Hotărârea nr. 25/2020
HCLS3 nr. 25 din 10.02.2020MUNICIPIUL BUCUREȘTI CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3 Calea Dudești nr. 191, Sector 3, București www.primarie3.ro
HOTĂRÂRE
privind actualizarea Anexei nr. 6 la HCLS3 nr. 51/31.03.2015 referitoare la indicatorii tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3, cu modificările ulterioare
Consiliul Local al Sectorului 3 al Municipiului București,
ales în condițiile stabilite de Legea nr. 115/2015pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea și completarea Legii nr. 393/2004privind Statutul aleșilor locali, întrunit în ședință extraordinară, azi 10.02.2020
Având în vedere:
-
- Referatul de aprobare nr.44807/CP/06.02.2020 al Primarului Sectorului 3;
-
- Raportul comun de specialitate nr. 44361/06.02.2020 al Direcției Investiții și Achiziții și al Direcției învățământ Cultură;
-
- HCLS3 nr. 51/31.03.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3, modificată prin HCLS3 nr. 619/27.11.2017;
-
- Adresa nr. 44377/06.02.2020 a Direcției Investiții și Achiziții;
în conformitate cu prevederile:
-
- Art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 pnvmd finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
-
- Normelor Metodologice, aprobate prin OMDRAP nr. 1851/2013, pentru punerea în aplicare a prevederilor OUG nr. 28/2013 pentru aprobarea Programului Național de Dezvoltare Locală, republicate, cu modificările și completările ulterioare;
-
- HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
Luând în considerare:
-
- Avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanțe;
-
- Avizul Comisiei de administrarea domeniului public, realizarea lucrărilor publice, agrement;
-
- Avizul Comisiei de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor;
în temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și art. 166 alin. (4) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art.l. Anexa nr. 6 la HCLS3 nr. 51/31.03.2015 referitoare la indicatorii tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3, cu modificările ulterioare, se actualizează și se înlocuiește cu Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Primarul Sectorului 3, prin Direcția Investiții și Achiziții și Direcția învățământ Cultură, va lua măsuri de ducere la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.
fi i 1 |
k | |
Contrasemne Secrt Marii V |
ază pentru legalitate tar general js Mihăiță |
NR. 25
DIN 10.02.2020
Anexa HCLS 3 nr. Z^.r... din
Anexa nr. 6 la HCLS 3 nr. 51/31.03.2015
Anexa nr.3 la HCLS 3 nr. 619/27.11.2017
INDICATORI TEHNICO - ECONOMICI aferenți obiectivului de investiții
„Lucrări capitale de creșterea eficienței energetice și modernizare Colegiul Tehnic Costin D. Nenițescu”
1. Valoarea totală (inclusiv TVA):
6.774.401,02 LEI 1.417.861,61 EURO
- din care pentru creșterea eficienței energetice: corp CI (sala de sport) corp C5
1.868.761,32 LEI
787.822,16 LEI
391.126,08 EURO
164.888,79 EURO
pentru modernizare: corp CI
(sala de sport) corp C5
2.720.776,33 LEI
1.397.041,19 LEI
569.450,20 EURO
292.396,49 EURO
din care: C+M:
- din care pentru creșterea eficienței energetice: corp CI (sala de sport) corp C5
pentru modernizare: corp CI
(sala de sport) corp C5
1 EURO: 4.7779 lei
2. Eșalonarea investiției (C+M) Anul I
3. Capacități finale:
-
• Regim de înălțime:
-
• Suprafața desfășurată:
-
• Suprafața construită:
6.283.596,20 LEI
1.834.421,43 LEI
583.682,97 LEI
2.681.884,17 LEI
1.183.607,63 LEI
1.315.137,65 EURO
383.938,84 EURO
122.163,07 EURO
561.310,23 EURO
247.725,49 EURO
6.283.596,20 LEI
6.283.596,20 LEI
1.315.137,65 EURO
1.315.137,65 EURO
P+2E; P
3519,76 mp; 765,00mp
1098 07 mp; 765,00 mp
Lucrările propuse constau în anveloparea suprafețelor opace, înlocuirea tâmplăriei existente cu tâmplărie performantă energetic, termoizolarea planseului peste ultimul nivel si a celui peste subsol, revizia instalațiilor de încălzire din subsol, refacerea finisajelor fațadelor si a finisajelor interioare, igienizarea spatiilor administrative, recompartimentarea unor spatii precum si lucrări de modernizare si refacere a instalațiilor electrice si sanitare
-
4. Durata de realizare a investiției: 90 zile
5. Modalitati de finanțare
Sume decontate anterior MDRAP (prin PNDL): 3.255.927,89 lei Sume decontate din Bugetul Local 522.259,54 lei
Rest de decontat de la MDRAP (prin PNDL) 2.953.918,36 lei
Rest de decontat din Bugetul Local 42.295,23 lei
întocmi!!: asocie SC BAU S SC PBBS
1% INVEST
V ÎARTNERS-
Proiectant, | |||||||||
ASOCIEREA: | |||||||||
S.C. BAU STARK S.R.L. | |||||||||
S.C. PBBS INVEST PARTNERS S.R.L. | |||||||||
DEVIZ GENERAL | |||||||||
al obiectivului de Investiții | |||||||||
Conform HG nr. 907129 noiembrie 2016 |
DOCUMENTAȚIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU LUCRĂRI CAPITALE DE CREȘTERE A EFICIENTEI ENERGETICE SI MODERNIZARE
Colegiul Tehnic ’Costin D. Nenitescu' Corp C1 sl corp C5
a studiului de fezabilitate/ documentației de avizare a lucrărilor de intervenții
i | |||||||||
Nr.crt. |
Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli |
Valoare *2) (tara TVA) |
TVA 19% |
Valoare {cu TVA) | |||||
lei |
lei |
iei | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 | |||||
CAPITOLUL 1. | |||||||||
Cheltuieli pentru obținerea sl amenajarea terenului | |||||||||
1.1 |
Obținerea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.2 |
Amenajarea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.3 |
Amenajări pentru protecția mediului si aducerea la starea Inițiala |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.4 |
Cheltuieli pentru relocarea/ protecția utilitatilorl |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 1 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 2. | |||||||||
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții | |||||||||
2 |
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 2 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 3. | |||||||||
Cheltuieli pentru proiectare |
si asistenta tehnica | ||||||||
3.1 |
Studii |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.1 |
Studii de teren |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.2 |
Raport privind impactul asupra mediului |
0.00 |
0,00 |
0.00 | |||||
3.1.3 |
Alte studii specifice |
0.00 |
0.00 |
0,00 | |||||
3.2 |
