Hotărârea nr. 426/2019

Hotãrârea nr. 426 privind încheierea unui contract de închiriere între Municipiul Ploieşti și doamna Deputat Gavrilescu Grațiela - Leocadia pentru folosinţa spaţiului cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă situat în Ploieşti, strada Emile Zola nr. 4, parter, pentru destinația de birou parlamentar


ROMÂNIA

JUDEȚUL PRAHOVA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI

HOTĂRÂREA NR. 426

privind încheierea unui contract de închiriere între Municipiul Ploiești și doamna Deputat Gavrilescu Grațiela - Leocadia pentru folosința spațiului cu altă destinație decât aceea de locuință situat în Ploiești, strada Emile Zola nr. 4, parter, pentru destinația de birou parlamentar

Consiliul Local al Municipiului Ploiești:

Văzând Referatul de aprobare nr. 523/15.10.2019 al consilierilor Marilena Stanciu, Gheorghe Popa, Bogdan Hodorog și Raportul de specialitate comun al Direcției Administrație Publică, Juridic-Contencios, Achiziții Publice, Contracte nr.338/15.10.2019, al Direcției Economice nr. 319/15.10.2019 și al Direcției Gestiune Patrimoniu nr. 345/15.10.2019 la proiectul de hotărâre privind încheierea unui contract de închiriere între Municipiul Ploiești și doamna Deputat Gavrilescu Grațiela - Leocadia pentru folosința spațiului cu altă destinație decât aceea de locuință situat în Ploiești, strada Emile Zola nr. 4, parter pentru destinația de birou parlamentar;

Ținând cont de Avizul și Procesul verbal din data de 09.10.2019 ale Comisiei de specialitate nr. 2 a Consiliului Local al Municipiului Ploiești pentru Valorificarea Patrimoniului, Servicii către Populație, Comerț, Turism, Agricultură, Promovare Operațiuni Comerciale;

Având în vedere Procesul verbal din data de 03.10.2019 al Comisiei pentru analizarea și repartizarea spațiilor cu altă destinație decât aceea de locuință a Consiliului Local al Municipiului Ploiești;

Având în vedere scrisoarea înregistrată la Municipiul Ploiești la nr. 18406/25.09.2019 înaintată de către doamna Gavrilescu Grațiela - Leocadia, deputat în Parlamentul României;

în temeiul prevederilor art. 40, alin. (1) din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaților și senatorilor, republicată cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere prevederile art. 5, litera a) și art. 6, alineatele (1), (2), (6) din Norma privind modul de utilizare și justificare a sumei forfetare pentru cheltuieli de organizare și funcționare a birourilor parlamentare, aprobată prin Hotărârea Guvernului României nr. 5/2013, cu modificările și completările ulterioare;

în temeiul prevederilor art. 129 alin. (1) alin. (2) lit. c), alin. (6) lit. b), art. 139 alin. (1), art. 196 alin. (1), lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1 Aprobă repartizarea spațiului cu altă destinație decât aceea de locuință situat în Ploiești, strada Emile Zola nr. 4, parter, în suprafață de 25 mp. către doamna Deputat Gavrilescu Grațiela - Leocadia pentru folosința spațiului cu altă destinație decât aceea de locuință situat în Ploiești, strada Emile Zola nr. 4, parter, pentru destinația de birou parlamentar.

Art. 2 Aprobă încheierea contractului de închiriere între Municipiul Ploiești și doamna Gavrilescu Grațiela - Leocadia, Deputat în Parlamentul României pentru folosința spațiului cu altă destinație decât aceea de locuință situat în Ploiești, strada Emile Zola nr. 4 în următoarele condiții:

  • a) Bunul închiriat este dat în folosința locatarului pentru destinația de birou parlamentar;

  • b) Chiria pentru folosința spațiului cu altă destinație decât aceea de locuință situat în Ploiești, strada Emile Zola nr. 4, se calculează în baza prevederilor Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Ploiești nr. 7/2007, anexa nr. 2;

  • c) Durata închirierii este de 3 (trei) ani de la data încheierii contractului.

