Hotărârea nr. 285/2017
Hotãrârea nr. 285 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor PloieştiROMÂNIA
JUDEȚUL PRAHOVA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI
HOTARAREA NR. 285
privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al I Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești
Consiliul Local al Municipiului Ploiești;
văzând Expunerea de motive a domnului Viceprimar George Pană și a consilierilor din comisia de buget-finanțe, control, administrarea domeniului public și privat, studii, strategii și prognoze: Alexandru Paul Palaș, Sălceanu Claudia-Oana, Andrei Gheorghe, Sîrbu-Simion Gheorghe, Staicu Zoia și raportul de specialitate al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, prin care se propune aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017;
Având în vedere raportul comun de specialitate al Direcției Economice și Direcția Administrație Publică Juridic - Contencios, Achiziții Publice, Contracte;
Ținând cont de raportul comisiei de specialitate nr.l, comisia de buget-finanțe, control, administrarea domeniului public și privat, studii, strategii și prognoze din data de 23.08.2017
A
In conformitate cu prevederile art.19 si art.49 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
în temeiul art. 36, alin 4, lit.a, art. 45, alin 2, lit.a, din Legea nr. 215/2001 -republicată și actualizată, privind administrația publică locală:
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1: Aprobă rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești pe anul 2017 conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Aprobă rectificarea Listei de investiții a Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești pe anul 2017 conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3: Ordonatorul tertiar de credite si Serviciul Public Local Comunitar de 9
Evidență Persoanelor Ploiești se însărcinează cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.
Art.4: Direcția Administrație Publică, Juridic Contencios, Achiziții Publice, Contracte va aduce la cunoștința celor interesați prevederile prezentei hotărâri.
Dată în Ploiești, astăzi, 30 august 2017
Președinte de ședință, George-Sorin-Niculae Botez
Contraseninează Secretar. Anabell-lMi orbia Măntoii
ia Măntoiu
CONSILIUL LOCAL PLOIEȘTI SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR PLOIEȘTI
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești
Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești s-a inființat în baza Hotărârii Consiliului Local nr.30/2005 având ca obiect de activitate evidența persoanelor, eliberarea cărților de identitate, precum și înregistrarea actelor și eliberarea certificatelor de stare civilă.
Elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, s-a făcut în conformitate cu Legea nr.6/2017- Legea bugetului de stat pe anul 2017, în temeiul Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare prin Hotărârea Consiliului Local Ploiești nr.96/03.04.2017.
Veniturile totale sunt de 2897 mii lei astfel:
-
- venituri proprii 650 mii lei;
-
- subvenția de la bugetul local 2247 mii lei;
Cheltuieli totale în suma de 2897 mii lei din care:
-
- cheltuieli de personal - 2208 mii lei
-
- cheltuieli materiale - 597 mii lei
-
- cheltuieli de capital - 92 mii lei
Fată de cele prezentate mai sus propunem spre aprobare rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, cu scopul de a redimensiona cheltuielile de personal în conformitate cu prevederile din HCL nr.253/28.07.2017, cu mențiunea că se diminuează cu 79 mii structura bugetului la nivel de an.
VICEPIjtlMAR,
GEORGțE PANĂ / /u
CONSILIERI:
ALEXANDRU PAUL PALAȘ CLAUDIA-OANA SĂLCEANj ANDREI GHEORGHE GHEORGHE SIMICEV-SÂRB ZOIA STAICU rVZ'
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR
B.dul Independenței nr.10
RAPORT DE SPECIALITATE la proiectul de hotărâre privind aprobarea rectificării BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2017 al SERVICIULUI PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR PLOIEȘTI
Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Ploiești nr.96/03.04.2017, fiind structurat astfel:
Veniturile totale sunt de 2897 mii lei astfel:
-
- venituri proprii 650 mii lei;
-
- subvenția de la bugetul local 2247 mii lei;
Cheltuieli totale în suma de 2897 mii lei din care:
-
- cheltuieli de personal - 2208 mii lei
-
- cheltuieli materiale - 597 mii lei
-
- cheltuieli de capital - 92 mii lei
Prezenta rectificare a bugetului de venituri și cheltuieli al SERVICIULUI PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR este impusă de necesitatea redimensionării cheltuielilor de personal în conformitate cu prevederile din HCL nr.253/28.07.2017, cu mențiunea că nu se modifică structura bugetului la nivel de an.
