Hotărârea nr. 12/2013
HOTARARE PRIVIND MODIFICAREA SI COMPLETAREA HCL NR. 150/2010 PRIVIND APROBAREA STATULUI D EFUNCTII SI ORGANIGRAMEI APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI MUNICIPIULUI CONSTANTA SI INSTITUTIILOR PUBLICE DIN SUBORDINEA CONSILIULUI LOCAL CONSTANTAROMÂNIA
JUDEȚUL CONSTANȚA
MUNICIPIUL CONSTANȚA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea HCL nr. 150/2010 privind aprobarea statului de funcții și organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Constanța și instituțiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanța
Consiliul Local al Municipiului Constanța, întrunit în ședința ordinară din data
de //.
Luând în dezbatere expunerea de motive înregistrată sub nr. , prezentată de domnul primar Radu Ștefan MAZĂRE, Referatul de
aprobare nr. S 11329/08.02.2013 al Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local, avizul Comisiei nr. 1 - de studii, prognoze economico-sociale, buget finanțe și administrarea domeniului public și privat al Municipiului Constanța și avizul Comisiei nr. 5 - pentru administrația publică, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățeanului;
Având în vedere prevederile art. 100 și ale art. 107 alin. (1) lit. b) și c), alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Ținând seama de avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 5407/2013;
în conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. b) și ale art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE
Art. 1 - Se modifică HCL nr. 150/2010 privind aprobarea statului de funcții și organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Constanța și instituțiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanța, cu modificările și completările ulterioare, după cum urmează:
a) articolul 1 lit. b) va avea următorul cuprins:
„ b) 253 posturi utilizate în cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța din care 239 funcții publice și 14 funcții contractuale, conform anexelor 3 și 4 care fac parte integrantă la prezenta hotărâre."
b) anexele nr. 3, 4 și 7 se modifică și se înlocuiesc cu anexele 1, 2 și 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 Celelalte prevederi ale HCL nr. 150/2010, cu modificările și completările ulterioare, rămân neschimbate.
Art. 3 - Compartimentul comisiilor de specialitate ale Consiliului Local va comunica prezenta, Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local în vederea aducerii ei la îndeplinire, o va aduce la cunoștință publică prin grija secretarului Municipiului Constanța, și spre știință Instituției Prefectului Județului Constanța.
Adoptată de l/ consilieri din 27 membri.
PREȘEDINTELE DE ȘEDINȚĂ,
CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR,
M a rcel^Ejjiaetle
CONSTANȚA Nr. /
Anexa nr. 1 la HCL nr.
(Anexa nr. 3 la HCL nr. 150/2010)
SERVICIUL PUBLIC DE IMPOZITE, TAXE ȘI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL CONSTANȚA ORGANIGRAMĂ 253
Anexa nr. 2 la HCL nr.
(Anexa nr. 4 la HCL nr. 150/2010)
STAT DE FUNCȚII
Nr. crt. |
Funcția publică de execuție |
Funcția publică de conducere |
Funcția contractuală de execuție |
Funcția contractuală de conducere |
Clasa |
Categorie |
Gradul |
Nr. posturi |
Funcții publice |
Funcții contractuale |
Total general |
Conducere | |||||||||||
1 |
director executiv | ||||||||||
2 |
director executiv adj. |
2 | |||||||||
Serviciul Control Financiar Preventiv Propriu | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
I |
conducere |
1 | |||||||
2 |
consilier |
- |
I |
execuție |
superior |
2 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
5 | |||||
4 |
inspector |
I |
execuție |
principal |
7 | ||||||
5 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
3 | |||||
5 |
18 | ||||||||||
Serviciul Juridic | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
consilier juridic |
- |
I |
execuție |
principal |
1 | |||||
3 |
consilier iuridic |
- |
I |
execuție |
asistent |
2 | |||||
4 |
inspector* |
- |
I |
execuție |
superior |
1 | |||||
5 |
inspector* |
- |
I |
execuție |
principal |
1 | |||||
6 |
inspector* |
I |
execuție |
asistent |
1 | ||||||
7 |
referent* |
- |
III |
execuție |
asistent |
1 | |||||
7 |
8 |
Serviciul Achiziții Publice | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
consilier juridic |
I |
execuție |
principal |
1 | ||||||
3 |
consilier juridic |
- |
I |
execuție |
asistent |
1 | |||||
4 |
consilier juridic |
- |
I |
execuție |
debutant |
1 | |||||
5 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
3 | |||||
6 |
inspector |
- |
I |
execuție |
debutant |
1 | |||||
6 |
8 | ||||||||||
Serviciul Financiar-Contabilitate | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
1 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
2 | |||||
4 |
inspector |
I |
execuție |
asistent |
3 | ||||||
5 |
referent |
- |
III |
execuție |
debutant |
1 | |||||
5 |
8 | ||||||||||
Serviciul Resurse Umane | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
