Hotărârea nr. 151/2001
Hotararea nr. 151 privind infiintarea serviciului de interes local denumit “PUBLIC PROIECT” – Oficiul municipal pentru proiectare in constructii, urbanism si evaluari imobiliare – initiata de domnul Primar.HOTARAREA Nr.
151
Privind infiintarea serviciului de interes local denumit “PUBLIC PROIECT”
- Oficiul municipal pentru proiectare in
constructii, urbanism si evaluari imobiliare
Consiliul Local al municipiului Ploiesti;
Vazand Raportul de specialitate
si Expunerea de motive a domnului primar Emil Calota, prin care se propune
infiintarea serviciului public de interes local denumit “PUBLIC PROIECT”- Oficiul municipal pentru
proiectare in constructii, urbanism si evaluari imobiliare si
In temeiul Art. 38, lit.i.
Art.87 si Art. 88 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala;
H
O T A R A S T E:
Art. 1 |
Infiintarea serviciului
public de interes local denumit “PUBLIC PROIECT” - Oficiul municipal pentru
proiectare in constructii, urbanism, evaluari imobiliare; |
Art. 2 |
Aproba Regulamentul de organizare si
functionare al serviciului “PUBLIC
PROIECT” conform Anexei nr.5 ce face parte
integranta din prezenta
hotarare; |
Art. 3 |
Aproba organigrama ( Anexa nr.1), statul
de functii si numarul de personal
(Anexa nr.2), pentru serviciul public
ce fac parte integranta din prezenta
hotarare, incepand cu 01.07.2001 |
Art. 4 |
Aproba bugetul de venituri si cheltuieli
pe perioada 01.07.- 01.12.2001 conform Anexei nr. 3 ce face parte
integranta din prezenta hotarare; |
Art. 5 |
Aproba
tarifele pentru serviciile
prestate conform Anexei nr. 4 ce face
parte integranta din prezenta hotarare; |
Art. 6 |
Dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventar necesare
inceperii activitatii se va asigura prin redistribuire din patrimoniul
municipiului Ploiesti prin transfer in administrare in mod gratuit. |
Art. 7 |
Abiliteaza Primarul Municipiului Ploiesti
sa numeasca pe perioada determinata Directorul Serviciului public “PUBLIC PROIECT” si sa organizeze concurs pentru ocuparea
postului, in conditiile legii. |
Art. 8 |
Directia Administratie Publica, Juridic,
Relatii cu Publicul, Serviciul
Resurse Umane si Directia Economica vor aduce la indeplinire prevederile prezentei
hotarari. |
Data in Ploiesti, astazi, 19 iunie 2001 Preşedinte de sedinta, Ioan Dumitrescu |
Contrasemneaza, Secretar, Maria Magdalena
Mazalu |
Anexa nr. 2
OFICIUL “PUBLIC PROIECT”
STATUL DE FUNCŢII
Marca |
PozF |
Studii |
Cat. |
Clasa |
NUME
COMPARTIMENT |
FUNCTIA |
10 |
1 |
S |
I-A |
|
DIRECTOR |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
20 |
3 |
S |
I |
|
RESURSE UMANE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
30 |
3 |
M |
|
I |
RESURSE UMANE |
INSPECTOR |
40 |
5 |
S |
I |
|
JURIDIC |
CONSILIER JURIDIC |
50 |
5 |
S |
I |
D |
JURIDIC |
CONSILIER JURIDIC |
60 |
7 |
S |
I-A |
|
FINANCIAR-CONTABILITATE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
70 |
7 |
S |
I |
|
FINANCIAR-CONTABILITATE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
80 |
7 |
S |
I |
|
FINANCIAR-CONTABILITATE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
90 |
7 |
M |
|
I |
FINANCIAR-CONTABILITATE |
INSPECTOR |
100 |
7 |
M |
|
I |
FINANCIAR-CONTABILITATE |
CASIER |
110 |
9 |
S |
I-A |
|