A
In urma acestor modificări, subvenția se diminuaza cu 79 mii lei.
venituri proprii 650 mii lei;
subvenția de la bugetul local 2168 mii lei;
Cheltuieli totale în sumă de 2818 mii lei din care:
-
- cheltuieli de personal
-2271 mii lei
- 478 mii lei
69 mii lei
-
- cheltuieli materiale
-
- cheltuieli de capital
în urma rectificării cheltuielile vor repartizate astfel:
Titlul I “cheltuieli de personal”:
-
> art. 10.01.01”salarii de bază”, cheltuiala se majorează cu suma de 153 mii lei, ajungând la nivelul de 1803 mii lei;
-
> art. 10.01.06”alte sporuri”, cheltuiala se diminuează cu suma de 46 mii lei ajungând la nivelul smei de 39 mii lei;
-
> art. 10.02.06” voucher vacanță”, cheltuiala se diminuează cu suma de 63 mii lei, ajungând la nivelul sumei de 0 mii lei;
-
> art. 10.03.01”contribuții de asigurări sociale de stat”, cheltuiala se majorează cu suma de 14 mii lei, ajungând la nivelul de 289 mii lei;
-
> 10.03.03” contribuții de asigurări sociale de sănătate”, cheltuiala se majorează cu suma de 5 mii lei, ajungând la nivelul de 97 mii lei;
Titlul II “bunuri si servicii”:
-
> art. 20.01.03 “încălzit, iluminat și forță motrică”, cheltuiala se majorează cu suma de 3 mii lei, ajungând la nivelul de 81 mii lei;
-
> art.20.01.08”posta,telecomunicații,radio-tv, internet”, cheltuiala se diminuează cu suma de 20 mii lei, ajungând la nivelul sumei de 30 mii lei;
-
> art. 20.01.09 “materiale si prestări de servicii cu caracter funcțional”, se diminuează cu suma de 3 mii lei, ajungând la nivelul sumei de 2 mii lei;
-
> art. 20.01.30 “alte bunuri si servicii pentru întreținere si funcționare”, cheltuiala se diminuează cu suma de 75 mii lei, ajungând la nivelul sumei de 185 mii lei;
-
> art.20.02”reparatii curente”, se diminuează cu suma de 10 mii lei, ajungând la nivelul sumei de 5 mii lei;
-
> art.20.11 “cârti, publicații si materiale documentare” se diminuează cu suma de 2 mii lei, ajungând la nivelul sumei de 2 mii lei;
-
> art.20.30.30”alte cheltuieli cu bunuri și servicii”, cheltuiala se diminuează cu suma de 12 mii lei, ajungând la nivelul de 13 mii lei;
Active financiare se diminuează cu suma de 23 mii lei, ajungând la nivelul sumei de 69 mii lei.
Față de cele prezentate mai sus propunem spre aprobare rectificarea bugdttiÎM'i. de venituri și cheltuieli al Serviciului Public Local Comunitar de Evicfehță/CSștșoătiSor T»1 • a’ ”5 i Lb'S'V.V'-.’-'fiî'A I
Ploiești.
•/<ZDEȚuv‘ți
C O
COMP.
FINANCIAR-CONT ABILITATE, MANEA MARCELA
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PLOIEȘTI DIRECȚIA ECONOMICA
RAPORT DE SPECIALITATE
la proiectul de hotarare privind rectificarea bugetului de venituri si c
al Serviciului Public Local Comunitar de Evidenta a Persoanelor Ploiești pe ahul’2017
Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2017 a fost fundamentat avand in vedere prevederile Legii nr. 6/2017-Legea bugetului de stat pe anul 2017, Legii nr. 273/2006- Legea finanțelor publice locale cu modificările si completările ulterioare.
Serviciului Public Local Comunitar de Evidenta a Persoanelor Ploiești in calitate de ordonator tertiar de credite este finanțat conform art. 67 din Legea 273/2006 din: venituri proprii si din subventii/transferuri acordate de la bugetul local,conform H.C.L 96/03.04.2017 astfel:
Venituri -venituri proprii 650,00 mii lei
-subventii/transferuri de la bugetul local 2,247,00 mii lei
TOTAL 2.897,00 mii lei
Cheltuieli suma de 2.897,00 mii lei.
Rectificarea consta in diminuarea subvenției de la bugetul local cu suma de 79 mii lei, bugetul rectificat devine astfel:
Venituri -venituri proprii 650,00 mii lei
-subventii/transferuri de la bugetul local 2.168.00 mii lei
TOTAL 2.818,00 mii lei
Cheltuieli suma de 2.818,00 mii lei.