Art. 3 Se aprobă contractul-cadru de închiriere prevăzut în Anexa ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 4 împuternicește Primarul Municipiului Ploiești să semneze contractul de închiriere între Municipiul Ploiești și doamna Deputat Gavrilescu Grațiela - Leocadia în condițiile stabilite prin prezenta hotărâre.

Art. 5 Direcția Gestiune Patrimoniu va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art. 6 Direcția Administrație Publică, Juridic - Contencios, Achiziții Publice, Contracte va aduce la cunoștință celor interesați prevederile prezentei hotărâri.

Dată în Ploiești, astăzi, 31 octombrie 2019.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ, George Sorin Niculae BOTEj


Contrasemnează: SECRETAR GENERAL, oana Geanina SERBINOV




CONTRACT DE ÎNCHIRIERE


pentru spațiu cu altă destinație decât aceea încheiat astazi


în baza Hotărârii nr._______/________a Consiliului Local al Municipiului Ploiești

s-a încheiat prezentul contract de închiriere.

L PĂRȚILE CONTRACTANTE

MUNICIPIUL PLOIEȘTI, cu sediul in Ploiești, Piața Eroilor nr. IA, reprezentat prin domnul Adrian Florin Dobre - Primar, in calitate de locator, pe de o parte,

si

5

DOAMNA DEPUTAT GAVRILESCU GRATIELA - LEOCADIA, domiciliată în Ploiești, strada_______, având cod numeric

personal__, in calitate de locatar sau chiriaș, pe de alta parte.

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

Art. L - Obiectul contractului de închiriere il constituie spațiul cu altă destinație decât aceea de locuință, situat in Ploiești, strada Emile Zola nr. 4, parter, in suprafață de 25 mp.

Art. 2. - Bunul închiriat este dat in folosința locatarului pentru destinația: __________________BIROU PARLAMENTAR________________

Locatarul se obliga sa respecte profilul de activitate declarat sau stabilit de Consiliul Local al Municipiului Ploiești prevăzut la alineatul precedent pe toata durata închirierii, sau pana la schimbarea acestuia in condițiile legii si in condițiile prevăzute de hotărârile Consiliului Local.

Predarea - primirea bunului se va consemna in procesul verbal de predare - primire ce va fi incheiat de parti la data predării.

III. DURATA CONTRACTULUI


!)•


&

L" ...

, cu începere de la data'xle


Art. 3. - Termenul de închiriere este de_____.

................... pana la data de ............................................

La expirarea termenului prevăzut, părțile contractante pot conveni sa prelungească contractul printr-un act adițional. Locatarul are obligația sa-1 notifice pe locator cu 30 de zile înainte de expirarea termenului contractual, exprimandu-si disponibilitatea pentru prelungirea contractului.

In prezentul contract nu-si gaseste aplicabilitatea art. 1810 Cod Civil, in sensul ca tacita relocatiune nu operează. Prin urmare, la expirarea termenului stipulat, contractul nu se prelungește de drept.

IV. PREȚUL ÎNCHIRIERII

Art. 4. - Prețul inchirierii, respectiv chiria lunara, este de 298,5 lei/luna. Locatarul va plăti chiria incepand cu data încheierii contractului.

Chiria este calculata conform Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Ploiești nr. 7/2007 privind transformarea in lei a tarifelor prevăzute in contractele de închiriere, asociere si concesiune, anexa nr. 2.

Conform Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Ploiești nr. 7/2007, tariful lunar de baza pe mp. pentru închirierea spațiului cu alta destinație decât aceea de locuința ce face obiectul prezentului contract se va actualiza anual, cu indicele de inflație. Noul cuantum al chiriei va fi comunicat chiriașului printr-o notificare, fara a se mai încheia un act adițional.

V. MODALITATI DE PLATA

Art. 5. - Locatarul se obliga sa plateasca lunar chiria stabilita la art. 4 al prezentului contract.

Plata chiriei se va efectua lunar in primele 10 zile următoare lunii pentru care se efectuează plata prin virament din contul chiriașului sau cu numerar in contul Municipiului Ploiești RO39TREZ52121A300530XXXX deschis la Trezoreria Ploiești.