Documentații suport si cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri si autorizații |
100.00 |
0.00 |
100 00 | |||||
3.3 |
Expertiza tehnica |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.4 |
Certificarea performantei ener |
getice si auditul energetic al clădirilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.5 |
Proiectare |
52,183.59 |
9,914.88 |
62,098.47 | |||||
3.5.1 |
Tema de proiectare |
o.oo’ |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.2 |
Studiu de prefezabilitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.3 |
Studiu de fezabilitate/documentatie de avizare a lucrărilor de intervenții si deviz general |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.4 |
Documentații tehnice necesare in vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.5 |
Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.6 |
Proiect tehnic si detalii de execuție |
52,183.59 |
9,914.88 |
62,09847 | |||||
3.6 |
Organizarea procedurilor de achiziție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7 |
Consultanta |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7.1 |
Managementul de proiect pentru obiectivul de investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7.2 |
Auditul financiar |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8 |
Asistenta tehnica |
41,499.98 |
7,885.00 |
49,384.98 | |||||
3.8.1 |
Asistenta tehnica din partea proiectantului. |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.1 |
Pe perioada de execuție a lucrărilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.2 |
Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuție, |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.2 |
Dirigentie de șantier |
41,499.98 |
7,885.00 |
49,38498 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 3 |
93,783.57 |
17,799.88 |
111,583.45 | ||||||
CAPITOLUL 4 | |||||||||
Cheltuieli pentru investiția de baza | |||||||||
4.1 |
Construcții si instalații |
_ |
5,259,819.65 |
999,365.73 |
6,259,185.38 | ||||
4.2 |
Montai utilaje, echipamente tehnologice si funcționale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.3 |
Utilaje, echipamente tehnologice sl funcționale care necesita montaj |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.4 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care nu necesita montaj si echipamente de transport |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4,5 |
Dotări |
292,049.89 |
55,489.48 |
347,539 37 | |||||
4.6 |
Active necorporale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 4 |
5,551,869.54 |
1,054,855.21 |
6,606,724.75 | ||||||
CAPITOLUL 5. | |||||||||
Alte cheltuieli | |||||||||
5.1 |
Organizare de șantier. |
20,513.29 |
3,897.53 |
24,410.82 | |||||
5.1.1. |
Lucrări de construcții |
20,513.29 |
3,897.53 |
24,41082 | |||||
5.1.2. |
Cheltuieli conexe organizării șantierului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2. |
Comisioane, taxe, cote legale, costul creditulu |
31,682.00 |
0.00 |
31,68200 | |||||
5.2.1 |
Comisioanele si dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2.2 |
Cota aferenta ISC pentru controlul calitatii lucrărilor de construcții 0,5% din C+M (cf Lege 10/1995) |
26,401.67 |
0.00 |
26,40167 | |||||
5.2.3 |
Cota aferenta ISC pentru controlul statului in amenajarea teritoriului, urbanism si pentru autorizarea |
5,280,33 |
0.00 |
5.280.33 | |||||
5.2.4 |
Cota aferenta Casei Sociale a Constructorilor |
CSC |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
5.2.5 |
Taxe pentru acorduri, avize conforme si autorizația de construire/ desființare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.3. |
Cheltuieli diverse si neprevăzute |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.4 |
Cheltuieli pentru informare si publicitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 5 |
52,195.29 |
3,897.53 |
56,092.82 | ||||||
CAPITOLUL 6. | |||||||||
Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste | |||||||||
6.1 |
Pregătirea personalului de ex |
ploatare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
6.2, |
Probe tehnologice si teste |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 6 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
TOTAL GENERAL: |
_ |
5,697,848.40 |
1,076,552.62 |
6,774,401.02 | |||||
din care |
: C + M (1.2 + 1.3 +1.4 + 2 + 4.1 + 4.2 + 5.1.1 |
5,280,332.94 |
1,003,263.26 |
6,283,596.20 | |||||
Data: |
întocmit, |
z | |||||||
04.02.2020 |
_ | ||||||||
Beneficiar/lnvestitor: |
_ | ||||||||
PRIMARiA SECTORULUI 3 |
_ | ||||||||
*2) In preturi la data de |
04.02.2020 |
1 euro= |
4.7779 |
isi |
/ | ||||
z |
- |
CsTAR^^. |
Proiectant, |
. | ||||||||
ASOCIEREA: | |||||||||
S.C. BAU STARK S.R.L | |||||||||
S.C. PBBSINVEST PARTNERS S.R.L. | |||||||||
DEVIZ GENERAL | |||||||||
al obiectivului de Investiții | |||||||||
Conform HG nr. 907 / 29 noiembrie 2016 | |||||||||
DOCUMENTAȚIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU LUCRĂRI CAPITALE DE CREȘTERE A EFICIENTEI ENERGETICE | |||||||||
Colegiul Tehnic 'Costin D. Nenitescu' Corp C5 | |||||||||
‘1) Devizul general este parte componenta a studiului de fezabilitate/ documentației de avizare a lucrărilor de intervenții | |||||||||
Nr.crt. |
Denumirea capitolelor sl subcapitolelor de cheltuieli |
Valoare *2) (tara TVA) |
TVA 19% |
Valoare (cu TVA) | |||||
lei |
lei |
lei | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 | |||||
CAPITOLUL 1. | |||||||||
Cheltuieli pentru obținerea si amenajarea terenului | |||||||||
1.1 |
Obținerea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.2 |
Amenajarea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.3 |
Amenaiari pentru protecția mediului si aducerea la starea inițiala |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.4 |
Cheltuieli pentru relocarea/ protecția utilităților |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 1 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 2. | |||||||||
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investii |
ii | ||||||||
2 |
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 2 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 3. | |||||||||
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica | |||||||||
3.1 |
Studii |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.1 |