Potrivit Legii nr.273/2006 art. 22, alin.(l) „Ordonatorii principali de credite repartizează creditele bugetare aprobate prin bugetele locale, pentru bugetul propriu și pentru bugetele instituțiilor publice subordonate, ai căror conducători sunt ordonatori secundari sau terțiari de credite, după caz, și aprobă efectuarea cheltuielilor din bugetele proprii, cu respectarea dispozițiilor legale ” si alin.(3) „Ordonatorii terțiari de credite utilizează creditele bugetare ce le-au fost repartizate numai pentru realizarea sarcinilor unităților pe care le conduc, potrivit prevederilor din bugetele aprobate si in condițiile stabilite prin dispozițiile legale ’
Potrivit regulilor bugetare din Legea 273/2006 art.14, alin.(3) „Nicio cheltuiala nu poate fi inscrisa in buget, angajata si efectuata din aceste bugete, daca nu exista baza legala pentru respectiva cheltuiala”, iar potrivit alin. (4j„ Nicio cheltuiala din fonduri publice locale nu poate fi angajata, ordonantata si plătită daca nu este aprobata potrivit legii si daca nu are prevederi bugetare si surse de finanțare ’
Avand in vedere prevederile art. 23 din Legea 273/2006, alin.(2)„ Ordonatorii de credite răspund de: a) Elaborarea si fundamentarea proiectului de buget propriu
-
b) Urmărirea modului de realizare a veniturilor
-
c) Angajarea, lichidarea si ordonantarea cheltuielilor in limita creditelor bugetare aprobate si a veniturilor bugetare posibil de incasat”.
precum si faptul ca angajarea cheltuielilor de personal, organizarea procedurilor de achiziții publice, emiterea de comenzi, încheierea de contracte de orice fel etc. este in sarcina fiecărui ordonator tertiar de credite, acesta impreuna cu serviciile de specialitate este direct răspunzător de angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor si realizarea veniturilor proprii.
Fata de cele prezentate mai sus avizăm favorabil proiectul de hotarare alaturat.
DIRECTOR EXECUTIV,
b a
SEF SERVICU
VIZAT
Direcția Ad-tie Publica, Juridic - Contencios,
Achiziții Publice, jCQntracte
JUDEȚUL: PRAHOVA
Unitatea administrativ - teritorială : MUNICPIUL PLOIEȘTI
Instituția publică: SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENTA A PERSOANELOR PLOIEȘTI
DENUMIREA INDICATORILOR
Venituri proprii
BUGET PE ANUL 2017 RECTIFICAT
Subvenții pentru instituții publice
TOTAL VENITURI - din care:
Varsaminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de dezvoltare Varsaminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de dezvoltare
TOTAL CHELTUIELI (SECȚIUNEA DE FUNCȚIONARE+SECȚIUNEA DE DEZVOLTARE)
SECȚIUNEA DE FUNCȚIONARE (cod 01+80+81+84)
CHELTUIELI CURENTE (cod 10+20+30+40+50+51SF+55SF+57+59) \ TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL (cod 10.01+10.02+10.03) Cheltuieli salariale In bani (cod 10.01.01 la 10.01.16+10.01.30)
Salarii de baza
Sporuri pentru condiții de munca
Alte sporuri
Ore suplimentare
Fond de premii
Prima de vacanta
Fond pentru posturi ocupate prin cumul
Fond aferent plătii cu ora
Indemnizații plătite unor persoane din afara unitatii
Indemnizații de delegare
Indemnizații de detașare
Alocații pentru transportul la si de la locul de munca
Alocații pentru locuințe _
Alte drepturi salariale in bani
Cheltuieli salariale In natura (cod 10.02.01 la 10.02.06+10.02.30)
Tichete de masa ț)____
Norme de hrana __
Uniforme si echipament obligatoriu
Locuința de serviciu folosita de salariat si familia sa
Transportul la si de la locul de munca
Tichete de vacanta
Alte drepturi salariale in natura __________
Contribuții (codJ0.03.01 la 10.03.06)
Contribuții de asigurări sociale de stat
Contribuții de asigurări de șomaj
Contribuții de asigurări sociale de sanatate
Contribuții de asigurări pentru accidente de munca si boli profesionale
Prime de asigurare de viață plătite de angajator pentru angajați
Contribuții pentru concedii si indemnizații
TITLUL II BUNURI SI SERVICII (cod 20.01 la 20.08+20.09 la 20.16+20.18 la 20.27+20.30)
Bunuri si servicii (cod 20.01.01 la 20.01.09+20.01.30)
