Hotărârea nr. 121/2011
Hotărârea Consiliului Local nr. 121 / 2011MUNICIPIUL BUCUREŞTI
CONSILIUL LOCAL SECTOR 1
HOTĂRÂRE
pentru modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 119/27.05.2010 privind aprobarea depunerii în vederea finanţării în cadrul POR/Axa prioritară 3-Îmbunătăţirea infrastructurii sociale/DMI Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea insfrastructurii sociale/ a Proiectului „Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei” elaborat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi
Protecţia Copilului Sector 1
Văzând Expunerea de motive a Primarului Sectorului 1, precum şi Raportul de specialitate întocmit de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;
Având în vedere Raportul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget, impozite şi taxe locale, al Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor şi patrimoniu şi al Comisiei de sănătate şi protecţie socială ale Consiliului Local al Sectorului 1;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Ținând seama de prevederile Legii nr. 47/2006 privind sistemul naţional de asistenţă social;
Luând în considerare prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 1434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 1826/22.12.2005 privind aprobarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale;
Ținând seama de prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
Luând în considerare Proiectul “Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei” iniţiat de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 119/27.05.2010 privind aprobarea depunerii în vederea finanţării în cadrul POR/Axa prioritară 3 - Îmbunătăţirea infrastructurii sociale/DMI Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea insfrastructurii sociale/ a Proiectului „Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei” elaborat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;
Ținând seama de adresa Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Bucureşti – Ilfov nr. 6662/15.06.2011, înregistrată la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 sub nr. 19108/15.06.2011;
În temeiul prevederilor art.45, alin.(2), art.81, alin.(2), lit.“n” şi ale art.115, alin.(1), lit. “b” din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 1
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aprobă modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 119/27.05.2010 privind aprobarea depunerii în vederea finanţării în cadrul POR/Axa prioritară 3 - Îmbunătăţirea infrastructurii sociale/DMI Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea insfrastructurii sociale/ a Proiectului „Dezvoltarea Complexului Social de Servicii Sf. Andrei” elaborat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1, şi se vor înlocui Anexele nr.1 (Secţiunea 3.4 Achiziţiile publice), respectiv nr.2 (Secţiunea 4 Finanţarea Proiectului) cu Anexele nr.1 şi nr.2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se modifică art. 2 din Hotărârea Consiliului Local al Sectorului 1 nr. 119/27.05.2010 şi va avea următorul conţinut:
“În cazul în care Proiectul este declarat eligibil, Consiliul Local al Sectorului 1 va asigura resursele necesare implementării optime a acestuia, în condiţiile rambursării/decontării ulterioare a cheltuielilor din instrumente structurale, va asigura cofinanţarea proiectului în cuantum de 43000 lei (reprezentând 2,04% din valoarea cheltuielilor eligibile), va suporta cheltuielile neeligibile ale Proiectului, valoarea TVA, precum şi alte cheltuieli ce ar putea apărea în perioada de implementare a Proiectului şi va asigura sustenabilitatea acestuia.”
Art.3. Primarul Sectorului 1, Secretarul Sectorului 1, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 şi Serviciul Secretariat General, Audienţe vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ, CONTRASEMNEAZĂ,
Ion Brad
SECRETAR
Bogdan Nicolae Grigorescu
Nr.: 121
Data: 28.06.2011
Anexa nr.1
la Hotărârea Consiliului Local
nr.121/28.06.2011
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Ion Brad
3.4 ACHIZIŢII PUBLICE
Vă rugăm să completaţi formularul privind programul/ calendarul achiziţiilor publice:
ACHIZIŢII PUBLICE DEMARATE/EFECTUATE PÂNĂ LA DEPUNEREA CERERII DE FINANŢARE |
|||||
Nr. crt. |
Obiectul contractului/ Acordului-cadru pentru realizarea proiectului |
Valoarea reală (Lei) |
Procedura aplicată |
Data începerii procedurii* |
Data finalizării procedurii* |
1 |
Servicii de proiectare pentru lucrări de mansardare la CSS Sf Andrei |
100000 |
Cerere de ofertă |
10.07.2009 |
Finalizare prin încheierea contractului în data de 09.11.2009 |
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
ACHIZIŢII PUBLICE PRECONIZATE DUPĂ DEPUNEREA CERERII DE FINANŢARE
|
|||||
Nr. crt. |
Obiectul contractului/ Acordului-cadru pentru realizarea proiectului |
Valoarea estimată (Lei) |
Procedura aplicată |
