | |
• cheltuieli privind energia și apa |
4,60 |
18,00 |
3,91 | |
- cheltuieli privind mărfurile |
30.85 |
80,00 |
2,59 | |
b) Chetaiieii privind serviciile exeriuatate de terțI: |
130,85 |
238,92 |
1,83 | |
- cheltuieli cu întreținerea și reparațiile |
27,79 |
46,00 |
1,66 | |
• cheltuieli privind chiriile |
80,20 |
150,00 |
1,8? | |
- cheltuieli cu primele deasig urare |
22/16 |
42,92 |
1,88 | |
cj Cheltuieli ca alte servicii executate de terți |
2 jD 30,3 3 |
6.301,16 |
3,10 | |
- cheltuieli privind consultanta juridică |
5,09 |
20,00 |
3,93 | |
- cheltuieli cu sponsorizarea |
22,14 |
67,20 |
0,00 | |
• cheltuieli eu transportul de bunuri și persoane |
0,16 |
9,00 |
56.25 | |
- cheltuieli de deplasare, detașare, transfer |
17,70 |
140,60 |
7,94 | |
- cheltuieli poștale și taxe detelecomunicații |
12,64 |
1,57 | ||
- cheltuieli cu serviciile bancare și asimilate |
1,3-3 |
5,84 |
4,23 | |
- alte cheltuieli cu serviciile executa te de terți • cheltuieli cn pregătirea profesională |
36,88 |
45,88 |
U4 | |
• alte cheltuieli |
1 3 5,9 2 |
6.000,00 |
3,09 | |
Cheltuieli cu impozite, taxe și vârstarinte asimilate: |
6,60 |
36,63 |
5,49 | |
Cheltuieli cu personalul |
2660,97 |
5.301.01 |
2,20 | |
- cheltuieli cu salariile de bază |
1.727,71 |
4.515,04 |
2,61 | |
- sporuri primeși alte bonificații aferente salariului de bază |
24,04 |
44,28 |
134 | |
- cheltuieli sociale prevăzute ia art. 25 din Legea 227/2015 |
0,00 |
80,00 | ||
- tichete de masă |
76,25 |
233,64 |
3,06 | |
• vauchere de vacanță |
0,00 |
85,55 | ||
* cheltuieli aferente Consiliului de Administrație |
784,44 |
803,62 |
1,02 | |
- cheltuieli cu contribuțiile datorate <fe angajator |
56,53 |
119,68 |
2,12 | |
■0 |
Alte cheltuielii de exploatare |
331,49 |
459,12 |
1,39 |
- chehdieli eu majorări si penalități |
0.00 |
10,00 | ||
- chehoielî ™ amortetarea imobilizărilor mtporal? și peccrrp. |
331,49 |
449,12 |
1,35 | |
CMELTVitLI 1 EH AH CI ARE |
U.E3Q |
25.00 | ||
• chetiuTall privind dobânrite |
0,00 |
5,00 |
o | |
1 |
■ cheltuieli privtotf tfifeftnțelt du cure valutar |
OrOO |
2D.00 |
1 |
| CHEL Uit U TCrTALt |
11.203,00 |
1S.SSO, 17 |
1,7T] |
Rezultatul brut așteptat este în sumă de 1497,51 mii lei.
La elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli al societății Internet și Tehnologie S3 SRL pentru anul 2020 s-a ținut cont de prevederile următoarelor reglementări legislative:
-
• Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare;
-
• Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, cu modificările și completările ulterioare;
-
• Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
-
• Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară, cu modificările și completările ulterioare;
i
)
SECTORULUI
BUCUREȘTI
-
• Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvemanța corporativă a întreprinderilor publice;
-
• Legea nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020
-
• OMFP nr. 3818/2019 privind aprobarea formatului și structurii bugetului de venituri și cheltuieli, precum și a anexelor de fundamentare a acestuia;
Valoarea totală a cheltuielilor pentru investiții estimată pentru anul 2020 este de 584,32 mii lei, acestea fiind alocate pentru dotări (achiziții de imobilizări corporale și necorporale).
