Hotărârea nr. 14/2020
Aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul "Reabilitare imobil din strada Alexandru Ioan Cuza nr. 24 in vederea infiintarii unei crese"ROMÂNIA
JUDEȚUL GALAȚI
MUNICIPIUL GALAȚI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A nr. 14
din 30.01.2020
privind aprobarea indicatorilor tehnico - economici pentru obiectivul “Reabilitare imobil din strada Alexandru Ioan Cuza nr. 24 în vederea înființării unei creșe”
Inițiator: Primarul municipiului Galați, Ionuț-Florin Pucheanu
Numărul și data depunerii proiectului de hotărâre: 8/15.01.2020
Consiliul local al Municipiului Galați, întrunit în ședință ordinară, în data de 30.01.2020;
Având în vedere referatul de aprobare nr. 7990/15.01.2020, al inițiatorului-Primarul municipiului Galați, Ionuț-Florin Pucheanu;
Având în vedere raportul comun de specialitate nr. 7993/15.01.2020, al Direcției Dezvoltare Infrastructură și Lucrări Publice și al Direcției Financiar Contabilitate;
Având în vedere raportul de avizare al Comisiei buget-finanțe, administrarea domeniului public și privat al municipiului Galați;
Având în vedere dispozițiile art. 2, lit. e), art. 5, alin. (1), lit. b) și art. 9 din Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, coroborate cu cele ale art. 44, alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere dispozițiile art. 129 alin. (1), alin (2), lit. b), alin. (4), lit d) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139, alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O TĂ R Ă Ș T E:
Art. 1 - Se aprobă documentația de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul “Reabilitare imobil din strada Alexandru Ioan Cuza nr. 24 în vederea înființării unei creșe”, având principalii indicatori tehnico-economici prevăzuți în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 - Primarul Municipiului Galați se împuternicește cu ducerea la îndeplinire a prevederilor acestei hotărâri.
Art. 3 - Secretarul general al municipiului Galați va asigura transmiterea și publicitatea prezentei hotărâri.
Președinte de ședință,
Contrasemnează,
Secretar General,
ANEXA LA H.C.L. NR. 14/30.01.2020 Prin proiect se prevede amenajarea spatiului cu destinatia de cresa, astfel incât sa fie create copiilor si cadrelor didactice un mediu educational care sa le ofere confortul minim si sa permita desfasurarea unui proces instructiv-educativ eficient.
Prin proiect se prevad urmatoarele lucrări:
-consolidarea elementelor, refacerea hidroizolatiei la fundatii, desfacerea tencuielilor degradate;
-recompartimentarea spatiilor in vederea asigurarii spatiilor necesare functionarii în bune conditii a cresei;
-realizarea unei șarpante noi din lemn ignifugat;
-reabilitare termică: realizare termosistem, lucrări de termoizolare a plăcii peste pamânt si subsol, înlocuirea tâmplariei exterioare;
-reabilitarea si modernizarea instalatiilor existente electrice prin înlocuirea corpurilor de iluminat cu unele cu LED, montare panouri solare fotovoltaice;
-montare centrala termica noua;
-inocuirea totala a instalatiei de incalzire centrala , a instalatiei de apa calda menajera, reabilitarea retelelor exterioare de apa-canalizare, reabilitarea instalatiilor sanitare; -realizarea unei scari metalice exterioare de evacuare;
-refacerea finisajelor interioare si exterioare; -lucrari necesare autorizarii ISU-instalatie de semnalizare și alarmare în caz de incendiu; -sistematizare verticală: refacere trotuare degradate, montare bănci și cosuri de gunoi, refacere spații verzi, amenajare rampa pentru persoane cu dizabilitati;
Având in vedere destinatia spatiului se vor prevedea dotari specifice: mobilier pentru copii, echipamente joc, lift.
Proiectul este propus pentru finantare prin POR 2014-2020-Axa prioritara 9-Sprijinirea regenerarii economice si sociale a comunitatilor defavorizate din mediul urban-Prioritatea de investitii 9.1 - Dezvoltare locală sub responsabilitatea comunității (DLRC).
PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI: Valoarea totală a investiției: 2.783.240,30 lei
Din care C+M: 2.162.198,41 lei
Capacități: -Suprafața teren -S= 460 mp
-Suprafata construita - 306 mp -regim de inaltime: Subsol+Parter+1Etaj -montare centrala termica-1 buc -instalatii termice, electrice, sanitare, apa-canal
Durata de realizare a investitiei: 12 luni Sursa de finanțare: buget local/imprumut, fonduri europene Anexăm Devizul General corespunzator acestui proiect.
