Hotărârea nr. 511/2017
Hotãrârea nr. 511 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor PloieştiROMÂNIA
JUDEȚUL PRAHOVA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI
HOTĂRÂREA NR. 511
privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești
Consiliul Local al Municipiului Ploiești;
Văzând Expunerea de motive a domnului Viceprimar George Pană și a consilierilor din comisia de buget-finanțe, control, administrarea domeniului public și privat, studii, strategii și prognoze: Palaș-Alexandru Paul, Sălceanu Claudia-Oana, Andrei Gheorghe, Sîrbu-Simion Gheorghe, Staicu Zoia și raportul de specialitate nr. 56874/18.12.2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, prin care se propune aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017;
Având în vedere raportul de specialitate nr. 198/18.12.2017 al Direcției Economice avizat de Direcția Administrație Publică Juridic - Contencios, Achiziții Publice, Contracte;
Ținând cont de raportul comisiei de specialitate nr.l, comisia de buget-finante, control, administrarea domeniului public și privat, studii, strategii și prognoze din data de 19.12.2017;
în conformitate cu prevederile art.19 si art.49 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
în temeiul art. 36, alin 4, lit.a, art. 45, alin 2, lit.a, din Legea nr. 215/2001 -republicată și actualizată, privind administrația publică locală:
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Aprobă rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești pe anul 2017 conform Anexei nr.l care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 Ordonatorul terțiar de credite, Serviciul Public Local Comunitar de Evidență Persoanelor Ploiești se însărcinează cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.
Art. 3 Direcția Administrație Publică, Juridic Contencios, Achiziții Publice, Contracte va aduce la cunoștință celor interesați prevederile prezentei hotărâri.
Dată în Ploiești, astăzi, 20 decembrie 2017
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ, ; George-tSorin-Niculae-BOTEZ / *"<
Contrasemnează: SECRETAR, Laurenți u DIȚU
CONSILIUL LOCAL PLOIEȘTI
SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR
DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR PLOIEȘTI
EXPUNERE DE MOTIVE la proiectul de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului
de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al
Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești
Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești s-a înființat în baza Hotărârii Consiliului Local nr.30/2005 având ca obiect de activitate evidența persoanelor, eliberarea cărților de identitate, precum și înregistrarea actelor și eliberarea certificatelor de stare civilă.
Caracterul de urgenta se impune urmare analizei creditelor bugetare după data efectuării paltii salariilor, conf. Art. 56 din HCL 273 privind regimul creditelor bugetare neutilizate
Elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, s-a făcut în conformitate cu Legea nr.6/2017- Legea bugetului de stat pe anul 2017, în temeiul Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare prin Hotărârea Consiliului Local Ploiești nr.96/03.04.2017.
Veniturile totale sunt de 2818 mii lei astfel:
-
- venituri proprii 650 mii lei;
-
- subvenția de la bugetul local 2168 mii lei;
Cheltuieli totale în suma de 2818 mii lei din care:
-
- cheltuieli de personal
-
- cheltuieli materiale
-
- 2271 mii lei
-
- 478 mii lei
- cheltuieli de capital - 69 mii lei
-
Fată de cele prezentate mai sus propunem spre aprobare rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, cu scopul de diminuare a cheltuielilor de personal cu 48 mii lei, cu mențiunea că se diminuează cu 48 mii structura bugetului la nivel de an.
VICEPRIMAR, GEORGEPANĂ
CONSILIERI:
PALAȘ-ALEXANDRU PAUL CLAUDIA-OANA SĂLC ANDREI GHEORGHE GHEORGHE SI ZOIA STAICU
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR
DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR
B.dul Independenței nr.10
RAPORT DE SPECIALITATE
Ia proiectul de hotărâre privind aprobarea rectificării BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2017 al SERVICIULUI PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR PLOIEȘTI
Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Ploiești nr.96/03.04.2017, fiind structurat astfel:
Veniturile totale sunt de 2818 mii lei astfel:
-
- venituri proprii 650 mii lei;
-
- subvenția de la bugetul local 2168 mii lei;
Cheltuieli totale în suma de 2818 mii lei din care:
-
- cheltuieli de personal - 2271 mii lei
-
- cheltuieli materiale - 478 mii lei
-
- cheltuieli de capital - 69 mii lei
Prezenta rectificare a bugetului de venituri și cheltuieli al SERVICIULUI PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR este impusă de diminuarea cheltuielilor de personal cu 48 mii lei, cu mențiunea că se diminuează cu 48 mii structura bugetului la nivel de an.