Ca urmare a celor prezentate și a faptului că fiecare societate comercială cu capital majoritar de stat funcționează în baza unui buget aprobat de către autoritatea deliberativă care a hotărât înființarea acesteia, propunem spre analiză și aprobare bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020 al societății Internet și Tehnologie S3 SRL, cu respectarea prevederilor legale incidente aflate în vigoare.
Compartiment Guvernantă Corporativă
întocmit, Cornelia Pivniceru
INTERNET
& TEHNOLOGIE
Sector 3
Nr. 200/05.02.2020
NOTA DE FUNDAMENTARE BUGET DE VENITURI SI CHELTUIELI pe anul 2020
Fundamentarea in vederea susținerii proiectului privind Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2020 al S.C. INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L.
In vederea elaborării si susținerii proiectului privind Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2020 S.C. INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L. a avut in vedere: respectarea politicii Sectorului 3 privind îmbunătățirea performanțelor economico-financiare ale operatorilor economici, criteriile de performanță specifice și obiectivele cuantificate privind reducerea plăților și creanțelor restante, reducerea pierderilor, creșterea profitului, a cifrei de afaceri, precum și creșterea productivității muncii, prevăzute în contractele de mandat, stabilite în corelație cu strategia de administrare a Consiliului de administrație, programelor de achiziții de bunuri și servicii pentru desfășurarea activității, fundamentate pe baza posibilităților reale de plată a acestora; programelor de investiții și dotări.
Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2020 a fost conceput si pentru anii 2021 si 2022, buget previzionat1, respectând structura si conceptul unui buget multianual. Din acest motiv bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2020 a fost intocmit cu o deosebita rigurozitate in incercarea ca pe bazele lui sa se stabilească premisele unui echilibru financiar in anii 2021-2022 . Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2020 a fost intocmit in ideea unei administrări cat mai eficiente a resurselor de care dispune S.C. INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L.
In elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli al anului 2020 s-a tinut cont de prevederile următoarelor reglementari legislative:
-
1. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările si completările ulterioare;
-
2. Legea nr. 215/2001 a Administrației Publice Locale, completata si modificata;
-
3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările si completările ulterioare;
-
4. Legea 31/1990 privind societățile comerciale, cu modificările si completările ulterioare;
-
5. Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritara;
ns3
INTERNET
& TEHNOLOGIE
Stzcfor 3
-
6. Ordonanța de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice;
-
7. Legea nr.5/2020 privind bugetului de stat pe anul 2020
-
8. Ordinul nr. 3145/2017 privind aprobarea formatului și structurii bugetului de venituri și cheltuieli, precum și a anexelor de fundamentare a acestuia.
Bugetul general pentru anul 2020 S.C. INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L. a fost structurat conform Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările si completările ulterioare si a Ordinului nr, 3145/2017 privind aprobarea formatului și structurii bugetului de venituri și cheltuieli, precum și a anexelor de fundamentare a acestuia.
Astfel, bugetul pentru anul 2020 al S.C. INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L. se formează din următoarele:
I. Veniturile totale estimate a se realiza anul acesta sunt in suma de 32.692,96 mii lei.
Structura veniturilor pentru anul 2020 este:
-
A. Venituri din exploatare 32.572,96 mii lei,din
care venituri neimpozabile, cont contabil 711-variația stocurilor in valoare de 11.196,28 mii lei.
-
B. Venituri financiare
Veniturile din exploatare sunt structurate astfel
-
1. Venituri din vanzarea produselor
-
2. Venituri din servicii prestate
-
3. Venituri din redevențe și chirii
-
4. Alte venituri
-
5. Venituri din vanzarea mărfurilor
-
6. Venituri aferente costului producției în curs de execuție neimpozabile, cont contabil 711-variația stocurilor
-
7. Alte venituri din exploatare
mii lei.
Veniturile financiare sunt structurate astfel
-
1. Venituri financiare din diferente de curs
-
2. Venituri financiare din dobânzi
-
3. Alte venituri financiare
lei.
