Hotărârea nr. 750/2017
Hotărârea 750/2017 - Completarea Anexei la Hotărârea nr. 110/2016 (aprobarea preţurilor de închiriere a spaţiilor şi a logisticii pentru evenimente).CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
HOTĂRÂRE
privind completarea Anexei la Hotărârea nr. 110/2016 (aprobarea prețurilor de închiriere a spațiilor și a logisticii pentru evenimente)
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în ședință ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind completarea Anexei la Hotărârea nr. 110/2016 -proiect din inițiativa primarului;
Analizând Referatul cu nr. 312097/900/04.07.2017 al Serviciului public pentru administrarea obiectivelor culturale, prin care se propune completarea Anexei la Hotărârea nr. 110/2016;
Văzând avizul Comisiei de prețuri și tarife;
Reținând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit dispozițiunilor art. 36 pct. 4 lit "a", art. 39 alin. 1 și 45 din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. I. Se aprobă completarea Anexei la Hotărârea nr. 110/2016 privind aprobarea prețurilor de închiriere a spațiilor și a logisticii pentru evenimente, cu poziția nr. 12, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale.
Nr. 750 din 18 iulie 2017
(Plotărârea a fost adoptată cu 20 voturi)
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI CLUJ-NAPOCA
Anexă la H.C.L. nr.750/2017
SERVICIUL PUBLIC PENTRU ADMINISTRAREA OBIECTIVELOR CULTURALE
Lista prețurilor practicate pentru închirierea spațiilor ș> a logisticii
Nr. crt. I Denumire activitate |
U.M. |
Preț |
Timp |
Observații | |
închirierea spațiilor | |||||
1 |
Clădirea Casino |
lei |
300 |
oră |
pentru activități altele decât cele care sunt desfășurate în considerarea obiectivelor social-culturale promovate de serviciul public |
100 |
pentru activități de natură culturală și/sau educațională organizate în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca și serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale | ||||
2 |
Turnul Croitorilor |
lei |
100 |
oră |
pentru activități altele decât cele care sunt desfășurate în considerarea obiectivelor social-culturale promovate de serviciul public |
40 |
pentru activități de natură culturală și/sau educațională organizate în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca și serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale | ||||
3 |
Cinematograful Mărăști, Sala Mare și foaier |
lei |
200 |
oră |
pentru activități altele decât cele care sunt desfășurate în considerarea obiectivelor social-culturale promovate de serviciul public |
100 |
pentru activități de natură culturală și/sau educațională organizate în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca și serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale | ||||
4 |
Cinematograful Dacia, Sala Mare |
lei |
200 |
oră |
pentru activități altele decât cele care sunt desfășurate în considerarea obiectivelor social-culturale promovate de serviciul public |
100 |
pentru activități de natură culturală și/sau educațională organizate în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca și serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale | ||||
5 |
Cinematograful Dacia: Sala Mică |
lei |
150 |
oră |
pentru activități altele decât cele care sunt desfășurate în considerarea obiectivelor social-culturale promovate de serviciul public |
75 |
pentru activități de natură culturală și/sau educațională organizate în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca și serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale | ||||
6 |
Cinematograful Dacia hol, foaier, subsol |
lei |
100 |
oră |
pentru activități altele decât cele care sunt desfășurate în considerarea obiectivelor social-culturale promovate de serviciul public |
75 |
pentru activități de natură culturală și/sau educațională organizate în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca și serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale | ||||
închirierea logisticii | |||||
7 |
Podium |
lei |
25 |
oră | |
100 |
zi |
în situația în care evenimentul se desfășoară pe o durată mai mare de trei ore | |||
8 |
Sistem de lumini |
lei |
10 |
oră | |
40 |
zi |
în situația în care e\enimentul se desfășoară pe o durată mai mare de trei ore | |||
9 |
Echipament de sonorizare |
lei |
50 |
oră | |
100 |
zi |
în situația în care evenimentul se desfășoară pe o durată mai mare de trei ore |