A
In urma acestor modificări, subvenția se diminuaza cu 48 mii lei.
A
In urma rectificării bugetul va avea următoarea structură:
Veniturile totale sunt de 2770 mii lei astfel:
-
- venituri proprii 650 mii lei;
-
- subvenția de la bugetul local 2120 mii lei;
Cheltuieli totale în sumă de 2770 mii lei din care:
-
- cheltuieli de personal
-2223 mii lei
- 478 mii lei
- 69 mii lei
-
- cheltuieli materiale
-
- cheltuieli de capital
în urma rectificării cheltuielile vor fi repartizate astfel:
Titlul I “cheltuieli de personal”:
-
> art. 10.01.01”salarii de bază”, cheltuiala se diminuează cu suma de 28 mii lei, ajungând la nivelul de 1775 mii lei;
-
> art. 10.01.06”alte sporuri”, cheltuiala se diminuează cu suma de una mie lei, ajungând la nivelul de 38 mii lei;
-
> art. 10.03.01 "contribuții de asigurări sociale de stat”, cheltuiala se diminuează cu suma de 7 mii lei, ajungând la nivelul de 282 mii lei;
-
> 10.03.02 “contribuții de asigurări de șomaj”, cheltuiala se diminuează cu suma de una mie lei, ajungând la nivelul de 9 mii lei;
-
> 10.03.03” contribuții de asigurări sociale de sănătate”, cheltuiala se diminuează cu suma de 2 mii lei, ajungând la nivelul de 95 mii lei;
Titlul II “bunuri si servicii” nu suporta nici o modificare , ramânand la același nivel
Față de cele prezentate mai sus propunem spre aprobare rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești.
DIRECTOR EXECUTIV,
GIDIUȚA CRISTINA
COMP.
FINANCIAR-CONTABILITATE, MANEA MARCELA
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PLOIEȘTI
DIRECȚIA ECONOMICA
AT.
RAPORT DE SPECIALITATE
la proiectul de hotarare privind rectificarea bugetului de venituri si al Serviciului Public Local Comunitar de Evidenta a Persoanelor Ploii
Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2017 a fost fundamentat avand inMg^ere^pje^derile Legii nr. 6/2017-Legea bugetului de stat pe anul 2017, Legii nr. 273/2006- Legea finitelor'publice locale cu modificările si completările ulterioare.
Serviciul Public Local Comunitar de Evidenta a Persoanelor Ploiești in calitate de ordonator tertiar de credite este finanțat conform art. 67 din Legea 273/2006 din venituri proprii si din subventii/transferuri acordate de la bugetul local, astfel:
Venituri: - venituri proprii 650,00 mii lei
-
- subventii/transferuri de la bugetul local 2.168.00 mii lei
TOTAL 2.818,00 mii lei
Cheltuieli: suma de 2.818,00 mii lei.
Rectificarea consta in diminuarea subvenției de la bugetul local cu suma de 48 mii lei, bugetul rectificat devine astfel:
Venituri: - venituri proprii 650,00 mii lei
-
- subventii/transferuri de la bugetul local 2.120.00 mii lei
TOTAL 2.770,00 mii lei
Cheltuieli: suma de 2.770,00 mii lei.
Potrivit Legii nr.273/2006 art. 22, alin.(l) „ Ordonatorii principali de credite repartizează creditele bugetare aprobate prin bugetele locale, pentru bugetul propriu și pentru bugetele instituțiilor publice subordonate, ai căror conducători sunt ordonatori secundari sau terțiari de credite, după caz, și aprobă efectuarea cheltuielilor din bugetele proprii, cu respectarea dispozițiilor legale ” si alin.(3) „Ordonatorii terțiari de credite utilizează creditele bugetare ce le-au fost repartizate numai pentru realizarea sarcinilor unităților pe care le conduc, potrivit prevederilor din bugetele aprobate si in condițiile stabilite prin dispozițiile legale”.
