Hotărârea nr. 333/2016
Hotararea nr. 333 privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 al Filarmonicii “Paul Constantinescu” PloieştiROMÂNIA
JUDEȚUL PRAHOVA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI
HOTĂRÂREA NR. 333 privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2016 al Filarmonicii “Paul Constantinescu” Ploiești
Consiliul Local al Municipiului Ploiești :
Văzând Expunerea de motive a domnului Primar Adrian Florin Dobre și a comisiei de buget finanțe, control, administrarea domeniului public și privat, studii, strategii și prognoze Paul Alexandru Palaș, Sanda Dragulea, Andrei Gheorghe, Gheorghe Sîrbu Simion, Zoia Stai cu, precum și Raportul de Specialitate al Filarmonicii “Paul Constantinescu” Ploiești, prin care se propune rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2016 al Filarmonicii Paul Constantinescu Ploiești;
Având in vedere raportul comun de specialitate al Direcției Economice și Direcției Administrație Publică, Juridic-Contencios, Achiziții Publice, Contracte;
în conformitate cu prevederile art. 19 si art. 49 din Legea 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Ținând cont de raportul comisiei de specialitate nr.l comisia de buget-finanțe, control, administrarea domeniului public și privat, studii, strategii și prognoze din data de 26.10.2016.
în temeiul art.36, alin.4, litera „ a” și art.45, alin.2, lit„.a”din Legea nr.215/2001 republicată,cu modificările și completările ulterioare, privind Administrația Publică Locală;
HOTĂRĂȘTE :
Art. 1 Aprobă rectificarea Bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2016 al Filarmonicii “Paul Constantinescu” Ploiești, conform Anexei nr. 1 si Anexei nr. 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 Aprobă nota de fundamentare a investițiilor, conform Anexei nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3 Ordonatorul principal de credite și Filarmonica „Paul Constantinescu” Ploiești vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 4 Direcția Administrație Publică, Juridic Contencios, Achiziții Publice, Contracte, va aduce la cunoștință celor interesați prezenta hotărâre.
Dată în Ploiești, astăzi, 31 octombrie 2016
Președinte de ședință, George-S
Contrasemnează Secretar, Georgjana Popa
CONSILIUL LOCAL PLOIEȘTI
EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind rectificarea Bugetului cheltuieli pe anul 2016 al Filarmonicii „Paul Constantinesc
în conformitate cu prevederile Legii 339/2015-Legea bugetului de stat pe anul 2016 și Legea 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare, s-a procedat la rectificarea bugetului, pentru care s-au avut in vedere obiectivele acestei instituții înscrise in Regulamentul de Organizare și Funcționare, și în Planul cu programele și proiectele culturale, minimale, raportate la nevoile impuse de o societate in permanentă schimbare și evoluție în plan economic, politic, social și cultural, pornind de la cele umanist științifice, artistice până la cele cu profil tehnico-aplicativ.
Rectificarea bugetului constă în diminuarea veniturilor și a cheltuielilor cu 295,70 mii lei. Veniturile din subvenții se diminuează cu 300,00 mii lei, iar veniturile din sponsorizări se majorează cu 4,30 mii lei astfel: SC ARTSANI SRL a sponsorizat instituția cu 3,00 mii lei pentru plata serviciilor de sonorizare și lumini în cadrul Festivalului „Ploiești Hot Jazz Summit” - ediția 2016, iar SC BIBI TOURING SRL a sponsorizat instituția cu 1,30 mii lei pentru plata serviciilor de prestare artistică artiști/soliști instrumentiști care vor concerta în cadrul Festivalului „Ploiești Hot Jazz Summit” - ediția 2016.
Pentru anul 2016 veniturile totale rectificate sunt in sumă totală de 5 444,30 mii lei, astfel: venituri din prestări servicii 50 mii lei, venituri din spectacole 140 mii lei, venituri din sponsorizări 14,30 mii lei, subvenții pentru instituții publice 5.240 mii lei.