Furnituri de birou
Materiale pentru curățenie
încălzit, Iluminat si forța motrica
Apa, canal si salubritate
Carburanți si lubrifianti
Piese de schimb
Transport
Posta, telecomunicații, radio, tv, internet
Materiale si prestări de servicii cu caracter funcționai Alte bunuri si servicii pentru întreținere si funcționare Reparații curente
Hrana (cod 20.03.01+20.03.02)
Hrana pentru oameni
Hrana pentru animale__ _______
Cod indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 18.08.2017 |
INFLUIE^TE-w |
S BUGET RECTIFICAT |
33.10.08 |
650 |
362 |
0 |
650 |
43.10.09 |
2247 |
1460 |
-79 |
2168 |
2897 |
1822 |
-79 |
2818 | |
37.10.03 |
-92 |
-30 |
-92 | |
37.10.04 |
92 |
30 |
92 | |
2.897,00 |
1.487,97 |
-79,00 |
2.818,00 | |
2.805,00 |
1.476,92 |
-56,00 |
2.749,00 | |
01 |
2.805,00 |
1.476,92 |
-56,00 |
2.749,00 |
10 |
2.208,00 |
1.196,12 |
63,00 |
2.271,00 |
10.01 |
1.735,00 |
975,84 |
107,00 |
1.842,00 |
10.01.01 |
1.650,00 |
940,53 |
153,00 |
1.803,00 |
10.01.05 |
0,00 | |||
10.01.06 |
85,00 |
35,31 |
-46,00 |
39,00 |
10.01.07 |
X |
X | ||
10.01.08 |
X |
X | ||
10.01.09 |
X |
X | ||
10.01.10 |
0,00 | |||
10.01.11 |
0,00 | |||
10.01.12 |
0,00 | |||
10.01.13 | ||||
10.01.14 | ||||
10.01.15 | ||||
10.01.16 | ||||
10.01.30 |
0,00 | |||
10.02 |
63,00 |
0,00 |
-63,00 |
0,00 |
10.02.01 |
0 00 | |||
10.02.02 | ||||
10.02.03 | ||||
10.02.04 | ||||
10.02.05 | ||||
10.02.06 |
63,00 |
-63,00 |
0,00 | |
10.02.30 | ||||
10.03 |
410,00 |
220,28 |
19,00 |
429,00 |
10.03.01 |
275,00 |
151,23 |
14,00' |
289,00 |
10.03.02 |
10,00 |
4,79 |
10,00 | |
10.03.03 |
92,00 |
50,67 |
5,00 |
97,00 |
10.03.04 |
3,00 |
1,44 |
3,00 | |
10.03.05 |
0,00 | |||
10.03.06 |
30,00 |
12,15 |
30,00 | |
20 |
597,00 |
280,80 |
■119,00 |
478,00 |
20.01 |
426 00 |
17518Î |
-95 00 |
331,00 |
20.01.01 |
20 00 |
14 91 |
20.00 | |
20.01.02 |
5,00 |
1,65 |
5,00 | |
20.01.03 |
78,00 |
42,68 |
3,00 |
81,00 |
20.01.04 |
8,00 |
3,91 |
8,00 | |
20.01.05 |
0,00 |
0,00 | ||
20.01.06 |
0,00 | |||
20.01.07 |
0,00 | |||
20.01.08 |
50 00 |
21 64 |
-20 00 |
30 00 |
20.01.09 |
5,00 |
1.15 |
-3 00 |
2 00 |
20.01.30 |
260,00 |
89,94 |
-75,00 |
185 00 |
20.02 |
15.00 |
-10,00 |
5,00 | |
20.03 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
20.03.01 |
0,00 | |||
20.03.02 |
0,00 |
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 18.08.2017 |
INf|bIENȚE+/ |
> BUGET -RECTIFICAT |
Medicamente si materiale sanitare (cod 20.04.01 la 20.04.04) |
20.04 |
0,00 |
0,00 |
V .0,00 |
1 0.00 |
Medicamente |
20.04.01 |
0 00 | |||
Materiale sanitare |
20.04.02 |
o |
• PRf-0,00 | ||
Reactivi |
20.04.03 |
- 0,00 | |||
Dezinfectant! |
20.04.04 |
0,00 | |||
Bunuri de natura obiectelor de inventar (cod 20.05.01 +20.06.03+20.05.30) |
20.05 |
35,00 |
17,77 |
0,00 |
35,00 |
Uniforme si echipament |
20.05.01 |
0,00 | |||
Lenjerie si accesorii de pat |
20.05.03 |
0,00 | |||
Alte obiecte de inventar |
20.05.30 |
35,00 |
17,77 |
35,00 | |
Deplasări, detasari, transferări (cod 20.06.01+20.06.02) |
20.06 |
61,00 |
60,51 |
0,00 |
61,00 |
Deplasări interne, detașări, transferări |
20.06.01 |
61,00 |
60,51 |
61,00 | |
Deplasări în străinătate |
20.06.02 |
0,00 | |||
Materiale de laborator |
20.09 |
0,00 | |||
Cerceta re-dezvolta re |
20.10 |
0,00 | |||
Cârti, publicații si materiale documentare |
20.11 |
4,00 |
0,84" |
-2,00 |
2,00 |
Consultanta si expertiza |
20.12 |
0,00 |
0,00 | ||
Pregătire profesionala |
20.13 |
22,00 |
20,80 |
22,00 | |
Protecția muncii |
20.14 |
4,00 |
1,14 |
0,00 |
4,001 |
Muniție, furnituri si armament de natura activelor fixe pentru armata |
20.15 |
0,00 | |||
Studii sl cercetări |
20.16 |
0,00 | |||
Plăti pentru finanțarea patrimoniului genetic al animalelor |
20.18 |
0,00 | |||
Contribuții ale administrației publice locale la realizarea unor lucrări și servicii de Interes public local, în baza unor convenții sau contracte de asociere |
20.19 |
0,00 | |||
Reabilitare Infrastructura program inundații pentru autoritatl publice locale |
20.20 |
0.00 | |||
Meteorologie |
20.21 |