MARKETING,RELATII CU PUBLICUL |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
115 |
9 |
S |
I |
|
MARKETING,RELATII CU PUBLICUL |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
120 |
9 |
S |
I |
|
MARKETING,RELATII CU PUBLICUL |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
130 |
9 |
M |
|
I |
MARKETING,RELATII CU PUBLICUL |
INSPECTOR |
140 |
9 |
M |
|
I |
MARKETING,RELATII CU PUBLICUL |
REFERENT |
150 |
9 |
M |
|
I |
MARKETING,RELATII CU PUBLICUL |
REFERENT |
160 |
10 |
M |
|
I |
SECRETARIAT,REGISTRATURA,ARHIVA, APROVIZIONARE,PROTECTIA MUNCII |
ARHIVAR |
170 |
10 |
M |
|
I |
SECRETARIAT,REGISTRATURA,ARHIVA, APROVIZIONARE,PROTECTIA MUNCII |
STENODACTILOGRAF |
180 |
10 |
M |
|
I |
SECRETARIAT,REGISTRATURA,ARHIVA, APROVIZIONARE,PROTECTIA MUNCII |
MAGAZIONER |
190 |
10 |
M |
|
I |
SECRETARIAT,REGISTRATURA,ARHIVA, APROVIZIONARE,PROTECTIA MUNCII |
FUNCTIONAR |
193 |
10 |
|
|
|
SECRETARIAT,REGISTRATURA,ARHIVA, APROVIZIONARE,PROTECTIA MUNCII |
CURIER |
195 |
10 |
|
|
|
SECRETARIAT,REGISTRATURA,ARHIVA, APROVIZIONARE,PROTECTIA MUNCII |
CURIER |
200 |
11 |
S |
I-A |
|
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
210 |
11 |
S |
I |
|
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
220 |
11 |
S |
I |
|
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
230 |
11 |
S |
I |
|
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
240 |
11 |
S |
I |
|
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
250 |
11 |
M |
|
I |
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR |
260 |
11 |
M |
|
I |
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR |
270 |
11 |
M |
|
I |
AVIZE,ACORDURI,AUTORIZATII |
INSPECTOR |
280 |
13 |
S |
I-A |
|
IMOBILIAR |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
290 |
15 |
S |
I-A |
|
DOCUMENTATII CADASTRALE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
300 |
15 |
S |
I |
|
DOCUMENTATII CADASTRALE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
310 |
15 |
S |
I |
|
DOCUMENTATII CADASTRALE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
320 |
15 |
M |
|
I |
DOCUMENTATII CADASTRALE |
INSPECTOR |
330 |
15 |
M |
|
I |
DOCUMENTATII CADASTRALE |
INSPECTOR |
340 |
17 |
S |
I-A |
|
CONSULTANTA IMOBILIARA |
CONSILIER |
350 |
17 |
S |
I |
|
CONSULTANTA IMOBILIARA |
CONSILIER |
360 |
17 |
S |
I |
|
CONSULTANTA IMOBILIARA |
CONSILIER |
370 |
17 |
S |
I |
|
CONSULTANTA IMOBILIARA |
CONSILIER |
380 |
19 |
S |
I-A |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
390 |
19 |
S |
I |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
400 |
19 |
S |
I |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
410 |
19 |
S |
I |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
420 |
19 |
S |
I |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
430 |
19 |
S |
I |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
440 |
19 |
S |
I |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
450 |
19 |
S |
I |
|
PROIECTARE |
INSPECTOR DE SPECIALITATE |
460 |
19 |
SSD |
I-A |
|
PROIECTARE |
REFERENT DE SPECIALITATE |
470 |
19 |
M |
|
I |
PROIECTARE |
INSPECTOR |
480 |
19 |
M |
|
I |
PROIECTARE |
INSPECTOR |
490 |
19 |
M |
|
I |
PROIECTARE |
INSPECTOR |
Anexa nr. 3
OFICIUL “PUBLIC PROIECT”
BUGETUL VENITURI SI CHELTUIELI ANUL 2001
Nr.