1 | |||||
3 |
inspector |
I |
execuție |
principal |
2 | ||||||
4 |
inspector |
I |
execuție |
asistent |
4 | ||||||
5 |
referent |
III |
execuție |
debutant |
1 | ||||||
5 |
8 | ||||||||||
Serviciul Management Integrat | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
2 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
1 | |||||
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
3 | |||||
5 |
referent |
- |
I |
execuție |
debutant |
1 | |||||
5 |
8 | ||||||||||
Serviciul Constatare și Control | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 |
Biroul Control Persoane Juridice | |||||||||||
1 |
șef birou |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
consilier |
- |
I |
execuție |
superior |
2 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
3 | |||||
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
6 | |||||
5 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
14 | |||||
6 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
1 | |||||
7 |
referent |
- |
III |
execuție |
principal |
2 | |||||
8 |
referent |
- |
III |
execuție |
asistent |
2 | |||||
9 |
referent |
- |
III |
execuție |
debutant |
1 | |||||
9 |
32 | ||||||||||
Biroul Control Persoane Fizice | |||||||||||
1 |
șef birou |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
4 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
3 | |||||
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
3 | |||||
5 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
1 | |||||
6 |
referent |
- |
III |
execuție |
asistent |
3 | |||||
7 |
referent |
- |
III |
execuție |
debutant |
1 | |||||
7 |
16 | ||||||||||
Serviciul Agenția Fiscală nr. 1 | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
1 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
8 | |||||
4 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
2 | |||||
4 |
12 | ||||||||||
Serviciul Agenția Fiscală nr. 2 | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
2 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
5 | |||||
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
1 |
5 |
referent sp. |
- |
II |
execuție |
superior |
1 | |||||
6 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
3 | |||||
6 |
13 | ||||||||||
Serviciul Aqentia Fiscală nr. 3 | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
3 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
5 | |||||
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
3 | |||||
5 |
referent sp. |
- |
II |
execuție |
superior |
1 | |||||
6 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
4 | |||||
7 |
referent |
- |
III |
execuție |
principal |
1 | |||||
7 |
18 | ||||||||||
Serviciul Agenția Fiscală nr. 4 | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
2 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
5 | |||||
3 |
8 | ||||||||||
Serviciul Agenția Fiscală nr. 5 | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
consilier |
- |
I |
execuție |
superior |
1 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
2 | |||||
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
5 | |||||
5 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
4 | |||||
6 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
3 | |||||
7 |
referent |
- |
III |
execuție |
asistent |
1 | |||||
8 |
- |
- |
casier |
G/M |
execuție |
9 | |||||
8 |
17 |
9 | |||||||||
Serviciul Aqentia Fiscală nr.6 | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
3 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
5 |
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
3 | |||||
5 |
inspector |
- |
I |
execuție |
debutant |
1 | |||||
6 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
1 | |||||
7 |
referent |
- |
III |
execuție |
principal |
1 | |||||
8 |
referent |
- |
III |
execuție |
debutant |
1 | |||||
8 |
16 | ||||||||||
Serviciul Urmărire și Executare Silită | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
consilier |
- |
I |
execuție |
superior |
1 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
3 | |||||
4 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
5 | |||||
5 |
inspector |
- |
I |
execuție |
asistent |
9 | |||||
6 |
inspector |
- |
I |
execuție |
debutant |
1 | |||||
7 |
referent |
- |
III |
execuție |
asistent |
3 | |||||
7 |
23 | ||||||||||
Serviciul Informatizare | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
6 | |||||
3 |
referent |
III |
execuție |
superior |
1 | ||||||
3 |
8 | ||||||||||
Serviciul Trasabilitatea Documentelor | |||||||||||
1 |
șef serviciu |
conducere |
1 | ||||||||
2 |
inspector |
- |
I |
execuție |
superior |
1 | |||||
3 |
inspector |
- |
I |
execuție |
principal |
2 | |||||
4 |
inspector |
I |
execuție |
asistent |
5 | ||||||
5 |
referent |
- |
III |
execuție |
superior |
5 | |||||
6 |
referent |
- |
III |
execuție |
debutant |
1 | |||||
6 |
15 | ||||||||||
Serviciul Tehnic-Aprovizionare | |||||||||||
1 |
- |
- |
șef serviciu |
s |
conducere |
1 | |||||
2 |
- |
- |
referent |
- |
M |
execuție |
- |