Potrivit regulilor bugetare din Legea 273/2006 art. 14, alin.(3) ,,Nicio cheltuiala nu poate fi inscrisa in buget, angajata si efectuata din aceste bugete, daca nu exista baza legala pentru respectiva cheltuiala”, iar potrivit alin. (4)„ Nicio cheltuiala din fonduri publice locale nu poate fi angajata, ordonantata si plătită daca nu este aprobata potrivit legii si daca nu are prevederi bugetare si surse de finanțare ’
Avand in vedere prevederile art. 23 din Legea 273/2006, alin.(2) „ Ordonatorii de credite răspund de:
-
a) Elaborarea si fundamentarea proiectului de buget propriu
-
b) Urmărirea modului de realizare a veniturilor
-
c) Angajarea, lichidarea si ordonantarea cheltuielilor in limita creditelor bugetare aprobate si a veniturilor bugetare posibil de incasat”.
precum si faptul ca angajarea cheltuielilor de personal, organizarea procedurilor de achiziții publice, emiterea de comenzi, incheierea de contracte de orice fel etc. este in sarcina fiecărui ordonator tertiar de credite, acesta impreuna cu serviciile de specialitate este direct răspunzător de angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor si realizarea veniturilor proprii.
Fata de cele prezentate mai sus propunem aprobarea proiectului de hotarare alaturat.
DIRECTOR EXECUTIV,
Viorel Btostin^
DIRECȚIA ADMINISTRAȚIE PUBLICA,
JURIDIC-CONTENCIOS, ACHIZIȚII PUBLICE, CONTRACTE,
JUDEȚUL: PRAHOVA
ANEXA 1
Unitatea administrativ - teritorială : MUNICPIUL PLOIEȘTI
Instituția publică: SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENTA A PERSOANELOR PLOIEȘTI
BUGET PE ANUL 2017
RECTIFICAT
MII LEI
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 12.12.2017 |
INFLUIENTE+/ |
BUGET RECTIFICAT |
Venituri proprii |
33.10.08 |
650,00 |
641,19 |
0,00 |
650,00 |
Subvenții pentru instituții publice |
43.10.09 |
2168,00 |
2107,47 |
-48,00 |
2120,00 |
TOTAL VENITURI - din care: |
2818,00 |
2748,66 |
-48,00 |
2770,00 | |
Varsaminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de dezvoltare |
37.10.03 |
-69 00 |
-63.75 |
-69.00 | |
Varsaminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de dezvoltare |
37.10.04 |
69.00 |
63,75 |
69.00 | |
TOTAL CHELTUIELI (SECȚIUNEA DE FUNCȚIONARE+SECȚIUNEA DE DEZVOLTARE) |
2.818,00 |
2.660,14 |
-48,00 |
2.770,00 | |
SECȚIUNEA DE FUNCȚIONARE (cod 01+80+81+84) |
2.749,00 |
2.596,40 |
-48,00 |
2.701,00 | |
CHELTUIELI CURENTE (cod 10+20+30+40+50+51SF+55SF+57+59) |
01 |
2.749,00 |
2.596,40 |
-48,00 |
2.701,00 |
TITLUL 1 CHELTUIELI DE PERSONAL (cod 10.01+10.02+10.03) |
10 |
2.271,00 |
2.219,14 |
■48,00 |
2.223,00 |
Cheltuieli salariate in bani (cod 10.01.01 la 10.01.16 +10.01.30) |
10.01 |
1.842,00 |
1.811,62 |
-29,00 |
I” 1.813,00 |
Salarii de baza |
10.01.01 |
1.803,00 |
1.774,28 |
-28,00 |
1.775,00 |
Sporuri pentru condiții de munca |
10.01.05 |
0,00 | |||
Alte sporuri |
10.01.06 |
39,00 |
37,34 |
-1,00 |
38,00 |
Ore suplimentare |
10.01.07 |
X |
X | ||
Fond de premii |
10.01.08 |
X |
X | ||
Prima de vacanta |
10.01.09 |
X |
X | ||
Fond pentru posturi ocupate prin cumul |
10.01.10 |
0,00 | |||
Fond aferent plătii cu ora |
10.01.11 |
0,00 | |||
Indemnizații plătite unor persoane din afara unitatli |
10.01.12 |
0,00 | |||
Indemnizații de delegare |
10.01.13 | ||||
Indemnizații de detașare |
10.01.14 | ||||
Alocații pentru transportul la si de la locul de munca |
10.01.15 | ||||
Alocații pentru locuințe |
10.01.16 | ||||
Alte drepturi salariale in bani |
10.01.30 |
0,00 | |||
Cheltuieli salariale In natura (cod 10.02.01 la 10.02.06+10.02.30) |
10.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Tichete de masa *) |
10.02.01 |
0.00 | |||
Norme de hrana |
10.02.02 | ||||
Uniforme si echipament obligatoriu |
10.02.03 | ||||
Locuința de serviciu folosita de salariat si familia sa |