crt |
Denumire |
TRIM
I |
TRIM
II |
TRIM
III |
TRIM
IV |
TOTAL mii lei |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Venituri totale (A+B) |
|
|
|
|
|
2. |
A. Venituri curente |
|
|
|
|
|
3. |
Venituri din activitatea de baza |
|
|
|
|
|
4. |
B. Alocatii bugetare |
|
|
|
|
|
5. |
Cheltuieli totale (A+B) |
|
|
|
|
|
6. |
A. Cheltuieli curente (I +II) |
|
|
|
|
|
7. |
Titlul I 02. Cheltuieli de personal |
|
|
|
|
|
8. |
10.Cheltuieli cu salariile |
|
|
|
|
|
9. |
10.01. Salarii de baza |
|
|
|
|
|
10. |
10.02. Salarii de merit |
|
|
|
|
|
11. |
10.03. Indemnizatii de conducere |
|
|
|
|
|
12. |
10.04. Spor vechime |
|
|
|
|
|
13. |
10.05. Spor conditii de munca |
|
|
|
|
|
14. |
10.06. Salarii platite cu ora |
|
|
|
|
|
15. |
10.07. Fond premiere |
|
|
|
|
|
16. |
10.08. Alte drepturi salariale |
|
|
|
|
|
17. |
10.09.Conventii civile |
|
|
|
|
|
18. |
11. C.A.S. |
|
|
|
|
|
19. |
12. Somaj |
|
|
|
|
|
20. |
13. Sanatate |
|
|
|
|
|
21. |
14. Deplasari, detasari |
|
|
|
|
|
22. |
TITLUL II 20. Cheltuieli materiale si de servicii |
|
|
|
|
|
23. |
22. Hrana |
|
|
|
|
|
24. |
22.03. Tichete de masa |
|
|
|
|
|
25. |
24.Cheltuieli intret. si gospod. |
|
|
|
|
|
26. |
24.01. Incalzire |
|
|
|
|
|
27. |
24.02. Iluminat |
|
|
|
|
|
28. |
24.03. Apa canal |
|
|
|
|
|
29. |
24.04. Posta, telefon , fax |
|
|
|
|
|
30. |
24.05. Furnituri birou |
|
|
|
|
|
31. |
24.06. Materiale pentru curatenie |
|
|
|
|
|
32. |
24.07. Alte materiale si prestari servicii |
|
|
|
|
|
33. |
25. Materiale si prestari servicii cu
caracter functional |
|
|
|
|
|
34. |
26. Obiecte de inventar si echipament |
|
|
70 000 |
10 000 |
80 000 |
35. |
26.02. Echipament |
|
|
|
|
|
36. |
26.03. Alte obiecte de inventar |
|
|
|
|
|
37. |
27.Reparatii curente |
|
|
|
|
|
38. |
28.Reparatii capitale |
|
|
|
|
|
39. |
29.Carti si publicatii |
|
|
4 000 |
2 000 |
6 000 |
40. |
30. Alte cheltuieli |
|
|
|
|
|
41. |
30.01. Calificari, perfectionari |
|
|
30 000 |
30 000 |
60 000 |
42. |
30.02. Protocol |
|
|
2 000 |
1 000 |
3 000 |
43. |
30.03. Protectia muncii |
|
|
6 000 |
- |
6 000 |
44. |
30.07. Alte cheltuieli conform legii |
|
|
30 000 |
20 000 |
50 000 |
45. |
TITLUL VII |
|
|
|
|
|
46. |
B. 70. Cheltuieli de capital |
|
|
1 250 000 |
455 000 |
1 705 000 |
47. |
74. Investitii ale institutiei publice
autofinantata |
|
|
1 250 000 |
455 000 |
1 705 000 |
Anexa nr. 4
OFICIUL “PUBLIC PROIECT”
TARIFE APROBATE IN CONSILIUL LOCAL PLOIESTI
VALABILE LA 1 IUNIE 2001
Nr. crt |
DENUMIREA
SERVICIULUI |
UM |
TARIF
EXISTENT ( lei ) |
1. |
TARIFARE PROIECTARE |
LEI/ora |
30.000 |
2. |
TARIFARE CONSULTANTA
IMOBILIARA SI INTOCMIRE EVALUARI |
LEI/ora |
50.000 |
3. |
URMARIRE EXECUTIE
PENTRU PROIECTE INTOCMITE |
% |
20% din valoarea proiectului tehnic |
4. |
OBTINERE AVIZE |
% |
10% din valoarea
totala perceputa de emitentii de avize, dar nu mai putin de 100.000 lei |
5. |
LEGATORIE DOSAR SINA HARTIE XEROX A 4 HARTIE XEROX A 3 CALC EDITARE PLOTTER |
LEI/BUC LEI/BUC LEI/BUC LEI/MP LEI/MP |
1500.00
210.00
370.00
35000.00 150000.00 |
Tarifele nu contin TVA.
NOTA DE FUNDAMENTARE PENTRU TARIFELE PROPUSE
La constituirea tarifelor pentru proiectare au fost respectate
prevederile Ordinului nr.11N/1994 aprobate de MLPAT si incadrarile salariale
ale personalului angajat in aparatul propriu al Primariei municipiului
Ploiesti.