1 |
3 |
curier |
- |
G |
execuție |
1 | ||||||
4 |
- |
- |
muncitor |
- |
G |
execuție |
- |
2 | |||
4 |
5 | ||||||||||
Total |
239 |
14 |
253 |
* gestionează și monitorizează activitatea de insolvență
Nr. total de funcții publice |
239 | ||
Nr. total de funcții publice de conducere |
20 | ||
Nr. total de funcții publice de execuție |
219 | ||
Nr. total posturi contractuale |
14 | ||
Nr. total posturi contractuale de conducere |
1 | ||
Nr. total posturi contractuale de execuție |
13 |
Nr. total posturi în instituție |
253 |
PREȘEDINTELE DE ȘEDINȚĂ
Anexa nr. 3 la HCL (Anexa nr. 7 la HCL nr. 150/2010)
STAT DE PERSONAL
Nr. crt. |
Structură |
Funcția public |
Clasa |
Gradul profesional |
Nivelul studiilor |
Funcția contractuală |
Treaptă profesională |
Nivelul studiilor |
Observații | ||
De conducere |
De execuție/nivel de salarizare |
de cond. |
de execuție | ||||||||
Director Executiv | |||||||||||
1 |
Uzun Virqinia |
director executiv |
S | ||||||||
1 |
Total | ||||||||||
Director Executiv Adjunct | |||||||||||
1 |
Trentea Tatu Carmen Aurelia |
director executiv adj. |
S | ||||||||
1 |
Total | ||||||||||
Serviciul Control Financiar Preventiv Propriu | |||||||||||
1 |
Iovu Daniela |
șef serviciu |
I |
s | |||||||
2 |
Drăqan Iolanda |
- |
Consilier |
I |
superior |
s | |||||
3 |
Unqureanu Nicoleta |
Consilier |
I |
superior |
s | ||||||
4 |
Enache Brîndușa Mihaela |
- |
Inspector |
I |
superior |
s | |||||
5 |
Nicolescu Peltecu Mariana |
Inspector |
I |
superior |
s | ||||||
6 |
Bălan Ecaterina Alise |
Inspector |
I |
superior |
s | ||||||
7 |
Dimcică Silvia |
Inspector |
I |
superior |
s | ||||||
8 |
Ilina Cristina |
Inspector |
I |
superior |
s | ||||||
9 |
Corbu Irina Ruxandra |
- |
Inspector |
I |
principal |
s |
7 |
Vacant |
Inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
8 |
Vacant |
- |
Inspector |
I |
debutant |
S | |||||
8 |
Total | ||||||||||
Serviciul Financiar-Contabilitate | |||||||||||
1 |
Pîrleală Mariana |
șef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Buqa Adriana |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
3 |
Gavrilă Dima Ecaterina Ioana |
- |
Inspector |
I |
principal |
s | |||||
4 |
Gorqovan Anca Loredana |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
5 |
Matei Mihaela |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
6 |
Temur Berna |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
7 |
Vacant |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
8 |
Hîrgău Ana |
Referent |
III |
principal |
M | ||||||
8 |
Total | ||||||||||
Serviciul Resurse Umane | |||||||||||
1 |
Rașid Ghiulendan |
șef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Buricea Ioana |
Inspector |
I |
superior |
S | ||||||
3 |
Alexandru Ramona |
Inspector |
I |
principal |
S | ||||||
4 |
Vacant |
- |
Inspector |
I |
principal |
s | |||||
5 |
Chină Raluca |
Inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
6 |
Chivu Raluca Loredana |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s |
suspendata | ||||
Stan Anamaria Sorina |
Inspector |
I |
asistent |
s |
angajat temporar pe locul lui Chivu Raluca | ||||||
7 |
Pîrleală Andra Daniela |
Inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
8 |
Vacant |
- |
Referent |
III |
debutant |
M | |||||
8 |
Total | ||||||||||
Serviciul Management In tec |
irat | ||||||||||
1 |
Vacant |
șef serviciu |
s | ||||||||
2 |
Lupu Nela |
- |
Inspector |
I |
superior |
s | |||||
3 |
Panaitescu Robert |
- |
Inspector |
I |
superior |
s | |||||
4 |
Cristea Irina |
- |
Inspector |
I |
principal |
s | |||||
5 |
Cărare Cristina Nicoleta |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
6 |
Moldovan Georgiana Raluca |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s |
26 |
Ristea Celestina Mihaela |
- |
Inspector |
I |
asistent |
S | |||||
27 |
vacant |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
28 |
Apostol Claudiu |
- |
Referent |
III |
principal |
M | |||||
29 |
Filip Mioara Cătălina |
- |
Referent |
III |
principal |
M | |||||
30 |
Moldoveanu Dan |
- |
Referent |
III |
asistent |
M | |||||
31 |
vacant |
- |
Referent |
III |
asistent |
M | |||||
32 |
Vacant |
- |
Referent |
III |
debutant |
M | |||||
32 |
Total | ||||||||||
Biroul Control Persoane Fizice | |||||||||||
1 |
vacant |
șef birou |
S | ||||||||
2 |
Munteanu Daniela |
- |
Inspector |
I |
superior |
S | |||||
3 |
Petrescu Otilia |
- |
Inspector |
I |
superior |
S | |||||
4 |
Ciobănică Mădălina |
- |
Inspector |
I |
superior |
S | |||||
5 |
Sălceanu Dinu Lucian |
- |
Inspector |
I |
superior |
S | |||||
6 |
Nurla Sever |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
7 |
Goqa Mia |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
8 |
Rida Georqel |
Inspector |
I |
principal |
s | ||||||
9 |
Lomnaru Simona Daniela |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
10 |
Dospinescu Gabriela Maria |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
11 |
Uzun Dumitru |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