In cazul in care locatarul nu plătește chiria la termenul scadent, va suporta obligații de plata accesorii de 1% pe luna sau fracțiune de luna, aplicat asupra cuantumului obligațiilor principale neachitate în termen, începând cu ziua imediat următoare termenului de scadență și până la data stingerii sumei datorate, inclusiv.

Chiria si obligațiile de plata accesorii pot fi modificate de locator potrivit actelor normative si a hotărârilor Consiliului Local al Municipiului Ploiești, ce intervin după încheierea contractului, cu condiția notificării locatarului înainte de aplicarea noilor reglementari.

VI. OBLIGAȚIILE LOCATORULUI


Art. 6. - Locatorul se obliga :

  • - sa predea spațiul cu alta destinație decât aceea de locuința situat Emile Zola nr. 4, in baza unui proces verbal de predare-primire;

  • - sa stabilească destinația spațiului;

  • - sa controleze periodic modul cum este folosita si intretinuta ăd*Eat^^irias suprafața inchiriata si sa controleze periodic respectarea destinației stabilită la art. 2 al prezentului contract.

VII. OBLIGAȚIILE LOCATARULUI

Art. 7. - Locatarul se obliga:

  • a) sa achite T.V.A. la chiria stabilita prin contract, in condițiile in care legislația o va cere.

  • b) sa plateasca chiria datorata prevăzută la art. 4, la termenele si in condițiile prezentului contract;

  • c) sa se prezinte la sediul locatorului in vederea ridicării avizului de plata si sa prezinte locatorului lunar dovada efectuării plătii chiriei la termenele prevăzute in contract;

  • d) beneficiarul contractului are obligația incheierii de contracte de asigurare pentru imobil in termen de maxim 60 de zile de la data intrării in vigoare a prezentului contract;

  • e) locatarul se obliga sa nu faca nicio modificare constructiva aupra bunului inchiriat, fara acordul proprietarului;

  • f) sa asigure paza bunului inchiriat;

  • g) sa folosească bunul inchiriat numai potrivit destinației prevăzute in art. 2; sa amenajeze si sa intretina pe cheltuiala proprie spațiul potrivit destinației acestuia, conform standardelor in vigoare, fara pretenții de recuperare a sumelor cheltuite in acest sens;

  • h) Locatarul se obliga, ca pe toata durata inchirierii, sa păstreze in bune condiții bunul inchiriat, precum si accesoriile acestuia, sa nu le degradeze sau deterioreze;

  • i) Locatarul il va instiinta in maxim 24 de ore pe locator despre orice acțiune a unei terte persoane care ii tulbura folosința;

  • j) Locatarul va răspunde de distrugerea totala sau parțiala a bunului inchiriat care s-ar datora culpei sale;

  • k) sa răspundă de pagubele pricinuite de incendiu, daca nu va dovedi ca incendiul a provenit din caz fortuit, forța majora sau defect de construcție, ori prin comunicarea focului de la o clădire vecina;

  • l) locatarul este obligat sa elibereze spațiul inchiriat la incetarea contractului, in termen de 3 (trei) zile de la data apariției unei cauze de incetare, fara a fi necesara notificarea. In caz contrar, se va proceda la evacuarea acestuia in baza unei hotarari judecătorești definitive si irevocabile sau pe cale administrativa conform prevederilor legale in vigoare.

Locatarul va datora chirie si obligații de plata accesorii pana la parasirea efectiva a spațiului sau pana la punerea efectiva in executare a hotărârii de evacuare;

  • m) orice alte lucrări de modernizare si consolidare, altele decât cele prevăzute la art. 7 lit t), se efectuează in spațiu numai cu acordul si, după caz, avizul Municipiului Ploiești si cu obținerea tuturor avizelor si autorizațiilor prevăzute de legislația in vigoare.

Pe perioada in care se efectuează lucrările prevăzute la alineatul de mai sus, precum si cele prevăzute la art. 7 lit t), locatarul datoreaza chiria prevăzută


inchiriere.