Tarifele vor fi actualizate pe parcursul activitatii conform
legislatiei si se vor reglementa ca si cuantum pe parcursul desfasurarii
activitatii.
Tarifele propuse au fost prevazute in functie si de tarifele percepute
de diverse institutii cu acest gen de activitate ( CONSPROIECT, persoane
autorizate, O.J.C.G.C. Prahova, societati comerciale de prestari servicii,
etc.), cat si costurile calculate de Serviciul Contabilitate pentru caiete de
sarcini intocmite in cadrul DUATC.
Anexa nr. 5
OFICIUL “PUBLIC PROIECT”
REGULAMENT
de
organizare si functionare ca unitate bugetara cu Personalitate juridica
in
subordinea Primariei municipiului Ploiesti a serviciului “PUBLIC PROIECT”
-
Oficiu municipal pentru proiectare in constructii, urbanism si evaluari
imobiliare
Capitolul I. PREVEDERI GENERALE
Articolul
1
Serviciul public de interes local
denumit “PUBLIC PROIECT”- Oficiul municipal pentru proiectare in constructii,
urbanism si evaluari imobiliare este infiintat prin Hotararea Consiliului Local
nr 151/19 iunie 2001.
Articolul 2
Oficiul “Public Proiect” este unitate bugetara
cu personalitate juridica in subordinea Consiliului Local si gestioneaza
mijloacele fixe si obiectele de inventar primite in folosinta sau le
achizitioneaza din fondurile proprii, in scopul realizarii activitatii sale.
Articolul 3
Oficiul “PUBLIC PROIECT” isi desfasoara
activitatea pe baza de programe de buget de venituri si cheltuieli proprii,
aprobat anual de Consiliul Local si organizeaza si conduce evidenta contabila,
atat a veniturilor pe domenii si pe feluri de activitati, cat si a platilor de
casa si a cheltuielilor efective pe domenii de activitate si categorii de
activitati, iar in cazul acestora, pe articole si alineate prevazute in
clasificatia functionala si economica, potrivit bugetului aprobat in
conformitate cu prevederile pct. nr.160 si 168 din Regulamentul privind
aplicarea Legii contabilitatii nr.82/1991 republicata in 2001 aprobat prin HGR
704/1993.
Articolul
4
Finantarea cheltuielilor
curente de exploatare ale Oficiului se asigura diferentiat pe domenii si feluri
de activitati prevazute la articolul de mai jos, din urmatoarele surse:
a)
venituri
extrabugetare – realizate din activitatea proprie desfasurata – prestari
servicii pentru care se incaseaza tarife si taxe legal stabilite, aprobate prin
hotarare de Consiliu Local;
b)
transferuri din
bugetul Consiliului Local Ploiesti
Aceste transferuri se
acorda numai in cazul in care costurile prevazute in bugetul Oficiului depasesc
veniturile estimate, calculate pe baza tarifelor aprobate in Consiliu Local.
Pentru efectuarea si
controlul operatiunilor financiar – banesti privind incasarea veniturilor si
achitarea datoriilor proprii, Oficiul are cont propriu disponibil la Trezoreria
municipiului Ploiesti.
Articolul
5
Finantarea cheltuielilor
de capital necesare dezvoltarii si functionarii Oficiului “PUBLIC PROIECT” se
asigura de catre Consiliul Local Ploiesti, in limita fondurilor aprobate in
bugetul propriu de venituri si cheltuieli.
Articolul
6
Excedentele rezultate
din executia bugetului propriu se regularizeaza la sfarsitul anului cu bugetul
local, in limita sumelor primite de la acesta.
Articolul
7
In cazul in care
finantarea se asigura integral din venituri extrabugetare, soldurile anuale
rezultate din executia bugetului propriu raman la dispozitia oficiului urmand a
fi folosite cu aceeasi destinatie, raportandu-se in anul urmator.
Articolul
8
In cazul in care Oficiul
“Public Proiect” realizeaza
venituri mai mari decat cheltuielile, la 31 decembrie excedentul poate ramane
in proportie de 30% la dispozitia acestuia, pentru cheltuielile immediate ale
anului urmator.
Articolul
9
In cursul exercitiului
financiar se pot face rectificari ale bugetului de venituri si cheltuieli si in
cazul aparitiei de goluri de casa se pot acorda subventii din bugetul local,
acestea urmand a se regulariza ulterior, pana la inchiderea exercitiului
financiar respectiv.
Articolul
10
Contabilitatea
patrimoniului oficiului, a veniturilor si cheltuielilor acestuia, organizata si
condusa pana la nivel de dare de seama inclusiv, este parte componenta a
contabilitatii generale a Consiliului Local al municipiului Ploiesti.
Corespunzator celor de
mai sus, Oficiul intocmeste si preda serviciului buget – contabilitate:
-
lunar - balanta de
verificare a conturilor sintetice;
-
trimestrial, cumulat
de la inceputul anului si anual - contul de executie cu anexele prevazute de
normele aprobate de Ministerul Finantelor pentru institutiile publice finantate
din bugetul local si din venituri extrabugetare.
Articolul 11
Oficiul “PUBLIC PROIECT”
este condus de un director numit prin hotarare de Consiliu Local, la propunerea
primarului, in urma sustinerii unui concurs organizat confom Legii nr.30/1990
privind angajarea personalului pe baza de competenta, HG nr.281/1993,precum si
prevedrile Legii nr.154/1998 cu modificarile si completarile ulterioare.
Articolul 12
Sediul Oficiului “PUBLIC PROIECT “ este situat in
municipiul Ploiesti, str. Stefan Greceanu nr.9
CAPITOLUL II.
OBIECTUL DE ACTIVITATE AL OFICIULUI
“PUBLIC PROIECT”
Articolul 13
Obiectul de activitate al Oficiului
“PUBLIC PROIECT” include urmatoarele :
COD CAEN |
DENUMIRE: |
752 |
Obtinerea avizelor ce stau la baza autorizatiei de construire de
la toti emitentii de avize ; |
742 |
Elaborarea
documentatiilor anexe la cererea pentru eliberarea acordului unic; |
742 |
Intocmirea
documentatiilor specifice pentru eliberarea autorizatiilor de functionare a
unitatilor productive sau prestatoare de servicii; |
752 |
Obtinerea avizelor de la emitentii de avize pe baza documentatiilor intocmite conform punctului 3; |
7420 |
Intocmirea documentatiilor de urbanism |
7420 |
Intocmirea proiecte tehnice de executie in
constructii; |
7012 |
Intocmirea documentatiilor cadastrale pentru
cartea funciara si alte documentatii specifice activitatii de cadastru |
703 |
Evaluari proprietati imobiliare |
7414 |
Consultanta in domeniul tranzactiilor
imobiliare; |
742 |
Studii de prefezabilitate, fezabilitate in
domeniul constructiilor; |
7420 |
Studii de impact asupra mediului pe baza
obtinerii acreditarilor prevazute de legislatia in vigoare pentru acest tip
de activitate; |
7483 |
Alte activitati in domeniu. |
7483 |
Activitati de multiplicare, copiere. |
CAPITOLUL
III. STRUCTURA ORGANIZATORICA, SARCINILE, ATRIBUTIILE SI RASPUNDERILE
CONDUCATORILOR
Corespunzator obiectului de activitate prevazut in
Articolul 8, precum si a sarcinilor si atributiilor ce revin conducatorilor de activitati
functionale, Oficiul “PUBLIC PROIECT” este organizat structural in
compartimente functionale (birouri si servicii).
Articolul 14
ATRIBUTIILE DIRECTORULUI
Directorul conduce activitatea curenta si reprezinta
Oficiul in relatiile cu alte institutii publice locale, agenti economici si
alte persoane juridice si fizice. Din
punct de vedere administrativ directorul este subordonat direct primarului
municipiului Ploiesti.
Directorul are dreptul sa semneze actele de
angajare, de cheltiueli curente, comenzi, contracte si conventii, dispozitii de
plata in numerar din contul disponibil deschis la Trezoreria Ploiesti precum si
documentele si actele privind veniturile proprii ale Oficiului.
Semnarea de catre director a actelor in
cauza va fi facuta numai daca acestea au fost verificate si avizate pentru
controlul financiar preventiv de
catre seful serviciului contabilitate – financiar al Oficiului.
Principalele atributii, sarcini si
raspunderi ale directorului Oficiului
“PUBLIC PROIECT” sunt urmatoarele:
a)
intocmeste
proiectul programului anual de activitati pe sectoarele prevazute la articolul
13 si pe ansamblu;
b)
intocmeste
proiectul bugetului de venituri si cheltuieli propriu corelat cu proiectul
bugetului de venituri si cheltuieli al
municipiului in vederea supunerii lui spre aprobarea Consiliului Local de catre
primar;
c)
coordoneaza
defalcarea programului de activitati si bugetul aferent pe trimestre pentru
fiecare activitate in parte si stabileste masurile necesare indeplinirii
acestora, transmitandu-le ca sarcini conducatorilor de compartimente
functionale ;
d)
stabileste
masurile necesare asigurarii integritatii bunurilor matreriale administrate,
inclusiv in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor, controleaza modul in
care acestea sunt indeplinite si ia masurile ce se impun potrivit legii
impotriva personalului subordonat aflat in culpa;
e)
aproba
graficele de activitate lunara ale serviciilor si asigura aprovizionarea
materialelor, pieselor, obiectivelor de inventar, carburantilor, etc., necesare
desfasurarii activitatii si controleaza zilnic modul lor de aplicare;
f)
organizeaza
predarea lucrarilor si serviciilor la Consiliul Local si la terti, intocmirea
documentelor legale in vederea incasarii C/V acestora si urmareste zilnic
stadiul realizarii veniturilor pe care fiecare activitate in parte;
g)
urmareste
respectarea normelor de protectie si securitate a muncii si stabileste masuri
specifice avtivitatii prprii de productie si securitate ;
h)
supravegheaza
modul de folosire a timpului efectiv de lucru al pesonalului angajat al
Oficiului si controleaza modul de aplicare a prevederilor Codului Muncii si a
prezentului Regulament pentru asigurarea disciplinei in munca precum si a
celorlalte reglementari legale privind respectarea drepturilor salaiatilor;
i)
impreuna cu
seful Biroului Personal organizeaza concursuri pentru ocuparea posturilor
vacante in limita organigramei aprobate;
j)
aproba
avansarea pe grade (trepte) profesionale si gradatii, premierea personalului in
conformitate cu normele legale;
k)
analizeaza
lunar executia bugetului de venituri si cheltuieli pe baza datelor din
contabilitate si dispune masuri suplimentare in vederea cresterii eficientei
economice a activitatii Oficiului, ridicarea calitatii serviciilor prestate si
reducerea cheltuielilor;
Articolul 15
Compartimentele prevazute in preambulul art.
15 au atributii stabilite dupa cum urmeaza :
15.1
Biroul Resurse
Umane ( 1+1)
Intocmeste Statul de functii cuprinand
posturile pe categorii de personal, in limita numarului de posturi aprobat prin
hotarare de Consiliul Local.
Intocmeste si tine evidenta la zi a
Contractelor individuale de Munca ale angajatilor.
Contractele individuale de munca vor fi
semnate de directorul Oficiului.
Intocmeste si pastreza Carnetele de munca si
opereaza in aceste toate modificarile intervenite in situatia angajatilor.
Intocmeste, cu respectarea prevederilor
legale si aprobarea directorului Oficiului, toate documentele necesare:
-
angajarii;
-
pensionarii;
-
transferului;
-
incetarii
activitatii
Organizeaza
concursurile pentru ocuparea posturilor vacante in conformitate cu
prevederile legale in vigoare, precum si concursurile sau examenele, dupa caz,
de avansare ale angajatilor.
Pentru angajarea personalului de conducere,
va organiza concursul, iar comisia de verificare a cunostintelor de
specialitate va fi numita prin dispozitia primarului municipiului.
Comisia de verificare a cunostintelor de
specialitate va fi numita prin decizia directorului oficiului.
Verifica si preda Serviciului Financiar –
Contabilitate, foile de prezenta ale angajatilor, avizate de sefii de
compartimente.
Inainteaza lunar Serviciului Financiar –
Contabilitate un exemplar din statul de personal cu toate modificarile
intervenite in drepturile salariale ale angajatilor, semnat de directorul
Oficiului.
Sefului Biroului resurse umane este
subordonat directorului Oficiului.
15.2. BIROUL JURIDIC (1+1)
Seful Biroului Juridic organizeaza
activitatea specifica compartimentlui si raspunde pentru legalitatea
documentelr eliberate de Oficiul “Public Proiect “ si este subordonat
directorului Oficiului.
Colaboreaza cu toate compartimentele Oficiului
“Public roiect “ si cu Directia de specialitate din cadrul Primariei.