10.02.04 | ||||
Transportul la si de la locul de munca |
10.02.05 | ||||
Tichete de vacanta |
10.02.06 |
0,00 |
0,00 | ||
Alte drepturi salariale in natura |
10.02.30 | ||||
Contribuții (cod 10.03.01 la 10.03.06) |
10.03 |
429,00 |
407,52 |
-19,00 |
410,00 |
Contribuții de asigurări sociale de stat |
10.03.01 |
289,00 |
281,40 |
-7,00 |
282,00 |
Contribuții de asigurări de șomaj |
10.03.02 |
10,00 |
8,90 |
-1,00 |
9,00 |
Contribuții de asigurări sociale de sanatate |
10.03.03 |
97,00 |
94,20 |
-2,00 |
95,00 |
Contribuții de asigurări pentru accidente de munca si boli profesionale |
10.03.04 |
3,00 |
2,68 |
3,00 | |
Prime de asigurare de viață plătite de angajator pentru angajați |
10.03.05 |
0,00 | |||
Contribuții pentru concedii si indemnizații |
10.03.06 |
30,00 |
20,34 |
-9,00 |
21,00 |
TITLUL II BUNURI SI SERVICII (cod 20.01 la 20.06+20.03 la 20.16+20.18 la 20.27+20.30) |
20 |
478,00 |
377,26 |
0,00 |
478,00 |
Bunuri si servicii (cod 20.01.01 la 20.01.09+20.01.30) |
20.01 |
323,00 |
247,77 |
0,00 |
323,00 |
Furnituri de birou |
20.01.01 |
35,00 |
17.24 |
35.00 | |
Materiale pentru curățenie |
20.01.02 |
5,00 |
4,41 |
5,00 | |
încălzit, Iluminat si forța motrica |
20.01.03 |
60,00 |
49,45 |
60,00 | |
Apa, canal si salubritate |
20.01.04 |
8,00 |
5,68 |
8,00 | |
Carburanți si luorifianti |
20.01.05 |
0,00 |
0,00 | ||
Piese de schimb |
20.01.06 |
0,00 | |||
Transport |
20.01.07 |
0,00 | |||
Posta, telecomunicații, radio, tv, internet |
20.01.08 |
43,00 |
28,84 |
43,00 | |
Materiale si prestări de servicii cu caracter funcțional |
20.01.09 |
2,00 |
1,15 |
2,00 | |
Alte bunuri si servicii pentru întreținere si funcționare |
20.01.30 |
170,00 |
141,00 |
170,00 | |
Reparații curente |
20.02 |
1.00 |
1,00 | ||
Hrana (cod 20.03.01+20.03.02) |
20.03 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Hrana pentru oameni |
20.03.01 |
0,00 | |||
Hrana pentru animale |
20.03.02 |
0,00 |
DENUMIREA INDICATORILOR
Medicamente sl materiale sanitare (cod 20.04.01 la 20.04.04)
Medicamente ___________
Materiale sanitare
Reactivi
Dezinfectând
Bunuri de natura obiectelor de Inventar (cod 20.05.01+20.05.03+20.05.30)
Uniforme si echipament
Lenjerie si accesorii de pat
Alte obiecte de inventar
Deplasări, detasari, transferări (cod 20.06.01+20.06.02)
Deplasări interne, detașări, transferări
Deplasări în străinătate
Materiale de laborator
Cercetare-dezvoltare
Cârti, publicații si materiale documentare
Consultanta sl expertiza
Pregătire profesionala
Protecția muncii
Muniție, furnituri si armament de natura activelor fixe pentru armata
Studii si cercetări
Plăti pentru finanțarea patrimoniului genetic al animalelor
Contribuții ale administrației publice locale la realizarea unor lucrări și servicii de interes public local. în baza unor convenții sau contracte de asociere
Reabilitare infrastructura program inundații pentru autoritari publice locale Meteorologie
Finanțarea acțiunilor din domeniul apelor
Prevenirea si combaterea inundațiilor si ingheturilor
Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor (cod 20.24.01 la 20.24.03)
Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor externe
Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor interne
Stabilirea riscului de tara
Cheltuieli Judiciare si extrajudiciare derivate din acțiuni in reprezentarea intereselor statului, potrivit dispozițiilor legale
Tichete cadou
Alte cheltuieli (cod 20.30.01 la 20.30.04+20.30.06+20.30.07+20.30.09+20.30.30)
Reclama si publicitate
Protocol si reprezentare
Prime de asigurare non-viata
Chirii ___________________________________ _____________________
Prestări servicii pentru transmiterea drepturilor
Fondul Presedintelui/Fondul conducătorului instituției publice