Pentru anul 2016 cheltuielile totale rectificate sunt in sumă totală de 5.444,30 mii lei, astfel: la cheltuielile de personal s-a prevăzut suma de 4.005 mii lei avându-se în vedere legislația în vigoare, la bunuri și servicii s-a prevăzut suma de 1.421,80 mii lei, iar la cheltuieli de capital 17,50 mii lei.
Staicu Zoia
RAPORT DE SPECIALITATE
Ia proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului dexemțuriș^ cheltuieli pe anul 2016 al Filarmonicii „Paul Constantinescu“<Plpiești
In conformitate cu prevederile 339/2015-Legea bugetului de star^pe^ânul 2016 și ale Legii 273/2006 privind finanțele publice locale și completările ulterioare, se propune rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2016 al Filarmonicii Paul Constantinescu Ploiești.
Veniturile totale conform bugetului aprobat prin HCL 259/30.08.2016 sunt:
-
- Venituri din prestări servicii: 50,00 mii lei;
-
- Venituri din spectacole: 140,00 mii lei;
-
- Venituri din sponsorizări 10,00 mii lei;
-
- Subvenții pentru instituții publice : 5.540,00 mii lei;
-
- Varsaminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de
dezvoltare : -11,00 mii lei;
-
- Veniturile secțiunii de dezvoltare : 11,00 mii lei;
Total venituri 2016 : 5.740,00 mii lei.
Cheltuielile totale conform bugetului aprobat prin HCL 259/30.08.2016 sunt:
- Cheltuieli de personal: |
4.305,00 mii lei; |
- Cheltuieli cu bunuri si servicii: |
1.424,00 mii lei; |
- Cheltuieli de capital: |
11,00 mii Iei; |
Total cheltuieli : |
5.740,00 mii lei. |
Se propune rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli, prin diminuarea acestuia cu 295,70 mii lei, bugetul total rectificat fiind de 5.444,30 mii lei.
Veniturile totale se diminuează cu 297,50 mii lei, astfel:
-
- Venituri din subvenții se diminuează cu 300,00 mii lei;
-
- Veniturile din sponsorizări: se majorează cu 4,30 mii lei. SC ARTSANI SRL a sponsorizat instituția cu 3,00 mii lei pentru plata serviciilor de sonorizare și lumini în cadrul Festivalului „Ploiești Hot Jazz Summit” - ediția 2016, iar SC BIBI TOURING SRL a sponsorizat instituția cu 1,30 mii lei pentru plata serviciilor de prestare artistică artiști/soliști instrumentiști care vor concerta în cadrul Festivalului „Ploiești Hot Jazz Summit” - ediția 2016.
-
- Vărsăminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de dezvoltare se diminuează cu 6,50 mii lei;
-
- Veniturile secțiunii de dezvoltare se majorează cu 6,50 mii lei.
Veniturile conform bugetului rectificat sunt:
-
- Venituri din prestări servicii: 50,00 mii lei;
-
- Venituri din spectacole: 140,00 mii lei;
Cheltuielile totale se diminuează cu 295,70 mii lei, astfel:
-
1. Art. 10.01.01 “salarii de bază” se diminuează cu 300,00 mii lei;
-
2. Art. 20.01.03 “încălzit, iluminat” se diminuează cu 6,50 mii lei;
-
3. Art. 20.01.30 “Alte bunuri și servicii pentru intreținere și funcționare” se majorează cu 34,30 mii lei pentru susținerea Festivalului „Ploiești Hot Jazz Summif ’ - ediția 2016, festival ce va avea loc în perioada 23.11 -27.11.2016 și unde vor evolua artiști de renume internațional. Suma de 34,30 mii lei se compune din 4,30 mii lei - sponsorizări și 30 mii lei din diminuarea articolului 20.06.02 „Deplasări în străinătate”.