0,00 | |||
Finanțarea acțiunilor din domeniul apelor |
20.22 |
000 | |||
Prevenirea si combaterea inundațiilor si înghețurilor |
20.23 |
0,00 | |||
Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor (cod 20.24.01 la 20.24.03) Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor externe |
20.24 |
0 00I |
0 00 |
0.00 |
0 00 |
20.24.01 |
0 00 | ||||
Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor interne |
20.24.02 |
0.00 | |||
Stabilirea riscului de tara |
20.24.03 |
0 00 | |||
Cheltuieli judiciare sl extrajudiciare derivate din acțiuni in reprezentarea intereselor statului, potrivit dispozițiilor legale |
20.25 |
0,00 | |||
Tichete cadou |
20.27 |
0,00 | |||
Alte cheltuieli (cod 20.30.01 la 20.30.04+20.30.06+20.30.07+20.30.09+20.30.30) |
20.30 |
30.00 |
3.86I |
-12.00 |
18,00 |
Reclama si publicitate |
20.30.01 |
0 00 | |||
Protocol si reprezentare |
20.30.02 |
0 00 | |||
Prime de asigurare non-viata |
20.30.03 |
5.00 |
5 00 | ||
Chirii |
20.30.04 |
0 00 | |||
Prestări servicii pentru transmiterea drepturilor |
20.30.06 |
0,00 | |||
Fondul Presedintelui/Fondul conducătorului instituției publice |
20.30.07 |
0 00 | |||
Executarea silita a creanțelor bugetare |
20.30.09 |
0,00 |
0.00 |
0.00 | |
Alte cheltuieli cu bunuri si servicii |
20.30.30 |
25 00 |
3 86 |
-12 00 |
13 00 |
TITLUL III DOBÂNZI (cod 30.01 la 30.03) |
30 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Dobânzi aferente datoriei publice Interne (cod 30.01.01+30.01.02) |
30.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Dobânzi aferente datoriei publice interne directe |
30.01.01 | ||||
Dobânzi aferente creditelor interne garantate |
30.01.02 | ||||
Dobânzi aferente datoriei publice externe (cod 30.02.01 la 30.02.03+30.02.05) |
30.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Dobânzi aferente datoriei publice externe directe |
30.02.01 | ||||
Dobânzi aferente creditelor externe contractate de ordonatorii de credite |
30.02.02 | ||||
Dobânzi aferente creditelor externe garantate si/sau direct subimprumutate |
30.02.03 | ||||
Dobânzi aferente datoriei publice externe locale |
30.02.05 | ||||
Alte dobânzi (cod 30.03.01 la 30.03.05) |
30.03 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Dobânzi aferente imprumuturilor din fondul de tezaur |
30.03.01 | ||||
Dobanda datorata trezoreriei statului |
30.03.02 | ||||
Dobânzi aferente imprumuturilor temporare din trezoreria statului |
30.03.03 | ||||
Dobânzi la depozite si disponibilități păstrate in contul trezoreriei statului |
30.03.04 | ||||
Dobânzi la opeatiunile de leasing |
30.03.05 | ||||
TITLUL IVSUBVENȚII (cod 40.03+40.20+40.30) |
40 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Subvenții pentru acoperirea diferențelor de preț șl tarif |
40.03 | ||||
Subvenții pentru compensarea creșterilor neprevizionate ale preturilor la combustibili |
40.20 | ||||
Alte subvenții |
40.30 | ||||
TITLUL V FONDURI DE REZERVA (cod S0.04) |
50 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
DENUMIREA INDICATORILOR
Fond de rezerva bugetara la dispozltiaautorităților locale
Cod Indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 18.08.2017 |
I^UiENȚEg | |
REC 11FKJAT | ||||
50.04 |
- V. | |||
z — | ||||
51 |
0,00 |
0,00 |
L 1 0,00 | |
51.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
51.01.01 | ||||
51.01.03 | ||||
51.01.14 | ||||
51.01.15 | ||||
51.01.24 | ||||
51.01.26 | ||||
51.01.31 | ||||
51.01.39 | ||||
51.01.46 | ||||
51.01.49 | ||||
51.01.50 | ||||
55 |
0,00 |
0,00 |
0.00 |
0,00 |
55.01 |
0,00 |
0 00 |
o.oo1 |
0,00 |
55.01.18 | ||||
55.02 |
0.00 |
0.00 |
000 |
0.00 |
55.02.01 | ||||
55.02.04 | ||||
57 |
0^0 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
57.02 |
0,00 |
0 00 |
0 00 |
0,00 |
57.02.01 | ||||
57.02.02 | ||||
57.02.03 | ||||
57.02.04 | ||||
59 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
59.01 | ||||
59.02 | ||||
59.11 | ||||
59.12 | ||||
59.15 | ||||
59.17 | ||||
59.22 | ||||
59.25 | ||||
59.30 | ||||