120,00 mii lei.
20.185,68 mii lei,
-
I. 000,84 mii lei,
50,00 mii lei,
20,16 mii lei, 100,00 mii lei,
-
II. 196,28 mii lei, venituri
20,00
INTERNET
8. TEHNOLOGiE
•Sector 3
Venituri din vanzarea produselor, din servicii prestate , venituri din vanzarea mărfurilor si venituri aferente costului producției în curs de execuție vor fi realizate conform activitate ,cod CAEN 4321-Lucrări de instalații electrice precum si ,cod CAEN 6203-„Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul" precum si a celorlalte domenii de activitati secundare ale societății.
Pentru elaborarea bugetului s-au luat in considerare atat contractele in derulare: Contractul nr 165776/ 20.08.2018 privind lucrări de construcții și montaj, inclusiv livrarea de produse si prestarea de servicii de proiectare și servicii tehnice aferente implementării obiectivului de investiții "Extinderea proiectului Creșterea siguranței și prevenirea criminalității în Sectorul 3", in valoare totale de lei 36.749.725,79 lei + TVA, Contractul nr 255337/ 19.11.2018 privind Servicii de elaborare a documentației de Avizare ISU in valoare de 9.104.525,27 lei + TVA, cat si de alte contracte in derulare si previzionate.
II. Cheltuielile totale estimate a se realiza anul acesta sunt in suma de 19.999.17 mii lei.
Structura cheltuielilor pentru anul 2020 este:
-
A. Cheltuieli din exploatare 19.974,17 mii lei
-
B. Cheltuieli financiare 25,00 mii lei.
Structura cheltuielilor din exploatare:
A.Cheltuieli cu bunuri și servicii in suma de 13.596,56 mii lei:
A1 Cheltuieli privind stocurile in suma de 7.056,48 mii lei,din care:
-
- cheltuieli cu materii prime in suma de 3.993,28 mii lei,
-cheltuieli cu materialele consumabile in suma de 2.865,20 mii lei ,din care:cheltuieli cu piesele de schimb in suma de 19,16 mii lei si cheltuieli cu combustibilul in suma de 46,04 mii lei,
-cheltuieli privind materialele de natura obiectelor de inventar in suma de 100,00 mii lei
-
b. cheltuieli privind energia si apa in suma de 18,00 mii lei,
-
c. cheltuieli privind mărfurile in suma de 80,00 mii lei.
A2 Cheltuieli privind serviciile executate de terți in suma de 238,92 mii lei din care:
-
- cheltuieli cu întreținerea si reparațiile in suma de 46,00 mii lei,
-
- cheltuieli privind chiriile in suma de 150,00 mii lei,
-
- cheltuieli cu primele de asigurare in suma de 42,92 mii lei.
A3 Cheltuieli cu alte servicii executate de terți in suma de
INTERNET
-
- cheltuieli privind consultanta juridica in suma de 20,00 mii lei,
-cheltuieli de protocol in suma de 67,20 mii lei,
-cheltuieli cu transportul de bunuri si personal in suma de 9,00 mii lei,
-cheltuieli de deplasare,detasare in suma de 140,60 mii lei,
-
- cheltuieli poștale si de telecomunicații in suma de 12,64 mii lei,
-cheltuieli cu servicii bancare si asimilate in suma de 5,84 mii lei,
-alte cheltuieli privind serviciile externe in suma de 45,88 mii lei si cuprind cheltuieli cu pregătirea profesionala in suma de 45,88 mii lei.
-alte cheltuieli in suma de 6.000,00 mii lei.
-
B. Cheltuielî cu impozite, taxe și vărsăminte asimilate in suma de 36,68 mii lei ,din care:
-
a) Cheltuieli alte taxe si impozite in suma de 36,68 mii lei.