-
4. Art. 20.06.02 , Deplasări in străinătate’ se diminuează cu 33 mii lei.
-
5. Art. 20.30.02 „Protocol si reprezentare” se majoreaza cu 3 mii lei necesari pentru susținerea Festivalului „Ploiești Hot Jazz Summif ’ - ediția 2016.
-
6. Art. 71.01.30 “alte active fixe” se majoreaza cu 6,50 mii lei pentru achiziționarea unui logo pentru Festivalul „Ploiești Hot Jazz Summif’.
Cheltuielile totale conform bugetului rectificat sunt:
-
- Cheltuieli de personal : 4.005,00 mii
-
- Cheltuieli cu bunuri si servicii : 1.428,30 mii
-
- Cheltuieli de capital : 17,50 mii
Total cheltuieli : 5.444,30 mii
CONTABIL SEF,
Matei Mihaela Ioana
JUDEȚUL: PRAHOVA
FILARMONICA PAUL CONSTANT! NES CU PLOIEȘTI
BUGETUL INSTITUȚIILOR PUBLICE SI ACȚIUNILOR FINANȚATE INTEGR^lX^sZ?
DIN VENITURI PROPRII PE ANUL 2016
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
PREVEDERE CFHCL 259 /31.08.2016 |
INFLUEțJTE +/- |
j?reVed£re oGCgtTORM RECTIFICAR E | |
TOTAL VENITURI - din care: |
5740 |
-295,70 |
5444,30 | ||
VENITURILE SECȚIUNII DE FUNCȚIONARE - total - din care: |
5729,00 |
-302,20 |
5426,80 | ||
Venituri din prestări servicii |
33.10.08 |
50,00 |
0,00 |
50,00 | |
Venituri din serbări si spectacole școlare, manifestări culturale, artistice, sportive |
33.10.19 |
140,00 |
0,00 |
140,00 | |
Donații si sponsorizări |
37.10.05 |
10,00 |
4,30 |
14,30 | |
Varsaminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de dezvoltare (-) |
37.10.03 |
-11,00 |
-6,50 |
-17,50 | |
Subvenții de la bugetele locale pentru instituții publice |
43.10.09 |
5540,00 |
-300,00 |
5240,00 | |
VENITURILE SECȚIUNII DE DEZVOLTARE - total - din care: |
11,00 |
6,50 |
17,50 | ||
Varsaminte din secțiunea de funcționare pentru finanțarea secțiunii de dezvoltare (+) |
11,00 |
6,50 |
17,50 | ||
TOTAL CHELTUIELI (SECȚIUNEA DE FUNCȚIONARE+SECȚIUNEA DE DEZVOLTARE) |
5740,00 |
-295,70 |
5444,30 | ||
SECȚIUNEA DE FUNCȚIONARE (cod 01+80+81+84) |
5729,00 |
-302,20 |
5426,80 | ||
CHELTUIELI CURENTE (cod 10+20+30+40+50+51SF+55SF+57+59) |
01 |
5729,00 |
-302,20 |
5426,80 | |
TITLUL 1 CHELTUIELI DE PERSONAL (cod 10.01+10.02+10.03) |
10 |
4305,00 |
-300,00 |
4005,00 | |
Cheltuieli salariate in bani (cod 10.01.01 la 10.01.16 +10.01.30) |
10.01 |
3361,00 |
-300,00 |
3061,00 | |
Salarii de baza |
10.01.01 |
3000,00 |
-300,00 |
2700,00 | |
Sporuri pentru condiții de munca |
10.01.05 |
270,00 |
0,00 |
270,00 | |
Alte sporuri |
10.01.06 |
0,00 | |||
Alocați) pentru transportul la si de la locul de munca |
10.01.15 |
0,00 | |||
Alocații pentru locuințe |
10.01.16 |
0,00 | |||
Alte drepturi salariale in bani |
10.01.30 |
91,00 |
0,00 |
91,00 | |
Cheltuieli salariate in natura (cod 10.02,01 la 10.02.06+10.02.30) |
10.02 |
0,00 |
0,00 | ||
Contribuții (cod 10.03.01 la 10.03.06) |