Executarea silita a creanțelor bugetare
Alte cheltuieli cu bunuri si servicii
TITLUL III DOBÂNZI (cod 30.01 la 30.03)
Dobânzi aferente datoriei publice Interne (cod 30.01.01+30.01.02)
Dobânzi aferente datoriei publice interne directe
Dobânzi aferente creditelor interne garantate
Dobânzi aferente datoriei publice externe (cod 30.02.01 la 30.02.03+30.02.05)
Dobânzi aferente datoriei publice externe directe
Dobânzi aferente creditelor externe contractate de ordonatorii de credite
Dobânzi aferente creditelor externe garantate si/sau direct subimprumutate
Dobânzi aferente datoriei publice externe locale
Alte dobânzi (cod 30.03.01 la 30.03.05)
Dobânzi aferente imprumuturilor din fondul de tezaur
Dobanda datorata trezoreriei statului
Dobânzi aferente imprumuturilor temporare din trezoreria statului
Dobânzi la depozite si disponibilități păstrate in contul trezoreriei statului
Dobânzi la opeatiunile de leasing
TITLUL IV SUBVENȚII (cod 40.03+40.20+40.30)
Subvenții pentru acoperirea diferențelor de preț și tarif
Subvenții pentru compensarea creșterilor neprevizlonate ale preturilor la combustibili Alte subvenții
TITLUL V FONDURI DE REZERVA (cod 50.04)
Cod indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 12.12.2017 |
-- INFMjjEgȚE+y |
✓buget ■ RECTIFICAT |
20.04 |
0,00 |
o.oc |
0,00 |
0,00 |
20.04.01 |
'• • 0.00 | |||
20.04.02 |
■V 'o.'-. ■■ |
.0,00 | ||
20.04.03 |
0,00 | |||
20.04.04 |
FLOiflO. | |||
20.05 |
49,00 |
33,90 |
ofoo |
^'49,00 |
20.05.01 |
0,00 | |||
20.05.03 |
0,00 | |||
20.05.30 |
49,00 |
33,90 |
49,00 | |
20.06 |
61,00 |
60,51 |
0,00 |
61,00 |
20.06.01 |
61,00 |
60,51 |
61,00 | |
20.06.02 |
0,00 | |||
20.09 |
0,00 | |||
20.10 |
0,00 | |||
20.11 |
3,00 |
1,95 |
3,00 | |
20.12 |
0,00 |
0,00 | ||
20.13 |
21,00 |
20,80 |
21,00 | |
20.14 |
2.00 |
1,76 |
0,00 |
2,00 |
20.15 |
0,00 | |||
20.16 |
0,00 | |||
20.18 |
0,00 | |||
20.19 |
0,00 | |||
20.20 |
0.00 | |||
20.21 |
I0> | |||
20.22 |
0.00 | |||
20.23 |
0,00 | |||
20.24 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
20.24.01 |
0 00 | |||
20.24.02 |
0.00 | |||
20.24.03 |
0,00 | |||
20.25 |
0,00 | |||
20.27 |
0,00 | |||
20.30 |
18,00 |
10,57 |
0,00 |
18,00 |
20.30.01 |
0.00 | |||
20.30.02 |
000 | |||
20.30.03 |
5.00 |
5,00 | ||
20.30.04 |
0,00 | |||
20.30.06 |
0.00 | |||
20.30.07 |
0.00 | |||
20.30.09 |
0.00 |
0 00 |
0,00 | |
20.30.30 |
13.00 |
10,57 |
13,00 | |
30 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
30.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
30.01.01 | ||||
30.01.02 | ||||
30.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
30.02.01 | ||||
30.02.02 | ||||
30.02.03 | ||||
30.02.05 | ||||
30.03 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
30.03.01 | ||||
30.03.02 | ||||
30.03.03 | ||||
30.03.04 | ||||
30.03.05 | ||||
40 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
40.03 | ||||
40.20 | ||||
40.30 | ||||
50 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 12.12.2017 |
INFLUIENJ^j |
BUGET , ■ RECTIFICAT |
Fond de rezerva bugetara la dispoziția autorităților locale |
50.04 | ||||
;7 | |||||
TITLUL VI TRANSFERURI INTRE UNITATI ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE (cod 51.01) |
51 |
0..00 |
0,00 |
i |
• o,tâ |
51.01.01+51.01.03+51.01.14+51.01.15+51.01.24+51.01.26+51.01.31+51.01.39+51.01.46+51.01. 491 |
51.01 |
0,00 |
0,00 |
\C-O’bo |
^?^.-o;oo |
Transferuri către instituții publice |
51.01.01 | ||||
Acțiuni de sanatate |
51.01.03 | ||||
Transferuri din bugetele consiliilor județene pentru finanțarea centrelor de zi pentru protecția copilului |
51.01.14 | ||||
Transferuri din bugetele locale pentru instituțiile de asistenta sociala pentru persoanele cu handicap |
51.01.15 | ||||