-
C. Cheltuieli de personal in suma de 5.881,81 mii lei.
Cheltuieli de personal sunt structurate astfel:
-
a) Cheltuieli cu salariile de baza in suma 4.515,04 mii lei;
-
b) Sporuri,prime si alte bonificații aferente salariului de baza 44,28 mii lei;
-
c) Cheltuieli sociale prevăzute la art.25 din Legea 227/2015 in suma de 80,00 mii lei;
-
d) Tichete de masa in suma de 233,64 mii lei;
-
e) Vauchere de vacanta in suma de 85,55 mii lei,
-
f) Cheltuieli aferente consiliului de administrație in suma de 803,62 mii lei;
d Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator in suma de 119,68 mii lei.
In ceea ce privește fondul de salariu precizam ca sunt necesare pentru continuarea activitatii societății si sunt aferente unui număr de 67 angajați, conform organigrama si stat de funcții. Referitor la cheltuielile aferente contractului de mandat si a altor organe de conducere si control, comisii si comitete - adica pentru consiliul de administrație precizam ca aceste cheltuieli sunt conform statutului societății.
Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator sunt aferente fondului de salarii si consiliului de administrație.
-
D.AIte cheltuieli de exploatare in suma de 459,12 mii lei.
-
a) cheltuieli cu majorări și penalități in suma de 10,00 mii lei
-
b) cu amortizarea imobilizărilor corporale și necorporale in suma de 449,12 mii lei.
B.Structura cheltuielilor financiare:
B1. Cheltuieli privind dobânzile in suma de 5,00 mii lei,
B2. Cheltuieli privind diferentele de curs valutar in suma de 25,00 mii lei.
Pag. 4d:
o tNTERNET M "siTEHNOtOblE* ,
S.R-l- ■$//
INTERNET
& TEHNOLOGIE
Sector 3
Investițiile preconizate a se realiza in anul 2020 sunt in suma de 584,32mii lei fiind alocate pentru dotarifachizitii de imobilizări corporale si necorporale). Sursele de finanțare sunt din profitul net in suma de 584,32 mii lei.
Având in vedere actele normative in vigoare, aplicabile societății S.C. INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L. cat si necesitatea asigurării resurselor de finanțare, propunem adoptarea bugetului de venituri si cheltuieli al S.C. INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L. pe anul 2020 si a anexelor acestuia.
Pag. 5 din 5
Nr 206/05.02.2020
SECTOR 3
Către
Consiliul Local al Sectorului 3 București
Ș'
dl. Robert Sorin Negoiță, Primarul Sectorului 3
CABINET PRIMAR
N,
c..........âS,.&ipie>
Sediul Calea Dudești nr. 191, sector 3, București
Referitor Solicitare de adoptare a unei hotărâri de consiliu local având ca obiect aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020, al societății SC INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL
Stimate domnule Primar/Stimați membri ai Consiliului Local Sector 3
Subscrisa, SC INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL, persoană juridică română, cu sediul în Mun București, Sectorul 3, Calea Vitan, nr 242, parter, camerele 1,26, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. J40/15452/2017, având CUI RO38189005, reprezentată legal de dna. Arghir Cristina Elena, în calitate de Președinte Consiliu de Administrație, cu asociat majoritar Consiliul Local al Sectorului 3 București, având în vedere calitatea Consiliului Local Sector 3 de Asociat majoritar al societății subscrise, precum și scopul pentru care a fost constituită societatea, înaintăm prezenta,
Solicitare de adoptare a unei hotărâri de consiliu local având ca obiect aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020, al societății INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL"
Societatea a fost înființată și funcționează în temeiul Legii 31/1990 sub forma unei societăți cu răspundere limitată, al cărei obiect principal de activitate, conform prevederilor actului constitutiv constă in Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul, cod CAEN 6203. Veniturile societății sunt din vanzarea produselor, din servicii prestate, venituri din vanzarea mărfurilor si venituri aferente costului producției în curs de execuție vor fi realizate conform activitate ,cod CAEN 4321 -Lucrări de instalații electrice precum si ,cod CAEN 6203-„Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul" precum si a celorlalte domenii de activitati secundare ale societății.