79 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
80 |
0,00 |
0,00 |
0 00 |
0,00 |
80.03 | ||||
80.30 | ||||
81 |
0,00 |
0 00 |
0 00 |
O.OOj |
81.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
81.01.01 | ||||
81.01.02 | ||||
81.01.05 | ||||
81.01.06 | ||||
81.02 |
0,00 |
0,001 |
o.oo1 |
000 |
81.02.01 | ||||
81.02.02 | ||||
81.02.05 | ||||
84 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
85.01 | ||||
92,00 |
11,05 |
-23,00 |
69,00 |
TITLUL VI TRANSFERURI INTRE UNITA TI ALE ADMINISTRA TIE1 PUBLICE (cod 51.01) iransrerun curente țcotr 51.01.01+51.01.03+51.01.14+61.01.15+51.01.24+51.01.26+51.01.31+51.01.39+51.01.46+51.01 491 _
Transferuri către instituții publice
Acțiuni de sanatate
Transferuri din bugetele consiliilor Județene pentru finanțarea centrelor de zi pentru protecția copilului __________________________
Transferuri din bugetele locale pentru instituțiile de asistenta sociala pentru persoanele cu handicap__
Transferuri din bugetele consiliilor locale și Județene pentru acordarea unor ajutoare către unitățile adminiștrativ-teritoriale în situații de extremă dificultate
Transferuri privind contribuția de asigurări sociale de sănătate pentru persoanele aflate în concediu pentru creșterea copilului
Transferuri privind contribuțiile de sănătate pentru persoanele beneficiare de ajutor social
Transferuri din bugetele consiliilor locale și județene pentru finanțarea unităților de asistență medico-sociale
Transferuri din bugetele locale pentru finanțarea cheltuielilor curente din domeniul sănătății
Transferuri din bugetele locale pentru finanțarea camerelor agricole
Transferuri către bugetele locale^pentru facriifarea oSligațiUor restantele centrale or de fermognare _ _
TITLUL VII ALTE TRANSFERURI_(cod 55.01+55.02)
A. Transferuri interne (cod 55.01.18)
I Alte transferuri curente interne
|b. Transferuri curente în străinătate (către organizații Internaționalei (cod 55.02.01+55.02.0
Contribuții și cotizații la organisme internaționale
Ălțe transferuri curente în străinătate
TITLUL IX ASISTENTA SOCIALA (cod 57.02)
Ajutoare sociale^ (cod 57.02.01 la 57.02.04)
Ajutoare sociale in numerar
_ Ajutoare sociale in natura
Tichete de cresa _____
Tichete cadou acordate pentru cheltuieli sociale _____
TITLUL X ALTE CHELTUIELI (cod ' 59.01+59.02+59.11+59.12+59_.15+59.17+59.22+59.25+59.30)
Burse
Ajutoare pentru daune provocate de calamitățile naturale
Asociații si fundații
Susținerea cultelor
Contribuții la salarizarea personalului neclerical
Despăgubiri civile _
Acțiuni cu caracter științific si social-cultural
Sume aferente plății creanțelor salariate
Programe si proiecte privind prevenirea si combaterea discriminării I OPERA TIUNI FINANCIARE (cod 80+81)
titlul xv Împrumuturi (cod 80.03+80.08+80.30)_____ __________
irnprumtxnjnpemru instituiri si servicirpuDiice sau activiiau nnantateintegrai am venituri nmnrli........—
Alte împrumuturi
TITLUL XVI RAMBURSĂRI DE CREDITE (cod 81.01+81.02)
Rambursări de credite externe (cod 81.01.01+81.01.02+81.01.05+81.01.06)
Rambursări de credite externe contractate de ordonatorii de credite Rambursări de credite externe din fondul de garantare
Rambursări de credite aferente datoriei publice externe locale
Diferențe de curs aferente datoriei publice externe
Rambursări de credite interne (cod 81.02.01+81.02.02+81.02.05)___
Rambursări de credite interne garantate Diferențe de curs aferente datoriei publice interne __ Rambursări de credite aferente datoriei publice interne locale
TITLUL XVII PLA TI EFECTUA TE IN ANII PRECEDENTI SI RECUPERA TE IN ANUL CURENT
Plăti efectuate In anii precedenti si recuperate in anul curent
SECȚIUNEA DE DEZVOLTARE (cod 51+65+56+70+84)
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la t 18.08.2017// |
INFLUIENTE+/ |
... BUGET RECTIFICAT |
TITLUL VI TRANSFERURI INTRE UNITATI ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE (cod 51.02) |
51 |
0,00 |
0/00 |
'/. 0,00 |
.. \q,oo |
Transferuri de capital (cod 51.02.12+51.02.22 la 51.02.28) |
51.02 |
0,00 |