12 |
Țaran Vasilica |
Referent |
III |
superior |
M | ||||||
13 |
Rașid Filis |
Referent |
III |
asistent |
M | ||||||
14 |
Vacant |
- |
Referent |
III |
asistent |
M | |||||
15 |
Vacant |
- |
Referent |
III |
asistent |
M | |||||
16 |
Vacant |
- |
Referent |
I |
debutant |
M | |||||
16 |
Total | ||||||||||
Serviciul Agenția Fiscală nr. 1 | |||||||||||
1 |
Teișanu Andreea |
șef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Varvara Mihaela |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
3 |
Florescu Alina |
- |
Inspector |
I |
asistent |
S | |||||
4 |
Cantaraqiu Diana |
- |
Inspector |
I |
asistent |
S |
5 |
Nistor Carmen |
Inspector |
I |
asistent |
s |
suspendata | |||||
Bileca Patricia |
Inspector |
I |
asistent |
s |
angajat temporar pe locul lui Nistor Carmen | ||||||
6 |
Dumbravă Cătălina |
Inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
7 |
Novac Sorina |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
8 |
Popoiu Ioana Cristina |
Inspector |
I |
asistent |
s |
suspendata | |||||
Muraru Elena |
Inspector |
I |
asistent |
s |
angajat temporar pe locul lui Popoiu Ioana Cristina | ||||||
9 |
Giuqică Mariana |
Inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
10 |
Vacant |
Inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
11 |
Docuță Doi n ița |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
12 |
Marcu Valentina |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
12 |
Total | ||||||||||
Serviciul Aaentia Fiscală nr. 2 | |||||||||||
1 |
Gheorqhe Garofil Mariana |
șef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Buieniță Roxana |
Inspector |
I |
superior |
S | ||||||
3 |
Nazim Feiqan |
Inspector |
I |
superior |
S | ||||||
4 |
Băețică Maqdalena |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
5 |
Crăciun Ionela |
Inspector |
I |
principal |
S | ||||||
6 |
Mănăilă Aurora |
Inspector |
I |
principal |
S | ||||||
7 |
Ștefan Alina Felicia |
Inspector |
I |
principal |
S | ||||||
8 |
Filip Cristina |
Inspector |
I |
principal |
S |
suspendata | |||||
Pilici Mihai |
Inspector |
I |
principal |
S |
angajat temporar pe locul lui Filip Cristina | ||||||
9 |
Târnă Felicia Claudia |
Inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
10 |
Mirică Camelia |
referent sp. |
II |
superior |
SSD | ||||||
11 |
Popa Octavia |
Referent |
III |
superior |
M | ||||||
12 |
Zăbavă Simona |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
13 |
Chelărescu Simona Elena |
Referent |
III |
superior |
M | ||||||
13 |
Total | ||||||||||
Serviciul Agenția Fiscală nr. 3 | |||||||||||
1 |
Ganea Gabriela Iuliana |
șef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Domnulete Narcisa |
- |
Inspector |
I |
superior |
S |
suspendata |
3 |
Pavel Anqela |
Inspector |
I |
superior |
s | ||||||
4 |
Zărnescu Carmen |
Inspector |
I |
superior |
s | ||||||
5 |
Buzatu Mariana |
- |
Inspector |
I |
principal |
s | |||||
6 |
Ro$u Gabriela |
Inspector |
I |
principal |
s | ||||||
7 |
Șofei Mariea |
- |
Inspector |
I |
principal |
s | |||||
8 |
Florea Ioana Rodica |
Inspector |
I |
principal |
s | ||||||
9 |
Vacant |
- |
Inspector |
I |
principal |
s | |||||
10 |
Vatră Mariana |
Inspector |
I |
asistent |
s |
suspendata | |||||
Popescu Lucia |
Inspector |
I |
asistent |
s |
angajat temporar pe locul lui Vatră Mariana | ||||||
11 |
Vacant |
Inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
12 |
Vacant |
- |
Inspector |
I |
asistent |
s | |||||
13 |
Brătianu Carmen |
referent sp. |
II |
superior |
SSD | ||||||
14 |
Avriqeanu Remilia |
Referent |
III |
superior |
M | ||||||
15 |
Matei Marcela |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
16 |
Vacant |
Referent |
III |
superior |
M | ||||||
17 |
Vacant |
Referent |
III |
superior |
M | ||||||
18 |
Anqhel Larisa |
referent |
III |
principal |
M | ||||||
18 |
Total | ||||||||||
Serviciul Aqentia Fiscală nr. 4 | |||||||||||
1 |
Antoniu Adina |
sef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Stan Arina Carmela |
Inspector |
I |
principal |
S | ||||||
3 |
Căruntu Euqen |
Inspector |
I |
principal |
S | ||||||
4 |
Haqi Aurora |
Inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
5 |
Paraschiv Rodica |
Inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
6 |
Ursu Aida |
Inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
7 |
Stercu Marilena |
Inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
8 |
Balgi Nurgihan |
Inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
8 |
Total | ||||||||||
Serviciul Aqentia Fiscală nr. 5 | |||||||||||
1 |
Popescu Mihaela |
sef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Petrescu Liliana Florentina |
- |
Consilier |
I |
superior |
S |
3 |
Voiculescu Simina |
Inspector |
I |
superior |
S | ||||||
4 |
Bucățică Liliana |
- |
Inspector |
I |
superior |
S | |||||
5 |
Gimpirea Mirela |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
6 |
Roșioru Mirela |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
