R O M A N I A

JUDETUL PRAHOVA

PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI

 

 

 

 

PROCES – VERBAL

al sedintei Consiliului Local al Municipiului Ploiesti

 din data de 30 iunie 2003

 

 

          Din totalul de 31 consilieri in functie, la sedinta au participat 29, absenti fiind 2 si anume: domnul consilier Nan Nicolae si domnul consilier Sentenai Petre.

 

* * *

 

          La sedinta au mai participat:

          - Emil Calota                                    - Primar

          - Nicolae Oprea                                - Viceprimar

          - Ion Iancu                                        - Viceprimar

          - Maria Magdalena Mazalu             - Secretar

 

* * *

 

          Sedinta a fost condusa de domnul consilier Mitu Augustin.

 

* * *

 

          Dl Mitu Augustin

          Buna ziua si bine ati venit la sedinta ordinara a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti din luna iunie.

          Fata de proiectul ordinei de zi al sedintei, suplimentar mai avem inca trei proiecte de hotarari, proiecte care vizeaza niste probleme importante pentru Municipiul Ploiesti.

          Aceste trei proiecte suplimentare sunt:

1. Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu JOHNSON CONTROLS S.A., Parcul Industrial CRINGUL LUI BOT, Ploiesti – initiat de domnul Primar.

2. Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu CONSTRUIRE CENTRU AGREMENT RECUPERARE PENTRU SPORTIVI, str. APELOR nr. 17, Ploiesti – initiat de domnul Primar.

 

 

 

 

3. Proiect de hotarare privind trecerea in domeniul public al municipiului Ploiesti a unor bunuri imobile – initiat de domnul consilier Draghici Costica.

Supunem la vot completarea proiectului ordinei de zi:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, proiectul ordinei de zi al sedintei a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Incepem lucrarile acestei sedinte cu primul punct de pe ordinea de zi a sedintei s anume:

“Aprobarea procesului-verbal al sedintei Consiliului Local al Municipiului Ploiesti din data de 30 mai 2003.”

Sunt interventii la acest proces – verbal ?

Dl Draghici Costica

Referitor la procesul – verbal al sedintei, nu am obiectiuni, sunt de acord cu el, dar vreau sa va spun ca recent s-a inaugurat al doilea post de politie nou in Municipiul Ploiesti. Acesta este amplasat in cartierul Mitica Apostol. Pe calea aceasta vreau sa multumesc celor care au sprijinit aceasta actiune.

Dl Mitu Augustin

Daca nu sunt interventii la acest punct, supunem la vot procesul – verbal al sedintei Consiliului Local al Municipiului Ploiesti din data de 30 mai 2003:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proces-verbal a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Intrebari si interpelari.”

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Dumitrescu Ioan

La comisia de specialitate nr. 5 unde sunt secretar, s-au prezentat cativa cetateni din cartierul 23 August sa ne sesizeze ca grupuri de tineri se strang si fac mizerie si galagie pe scarile blocurilor si deranjeaza teribil.

 

 

 

 

 

 

D-na Grigorescu Maria

Referitor la raspunsul pe care l-am primit de la Regia Autonoma de Termoficare si Servicii Publice Ploiesti, nu sunt multumita, deoarece eu am cerut refacerea str. Rasnovenilor. Cred ca s-a inteles gresit. Aici este cu totul altceva, este o situatie privind lucrarile executate in 2002 si as dori daca se poate, sa mearga cu mine cineva, de la Regia de Termoficare sau societatea care a executat lucrarea, sa vada despre ce este vorba.

Rugamintea mea este ca oricand se doreste, sa mergem la fata locului sa vedem despre ce este vorba.

Dl Primar

          Maine, este posibil ?

D-na Grigorescu Maria

Sigur ca da, dar numai dupa ora 16,00.

Dar este posibil ca si dupa sedinta.

Dl Catalin Popescu

Care este propunerea executivului cu privire la conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, a Regiei Autonome de Termoficare si Servicii Publice Ploiesti si a S.C. “Hale si Piete” S.A. care de astazi vor ramane fara Consilii de Administratie?

Dl Primar

Din punctul nostru de vedere Consiliile de Administratie, in formula redusa in care au ramas, pot functiona cel putin pentru o luna de zile. Am decis ca cel putin pentru cele doua Regii se va merge pe o formula a Consiliilor de Administratie in forma redusa de 3 – 5 membri, astfel incat se vor face economii in ceea ce priveste banii.

Va multumesc.

D-na Trican Elena

O sesizare a unui cetatean al Municipiului Ploiesti, domnul Farcas Ioan, domiciliat pe str. Cibinului, nr. 3, prin care contesta masura ca asociatiile de proprietari sa achite apa calda la valoarea apei preparata de S.C. Dalkia.

Am rugamintea ca serviciile de specialitate sa faca o analiza in aceasta privinta.

Din calculele dansului spune ca cetatenii sunt prejudiciati de aproximativ un miliard de lei pe an.

Aparatul propriu sa dea raspuns la aceasta sesizare.

Dl Gradisteanu Gheorghe

S-au facut foarte multe interventii pentru readucerea celor doua statii Covurlui si cea de la Biserica "Sfantul Pantelimon" de pe strada Democratiei la locatia initiala.

S-au facut numeroase sesizari in aceasta privinta, insa nu s-a dat nici un raspuns.

 

 

 

 

De ce s-au mutat aceste doua statii, si de ce nu ni se da nici un raspuns?

Dl Primar

Va vom trimite raspunsurile anterioare daca spuneti ca nu au ajuns la dumneavoastra.

Dl Vasilescu Adrian

Vreau sa felicit executivul pentru pasajul “Nichita Stanescu”. Ce se intampla cu florarii si cu cei care vand carti acolo?

Dl Primar

Lucrarile vor continua. Acolo sunt prevazute 17 chioscuri. Proiectul apartine Directiei Generale de Urbanism.Vreau sa va asigur de derularea in continuare a acestei investitii.

Sunt si alte lucruri care se vor petrece acolo, se vor amenaja si spatii de destindere si recreere, fantani, etc.

          Dl Draghici Costica

          La sedinta trecuta, doamna Trican a ridicat problema criteriilor dupa care au fost selectati absolventii facultatii de administratie publica din cadrul Universitatii de Petrol si Gaze in vederea angajarii. Tin sa informez Consiliul Local ca aceeasi problema pe care a ridicat-o dumneaei, a sesizat-o prin prezenta la audiente si domnul inginer Petrescu Stelu, care a venit cu aceeasi reclamatie. Deci dansul merita sa fie printre cei 6 angajati. Dupa ce i s-au expus criteriile de selectare, dansul ne-a spus ca nu a facut o comparatie cu colegii.

          Deci, atunci cand dorim sa sesizam ceva, este necesar ca intai sa ne documentam cum trebuie.

Va multumesc.

          Dl Marculescu Catalin

          Strada Lupeni dupa atatia ani, ne-am straduit sa o reparam, iar acum intervine S.C. Apa Nova  si pur si simplu isi bate joc de banii publici.

          Cine a aprobat sa se execute aceste spargeri pe strada Lupeni dupa ce aceasta a fost refacuta?

          Dl Primar

          Daca este vorva de spartura de acum doua saptamani, vreau sa va spun ca s-a reparat.

          Dl Marculescu Catalin

          M-ar interesa cine a dat acceptul pentru aceste spargeri?

          Dl Primar

          S-a aprobat aceasta interventie deoarece urma sa se toarne stratul final de asfalt.

          D-na Trican Elena

          As vrea sa-l informez pe domnul Draghici ca eu  nu am acuzat pe nimeni, ci doar am adus la cunostinta Consiliului Local aceasta problema ridicata de un cetatean.

          Va multumesc.

 

         

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

          Fac precizarea Consiliului Local ca domnul Chivu Sorin desi se afla prezent, in sala, consideram ca se afla in stare de incompatibilitate si nu va vota. Aceasta situatie este valabila pana la termenul legal cand prefectul se va pronunta, in sensul ca hotararea care-l priveste pe domnul Chivu nu va fi atacata in contencios.

          Dl Mitu Augustin

          Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“ Proiect de hotarare privind infiintarea serviciului public de interes local denumit Finante Locale si Administrare Patrimoniu Ploiestiinitiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva?              -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind modificarea si completarea  organigramei, statului de functii, fiselor de evaluare a posturilor si a Regulamentului de Organizare si Functionare din cadrul Administratiei Domeniului Public si Privat – initiat de domnul Primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Popescu Catalin

Din cate stiu, una dintre reglementarile Legii nr. 161/2003 prevede ca pentru o directie sunt necesare minim 15 posturi de personal executant, pentru un serviciu sa fie minim 7 posturi de peronal de executie si pentru un birou, minim 5.

In organigramele prezentate astazi nu s-au respectat aceste prevederi. Se regasesc aici si servicii cu 3 sau 5 posturi de personal de executie.

In toate noile organigrame este necesar sa aplicam aceste prevederi.

Dl Primar

Domnule consilier, incercam pe toate caile permise de lege sa ne pastram functionarii in acest aparat.

Dupa cum stiti, salarizarea este foarte proasta.

Noi am propus infiintarea unui Serviciu Public care sa se ocupe cu administrarea domeniului public si finantele publice locale.

Din punctul de vedere al Legii nr. 161/2003, fac apel la dumneavoastra  sa gandim un executiv foarte puternic.

D-na Maria Magdalena Mazalu

Legea nr. 161/2003 se refera la modificarea si completarea Legii nr. 188, privind Statutul functionarilor publici.

 

 

 

 

Dupa cum stiti, a aparut noul Cod al Muncii.

Atat in aparatul propriu care deserveste Consiliul Local cat si in aparatele serviciilor publice de interes local se disting doua categorii: sunt functionari publici si personal contractual.

La Administratia Domeniului Public si Privat toti sunt personal contractual. Aici nu mai este nici un functionar public, deci nu se aplica prevederile Legii nr. 161./2003

La nou infiintatul serviciu public, sunt si functionari publici, si personal contractual.

Am aplicat legile strict pentru fiecare categorie de personal.

Dl Mitu Augustin

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“ Proiect de hotarare privind aprobarea organigramei si a statului de functii a Oficiului “Public Proiect” Ploiesti – initiat de domnul Primar.”

Au numai personal contractual.

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind aprobarea organigramei, numarului de personal si statului de functii pentru Administratia Serviciilor Social Comunitare – initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

 

 

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de Hotarare privind aprobarea organigramei , statului de functii al aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului  Ploiesti – initiat de domnul Primar.”

Fata de ceea ce aveti dumneavoastra in mape, s-au facut niste modificari mai mult de forma decat de fond.

Serviciul Relatii cu Publicul din cadrul Directiei Control au trecut cu functie publica. Un post de functionar public de la Starea civila se transforma in superior. La Directia Generala de Urbanism s-a preluat un post de sef de la Directia Integrare Europeana.

Numarul de personal nu s-a modificat.

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli al Administratiei Domeniului Public si Privat Ploiesti - initiat de domnul Primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

D-na Trican Elena

La cheltuieli de personal, daca ne uitam in buget o sa vedem   ca aceasta crestere cu salariile reprezentand salariile este de 100.000 si la fondul de premiere este de 450.000.

As vrea sa stiu ce reprezinta 350.000 alte cheltuieli si ce reprezinta 660.000 lei suma cu care s-a majorat la capitolul lucrarilor de reparatii curente drumuri, prin renuntarea la alte obiective (semaforizare intersectie Nord si intersectia Cantacuzino).

Va multumesc!

Dl Iancu Ion

Eu pregatisem o nota, o sinteza in care era prinsa si aceasta problema.

La Administratia Domeniului Public si Privat Ploiesti s-au marit subventiile pentru cheltuieli curente; pentru reparatia turnului; 600 mil. lei sunt necesari pentru pasajul “Nichita Stanescu”. Daca doamna Trican nu a gasit sumele reflectate in bugetul local, vreau sa va spun ca s-au mai facut reglari intre capitole.

 

 

 

La punctul Baze Sportive cheltuielile de personal scad cu suma de 187.230 mii lei deoarece incepand cu data de 1 martie, odata cu aparitia noilor reglementari privind raporturile de munca, au disparut conventiile civile, acestea fiind inlocuite cu contracte de munca cu timp partial, suportate din fondul de salarii.Diferenta care s-a scazut de la Cheltuieli de personal se va adauga la capitolul Cheltuieli materiale si de servicii .

Din cauza faptului ca respectiva cladire administrativa nu este racordata la reteaua termica a orasului, s-au eliminat cheltuielile cu incalzirea, a crescut cheltuiala cu energia electrica, cheltuiala care se recupereaza in procent de 70% de la chiriasi.

Deasemeni, au scazut cheltuielile cu apa, canal, salubritate deoarece s-a reparat instalatia si reteaua de apa potabila din incinta Hipodromului si s-a incheiat un contract de furnizare a apei potabile cu S.C. Apa Nova Ploiesti.

Costul furniturilor de birou - al imprimatelor necesare desfasurarii activitatii si al rechizitelor strict necesare a scazut cu 3.320 mii lei.

Capitolul Obiecte de inventar si echipament se modifica prin adaugarea sumei de 158 milioane lei sa subcapitolul obiecte de inventar de mica valoare, deoarece sunt necesare scaune, birouri pentru 15 salariati, imprimanta, etc. Nu trebuie sa uitam ca la preluarea Hipodromului, mobilierul era deteriorat si insuficient pentru actualul personal.

Va multumesc.

Dl Mitu Augustin

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       21 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             7

Cu 21 voturi pentru si 7 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Rusu Ioan, Marculescu Catalin, Trican Elena, Nicodim Daniel, Marinescu Mariana, Iancu Simina si Popescu Catalin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli al Administratiei Baze Sportive si de Agrement Ploiesti - initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       21 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             7

Cu 21 voturi pentru si 7 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Rusu Ioan, Marculescu Catalin, Trican Elena, Nicodim Daniel, Marinescu Mariana, Iancu Simina si Popescu Catalin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

 

 

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli al Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” - initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       21 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             7

Cu 21 voturi pentru si 7 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Rusu Ioan, Marculescu Catalin, Trican Elena, Nicodim Daniel, Marinescu Mariana, Iancu Simina si Popescu Catalin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului local al Municipiului Ploiesti - initiat de domnul Primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Marculescu Catalin

La cheltuieli materiale si servicii sa se mareasca la reabilitare cu 10 miliarde.

D-na Trican Elena

Din 27 miliarde conform documentelor s-au decontat numai 2 miliarde si ceva lei.

Deasemenea, doresc sa mi se spuna de ce am alocat inca 13 miliarde ?

Dl Iancu Ion

Bugetul local al municipiului Ploiesti pe anul 2003 a fost aprobat prin Hotãrârea nr. 297/19.12.2002 si rectificat prin Hotãrârea nr. 55/17.03.2003, in conformitate cu prevederile Legii nr. 631/2002 – Legea bugetului de stat pe anul 2003 si Legii nr. 189/1998 – Legea privind finantele publice locale cu toate modificãrile si completãrile ulterioare.

Propunerea de rectificare se datoreazã in principal modificãrilor legislative, precum si modificãrilor intervenite in organigrama Consiliului Local.

De asemenea, propunerea de rectificare se impune si ca urmare a alocãrii de surse de la bugetul de stat pentru finantarea anumitor categorii de cheltuieli.

Astfel in urma adresei Consiliului Judetean Prahova nr. 2619/08.04.2003 se alocã Primãriei Municipiului Ploiesti suma de 27.911.000 mii lei destinatã pentru  stingerea restantelor la energia termicã a familiilor beneficiare de venit minim garantat.

 

 

 

Conform documentatiei intocmite de A.S.S.C. Ploiesti, din aceastã sumã vor fi cheltuiti numai 290.000 mii lei. Intrucât in conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 277/2003, sumele rãmase neutilizate se restituie la fondul de rezervã bugetarã aflat la dispozitia Guvernului pânã la data 30 iunie 2003, bugetul de venituri si cheltuieli al municipiului Ploiesti va fi influentat numai cu aceastã sumã.

Ca  urmare  a  contractelor  de  asociere incheiate intre  Consiliul  Judetean   Prahova si unele consilii locale, se alocã Primãriei municipiului Ploiesti suma de 4.500.000 mii  lei pentru  finantarea  obiectivelor  de  investitii: Reabilitare Parc „Constantin Stere” - 2.000.000 mii lei, Bloc locuinte 33U2 - 2.000.000 mii lei si modernizare drumuri zonã periurbanã - 500.000 mii lei.

De asemenea, bugetul de venituri si cheltuieli al Municipiului Ploiesti este influentat si cu subventiile primite de la MLPTL in suma de 1500000 mii lei pentru finantarea obiectivului „Expertizarea retelei de drumuri publice - str.M.Bravu” si subventiile primite de la bugetul asigurarilor pentru somaj, in vederea finantarii programelor pentru ocuparea temporara a fortei de munca, in suma de 6400000 mii lei.

Bugetul propus spre rectificare ca urmare a influentelor de mai sus se prezinta astfel:

          La venituri - fatã de veniturile totale de 1.577.341.568 mii lei aprobate prin HCL nr. 55/17.03.2003 se propune majorarea acestora cu suma de 59.660.000 mii lei, provenind din:

- majorarea cu suma de 17.570.000 mii lei a impozitului pe profit si cu suma de 16.500.000 mii lei a varsamintelor din profitul net  al regiilor autonome ca urmare a analizei incasarilor la data de 31.05.2003 si a estimarilor pe semestrul II 2003.

- majorarea cu suma de 12.900.000 mii lei a veniturilor din impozite si taxe de la populatie si de la persoanele juridice, ca urmare a analizei incasarilor la data de 31.05.2003 si a estimarilor pana la sfarsitul anului.

- alocarea de surse de la Consiliul Judetean in  suma de 4.500.000 mii lei pentru finantarea obiectivelor de investitii: Bloc 33U2, Modernizare drumuri zona periurbana Ploiesti si Reabilitare Parc Constantin Stere.

- alocarea sumei de 290.000 mii lei pentru stingerea datoriei catre furnizorii de energie termica.

- alocarea de subventii de la MLPTL pentru obiectivul de investitii „expertizarea retelei de drumuri publice” in suma de 1.500.000 mii lei

- alocarea de subventii de la bugetul asigurarilor pentru somaj in vederea finantarii programelor pentru ocuparea temporara a fortei de munca in sumã de 6.400.000 mii lei.

          La capitolul cheltuieli - fatã de prevederea aprobatã prin H.C.L nr.55/17.03.2003, cheltuielile totale se majoreaza  corespunzãtor cu suma de 59.660.000 mii lei, astfel:

La capitolul „Autoritati Publice” - se diminueaza prevederea cu suma de 750.000 mii lei provenind din:

 

 

- diminuarea cu 2.700.000 mii lei a cheltuielilor de personal pentru personalul ce se transfera la Serviciul Public Finante Locale si Administrarea Patrimoniului Ploiesti;

- majorarea cu 750.000 mii lei reprezentand despagubiri civile pentru blocul 36 Laurilor;

- majorarea cu 1.200.000 a cheltuielilor de capital conform anexei 2.

La capitolul “Invãtãmânt”  - se majoreaza prevederea cu suma de 4.872.650 mii lei provenind din majorarea sumei cu 5.000.000 mii lei a reparatiilor curente si diminuarea cu suma de 127.350 mii lei a cheltuielilor de capital conform anexei nr.2. Aceste fonduri suplimentare vor fi folosite pentru executarea lucrarilor de igienizari si placari, reparatii hidroizolatii si invelitori, inlocuire tamplarie, revizia instalatiilor de gaze etc.

La capitolul „Cultura, Religie si actiuni privind  activitatea sportiva si de tineret” - se majoreazã prevederea cu suma de 50.000 mii lei pentru finantarea obiectivului „Sala de sport Milcov” transferatã de la cap. Invãtãmânt unde a fost prevãzutã initial.

La capitolul „Asistenta sociala, alocatii, pensii, ajutoare si indemnizatii „ - se majoreaza prevederea cu suma de 4.690.000 mii lei provenind din majorarea cu 4.400.000 mii lei a sumelor alocate pentru persoanele aflate in programul de ocupare temporara a fortei de munca si din majorarea cu suma de 290.000 mii lei a ajutoarelor pentru incalzirea locuintei , suma alocata de catre Consiliul Judetean Prahova.

La Capitolul „Servicii si dezvoltare Publicã si locuinte ” - se majoreaza prevederea cu suma de 3.317.350 mii lei provenind din:

- majorarea cu suma de 5.960.000 mii lei a cheltuielilor materiale si servicii privind intretinerea si reparatia strazilor ;

- majorarea cu suma de 6.400.000 mii lei a subventiilor astfel: pentru Administratia Domeniului Public si Privat suma de 1.550.000 mii lei si pentru Serviciul Public Finanate Locale si Administrarea Patrimoniului Ploiesti 4.850.000 mii lei, conform bugetelor de venituri si cheltuieli ale aceleiasi unitati;

- majorarea cu suma de 2.000.000 mii lei a transferurilor pentru finantarea programelor pentru ocuparea temporara a fortei de munca (sursa alocata de la AJOFM).

- diminuarea cu suma de 11.042.650 mii lei a cheltuielilor de capital, conform anexei nr.2. Modificarea se datoreazã faptului cã unele obiective au fost transferate la alte capitole de cheltuieli conform clasificatiei bugetare.

          La capitolul „Transporturi si telecomunicatii” - se majoreaza prevederea cu suma de 2.360.000 mii lei provenind din:

- majorarea cu suma de 7.600.000 mii lei a subventiilor pentru acoperirea diferentei de pret si tarif la transportul urban de calatori;

-         diminuarea cu suma de 5.240.000 mii lei a cheltuielilor de capital conform listei de investitii, cheltuieli care vor fi  suportate din bugetul propriu al R.A.T.P. in urma inregistrãrii de rezultate favorabile datoritã aplicãrii mãsurilor de optimizare a activitãtii acestei Regii.

 

 

La capitolul „Fondul pentru garantarea imprumuturilor externe” - se majoreaza prevederea cu suma de 34.070.000 mii lei ca urmare a incasarilor din impozitul pe profit si varsaminte din profitul net al RATSP Ploiesti, sume ce se constituie in fondul pentru garantarea imprumutului BERD.

La capitolul „Cheltuieli cu destinatie speciala” - se majoreaza prevederea cu suma de 11.050.000 mii lei provenind din:

- diminuarea cu suma de 1.350.000 mii lei a taxei speciale, suma ce se regaseste in bugetul de venituri si cheltuieli al Serviciului Public Finanate Locale si Administrarea Patrimoniului Ploiesti;

- majorare cu suma de 1.100.000 mii lei reprezentand taxa contorizare incasata in anul 2003, ce va avea ca destinatie finantarea unor obiective de investitii aferente Administratiei Parcului Memorial Constantin Stere;

- majorarea cu suma de 2.000.000 mii lei a sumei alocate de la Consiliul Judetean pentru obiectivul de investitii Bloc 33 U2;

- diminuarea cu suma de 5.200.000 mii lei a reparatiilor capitale strazi, suma ce s-a transferat la capitolul „Servicii si dezvoltare publica si locuinte”;

- majorarea cu suma de 12.000.000 mii lei a obiectivului de investitii „Reabilitare iluminat public”, suma transferata de la capitolul „Servicii si dezvoltare publica si locuinte”;

- majorarea cu suma de 2.500.000 mii lei a cheltuielilor pentru finantarea obiectivului de investitii „Modernizare drumuri zona periurbana Ploiesti” - 500.000 mii lei si „Reabilitare Parc Constantin Stere” - 2.000.000 mii lei, sume alocate de catre Consiliul Judetean Prahova.

Va multumesc!

Dl Primar

Incep prin a va spune ca de azi, Consiliul Local al Municipiului Ploiesti devine una dintre cele mai importante structuri ale administratiei publice din Romania. Consiliul Local Ploiesti administreaza 14 structuri functionale: Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, Regia Autonoma de Termoficare si Servicii Publice Ploiesti, S.C. “Hale si Piete” S.A., Oficiul “Public Proiect”, Administratia Domeniului Public si Privat Ploiesti, Administratia Baze Sportive si de Agrement, Administratia Parcului Memorial “Constrantin Stere”, Serviciul Public Finante Locale si Administrare Patrimoniu Ploiesti. Administratia Serviciilor Social Comunitare, Teatrul "Toma Caragiu" Ploiesti, Filarmonica “Paul Constantinescu Ploiesti, Casa de Cultura Ploiesti, Termoelectrica Ploiesti si S.C. “Apa Nova” Ploiesti.

Executivul conteaza foarte mult pe dumneavoastra, sa ajutati pentru o administrare eficienta.

In acest moment incercam sa administram cat mai bine scolile, spitalele, dispensarele.

Incercam sa gestionam eficient reparatiile, in alt mod decat s-a facut pana acum, nu cu 50 de firme in 50 de scoli si sa ducem catre aceste scoli cat mai multi bani.

 

 

 

Incercam sa rezolvam problema blocului din str. Laurilor.

Va propunem o gestionare a municipiului cat mai eficienta si nu transformarea acestuia intr-o tinta electorala.

Dl Mitu Augustin

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       20 voturi

Cine este impotriva ?                 1 vot

Daca se abtine cineva ?             7 abtineri

Cu 21 voturi pentru si 7 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Rusu Ioan, Marculescu Catalin, Trican Elena, Nicodim Daniel, Marinescu Mariana, Iancu Simina si Popescu Catalin si un vot impotriva, acela al domnului consilier Lupu Cristian, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind transformarea unor contracte de asociere si colaborare intr-un contract de inchiriere – initiat de domnul Primar.”

Fata de forma initiala, s-au facut unele modificari, modificari care le aveti fiecare in mapa de sedinta.

Fata de acest proiect de hotarare, sunt interventii ?

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       27 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

De mentionat ca domnul consilier Popescu Catalin nu a votat deoarece a parasit sala in timpul votului.

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind instrainarea unui teren situat in Ploiesti, str. Rosiori, nr. 32 – initiat de domnii consilieri Nemes Constantin, Dinu Savu si Mitu Augustin.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       26 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             2 abtineri

Cu 26 voturi pentru si doua abtineri, acelea ale domnilor consilieri Marculescu Catalin si Trican Elena, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

 

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind instrainarea unui teren situat in Ploiesti, str. Gheorghe Doja, nr. 154A – initiat de domnii consilieri Nemes Constantin, Dinu Savu si Mitu Augustin.

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     22 voturi

Cine este impotriva ?                 2 voturi

Daca se abtine cineva ?             4 abtineri

Cu 22 voturi pentru, 2 voturi impotriva, acelea ale domnilor consilieri Marinescu Mariana si Popescu Catalin si 4 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Rusu Ioan, Lupu Cristian, Trican Elena si Marculescu Catalin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind modificarea art. 1 din Hotararea Consiliului Local al Municipiului Ploiesti nr. 97/2002 – initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind concesionarea directa a terenului in suprafata de 10,87 mp, amplasat in Ploiesti, strada Rares Voda, nr. 8, in vederea extinderii constructiei proprietatea doamnei Pavel Teodora – initiat de domnul consilier Nemes Constantin.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

 

 

Dl Popescu Catalin

La punctul nr. 14 cred ca s-a gresit numaratoarea voturilor, deoarece in acel moment in sala nu erau 28 de consilieri, unii erau iesiti.

Dl Mitu Augustin

Au votat 28 de consilieri. Au fost 22 voturi pentru, doua voturi impotriva si patru abtineri.

Dl Popescu Catalin

Deci domnul Nicodim nu a fost in sala.

D-na Maria Magdalena Mazalu

Impotriva au votat doamna Marinescu si dumneavoastra domnule Popescu, iar abtineri, au fost patru, acelea ale domnilor Rusu Ioan, Lupu Cristian, Trican Elena si Marculescu Catalin.

Deci va rog sa ma credeti, este foarte greu sa urmaresc daca cineva iese din sala si cand se reintoarce. Nu a anuntat nimeni ca nu participa la vot. De multe ori nici nu se ridica mana sa vedem in ce fel se voteaza si ati vazut ca trebuie sa intreb.

Dl Popescu Catalin

Ce se intampla aici? Vedem care este mai rapid ?

Dl Mitu Augustin

Domnule consilier, acest proiect de hotarare a fost supus la vot acum aproximativ un sfert de ora, iar secretariatul tehnic aceste voturi le-au consemnat.

 

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind trecerea terenului aferent blocului 121F situat in Ploiesti, cartier Enachita Vacarescu, strada Spatar Milescu, catre Agentia Nationala a Locuintei – initiat de domnul consilier Nemes Constantin.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

 

 

 

 

“Proiect de hotarare privind aprobarea documentatiei tehnico-economice a obiectivului de investitii “ Strada Mihai Bravu nr. 159, bloc 41B – Ploiesti” – initiat de domnul consilier Nemes Constantin.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind trecerea terenului aferent blocului 41B situat in Ploiesti, str. Mihai Bravu nr. 159 catre Agentia Nationala a Locuintei – initiat de domnul consilier Nemes Constantin.

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind transmiterea imobilelor situate in Ploiesti, strada Mihai Eminescu nr. 4 – 6 si Bulevardul Independentei nr. 18 din domeniul public al Municipiului Ploiesti in domeniul public al judetului Prahova – initiat de domnul Primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Popescu Catalin

Inca de la inceputul discutiilor privind transformare Spitalului "Sfintii Petru si Pavel" au fost multe controverse.

Aceste controverse au avut la baza opiniile cetatenilor. Sigur, deciziile luate nu au tinut cont de aceste opinii, iar noi, Consiliul Local, trebuie sa tinem cont de aceste opinii, deoarece reprezentam cetatenii.

In aceasta hotarare, in textul ei, apare reorganizarea spitalului “Sfintii Petru si Pavel”  acesta masura de reorganizare luata in mod pripit de catre doamna Ministru a Sanatatii, dat fiind faptul ca o pacienta a murit acum catva timp. Aceasta decizie nu este in asentimentul cetatenilor acestui oras.

 

 

 

 

 

Nu este conform intereselor cetatenilor Municipiului Ploiesti.

In plus, fata de aceasta situatie, exista si o decizie a Curtii de Apel Ploiesti din 30 iunie 2003 prin care se suspenda masura de reorganizare.

In calitate de consilier municipal, de reprezentant al cetatenilor acestui municipiu, nu sunt de acord cu acest proiect de hotarare, deoarece  nu este conform intereselor cetatenilor Municipiului Ploiesti.

Dl Primar

Cea mai in masura sa va dea un raspuns este doamna Roman.

Interventia care o fac este din punctul de vedere al unui administrator. Eu cred ca ar fi bine ca dupa aceasta sedinta ar fi bine sa mergem impreuna sa vedeti cum arata spitalul de boli infectioase. Dupa ce vom vedea cum arata spitalul de boli infectioase, sunt sigur ca vom vedea altfel acest proiect de hotarare. In acest moment se face un transfer de patrimoniu, noi nu avem posibilitatea materiala sa scoatem spitalul de boli infectioase din starea in care este, nu avem resurse.

Deci, ceea ce ni s-a intins ca mana de ajutor, eu va invit sa discutam strict pe ceea ce legea ne confera ca si competenta, sa administram patrimoniul care il preluam, sa putem identifica spatii pentru medicii de familie care au fost evacuati.

Haideti sa nu ne bagam peste decizii de natura medicala unde nu ne pricepem. Nu mi-am permis sa le comentez, deoarece nu ma pricep la asa ceva si v-as propune sa nu intram peste ceva la care nu ne pricepem.

Dl Mitu Augustin

Scoatem din textul proiectului de hotarare sintagma “in vederea reorganizarii Spitalului Municipal “Sfintii Petru si Pavel” ca Spital Judetean de Pediatrie.”

Supunem la vot aceasta modificare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, aceasta modificare a fost aprobata.

Supunem la vot proiectul de hotarare in ansamblu, cu modificarea aprobata:

Cine este pentru ?                     18 voturi

Cine este impotriva ?                 7 voturi

Daca se abtine cineva ?             3 abtineri

Cu 18 voturi pentru, 7 voturi impotriva, acelea ale domnilor consilieri Teodorescu Iulian, Vasilescu Adrian, Rusu Ioan, Iancu Simina, Popescu Catalin, Marinescu Mariana si Nicodim Daniel si 3 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Marculescu Catalin, Lupu Cristian si Trican Elena, acest proiect de hotarare nu a fost aprobat.

 

* * *

 

 

 

 

 

 

Dl Primar

Vreau sa va spun ca din nou s-a votat impotriva interesului public.

Imi pare rau daca se crede ca in acest fel vor merge bine lucrurile.

Va fac din nou propunerea sa mergeti sa vizitati Spitalul de Boli Infectioase, sa vedeti starea in care este si categoric va veti schimba parerea si va veti fi dorit sa fi votat pentru acest proiect de hotarare.

Nu am absolut nici un fel de interes in preluarea acestui spital, desi s-au vehiculat fel si fel de zvonuri in acest sens.

Va multumesc.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind includerea unor terenuri in “Inventarul bunurilor care alcatuiesc domeniul privat al municipiului Ploiesti” – initiat de domnul Primar.

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind aprobarea Regulamentului Serviciului de alimentare cu apa potabila in Municipiul Ploiesti – initiat de domnii consilieri Eparu Ion si Stan Ion.”

Cine se inscrie la cuvant ?

D-na Maria Magdalena Mazalu

Daca imi permiteti, inaintea sedintei ati primit fiecare niste modificari atat la Regulamentul Serviciului de alimentare cu apa potabila , cat si pentru Regulamentul Serviciului de canalizare in Municipiul Ploiesti. Nu sunt modificari de esenta dar erau necesare.

Dl Rusu Ioan

Am doar o singura observatie.

La art. 20.4 , legal ca si la Electrica este permis sa fie si subconsumatori, sa se poata face si cu acestia un contract. Acest contract se face cu acordul operatorului, beneficiarului si subbeneficiarului. Deci, nu neaparat o separatie tehnica.

 

 

 

 

 

 

D-na Anca Grigore

Am facut aceasta specificatie tocmai datorita numarului foarte mare de reclamatii pe care le-am primit.

Dl Oprea Nicolae

Acolo unde separatia tehnica nu este posibila, beneficiarul poate incheia un contract cu asociatia de proprietari. Acolo unde din punct de vedere tehnic nu este posibila separarea, se poate merge pe aceasta solutie. Propuneti sa completam Regulamentul serviciului de alimentare cu apa potabila.

Dl Rusu Ioan

La art. 20.4 – “ Agenţii economici care folosesc spaţiile cu destinaţie de locuinţă în scopuri comerciale au obligaţia de a solicita şi realiza executarea unui branşament propriu sau a unei separaţii tehnice. Daca din punct de vedere tehnic, separarea nu este posibila, se poate incheia si contract cu un subconsumator numai cu acordul operatorului, al beneficiarului si a subbeneficiarului.”

Dl Mitu Augustin

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot modificarea propusa de domnul consilier Rusu Ioan:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, aceasta propunere a fost aprobata.

Supunem la vot proiectul de hotarare in ansamblu, cu completarea deja aprobata:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind aprobarea Regulamentului Serviciului de canalizare in Municipiul Ploiesti – initiat de domnii consilieri Eparu Ion si Stan Ion.”

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Rusu Ioan

Propun ca la art. 46.2 , litera “e” sa se completeze astfel:

“ Refuzul de a permite personalului operatorului sa verifice instalatia interioara, cu un preaviz scris de 5 zile lucratoare;”

 

 

 

 

Dl Mitu Augustin

Supunem la vot completarea propusa de domnul consilier Rusu Ioan:

Cine ste pentru ?                       28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, aceasta propunere a fost aprobata.

Supunem la vot proiectul de hotarare in ansamblu, cu completarea aprobata:

Cine este pentru ?                      28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, aceast proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind modificarea anexei nr. 1 la Hotararea Consiliului Local al Municipiului Ploiesti nr. 31/2003 pentru aprobarea Regulamentului Curselor de Trap organizate pe Hipodromul Ploiesti - initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, aceast proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“ Proiect de hotararea privind vanzarea spatiilor cu destinatia de locuinta aflate in patrimoniul privat al municipiului Ploiesti de catre S.C. CONTI S.A. Ploiesti – initiat de domnul Primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

D-na Marinescu Mariana

Vanzarea spatiilor cu destinatia de locuinta sa se faca prin Oficiul “Public Proiect”.

D-na Maria Magdalena Mazalu

Acesta este si una dintre dorintele noastre, dar in acest moment, nu avem competenta sa vindem in rate si nici nu suntem pregatiti pentru asa ceva.

D-na Marinescu Mariana

Haideti sa mai amanam atunci acest proiect de hotarare si sa vindem prin “Public Proiect”.

 

 

 

Dl Primar

In acest moment nu avem capacitatea sa facem acest lucru

Dl Mitu Augustin

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind repartizarea de locuinte din fondul municipiului Ploiesti – initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva?                  -

Daca se abtine cineva?              -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind depozitarea pamantului excedentar si a altor materiale inerte pe amplasamentul fostei rampe de gunoi Teleajen – initiat de domnul Primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Catalin Popescu

Vreau sa fac o propunere de modificare la art. 3  in sensul diminuarii tarifului de la 3 USD la 1,5 USD/tona pentru depozitare.

Cei 3 USD/tona depozitata ca transportata, nu vad implicarea.

Trebuie sa spunem ca este vorba numai de depozitare.

Dl Sandulescu Cristian

Aveti dreptate, dar trebuie sa intelegeti ca pentru toate acestea trebuiesc facute niste lucrari, imprejmuire, etc. Din calculele facute, acest tarif ar fi acoperitor.

Dl Oprea Nicolae

Obligatia consiliilor locale si a primariilor, obligatie la care se refera acest proiect de hotarare, este stricta, priveste numai deseurile provenite din constructii.

 

 

 

 

 

 

Dupa foarte multe studii de amplasare, de locatie, sigur ca nu vom face un secret ca acesti bani proveniti din tariful perceput pentru depozitare, au o singura destinatie, in primul rand de a amenaja aceasta rampa de deseuri inerte si in al doilea rand pentru inchiderea rampei de gunoi Teleajen.

Sa nu uitam ca tariful perceput la rampa Boldesti este de 5,25 USD/tona. Noi facem de fapt o concurenta rampei Boldesti.

Am dat aceasta explicatie in ideea de a va face sa intelegeti ca avem nevoie de aceste deseuri inerte.

La art. 3 sa spunem  - “contravaloarea in lei a 3 USD/tona depozitata.”

Dl Mitu Augustin

Avem o propunere a domnului consilier Popescu Catalin de modificare a tarifului prevazut la art. 3, in sesnul diminuarii acesteia la 1,5 USD/tona depozitata.

Supunem la vot aceasta propunere:

Cine este pentru ?                     7 voturi

Cine este impotriva ?                 20 voturi

Daca se abtine cineva ?             1 abtinere

Cu 7 voturi pentru, 20 voturi impotriva si 1 abtinere, aceasta propunere nu a fost aprobata.

 

*

 

Dl Mitu Augustin

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     26voturi

Cine este impotriva ?                 1 vot

Daca se abtine cineva ?             1 abtinere

Cu 26 voturi pentru, un vot impotriva, acela al doamnei consilier Marinescu Mariana si o abtinere, aceea a domnului consilier Rusu Ioan, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

“Proiect de hotarare privind aprobarea listei beneficiarilor de abonamente gratuite pentru transportul urban cu mijloace de transport in comun – initiat de domnul Primar.”

D-na Maria Magdalena Mazalu

Legea nr. 519/2002 privind aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 102/1999, prevede expres in art. 20, alin. 2 faptul ca drepturile acordate conform prevederilor art. 18, lit. "j" si art. 19, lit. "g", se suporta din bugetele locale. In acest sens va propun ca art. 1 sa sune astfel:

 

 

 

 

"Aproba listele beneficiarilor de abonamente gratuite pentru transportul urban cu mijloace de transport in comun, pentru persoanele cu handicap accentuat si grav, precum si pentru asistentii personali sau insotitorii acestora, pentru luna iulie, conform anexei care face parte integranta din prezenta."

Dl Mitu Augustin

Este bine venita aceasta completare.

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si aanume:

“Proiect de hotarare privind constituirea comisiei de atestare a administratorilor din cadrul asociatiilor de proprietari – initiat de domnul Primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

D-na Maria Magdalena Mazalu

Comisia cuprinde urmatoarele persoane:

Doamna Luminita Gaborfi, doamna Carmen Musat, domnul Pavel Florin de la Serviciul Auditare Interna si doi reprezentanti ai Uniunii Asociatiilor de Proprietari,

Dl Catalin Popescu

Nu ma fac decat mesagerul colegilor din consiliul local si care solicita ca aceasta comisie sa fie intarita cu consilieri reprezentanti ai PNL, PD si PRM.

Dl Stan Ion

Nu este o comisie politica. Nu vad rostul numirii unor domni consilieri in aceasta comisie, nici macar eu. In aceasta comisie, normal este sa fie desemnati specialisti.

Dl Primar

Domnul Stan poate veni cu propuneri.

Dl Stan Ion

Eu propun ca in locul meu sa fie desemnat domnul avocat Rosu care este de la Uniunea Asociatiilor de Proprietari.

Dupa cum stiti, Uniunea Asociatiilor de Proprietari a organizat niste cursuri de formare a administratorilor asociatiilor de locatari/proprietari care sunt tinute de domnul Pavel, domnul Rosu. Cele doua doamne desemnate din patrea Uniunii Asociatiilor de Proprietari, sunt de profesie jurist, iar cealalta economist.

 

 

 

 

Nu-i altceva de facut aici, decat o munca in plus.

Propun ca respectiva comisie de atestare sa fie in urmatoarea componenta :

-         Luminita Gaborfi – Director Directia Administratie Publica, Juridic – Contencios

-         Carmen Musat – Director Directia Organizare, Control, Comunicare

-         Florentin Pavel – Sef Serviciu Auditare Interna

-         Chiva Daniela – Biroul Relatia cu asociatiile de proprietari

-         Cristian Rosu – Reprezentant Uniunea Asociatiilor de Proprietari

-         Mihali Mihaela – Reprezentant Uniunea Asociatiilor de Proprietari

-         Sambotin Simona – Reprezentant Uniunea Asociatiilor de Proprietari

Dl Mitu Augustin

Supunem la vot propunerea domnului Stan Ion :

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, aceasta propunere a fost aprobata

Supunem la vot proiectul de hotarare in ansamblu :

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume :

“Proiect de hotarare privind aprobarea unui numar de 25 posturi de muncitori necalificati sezonieri, subventionate de Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca Prahova, prin fonduri nerambursabile acordate de Banca Mondiala – initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume :

“Proiect de hotarare privind infratirea dintre Municipiul Ploiesti – Romania si Orasul Padova – Italia – initiat de domnul Primar.”

 

 

 

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume :

“Proiect de hotarare privind infratirea dintre Municipiul Ploiesti – Romania si Orasul Zaragoza – Spania – initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

Dl Primar

Vreau sa-mi fac autocritica in fata Consiliului Local, poate pana acum nu am facut prea mult, de acum inainte sa incercam sa incurajam cat mai mult participarea membrilor Consiliului Local la diverse actiuni desfasurate in strainatate.

Asta numai pentru promovarea unei imagini favorabile a Municipiului Ploiesti in afara tarii.

Dl Popescu Catalin

Nu cred ca am sa apuc sa merg vreodata in strainatate pe banii publici.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume :

“Proiect de  hotarare privind solutionarea cererilor de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri ale bugetului local formulate de Maghiaru Maria, Radu Aurelia, Florea C. Constantin, Hristea Aurelia, Calin Zamfira, Dumitru Pantelimon, Petre Ioan, Mihaila Iulia si Balasica Anca Daniela – initiat de domnii consilieri Dinu Savu, Rusu Ioan, Dinu Ioan, Oneata Nastase si Mitu Augustin.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

 

 

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume :

“Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu JOHNSON CONTROLS S.A., Parcul Industrial CRINGUL LUI BOT, Ploiesti – initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume :

“Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu CONSTRUIRE CENTRU AGREMENT RECUPERARE PENTRU SPORTIVI, str. APELOR nr. 17, Ploiesti – initiat de domnul Primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume :

“Proiect de hotarare privind trecerea in domeniul public al municipiului Ploiesti a unor bunuri imobile – initiat de domnul consilier Draghici Costica. 

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Draghici Costica

Unitatea militara despre care este vorba, nu este cea de pe strada Torcatori, ci cea de pe strada Gheorghe Doja.

Dupa parerea mea, preluarea acesteia este o performanta.

          Imobilul intre U.M.01375, U.M.01536 si cartierul de blocuri din str.Cosminele ( zona dintre str.Gh.Gr.Cantacuzino si str.Marasesti ) are o suprafata de aprox. 58.000 mp, din care suprafata construita aprox.1.800 mp, constand dintr-un numar de 5 (cinci) pavilioane si alte anexe construite (punct control, magazie metalica, WC, etc.) si suprafata libera de 56.200 mp.

 

 

 

          Imobilul dispune de alei betonate si pietruite delimitate prin gard viu, suprafata libera fiind plantata cu pomi fructiferi, arbori ornamentali si arbusti.

          Prin modul de amplasare a constructiilor si bogatia vegetatiei, locatia poate fi amenajata cu cheltuieli minime pentru destinatia de camin de batrani, avand in vedere ca municipiul Ploiesti nu dispune la aceasta data de un asemeneea obiectiv de interes public major.

          Imobilul situat intre UM 01375, UM 01536 si cartierul de blocuri Paltinis, identificat, are o suprafata totala de aproximativ 13.000 mp din care suprafata construita 555 mp, constand dintr-un numar de 6 constructii (anexe zootehnice) si teren liber in suprafata de 12.445 mp.

Acest amplasamentul a fost destinat gospodariei agrozootehnice.

Fiind situat in imediata apropiere a cartierului Paltinis, amplasamentul poate fi folosit in realizarea programului de constructii de locuinte, respectiv construirea de locuinte prin credite ipotecare sau construirea de locuinte pentru tineri in regim de inchiriere.

Apreciem necesara si oportuna cererea de trecere din domeniul public al statului in domeniul public al municipiului Ploiesti si administrarea Consiliului Local

As vrea sa-i multumesc domnului director Bratosin pentru contributia la aceasta preluare, salutam modul in care a actionat.

Trebuie sa dam cat mai urgent curs acestui proiect de hotarare.

Haideti sa gasim resurse sa punem in functiune cat mai urgent acest camin de batrani.

Dl Mitu Augustin

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     28 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Mitu Augustin

Urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei  este rubrica “Diverse “

Cine se inscrie la cuvant ?

Dl Eparu Ion

O interventie scurta cu privire la comentariile unui coleg vizavi de un proiect de hotarare puus astazi in discutie.

Astazi, doua proiecte de hotarari care vizeaza administrarea domeniului public si privat al municipiului Ploiesti au fost contestate si l-as ruga pe domnul director Sandulescu Cristian sa ii puna la dispozitie domnului consilier Popescu Catalin fundamentarea acestor preturi.

Astfel, cred ca vom scapa de niste comentarii inutile.

 

 

 

 

D-na Trican Elena

Solicitam sa ni se puna la dispozitie procesul – verbal al acestei sedinte sa vedem nominal cine a votat impotriva si cine s-a abtinut la proiectul de hotarare de la punctul 14.

O alta problema ar fi aceea ca in sedinta viitoare sa fim informati de numarul beneficiarilor ai venitului minim garantat.

Pentru Administratia Domeniului Public si Privat Ploiesti, ce inseamna cheltuieli cu munca vie?

D-na Maria Magdalena Mazalu

Referitor la proiectul de hotarare de la punctul 14, eu nu exclud posibilitatea de a gresi dar trebuie sa recunoasteti ca ar trebui ca si dumneavoastra sa reactionati, sa anuntati daca parasiti sala si nu participati la vot sau daca cineva nu se aude strigat, pentru ca la voturile impotriva si la abtineri nominalizez fiecare persoana. In ceea ce priveste votul exprimat la acest punct, s-a consemnat si inregistrat ca pentru acest punct, voturile exprimate sunt:

22 voturi pentru, 2 voturi impotriva, acelea ale domnilor consilieri Marinescu Mariana si Popescu Catalin si 4 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Rusu Ioan, Lupu Cristian, Trican Elena si Marculescu Catalin.

Dl Mitu Augustin

Acestea fiind problemele de la ordinea de zi, declar sedinta inchisa, multumindu-va pentru colaborare.

 

 

* * *

 

Epuizandu-se problemele de la ordinea de zi, sedinta a luat sfarsit, drept pentru care s-a intocmit prezentul proces - verbal intr-un singur exemplar.

 

 

 

 

PRESEDINTE DE SEDINTA,                           SECRETAR,

       Mitu Augustin                                 Maria Magdalena Mazalu