ojoo |
0,00 |
. 1 o.oo |
“ranste'w prent-u finanțarea investițiilor la spitale |
51.02.12 | ||||
Transferuri de la bugetul de stat către bugetele locale pentru finanțarea aparaturii medicale și echipamentelor de comunicații în urgentă în sănătate |
51.02.22 | ||||
Transferuri de la bugetul de stat către bugetele locale pentru finanțarea reparațiilor capitale în sănătate |
51.02.23 | ||||
Transferuri ele la bugetul de stat către bugetele tocate pentrii finanțarea altor investiții in .sănătate _____ . |
51.02.24 | ||||
Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sănătății către bugetele locale pentru finanțarea | aparaturii medicale și echipamentelor de comunicații tn urgentă în sănătate |
51.02.25 | ||||
Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăți către bugetele locale pentru finanțarea reparațiilor capitale tn sănătate |
51.02.26 | ||||
Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sănătății către bugetele locale pentru finanțarea | altor investiții In sănătate |
51.02.27 | ||||
Transferuri din bugetele locale pentru finanțarea cheltuielilor de capital din domeniul sănătății |
51.02.28 | ||||
TITLUL VII ALTE TRANSFERURI (cod 55.01) |
55 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
A. Transferuri interne (cod 55.01.03+55.01.08 la 55.01.10+55.01.12+55.01.13+55.01.15+55.01.21 la 55.01.25+55.01.27+55.01.28+55.01.42) |
55.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Programe cu finanțare rambursabila |
55.01.03 | ||||
Programe PHARE și alte programe cu finanțare nerambursabilă |
55.01.08 | ||||
Programe ISPA |
55.01.09 | ||||
Programe SAPARD |
55.01.10 | ||||
Investiții ale agenților economici cu capital de stat |
55.01.12 | ||||
Programe de dezvoltare |
55.01.13 | ||||
Fond Roman de Dezvoltare Sociala |
55.01.15 | ||||
Cheltuieli neeligibile ISPA Transferuri din bugetul local către asociațiile de dezvoltare Intercomunitară Transferuri pentru fachitarea obligațiilor restante ale centralelor de termoficare |
55.01.28 | ||||
55.01.42 | |||||
55.01.54 | |||||
Titlul VIII Proiecte cu finanțare din Fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare (cod 56.01 la 56.05+cod 56.07+56.08+56.15+56.16+56.17+56.18) Programe din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR ) |
56 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
56.01 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
000 | |
Finanțarea națională **) |
56.01.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene ") |
56.01.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile ") |
56.01.03 | ||||
Programe din Fondul Social European (FSE) |
56.02 |
0.00 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
Finanțarea națională **) |
56.02.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene “) |
56.02.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.02.03 | ||||
Programe din Fondul de Coeziune (FC) |
56.03 |
0 00 |
0.00 |
000 |
0 00, |
Finanțarea națională *•) |
56.03.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene •*) |
56.03.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.03.03 | ||||
Programe din Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala (FEADR) |
56.04 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
000 |
Finanțarea națională *•) |
56.04.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene **) |
56.04.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile ”) |
56.04.03 | ||||
Programe din Fondul European pentru Pescuit (FEP) |
56.05 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
Finanțarea națională '*) |
56.05.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene *•) |
56.05.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.05.03 | ||||
Programe Instrumentul de Asistență pentru Preaderare (IPA) |
56.07 |
0 00 |
0 00 |
0.00 |
0 00 |
Finanțarea națională *•) |
56.07.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Europene “) |
56.07.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) Programe Instrumentul European de Vecinătate și Parteneriat (ENPI) |
56.07.03 | ||||
56.08 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
0 00 | |
Finanțarea națională **) |
56.08.01 | ||||
Finanțarea Uniunii Euroi ene **) |
56.08.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile **) |
56.08.03 | ||||
Alte programe comunitare finanțate in perioada 2007-2013 |
56.15 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
0 00 |
Finanțarea naționala *) |
56.15.01 | ||||
Finanțarea de la Uniunea Europeana *) |
56.15.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile *) |
56.15.03 | ||||
Alte facilitați si instrumente postaderare |
56.16 |
0 00 |
0 00, |
0.00 |
000 |
Finanțarea naționala *) |
56.16.01 | ||||
Finanțarea externa nerambursabila *) |
56.16.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile *) |
56.16.03 | ||||
Mecanismul financiar SEE |
56.17 |
0 00, |
0 00 |
000 |
000 |
Finanțarea naționala *) |
56.17.01 | ||||
Finanțarea externa nerambursabila *) |
56.17.02 | ||||
Cheltuieli neeligibile *) |
56.17.03 |
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod Indicator |
prevedere anuala |
plăti pana la 18.08.2017 |
Iț^UIENTE+F |
BUGET-, RECTIFICAT |
Programul Norvegian pentru Creștere Economică și Dezvoltare Durabilă Finanțarea naționala •) |
56.18 |
0 00 |
0 00 |
: - ■ 0 00 |
■ 0.00 |
56.18.01 | |||||
Finanțarea externa nerambursabila *) |
56.18.02 | ||||
Cheltuieli neeiigiblle *) |
56.18.03 |
------------ ' | |||
CHELTUIELI DE CAPITAL (cod 71+72+75) |
(70 |
82,00 |
11,05 |
-23,00 | |
TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE (cod 71.01 la 71.03) |
71 |
92,00 |
11,05 |
-23M>, |
I l. v69,00 |
Active fixe (cod 71.01.01 la 71.01.03+71.01.30) |
71.01 |
92,00 |
11,05 |
-23,00 |
69,00 |
Construcjii |
71.01.01 |
0,00 |
0,00 | ||
Mașini, echipamente si mijloace de transport |
71.01.02 |
0 00 | |||
Mobilier, aparatură birotică și alte active corporale |
71.01.03 |
62,00 |
0.00 |
-10,00 |
52,00 |
Alte active fixe |
71.01.30 |
30,00 |
11 05 |
-13,00 |
17,00 |
Stocuri (cod 71.02.01) |
71.02 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
Rezerve de stat și de mobilizare |
71.02.01 |
0,00 | |||
Reparații capitale aferente activelor fixe |
71.03 |
0,00 | |||
TITLUL XIII ACTIVE FINANCIARE (cod 72.01) |
72 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Active financiare (cod 72.01.01) |
72.01 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Participare la capitalul social al societăților comerciale |
72.01.01 | ||||
TITLUL XIV FONDUL NAȚIEZVOLTARE |
75 | ||||
TITLUL XVII PLĂTI EFECTUATE IN ANII PRECEDENTI SI RECUPERATE IN ANUL CURENT |
84 |
0,00 |
0,00 |
0,00 0,00 | |
Plăti efectuate in anii precedenti sl recuperate in anul curent |
85.01 | ||||
C Ă
COMP.FINANCIAR-CONTABIl
JUDEȚUL: PRAHOVA Anexa 2
Unitatea administrativ - teritorială : MUNICIPIUL PLOIEȘTI
Instituția publică: SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENTA A PERSOANELOR PLOIEȘTI
LISTA DE INVESTIȚII
TITLURI DE CHELTUIELI, ARTICOLE Șl ALINEATE, PE ANUL 2017
mii lei
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
BUGET 2017 |
INFLUENTE*/- |
BUGET RECTIFICAT | |
CHELTUIELI DE CAPITAL (cod 71+72+75) |
70 |
92,00 |
-23,00 |
69,00 | |
TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE (cod 71.01 la 71.03) |
71 |
92,00 |
-23,00 |
69,00 | |
Active fixe (cod 71.01.01 la 71.01.03 + 71.01.30) |
71,01 |
92,00 |
-13,00 |
69,00 | |
1 |
Elevator |
71.01.03 |
62,00 |
-10,00 |
52,00 |
2 |
Licențe |
71,01,30 |
30,00 |
-13,00 |
17,00 |
3 |
71.01.30 |
0,00 | |||
4 |
71.01.30 |
0,00 | |||
5 |
71.01.30 |
0,00 | |||
COMPARTIMENT FINANCIAR-CONTABILITATE,
Manea Marcela
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI COMISIA DE SPECIALITATE NR. 1
’ Si te.-;
COMISIA DE BUGET FINANȚE, CONTROL, ADMINISTRAREA DO^ENfU^^ PUBLIC ȘI PRIVA T, STUDII, STRA TEGII ȘI PROGNOZE ■'i
RAPORT
Comisia a luat in discuții Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2017 al Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești
Data: