Hotărârea nr. 197/2019
HCLS3 nr.197 din 28.03.2019MUNICIPIUL BUCUREȘTI
I
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3
Calea Dudești nr. 191, Sector 3, București www.primarie3.ro
HOTĂRÂRE
privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2019 al societății Administrarea Domeniului Public București SA
Consiliul Local al Sectorului 3 al Municipiului București,
ales in condițiile stabilite de Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea și completarea
Legii nr. 393/2004privind Statutul aleșilor locali, întrunit în ședință ordinară, azi 28.03.2019
Având în vedere:
-
- Expunerea de motive nr. 34637 l/CP/22.03.2019 a Primarului Sectorului 3;
-
- Raportul de specialitate nr. 345483/22.03.2019 al Serviciului Control Intern -Compartiment Guvernantă Corporativă;
-
- HCGMB 58/1997 privind transformarea Administrațiilor domeniului public ale celor 6 sectoare în societăți comerciale;
-
- HCLS 3 nr. 30/1997 privind transformarea Administrației Domeniului Public în societate comercială;
-
- Adresa nr. 345488/22.03.2019 a Serviciului Control Intern - Compartiment Guvernantă Corporativă;
A
In conformitate cu prevederile:
-
- Art. 4 alin. (1) lit. a) și art. 6 alin. (3) din OG nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrațiv-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin indirect o participație majoritară, cu modificările și completările ulterioare;
-
- Art. 16 alin. 3 lit. e) din Actul Constitutiv al societății Administrarea Domeniului Public București SA;
-
- Art. 191 alin. (1) din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Luând în considerare:
-
- Raportul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale. buget, finanțe:
- Raportul Comisiei de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor;
în temeiul prevederilor art. 45 alin. (1) și art. 81 alin. (4) din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art.l. Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli al societății Administrarea Domeniului Public București SA pentru anul 2019, conform Anexelor nr. 1-5 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Societatea Administrarea îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Domeniului Public București SA va duce la
NR. 197
DIN 28.03.2019
Operatorul economic ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC BUCUREȘTI SA
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan nr. 154-18
Cod unic de înregistrare RO 10020943
BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI pentru anul 2019
ANEXA Nr.1.1 „ ,
UCIS 3ud. £8.03.30)9
INDICATORI |
Nr. rd. |
Realizat/ Preliminat an precedent (N-l=2018) |
Propuneri an curent (N=2019) |
% |
Estimări an (N+l= 2020) |
Estimări an (N+2= 2021) |
% | |||||
9 = 7/5 |
10 = 8/7 | |||||||||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 = 5/4 |
7 |
E |
9 |
10 | ||
1. |
VENITURI TOTALE (rd. 1 = rd. 2 + rd. 5 + rd |
1 |
35,246.27 |
29,825.47 |
0.85 |
30,421.98 |
30,720.24 |
1.02 |
1.01 | |||
) |
1 |
Venituri totale din exploatare, din care: |
2 |
35,203.91 |
29,809.47 |
0.85 |
' 30,405.6€ |
30,703.76 |
1.02 |
1.01 | ||
a) |
subvenții, cf. prevederilor legale în |
3 |
O.OC |
O.OC |
O.OC |
O.OC | ||||||
b) |
transferuri, cf. prevederilor legale în |
4 |
0.00 |
O.OC |
0.00 |
0.00 | ||||||
2 |
Venituri financiare |
5 |
42.36 |
16.00 |
0.38 |
16.32 |
16.48 |
1.02 |
1.01 | |||
3 |
Venituri extraordinare |
6 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
II |
CHELTUIELI TOTALE (rd. 7 = rd. 8 + rd. 20 + |
7 |
33,134.45 |
29,324.06 |
0.89 |
29,910.54 |
30,203.78 |
1.02 |
1.01 | |||
1 |
Cheltuieli de exploatare, din care: |
8 |
33,114.00 |
29,304.06 |
0.88 |
29,890.14 |
30,183.18 |
1.02 |
1.01 | |||
A. |
cheltuieli cu bunuri și servicii |
9 |
18,342.58 |
16,316.70 |
0.89 |
16,643.04 |
16,806.20 |
1.02 |
1.01 | |||
B. |
cheltuieli cu impozite, taxe și vărsăminte |
10 |
466.68 |
681.80 |
1.46 |
695.43 |
702.25 |
1.02 |
1.01 | |||
C. |
cheltuieli cu personalul, din care: |
11 |
10,189.02 |
8,233.87 |
0.81 |
8,398.54 |
8,480 88 |
1.02 |
1.01 | |||
C0 |
Cheltuieli de natură salarială (rd 13 + rd. 14) |
12 |
9,412.29 |
7,431.37 |
0.79 |
7,579.99 |
7,654.31 |
1.02 |
1.01 | |||
CI |
ch. cu salariile |
13 |
8,888.54 |
6,945.36 |
0.78 |
7,084.27 |
7,153.72 |
1.02 |
1.01 | |||
C2 |
bonusuri |
14 |
523.75 |
486 00 |
0.93 |
495.72 |
500.58 |
1.02 |
1.01 | |||
C3 |
alte cheltuieli cu personalul, din care: |
15 |
776.74 |
802.50 |
1.03 |
818.55 |
826.58 |
1.02 |
1.01 | |||
cheltuieli cu plăți compensatorii |
16 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||||
C4 |
Cheltuieli aferente contractului de |
17 |
564.06 |
632.01 |
1.12 |
644.65 |
650.97 |
1.02 |
1.01 | |||
C5 |
Cheltuieli cu contribuțiile datorate de |
18 |
212.68 |
170.49 |
0.80 |
173.90 |
175.61 |
1.02 |
1.01 | |||
D. |
alte cheltuieli de exploatare |
19 |
4,115.71 |
4,071.69 |
0.99 |
4,153.13 |
4,193.84 |
1.02 |
1.01 | |||
2 |
Cheltuieli financiare |
20 |
20.46 |
20.00 |
0.98 |
20.40 |
20.60 |
1.02 |
1.01 | |||
3 |
Cheltuieli extraordinare |
21 |
0.00 |
0.00 |
000 |
0.00 | ||||||
III |
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
22 |
2,111.82 |
501.41 |
0.24 |
511.44 |
516.46 |
1.02 |
1.01 | |||
IV |
IMPOZIT PE PROFIT |
23 |
204.29 |
80.23 |
0.39 |
81.83 |
82.63 |
1.02 |
1.01 | |||
V |
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: |
24 |
1,907.52 |
421.19 |
0.22 |
429.61 |
433.82 |
1.02 |
1.01 | |||
1 |
Rezerve legale |
25 |
105.59 |
25.07 |
0.24 |
25.57 |
25.82 |
1.02 |
1.01 | |||
2 |
Alte rezerve reprezentând facilități fiscale |
26 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0 00 | ||||||
3 |
Acoperirea pierderilor contabile din anii |
27 |
1,801.93 |
396.12 |
0.22 |
404.04 |
408.00 |
1.02 |
1.01 | |||
4 |
Constituirea surselor proprii de finanțare |
28 | ||||||||||
5 |
Alte repartizări prevăzute de lege |
29 | ||||||||||
6 |
Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 25, 26, 27, 28, 29 |
30 |
0.00 |
0 00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
7 |
Participarea salariaților la profit in limita |
31 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
8 |
Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, |
32 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
o) |
dividende cuvenite bugetului de stat |
33 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||
b) |
dividende cuvenite bugetului local |
33a |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
c) |
- dividende cuvenite altor acționari |
34 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
9 |
Profitul nerepartizat pe destinațiile |
35 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
VI |
VENITURI DIN FONDURI EUROPENE |
36 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
VII |
CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care |
37 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
a) |
cheltuieli materiale |
38 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
b) |
cheltuieli cu salariile |
39 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
c) |
cheltuieli privind prestările de servicii |
40 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
d) |
cheltuieli cu reclama și publicitate |
41 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
e) |
alte cheltuieli |
42 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
VIII |
SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: |
43 |
7,586.91 |
3,078.34 |
0.41 |
2,158.15 |
2,221.62 |
0.70 |
1.03 | ||
1 |
Alocații de la buget |
44 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
alocații bugetare aferente plății angajamentelor din anii anteriori |
45 |
0.00 |
0.00 | ||||||||
IX |
CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII |
46 |
4,956.13 |
3,070.41 |
0.62 |
195.87 |
197.79 |
0.06 |
1.01 | ||
X |
DATE DE FUNDAMENTARE |
47 | |||||||||
1 |
Nr. de personal prognozat la finele anului |
48 |
141.00 |
130.00 |
0.92 |
105.00 |
100.00 |
0.81 |
0.95 | ||
2 |
Nr. mediu de salariați total |
49 |
202.00 |
132.00 |
0.65 |
110.00 |
103.00 |
0.83 |
0.94 | ||
3 |
Câștigul mediu lunar pe salariat |
50 |
3,860.49 |
X | |||||||
4 |
Câștigul mediu lunar pe salariat |
51 |
0.00 |
X | |||||||
5 |
Productivitatea muncii în unități valorice |
52 |
174.28 |
225.83 |
1.30 |
276.42 |
298.09 |
1.22 |
1.08 | ||
6 |
Productivitatea muncii în unități valorice |
53 | |||||||||
7 |
Productivitatea muncii în unități fizice pe |
54 | |||||||||
8 |
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale |
55 |
940.08 |
983.19 |
1.05 |
983.19 |
983 19 |
1.00 |
1.00 | ||
9 |
Plăți restante |
56 | |||||||||
10 |
Creanțe restante |
57 |
'/
/
CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL
Operatorul economic ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC BUCUREȘTI SA
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan nr. 154-18
Cod unic de înregistrare RO 10020943
Detalierea indicatorilor economico-financiari prevăzuți în bugetul de venitul și cheltuieli și repartizarea pe trimestre a acestora
ANEXA Nr.1.2 /
-PCZ-Ș 3 Odi.
INDICATORI |
Nr. rd. |
Prevederi an precedent (N-l=2018) |
Propuneri an curent (N=2019) |
% |
% | ||||||||||
Realizat an N-2=2017 |
Aprobat |
Preliminat / Realizat |
din care |
7=6/5 |
8 = 5/3a | ||||||||||
conform Hotărârii AGA |
Trim 1 |
Trim II |
Trim III |
Trim IV |
An | ||||||||||
0 |
1 |
2 |
3 |
3a |
4a |
5 |
6a |
6b |
6c |
6 |
7 |
8 | |||
1. |
VENITURI TOTALE (rd. 2 + rd. 22 + rd. 28) |
1 |
44,788.86 |
32,134.47 |
35,246.27 |
9,828.62 |
6,645.86 |
6,675.50 |
6,675.50 |
29,825.47 |
0.85 |
0.79 | |||
1 |
Venituri totale din exploatare (rd. 3 + rd. 8 + rd. 9 + rd. 12 + rd. 13 + rd. 14), din care: |
2 |
44,774.50 |
32,116.87 |
35,203.91 |
9,824.62 |
6,641.86 |
6,671.50 |
6,671.50 |
29,809.47 |
0.85 |
0.79 | |||
a) |
din producția vândută (rd. 4 + rd. 5 + rd. 6 + rd. 7), din care: |
3 |
43,238.80 |
31,226.34 |
32,584.29 |
8,266.60 |
6,546.23 |
6,575.87 |
6,575.87 |
27,964.58 |
0.86 |
0.75 | |||
al) |
din vânzarea produselor |
4 |
366.88 |
172.35 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
a2) |
din servicii prestate |
5 |
42,758.77 |
29,642.45 |
30,866.61 |
7,641.60 |
5,698.93 |
5,698.93 |
5,698.93 |
24,738.40 |
0.80 |
0.72 | |||
a3) |
din redevențe și chirii |
6 |
451.50 |
1,168.05 |
1,487.72 |
625.00 |
847.30 |
876.94 |
876.94 |
3,226.18 |
2.17 |
3.30 | |||
34) |
alte venituri |
7 |
28.53 |
48.97 |
57.62 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
2.02 | |||
b) |
din vânzarea mărfurilor |
8 |
317.55 |
338.56 |
253.37 |
5.00 |
5.00 |
5.00 |
268.37 |
0.79 | |||||
c) |
din subvenții și transferuri de exploatare aferente cifrei de afaceri nete (rd. 10 + rd. 11), din care: |
9 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
cl |
subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare |
10 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||||
c2 |
transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare |
11 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||||
d) |
din producția de imobilizări |
12 |
527.85 |
35.34 |
201.12 |
87.50 |
87.50 |
87.50 |
87.50 |
350.00 |
1.74 |
0.38 | ||
e) |
venituri aferente costului producției în curs de execuție |
13 |
782.73 |
507.35 |
1,060.13 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
1.35 | ||
f) |
alte venituri din exploatare (rd. 15 + rd. 16 + rd. 19 + rd. 20 + rd. 21), din |
14 |
225.13 |
30.28 |
1,019 81 |
1,217.15 |
3.13 |
3.13 |
3.13 |
1,226.52 |
1.20 |
4.53 | ||
fl) |
din amenzi și penalități |
15 |
161 09 |
18.23 |
681.85 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
4.23 | ||
f2) |
din vânzarea activelor și alte operații de capital (rd. 18 + rd. 19), din care: |
16 |
0.00 |
0.00 |
319.95 |
1,214.02 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
1,214.02 |
3.79 | |||
- active corporale |
17 |
319.95 |
1,214.02 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
1,214.02 |
3.79 | ||||||
- active necorporale |
18 |
0.00 | ||||||||||||
f3) |
din subvenții pentru investiții |
19 |
12.05 |
12.05 |
12.32 |
3.13 |
3.13 |
3.13 |
3.13 |
12.50 |
1.01 |
1.02 | ||
f4) |
din valorificarea certificatelor CO2 |
20 |
0.00 | |||||||||||
fS) |
alte venituri |
21 |
51.99 |
5.69 |
0.00 |
0.00 |
0.11 | |||||||
2 |
Venituri financiare (rd. 23 + rd. 24 + rd. 25 + rd. 26 + rd. 27), din care: |
22 |
14.36 |
17.61 |
42.36 |
4.00 |
4.00 |
4.00 |
4.00 |
16.00 |
0.38 |
2.95 | ||
a) |
din imobilizări financiare |
23 |
0.00 | |||||||||||
b) |
din investiții financiare |
24 |
0.00 | |||||||||||
c) |
din diferențe de curs |
25 |
0.00 | |||||||||||
d) |
din dobânzi |
26 |
5.44 |
8.28 |
11.07 |
2.00 |
2.00 |
2.00 |
2.00 |
8.00 |
0.72 |
2.03 | ||
e) |
alte venituri financiare |
27 |
8.92 |
9.33 |
31.29 |
2.00 |
2.00 |
2.00 |
2.00 |
8.00 |
0.26 |
3.51 | ||
3 |
Venituri extraordinare |
28 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
II |
CHELTUIELI TOTALE (rd. 30 + rd. 136 + rd. 144) |
29 |
42,285.26 |
32,100.76 |
33,134.45 |
8,892.25 |
6,873.08 |
6,855.21 |
6,703.51 |
29,324.06 |
0.89 |
0.78 | |||
1 |
Cheltuieli de exploatare (rd. 31 + rd. 79 + rd. 86 + rd. 120), din care: |
30 |
42,281.82 |
32,078.33 |
33,114 00 |
8,887.25 |
6,868.08 |
6,850.21 |
6,698.51 |
29,304.06 |
0.88 |
0.78 | |||
A. Cheltuieli cu bunuri și servicii (rd. 32 + rd. 40 + rd. 46), din care: |
31 |
24,479.14 |
16,538 93 |
18,342.58 |
4,550.60 |
3,966.20 |
3,966.20 |
3,833.70 |
16,316.70 |
0.89 |
0.75 | ||||
Al |
Cheltuieli privind stocurile (rd. 33 + rd. 34 + rd. 37 + rd. 38 + rd. 39), din care: |
32 |
4,735.10 |
4,097.45 |
4,117.96 |
1,083.80 |
512.25 |
512.25 |
504.75 |
2,613.05 |
0.63 |
0.87 | |||
a) |
cheltuieli cu materiile prime si materiale |
33 |
2,834.78 |
2,570.68 |
2,578 57 |
718.74 |
300.00 |
300.00 |
300 00 |
1,618.74 |
0.63 |
0.91 | |||
b) |
cheltuieli cu materialele consumabile, |
34 |
845.93 |
821.17 |
830.86 |
138.06 |
145.00 |
145.00 |
145.00 |
573.06 |
0.69 |
0.98 | |||
bl) |
cheltuieli cu piesele de schimb |
35 |
221.17 |
114.83 |
135.10 |
25.00 |
25.00 |
25.00 |
2500 |
100.00 |
0.74 |
0.61 | |||
b2) |
cheltuieli cu combustibilii |
36 |
553.45 |
674.03 |
653.05 |
113.06 |
120.00 |
120.00 |
120.00 |
473.06 |
0.72 |
1.18 | |||
b2)bis |
alte cheltuieli |
36 |
71.31 |
32.30 |
42.71 |
12.50 |
12.50 |
12.50 |
12.50 |
50.00 |
1.17 |
0.60 | |||
c) |
cheltuieli privind materialele de natura obiectelor de inventar |
37 |
842.68 |
225.44 |
223.71 |
25.00 |
25.00 |
25.00 |
25.00 |
100.00 |
0.45 |
0.27 | |||
d) |
cheltuieli privind energia și apa |
38 |
187.86 |
147.81 |
140.58 |
45.00 |
37.50 |
37.50 |
30 00 |
150.00 |
1.07 |
0.75 | |||
e) |
cheltuieli privind mărfurile |
39 |
23.35 |
332.37 |
344.23 |
157.00 |
4.75 |
4.75 |
4.75 |
171.25 |
0.50 |
14.43 | |||
A2 |
Cheltuieli privind serviciile executate |
40 |
785.23 |
469.00 |
655.88 |
161.60 |
235.70 |
235.70 |
235.70 |
868 70 |
1.32 |
0.84 | |||
a) |
cheltuieli cu întreținerea și reparațiile |
41 |
141.79 |
131.19 |
126.23 |
30.00 |
30.00 |
30.00 |
30.00 |
120 00 |
0.95 |
0.89 | |||
b) |
cheltuieli privind chiriile (rd. 43 + rd. 44) din care: |
42 |
541.13 |
203.29 |
407.84 |
116.60 |
190.70 |
190.70 |
190.70 |
688.70 |
1.69 |
0.75 | |||
bl) |
- către operatori cu capital integral/majoritar de stat |
43 |
202.34 |
73.18 |
384.89 |
111.60 |
185.70 |
185.70 |
185.70 |
668.70 |
174 |
1.90 | |||
b2) |
- către operatori cu capital privat |
44 |
338.78 |
130.11 |
22.95 |
5.00 |
5.00 |
5.00 |
5.00 |
20.00 |
0.87 |
0.07 | |||
c) |
prime de asigurare |
45 |
102.31 |
134.51 |
121.81 |
15.00 |
15.00 |
15.00 |
15.00 |
60.00 |
0.49 |
1.19 |
A3 |
Cheltuieli cu alte servicii executate de |
46 |
18,958.81 |
11,972.49 |
13,568.74 |
3,305.20 |
3,218.25 |
3,218.25 |
3,093.25 |
12,834.95 |
0.95 |
0.72 | |
a) |
cheltuieli cu colaboratorii |
47 |
179.37 |
20.92 |
30.27 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.17 | |
b) |
cheltuieli privind comisioanele și onorariul, din care: |
48 |
70.25 |
91.50 |
95.51 |
60.00 |
20.00 |
20.00 |
20.00 |
120.00 |
1.26 |
1.36 | |
bl) |
cheltuieli privind consultanta juridică |
49 |
70.25 |
91.50 |
95.51 |
60.00 |
20.00 |
20.00 |
20.00 |
120.00 |
1.26 |
1.36 | |
c) |
cheltuieli de protocol, reclamă și publicitate (rd. 51 + rd. 53), din care: |
50 |
0.00 |
28.20 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
cl) |
cheltuieli de protocol, din care: |
51 |
0.00 |
14.10 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
- tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare |
52 |
0.00 | |||||||||||
c2) |
cheltuieli de reclamă și publicitate, din care: |
53 |
0.00 |
14.10 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0 00 | |||
- tichete cadou ptr. cheltuieli |
54 |
0 00 | |||||||||||
- tichete cadou ptr. campanii |
55 |
0.00 | |||||||||||
- ch. de promovare a produselor |
56 |
14.10 |
0.00 | ||||||||||
d) |
Ch. cu sponsorizarea, potrivit O.U.G. |
57 |
45.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||
dl) |
ch. de sponsorizare in domer |
58 |
0.00 | ||||||||||
d2) |
ch. de sponsorizare in domer |
59 |
0.00 | ||||||||||
d3) |
- pentru cluburile sportive |
60 |
0.00 | ||||||||||
d4) |
ch. de sponsorizare pentru alte acțiuni și activități |
61 |
45.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||||
e) |
cheltuieli cu transportul de bunuri și persoane |
62 |
555.37 |
155.07 |
129.19 |
15.00 |
15.00 |
15.00 |
15.00 |
60 00 |
0.46 |
0.23 | |
f) |
cheltuieli de deplasare, detașare, transfer, din care: |
63 |
9.31 |
29.26 |
18.26 |
20.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
20.00 |
1.10 |
1.96 | |
- cheltuieli cu diurna (rd. 65 + rd. 66), d |
64 |
9.31 |
29.26 |
18.26 |
20.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
20 00 |
1.10 |
1.96 | ||
-interna |
65 |
0.04 |
6.08 |
5.08 |
5.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
5.00 |
0.98 |
118.07 | ||
-externa |
66 |
9.27 |
23.19 |
13.19 |
15.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
15.00 |
1.14 |
1.42 |
g) |
cheltuieli poștale și taxe de telecomunicații |
67 |
31.26 |
31.78 |
32.35 |
8.25 |
8.25 |
8.25 |
8.25 |
33.00 |
1.02 |
1.03 | |
h) |
cheltuieli cu serviciile bancare și asimilate |
68 |
16.86 |
15.62 |
4.00 |
4.00 |
4.00 |
4.00 |
16.00 |
0.00 | |||
i) |
alte cheltuieli cu serviciile executate de terți, din care: |
69 |
17,282.23 |
11,314.81 |
12,267.42 |
3,029.20 |
3,002.25 |
3,002.25 |
2,877.25 |
11,910.95 |
0.97 |
0.71 | |
•1) |
cheltuieli de asigurare și pază |
70 |
365.09 |
264.11 |
278.80 |
111.00 |
111.00 |
111.00 |
111.00 |
444.00 |
1.59 |
0.76 | |
12) |
cheltuieli privind întreținerea și funcționarea tehnicii de calcul |
71 |
15.27 |
5.93 |
3.75 |
3.75 |
3.75 |
3.75 |
15.00 |
2.53 | |||
13) |
cheltuieli cu pregătirea profesională |
72 |
47.50 |
38.95 |
40.80 |
12.50 |
12.50 |
12.50 |
12.50 |
50.00 |
1.23 |
O.S6 | |
14) |
cheltuieli cu reevaluarea imobilizărilor corporale și necorporale, din care: |
73 |
3.90 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0 00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||
- aferente bunurilor de natura domeniului public |
74 |
3.90 |
0.00 |
0.00 | |||||||||
i5) |
cheltuieli cu prestațiile efectuate de filiale |
75 |
0.00 | ||||||||||
>6) |
cheltuieli privind recrutarea și plasarea personalului de conducere cf. Ordonanței de urgentă a Guvernului nr. 109/2011 |
76 |
6 63 |
35.00 |
0 00 |
26.95 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
26.95 |
0.00 | ||
17) |
cheltuieli cu anunțurile privind licitațiile și alte anunțuri |
77 |
0.00 | ||||||||||
18) |
cheltuieli cu serviciile prestate si refacturate |
77 |
16,859.11 |
10,961.48 |
11,941.90 |
2,875 00 |
2,875.00 |
2,875.00 |
2,750.00 |
11,375.00 |
0.95 |
0.71 | |
j) |
alte cheltuieli |
78 |
769.17 |
285.34 |
995.75 |
168.75 |
168.75 |
168.75 |
168.75 |
675.00 |
0.68 |
1.29 |
B Cheltuieli cu impozite, taxe și vărsăminte asimilate (rd. 80 + rd. 81 + rd. 82 + rd. 83 + rd. 84 + rd. 85), din care: |
79 |
227.19 |
482.15 |
466.68 |
253.60 |
142.73 |
142.73 |
142.73 |
681.80 |
1.46 |
2.05 | |
a) |
ch. cu taxa pt. activitatea de |
80 |
0.00 | |||||||||
b) |
ch. cu redevența pentru concesionarea bunurilor publice și resursele minerale |
81 |
200.00 |
200.00 |
50.00 |
50.00 |
50.00 |
50.00 |
200.00 |
1.00 | ||
__ d) |
ch. cu taxa de licență |
82 |
0.00 | |||||||||
ch. cu taxa de autorizare |
83 |
14.71 |
1.83 |
0.66 |
14.00 |
14.00 |
14.00 |
14.00 |
56.00 |
85.50 |
0.04 | |
e) |
ch. cu taxa de mediu |
84 |
0.00 | |||||||||
f) |
cheltuieli cu alte taxe și impozite |
85 |
212.48 |
280.33 |
266.03 |
189.60 |
78.73 |
78.73 |
78.73 |
425.80 |
1.60 |
1.25 |
C. Cheltuieli cu personalul (rd. 87 + rd. 100 + rd. 104 + rd. 113), din care: |
86 |
11,262.35 |
10,647.92 |
10,189.02 |
2,328.73 |
1,987.58 |
1,968.38 |
1,949.18 |
8,233.87 |
0.81 |
0.90 | |
CO |
Cheltuieli de natură salarială (rd. 88 + rd. 92) |
87 |
8,897.69 |
9,802.29 |
9,412.29 |
2,126.77 |
1,787.40 |
1,768.20 |
1,749.00 |
7,431.37 |
0.79 |
1.06 |
CI |
Cheltuieli cu salariile (rd. 89 + rd. 90 + rd 91), din care: |
88 |
7,975.36 |
9,231.47 |
8,888.54 |
2,002.86 |
1,647.50 |
1,647.50 |
1,647.50 |
6,945.36 |
0.78 |
1.11 |
a) salarii de bază |
89 |
7,971.02 |
9,108.66 |
8,846.64 |
1,990.36 |
1,635.00 |
1,635.00 |
1.635.00 |
6,895.36 |
0.78 |
1.11 | |
b) sporuri, prime și alte bonificații |
90 |
4.34 |
122.81 |
41.90 |
12.50 |
12.50 |
12.50 |
12.50 |
50.00 |
1.19 |
9.65 | |
c) alte bonificații (conform CCM)' |
91 |
0.00 | ||||||||||
C2 |
Bonusuri (rd. 93 + rd. 96 + rd. 97 + rd. 98 rd. 99), din care: |
92 |
922.34 |
570.82 |
523.75 |
123.90 |
139.90 |
120.70 |
101.50 |
486.00 |
0.93 |
0.57 |
a) cheltuieli sociale prevăzute la art. 25 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal(*, «u modificările și completările ulterioare, din care: |
93 |
87.09 |
60.00 |
54.45 |
0.00 |
19.20 |
0.00 |
19.20 |
38.40 |
0.71 |
0.63 |
- tichete de creșă, cf. Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare; |
94 |
0.00 | |||||||||||
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare; |
95 |
87.09 |
60.00 |
54.45 |
0.00 |
19.20 |
0.00 |
19.20 |
38.40 |
0.71 |
0.63 | ||
b) tichete de masă; |
96 |
807 43 |
482.82 |
441.18 |
112.40 |
115.20 |
115.20 |
76.80 |
419.60 |
0.95 |
0.55 | ||
c) vouchere de vacanță; |
97 |
0.00 | |||||||||||
d) ch. privind participarea salariaților |
98 |
0.00 | |||||||||||
e) alte cheltuieli conform CCM. |
99 |
27.82 |
28.00 |
28.12 |
11.50 |
5.50 |
5.50 |
5.50 |
28.00 |
1.00 |
1.01 | ||
C3 |
Alte cheltuieli cu personalul (rd. 101 + rd. 102 + rd. 103), din care: |
100 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
a) ch. cu plățile compensatorii |
101 |
0.00 | |||||||||||
b) ch. cu drepturile salariate cuvenite |
102 |
0.00 | |||||||||||
c) cheltuieli de natură salarială |
103 |
0.00 | |||||||||||
C4 |
Cheltuieli aferente contractului de mandat și a altor organe de conducere și control, comisii și comitete (rd. 105 + rd. 108 + rd. 111 + rd. 112), din care: |
104 |
443.17 |
623.55 |
564.06 |
153.45 |
159.52 |
159.52 |
159.52 |
632.01 |
1.12 |
1.27 | |
a) pentru directori/directorat |
105 |
157.24 |
199.88 |
184.49 |
54.62 |
46.16 |
46.16 |
46.16 |
193.08 |
1.05 |
1.17 | ||
- componenta fixă |
106 |
157.24 |
199.88 |
184.49 |
54.62 |
46.16 |
46.16 |
46.16 |
193.08 |
1.05 |
1.17 | ||
- componenta variabilă |
107 |
0.00 | |||||||||||
b) pentru consiliul de |
108 |
180.60 |
282.83 |
246.91 |
73.54 |
87.22 |
87.22 |
87.22 |
335.18 |
1.36 |
1.37 | ||
- componenta fixă |
109 |
180.60 |
282.83 |
246.91 |
73.54 |
87.22 |
87.22 |
87.22 |
335.18 |
1.36 |
1.37 | ||
- componenta variabilă |
110 |
0.00 | |||||||||||
c) pentru AGA și cenzori |
111 |
85.20 |
106.66 |
103.59 |
18.46 |
18.46 |
18.46 |
18.46 |
73.84 |
0.71 |
1.22 | ||
d) pentru alte comisii și comitete constituite potrivit legii |
112 |
20.13 |
34.18 |
29.06 |
6.84 |
7.69 |
7.69 |
7.69 |
29.91 |
1.03 |
1.44 | ||
C5 |
Cheltuieli cu contribuțiile datorate de angajator |
113 |
1,921.48 |
222.08 |
212.68 |
48.52 |
40.66 |
40.66 |
40.66 |
170.49 |
0.80 |
0.11 |
D Alte cheltuieli de exploatare (rd. 115 + rd. 118 + rd. 119 + rd. 120 + rd. 121 + rd. 122), din care: |
114 |
6,313.15 |
4,409.33 |
4,115.71 |
1,754.32 |
771.57 |
772.90 |
772.90 |
4,071.69 |
0.99 |
0.65 | |||
a) |
cheltuieli cu majorări și penalități (rd. 122 + rd. 123), din care: |
115 |
218.66 |
66.18 |
80.48 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.37 | ||
- către bugetul general consolidat |
116 |
17.67 |
11.13 |
18.51 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
1.05 | ||||||
- către alți creditori |
117 |
200.99 |
55.05 |
61.96 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.31 | ||||||
b) |
cheltuieli privind activele imobilizate |
118 |
100.47 |
10.47 |
286.97 |
910.28 |
910.28 |
3.17 |
2.86 | |||||
c) |
cheltuieli aferente transferurilor |
119 |
0.00 | |||||||||||
d) |
alte cheltuieli |
120 |
3,134.70 |
3,212.42 |
2,101.68 |
426.60 |
429.25 |
430.57 |
430.57 |
1,717.00 |
0.82 |
0.67 | ||
e) |
ch. cu amortizarea imobilizărilor |
121 |
1,219.21 |
1,665.15 |
1,696.13 |
459.94 |
384.83 |
384.83 |
384.83 |
1,614.42 |
0 95 |
1.39 | ||
f) |
ajustări și deprecieri pentru pierdere de valoare și provizioane (rd. 123-rd. 126), din care: |
122 |
1,640.11 |
-544.90 |
-49.53 |
-42.50 |
-42.50 |
-42.50 |
-42.50 |
-170.00 |
-0.04 |
-0.03 | ||
fl) |
cheltuieli privind ajustările și provizioanele |
123 |
6,835.6.6 |
1,949.08 |
4,465.65 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.65 | ||
fl. 1) |
-provizioane privind participarea la profit a salariaților |
124 |
0.00 | |||||||||||
fl. 2) |
- provizioane in legătura cu contractul de mandat |
125 |
0.00 | |||||||||||
fl. 3) |
cheltuieli cu alte provizioane |
125 |
6,835.66 |
1,949.08 |
4,465.65 |
0.00 |
0.00 |
0.65 | ||||||
f2) |
venituri din provizioane și ajustări pentru depreciere sau pierderi de valoare, din care: |
126 |
5,195.55 |
2,493.98 |
4,515.18 |
42.50 |
42.50 |
42.50 |
42.50 |
170.00 |
0.04 |
0.87 |
f2.1) |
din anularea provizioanelor (rd 128 + rd. 129 + rd. 130), din care: |
127 |
5,195.55 |
2,493.98 |
4,515.18 |
42.50 |
42.50 |
42.50 |
42.50 |
170.00 |
0.04 |
0.87 | |||
- din participarea salariaților la profit |
128 |
0.00 | |||||||||||||
- din deprecierea imobilizărilor corporale și a activelor circulante |
129 |
162.36 |
0.00 |
0.00 | |||||||||||
- venituri din alte provizioane |
130 |
5,033.20 |
2,493.98 |
4,515.18 |
42.50 |
42.50 |
42.50 |
42.50 |
170.00 |
0.04 |
0.90 | ||||
2 |
Cheltuieli financiare (rd. 132 + rd. 135 + rd. 138), din care: |
131 |
3.44 |
22.43 |
20.46 |
5.00 |
5.00 |
5.00 |
5.00 |
20.00 |
0.98 |
5.94 | |||
a) |
cheltuieli privind dobânzile, din care: |
132 |
0.00 |
000 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
al) |
aferente creditelor pentru investiții |
133 |
0.00 | ||||||||||||
a2) |
aferente creditelor pentru activitatea curentă |
134 |
0.00 | ||||||||||||
b) |
cheltuieli din diferențe de curs valutar, |
135 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
bl) |
aferente creditelor pentru investiții |
136 |
0.00 | ||||||||||||
b2) |
aferente creditelor pentru activitatea curentă |
137 |
0.00 | ||||||||||||
c) |
alte cheltuieli financiare |
138 |
3.44 |
22.43 |
20.46 |
5.00 |
5.00 |
5.00 |
5.00 |
20.00 |
0.98 |
5.94 | |||
3 |
Cheltuieli extraordinare |
139 |
0.00 | ||||||||||||
III |
REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) |
140 |
2,503.59 |
33.71 |
2,111.82 |
936.36 |
-227.23 |
-179.71 |
-28.01 |
501.41 |
0.24 |
0.84 | |||
venituri neimpozabile |
141 |
0.00 | |||||||||||||
cheltuieli nedeductibile fiscal |
142 |
0.00 |
IV |
IMPOZIT PE PROFIT |
143 |
714.65 |
5.39 |
204.29 |
149.82 |
-36.36 |
-28.75 |
•4.48 |
80.23 |
0.39 |
0.29 | |||
DATE DE FUNDAMENTARE |
0.00 | ||||||||||||||
V |
1 |
Venituri totale din exploatare, din |
144 |
44,774.50 |
32,116.87 |
35,203.91 |
9,824.62 |
6,641.86 |
6,671.50 |
6,671.50 |
29,809.47 |
0.85 |
0.79 | ||
a) |
- venituri din subvenții și transferuri |
145 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||
b) |
- alte venituri care nu se iau în calcul la |
146 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0 00 | ||||||||
2 |
Cheltuieli de natură salarială (rd. 87), |
147 |
8,897.69 |
9,802.29 |
9,412.29 |
2,126.77 |
1,787.40 |
1,768.20 |
1,749 00 |
7,431.37 |
0.79 |
1.06 | |||
3 |
Cheltuieli cu salariile (rd. 88) |
151 |
7,975.36 |
9,231.47 |
8,888.54 |
2,002.86 |
1,647.50 |
1,647.50 |
1,647.50 |
6,945.36 |
0.78 |
1.11 | |||
4 |
Nr. de personal prognozat la finele anului |
152 |
290.00 |
254.00 |
141.00 |
130.00 |
130.00 |
130.00 |
13000 |
130.00 |
0.92 |
0.49 | |||
5 |
Nr. mediu de salariați |
153 |
285.00 |
247.00 |
202.00 |
132.00 |
132.00 |
132.00 |
132.00 |
132.00 |
0.65 |
0.71 | |||
6 |
a) |
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială ((rd. |
154 |
2,576 |
3,287 |
3,860 |
1,343 |
1,116 |
1,116 |
1,092.05 |
4,667.28 |
#DIV/0! | |||
b) |
Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială, recalculat cf 1 epii anuale a hiiPpTului |
155 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
tiVALUE! | |||||
7 |
a) |
Productivitatea muncii în unități valorice pe total personal mediu (mii lei/persoană) (rd. 2/rd. 753) |
156 |
157.10 |
130.03 |
174.28 |
74.43 |
50.32 |
50.54 |
50.54 |
225.83 |
1.30 |
1.11 | ||
b) |
Productivitatea muncii în unități |
157 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA | ||||||
c) |
Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal mediu (cantitate |
158 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA | ||||||
c 1) |
Elemente de calcul al productivității muncii în unități fizice, din care |
159 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA | ||||||
- cantitatea de produse finite (QPF) |
160 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA | |||||||
- preț mediu (p) |
161 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA | |||||||
- valoare = QPF x p |
162 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA | |||||||
- pondere in venituri totale de exploatare - rd. 159/rd. 2 |
163 |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
NA |
8 |
Plăți restante |
164 |
0.00 |
0 00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||||
9 |
Creanțe restante, din care: |
165 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||||||
- de la operatori cu capital integral/majoritar de stat |
166 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||||
- de la operatori cu capital privat |
167 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||||
- de la bugetul de stat |
168 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||||
- de la bugetul local |
169 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||||
- de la alte entități |
170 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||||||||
10 |
Credite pentru finanțarea activității curente (soldul rămas de rambursat) |
171 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL
PREȘEDINTE de ședjnță
Operatorul economic ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC BUCUREȘTI S,\
Sediul/Adrcsa București, Sector 3, Calea Vitan nr. 154-18
Cod unic de înregistrare RO 10020943
Gradul de realizare a veniturilor totale
ANEXA Nr.1.3 ,
Nr. crt. |
Indicatori |
Prevederi an (N-2= 2017) |
Prevederi an precedent (N-1=2O18) |
% 7 = 6/5 | ||
Aprobat |
Realizat |
Aprobat |
Realizat | |||
0 |
1 |
2 |
3 |
5 |
6 |
7 |
1. |
Venituri totale (rd. 1 + rd. 2 + rd. 3)*), din care: |
41,437.50 |
44,788.86 |
32,134.47 |
35,246.27 |
1.10 |
1 |
Venituri din exploatare*) |
41,424.00 |
44,774.50 |
32,116.87 |
35,203.91 |
1.10 |
2 |
Venituri financiare |
13.50 |
14.36 |
17.61 |
42.36 |
2.41 |
3 |
Venituri extraordinare |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ
Operatorul economic ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC BUCUREȘTI SA
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan nr. 154-18
Cod unic de înregistrare RO 10020943
Programul de investiții, dotări și sursele de finanțare
tiCLSSMl. 193-/^.03.£oI9
INDICATORI |
Data finalizării investiției |
an precedent (N-l) 2018 |
Valoare | |||||
Aprobat |
Realizat/ Preliminat |
an curent (N) 2019 |
an N + 1 2020 |
an N + 2 2021 | ||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
SURSE DE FINANȚAREA INVESTIȚIILOR, din care: |
5,477.83 |
7,586.91 |
3,078.34 |
2,158.15 |
2,221.62 | ||
1 |
Surse proprii, din care: |
1,698.86 |
3.807.95 |
3,078.34 |
2,158.15 |
2,221.62 | ||
a) - amortizare |
1,665.15 |
1,696.13 |
1,614.42 |
1,646.70 |
1,695.14 | |||
b) - profit |
33.71 |
2,111.82 |
501.41 |
511.44 |
526.49 | |||
c) -încasări vanzari active si obiecte inventar |
0.00 |
0.00 |
962.51 |
0.00 |
0.00 | |||
2 |
Alocații de la buget |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||
3 |
Credite bancare, din care: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||
a) - interne |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
b) - externe |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
4 |
Alte surse, din care: |
3,778.96 |
3,778.96 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||
- (denumire sursă) |
3,778.96 |
3,778.96 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
- (denumire sursă) |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
II |
CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: |
4,956.66 |
4,956.13 |
3,070.41 |
195.87 |
197.79 | ||
1 |
Investiții în curs, din care: |
3,066.25 |
3,066.25 |
-3,066.25 |
0.00 |
0.00 | ||
a) pentru bunurile proprietatea privata a operatorului economic: |
3,066.25 |
3,066.25 |
-3,066.25 |
0.00 |
0.00 | |||
Investiții sediu social |
3,066.25 |
3,066.25 |
-3,066.25 |
0.00 |
0.00 | |||
- (denumire obiectiv) |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
b) pentru bunurile de natura domeniului publicai statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
(denumire obiectiv) | ||||||||
c) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
(denumire obiectiv) |
- (denumire obiectiv) |
4 ie | |||||||
d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locație de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
O.OC |
O.OC |
O.OC |
O.OC |
<•- 0.00 | |||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
2 |
Investiții noi, din care: |
809.41 |
809.41 |
5,944.64 |
0.00 |
0.00 | ||
a) pentru bunurile proprietatea privata a operatorului economic: |
809.41 |
809.41 |
5,944.64 |
0.00 |
0.00 | |||
Investiții sedii (extinderi s optimizări) |
809.41 |
809.41 |
963.48 | |||||
Investiții sedii (proiect dezvoltare imobiliara) |
1,914.90 | |||||||
Investiții sedii (reluare Investiții in curs) |
3,066.25 | |||||||
b) pentru bunurile de natura domeniului public al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
c) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0 00 |
0.00 |
0.00 | |||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locație de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
(denumire obiectiv) | ||||||||
(denumire obiectiv) | ||||||||
3 |
nvestiții efectuate la mobilizările corporale existente (modernizări), din tare: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||
pentru bunurile proprietatea privata a operatorului economic: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
denumire obiectiv) |
- (denumire obiectiv) | ||||||||
b) pentru bunurile de natura domeniului public al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
■ (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
c) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
• (denumire obiectiv) | ||||||||
d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locație de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
- (denumire obiectiv) | ||||||||
4 |
Dotări (alte achiziții de imobilizări corporale) |
1,081.00 |
1,080.47 |
192.03 |
195.87 |
197.79 | ||
5 |
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții, din care: |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | ||
a) - interne | ||||||||
b) - externe^- |
©ADPB S.A
RC: J4O/96O1H997 CF *0020943 BCR: ROOSO «NCG 0074 0092 2307 0001 TREZORERIE SECTOR 3:PO87 TREZ 7005 OC9X XXOO 3001
PLAN INVESTIȚII si DOTĂRI ADPB SA pentru ANUL 2019 28.02.2019
Nr. crt. |
Tip dotare mijloace fixe |
Cant. |
Preț unitar estimat |
Total Valoare estimata |
- Stadiu |
1 |
Autovehicul |
1 |
81,600 |
81,600 |
propus 2019 |
2 |
Generator curent |
4 |
5,850 |
23,400 |
propus 2019 |
3 |
Pik-ammer |
2 |
6,500 |
13,000 |
propus 2019 |
4 |
Talpa compactoare |
3 |
4,500 |
13,500 |
propus 2019 |
5 |
Ciocan hidraulic |
1 |
39,525 |
39.525 |
propus 2019 |
6 |
Bariera auto |
1 |
7,000 |
7,000 |
propus 2019 |
7 |
UPS protecție fluctuații tensiune |
1 |
6,000 |
6,000 |
propus 2019 |
8 |
Despieator lemne |
1 |
8,000 |
8,000 |
propus 2019 |
Total mijloace fixe |
192,025 |
Nr. crt. |
Investiții imobile |
Total Valoare estimata |
Stadiu |
1 |
Obiectiv Hala si P+l |
3,038,255 |
in curs 2018 |
2 |
Extindere/Optimizare sisteme energic (inclusiv punct transformare electrica, rețea termica, centrale etc.) |
813,484 |
propus 2019 |
o 3 |
Platforme betonate, alte suprafețe de rulare |
150,000 |
propus 2019 |
4 |
Alte spatii depozitare, administrative, birouri |
28,000 |
in curs 2018 |
5 |
Proiect dezvoltare imobiliara Calea Vitan 154-158 |
1,914,900 |
propus 2019 |
Total investiții imobile, din care: |
5,944,639 | ||
in curs (executat 2018, punere in funcțiune 2019) |
3,066,255 | ||
propus 2019 |
2,878,384 |
TOTAL GENERAL fara TVA, din care |
6,136,664 |
in curs (executat 2018, punere in funcțiune 2019) |
3,066,255 |
propus 2019 |
3,070,409 |
Director General
CmbulcâifuFloreritin
Contabil Sef,
Dinu Cornelia
Sef Serviciu Mecanizare Fcnist^Cezar
Operatorul economic ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC BUCUREȘTI SA
Sediul/Adresa București, Sector 3, Calea Vitan nr. 154-18
Cod unic de înregistrare RO 10020943
Măsuri de îmbunătățire a rezultatului brut și de reducere a plăților restante
ANEXA Nr.1.5 , i
Nr. crt. |
Măsuri |
>■ ......—— Termen de realizare |
An precedent (N-l) 2018 |
An curent (N) 2019 |
An N+l 2020 |
An N+2 2021 | ||||
Preliminat/Realizat |
Influențe (+/-) |
Influențe (+/-) |
Influențe (+/-) | |||||||
Rezultat brut (+/-) |
Plăți restante |
Rezultat brut |
Plăți restante |
Rezultat brut |
Plăți restante |
Rezultat brut |
Plăți restante | |||
0 |
1 |
2 |
3.00 |
4 |
5.00 |
6.00 |
7.00 |
8.00 |
9.00 |
10.00 |
Pct. 1 |
Măsuri de îmbunătățire a rezultatului brut și de reducere a plăților restante | |||||||||
1 |
Măsura 1... |
X |
X | |||||||
2 |
Măsura 2 ... |
X |
X | |||||||
Măsura n ... |
X |
X | ||||||||
TOTAL pct. 1 |
X |
X | ||||||||
Pct. II |
Cauze care diminuează efectul măsurilor prevăzute la pct. 1 | |||||||||
1 |
Cauza 1... |
X |
X | |||||||
2 |
Cauza 2 ... |
X |
X | |||||||
Cauza n... |
X |
X | ||||||||
TOTAL pct. II |
X |
X | ||||||||
Pct. III |
TOTAL GENERAL pct. 1 + pct. II |
CABINET PRIMAR
www.pnrnarie3.r0
TELEFON
FAX .4 Ț ■ J-. E-MAIL» .
Du«i«r«ti nr. 191, Sector j. oycfefr^tKv
SECTOR 3
Calea
i<r. rcr ești
romania2019.eu
3 Cooj&ui Urwurd Euiopetvo
rna Per
EXPUNERE DE MOTIVE
CABINET PRIMAR
Nr
la proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentro&fwHifYanetar-20i9 al societății Administrarea Domeniului Public București SA
Societatea Administrarea Domeniului Public București SA a fost înființată în baza HCLS 3 nr. 30/1997 și are ca obiect pricipal activități de întreținere peisagistică, respectiv întreținere și reamenajare spatii verzi, producere material dendrofloricol, confecții metalice, montare și întreținere mobilier stradal.
Având in vedere, strategia și instrucțiunile autorității tutelare și beneficiarului principal - Consiliul Local al Sectorului 3 privind activitatea societății, în sensul reducerii activităților de întreținere și axarea activității productive din anul curent și următorii ani pe operațiuni de amenajare/reamenajare spații verzi și suprafețe conexe, se anticipează o descreștere a nivelului veniturilor astfel realizate.
Astfel, în sensul menținerii echilibrului bugetar, propunem măsuri privind reducerea plafoanelor de cheltuială, proiectul de buget fiind întocmit ținând cont de previziunile privind evoluția situației financiare și de dezvoltare strategică și în conformitate cu prevederile legale.
Desfășurarea exercițiului financiar este condiționată de respectarea unor norme de ordine publică prin care se reglementează modul de adoptare a bugetului pentru anul financiar în curs, mai precis Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară care stabilesc în mod distinct normele de funcționare ale unei societăți cu capital majoritar public. Fiecare societate cu capital majoritar de stat își desfășoară activitatea pe baza unui buget de venituri și cheltuieli aprobat de autoritatea publică tutelară.
Astfel, pentru anul 2019 conducerea executivă a societății iși propune să realizeze venituri totale de 29.825 mii lei, din care 29.809 mii lei venituri din exploatare și 16 mii lei venituri financiare, aferente dobânzilor pentru disponibilitățile din cont. Din veniturile din exploatare fac parte:
J producția vândută 27.964 mii lei, compusă din:
-
- 24.738 mii lei, venituri din prestații corespunzătoare domeniului principal de activitate, ce urmează a se executa către beneficiarul principal și alti clienti publici si privați,
-
- 3.226 mii lei, venituri din închirierea spațiilor ,i mijloacelor disponibile ale societății, în creștere față de anul anterior;
268 mii lei, venituri din vânzarea mărfurilor,
J 350 mii lei, venituri aferente costului de producție de imobilizări;
1.214 mii lei, venituri din vânzarea activelor, realizate prin valorificare mijloacelor ce nu mai sunt necesare activității productive având în vedere noua strategie de dezvoltare;
J 13 mii lei, venituri din subvenții pentru investiții;
Cheltuielile totale sunt proiectate la un cuantum total de 29.324 mii lei, din care cheltuieli de exploatare 29.304 mii lei si 20 mii lei cheltuielile financiare, având in vedere faptul că nu avem cheltuieli extraordinare așteptate.
Domeniului Public
45483/22.03.2019 al Serviciului $ X0'ect de hotărâre, pe care îl
Pentru aceste considerente și având în vedere adresa societății Administrarea București SA nr. 853/21.03.2019, precum și raportul de speciajj Control Intern - Compartiment Guvernanță Corporativă , am i supun aprobării Consiliului Local al Sectorului 3.
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de Primăua Sectorului .1 in conformitate cu Regulamentul 1 niunii Europene 2016-679 în scopul îndeplinirii atribuțiilor legale l talele pot li dezvăluite unor terți in baza unui temei legal justificat. Vă puteți exercita drepturile prevăzute in Regulamentul UE 2016/679, printr-o cerere scrisă. semnată șt datată transmisă pe adresa Primăriei Sector
SERVICIUL CONTROL INTERN
COMPARTIMENT CUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ
E-MAIL guvernantacorporat1va@primarie3.ro
Str. Intrarea Odobești nr. 5-7, Sector 3, 032158, București
Nr. 345483/22.03.2019
RAPORT DE SPECIALITATE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2019 al societății Administrarea Domeniului Public București S.A.
Societatea Administrarea Domeniului Public București S.A. cu sediul în București, Sector 3, Calea Vitan nr. 154 - 158 CUI 10020943; J40/960I/1997 s-a înființat în martie 1997 și funcționează în temeiul Legii 31/1990 privind societățile comerciale, sub forma unei societăți pe acțiuni, al cărei obiect pricipal de activitate este: Activități de întreținere peisagistica, cod CAEN 8130 având ca principal acționar Sectorul 3 al Municipiului București prin Consiliul Local al Sectorului 3 cu cea 96% aport la capitalul social și alți investitori privați care dețin restul din capitalul social, reprezentată legal de domnul Florentin Corbuleanu în calitate de director general.
Societatea Administrarea Domeniului Public București S.A. își desfășoară activitatea pe baza unui buget aprobat de către autoritatea publică tutelară Primăria Sectorului 3, fiind persoană juridică cu capital public.
Având în vedere:
-
- adresa societății Administrarea Domeniului Public S.A. cu nr. 853/21.03.2019 înregistrată la Cabinet Primar cu nr. 343151/21.03.2019
-
- Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 12/20.03.2019 care aprobă adoptarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2019 al societății
-
- Nota de fundamentare a bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2019 al societății A.D.P.B S.A.
-
- Anexele 1.1, 1.2, 1.3. 1.4 cu anexa Planul de investiții și 1.5
în conformitate cu prevederile:
-
- art. 4 alin. (1) din Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici ia care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară: “Bugetele de venituri și cheltuieli ale operatorilor economici se aprobă după cum urmează: lit a) prin hotărâre a Guvernului sau prin hotărâre a consiliului local, județean, respectiv a Consiliului General al Municipiului București, după caz. inițiată de ordonatorii principali de credite în subordinea, în
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de Primăria Sectorului 3 in conformitate cu Regulamentul Uniunii Europene 2016/679 in scopul îndeplinirii atribuțiilor legale Datele pol fi dezvăluite unor terți in baza unui temei legal justificat. Vă puteți exercita drepturile prevăzute în Regulamemul UE 2016/679. printr-o cerere scrisă, semnată și datată transmisă pe adresa Primăriei Sector 3. 1
SERVICIUL CONTROL INTERN
COMPARTIMENT CUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ
coordonarea, sub autoritatea sau în portofoliul cărora se află operatorii economici din categoria prevăzută la art. 1 lit. a) și b). Proiectele de hotărâri ale Guvernului se avizează de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice din punctul de vedere al respectării politicii salariale stabilite de Guvern la elaborarea bugetelor de venituri și cheltuieli și ulterior de către Ministerul Finanțelor Publice;
-art.6, alin. (3) din Ordonanța nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară: “Organele administrației publice centrale sau locale, care au în subordine, în coordonare, sub autoritate operatori economici, au obligația ca, în termen de maximum 15 de zile de la primirea proiectelor bugetelor de venituri și cheltuieli, întocmite în conformitate cu prevederile legale în vigoare, să elaboreze și să transmită în vederea avizării documentația necesară aprobării acestora sau să le aprobe, după caz",
- art. 16.3. din Actul Constitutiv al societății: "în afară de dezbaterea altor probleme înscrise pe ordinea de zi Adunarea Generală ordinară are următoarele obligații: e) să stabilească bugetul de venituri și cheltuieli și după caz. pe exercițiul financiar următor ."
Bugetul devenituri și cheltuieli al societății Administrarea Domeniului Public București S.A. respectă structura și formatul impuse de Legea 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare și Ordinul 3145/2017 privind aprobarea formatului și a structurii bugetului de venituri și cheltuieli precum și a anexelor de fundamentare a acestuia.
Ca urmare a celor prezentate și a faptului că fiecare societate publică înființată de Primăria Sectorului 3 funcționează pe baza unui buget aprobat de autoritatea publică tutelară propunem spre analiză și aprobare bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2019 pentru societatea Administrarea Domeniului Public București S.A.
Șef Serviciu Ccțntrcif Intern Marta Ct’păre^nu
Compartiment Guvcmanța Corporativă. Silviu Hondola
Qadpb s.a
Către
SkCivHo |
--------------■ ■ ■ | |
CASINET PRIMAR abSeetortihir3Bircur |
ești |
Q S.C. ADPB S.A. |
Consiliul
dl. Robert Sorin Negoiță, Primarul Sectorului 3 București
Sediul Calea Dudești nr. 191, sector 3, București
Referitor Solicitare de adoptare a unei hotărâri de consiliu local având ca obiect aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli și a Programului de investiții, dotări și sursele de finanțare pentru anul financiar 2019 al societății Administrarea Domeniului Public București S.A.,
Subscrisa, societatea Administrarea Domeniului Public București S.A., persoană juridică română, cu sediul în Mun. București, Sectorul 3, Calea Vitan, nr. 154-158, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. J40/9601/1997, având CUI 10020943, reprezentata legal de dl. Florentin Corbuleanu, calitate de Director General, având în vedere calitatea Consiliului Local Sector 3 de acționar majoritar si autoritate tutelara al societății subscrise, înaintăm prezenta,
Solicitare de adoptare a unei hotărâri de consiliu local având ca obiect aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli si a Programului de investiții, dotări și sursele de finanțare pentru anul financiar 2019 ale societății Administrarea Domeniului Public București S.A.
In conformitate cu dispozițiile Legii nr. 31/1990 a societăților, cu modificările si completările ulterioare și ale Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvemanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere prevederile Ordonanței Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici Ia care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară, supunem analizei și dezbaterii, în vederea aprobării proiectul de Buget de venituri și cheltuieli și Program de Investiții, dotări și sursele de finanțare ale societății pentru anul 2019.
Proiectul de buget este întocmit având în vedere previziunile privind evoluția situației financiare și de dezvoltare strategică și în conformitate cu prevederile legale aplicabile:
-
- Legii nr. 31/1990 a societăților, cu modificările și completările ulterioare,
-
- Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare,
-
- Ordonanței nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară,
-
- O.M.F.P. 3145/20.12.2017 privind aprobarea formatului și structurii bugetului de venituri și cheltuieli, precum și a anexelor de fundamentare a acestuia.
La prezenta adresă anexăm:
-
- Nota de fundamentare;
-
- Bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2019 și Anexele de fundamentare ale acestuia, inclusiv Programul de investiții, dotări și sursele de finanțare pentru anul financiar 2019.
Pentru aceste considerente, solicităm introducerea pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local Sector 3 a solicitării subscrisei de aprobare a Bugetului de venituri și cheltuieli și a Programului de investiții, dotări și sursele de finanțare pentru anul financiar 2019 ale societății Administrarea Domeniului Public București S.A.
Cu deosebita considerație,
Director General Administrarea Domeniului Public București S.A.
FLORENT! EANU
HOTARAREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
NR. 12/20.03.2019
Societatea ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC BUCUREȘTI S.A. (ADPB) S.A. din Calea Vitan, nr. 154-158, Sector 3, București, înregistrata la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J40/9601/1997, avand CUI 10020943, legal si statutar constituita, cu respectarea prevederilor Legii nr. 31/1990, privind societățile comerciale, republicata,
HOTĂRĂȘTE:
STANCU GHEORGHE
NOTA DE FUNDAMENTARE
BUGET DE VENITURI SI CHELTUIELI ADPB SA pentru anul 2019
Administrarea Domeniului Public București S.A. este o societate comerciala care are ca scop activitatea de intretinere si rcamenajare spatii verzi, producere material dendrofloricol, confecții metalice, montare si intretinere mobilier stradal si alte lucrări solicitate de către beneficiarul principal - Primăria Sectorului 3 sau alti beneficiari. Obiectul principal de activitate il reprezintă activitatile de intretinere peisagistica, cod CAEN 8130.
Proiectul de buget este intocmit avand in vedere previziunile privind evoluția situației finaciare si de dezvoltare strategica si in conformitate cu prevederile legale aplicabile:
-
• Legii nr. 31/1990 a societăților, cu modificările și completările ulterioare,
-
• Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare,
-
• Ordonanței nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară,
-
• O.M.F.P. 3145/20.12.2017 privind aprobarea formatului și structurii bugetului de venituri și cheltuieli, precum și a anexelor de fundamentare a acestuia,
Avand in vedere, strategia si instrucțiunile autoritarii tutelare si beneficiarului principal-Consiliul Local al Sectorului 3 privind activitatea societarii in sensul reducerii activitatilor de intretinere si axarea activitatii productive din anul curent si următorii ani pe operațiuni de amenajare/reamenjare spatii verzi si suprafețe conexe, anticipam o descreștere a nivelului veniturilor astfel realizate. Avand in vedere acestea, in sensul menținerii echilibrului bugetar, propunem masuri privind reducerea plafoanelor de cheltuiala. Totodată, in vederea diversificării activitatii si portofoliului de clienti, conducerea executiva a realizat demersuri pe parcursul anului 2018 si inceputul anului 2019, cu scopul completării veniturilor specifice domeniului principal de activitate incheind contracte de prestări servicii cu IKEA Romania SA, Bog’Art SRL si alti beneficiari privați, dar si cu scopul dezvoltării veniturilor generate de servicii de închiriere, prin instrumentarea unei politici de investirii pentru mai buna valorificare a spatiilor disponibile.
Astfel, pentru anul 2019 conducerea executiva a societății isi propune sa realizeze venituri totale de 29.825 mii lei, din care 29.809 mii lei venituri din exploatare si 16 mii lei venituri financiare, aferente dobânzilor pentru disponibilitățile din cont. Din veniturile din exploatare fac parte:
i A
producția vanduta 27.964 mii Iei, compusa din:
-
- 24.738 mii lei, venituri din prestații corespunzătoare domeniul principal de activitate, ce urmeaza a se executa către beneficiarul principal si alti clienti publici si private,
-
- 3.226 mii lei, venituri din inchirierea spatiilor si mijloacelor disponibile ale societății, in creștere fata de anul anterior;
ri 268 mii lei, venituri din vanzarea mărfurilor,
ri 350 mii lei, venituri aferente costului de producție de imobilizări;
•S 1.214 mii lei, venituri din vanzarea activelor, realizate prin valorificare mijloacelor ce nu mai sunt necesare activitatii productive avand in vedere noua strategie de dezvoltare;
ri 13 mii Iei, venituri din subvenții pentru investiții;
Cheltuielile totale sunt proiectate la un cuantum total de 29.324 mii lei, din care cheltuieli de exploatare 29.304 mii lei si 20 mii lei cheltuielile financiare, avand in vedere faptul ca nu avem cheltuieli extraordinare așteptate.
Astfel, cheltuielile de exploatare sunt structurate după cum urmeaza:
-
A. Cheltuieli cu bunuri si servicii in suma de 16.317 mii lei;
-
B. Cheltuieli cu impozitele, taxele si varsaminte asimilate in cuantum de 682 mii lei;
-
C. Cheltuieli cu personalul 8.234 mii lei;
-
D. Alte cheltuieli de exploatare in suma de 4.071 mii lei.
-
A. La rândul lor, cheltuielile de exploatare cu bunuri si servicii se compun din:
-
- cheltuieli privind stocurile 2.613 mii lei, proiectate pentru a asigura necesarul de materiale si resurse, precum si mijloacele (obiecte de inventar) pentru buna desfasurarea activitatii,
-
- cheltuieli privind serviciile executate de terti 869 mii lei, reprezentând sume alocate pentru desfasurarea activitatii curente pentru intretinere si reparații, pentru inchirieri de spatii si utilaje ce nu se regăsesc in parcul auto propriu, pentru plata redeventelor datorate Primăriei Sector 3, pentru contractul in desfășurare, asigurări s.a.m.d.
-
- cheltuieli cu alte servicii executate de terti 12.835 mii lei, constituite in principal din prestații pentru domeniul principal de activitate in cuantum de 11.911 mii lei, diurne, consultatit de specialitate si alte servicii prestate de parteneri.
-
B. Cheltuieli cu impozitele, taxele si varsaminte asimilate in cuantum de 682 mii lei se compun din sume alocate pentru plata taxelor de avizare lucrări specifice domeniul de activitate, impozite locale si alte taxe.
-
C. Cheltuielile cu personalul au următoarea structura:
Cheltuieli de natura salariala 7.431 mii lei, suma in corelație cu veniturile proiectate a se realiza cu surse proprii, avand in componenta: salarii de baza angajați, inclusive alocații pentru ore suplimentare, prime pentru merite deosebite, tichete de masa/cadou, sume prevăzute pentru acordarea de ajutoare pentru situații deosebite (nașteri, decese in familiile salariatilor, situații medicale, cadouri copii) conform hotărârilor Consiliul de Administrație,
Cheltuieli aferente contractului de mandat si a altor organe de conducere si control, comisii si comitete reprezentând indemnizații pentru directorul general, membrii Consiliul de Administrație si ai Comisiei de Cenzori, repectiv secretariatul Consiliul de Administrație, 632 mii lei.
- Cheltuieli privind contribuția asiguratorie de munca datorata de angajator, 171 mii lei.
-
D. Alte cheltuieli de exploatare, 4.072 mii lei, reprezintă: cheltuieli de 910 mii lei pentru vanzarea activelor imobilizate (in corespondenta cu veniturile realizate din vanzarea activelor), sume necesare pentru realizarea investițiilor din surse proprii puse gratuit la dispoziția Consiliului Local Sector 3, ca beneficiar, respectiv 1.717 mii lei, cheltuieli cu amortizarea imobilizărilor corporale ale companiei 1.614 mii lei si reluare provizioane.
Astfel, rezultatul brut așteptat este in suma de 501 mii lei, rezultat propus ca sursa de finanțarea a programului de investiții. Reiteram faptul ca pentru realizarea obiectivelor strategice, conducerea societății va depune toate diligentele in vederea identificării unor soluții pentru completarea veniturilor corespunzătoare domeniului de activitate cu venituri din servicii de inchiriere, precum realizarea de investiții corespunzătoare.
Derularea Programului de investiții si dotări este finanțata din surse proprii ale societății, respectiv din amortizare, profit si incasari din vanzarea activelor si obiectelor de inventar, ca urmare a ajustării strategiei autoritatii tutelare. Programul asigura, conform prevederilor legale, reluarea investițiilor in curs pentru creșterea patrimoniului imobiliar (hala si P+l) la sediul social, in suma de 3.066 mii lei. Menționam ca aceste cheltuieli de edificare construcții au fost realizate la nivelul anului trecut, urmând ca in anul curent sa aiba loc recepția si punerea in funcțiune. La acestea se adauga investiții noi in suma de 3.070 mii lei pentru extinderea/optimizarea infrastructurii de energie si a spatiilor existente administrative si de depozitare, dar mai ales pentru asigurarea sumelor necesare demarării unui proiect de dezvoltare imobiliara. Suma propusa spre alocare acestui proiect de dezvoltare imobiliara, 1.914 mii lei, cuprinde cheltuieli de proiectare si autorizare, faza PUD. studii, cheltuieli de avizare, proiectare si asistenta de șantier pentru execuție imobile, respectiv clădire birouri si ansamblu de locuințe constituit din 6 blocuri (2S+P+11E), spatii comerciale si parcari, in incinta sediului social din Calea Vitan nr. 154-158, Sector 3, București. In același sens, societatea are in vedere realizarea demersurilor de identificare a unui partener de sub autoritatea Consiliului Local pentru atragerea fondurilor necesare finalizării proiectului. Totodată, pentru desfasurarea activitatii curente, ne propunem achiziția de dotări diverse in suma de 192 mii lei.
Fata de cele prezentate anterior, va rugam dispuneți.
Avizat,
Sef Serviciu Financiar Contabilitate
Dinu Cornelia
SERVICIUL CONTROL INTERN
COMPARTIMENT CUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ
E-MAIL guvernantacorporativa@1primarie3.ro
Str. Intrarea Odobești nr. 5-7, Sector 3, 032158, București
Nr. 345488/22.03.2019
Către,
CABINET PRIMAR
Prin prezenta, vă transmitem alăturat următoarele documente:
Proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul financiar 2019 al societății Administrarea Domeniului Public S.A. în vederea inițierii proiectului menționat.
Șef Serviciu CJontrdl Intern
Compartiment
Guvemanță Corporativă
Silviu Hondola
)
)
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de Primăria Sectorului 3 in conformitate cu Regulamentul Uniunii Europene 2016/679 in scopul îndeplinirii atribuirilor legale. Datele pot fi dezvăluite unor terți in baza unui temei legal justificat VJputeți exercita drepturile prevăzute in Regulamentul UE 2016/679, printr-o cerere scrisă, semnată și datată transmisă pe adresa Primăriei Sector 3. 1
MUNICIPIUL BUCUREȘTI CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3 Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanțe
RAPORT
“ J-)
de pe ordinea de zi /
referitor Ia proiectul de hotărâre înscris Ia punctul...........
suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare din data de ..
Comisia de studii, prognoze economico - sociale, buget, finanțe, întrunită în ședința din data de ........................ ........., a analizat proiectul de hotărâre înscris la
punctul..................de pe ordinea de zi / suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare, și
consideră că acesta A FOST / N-U-A-FOST întocmit în conformitate cu prevederile legale.
în conformitate cu prevederile art. 44 alin.(l) și art. 54 alin. (4) din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Comisia de studii, prognoze economico - sociale, buget, finanțe, avizează FAVORABIL / NEFAVORABIL- proiectul de hotărâre menționat mai sus.
SECRETAR, HONȚARU VALERICA
RADU CONSTANTIN
FLEANCU FLORIN
CORNEANU ANTON IO-CIPRI AN
BĂEȚICÂ NICOLETA MARIANA
MĂLUREANU LI VIU
ENE STELIAN BOGDAN
TUDORACHE ANDREI-CRIST1AN
POPESCU ROMEO
PETRESCU CRISTIAN
MUNICIPIUL BUCUREȘTI
*
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 3
Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor
RAPORT
de pe ordinea de zi / oȘ>-
referitor la proiectul de hotărâre înscris la punctul...............
suplimentarea ordinii de zi a ședinței ordinare din data de
Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor. întrunită în ședința din data de a analizat
proiectul de hotărâre înscris la punctul......de pe ordinea de zi / suplimentarea-ordmii de
zi a ședinței ordinare, și consideră că acesta A FOST / NthA~F0ST întocmit în conformitate cu prevederile legale.
în conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1 și art. 54 alin. (4) din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Comisia de administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii publice și respectarea drepturilor cetățenilor avizează FAVORABIL / NEFAVORAB1L proiectul de hotărâre menționat mai sus.
Față de hotărârea comisiei s-au exprimat următoarele opinii:
PREȘEDINTE, VĂDUVA IULIANA
MEMBRI;
PELINARU CORNEL
SECRETAR, VASILIU MARIANA
BĂEȚICĂ NICOLETA MARIANA
DOBRE ALEXANDRU
PĂUNICĂ ADRIANA
IACOB CEZAR
ENE STELIAN-BOGDAN
VOINEA TNOCENȚIU-IOAN