Președinte de ședință,
Proiectant,
SC BIA CONSPROIECT SRL
RO 29523300
DEVIZ GENERAL al obiectivului de investiții
REABILITAREA IMOBIL DIN STRADA ALEXANDRU IOAN CUZA
NR. 24 IN VEDEREA ÎNFIINȚĂRII UNEI CRESE
Nr. crt. |
Denumirea capitolelor și subcapitolelor de cheltuieli |
Valoarea (exclusiv TVA) |
TVA |
Valoarea (inclusiv TVA) |
Lei |
Lei |
Lei | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
CAPITOLUL 1 | ||||
Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului | ||||
1.1 |
Obținerea terenului |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1.2 |
Amenajarea terenului |
41363,56 |
7859,08 |
49222,63 |
1.3 |
Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului Ia starea inițială |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1.4 |
Cheltuieli pentru relocarea/protecția utilităților |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
TOTAL CAPITOLUL 1 |
41363,56 |
7859,08 |
49222,63 | |
CAPITOLUL 2 |
S- ■ ■ | |||
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții | ||||
2 |
Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții |
15000,00 |
2850,00 |
17850,00 |
TOTAL CAPITOLUL 2 |
15000,00 |
2850,00 |
17850,00 | |
CAPITOLUL 3 | ||||
Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică | ||||
3.1 |
Studii |
2490,00 |
473,10 |
2963,10 |
3.1.1 |
Studii de teren |
2490,00 |
473,10 |
2963,10 |
3.1.2 |
Raport privind impactul asupra mediului |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3.1.3 |
Alte studii specifice |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3.2 |
Documentații-suport și cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri și autorizații |
500,00 |
95,00 |
595,00 |
3.3 |
Expertiză tehnică |
5000,00 |
950,00 |
5950,00 |
3.4 |
Certificarea performanței energetice și auditul energetic al clădirilor |
3000,00 |
570,00 |
3570,00 |
3.5 |
Proiectare |
59000,00 |
11210,00 |
70210,00 |
3.5.1 |
Temă de proiectare |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3.5.2 |
Studiu de prefezabiiitate |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3.5.3 |
Studiu de fezabilitate/documentație de avizare a lucrărilor de intervenții și deviz general |
14000,00 |
2660,00 |
16660,00 |
3.5.4 |
Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor |
15000,00 |
2850,00 |
17850,00 |
3.5.5 |
Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție |
10000,00 |
1900,00 |
11900,00 |
3.5.6 |
Proiect tehnic și detalii de execuție |
I 20000,00 |
3800,00 |
23800,00 |
3.6 |
Organizarea procedurilor de achiziție |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3.7 |
Consultanță |
13000,00 |
2470,00 |
15470,00 |
3.7.1 |
Managementul de proiect pentru obiectivul de investiții |
9000,00 |
1710,00 |
10710,00 |
3.7.2 |
Auditul finaciar |
4000,00 |
760,00 |
4760,00 |
3.8 |
Asistență tehnică |
21500,00 |
4085,00 |
25585,00 |
3.8.1 |
Asistență tehnică din partea proiectantului |
2500,00 |
475,00 |
2975,00 |
3.8.1.1 |
pe perioada de execuție a lucrărilor |
2000,00 |
380,00 |
2380,00 |
3.8.1.2 |
pentru participarea proiectantului Ia fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, avizat de către Inspectoratul de Stat în Const |
500,00 |
95,00 |
595,00 |
3.8.2 |
Dirigenție de șantier |
19000,00 |
3610,00 |
22610 |
TOTAL CAPITOLUL 3 |
104490,00 |
19853,10 |
124343,10 | |
CAPITOLUL 4 | ||||
Cheltuieli pentru investiția de bază | ||||
4.1 |
Construcții și.instalații |
1721741,28 |
327130,84 |
2048872,12 |
4.2 |
Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale |
6420,19 |
1219,84 |
7640,03 |
4.3 |
Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj |
65901,50 |
12521,29 |
78422,79 |
4.4 |
Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care nu necesită montaj și echipamente de transport |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
4.5 |
Dotări |
138999,90 |
26409,98 |
165409,88 |
4.6 |
Active necorporale |
10000,00 |
1900,00 |
11900,00 |
TOTAL CAPITOLUL 4 |
1943062,88 |
369181,95 |
2312244,82 | |
CAPITOLUL 5 | ||||
Alte cheltuieli | ||||
5.1 |
Organizare de șantier |
32448,42 |
6165,20 |
38613,62 |
5.1.1 |
Lucrări de construcții pentru organizarea șantierului |
32448,42 |
6165,20 |
38613,62 |
5.1.2 |
Cheltuieli conexe organizării șantierului |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
5.2 |
Comisioane, cote, taxe, costul creditului |
19986,69 |
0,00 |
19986,69 |
5.2.1 |
Comisioanele și dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
5.2.2 |
Cota aferentă ISC pentru controlul calității lucrărilor de construcții |
9084,86 |
0,00 |
9084,86 |
5.2.3 |
Cota aferentă ISC pentru controlul statului în amenajarea teritoriului, urbanism și pentru autorizarea lucrărilor de construcții |
1816,97 |
0,00 |
1816,97 |
5.2.4 |
Cota aferentă Casei Sociale a Constructorilor -CSC |
9084,86 |
0,00 |
9084,86 |
5.2.5 |
Taxe pentru acorduri, avize conforme și autorizația de construire/desființare |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
5.3 |
Cheltuieli diverse și neprevăzute |
181697,00 |
34522,43 |
216219,43 |
5.4 |
Cheltuieli pentru informare și publicitate |
4000,00 |
760,00 |
4760,00 |
TOTAL CAPITOLUL 5 |
238132,11 |
41447,63 |
279579,74 | |
CAPITOLUL 8 | ||||
Cheltuieli pentru probe tehnologice și teste | ||||
6.1 |
Pregătirea personalului de exploatare |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
6.2 |
Probe tehnologice și teste |
0,00 |
0,00 |
0,00 | |
TOTAL CAPITOLUL 6 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
TOTAL GENERAL: |
2342048,55 |
441191,75 |
^783240,30 |
din care: C+M (1.2,1.3,1.4, 2, 4.1, 4.2, 5.1.1) |
1816973,46 |
345224,95 |
^162,198,41 |
Data: 27.09.2019
întocmit,
Sef Proiect
Ing. Agrigoroae Dorin
<? »
«cowsproiect^.1
Vzi