10.03 |
944,00 |
0,00 |
944,00 | |
Contribuții de asigurări sociale de stat |
10.03.01 |
669,00 |
0,00 |
669,00 | |
Contribuții de asigurări de șomaj |
10.03.02 |
20,00 |
0,00 |
20,00 | |
Contribuții de asigurări sociale de sanatate |
10.03.03 |
185,00 |
0,00 |
185,00 | |
Contribuții de asigurări pentru accidente de munca si boli profesionale |
10.03.04 |
20,00 |
0,00 |
20,00 | |
Prime de asigurare de viață plătite de angajator pentru angajați |
10.03.05 |
0,00 | |||
Contribuții pentru concedii si indemnizații |
10.03.06 |
50,00 |
0,00 |
50,00 | |
TITLUL II BUNURI SI SERVICII (cod 20.01 la 20.06+20.09 la 20.16+20.18 la 20.27+20.30) |
20 |
1424,00 |
-2,20 |
1421,80 | |
Bunuri si servicii (cod 20.01.01 la 20.01.09+20.01.30) |
20.01 |
925,00 |
27,80 |
952,80 | |
Furnituri de birou |
20.01.01 |
11,00 |
0,00 |
11,00 | |
Materiale pentru curățenie |
20.01.02 |
12,00 |
0,00 |
12,00 | |
încălzit, Iluminat si forța motrica |
20.01.03 |
100,00 |
-6,50 |
93,50 | |
Apa, canal si salubritate |
20.01.04 |
5,00 |
0,00 |
5,00 | |
Carburanți si lubrifiant! |
20.01.05 |
7,00 |
0,00 |
7,00 | |
Piese de schimb |
20.01.06 |
0,00 | |||
Transport |
20.01.07 |
0,00 | |||
Posta, telecomunicații, radio, tv, internet |
20.01.08 |
15,00 |
0,00 |
15,00 | |
Materiale si prestări de servicii cu caracter funcțional |
20.01.09 |
200,00 |
0,00 |
200,00 | |
Alte bunuri si servicii pentru întreținere si funcționare |
20.01.30 |
575,00 |
34,30 |
609,30 | |
Reparații curente |
20.02 |
0,00 | |||
Hrana (cod 20.03.01+20.03.02) |
20.03 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
Hrana pentru oameni |
20.03.01 |
0,00 | |||
Hrana pentru animale |
20.03.02 |
0,00 | |||
Medicamente si materiale sanitare (cod 20.04.01 la 20.04.04) |
20.04 |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
Medicamente |
20.04.01 |
0.00 | |||
Materiale sanitare |
20.04.02 |
0,00 |
DENUMIREA INDICATORILOR |
Cod indicator |
PREVEDERE CFHCL 259 /31.08.2016 |
INFLUENTE // |
PREVEDERE CONFORM RECTIFICAR | |
Dezinfectanti |
20.04.04 |
0,00 | |||
Bunuri de natura obiectelor de inventar (cod 20.05.01+20.05.03+20.05.30) |
20.05 |
110,$ |
0,00 |
110,00 | |
Uniforme si echipament |
20.05.01 |
0,00 |
a i | ||
Lenjerie si accesorii de pat |
20.05.03 |
0,00 | |||
Alte obiecte de inventar |
20.05.30 |
110,00 |
0,00 |
^\j^o,oo | |
Deplasări, detasari, transferări (cod 20.06.01+20.06.02) |
20.06 |
85,00 |
-33,00 |
52,00 | |
Deplasări interne, detașări, transferări |
20.06.01 |
37,00 |
^0,00 |
37,00 | |
Deplasări în străinătate |
20.06.02 |
48,00 |
-33,00 |
15,00 | |
Materiale de laborator |
20.09 |
0,00 | |||
Cercetare-dezvoltare |
20.10 |
0,00 | |||
Cârti, publicații si materiale documentare |
20.11 |
0,00 | |||
Consultanta si expertiza |
20.12 |
0,00 | |||
Pregătire profesionala |
20.13 |
13,00 |
0,00 |
13,00 | |
Protecția muncii |
20.14 |
13,00 |
0,00 |
13,00 | |
Muniție, furnituri si armament de natura activelor fixe pentru armata |
20.15 |
0,00 | |||
Studii si cercetări |
20.16 |
0,00 | |||
Plăti pentru finanțarea patrimoniului genetic al animalelor |
20.18 |
0,00 | |||
Contribuții ale administrației publice locale ia realizarea unor lucrări și servicii de interes public local, în baza unor convenții sau contracte de asociere |
20.19 |
0,00 | |||
Reabilitare infrastructura program inundații pentru autoritati publice locale |
20.20 |
0,00 | |||
Meteorologie |
20.21 |
0,00 | |||
Finanțarea acțiunilor din domeniul apelor |
20.22 |
0,00 | |||
Prevenirea si combaterea inundațiilor si înghețurilor |
20.23 |
0,00 | |||
Comisioane si alte costuri aferente împrumuturilor (cod 20.24.01 la 20.24.03) |
20.24 |
0,00 |
0,00 | ||
Comisioane si alte costuri aferente împrumuturilor externe |
20.24.01 |
0,00 | |||
Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor interne |
20.24.02 |
0,00 | |||
Stabilirea riscului de tara |
20.24.03 |
0,00 | |||
Cheltuieli judiciare si extrajudiciare derivate din acțiuni in reprezentarea intereselor statului, potrivit dispozițiilor legale |
20.25 |
0,00 | |||
Tichete cadou |
20.27 |
0,00 | |||
Alte cheltuieli (cod 20.30.01 la 20.30.04+20.30.06+20.30.07+20.30.09+20.30.30) |
20.30 |
278,00 |
3,00 |
281,00 | |
Reclama si publicitate |
20.30.01 |
0,00 | |||
Protocol si reprezentare |
20.30.02 |
7,00 |
3,00 |
10,00 | |
Prime de asigurare non-viata |
20.30.03 |
15,00 |
0,00 |
15,00 | |
Chirii |
20.30.04 |
0,00 | |||
Prestări servicii pentru transmiterea drepturilor |
20.30.06 |
0,00 | |||
Fondul Presedintelui/Fondul conducătorului instituției publice |
20.30.07 |
0,00 | |||
Executarea silita a creanțelor bugetare |
20.30.09 |
0,00 | |||
Alte cheltuieli cu bunuri si servicii |
20.30.30 |
256,00 |
0,00 |
256,00 | |
TITLUL XVII PLĂTI EFECTUATE IN ANII PRECEDENTI SI RECUPERATE IN ANUL CURENT |
84 |
0,00 |
0,00 | ||
Plăti efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent |
85.01 |
0.00 | |||
0.00 | |||||
SECȚIUNEA DE DEZVOLTARE (cod 51+55+56+70+84) |
11,00 |
6,50 |
17,50 | ||
CHELTUIELI DE CAPITAL (cod 71+72+75) |
70 |
11,00 |
6,50 |
17,50 | |
TITLUL XII ACTIVE NEFINANCIARE (cod 71.01 la 71.03) |
71 |
11,00 |
6.50 |
17,50 | |
Active fixe (cod 71.01.01 la 71.01.03+71.01.30) |
71.01 |
11,00 |
6.50 |
17,50 | |
Construcții |
71.01.01 |
0.00 | |||
Mașini, echipamente si mijloace de transport |
71.01.02 |
0.00 | |||
Mobilier, aparatură birotică și alte active corporale |
71.01.03 |
11,00 |
0.00 |
11,00 | |
Alte active fixe |
71.01.30 |
6.50 |
6,50 | ||
Stocuri (cod 71.02.01) |
71.02 |
0,00 |
0.00 | ||
Rezerve de stat și de mobilizare |
71.02.01 |