  • n) in situația in care chiriașul eliberează spațiul detinut ip^ite^

termenului contractual, este obligat sa notifice locatorul cu 30 de zilefif incheierea procesului verbal de predare - primire;

Pana la data întocmirii procesului verbal, acesta are obligația obligațiile de plata accesorii calculate conform prevederilor legale in vigoare.

  • o) are obligația sa permită accesul locatorului in spațiul închiriat, ori de cate ori acest lucru este necesar pentru a controla bunul inchiriat si starea acestuia;

  • p) la Încetarea locatiunii, chiriașul este obligat sa restituie spațiul cel puțin in aceeași starea in care a fost primit, conform celor descrise in procesul verbal de predare - primire incheiat la data perfectării contractului, situație ce va fi consemnata intr-un proces verbal;

  • q) sa achite impozitul pe clădiri, impozitul pe teren si celelalte obligații la bugetul local stabilite prin lege, sens in care se obliga sa declare contractul de inchiriere la Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești;

  • r)  sa incheie contracte ferme cu furnizorii de utilitati si sa respecte obligațiile asumate prin contracte. Repararea oricărui prejudiciu pe care chiriașul il va cauza acestora revine in exclusivitate chiriașului;

  • s) locatarul are obligația respectării tuturor normelor legale in vigoare in domeniul apararii impotriva incendiilor, sens in care are următoarele obligații:

sa stabilească, prin dispoziții scrise, responsabilitățile si modul de organizare pentru apararea impotriva incendiilor în unitatea sa, sa le actualizeze ori de câte ori apar modificări si sa le aduca la cunoștința salariatilor, utilizatorilor si oricăror persoane interesate;

sa asigure identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu din unitatea sa si sa asigure corelarea masurilor de aparare impotriva incendiilor cu natura si nivelul riscurilor;

sa solicite si sa obțină avizele si autorizațiile de securitate la incediu, prevăzute de lege, si sa asigure respectarea condițiilor care au stat la baza eliberării acestora;

sa permită, in condițiile legii, executarea controalelor si a inspecțiilor de prevenire impotriva incendiilor, sa prezinte documentele si informațiile solicitate si sa nu îngreuneze sau sa obstructioneze in niciun fel efectuarea acestora;

sa permită alimentarea cu apa a autospecialelor de intervenție în situații de

urgenta;

sa intocmeasca, sa actualizeze permanent si sa transmită Inspectoratului pentru Situații de Urgenta Județean lista cu substanțele periculoase, clasificate potrivit legii, utilizate in activitatea sa sub orice forma, cu mențiuni privind: proprietățile fizico- chimice, codurile de identificare, riscurile pe care le prezintă pentru sanatate si mediu, mijloacele de protecție recomandate, metodele de intervenție si prim ajutor, substanțele pentru stingere, neutralizare sau decontaminare;

sa elaboreze instrucțiunile de aparare impotriva incendiilor si sa stabilească atribuțiile ce revin salariatilor la locurile de munca;

sa verifice daca salariatii cunosc si respecta instrucțiunile necesare.privind masurile de aparare împotriva incendiilor si sa verifice respectarea acestor masuri semnalate corespunzător prin indicatoare de avertizare de către persbanele,din exterior care au acces în unitatea sa;                           '

sa asigure intocmirea si actualizarea planurilor de intervenție șifcoi^îtiile pentru aplicarea acestora in orice moment;                         ■ ■

sa permită, la solicitare, accesul forțelor inspectoratului in uhitateaSârîn scop de recunoaștere, instruire sau de antrenament si sa participe la exercițiile si aplicațiile tactice de intervenție organizate de acesta;

sa asigure utilizarea, verificarea, întreținerea si repararea mijloacelor de aparare impotriva incendiilor cu personal atestat, conform instrucțiunilor furnizate de proiectant;

sa asigure si sa pună în mod gratuit la dispoziție forțelor chemate în ajutor mijloacele tehnice pentru aparare impotriva incendiilor si echipamentele de protecție specifice riscurilor care decurg din existenta si funcționarea unitatii sale, precum si antidotul si medicamentele pentru acordarea primului ajutor;

sa informeze de îndata, prin orice mijloce, Inspectoratul pentru Situații de Urgenta Județean despre izbucnirea si stingerea cu forte si mijloace proprii a oricărui incendiu, iar în termen de 3 zile lucratoare sa completeze si sa trimită acestuia raportul de intervenție;

sa utilizeze în unitatea sa numai mijloace tehnice de aparare impotriva incendiilor, certificate conform legii;

sa cunoască si sa respecte normele de aparare impotriva incendiilor, specifice activităților pe care le organizează sau le desfasoara;

sa întrețină si sa folosească, în scopul pentru care au fost realizate, dotările pentru apararea impotriva incendiilor;

sa nu efectueze modificări neautorizate si fara acordul scris al proprietarului; sa aduca la cunoștința proprietarului, orice defecțiune tehnica ori alta situație care constituie pericol de incendiu;

sa îndeplinească orice alte atribuții prevăzute de lege privind apararea impotriva incendiilor.

  • t) sa execute la timp si in bune condiții lucrările de întreținere si reparații după cum urmeaza:

La partea de construcții;

  • - spoieli, zugrăveli si vopsitorii interioare si exterioare inclusiv reparații si refacerea tencuielilor, curățirea fațadelor, repararea sau, după caz, inlocuirea invelitorilor cu respectarea legislației in vigoare, precum si vopsirea lor parțiala sau totala, repararea jgheaburilor, burlanelor, paziilor, sorturilor, glafurilor;

  • - repararea, inlocuirea si vopsirea tamplariei interioare si exterioare inclusiv a feroneriei, pervazurilor, tocurilor si căptușelilor, reparații si înlocuiri de pardoseli si placaje de orice natura: faianța, mozaic, marmura, lemn, mase plastice etc.

  • - reparații la trepte, contratrepte, balustrade si mina curenta;

  • - inlocuirea geamurilor sparte sau lipsa inclusiv chituirea lor, chituirea si montarea de baghete de lemn sau metalice la geamuri;

  • - curățirea coșurilor, curățirea, repararea si refacerea sobelor de orice fel^re.pararea si inlocuirea garniturilor metalice si ușilor de curățire a cenușii la sobe: *

    activitatii chiriașului;


  • - refacerea pavajelor deteriorate ca urmare a circulației vehiculelor sa^ș^eoificului activitatii chiriașului; intretinerea si repararea împrejmuirilor; f^mns^r^Ăfle $au amenajările interioare sau exterioare care sunt impuse de considereAtd^stețic^sa^tare, paza contra incendiilor sau funcționale specifice activitatii chiriasulu^incldsi^i^Mrile aferente, cu respectarea legislației;

  • - repararea grilelor metalice si a vitrinelor, inclusiv lucrările aferente de zidărie si tencuieli;

  • -  repararea si inlocuirea rulourilor, chingilor, obloanelor, jaluzelelor si jardinierelor.

La instalațiile de incalzire centrala:

  • - inlocuirea parțiala a radiatoarelor, repararea conductelor de legătură si a radiatoarelor, fara coloane de alimentare; inlocuirea garniturilor uzate ale robinetelor si ventilelor; revopsirea elementilor de radiator sau a conductelor aparente, intarirea brățărilor si consolelor existente pentru conducte si radiatoare; curățirea grătarelor la cazane; curățirea injectoarelor si arzătoarelor; ungerea pârtilor mobile la motoare si mecanisme;

  • - curățirea rezervoarelor de combustibil prin indepartarea reziduurilor, desfundarea conductelor de alimentare cu combustibil, repararea injectoarelor;

  • - rebobinarea motoarelor electrice de acționare a pompelor de circulație aferente încălzirii sau preparării apei calde; sudarea serpentinelor, curatarea de rugina si revopsirea interioara si exterioara a elementelor componente, revizuirea si repararea armaturilor, a izolațiilor termice etc. la boilere si schimbătoare de căldură.

La instalațiile sanitare:

  • - repararea si inlocuirea robinetelor si a bateriilor amestecatoare de apa la chiuvete, bai etc.; repararea si inlocuirea sifoanelor aparente de scurgere de la obiectele sanitare; inlocuirea garniturilor de la capacele pieselor de curățire; desfundarea sifoanelor de scurgere si a rețelei de canalizare pana la căminul de ieșire din clădire (exclusiv acesta);

  • - repararea sau inlocuirea parțiala a conductelor de alimentare si a tuburilor de scurgere inlocuirea obiectelor sanitare sparte sau deteriorate, inclusiv vopsirea lor; repararea sau inlocuirea armaturilor de orice fel si a pieselor de legătură, revopsirea conductelor aferente;

  • - consolidarea si inlocuirea portprosopului, portsapunului, etajerei si a oglinzii;

  • - repararea si inlocuirea cazanului de baie, de rufe,de bucătărie si a burlanelor respective inlocuirea rezervorului de apa de la closet, inclusiv a pârtilor sale componente, repararea si centrarea pompelor, hidrofoarelor de hidrofor, inclusiv repararea armaturilor, a sticlei de nivel, a supapei de siguranța, precum si repararea elementelor de automatizare apartinand instalației ce servește hidro forul, vidanjarea hasnalelor de tip uscat.

La instalațiile electrice:

  • - repararea si revizuirea instalației electrice, repararea si inlocuirea dozelor, întrerupătoarelor, fasungurilor, comutatoarelor, prizelor, siguranțelor fuzibile sau automate, butoanelor si automatelor de scara; inlocuirea becurilor, a globurilor, repararea tablourilor electrice;


Alte obligații in sarcina chiriașului:

  • - repararea sau înlocuirea instalațiilor speciale, frigorifice, ilufjjî ventilație, etc.;

  • - întreținerea si repararea ascensoarelor de persoane si materiale

  • - curățirea de frunze, noroi si alte sedimente a jgheaburilor si burfâ’nel^^țatlrea de zapada, țurțuri de gheata si alte depuneri ale acoperișurilor, jgheaburilor, burlanelor, teraselor, curților etc.;

- curățirea si desfundarea canalelor pentru evacuarea gunoaielor, curățirea si ungerea ghidajelor, platformelor si vagonetilor pentru evacuarea gunoiului; procurarea, repararea si revopsirea recipientilor de gunoi;

La expirarea termenului si in caz de neprelungire precum si in cazul rezilierii contractului, chiriașul nu se va întoarce cu pretenții pentru investițiile efectuate in spațiu; acestea sunt si vor ramane in proprietatea locatorului.

VIII. SUBLOCATIUNEA SI ÎNCHIRIEREA

Art. 8. - Sunt strict interzise cesiunea contractului, subinchirierea in tot sau in parte a bunului închiriat si orice forma de asociere si colaborare.

IX. ÎNCETAREA locatiunii

Art. 9. - Contractul inceteaza prin:

  • -  expirarea termenului prevăzut in contract;

  • -  acordul de voința, exprimat in scris, al pârtilor contractante;

  • -  desființarea titlului locatorului; locatorul nu este răspunzător de schimbarea regimului juridic al spațiului ca urmare a unor eventuale reglementari legale adoptate după semnarea prezentului contract sau ca urmare a unor procese de revendicare, locatarul nefiind in drept sa pretindă niciun fel de despăgubiri de la locator si nici atribuirea unui alt spațiu;

  • - prin reziliere, in caz de nerespectare de către chiriaș a clauzelor din contract;

  • - inceteaza de drept, când nevoile urbanistice sau administrative, precum si interesul public impun acest lucru;

  • - încetarea mandatului de deputat prin demisie, prin pierderea drepturilor electorale, prin incompatibilitate ori deces.

  • - in cazul întârzierii la plata chiriei cu 60 de zile, proprietarul va notifica chiriașului intenția de reziliere a contractului; rezilierea operează de drept daca in termen de 30 zile de la notificarea chiriașului acesta nu isi îndeplinește obligațiile cu privire la plata chiriei

Art. 9.1. Indiferent de motivul de incetare a contractului invocat de locator, chiriașul este obligat sa plateasca chiria si eventualele obligații de plata accesorii pana la data predării spațiului sau a evacuării, precum si sumele menite sa acopere prejudiciile create locatorului prin fapta sa.

X. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALA


a M 4

<r,

Art. 10. - Pentru nerespectarea obligațiilor asumate prin p^ze^f^^>ntȘct, partea in culpa datoreaza celeilalte parti daune. Daunele se vor dete^gina lin funq^Wle prejudiciul produs. Prejudiciul va fi evaluat printr-o expertiza tehnica.

Art. 11. - Pact comisoriu :

In caz de neexecutare, contractul se considera desființat la notificarea scrisa făcută de către reprezentanții Municipiului Ploiești, in cazul in care doamna Deputat Gavrilescu Grațiela Leocadia nu-si executa obligațiile contractuale prevăzute la art. 7 alin (e),(g),(h). Prin urmare, rezilierea intervine de drept, fara intervenția instanțelor de judecata, după notificarea scrisa de către reprezentanții Municipiului Ploiești.

Art. 12. - Niciuna din părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau de executarea necorespunzatoare, total sau parțial, a oricărei obligații, care ii revine in baza acestui contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligației, a fost cauzata de forța majora, asa cum este definita de lege, cu condiția notificării in termen de 10 zile de la producerea evenimentului.

Art. 13. - Orice modificări in statutul juridic, sediu/domiciliu al locatarului vor trebui anunțate, in tennenul limita de 48 ore, locatorului.

Locatorul isi rezerva dreptul de a refuza pe viitor inchirierea imobilelor către locatarii care nu isi executa obligațiile contractuale anterioare cu buna credința.

XI. DISPOZIȚII FINALE

Art. 14 - Modificarea contractului se poate face in limitele legislației romane, cu acordul pârtilor, prin act adițional, care va face parte integranta din prezentul contract, excepție facand hotărârile Consiliului Local prin care se aduc modificări la tarife sau alte acte normative - legi, hotarari de Guvern, ordonanțe, ale căror prevederi sunt imperative si nu fac obiectul unui act adițional.

Art. 15 - La incetarea contractului, atunci când locatarul datoreaza locatorului chirie restanta, obligații de plata accesorii sau daune, locatorul are drept de retentie asupra unor bunuri din spațiu pana la data când obligația bugetara se stinge.

Art. 16 - Eventualele litigii care s-ar putea ivi in legătură cu acest contract vor fi soluționate pe cale amiabila, iar daca părțile nu cad de acord, vor fi soluționate de către instanțele de judecata competente.


Art. 17. - Având în vedere Regulamentul nr. 6789/27.04.2^06 persoanelor fizice în în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracțeî' libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei nr. 95/46. contractante se obligă să respecte clauza standard privind protecția date constituie Anexă la prezentul contract.

Art. 18 - Prezentul contract produce efecte de la data incheierii acestuia.

Art. 19 - Prezentul contract de inchiriere s-a încheiat in 2 (doua) exemplare, cate unul pentru fiecare parte.

Locator,

Municipiul Ploiești PRIMAR, Adrian Florin Dobre


Chiriaș,

Doamna DEPUTAT, Gavrilescu Leocadia - Grațiela

Direcția Economica

Director Executiv,

Nicoleta Crăciunoiu

Vizat,

Serviciul Juridic Contencios, Contracte

Direcția Gestiune Patrimoniu

p. Director Executiv, Carmen Daniela Bucur Șef Serviciul Publicitate, Valorificare Patrimoniu

Serviciul Contracte,

Sef Serviciu,

Viorica Patrascu

întocmit,

Toma Georgeta Daniela

ANEXA Ia contractul de inchiriere nr........../...............


CLAUZA STANDARD PRIVIND PROTECȚIA DATELOR PERS Intre: * f

Municipiul Ploiești cu sediul in Piața Eroilor nr.lA, reprezentat prin PrimarfAd$an\FlormDobre, în calitate de proprietar


\ . ... *?'/• ;

j,/Ploiești,   strada

W eălitate de


si

Doamna Deputat Gavrilescu Grațiela - Leocadia, domiciliată _____________________________, având cod numeric personal__ _______ locatar sau chiriaș, au intervenit următoarele:

Art. 1. Părțile trebuie să respecte normele și obligațiile impuse de dispozițiile în vigoare, privind protecția datelor cu caracter personal.

Art, 2. Părțile sunt conștiente de faptul că normele europene din Regulamentul 679/2016 se aplică oricărui operator de date sau împuternicit situat în Uniunea Europeană și oricărei persoane care prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor vizate situate în Uniunea Europeană sau care le furnizează servicii. Prin urmare, Părțile confirmă respectarea deplină a următoarelor prevederi, inclusiv dar fără a se limita la:

  • •  capacitatea de a respecta drepturile persoanelor vizate privind ștergerea, corectarea sau transferul informațiilor personale

  • •  informarea în caz de breșă de date a tuturor destinatarilor relevanți, într-un interval maxim de 72 ore și, în cazul Prestatorului nu mai târziu de 24 ore de la momentul în care o astfel de încălcare a securității datelor a ajuns în atenția acestuia,

  • •  îndeplinirea tuturor îndatoririlor obligatorii privind documentarea conformării cu Regulamentul 679/2016.

Art. 3. Părțile pot utiliza datele personale ale semnatarilor în limita contractului pe care îl au încheiat, acesta fiind baza legală a prelucrării orice prelucrare suplimentară sau în alt scop face obiectul unui acord separat de prelucrare a datelor, încheiat între Părți. De asemena perioada de stocare a datelor personale prelucrate prin contract este limitată la perioada corespondentă realizării obiectului principal al contractului.

Art.4. Datele cu caracter personal schimbate între Părți nu pot deveni accesibile sau comunicate unor terțe părți neautorizate sau puse la dispoziție spre utilizare într-un alt mod. Prin urmare, Părțile vor lua toate măsurile tehnice și în special organizatorice necesare, în ceea ce privește obligațiile asumate prin această clauză:

  • •  vor împiedica persoanele neautorizate să obțină acces la sistemele de prelucrarea datelor cu care sunt prelucrate sau utilizate datele cu caracter personal

  • •  vor preveni utilizarea fără autorizație a sistemelor de prelucrare a datelor

  • •  se vor asigura că persoanele care au dreptul să utilizeze un sistem de prelucrare a datelor au acces numai la datele la care au Drept de acces și că datele cu caracter personal nu pot fi citite, copiate, modificate sau eliminate fără autorizație în cursul prelucrării sau utilizării și după stocare

  • •  se vor asigura că datele cu caracter personal nu pot fi citite, copiate, modificate sau eliminate fără autorizație în timpul transmiterii electronice sau transportului și că este posibil să verifice și să stabilească către care organisme se dorește să se efectueze transferul datelor cu caracter personal prin mijloace de transmitere a datelor

  • •  se vor asigura că pot verifica și stabili dacă și de către cine au fost introduse, modificate sau eliminate datele cu caracter personal în/din sistemele de prelucrare a datelor

  • •  se vor asigura că, în cazul unei acțiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, datele sunt prelucrate strict în conformitate cu prezentul contractul incheiat între Părți

  • •  se vor asigura că datele cu caracter personal sunt protejate de distrugere sau pierdere accidentală

  • •  se vor asigura că datele colectate în scopuri diferite pot fi prelucrate separat.

    CHIRIAȘ,

    Doamna Deputat Gavrilescu Grațiela - Leocadia


DIRECȚIA GESTIUNE PATRIMONIU p. DIRECTOR EXECUTIV, Carmen Daniela Bucur Șef Serviciul Publicitate, Valorificare Patrimoniu

SERVICIUL CONTRACTE SEF SERVICIU, Viorica Patrascu

întocmit: Toma Georgeta Daniela