Studii de teren |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.2 |
Raport privind impactul asupra mediului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.3 |
Alte studii specifice |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.2 |
Documentații suport si cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri si autorizații |
0.00 |
0.00 |
000 | |||||
3.3 |
Expertiza tehnica |
_ |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.4 |
Certificarea performantei enen |
qetice si auditul energetic al clădirilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.5 |
Proiectare |
11,121.79 |
2,113.14 |
13,234.93 | |||||
3.5.1 |
Tema de proiectare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.2 |
Studiu de prefezabilitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.3 |
Studiu de fezabilitate/documentatie de avizare a lucrărilor de intervenții si deviz general |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.4 |
Documentații tehnice necesare in vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.5 |
Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.6 |
Proiect tehnic si detalii de execuție |
11,121.79 |
2,113.14 |
13,234 93 | |||||
3.6 |
Organizarea procedurilor de achiziție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7 |
Consultanta |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7.1 |
Managementul de proiect pentru obiectivul de |
investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.7.2 |
Auditul financiar |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8 |
Asistenta tehnica |
3,854.94 |
732.44 |
4,587.38 | |||||
3.8.1 |
Asistenta tehnica din partea proiectantului. |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.1 |
Pe perioada de execuție a lucrărilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.2 |
Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuție, |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.2 |
Diriqentie de șantier |
3,854.94 |
732.44 |
4,587.38 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 3 |
14,976.73 |
2,845.58 |
17,822.31 | ||||||
CAPITOLUL 4 | |||||||||
Cheltuieli pentru Investiția de baza | |||||||||
4.1 |
Construcții si instalații |
488,584.41 |
92,831.04 |
581,415.45 | |||||
4.2 |
Montai utilaje, echipamente tehnologioe si funcționale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.3 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care necesita montai |
o.o’o |
0.00 |
0.00 | |||||
4.4 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care nu necesita montaj si echipamente de transport |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.5 |
Dotări |
146,024.95 |
27,744.74 |
173,769 69 | |||||
4.6 |
Active necorporale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 4 |
634,609.36 |
120,575.78 |
755,185.14 | ||||||
CAPITOLUL 5. | |||||||||
Alte cheltuieli | |||||||||
5.1 |
Organizare de șantier. |
1,905.48 |
362.04 |
2,267 52 | |||||
5.1.1. |
Lucrări de construcții |
1,905.48 |
362.04 |
2,267 52 | |||||
5.1.2. |
Cheltuieli conexe organizării șantierului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2. |
Comisioane, taxe, cote legale, costul creditulu |
12,547.20 |
0.00 |
12,54720 | |||||
5.2.1 |
Comisioanele si dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2.2 |
Cota aferenta ISC pentru controlul calitatii lucrărilor de construcții 0.5% din C+M (cf Lege 10/1995) |
10,456.00 |
0.00 |
10,45600 | |||||
5.2.3 |
Cota aferenta ISC pentru controlul statului in amenajarea teritoriului, urbanism si pentru autorizarea |
2,091.20 |
0.00 |
2,09120 | |||||
5.2.4 |
Cota aferenta Casei Sociale a Constructorilor |
CSC I |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
5.2.5 |
Taxe pentru acorduri, avize conforme si autorizația de construire/ desființare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.3. |
Cheltuieli diverse si neprevăzute |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.4 |
Cheltuieli pentru informare si publicitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
— |
TOTAL CAPITOLUL 5 |
14,452.68 |
362.04 |
14,814.72 | |||||
CAPITOLUL 6. |
_ | ||||||||
Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste | |||||||||
6.1 |
Pregătirea personalului de ex |
ploatare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
6.2. |
Probe tehnologice si teste |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 6 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
TOTAL GENERAL: |
664,038.77 |
123,783.40 |
787,822.17 | ||||||
din care |
: C + M (1.2 + 1.3 +1.4 + 2 + 4.1 + 4.2 + 5.1.1 |
490,489.89 |
93,193.08 |
583,682.97 | |||||
Data: |
întocmit, | ||||||||
04.02.2020 | |||||||||
Beneficiar/lnvestitor: | |||||||||
PRIMĂRIA SECTORULUI 3 | |||||||||
_ | |||||||||
*2) In preturi la data de |
04.02.2020 |
1 euro= |
4.7779 |
lei II . |
>11/ //£■ | ||||
U5 |
Proiectant, | |||||||||
ASOCIEREA: | |||||||||
S.C. BAU STARK S.R.L. | |||||||||
S.C. PBBS INVEST PARTNERS S.R.L. | |||||||||
DEVIZ GENERAL | |||||||||
al obiectivului de investiții | |||||||||
Conform HG nr. 907123 noiembrie 2016 | |||||||||
DOCUMENTAȚIE TEHNiCO-ECONOMICA PENTRU LUCRĂRI CAPITALE DE MODERNIZARE | |||||||||
Colegiul Tehnic ’Costin D. Nenltescu’ Corp C5 | |||||||||
_ | |||||||||
*1) Devizul general este |
rarte componenta a studiului de fezabilitate/ documentației de avizare a lucrărilor de intervenții | ||||||||
Nr.crt |
Denumirea capitolelor sl subcapitolelor de cheltuieli |
Valoare *2) (faraTVA) |
TVA 19% |
Valoare (cu TVA) | |||||
lei |
lei |
lei | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 | |||||
CAPITOLUL 1. | |||||||||
Cheltuieli pentru obținerea si amenajarea terenului | |||||||||
1.1 |
Obținerea terenului |
0.00 |
0,00 |
0.00 | |||||
1.2 |
Amenajarea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.3 |
Amenajări pentru protecția mediului si aducerea la starea inițiala |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.4 |
Cheltuieli pentru relocarea/ protecția utilităților |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 1 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 2. | |||||||||
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții | |||||||||
2 |
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 2 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 3. | |||||||||
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica | |||||||||