7 |
Lepăr Daniela |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
8 |
Benciu Floarea |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
9 |
Tilică Ștefan Cristian |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
10 |
Tudorică Maqda |
- |
Inspector |
I |
asistent |
S | |||||
11 |
Aii Melian Rodica |
- |
Inspector |
I |
asistent |
S | |||||
12 |
Pavel Daniela Florența |
- |
Inspector |
I |
asistent |
S | |||||
13 |
Goqoașe Monica |
- |
Inspector |
I |
asistent |
S | |||||
14 |
Zqură Sultana |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
15 |
Rotaru Anișoara |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
16 |
Vacant |
- |
Referent |
III |
superior |
M | |||||
17 |
Pascu Tudor Nicolae |
- |
Referent |
III |
asistent |
M | |||||
18. |
Vacant |
- |
- |
- |
- |
- |
casier |
G/M | |||
19 |
Brașoveanu Traian |
- |
- |
- |
casier |
G/M | |||||
20 |
Dămășaru Dan Stelian |
- |
- |
- |
casier |
G/M | |||||
21 |
Florea Draqoș |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
casier |
G/M | ||
22 |
Gușu Traian Florentin |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
casier |
G/M | ||
23 |
Manea Neculai |
- |
- |
casier |
G/M | ||||||
24 |
Vacant |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
casier |
G/M | ||
25 |
Pilici S. Mihai |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
casier |
G/M | ||
26 |
Cumita Marioara |
- |
- |
casier |
G/M | ||||||
26 |
Total | ||||||||||
Serviciul Agenția Fiscală nr.6 | |||||||||||
1 |
Aldea Cristina |
șef serviciu |
s | ||||||||
2 |
Prodan Carmen |
- |
Inspector |
I |
superior |
s | |||||
3 |
Chesoi Irina Claudia |
- |
Inspector |
I |
superior |
s | |||||
4 |
Gurahan Daniela |
- |
Inspector |
I |
superior |
s | |||||
5 |
Barbu Ștefana |
- |
Inspector |
I |
principal |
s |
suspendata |
6 |
Ghiza Marilena |
Inspector |
I |
principal |
S | ||||||
7 |
Rusen Marius |
- |
Inspector |
I |
principal |
S | |||||
8 |
Vacant |
- |
inspector |
I |
principal |
s | |||||
9 |
Vacant |
inspector |
I |
principal |
s | ||||||
10 |
Vacant |
- |
inspector |
I |
asistent |
s | |||||
11 |
Vacant |
- |
inspector |
I |
asistent |
s | |||||
12 |
Vacant |
inspector |
I |
asistent |
M | ||||||
13 |
Dumitriu Iulia Georgiana |
- |
inspector |
I |
debutant |
s | |||||
14 |
Guci Mihaela Steliana |
- |
referent |
III |
superior |
M | |||||
15 |
Niculaie Octavian |
- |
referent |
III |
principal |
M | |||||
16 |
Vacant |
- |
referent |
III |
debutant |
M | |||||
16 |
Total | ||||||||||
Serviciul Urmărire și Executare Silită | |||||||||||
1 |
Marin Cornel |
șef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Zelca Hristian |
- |
consilier |
I |
superior |
S | |||||
3 |
Ismail Gianer |
- |
inspector |
I |
superior |
S | |||||
4 |
Toader Răzvan |
inspector |
I |
superior |
S | ||||||
5 |
Vacant |
inspector |
I |
superior |
S | ||||||
6 |
Gurahan Nelu |
inspector |
I |
principal |
S | ||||||
7 |
Drăqhici Adrian |
inspector |
I |
principal |
S | ||||||
8 |
Iosif Alexandru |
inspector |
I |
principal |
S | ||||||
9 |
Lupu Cătălin |
inspector |
I |
principal |
s | ||||||
10 |
Sqaverdea Cosmin Ionuț |
inspector |
I |
principal |
s | ||||||
11 |
Sandu Emil Ermin |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
12 |
Mihale Laurențiu Stelian |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
13 |
Vanqhelici Georqe |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
14 |
Bănică Ștefan |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
15 |
Lazăr Mirela |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
16 |
Vacant |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
17 |
Vacant |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
18 |
Vacant |
- |
inspector |
I |
asistent |
s |
19 |
Vlahbei George |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
20 |
Carabașu Costin |
- |
inspector |
I |
debutant |
s | |||||
21 |
Vacant |
- |
referent |
III |
asistent |
M | |||||
22 |
Halit Denis |
- |
referent |
III |
asistent |
M | |||||
23 |
Vacant |
- |
referent |
III |
asistent |
M | |||||
23 |
Total | ||||||||||
Serviciul Informatizare | |||||||||||
1 |
Iordache Rareș |
set serviciu |
S | ||||||||
2 |
Manda Liviu |
- |
inspector |
I |
principal |
S | |||||
3 |
Mitrica Sorin Iulian |
- |
inspector |
I |
principal |
S | |||||
4 |
Nuțu Bogdan |
- |
inspector |
I |
principal |
S | |||||
5 |
Zgură Tița |
inspector |
I |
principal |
S | ||||||
6 |
Sorocea nu Rodica |
- |
inspector |
I |
principal |
S | |||||
7 |
Vacant |
inspector |
I |
principal |
S | ||||||
8 |
Mergeani Gheorghe |
- |
referent |
III |
superior |
M | |||||
8 |
Total | ||||||||||
Serviciul Trasabilitatea Documentelor | |||||||||||
1 |
Vacant |
șef serviciu |
S | ||||||||
2 |
Enache Sorin Adrian |
- |
inspector |
I |
superior |
S | |||||
3 |
Anton Adriana |
- |
inspector |
I |
principal |
S | |||||
4 |
Olteanu Bogdan |
inspector |
I |
principal |
S | ||||||
5 |
Șiscu Elvira |
inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
6 |
Migdale Marius |
inspector |
I |
asistent |
S | ||||||
7 |
Gimurtu Stelian |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
8 |
Vacant |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
9 |
Vacant |
inspector |
I |
asistent |
s | ||||||
10 |
Hagi Constantin |
referent |
III |
superior |
M | ||||||
11 |
Vacant |
- |
referent |
III |
superior |
M | |||||
12 |
Cu mita Apostol |
- |
referent |
III |
superior |
M | |||||
13 |
Raicu Iuliana |
- |
referent |
III |
superior |
M | |||||
14 |
Albu Gica |
- |
referent |
III |
superior |
M |
15 |
Vacant |
- |
referent |
III |
debutant |
M | |||||
15 |
Total | ||||||||||
Serviciul Tehnic-Aprovizionare | |||||||||||
1 |
Vacant |
- |
- |
- |
- |
sef serviciu |
S | ||||
2 |
Petre Costel |
- |
- |
- |
- |
- |
referent |
II |
M | ||
3 |
Ichim Maria |
- |
- |
- |
- |
- |
curier |
G | |||
4 |
Vacant |
- |
- |
- |
- |
- |
muncitor |
G/M | |||
5 |
Vacant |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
muncitor |
G/M | ||
5 |
Total | ||||||||||
253 |
Total general |
PREȘEDINTELE DE ȘEDINȚA
• ___
CRI T Serviciul Public de II 3 r I I Impozite și Taxe Constanța
Nr. înreg.: S 11329/08.02.2013
REFERAT DE APROBARE
a proiectului de hotărâre pentru modificarea și completarea H.C.L. nr. 150/2010 privind aprobarea statului de funcții și organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Constanța și instituțiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanța
Având în vedere dispozițiile legale ce reglementează raporturile de serviciu din instituțiile publice, cele referitoare la reorganizarea acestora potrivit prevederilor art. 100, art. 107 alin. (1) lit. b) și c), alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și Legea nr. 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
Instituțiile publice s-au confruntat cu diminuarea numărului de salariați ca urmare a punerii în aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, și cu diminuarea numărului de personal (încetări prin acordul părților, transferuri, ieșiri la pensie) ca urmare a reducerii drepturilor salariale, care completate prin restricțiile impuse în domeniul recrutării de personal prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, cu modificările și completările ulterioare, ceea ce a generat o perturbare a activității de colectare a sumelor datorate către bugetul local al Municipiului Constanța;
în aceste condiții, și pe fondul necesității furnizării eficiente a serviciilor publice într-un climat economic nefavorabil și a atragerii unor sume mai mari la bugetul local prin măsurile specifice prevăzute de Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, respectiv prin intensificarea acțiunilor de constatare și control și nu în ultimul rând de efectuarea procedurilor de executare silită în cazul debitorilor restanți, se impune reorganizarea, înființarea sau desființarea unor compartimente prin repartizarea judicioasă a personalului în raport cu volumul de activitate și cerințele macroeconomice actuale
Astfel, structura organizatorică a Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța se modifică prin reorganizarea compartimentelor, mutarea, desființarea, înființarea și transformarea de posturi. Funcționarii publici vor fi numiți în noile funcții publice sau în noile compartimente, ținând cont de faptul că, reorganizarea administrativă nu a determinat modificarea atribuțiilor de serviciu, aferente funcțiilor publice transformate, în proporție de peste 50%.
Wt 7SVE'
ȚIU-
•
Q n I T Serviciul Public de il Ori I Impozite și Taxe Constanța
Numărul total de posturi din cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța rămâne 253, din care 239 funcții publice și 14 funcții contractuale.
I. Se înființează următoarele compartimente:
1. Serviciul Management Integrat, care va avea în componență șapte funcții publice de execuție și o funcție publică de conducere, astfel:
a. 6 funcții publice de execuție, mutate după cum urmează:
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 6;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Constatare și Control;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Financiar Contabilitate;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Financiar Contabilitate;
- 1 post inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2, vacant;
- 1 post de referent, clasa III, grad debutant, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2, vacant.
b. o funcție publică de execuție, stabilită în conformitate cu prevederile art. 2 coroborat cu prevederile art. 111 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, gradația 4, clasa 58 de salarizare stabilit în condițiile mai de mai sus, pentru 1 post contractual de șef serviciu, studii superioare de lungă durată.
c. o funcție publică de conducere, ce va fi înființată, respectiv:
- 1 post de șef serviciu, gradul II, care va fi salarizat pe nivel maxim, prin desființarea unei funcții publice de execuție din cadrul Serviciului Agenția Fiscală nr. 4.
2. Două birouri în subordinea Serviciului Constatare și Control. Serviciul va avea în componență 1 post de șef serviciu, două posturi de șef birou și 46 funcții publice de execuție, structurate astfel:
2.-1.' Biroul Control Persoane Juridice, format dintr-un număr de 31 funcții publice de execuție și o funcție publică de conducere, prin următoarele mutări/înființări de posturi:
a. 31 funcții publice de execuție, mutate după cum urmează:
=-.1 post de consilier, clasa I, grad superior, de la Serviciul Constatare și Control;
- 1 post de consilier, clasa I, grad superior, de la Serviciul Constatare și Control;
- L_post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Financiar Contabilitate;
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 6;
WK
•4 COÎT jf.'gț fTF.T Ș.'
,t7<î. r7ți. . .r7d •
• _
C D I T Public de
il □ r I I Impozite și Taxe Constanța
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Constatare și Control, vacant;
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
- 1 post de
nspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4; nspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Constatare și Control;
nspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Constatare și Control;
nspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Constatare și Control;
nspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Constatare și Control;
nspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Constatare și Control;
Constatare și Control, vacant; Constatare și Control;
Agenția Fiscală nr. 6; Constatare și Control; Constatare și Control;
Agenția Fiscală nr. 6; Constatare și Control; Constatare și Control; Constatare și Control; Constatare și Control;
Agenția Fiscală nr. 4; Constatare și Control; Constatare și Control;
Agenția Fiscală nr. 6;
nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu nspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciu inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul
- 1 post de referent, clasa III, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 3, vacant;
- 1 post de referent, clasa III, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2;
- 1 post de referent, clasa III, grad principal, de la Serviciul Urmărire și Executare Silită,;
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent, de la Serviciul Constatare și Control;
- l.post de referent, clasa III, grad asistent, de la Serviciul Constatare și Control, vacant;
- 1 post de referent, clasa III, grad debutant, de la Serviciul Constatare și Control, vacant.
b. Se înființează:
1 post de șef birou, grad II, care va fi salarizat pe nivel maxim, prin desființarea unei funcții publice de execuție.
HfW' -'w. KK
nt ■.ne:-' ne
• _
C O I T Serviciul Public de il O “ I I Impozite și Taxe Constanța
2.2. Biroul Control Persoane Fizice, format dintr-un număr de 15 funcții publice de execuție și o funcție publică de conducere, prin următoarele mutări/înființări de posturi:
a. 15 funcții publice de execuție, mutate după cum urmează:
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2;
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 3;
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Control Financiar Preventiv
Propriu;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 5;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 5;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Constatare și Control;
- 1 post de referent, clasa III, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de referent, clasa III, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2;
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1, vacant;
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1, vacant;
- 1 post de referent, clasa III, grad debutant, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1, vacant.
b. Se înființează:
- 1 post de șef birou, grad II, care va fi salarizat pe nivel maxim, prin desființarea unei funcții publice de execuție din cadrul Serviciului Agenția Fiscală nr. 5
II. Sunt mutate următoarele posturi :
> Ia Serviciul Control Financiar Preventiv Propriu:
- 1 post de consilier, clasa I, grad superior, de la Serviciul Constatare și Control;
- 1 post de consilier, clasa I, grad superior, de la Serviciul Constatare și Control;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr.l;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr.3;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr.4;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr.6.
W ~HM 7BVC
4 cirr .k 4 cur cert t
T7c r/e-■ >'«
> la Serviciul Juridic:
-1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Urmărire și Executare Silită.
> la Serviciul Achiziții Publice:
- 1 post de consilier juridic, clasa I, grad principal, de la Biroul Juridic, vacant;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1.
> la Serviciul Financiar Contabilitate:
-1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Constatare și Control.
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1:
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Informatizare;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 3.
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 3:
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4;
= 1 post de referent, clasa III, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2, vacant.
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4:
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Urmărire și Executare Silită.
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 5:
- 1 post de consilier, clasa I, grad superior, de la Serviciul Constatare și Control;
- i post de inspector, clasa I, grad superior, de la Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Financiar Contabilitate;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Financiar Contabilitate;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Biroul Trasabilitatea Documentelor;
- 1 post de referent, clasa III, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1;
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent, de la Serviciul Urmărire și Executare Silită.
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 6:
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Control Financiar Preventiv Propriu;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de inspector, clasa I, grad debutant, de la Serviciul Achiziții Publice;
- 1 post inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Control Financiar Preventiv Propriu, vacant.
1WS> - -W W
cern y. atrr î.'. •?;. cert ■ ȚIC ■ ,.t7G T»<î-
> la Serviciul Urmărire și Executare Silită:
-1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Agenția Fiscală nr.2;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Agenția Fiscală nr. 3;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Agenția Fiscală nr. 1;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Biroul Juridic;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4, vacant ;
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4, vacant;
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 5, vacant.
> la Serviciul Informatizare:
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Urmărire și Executare Silită;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Control Financiar Preventiv Propriu, vacant.
> la Serviciul Trasabilitatea Documentelor:
- 1 post de inspector, clasa I, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 3;
- 1 post de inspector, clasa I, grad principal, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 6;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 1;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 6;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 2, vacant;
- 1 post de referent, clasa III, grad superior, de la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4;
- 1 post de referent, clasa III, grad debutant, de la Serviciul Achiziții Publice, vacant.