0.00 | |||
Reparații capitale aferente activelor fixe |
71.03 |
0.00 | |||
. 0.00 | |||||
TITLUL XIII ACTIVE FINANCIARE (cod 72.01) |
72 |
0,00 |
0.00 | ||
Active financiare (cod 72.01.01) |
72.01 |
0,00 |
0.00 | ||
Participare la capitalul social al societăților comerciale |
72.01.01 |
0.00 | |||
0.00 | |||||
TITLUL XIV FONDUL NAȚIEZVOLTARE |
75 |
0.00 | |||
0.00 | |||||
TITLUL XVII PLA TI EFECTUA TE IN ANII PRECEDENTI SI RECUPERA TE IN ANUL CURENT |
84 |
0,00 |
0,00 | ||
Plăti |
efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent |
85.01 |
0.00 | ||
___ |
0,00 |
CONTABIL SEF,
MATEI MIHAELA IOANA
FILARMONICA „PAUL CONSTANTINESCU” PLOIEȘTI
LISTA DE INVESTIȚII PE ANUL 2016
-mii lei-
Nr. Crt. |
Denumire |
Buget aprobat |
Influente |
Buget rectificat |
II |
Dotări independente |
11,00 |
6,50 |
17,50 |
1. |
Sistem video supraveghere |
8,50 |
8,50 | |
2. |
Lucrări de instalare de sisteme de alarma antiefractie |
2,50 |
2,50 | |
3. |
Branding si logo Festivalul „Ploiești Hot Jazz Summit |
6,50 |
6,50 | |
TOTAL |
11,00 |
6,50 |
17,50 |
CONTABIL SEF,
Matei Mihaela Ioana
FILARMONICA PAUL CONSTANTINESCU
PLOIEȘTI
NOTA DE FUNDAMENTARE
CHELTUIELI DE CAPITAL
Noul branding al “Ploiești Jazz Festival” este conceput pornind de la identitatea vizuala folosita in edițiile anterioare. Motivul principal pentru aceasta alegere este dorința de a nu induce publicul in eroare printr-o schimbare radicala care sa desprindă din conștientul acestuia evenimentul din 2016 de identitatea edițiilor trecute. Vizualul conține cateva elemente de identitate care vor constitui baza pentru viitoarele ediții:
-
- Logo silueta saxofonist (restilizat si modificat);
-
- Text “Ploiești Jazz Festival”- restilizat si repozitionat in conceptul vizualurilor.
-
- Modul de aranjare a elementelor din vizualuri intr-un stil curat, elegant, potrivit pentru un “tone of voice” al unui festival de jazz de tradiție.
-
- Culoarea de fundal subliniază de asemenea mesajul transmis de către vizualuri.
Avantajele si oportunitățile acestui rebranding al evenimentului sunt multiple:
-
- Crearea unui vizual de tradiție;
-
- Transmiterea unui mesaj clar, curat si elegant;
-
- Alăturarea sponsorilor unei imagini care le face onoare, o imagine curata si elegant si atragerea de noi sponsori care vor dori sa se alature acestui gen de imagine, sponsori care comunica intr-un stil asemanator;
-
- Includerea in vizualuri de “triggers” utile in trimiterea publicului către website-ul festivalului dar si către canalele de Social Media;
-
- Creșterea atractivitatii evenimentului printr-un vizual clar si ușor de utilizat atat in presa scrisa cat si in online fara a pierde elementele esențiale de identitate.
Pentru cele mai sus menționate solicitam suma de 6,50 mii lei.