Societatea INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL este o societate a cărei activitate se desfasoara cu respectarea prevederilor Ordonanței nr. 26/2013, respectiv în baza unui buget de venituri și cheltuieli aprobat prin hotărâre a Consiliul Local al Sectorului 3 București si in baza deciziei acționarului minoritar.
In vederea elaborării si susținerii proiectului privind Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2020 INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L. a avut in vedere: respectarea politicii Sectorului 3 privind îmbunătățirea performanțelor economico-financiare ale operatorilor economici, criteriile de
INTERNET
8. TEHNOLOGIE
Sector 3
performanță specifice și obiectivele cuantificate privind reducerea plăților și creanțelor restante, reducerea pierderilor, creșterea profitului, a cifrei de afaceri, precum și creșterea productivității muncii, prevăzute în contractele de mandat, stabilite în corelație cu strategia de administrare a Consiliului de administrație, programelor de achiziții de bunuri și servicii pentru desfășurarea activității, fundamentate pe baza posibilităților reale de plată a acestora; programelor de investiții și dotări.
Pentru elaborarea bugetului s-au luat in considerare atat contractele in derulare; Contractul nr 165776/ 20.08.2018 privind lucrări de construcții și montaj, inclusiv livrarea de produse si prestarea de servicii de proiectare și servicii tehnice aferente implementării obiectivului de investiții "Extinderea proiectului Creșterea siguranței și prevenirea criminalității în Sectorul 3", in valoare totale de lei 36.749.725,79 lei + TVA, Contractul nr 255337/ 19.11.2018 privind Servicii de elaborare a documentației de Avizare ISU in valoare de 9.104.525,27 lei + TVA, cat si de alte contracte in derulare si previzionate. Astfel, bugetul pentru anul 2020 al societății INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L, se formează din următoarele:
-
I. Veniturile totale estimate a se realiza anul acesta sunt in suma de 32.692,96 mii lei.
Structura veniturilor pentru anul 2020 este:
A Venituri din exploatare 32.572,96 mii lei, din care
venituri neimpozabile, cont contabil 711-variatia stocurilor in valoare de 11 196,28 mii lei
B. Venituri financiare 120,00 mii lei.
-
II. Cheltuielile totale estimate a se realiza anul acesta sunt in suma de 19.999,17 mii lei. Structura cheltuielilor pentru anul 2019 este:
-
A. Cheltuieli din exploatare 19.974,17 mii lei
-
B. Cheltuieli financiare 25,00 mii lei.
La prezenta adresa, anexam Nota de fundamentare a bugetului cu anexele sale, Decizia nr 201 a Consiliului de Administrație al societății de aprobare a bugetului anului 2020 si Decizia nr. 692/ 05.02.2020 a Asociatului minoritar SC SD3 - SALUBRITATE SI DESZĂPEZIRE S3 SRL.
Pentru aceste considerente, solicităm promovarea pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local Sector 3 a solicitării subscrisei de emitere a unei hotărâri de consiliu local prin care să se aprobe bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020 al societății INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L
Cu considerație,
DECIZIE
Având în vedere,
-
a) Hotărârea nr. 355/ 25.08.2017, a Consiliului Local Sector 3 al Municipiului București, privind înființarea societății Internet și Tehnologie S3 SRL
-
b) Actul Constitutiv al societății Internet și Tehnologie S3 SRL, cu modificările și completările ulterioare
-
c) O.U.G. nr. 109/ 2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul de Administrație al societății Internet și Tehnologie S3 SRL, numit în funcție în baza Hotărârii nr. 692/28.12.2017, a Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului București,
HOTĂRĂȘTE
Art.1. Se aprobă bugetului societății INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 SRL, pentru anul 2020, cu anexele sale.
Art. 2. Se împuternicește Președintele CA pentru a supune în atenția Adunării Generale a Acționarilor a documentelor menționate ia art. 1, în vederea aprobării acestora.
SALUBRITATE
Șl DESZĂPEZIRE S3
ÎEHNOLQGjE S3 SRL.
Nr.
' ' '
I F.
s M 0^1 .
i
INTERNET SI TEHNOLOGIE S3 S.R.L.