15.3. SERVICIUL
FINANCIAR-CONTABILITATE ( 1 +4)
Atributiile specifice Serviciului Financiar – Contabilitate
Seful serviciului financiar – contabilitate
organizeaza si conduce evidenta contabila in conformitate cu prevederile Legii
82/1991 si normele specifice M.F. pentru care:
-
intocmeste
proiectul bugetului de venituri si cheltuieli impreuna cu directorul si
participarea personala a celorlalti conducatori de compartimente, cu fundamentarea corespunzatoare a veniturilor si
cheltuielilor pentru fiecare activitate in parte;
-
exercita
controlul financiar preventiv in conformitate cu normele legale; este in drept
sa respinga la viza actele al caror obiect si forma nu sunt in concordanta cu
prevederile legii; ia masuri ca actele reprezentand cheltuieli efectuate fara
viza de control preventiv sa nu se inregistreze pe costurile Oficiului si sa
sesizeze in scris pe directorul Oficiului pentru efectuarea cercetarilor si
stabilirea persoanelor raspunzatoare de producerea prejudiciului in vederea
intocmirii actelor de imputare si recuperare;
-
organizeaza
evidenta contabila a creantelor (clienti si debitori), emiterea
documentelor legale pentru
incasarea la termenele prevazute in actele
-
care au
generat creantele in cauza si urmarirea incasarii acestora inclusiv majorarile
legale de intarziere;
-
asigura
participarea personalului contabil la efectuarea inventarierii anuale a
patrimoniului si stabilirea diferentelor (plusuri si minusuri) rezultate in
urma acesteia;
-
verifica si
avizeaza cu privire la legalitatea propunerilor comisiei de inventariere in
legatura cu modul de suportare a minusurilor de inventar si opereaza in
contabilitate inregistrarile de de regularizare a diferentelor;
-
asigura
intocmirea statelor de plata a salariilor si alte drepturi legale cuvenite
salariatilor in cadrul Oficiului pe baza listelor de pontaj si a statelor de
functiuni din care se preiau elementele componente privind incadrarea si
salarizarea angajatilor; semneaza statele de plata pentru control preventiv.
-
Intocmeste
contractele privind prestarile de servicii executate in cadrul Oficiului pe
baza tarifarilor prezentate de compartimentele de executie a lucrarilor si
verifica respectarea Hotararii de consiliu Local in cea ce priveste aprobarea
tarifelor practicate de Oficiu.
-
Intocmeste
lunar deconturile privind costurile efective aferente lucrarilor si serviciilor
presate de Oficiu; se ingrijeste de obtinerea confirmarii lucrarilor de catre
serviciile de specialitate ale Consiliului Local.
-
Intocmeste
lunar balanta de verificare a conturilor contabile si sintetice si execuita de
casa a bugetului oficiului pe perioada cumulata de la inceputul anului curent,
iar trimestrial darea de seama contabila privind veniturile si cheltuielile;
-
Prezinta
situatiile si documentele la controlul Curtii de Conturi.
15.4.
SERVICIUL MARKETING, RELATII CU PUBLICUL (1+ 9)
In cadrul acestui
serviciu se desfasoara activitatea de marketing- Relatii cu publicul (1 +5 angajati), absolut necesara in conditiile
functionarii serviciului public pe criterii de rentabilitate. Pe baza unui marketing
adecvat se pot lua decizii cu privire la inbunatatirea serviciilor prestate si
impactul acestora in opinia publica.
Serviciului marketing ii
este subordonat Biroul secretariat, registratura,arhiva, aprovizionare,
protectia muncii ( 4 persoane)
Preluarea solicitarilor
se face prin registratura cu achitarea tarifelor stabilite prin Hotarare de
Consiliu Local la caseria proprie. Solicitarile sunt transmise la Serviciul
Avize, acordului autorizatii spre
analiza, iar dupa rezolvarea acestora tot prin registratura sunt returnate
solicitantilor.
Secretara asigura
activitatea de secretariat, director si colaboreaza cu toate compartimentele
serviciului public.
Aprovizionarea asigura
buna functionare a Oficiului in ceea ce priveste, dotarea cu materiale pe baza
materialului necesar intocmit de compartimente aprobat de director si care se incadreaza in bugetul
aprobat de Consiliul Local la acest
capitol. Unul dintre salariatii acestui Birou se ocupa si de protectia muncii.
La arhiva sunt pastrate
lucrarile intocmite de compartimente si corespondenta cu solicitari.