JUDEȚUL PRAHOVA MUNICIPIUL PLOIEȘTI
RAPORT DE SPECIALITATE
Ia proiectul de hotarare privind aprobarea rectificării bugetului de venituri si cheltuieli al Filarmonicii “Paul Conatantinescu” Ploiești pe anul 2016
\VP «P\\ K ■(// /Cr
Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2016 a fost fundamentat avand in vedere prevederile Legii nr. 339/2015-Legea bugetului de stat pe anul 2016, Legii nr. 273/2006- Legea finanțelor publice locale cu modificările si completările ulterioare.
Filarmonica “Paul Conatantinescu” Ploiești in calitate de ordonator tertiar de credite este finanțat conform art. 67 din Legea 273/2006 din: venituri proprii si din subventii/transferuri acordate de la bugetul local.
Bugetul de venituri si cheltuieli al acesteia, este structurat asfel:
Venituri: |
-venituri proprii 190,00 mii lei - donații si sponsorizări 14,30 mii lei -subventii/transferuri de la bugetul local 5.240.00 mii lei TOTAL 5.444,30 mii lei |
Cheltuieli: suma de 5.444,30 mii lei.
Suma alocata de la bugetul local ( subventii/transferuri) va fi diminuata cu suma de 300,00 mii lei.
Potrivit Legii nr.273/2006 art. 22, alin.(l) „Ordonatorii principali de credite repartizează creditele bugetare aprobate prin bugetele locale, pentru bugetul propriu și pentru bugetele instituțiilor publice subordonate, ai căror conducători sunt ordonatori secundari sau terțiari de credite, după caz, și aprobă efectuarea cheltuielilor din bugetele proprii, cu respectarea dispozițiilor legale ” si alin.(3) „Ordonatorii terțiari de credite utilizează creditele bugetare ce le-au fost repartizate numai pentru realizarea sarcinilor unităților pe care le conduc, potrivit prevederilor din bugetele aprobate si in condițiile stabilite prin dispozițiile legale ’
Potrivit regulilor bugetare din Legea 273/2006 art. 14, alin.(3) ,,Nicio cheltuiala nu poate fi inscrisa in buget, angajata si efectuata din aceste bugete, daca nu exista baza legala pentru respectiva cheltuiala”, iar potrivit alin. (4),, Nicio cheltuiala din fonduri publice locale nu poate fi angajata, ordonantata si plătită daca nu este aprobata potrivit legii si daca nu are prevederi bugetare si surse de finanțare ’
Avand in vedere prevederile art. 23 din Legea 273/2006, alin.(2),, Ordonatorii de credite răspund de: a) Elaborarea si fundamentarea proiectului de buget propriu
-
b) Urmărirea modului de realizare a veniturilor
-
c) Angajarea, lichidarea si ordonantarea cheltuielilor in limita creditelor bugetare aprobate si a veniturilor bugetare posibil de incasat”.
precum si faptul ca angajarea cheltuielilor de personal, organizarea procedurilor de achiziții publice, emiterea de comenzi, incheierea de contracte de orice fel etc. este in sarcina fiecărui ordonator tertiar de credite, acesta impreuna cu serviciile de specialitate este direct răspunzător de angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor si realizarea veniturilor proprii.
Fata de cele prezentate mai sus propunem aprobarea proiectului de hotarare alaturat.
DIRECȚIA ADMINICTRATIE PUBLICA, JURIDIC- CONTENCIOS, ACHIZIȚII PUBLICE,
DIRECȚIA ECONOMICA DIRECTOR EXECUTIV, Nicoleta C
2 k “10“ 2016
SEF SERVICU BUGET, ÎMPRUMUTURI, Erji Laura STANCIU
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI COMISIA DE SPECIALITA TE NR.l
COMISIA DE BUGET FINANȚE, CONTROL, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVA T, STUDII, STRA TEGII SI PROGNOZE
RAPORT
Comisia a luat in discuții Proiect de hotarare privind aprobarea rectificării bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2016 al Filarmonicii “Paul Constantinescu” Ploiești
SECRETAR,