Data estimată pentru începerea procedurii* |
Data estimată pentru finalizarea procedurii* |
1 |
Lucrări de mansardare la CSS Sf. Andrei |
1664064 |
Cerere de ofertă |
Luna 1 |
Luna 3 |
2. |
Servcii de asistenta tehnica-supraveghere lucrari |
67000 |
Cerere de oferta |
Luna 1 |
Luna 3 |
2 |
Furnizare dotări de specialitate |
202232 |
Cerere de ofertă |
Luna 14 |
Luna 15 |
3 |
Cheltuieli de informare şi publicitate |
15996 |
Atribuire directă |
Luna 1 Luna 15 |
Luna 2 Luna 16 |
4 |
Prestări servicii de audit |
35000 |
Atribuire directă |
Luna 12 |
Luna 12 |
* Se va completa cu nr. lunii (ex. a treia lună) de la semnarea acordului de finanţare
3.4.1 INFORMAŢII PRIVIND ELABORAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE/DOCUMENTAŢIEI DE AVIZARE A LUCRĂRILOR DE INTERVENŢII
Data lansării procedurii de achiziţie pentru elaborarea studiului de fezabilitate/ documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii
10.07.2009
Data elaborării studiului de fezabilitate/ documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii
14.06.2010
Data ultimei actualizări a studiului de fezabilitate/ documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii
20.07.2010
Anexa nr.2
la Hotărârea Consiliului Local
nr.121/28.06.2011
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Ion Brad
4. FINANŢAREA PROIECTULUI
4.1 BUGETUL PROIECTULUI
Nr. crt |
Denumirea capitolelor şi subcapitolelor |
Cheltuieli neeligibile |
Cheltuieli eligibile |
TOTAL |
TVA |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5=3+4 |
6 |
|
1 |
CAPITOL 1 |
|
||||
Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului |
||||||
1.1 |
Obţinerea terenului |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1.2 |
Amenajarea terenului |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1.3 |
Amenajarea pentru protecţia mediului |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
TOTAL CAPITOL 1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2 |
CAPITOLUL 2 |
|
|
|||
Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică |
||||||
2.1 |
Studii de teren |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2.2 |
Cheltuieli pentru avize, acorduri şi autorizaţii |
0 |
312 |
312 |
0 |
|
2.3 |
Proiectare şi inginerie |
65000 |
35000 |
100000 |
24000 |
|
2.4 |
Consultanţă |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2.5 |
Asistenţă tehnică |
0 |
67000 |
67000 |
16080 |
|
|
TOTAL CAPITOL 2 |
65000 |
102312 |
167312 |
40080 |
|
3 |
CAPITOLUL 3 |
|
||||
Cheltuieli pentru investiţii |
||||||
3.1 |
Construcţii şi instalaţii |
0 |
1535290 |
1535290 |
368469,6 |
|
3.2 |
Dotări de specialitate |
0 |
293108 |
293108 |
70345,92 |
|
3.3. |
Achiziţionare programe informatice |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
TOTAL CAPITOL 3 |
0 |
1828398 |
1828398 |
438815,52 |
|
4 |
CAPITOLUL 4 |
|
||||
Alte cheltuieli |
||||||
4.1 |
Organizare de şantier |
0 |
18134 |
18134 |
4352,16 |
|
4.1.1 |
Lucrări de construcţii şi instalaţii |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
4.1.2 |
Cheltuieli conexe organizării de şantier |
0 |
18134 |
18134 |
4352,16 |
|
4.2 |
Cote legale |
0 |
19764 |
19764 |
0 |
|
|
TOTAL CAPITOL 4 |
0 |
37898 |
37898 |
4352,16 |
|
5 |
CAPITOLUL 5 |
|
||||
Cheltuieli diverse şi neprevăzute |
||||||
5.1 |
Cheltuieli diverse şi neprevăzute |
|
89132 |
89132 |
21391,68 |
|
|
TOTAL CAPITOL 5 |
|
89132 |
89132 |
21391,68 |
|
6 |
CAPITOLUL 6 |
|
||||
Cheltuieli aferente implementării proiectului |
||||||
6.1 |
Cheltuieli de publicitate şi informare |
0 |
15996 |
15996 |
3839,04 |
|
6.2 |
Cheltuieli de audit |
|
35000 |
35000 |
8400 |
|
|
TOTAL CAPITOL 6 |
|
50996 |
50996 |
12239,04 |
|
I |
TOTAL cheltuieli |
65000 |
2108736 |
2173736 |
516878,4 |
|
II |
Alte cheltuieli neeligibile |
|
|
0 |
|
|
III |
TOTAL GENERAL (I+II) |
|
|
2173736 |
516878,4 |
Bugetul proiectului = 2690614,40Lei
4.2 SURSE DE FINANŢARE A PROIECTULUI
Prezentaţi detalierea surselor de finanţare ale proiectului, conform tabelului:
NR. CRT. |
SURSE DE FINANŢARE |
VALOARE (lei) |
I |
Valoarea totală a proiectului, d.c.: |
2690614,40 |
a. |
Valoarea neeligibilă a proiectului |
65000 |
b. |
Valoarea eligibilă a proiectului |
2108736 |
c. |
TVA |
516878,4 |
II |
Contribuţia proprie în proiect, d.c.: |
108000 |
a. |
Contribuţia solicitantului la cheltuielile eligibile (2%) |
43000 |
b. |
Contribuţia solicitantului la cheltuielile neeligibile |
65000 |
c. |
Autofinanţarea proiectului* |
0 |
III |
TVA |
516878,4 |
IV |
ASISTENŢĂ FINANCIARĂ NERAMBURSABILĂ SOLICITATĂ |
2065736 |
În care:
I Valoarea totală a proiectului = Valoarea neeligibilă a proiectului + Valoarea eligibilă a proiectului + TVA
II Contribuţia proprie în proiect = Contribuţia solicitantului la cheltuieli eligibile + Contribuţia solicitantului la cheltuieli neeligibile + Autofinanţarea proiectului*
*Autofinanţarea proiectului se va calcula numai în cazul proiectelor generatoare de venit