Acest serviciu este
subordonat directorului si colaboreaza pe orizontala cu toate compartimentele
Oficiului “Public Proiect”.
15.5. SERVICIUL AVIZE, ACORDURI,
AUTORIZATII (1+7)
Primeste documentatia
depusa la registratura care consta in solicitari pentru obtinerea avizelor de
la emitentii de avize. Se analizeaza documentatia depusa si se intocmeste un
exemplar pentru a fi depus la fiecare emitent de avize spre analiza pe baza
protocolului ce urmeaza a fi incheiat intre Primaria municipiului Ploiesti si
acestia.
Se desfasoara sedinte
saptamanale, in care se reunesc la sediul Serviciului public, emitentii de
avize si se elibereaza acordul unic ce sta la baza autorizatiei de construire.
Pentru proiectele care
nu contin documentatia tehnica aferenta cererilor de avize se pot semna
contracte de proiectare cu Oficiul “Public Proiect” pe baza tarifelor aprobate
de Consiliul Local.
In acelasi mod se procedeaza
si pentru obtinerea autorizatiilor de functionare. Intocmeste tarifarea pentru
planurile pe care le executa.
Serviciul este
subordonat directorului si colaboreaza cu toate compartimentele Oficiului
“Public Proiect “.
15.6. SERVICIUL IMOBILIAR – CONSULTANTA, EVALUARI,
DOCUMENTATII
15.6.1.
BIROU DOCUMENTATII CADASTRALE (1+4)
Intocmeste
documentatiile specifice pentru inscrierea la cartea funciara a actelor de
vanzare – cumparare, bunuri imobile, pe bazasolicitarilor primite la
registratura.
Biroul este subordonat
sefului de serviciu si colaboreaza cu serviciul marketing, relatii cu publicul,
serviciul financiar contabil, serviciul
resurse umane.
15.6.2.
BIROU EVALUARI PROPRIETATI IMOBILIARE SI CONSULTANTA IN DOMENIU (1+3)
Specialistii in evaluari
proprietati imobiliare intocmesc evaluari imobiliare si acorda asistenta
tehnica pentru tranzactii imobiliare in baza tarifelor aprobate de Consiliul
local.
Cele doua birouri
colaboreaza intre ele, sunt subordonate sefului de serviciu imobiliar respectiv
directorului oficiului Public Proiect. Colaboreaza cu toate serviciile
oficiului Public Proiect si cu Directia de Urbanism, Amenajarea Teritoriului si
Cadastru din cadrul Primariei municipiului Ploiesti.
15.7.
serviciul
proiectare
Seful Serviciului Proiectare coordoneaza si urmareste executarea proiectelor pe specialitatile: arhitectura, constructii, rezistenta, instalatii, drumuri,etc. in baza contractelor incheiate de Serviciul financiar-contabilitate.
In cadrul acestei acitivtati se stabileste
cu beneficiarul tema de proiectare, prezentandu-I acestuia tarifarea lucrarilor
ce urmeaza fi executate in baza tarifelor aprobate prin Hotarare de Consiliu
Local.
Asigura urmarirea lucrarilor de executie pentru
proiectele intocmite si raspunde pentru corectitudinea acestora in ceea ce
priveste inacdrarea in normativele tehnice in vigoare.
Prin statutul Oficiului “Public Proiect” se
confera drept de semnatura specialistilor care vor functiona in cadrul Serviciului
proiectare pentru proiectele ce le executa si care vor fi puse in opera.
Serviciul Proiectare este subordonat
directorului si colaboreaza cu toate compartimentele Oficiuluui “Public
Proiect”
Capitolul Iv.
DISPOZITII FINALE
Articolul 16
Controlul activitatii
economico – financiare a Oficiului se exercita de catre institutiile statului
abilitate in acest sens.
Articolul
17
Litigiile de orice fel
cu terte persoane juridice sau fizice in care Oficiul este parte vor fi
preluate spre solutionare de catre Biroul Juridic al acestuia.
Articolul 18
Prezentul regulament de
organizare si functionare va fi aprobat printr-o hotarare de Consiliu Local.
Articolul
19
Acest regulament poate
fi modificat ori de cate ori necesitatile legale de organizare si disciplina
muncii in serviciu o solicita.
Articolul
20
Toti salariatii serviciului sunt obligati sa
cunoasca si sa respecte prevederile prezentului regulament.
Articolul 21
Prezentul regulament se
completeaza cu celelalte reglementari legale.