Referitor: Acordarea unui mandat Președintelui C.A. al societății INTERNET ȘI TEHNOLOGIE S3 S.R.L. în vederea aprobării bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2020 al societății INTERNET ȘI TEHNOLOGIE S3 S.R.L.
DECIZIE
Având în vedere solicitarea societății Internet și Tehnologie S3 S.R.L nr. 204/05.02.2020 adresată societății SD3 Salubritate și Deszăpezire S3 S.R.L., în calitate de asociat minoritar, se aprobă acordarea unui mandat Președintelui Consiliului de Administrație al societății Internet și Tehnologie S3 S.R.L, în vederea aprobării bugetului de venituri și cheltuieli al societății pentru anul financiar 2020.
PREȘEDINTE C.A.
SD3 Salubritate și Deszăpezire S3 S.R.L.
MUNICIPIUL BUCUREȘTI
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3
Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanțe
AVIZUL ,
referitor Ia proiectul de hotărâre înscris la punctul de pe ordinea de zi /
suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare din data de
Comisia de studii, prognoze economico - sociale, buget, finanțe, întrunită în ședința din data de.................., a analizat proiectul de hotărâre înscris la punctul ....ZjC..
de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare, și consideră că acesta A FOST / NU A FOST întocmit în conformitate cu prevederile legale.
în conformitate cu prevederile art. 136 alin.(3) Iit.b) și alin. (8) lit.c) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, Comisia de studii, prognoze economico - sociale, buget, finanțe, avizează FAVORABIL / NEFAVORABIL proiectul de hotărâre menționat mai sus.
SECRETAR, HONȚARU VALERICA
MEMBRI:
RADU CONSTANTIN
FLEANCU FLORIN
CORNEANU ANTONIO-CIPRIAN
BĂEȚICĂ NICOLETA MARIANA MĂLUREANU LI VIU
ENE STELIAN BOGDAN
TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN
POPESCU ROMEO
PETRESCU CRISTIAN
MUNICIPIUL BUCUREȘTI
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3
Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor
AVIZUL /
referitor la proiectul de hotărâre înscris la punctul ..ZX.... de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare din data de
Comisia de administrație publică locală, juridic^., apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor, întrunită în ședința din data de ..........A..........1.........'3.., a analizat proiectul de hotărâre înscris la punctul ...Zz....... de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare, și consideră că acesta A FOST / NU A FOST întocmit în conformitate cu prevederile legale.
în conformitate cu prevederile art. 136 alin.(3) lit.b) și alin. (8) lit.c) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor avizează FAVORABIL / NEFAVORABIL proiectul de hotărâre menționat mai sus.
Față de hotărârea comisiei s-au exprimat următoarele opinii:
PREȘEDINTE, VĂDUVA IULIANA
SECRETAR, VASILIU MARIANA
MEMBRI:
PELINARU CORNEL
BĂEȚICĂ NICOLETA MARIANA
DOBRE ALEXANDRU
PĂ UNICĂ ADRIANA
IACOB CEZAR
ENE STELIAN-BOGDAN
VOINEAINOCENȚIU-IOAN
SERVICIUL CONTROL INTERN COMPARTIMENT GUVERNANTĂ CORPORATIVĂ I
E-MAIL guvem3nt3corporativa@primarie3.ro
Str. Intrarea Odobești nr. 5-7, Sector 3, 032158, București
Nr. 42971 /05.02.2020
Către,
CABINET PRIMAR
Prin prezenta, vă transmitem alăturat următoarele documente:
• Proiectul de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al societății Internet și Tehnologie S3 SRL pentru anul financiar 2020, însoțit de raportul de specialitate nr. 42961/05.02.2020 și de adresa nr. 206/05.02.2020 (înregistrată la PS3 cu nr. 41898/05.02.2020) a societății Internet și Tehnologie S3 SRL,
în vederea inițierii proiectului menționat.
Compartiment Guvernanță Corporativă
întocmit de, .
Cornelia Pivniceru