Transferuri din bugetele consiliilor locale și județene pentru acordarea unor ajutoare către unitățile administrativ-teritoriale în situații de extremă dificultate |
51.01.24 | ||||
Transferuri privind contribuția de asigurări sociale de sănătate pentru persoanele aflate în concediu pentru creșterea copilului |
51.01.26 | ||||
Transferuri privind contribuțiile de sănătate pentru persoanele beneficiare de ajutor social |
51.01.31 | ||||
Transferuri din bugetele consiliilor locale și județene pentru finanțarea unităților de asistență medico-sociale |
51.01.39 | ||||
Transferuri din bugetele locale pentru finanțarea cheltuielilor curente din domeniul sănătății |
51.01.46 | ||||
Transferuri din bugetele locale pentru finanțarea camerelor agricole |
51.01.49 | ||||
Transferuri către bugetele locale pentru fachitarea obligațiilor restante ae centralelor de tarmofirarf» |
51.01.50 | ||||
TITLUL VII ALTE TRANSFERURI (cod 55.01+ 55.02) |
55 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
A. Transferuri interne (cod 55.01.18) |
55.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Alte transferuri curente interne |
55.01.18 | ||||
B. Transferuri curente în străinătate (către organizații internaționale) (cod 55.02.01+55.02.0‘ |
55.02 |
0.00 |
000 |
0,00 |
0,00 |
Contribuții și cotizații la organisme internaționale |
55.02.01 | ||||
Alte transferuri curente în străinătate |
55.02.04 | ||||
TITLUL IX ASISTENTA SOCIALA (cod 57.02} |
57 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Ajutoare sociale (cod 57.02.01 la 57.02.04) |
57.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Ajutoare sociale in numerar |
57.02.01 | ||||
Ajutoare sociale in natura |
57.02.02 | ||||
Ti chete de cresa |
57.02.03 | ||||
Tichete cadou acordate pentru cheltuieli sociale |
57.02.04 | ||||
TITLUL X AL TE CHEL TUIELI (cod 59.01+59.02+59.11+59.12+59.15+59.17+59.22+59.25+59.301 |
59 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Burse |
59.01 | ||||
Ajutoare pentru daune provocate de calamitățile naturale |
59.02 | ||||
Asociații si fundații |
59.11 | ||||
Susținerea cultelor |
59.12 | ||||
Contribuții la salarizarea personalului neclerical |
59.15 | ||||
Despăgubiri civile |
59.17 | ||||
Acțiuni cu caracter științific si social-cultural |
59.22 | ||||
Sume aferente plății creanțelor salariale |
59.25 | ||||
Programe si proiecte privind prevenirea si combaterea discriminării |
59.30 | ||||
OPERA TIUNi FINANCIARE (cod 80+81) |
79 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
TITLUL XVÎMPRUMUTURI (cod 80.03+80.08+80.30) |
80 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
imprumuiun peniru instnutii si servicii puouce sau activitau nnantaie integrai om veniiun |
80.03 | ||||
Alte împrumuturi |
80.30 | ||||
TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE (cod 81.01+81.02) |
81 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Rambursări de credite externe (cod 81.01.01+81.01.02+81.01.05+81.01.06) |
81.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Rambursări de credite externe contractate de ordonatorii de credite |
81.01.01 | ||||
Rambursări de credite externe din fondul de garantare |
81.01.02 | ||||
Rambursări de credite aferente datoriei publice externe locale |
81.01.05 | ||||
Diferențe de curs aferente datoriei publice externe |
81.01.06 | ||||
Rambursări de credite interne (cod 81.02.01+81.02.02+81.02.05) |
81.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Rambursări de credite interne garantate |
81.02.01 | ||||
Diferențe de curs aferente datoriei publice interne |
81.02.02 | ||||
Rambursări de credite aferente datoriei publice interne locale |
81.02.05 | ||||
TITLUL XVII PLĂTI EFECTUATE IN ANII PRECEDENTI SI RECUPERATE IN ANUL CURENT |