3.1 |
Studii |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.1 |
Studii de teren |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.2 |
Raport privind impactul asupra mediului |
0.00 |
0.00 |
0,00 | |||||
3.1.3 |
Alte studii specifice |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.2 |
Documentații suport si cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri si autorizații |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.3 |
Expertiza tehnica |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.4 |
Certificarea performantei energetice si auditul |
energetic al clădirilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.5 |
Proiectare |
14,970.00 |
2,844.30 |
17,814.30 | |||||
3.5.1 |
Tema de proiectare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.2 |
Studiu de prefezabilitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.3 |
Studiu de fezabilitate/documentatie de avizare a lucrărilor de intervenții si deviz general |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.4 |
Documentații tehnice necesare in vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor |
0.00 |
0.00 |
o.oo | |||||
3.5.5 |
Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.6 |
Proiect tehnic si detalii de execuție |
14,970.00 |
2,844.30 |
17,81430 | |||||
3.6 |
Organizarea procedurilor de achiziție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7 |
Consultanta |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7.1 |
Managementul de proiect pentru obiectivul de investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7.2 |
Auditul financiar |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8 |
Asistenta tehnica |
7,817.13 |
1,485.25 |
9,302.38 | |||||
3.8.1 |
Asistenta tehnica din partea proiectantului. |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.1 |
Pe perioada de execuție a lucrărilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3,81.2 |
Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuție, |
0,00 |
0,00 |
0.00 | |||||
3.8.2 |
Dirigentie de șantier |
7,817.13 |
1,485.25 |
9,302 38 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 3 |
22,787.13 |
4,329.55 |
27,116.68 | ||||||
CAPITOLUL 4 | |||||||||
Cheltuieli pentru Investiția de baza | |||||||||
4.1 |
Construcții si instalații |
990,764.29 |
188,245.21 |
1,179,009.50 | |||||
4.2 |
Montaj utilaje, echipamente tehnologice si funcționale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.3 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care necesita montaj |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.4 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care nu necesita montaj si echipamente de transport |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.5 |
Dotări |
146,024.94 |
27,744,74 |
173,769.68 | |||||
4.6 |
Active necorporale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 4 |
1,136,789.23 |
215,989.95 |
1,352,779.18 | ||||||
CAPITOLUL 5. | |||||||||
Alte cheltuieli | |||||||||
5.1 |
Organizare de șantier. |
3,863.97 |
734,16 |
4,598.13 | |||||
5.1.1. |
Lucrări de construcții |
3,863.97 |
734.16 |
4,598.13 | |||||
5.1.2. |
Cheltuieli conexe organizării șantierului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2. |
Comisioane, taxa, cote legale, costul creditulu |
12,547.20 |
0.00 |
12,547.20 | |||||
5.2.1 |
Comisioanele si dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare |
0.00 |
0.00 |
0,00 | |||||
5.2.2 |
Cota aferenta ISC pentru controlul calitatii lucrărilor de construcții 0.5% din C+M (cf Lege 10/1995] |
10,456.00 |
0.00 |
10,456.00 | |||||
5.2.3 |
Cota aferenta ISC pentru controlul statului in amenajarea teritoriului, urbanism si pentru autorizarea |
2,091.20 |
0.00 |
2,091.20 | |||||
5.2.4 |
Cota aferenta Casei Sociale a Constructorilor |
CSC 1 |
1 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
5.2,5 |
Taxe pentru acorduri, avize conforme si autorizația de construire/ desființare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.3. |
Cheltuieli diverse si neprevăzute |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.4 |
Cheltuieli pentru informare si publicitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 5 |
16,411.17 |
734.16 |
17,145.33 | ||||||
CAPITOLUL 6. | |||||||||
Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste | |||||||||
6.1 |
Preqatirea personalului de ex |
stoatare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
6.2. |
Probe tehnologice si teste |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 6 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
TOTAL GENERAL: |
1,175,987.53 |
221,053.66 |
1,397,041.19 | ||||||
din care |
: C + M (1.2 +1.3 +1.4 + 2 + 4.1 + 4.2 + 5.1.1) |
994,628.26 |
7188,979.37 |
1,183,607.63 | |||||
Data: |
întocmit, | ||||||||
04.02.2020 | |||||||||
Beneficia r/lnvestitor; | |||||||||
PRIMĂRIA SECTORULUI 3 | |||||||||
* | |||||||||
*21 In preturi la data de |
04.02.2020 |
1 euro= |
4.7779 |
lei |
II pudo ... |
m Ir] |
nAUffl | ||
(( |
ST M |
Proiectant, |
—----- | ||||||||
ASOCIEREA: | |||||||||
S.C. BAU STARK S.R.L. | |||||||||
S.C. PBBSINVEST PARTNERS S.R.L. | |||||||||
DEVIZ GENERAL | |||||||||
al obiectivului de Investiții | |||||||||
Conform HG nr. 907 / 29 noiembrie 2016 | |||||||||
DOCUMENTAȚIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU LUCRĂRI CAPITALE DE CREȘTERE A EFICIENTEI ENERGETICE | |||||||||
Colegiul Tehnic 'Costin □. Nenltascu' Corp CI | |||||||||
*1) Devizul general este parte componenta a studiului de fezabilitate/ documentației de avizare a lucrărilor de intervenții | |||||||||
Nr.crt |
Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli |
Valoare *2) (fara TVA) |
TVA 19% |
Valoare (cu TVA) | |||||
lei |
lei |
lei | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 | |||||
CAPITOLUL 1. | |||||||||
Cheltuieli pentru obținerea si amenajarea terenului | |||||||||
1.1 |
Obținerea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.2 |
Amenajarea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.3 |
Amenajări pentru protecția mediului si aducerea la starea inițiala |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.4 |
Cheltuieli pentru relocarea/ proiecția utilitatilorj |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 1 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 2. | |||||||||
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții | |||||||||
2 |
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 2 |
0.00 |
.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 3. | |||||||||
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica | |||||||||
3.1 |
Studii |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.1 |
Studii de teren |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.2 |
Raport privind impactul asupra mediului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.3 |
Alte studii specifice |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.2 |
Documentații suport si cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri si autorizații |
100.00 |
0.00 |
10000 | |||||
3.3 |
Expertiza tehnica |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.4 |
Certificarea performantei enen |
getice si auditul energetic al clădirilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.5 |
Proiectare |
.. |
11,121.80 |
2,113.14 |
13,234.94 | ||||
3.5.1 |
Tema de proiectare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.2 |
Studiu de prefezabilitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.3 |
Studiu de fezabilitate/documentatie de avizare a lucrărilor de intervenții si deviz general |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.4 |
Documentații tehnice necesare in vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.5 |
Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.6 |
Proiect tehnic si detalii de execuție |
11,121.80 |
2,113.14 |
13,234 94 | |||||
3.6 |
Organizarea procedurilor de achiziție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7 |
Consultanta |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7.1 |
Managementul de proiect pentru obiectivul de |
investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.7.2 |
Auditul financiar |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8 |
Asistenta tehnica |
12,115.43 |
2,301.93 |
14,417.36 | |||||
3.8.1 |
Asistenta tehnica din partea proiectantului. |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.1 |
Pe perioada de execuție a lucrărilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.2 |
Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuție, |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.2 |
□iriqantie de șantier |
12,115.43 |
2,301.93 |
14,41736 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 3 |
23,337.23 |
4,415.07 |
27,752.30 | ||||||
CAPITOLUL 4 | |||||||||
Cheltuieli pentru investiția de baza | |||||||||
4.1 |
Construcții si instalații |
1,535,542.00 |
291,752.98 |
1,827,294 98 | |||||
4.2 |
Montai utilaje, echipamente tehnologice si funcționale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.3 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care necesita montaj |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.4 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale |
care nu necesita montaj si echipamente de transport |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
4.5 |
Dotări |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.6 |
Active necorporale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 4 |
1,535,542.00 |
291,752.98 |
1,827,294.98 | ||||||
CAPITOLUL 5. | |||||||||
Alte cheltuieli | |||||||||
5.1 |
Orqanizare de șantier. |
5,988.61 |
1,137.84 |
7,12645 | |||||
5.1.1. |
Lucrări de construcții |
5,988.61 |
1,137.84 |
7,12645 | |||||
5.1.2. |
Cheltuieli conexe organizării șantierului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2. |
Comisioane, taxe, cote legale, costul creditulu |
6,587.60 |
0.00 |
6,587 60 | |||||
5.2.1 |
Comisioanele si dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2.2 |
Cota aferenta ISC pentru controlul calitatii lucrărilor de construcții 0.5% din C+M (cf Lege 10/1995) |
5,489.67 |
0.00 |
5,48967 | |||||
5.2.3 |
Cota aferenta ISC pentru controlul statului in amenajarea teritoriului, urbanism si pentru autorizarea |
1,097.93 |
0.00 |
1,097 93 | |||||
5.2.4 |
Cota aferenta Casei Sociale a Constructorilor |
CSC |
j |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
5.2.5 |
Taxe pentru acorduri, avize conforme si autorizația de construire/desființare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.3. |
Cheltuieli diverse si neprevăzute |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.4 |
Cheltuieli pentru informare si publicitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 5 |
12,576.21 |
1,137.84 |
13,714.05 | ||||||
CAPITOLUL 6. | |||||||||
Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste | |||||||||
6.1 |
Pregătirea personalului de ex |
etoatare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
6.2. |
Probe tehnologice si teste |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 6 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
TOTAL GENERAL: |
1,571,455.44 |
297,305.89 |
1,868,761.33 | ||||||
din care |
: C t M {1.2 + 1.3 +1.4 + 2 + 4.1 + 4.2 + 5.1.1) |
1,541,530.61 |
292,890.82 |
1,834,421.43 | |||||
Data: | |||||||||
04.02.2020 | |||||||||
Beneficiar/lnvestitor: |
__ | ||||||||
PRIMĂRIA SECTORULUI 3 | |||||||||
r. |
r/D | ||||||||
*2) In preturi la data de |
04.02.2020 |
1 euro= |
4.7779 |
lei | |||||
*// 7?'O'1 r// |
—-- |
Proiectant, | |||||||||
ASOCIEREA: | |||||||||
S.C. BAU STARK S.R.L. | |||||||||
S.C. PBBS INVEST PARTNERS S.R.L. | |||||||||
DEVIZ GENERAL | |||||||||
al obiectivului de investiții | |||||||||
Conform HG nr. 907 / 29 noiembrie 2016 | |||||||||
DOCUMENTAȚIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU LUCRĂRI CAPITALE DE MODERNIZARE | |||||||||
Colegiul Tehnic 'Costin D. Nenltescu1 Corp CI | |||||||||
*1) Devizul general este parte componenta a studiului de fezabilitate/ documentației de avizare a lucrărilor de intervenții | |||||||||
Nr.crt. |
Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli |
Valoare *2) (tara TVA) |
TVA 19% |
Valoare (cu TVA) | |||||
lei |
lei |
lei | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 | |||||
CAPITOLUL 1. | |||||||||
Cheltuieli pentru obținerea si amenajarea terenului | |||||||||
1,1 |
Obținerea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.2 |
Amenajarea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.3 |
