Hotărârea nr. 193/2011
Hotărârea Consiliului Local nr. 193 / 2011
MUNICIPIUL BUCUREŞTI
CONSILIU LOCAL AL SECTORULUI 1
HOTĂRÂRE
privind rectificarea şi completarea Anexei nr.1 şi Anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Local Sector 1 nr. 121/28.06.2011 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 119/27.05.2010 privind aprobarea depunerii în vederea finanţării în cadrul POR/Axa prioritară 3-“Îmbunătăţirea infrastructurii sociale/DMI Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea infrastructurii sociale” , a Proiectului “Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei” elaborat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1
Văzând Expunerea de motive a Primarului Sectorului 1, precum şi Raportul de specialitate întocmit de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completări;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Sectorului 1 nr. 121/28.06.2011 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 119/27.05.2010 privind aprobarea depunerii în vederea finanţării în cadrul POR/Axa prioritară 3 - “Îmbunătăţirea infrastructurii sociale/DMI ”Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea infrastructurii sociale” , a Proiectului “Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei”, elaborat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;
În temeiul prevederilor art.45, alin.(2), art.81, alin.(2), lit. “n” şi ale art.115, alin.(1), lit.“b” din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 1
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se rectifică şi se completează Anexa nr. 1 - Achiziţii Publice și Anexa nr.2 – Finanțarea Proiectului la Hotărârea Consiliului Local al Sectorului 1 nr. 121/28.06.2011 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local al Sectorului 1 nr. 119/27.05.2010 privind aprobarea depunerii în vederea finanţării în cadrul POR/Axa prioritară 3 -“Îmbunătăţirea infrastructurii sociale/DMI Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea infrastructurii sociale”, a Proiectului “Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei”, elaborat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1, conform Anexei nr. 1 și Anexei nr.2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 121/28.06.2011 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 119/27.05.2010 privind aprobarea depunerii în vederea finanţării în cadrul POR/Axa prioritară 3 - “Îmbunătăţirea infrastructurii sociale/DMI Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea infrastructurii sociale” , a Proiectului “Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei”, elaborat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 rămând nemodificate.
Art.3. Primarul Sectorului 1, Secretarul Sectorului 1, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 şi Serviciul Secretariat General, Audienţe vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ, CONTRASEMNEAZĂ,
Ion Brad
SECRETAR
Bogdan Nicolae Grigorescu
Nr.: 193
Data: 03.11.2011
Anexa nr.1
la Hotărârea Consiliului Local
nr.193/03.11.2011
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
Ion Brad
3.4 ACHIZIŢII PUBLICE
Vă rugăm să completaţi formularul privind programul/ calendarul achiziţiilor publice:
ACHIZIŢII PUBLICE DEMARATE/EFECTUATE PÂNĂ LA DEPUNEREA CERERII DE FINANŢARE |
|||||
Nr. crt. |
Obiectul contractului/ Acordului-cadru pentru realizarea proiectului |
Valoarea reală (Lei) |
Procedura aplicată |
Data începerii procedurii* |
Data finalizării procedurii* |
1 |
Servicii de proiectare pentru lucrări de mansardare la CSS Sf Andrei |
100000 |
Cerere de ofertă |
10.07.2009 |
Finalizare prin încheierea contractului în data de 09.11.2009 |
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
ACHIZIŢII PUBLICE PRECONIZATE DUPĂ DEPUNEREA CERERII DE FINANŢARE
|
|||||
Nr. crt. |
Obiectul contractului/ Acordului-cadru pentru realizarea proiectului |
Valoarea estimată (Lei) |
Procedura aplicată |
Data estimată pentru începerea procedurii* |
Data estimată pentru finalizarea procedurii* |
1 |
Lucrări de mansardare la CSS Sf. Andrei |
1664064 |
Cerere de ofertă |
Luna 1 |
Luna 3 |
2 |
Servcii de asistenta tehnica-supraveghere lucrari |
67000 |
Cerere de oferta |
Luna 1 |
Luna 3 |
3 |
Furnizare dotări de specialitate |
202232 |
Cerere de ofertă |
Luna 14 |
Luna 15 |
4 |
Cheltuieli de informare şi publicitate |
15996 |
Atribuire directă |
Luna 1 Luna 15 |
Luna 2 Luna 16 |
5 |
Prestări servicii de audit |
35000 |
Atribuire directă |
Luna 12 |
Luna 12 |
* Se va completa cu nr. lunii (ex. a treia lună) de la semnarea acordului de finanţare
3.4.1 INFORMAŢII PRIVIND ELABORAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE/DOCUMENTAŢIEI DE AVIZARE A LUCRĂRILOR DE INTERVENŢII
Data lansării procedurii de achiziţie pentru elaborarea studiului de fezabilitate/ documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii
10.07.2009
Data elaborării studiului de fezabilitate/ documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii
14.06.2010
Data ultimei actualizări a studiului de fezabilitate/ documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii
20.07.2010
Anexa nr.2
la Hotărârea Consiliului Local
nr.193/03.11.2011
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
Ion Brad
4. FINANŢAREA PROIECTULUI
4.1 BUGETUL PROIECTULUI
Nr. crt |
Denumirea capitolelor şi subcapitolelor |
Cheltuieli neeligibile |
Cheltuieli eligibile |
TOTAL |
TVA |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5=3+4 |
6 |
|
1 |
CAPITOL 1 |
|
||||
Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului |
||||||
1.1 |
Obţinerea terenului |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1.2 |
Amenajarea terenului |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1.3 |
Amenajarea pentru protecţia mediului |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
TOTAL CAPITOL 1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2 |
CAPITOLUL 2 |
|
|
|||
Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică |
||||||
2.1 |
Studii de teren |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2.2 |
Cheltuieli pentru avize, acorduri şi autorizaţii |
0 |
312 |
312 |
0 |
|
2.3 |
Proiectare şi inginerie |
65000 |
35000 |
100000 |
24000 |
|
2.4 |
Consultanţă |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2.5 |
Asistenţă tehnică |
0 |
67000 |
67000 |
16080 |
|
|
TOTAL CAPITOL 2 |
65000 |
102312 |
167312 |
40080 |
|
3 |
CAPITOLUL 3 |
|
||||
Cheltuieli pentru investiţii |
||||||
3.1 |
Construcţii şi instalaţii |
0 |
1535290 |
1535290 |
368469,6 |
|
3.2 |
Dotări de specialitate |
0 |
293108 |
293108 |
70345,92 |
|
3.3. |
Achiziţionare programe informatice |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
TOTAL CAPITOL 3 |
0 |
1828398 |
1828398 |
438815,52 |
|
4 |
CAPITOLUL 4 |
|
||||
Alte cheltuieli |
||||||
4.1 |
Organizare de şantier |
0 |
18134 |
18134 |
4352,16 |
|
4.1.1 |
Lucrări de construcţii şi instalaţii |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
4.1.2 |
Cheltuieli conexe organizării de şantier |
0 |
18134 |
18134 |
4352,16 |
|
4.2 |
Cote legale |
0 |
19764 |
19764 |
0 |
|
|
TOTAL CAPITOL 4 |
0 |
37898 |
37898 |
4352,16 |
|
5 |
CAPITOLUL 5 |
|
||||
Cheltuieli diverse şi neprevăzute |
||||||
5.1 |
Cheltuieli diverse şi neprevăzute |
|
89132 |
89132 |
21391,68 |
|
|
TOTAL CAPITOL 5 |
|
89132 |
89132 |
21391,68 |
|
6 |
CAPITOLUL 6 |
|
||||
Cheltuieli aferente implementării proiectului |
||||||
6.1 |
Cheltuieli de publicitate şi informare |
0 |
15996 |
15996 |
3839,04 |
|
6.2 |
Cheltuieli de audit |
|
35000 |
35000 |
8400 |
|
|
TOTAL CAPITOL 6 |
|
50996 |
50996 |
12239,04 |
|
I |
TOTAL cheltuieli |
65000 |
2108736 |
2173736 |
516878,4 |
|
II |
Alte cheltuieli neeligibile |
|
|
0 |
|
|
III |
TOTAL GENERAL (I+II) |
65000 |
2108736 |
2173736 |
516878,4 |
Bugetul proiectului = 2690614,40Lei
4.2 SURSE DE FINANŢARE A PROIECTULUI
Prezentaţi detalierea surselor de finanţare ale proiectului, conform tabelului:
NR. CRT. |
SURSE DE FINANŢARE |
VALOARE (lei) |
I |
Valoarea totală a proiectului, d.c.: |
2690614,40 |
a. |
Valoarea neeligibilă a proiectului |
65000 |
b. |
Valoarea eligibilă a proiectului |
2108736 |
c. |
TVA |
516878,4 |
II |
Contribuţia proprie în proiect, d.c.: |
108000 |
a. |
Contribuţia solicitantului la cheltuielile eligibile (2,04%) |
43000 |
b. |
Contribuţia solicitantului la cheltuielile neeligibile |
65000 |
c. |
Autofinanţarea proiectului* |
0 |
III |
TVA |
516878,4 |
IV |
ASISTENŢĂ FINANCIARĂ NERAMBURSABILĂ SOLICITATĂ |
2065736 |
În care:
I Valoarea totală a proiectului = Valoarea neeligibilă a proiectului + Valoarea eligibilă a proiectului + TVA
II Contribuţia proprie în proiect = Contribuţia solicitantului la cheltuieli eligibile + Contribuţia solicitantului la cheltuieli neeligibile + Autofinanţarea proiectului*
*Autofinanţarea proiectului se va calcula numai în cazul proiectelor generatoare de venit