84 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Plăti efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent |
85.01 | ||||
SECȚIUNEA DE DEZVOLTARE (cod 51+55+56+70+84) |
69,00 |
63,74 |
0,00 |
69,00 |
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
prevedere anuala |
plat) pana la 12.12.2017 |
IN^Uț<NTE+/ |
BUGET RECTIFICAT |
TITLUL VI TRANSFERURI INTRE UNITATI ALE ADMINISTRATEI PUBLICE (cod 51.02) |
51 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
Transferuri decapitai (cod 51.02.12+51.02.22 la 51.02.28) |
51.02 |
0,00 |
0,00 |
V? /.a 0,00 |
*■ .0,00 |
Transferuri prentru finanțarea investițiilor la spitale |
51.02.12 |
< X. | |||
Transferuri de la bugetul de stat către bugetele locale pentru finanțarea aparaturii medicale și echipamentelor de comunicații in urgență in sănătate |
51.02.22 | ||||
Transferuri de la bugetul de stat către bugetele locale pentru finanțarea reparațiilor capitale fn sănătate |
51.02.23 | ||||
i ransrerun ue ia cugetul ae sta! către cugetele locale pentru finanțarea altor investiții in sănătate |
51.02.24 | ||||
Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sănătății către bugetele locale pentru finanțarea aparaturii medicale și echipamentelor de comunicași în urgență In sănătate |
51.02.25 | ||||
Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sănătății către bugetele locale pentru finanțarea reparațiilor capitale Fn sănătate |
51.02.26 | ||||
Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sănătății către bugetele locale pentru finanțarea altor investiții In sănătate |
51.02.27 | ||||
Transferuri din bugetele locale pentru finanțarea cheltuielilor de capital din domeniul sănătății |
51.02.28 | ||||
TITLUL VII ALTE TRANSFERURI (cod 55.01) |
55 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
A. Transferuri interne (cod 55.01.03+55.01.08 la 55.01.10+55.01.12+55.01.13+55.01.15+55.01.21 la 55.01.25+55.01.27+55.01.28+55.01.42) |
55.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Programe cu finanțare rambursabila |
55.01.03 | ||||
Programe PHARE și alte programe cu finanțare nerambursabilă |
55.01.08 | ||||
Programe ISPA |
55.01.09 | ||||
Programe SAPARD |
55.01.10 | ||||
Investiții ale agenților economici cu capital de stat |
55.01.12 | ||||
Programe de dezvoltare |
55.01.13 | ||||
Fond Roman de Dezvoltare Sociala |
55.01.15 | ||||
Cheltuieli neeligibile ISPA |
55.01.28 | ||||
Transferuri din bugetul local către asociațiile de dezvoltare intercomunitară |
55.01.42 | ||||
Transferuri centru fachitarea obligațiilor restante ale centralelor de termoficare |
55.01.54 | ||||
Titlul VIII Proiecte cu finanțare din Fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare (cod 56.01 la 56.05+cod 56.07+56.08+56.15+56.16+56.17+56.18) |
56 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Programe din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR ) |
56.01 |
0.00 |
0.00 |
0 00 |
0.00 |
Finanțarea națională *•) |
56.01.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene **) |
56.01.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.01.03 | ||||
Programe din Fondul Social European (FSE) |
56.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0 00 |
Finanțarea națională **; |
56.02.01 | ||||
Finaniarea Uniunii Europene **) |
56.02.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.02.03 | ||||
Programe din Fondul de Coeziune (FC) |
56.03 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
000 |
Finanțarea națională **) |
56.03.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene **) |
56.03.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.03.03 | ||||
Programe din Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala (FEADR) |
56.04 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Finanțarea națională **) |