III. Se desființeză următoarele posturi vacante:
A. FUNCȚII PUBLICE
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4:
1 post de inspector, clasa I, grad principal.
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 5:
1 referent, clasa III, grad superior.
> ta Serviciul Urmărire și Executare Silită:
1 post de inspector, clasa I, grad debutant
B. FUNȚII CONTRACTUALE
> la Serviciul Taxe Speciale
4 posturi de casieri;
mre
ne ne TK
1 post de șef serviciu.
> la Serviciul Tehnic Aprovizionare
1 post de curier
IV. Se înființează următoarele posturi:
A. FUNȚII PUBLICE
> la Serviciul Management Integrat 1 post de șef serviciu
> la Biroul Control Persoane Juridice 1 post de șef birou
> la Biroul Control Persoane Fizice 1 post de șef birou
B. FUNȚII CONTRACTUALE
> la Serviciul Tehnic Aprovizionare 2 posturi de muncitori
V. își schimbă denumirea și structura următoarele compartimente:
1. Serviciul „Constatare și Control" își modifică structura în sensul și are în subordine 2 birouri, respectiv: Biroul „Control Persoane Juridice" și Biroul „Control Persoane Fizice". Acest serviciu este format dintr-un număr de 46 funcții publice de execuție și 3 funcții publice de conducere.
2. Biroul „Juridic" devine Serviciul „Juridic" și este format dintr-un număr de 7 funcții publice de execuție și o funcție publică de conducere. Personalul din cadrul serviciului va fi numit în noul compartiment.
3. Serviciul „Informatizare" își modifică structura și este format dintr-un număr de 7 funcții publice de execuție și o funcție publică de conducere și nu mai are în subordine Biroul „Trasabilitatea Documentelor".
4. Biroul „Trasabilitatea Documentelor" devine Serviciul „Trasabilitatea Documentelor" și este format dintr-un număr de 14 funcții publice de execuție și o funcție publică de conducere. Nu se mai găsește în subordinea Serviciului Informatizare. Personalul va fi numit în noul compartiment.
VI. Se comasează Serviciul Agenția Fiscală nr. 5 cu Serviciul Taxe Speciale într-un singur serviciu denumit Serviciul Agenția Fiscală nr. 5. Personalul contractual va fi preluat de Serviciul Agenția Fiscală nr. 5.
VII. Se transformă următoarele posturi vacante:
> la Serviciul Financiar Contabilitate
1 post de referent, clasa III, grad superior, în inspector, clasa I, grad asistent.
" *■ 1 ?' ș? &
ne ne ne
• _
C O I T Serviciul Public de ll Ori I Impozite și Taxe Constanța
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 3
1 post de inspector, clasa I, grad principal, în inspector, clasa I, grad asistent;
1 post de inspector, clasa I, grad principal, în inspector, clasa I, grad debutant.
> la Serviciul Agenția Fiscală nr. 6
1 post de inspector, clasa I, grad principal, în inspector, clasa I, grad debutant.
> la Serviciul Resurse Umane
1 post de referent, clasa III, grad principal, în referent, clasa III, grad debutant.
VIII. Se stabilesc ca fiind funcții publice, conform art. 2 coroborat cu prevederile art. 111 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare următoarele posturi :
1 post contractual de șef serviciu, studii superioare de lungă durată, în funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad superior, gradația 4, clasa 58 de salarizare la Serviciul Management Integrat;
1 post contractual de casier, studii medii, în funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad principal, gradația 3, clasa 46 de salarizare la Serviciul Agenția Fiscală nr. 4;
1 post contractual de curier, studii medii, în funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad superior, gradația 3, clasa 46 de salarizare la Serviciul Agenția Fiscală nr. 5;
1 post de contractual de casier, studii medii, în funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad debutant, gradația 2, clasa 29 de salarizare la Serviciul Urmărire și Executare Silită.
Menționăm că persoanele menționate mai sus îndeplinesc condițiile prevăzute de art. 2, art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată cu modificările și completările ulterioare și condițiile de vechime în specialitatea studiilor corespunzătoare clasei și gradului profesional pentru a fi numiți în funcții publice.
Având în vedere cele de mai sus propun spre aprobare proiectul de hotărâre pentru modificarea lit. b al art. 1 din H.C.L.M 150/2010 privind aprobarea statului de funcții și organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Constanța și instituțiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanța.
- v z ț J e
iw tok
' _«!_*' * CȚ.T 5 rrc ■ tw
Operator de date cu caracter personal nr. 10930
Str. Sulmona nr. 22, 900746, Constanta, România
SCC: Tei 0241 488 534 Fax 0241 488 573
Ag. 6: Tel 0241 488 532 Fax 0241 488 531
Secretariat: Tel 0241 488 550 Fax 0241 488 559
www.spit-ct.ro
Email scc@spit-ct.ro
Email ag6@spit-ct.ro
Email office@spit-ct.ro
Vrei o schimbare? —începe cu tine! Fii responsabil, plătește-ți impozitele și taxele la timp!