Amenajări pentru protecția mediului si aducerea la starea inițiala |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
1.4 |
Cheltuieli pentru relocarea/ protecția utilitatilorj |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 1 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 2. | |||||||||
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții | |||||||||
2 |
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 2 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
CAPITOLUL 3. | |||||||||
Cheltuieli pentru proiectare sl asistenta tehnica | |||||||||
3.1 |
Studii |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.1 |
Studii de teren |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.2 |
Raport privind impactul asupra mediului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.1.3 |
Alte studii specifice |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.2 |
Documentații suport si cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri si autorizații |
0.00 |
0.00 |
000 | |||||
3.3 |
Expertiza tehnica |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.4 |
Certificarea performantei energetice si auditul energetic al clădirilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5 |
Proiectare |
14,970.00 |
2,844.30 |
17,814.30 | |||||
3.5.1 |
Tema de proiectare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.2 |
Studiu de prefezabilitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.3 |
Studiu de fezabilitate/documentatie de avizare a lucrărilor de intervenții si deviz general |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.4 |
Documentații tehnice necesare in vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.5 |
Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.5.6 |
Proiect tehnic si detalii de execuție |
14,970.00 |
2,844.30 |
17,81430 | |||||
3.6 |
Organizarea procedurilor de achiziție |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7 |
Consultanta |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.7.1 |
Managementul de proiect pentru obiectivul de |
investită |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.7.2 |
Auditul financiar |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8 |
Asistenta tehnica |
17,712.49 |
3,365.37 |
21,077.86 | |||||
3.8.1 |
Asistenta tehnica din partea proiectantului. |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.1 |
Pe perioada de execuție a lucrărilor |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
3.8.1.2 |
Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al |
ucrarilorde execuție, |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
3.8.2 |
Diriqentle de șantier |
17,712.49 |
3,365.37 |
21,07786 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 3 |
32,682.49 |
6,209.67 |
38,892.16 | ||||||
CAPITOLUL 4 | |||||||||
Cheltuieli pentru Investiția de baza | |||||||||
4.1 |
Construcții si instalată |
2,244,928.95 |
426,536.50 |
2,671,46545 | |||||
4.2 |
Montai utilaje, echipamente tehnologice sl funcționale |
o.oo |
0.00 |
0.00 | |||||
4.3 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care necesita montaj |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.4 |
Utilaje, echipamente tehnologice si funcționale care nu necesita montaj si echipamente de transport |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
4.5 |
Dotări |
0.00 |
0.00 |
000 | |||||
4.6 |
Active necorporale |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 4 |
2,244,928.95 |
426,536.50 |
2,671,465.45 | ||||||
CAPITOLUL 5. | |||||||||
Alte cheltuieli | |||||||||
5.1 |
Organizare de șantier. |
8,755.23 |
1,663.49 |
10,418.72 | |||||
5.1.1. |
Lucrări de construcții |
8,755.23 |
1,663.49 |
10,41872 | |||||
5.1.2. |
Cheltuieli conexe organizării șantierului |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2. |
Comisioane, taxe, cote legale, costul creditulu |
0.00 |
0.00 |
O.oo | |||||
5.2.1 |
Comisioanele si dobânzile aferente creditului bancă finanțatoare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2.2 |
Cota aferenta ISC pentru controlul calitatii lucrărilor de construcții 0.5% din C+W (cf Lege 10/1995) |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2.3 |
Cota aferenta ISC pentru controlul statului in amenajarea teritoriului, urbanism si pentru autorizarea |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.2.4 |
Cota aferenta Casei Sociale a Constructorilor |
CSC | |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
5.2.5 |
Taxe pentru acorduri, avize conforme si autorizația de construire/ desființare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.3. |
Cheltuieli diverse sl neprevăzute |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
5.4 |
Cheltuieli pentru informare si publicitate |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 5 |
8,755.23 |
1,663.49 |
10,418.72 | ||||||
CAPITOLUL 6. | |||||||||
Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste | |||||||||
6.1 |
Pregătirea personalului de ex |
ploatare |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||
6.2. |
Probe tehnologice si teste |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
TOTAL CAPITOLUL 6 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
TOTAL GENERAL: |
2,286,366.66 |
434,409.67 |
2,720,776.33 | ||||||
din care |
: C + M (1-2 + 1.3 +1.4 + 2 + 4.1 + 4.2 + 5.1.1) |
2,253,684.18 |
428,199.99 |
2,681,884.17 | |||||
Data: |
Întocmit, |
ff/ | |||||||
04.02.2020 |
// | ||||||||
Beneficiar/lnvestitor: | |||||||||
PRIMĂRIA SECTORULUI 3 |
_ | ||||||||
*7 | |||||||||
*2) In preturi la data de |
04.02.2020 |
1 euro= |
4.7779 |
lei |
[/© / | ||||
□LTTfBSTw |
EST |
PARTNERS
CABINET PRIMAR
TELEFON (004 021) 318 03 23 - 28 FAX (004 021) 318 03 04 E-MAIL «binetprimar@primarie3.ro Calea Dudești nr. 191, Sector a. 021084. București
SECTOR 3
CABINET PRIMAR
REFERAT DE APROBARE a proiectului de hotărâre privind actualizarea Anexei nr. 6 la HCLS3 nr. 51/31.03.2015 referitoare la indicatorii tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3, cu modificările ulterioare
Investițiile în modernizarea unităților de învățământ de stat din Sectorul 3 al Municipiului București sunt date de necesitatea îmbunătățirii condițiilor de desfășurare a activității, îmbunătățirii imaginii unității de învățământ în rândul copiilor, elevilor, părinților și a locuitorilor de zonă.
Aceste investiții fac parte dintr-un ansamblu mai larg de investiții care au vizat modernizarea, consolidarea, dar și efîcientizarea energetică a clădirilor unităților de învățământ din Sectorul 3,
Având în vedere contractele de finanțare multianuale pentru obiectivele care beneficiază de finanțare în cadrul Programului Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, este necesară actualizarea indicatorilor tehnico-economici aferenți următorului obiectiv de investiții:
• Lucrări capitale de creșterea eficienței energetice și modernizare - Colegiul Tehnic Costin D. Nenițescu.
Conform art. 10 alin. (4) din HG nr. 907/2016 „devizul general întocmit la faza de proiectare studiu de fezabilitate în cazul obiectivului nou/mixt de investiții și, respectiv, la faza de documentație de avizare a lucrărilor de intervenții în cazul intervenției la construcție existentă se actualizează prin grija beneficiarului investiției/investitorului ori de câte ori este necesar".
Prin Hotărârea nr. 51 din 31.03.2015, Consiliul Local al Sectorului 3 a aprobat indicatorii tehnico-economici privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3, astfel:
- Prin Anexa nr. 6 au fost aprobați indicatorii tehnico-economici aferenți realizării lucrărilor capitale de creșterea eficienței energetice și modernizare - Colegiul Tehnic Costin D. Nenițescu în valoare totală de 7.486.852,91 lei inclusiv TVA, modificată prin Hotărârea nr. 619 din 27.11.2017 a Consiliului Local al Sectorului 3, cu valoarea de 7.184.963,68 lei inclusiv TVA.
Urmare prevederilor art. 10 alin. (4) din HG nr. 907/2016, se impune actualizarea Indicatorilor la valoarea totală de 6.774.401,02 lei inclusiv TVA.
Ținând cont de cele prezentate, precum și de raportul comun de specialitate nr. 44361/06.02.2020 al Direcției Investiții și Achiziții și Direcției învățământ Cultură, am inițiat prezentul proiect de hotărâre pe care îl supun aprobării Consiliului Local al Sectorului 3.
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de Primăria Sectorului 3 în conformitate cu Regulamentul Uniunii Europene 2016/679 în scopul îndeplinirii atribuțiilor legale. Datele pot fi dezvăluite unor terți în baza unui temei legal justificat. Vă puteți exercita drepturile prevăzute în Regulamentul UE 2016/679, printr-o cerere scrisă, semnată și datată transmisă pe adresa Primăriei Sector 3.
DIRECȚIA INVESTIȚII Ș! ACHIZIȚII
TELEFON (004 021) 318 03 23 - 28 FAX (004021} 31803 04 E-MAIL învestituachjzitiiigJprimarje^.ro
Calea Dudețti nr, 191, Sector 3, 031084, București
RAPORT DE SPECIALITATE
Ia proiectul de Hotărâre pentru actualizarea Anexei nr. 6 la Hotărârea Consiliului Local nr. 51/31.03.2015
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3
în conformitate cu prevederile Normelor Metodologice aprobate prin OMDRAP nr. 1851/2013 pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 28/2013 pentru aprobarea Programului Național de Dezvoltare Locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, beneficiarii finanțării asigurată prin Programul Național de Dezvoltare Locală actualizează corespunzător devizul general, rezultând valoarea de finanțare a obiectivului de investiție. Această valoare se aprobă prin hotărâre de consiliu local în vederea modificării în mod corespunzător a ordinului ministrului dezvotării regionale și administrației publice și a contractului de finanțare.
Având în vedere contractele de finanțare multianuale pentru obiectivele care beneficiază de finanțare în cadrul Programului Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, este necesară actualizarea indicatorilor tehnico-economici aferenți următorului obiectiv de investiții:
• Lucrări capitale de creșterea eficienței energetice și modernizare - Colegiul Tehnic Costin D. Nenițescu.
Art. 10 punctul (4) Secțiunea a 5-a Capitolul III din Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, precizeză că „devizul general întocmit la faza de proiectare studiu de fezabilitate în cazul obiectivului nou/mixt de investiții și, respectiv, la faza de documentație de avizare a lucrărilor de intervenții în cazul intervenției la construcție existentă se actualizează prin grija beneficiarului investiției/ investitorului ori de câte ori este necesar. ”
Facem precizarea că, indicatorii tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții menționat, au fost aprobați prin HCLS3 nr. 51/31.03.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3, modificată prin HCLS3 nr. 619/27.11.2017.
Având în vedere cele prezentate și ținând cont de prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale și prevederile art. 139 alin. (1) și art. 166 alin. (4) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, considerăm că este necesară adoptarea prezentului Proiect de Hotărâre de Consiliu Local pentru actualizarea valorii indicatorilor tehnico-economici, conform Anexei.
DIRECȚIA ÎNVĂȚĂMÂNT CULTURĂ, ȘEF SERVICIU ADMINISTRARE ----------
DE CULT
ȘEF SERVICIU ADMINIST
UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂ1 RELAȚII CU UNITĂȚILE D
ANGELICADANIELA RADU ț/
întocmit, Monica Avram
Datele dumneav^astrtJperșonale sunt prelucrate de Primăria Sectorului 3 în conformitate cu Regulamentul Uniunii Europene 2016/679 în scopul îndeplinirii atribuțiilor legale. Datele pot fi dezvăluite unor terți în baza unui temei legal justificat. Vă puteți exercita drepturile prevăzute în Regulamentul UE 2016/679, printr-o cerere scrisă, semnată și datată transmisă pe adresa Primăriei Sector 3. 1
MUNICIPIUL BUCUREȘTI
f
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3
Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanțe
AVIZUL
referitor la proiectul de hotărâre înscris la punctul ......7...... de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare din data de
Comisia de studii, prognoze economico - sociale, buget, finanțe, întrunită în ședința din data de........../.(?........., a analizat proiectul de hotărâre înscris la punctul .....3........
de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare, și consideră că acesta A FOST / NU A FOST întocmit în conformitate cu prevederile legale.
în conformitate cu prevederile art. 136 alin.(3) lit.b) și alin. (8) lit.c) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, Comisia de studii, prognoze economico - sociale, buget, finanțe, avizează FAVORABIL / NEFAVORABIL proiectul de hotărâre menționat mai sus.
PA
MEMBRI.
RADU CONSTANTIN
FLEANCU FLORIN
CORNEANU ANTONIO-CIPRIAN
BĂEȚICĂ NICOLETA MARIANA MĂLUREANU LIVIU
ENE STELIAN BOGDAN
TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN
POPESCU ROMEO
PETRESCU CRISTIAN
MUNICIPIUL BUCUREȘTI
J
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3
Comisia pentru administrarea domeniului public, realizarea lucrărilor publice, agrement
AVIZUL
referitor la proiectul de hotărâre înscris la punctul ..../'.......de pe ordinea de zi /
suplimentarea ordinii de zi a ședinței or^linare/extraordinare din data de .............
Comisia pentru administrarea domeniului public, realizarea lucrărilor publice, agrement, întrunită în ședința din data de ........., a analizat proiectul de hotărâre înscris la
punctul ../*...........de pe ordinea de zi / supțimcntarearordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare,
și consideră că acesta A FOST / NU A FOST întocmit în conformitate cu prevederile legale.
în conformitate cu prevederile art. 136 alin.(3) lit.b) și alin. (8) lit.c) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, Comisia pentru administrarea domeniului public, realizarea lucrărilor publice, agrement, avizează FAVORABIL / NEFAVORABIL proiectul de hotărâre menționat mai sus.
Față de hotărârea comisiei s-au exprimat următoarele opinii:
PREȘEDINTE,
BELU-SIMA ELENA- DANIELA
MEMBRI:
MAR1NEAȚĂ MARCEL
RADU CONSTANTIN
HONȚARU VALERICA
ENE STELIAN - BOGDAN
DUMITRU CONSTANTIN
POPESCU ROMEO
TUDORACHE LIV1A
MOLDOVEANU LUCIAN-IONEL
ENĂCHESCU MARIAN-DANIEL
MUNICIPIUL BUCUREȘTI
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3
Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor
AVIZUL
<7
referitor la proiectul de hotărâre înscris la punctul ....N....... de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare/extraordinare din data de
Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor, întrunită în ședința din data de .^Q...r...^2....c.^^?F, a analizat proiectul de hotărâre înscris la punctul ...... de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței
ordinare/extraordinare, și consideră că acesta A FOST / NU A FOST întocmit în conformitate cu prevederile legale.
în conformitate cu prevederile art. 136 alin.(3) lit.b) și alin. (8) lit.c) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor avizează FAVORABIL / NEFAVORABIL proiectul de hotărâre menționat mai sus.
PREȘEDINTE,
VĂDUVA IULIANA
MEMBRI:
PELINARU CORNEL
BĂEȚICÂ NICOLETA MARIANA
DOBRE ALEXANDRU
PĂUNICĂ ADRIANA
IACOB CEZAR
ENE STELIAN-BOGDAN
VOINEA INOCENȚIU-IOAN
DIRECȚIA INVESTIȚII Șl ACHIZIȚII
TELEFON (004 osi) 318 03 23 ■ 38 FAX (004 021) 318 03 04 E-MAIL investiti1ach1zitu@primarie3.ro
Calea Dodești nr. tgt, Sector 3, 031084, București
Domnule Primar,
Având în vedere contractele de finanțare multianuale pentru obiectivele care beneficiază de finanțare în cadrul Programului Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, este necesară actualizarea indicatorilor tehnico-economici aferenți următoarelor obiective:
-
1. Proiectul de Hotărâre privind actualizarea Anexei nr. 6 la Hotărârea Consiliului Local nr. 51/31.03.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3;
-
2. Proiectul de Hotărâre privind actualizarea Anexelor nr. 3, 4, 12, 13, 15 și 16 la Hotărârea Consiliului Local nr. 33/23.02.2016 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți unor obiective de investiții privind creșterea eficienței energetice și modernizarea unor unități de învățământ din Sectorul 3.
Vă transmitem alăturat Proiectele de Hotărâie și Rapoartele de Specialitate.
DIRECȚIA ÎNVĂȚĂMÂNT CULTURĂ,
ȘEF SERVICI
INVESTIȚII, LUCRĂRI IțUBLICE
ȘEF SERVICIU ADMINISTRARE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT ȘI RELAȚII CU UNITĂ E DE CULT
MARIUS POPESCU
întocmit,
Monica Avram -
Datele- dumneavoastră personale sunt prelucrate de Primăria Sectorului 3 în conformitate cu Regulamentul Uniunii Europene 2016/679 ta scopul îndeplinirii atribuțiilor legale. Datele pot fi dezvăluite unor terți în baza unui temei legal justificat. Vă puteți exercita drepturile prevăzute în Regulamentul <JE 20Î6/679, printr-o cerere scrisă, semnată și datată transmisă pe adresa Primăriei Sector 3.