56.04.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene **) |
56.04.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.04.03 | ||||
Programe din Fondul European pentru Pescuit (FEP) |
56.05 |
0,00 |
0 00 |
0.00 |
000 |
Finanțarea națională **l |
56.05.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene **) |
56.05.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.05.03 | ||||
Programe Instrumentul de Asistență pentru Preaderare (IPA) |
56.07 |
0.00 |
0,00 |
0,00 |
0 00 |
Finanțarea națională **) |
56.07.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene **) |
56.07.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile ") |
56.07.03 | ||||
Programe Instrumentul European de Vecinătate și Parteneriat (ENPI) |
56.08 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
Finanțarea națională **) |
56.08.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Euronene ") |
56.08.02 | ||||
Cheltuieli neeliaibile **) |
56.08.03 | ||||
Alte programe comunitare finanțate in perioada 2007-2013 |
56.15 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
0.00 |
Finanțarea naționala *) |
56.15.01 | ||||
Finanțarea de la Uniunea Europeana *} |
56.15.02 | ||||
Cheltuieli neeliaibile *) |
56.15.03 | ||||
Alte facilitați si instrumente postaderare |
56.16 |
0,00 |
0.00 |
000 |
0.00 |
Finanțarea naționala *) |
56.16.01 | ||||
Finanțarea externa nerambursabila *} |
56.16.02 | ||||
Cheltuieli neeliaibile *) |
56.16.03 | ||||
Mecanismul financiar SEE |
56.17 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
0.00 |
Finanțarea naționala *) |
56.17.01 | ||||
Finanțarea externa nerambursabila *) |
56.17.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile *) |
56.17.03 |
DENUMIREA INDICATORILOR
Programul Norvegian pentru Creștere Economică și Dezvoltare Durabilă
Finanțarea naționala *)
Finanțarea externa nerambursabila *) __________________________
Cheltuieli neeligihiie •) __________________________
CHELTUIELI DE CAPITAL (cod 71+72+75)
TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE (cod 71.01 la 71.03)
Active fixe (cod 71.01.01 la 71.01.03+71.01.30)
Construcții
Mașini, echipamente si mijloace de transport
Mobilier, aparatură birotică și alte active corporale
Alte active fixe
Stocuri (cod 71.02.01)
Rezerve de stat și de mobilizare
Reparații capitale aferente activelor fixe
TITLUL XIII ACTIVE FINANCIARE (cod 72.01)
Active financiare (cod 72.01.01)
Participare la capitalul social al societăților comerciale
TITLUL XIV FONDUL NAȚIEZVOLTARE
TITLUL XVII PLA TI EFEC TUA TE IN ANII PRECEDENT! SI RECUPERA TE IN ANUL CURENT
Plăti efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent
;l |
j\ £ s | ||||
Cod indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 12.12.2017 |
INFLUIENl^^ |
Z BUGEP' RECTIFICAT | |
56.18 |
0.00 |
0,00 |
' 0.00 |
0'00 | |
56.18.01 | |||||
56.18.02 |
Z-. | ||||
56.18.03 | |||||
70 |
69,00 |
63,74 |
0,00 |
/ 69,00 | |
71 |
69,00 |
63,74 |
0,00 | ||
71.01 |
69,00 |
63,74 |
0,00 |
6S.00 | |
71.01.01 |
0,00 |
0,00 | |||
71.01.02 |
0,00 | ||||
71.01.03 |
52,00 |
49,48 |
52,00 | ||
71.01.30 |
17,00 |
14,26 |
17,00 | ||
71.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | ||
71.02.01 |
0,00 | ||||
71.03 |
0,00 | ||||
72 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
72.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
72.01.01 | |||||
75 | |||||
84 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
85.01 | |||||
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI
COMISIA DE SPECIALITATE NR. 1
COMISIA DE BUGET FINANȚE, CONTROL, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT, STUDII, STRATEGII ȘI PROGNOZE
RAPORT
Comisia a luat in discuții Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești
Data: