Proces verbal din 01.11.2019

Proces verbal - sedinta ordinara din data de 01-11-2019


R O M Â N I A

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

BRAȘOV

PROCESUL - VERBAL

încheiat în ședința ordinară a Consiliului Local Brașov din data de

1 noiembrie 2019

Ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Brașov a fost convocată pentru data de 01 noiembrie 2019, orele 10:00, în sala de ședințe a Consiliului Local, din B-dul Eroilor nr.8, anunțul de ședință fiind postat pe site-ul instituției și publicat în Monitorul Oficial Local.

Secretarul general al Municipiului Brașov, doamna Adriana Goran face prezența, din totalul de 27 de consilieri sunt prezenți 21 (domnul consilier Rusu Sebastian Mihai, doamna consilier Cojocea Roxana, doamna consilier Diaconu Pamela Maria, domnul consilier Bunghiuz Marius Stefan, doamna consilier Crivineanu Alexandra Ioana, domnul consilier Macedonschi Cristian. Precizează că ședința este statutară și se pot lua hotărâri valabile.

La ședință participă domnul Primar George Scripcaru, domnul Viceprimar Mihai Costel și domnul Viceprimar Barabas Laszlo.

Aprobarea ordinii de zi

Se supune la vot ordinea de zi cu 74 puncte și se aprobă cu unanimitate.

Aprobarea ordinii de zi suplimentare

Se supune la vot ordinea de zi suplimentară cu 9 puncte și se aprobă cu unanimitate.

Domnul Consilier - Arnold Ungar: înainte de începerea ședinței, anunță punctele la care nu participă la dezbateri și la vot, respectiv punctele 58, 59, 60, pentru motivele pe care le-a arătat și în alte ședințe, când au fost puncte similare pe ordinea de zi, privind angajarea de avocați.

La aceleași puncte de pe ordinea de zi anunță că nu participă d-na Durbacă Adina, dl. Neacșu Alexandru și dl. Șovăială Șerban.

Domnul Chiricheș Ciprian: ”Domnule Primar, doamnelor și domnilor, stimat auditoriu, vă mulțumesc că mi-ați oferit șansa și ocazia de a lua loc la această masă. Doresc a vă ruga respectuos a nu lua în discuție petiția ce a fost înregistrată spre atenția dumneavoastră la ultima ședință de consiliu local. Spun acest lucru pentru că petiția are la bază trei minciuni. Cu această petiție s-au strâns un anumit număr de semnături și consider că mințind acești oameni, 5                                                                5                           5                                  ~

2 dumneavoastră trebuie să fiți în cunoștință de cauză. Prima minciună care este 5                                5          5

cea mai importantă și este relatată în petiție este faptul că Tâmpa va fi defrișată. Este o minciună! A doua minciună: este că pe acest munte Tâmpa va trece un drum cu o lățime de 20 de metri și este relatat în petiție în mod explicit Bulevardul Calea București. Iar a treia minciună, și cea mai gravă, să spun așa, este că acest drum afectează o suprafață de 10% din tot ceea ce înseamnă spațiul verde din Brașov.

5

Acum, doamnelor și domnilor consilieri, aș dori, cât mai pe scurt, să relatez câteva lucruri foarte importante. În 2017 dumneavoastră ați aprobat în Consiliul Local acest proiect și a fost făcut public. În raportul de analiză a acestui proiect e relatat foarte clar că proiectul a fost executat de către două societăți comerciale, prima este Civilcad SRL, am aici documentul, iar a doua societate comercială este Borealist Proiect SRL. Mergând cu lucrurile astea mai departe, anul acesta, în luna aprilie, societatea Civilcad SRL emite factura pentru lucrarea făcută, mă refer pentru executarea acestui proiect. Imediat cu emiterea facturii bineînțeles că e și făcută plata, este vorba despre o sumă de 170.000 de lei (un miliard 700 vechi), prin care societatea își încasează această sumă de bani. Doamnelor și domnilor consilieri, inginerul care a semnat și a girat acest proiect și l-a adus în atenția dumneavoastră și a opiniei publice este doamna inginer Nicoleta Emilia Mărțoiu. Această doamnă semnează pe absolut toate proiectele, își asumă, dumneaei fiind inginer silvic. Profit de această ocazie și vă întreb, domnule senator, dacă dumneavoastră o cunoașteți pe această doamnă, Nicoleta Mărțoi, aceasta fiind Vicepreședinte al U.S.R. Brașov. Nu o cunoașteți? Numai puțin, Am aici o poză cu dumneavoastră și cred că dumneavoastră sunteți chiar lângă dânsa în centru, cred că dânsa este șefa organizației, că este în centru.

Doamnelor și domnilor, vă spun la modul cel mai cert, toată această mascaradă publică care a fost făcută de către dumnealor este o mare minciună și faptul că la bază sunt și interese financiare privind acest proiect mă duce cu gândul că dumnealor ar fi putut să facă aceste intervenții în 2017, și mai mult chiar în acest an, în luna aprilie, dumnealor având cunoștință de acest lucru. Fiind vorba despre o masă, un forum deliberativ, și cu un respect deosebit față de dumneavoastră, vă spun că la această masă nu-și au locul minciunile și ipocriziile. Domnule senator, ați mințit un oraș întreg. Vă mulțumesc!

Permiteți-mi să le înmânez reprezentanților Primăriei câte un material din ce am prezentat și bineînțeles presei locale. Vă mulțumesc!”

Domnul Senator Allen Coliban: ”... Vă mulțumesc pentru acest drept la replică, în continuare intenționez să iau cuvântul la punctul nr. 61, unde ar trebui să aibă loc această discuție, de fapt ar trebui să aibă loc într-o dezbatere mai largă, din păcate sunt nevoit să iau dreptul la replică deoarece domnul Chiricheș vine cu câteva manipulări în această discuție, prima dintre ele legată de așa-zisele minciuni, vă spun din start, se vorbește foarte clar despre 15 ha de pădure, dacă ne uităm pe datele INS suprafața de spații verzi a Brașovului este de 146 de hectare, cred că matematica nu este atât de grea, nici măcar pentru domnul Chiricheș, prin urmare vorbim despre mai bine de 10% din echivalentul suprafeței de spații verzi a Brașovului, nici o minciună acolo.

Din perspectivă tehnică drumul are 11 km. Din nou, dacă facem o împărțire, vedem că în medie acest drum are 13, 7 m lățime, niciodată n-am spus că este vorba de o lățime a drumului de 20 de metri, ci de lățimea culoarului de

  • 5

defrișare pe anumite porțiuni. Putem merge la fața locului să măsurăm, am făcut treaba aceasta și într-o transmisiune live, deci nu cred că este nimeni mințit de

5                                                                          ~

acest lucru. Fac apel la cunoștințele dumneavoastră și să vă întreb dacă știați

1                                 5        5                                                            5                                                             5

unde este Gorița înainte de apariția acestui drum. Vorbim cu brașovenii și cu cei

5                                       1         5                                                                                             5

care au semnat această petiție, dumnealor spuneau că tot ce înseamnă Stehil, Ogradă, Fântâna Dreptății, La Bombe, toate lucrurile acestea sunt lucruri la care noi când mergem să ne plimbăm spunem că mergem să ne plimbăm pe Tâmpa. Faptul că acest drum ajunge până la 100 de metri de marginea rezervației, nu face decât să sublinieze acest impact asupra muntelui Tâmpa. Nu am zis nicăieri că este vorba de o defrișare pe Tâmpa, nici în petiția inițială, nici în textul care a fost actualizat, iar la momentul lansării petiției nu exista nici măcar o hartă în spațiul public, prin urmare, toate informațiile de acolo fac referire la acel moment, actualizarea petiției s-a făcut ultima dată pe 26 octombrie 2019 și este pe site, n-am primit plângeri din partea celor care au semnat, cum că ar fi fost induși în eroare, deci această informație este una falsă.

5                              ~                                                              5

Cât privește proiectantul drumului, și aici e ultimul punct, voi încheia după aceasta, proiectantul drumului a executat această lucrare pe baza unui amenajament și a unor puncte date de amenajist. Aceste puncte mergeau până pe Muchia Boului... prin urmare nu ține de cel care proiectează drumul să aleagă punctele prin care trece și acest lucru îl știe orice inginer silvic. Faptul că acest drum a fost proiectat și că a existat o calitate a proiectării e dat și de faptul că există finanțare. Momentul când a fost proiectat acest drum este 2017, 2016, când doamna Nicoleta Mărțoiu nu era membru U.S.R. Asta nu înseamnă că ar trebui să dăm într-un proiectant care a executat o lucrare trasată de un amenajist, problema este la felul în care a fost trasată de acest amenajist. Mai mult decât atât, noi nu suntem un partid care să-și adopte pozițiile în funcție de interesele sau de activitatea profesională a unui membru și nici reciproca nu este valabilă. Prin urmare, cu toții poziția U.S.R.-ului este clară pe acest subiect, suntem împotriva acestui proiect care elimină 15% din pădure, din pădurea noastră, a tuturor, fără să fi existat o dezbatere publică”.

Președintele ședinței - dl. Oprică Adrian Florentin îl întreabă pe domnul Coliban, dacă a informat semnatarii petiției că a schimbat tema petiției.

Domnul Senator Allen Coliban: ”Evident că ați spus lucrurile acestea și public, sunt actualizate și pe petiție, îmi pare foarte bine că aveți foarte mare grijă de semnatarii petiției, dar cred că ar trebui să aveți grijă de felul în care a fost gestionat din punct de vedere al protecției datelor cu caracter personal acest proiect, pentru că nici eu nu mi-am dat acordul, nici semnătura care apare pe imaginile de pe internet, persoana care aparține acestei semnături nu și-a dat acordul, prin urmare cred că problemele sunt în altă parte decât... ”

Președintele ședinței - dl. Oprică Adrian Florentin întreabă din nou dacă a informat semnatarii petiției că a schimbat tema petiției.

Domnul Senator Allen Coliban:”Da, am spus că da! Am făcut o informare publică dând toate datele actualizate. Mulțumesc!”

Domnul Consilier - Tărăbuță Dumitru: ”Bună ziua, domnule Primar, bună ziua, stimați colegi! Am o întrebare, domnule Primar! În momentul când dăm contractele pentru asfaltarea drumurilor și străzilor din oraș, dacă în acel contract este prinsă și ridicarea gurilor de canal. Dacă este prinsă, v-aș ruga să fiți atenți că foarte multe guri de canal sunt lăsate cel puțin o palmă dedesubt și vă dau ca exemplu, am și poze, strada Zizinului a fost anul acesta... am turnat un covor asfaltic, iar între Lidl, la Uzina 2 și podul de la Zizin, gurile de canal nu au fost ridicate. De asemenea, tot pe Zizinului, de la intersecția Traian cu Zizinului până la Toamnei, sunt cel puțin cinci guri care au cel puțin o palmă sub nivelul asfaltului și mă gândesc acum că până vine iarna poate le facem, că dăm cu mașinile în ele. Vă mulțumesc!”

Domnul Consilier - Șovăială Șerban: ”. Interpelarea mea se referă la liniile de transport în comun în Schei, poate reușim să creștem ritmul de trecere al acelor autobuze, deoarece este o aglomerare extrem de mare în ele, în special sâmbăta - duminica lumea merge pe Drumul Vechi și nu vrea nimeni să ia tot orașul la pas de la Poarta Schei până la Pietrele lui Solomon, ca după aia să se plimbe pe Drumul Vechi. Poate reușim să reparăm asta, iar cea de a doua problemă este o reamintire a unei interpelări pe care am făcut-o mai demult, la care aștept un răspuns în scris. la motivul și la câștigul orașului față de închiderea accesului auto pe sub Tâmpa.”

Domnul Primar - George Scripcaru: ”Dacă nu mai sunt interpelări, la dl. Tărăbuță. directorul Direcției Tehnice este aici, . în ultima perioadă am reușit să reglementăm această situație cu rețeliștii și deținătorii de rețele care au obligația să facă acest lucru. am inclus în prevederile contractuale cu cei care sunt prestatori pentru intervenții la reparație și întreținere străzi ca să facă și acest lucru, iar rețeliștii sau companiile care dețin aceste infrastructuri să suporte costurile.vom ține cont de ce ați spus și o să facem ceea ce trebuie din punct de vedere al acestei intervenții. sunt situații când la Pietrele lui Solomon autobuzul nici nu mai poate să ajungă sau să întoarcă, pentru că e plin de mașini, toți vor să facă plimbări, dar să se ducă cu mașina până la baza. și după aceea se creează și aceste probleme de trafic și de aglomerație din păcate de foarte multe ori. Eu o să vă și scriu ceea ce am spus referitor la cealaltă sesizare.

Am rugămintea ca la începutul ședinței, pentru să sunt prezenți aici, în sală, domnul Johannes Bertleff și dl. Bolborea să facă o scurtă prezentare a două proiecte. unul se referă la ce înseamnă o zonă de aici, din Centrul Istoric, și a doua are legătură cu 15 Noiembrie, pentru că și președintele Asociației 15 Noiembrie este prezent aici, în sală, și cred că este important ca să cunoașteți și dumneavoastră ce vă vor prezenta dumnealor, înainte de începutul ședinței, ca să nu îi reținem după aceea. Trebuiau să fie prezenți în ședință aici și cei de la GLL cu care Banca Mondială are o colaborare, sunt consultanții Băncii Mondiale, deci înseamnă regenerare urbană. Nu știam că ședința va avea loc în luna noiembrie astăzi, în data de 1, nu au putut să vină, dar v-am înaintat aceste trei variante de broșuri care reprezintă trei variante de reconversie, care vor trebui luate în calcul, la care noi trebuie să ne raportăm și după ce vom face o evaluare, sigur că prin hotărâre de consiliu local va trebui să facem și un plan care să fie urmat de către noi împreună cu Banca Mondială, referitor la această fostă platformă industrială, aici aveți prezentările făcute, sunt detalii importante.

5 vom reveni într-o nouă etapă în Consiliul Local cu un proiect de hotărâre în acest sens.

Și ca să nu existe interpretări, ședința de consiliu local este la începutul lunii, pentru că sunt două motive: luna aceasta sunt două tururi de alegeri... foarte mulți dintre colegii din Primărie sunt implicați în procesul de organizare al alegerilor, sunt foarte multe lucruri de făcut, din punct de vedere al secțiilor de votare, din punct de vedere a ceea ce înseamnă procedurile care trebuie îndeplinite și nu am vrut să dăm peste cap lucrurile și să nu avem timp să ne ocupăm și de organigramă și de organizarea acestor alegeri și de asemenea și al doilea motiv este că 15 noiembrie este luna asta, și nu puteam să facem ședința după aseastă dată, pentru că avem lucruri care se referă și la ziua de 15 noiembrie. ”

Domnul Johannes Bertleff: ”Bună ziua! Mulțumesc pentru invitație, o să încerc să fiu scurt cu prezentarea, sunt multe slide-uri, e un proiect important, trebuie să mă opriți. Vorbim de reamenajarea zonei Piața Prefecturii, B-dul Eroilor, este vorba de spațiul public dintre Modarom și magazinul Star, Universal. O dată vedeți o hartă a centrului orașului, încep cu un argument, ce necesită schimbat în spațiul. de ce schimbăm în spațiul urban? Centrul Brașovului funcționează din punct de vedere pietonal în felul următor: se vede simplu pe ecran, avem Piața Sfatului, care este un pol urban, un pol pietonal, și avem strada Republicii, care este axul pietonal principal al orașului. În partea de jos a orașului, dar în partea de sus a imaginii, acest ax se termină în niște trotuare, adică oarecum acolo se dispersează totul abrupt, nu avem un spațiu public închegat, ajungem la capătul străzii Republicii și acolo trecem pe trecerea de pietoni sau ne pierdem pe trotuare. Din punct de vedere utilizator dar și urbanistic, cred că aici e benefică o ameliorare, adică un spațiu public de tip piață, care o să fie un contrapol pentru polul din centru. În plus, avem în zona aceasta, vedeți, colorat, cu culori mai aprinse, este un brâu de clădiri care au fost construite la începutul secolului, deci acolo s-a reînnoit orașul, este pe amplasamentul fostelor ziduri ale cetății și avem multe clădiri importante, instituționale cum e prefectura, care în mod clasic, urbanistic, dar și modern, au nevoie de un spațiu public, în față, ca un foaier exterior. În momentul de față avem în față niște trotuare, împărțite și cu străzi, e bretea a Bulevardului Eroilor, se cheamă tot Eroilor. cred că putem merge mai departe, și un spațiu verde de tip ”nu călcați iarba”. Am spus zona studiată peste hărțile vechi ale Brașovului, a fost important pentru noi să vedem care a fost evoluția acestui loc. În secolul XVIII - XI zona a început să fie construită, a fost inițial mai degrabă o zonă virană, adică zidurile cetății, care la un moment dat era un număr de șase ziduri principale și ziduri secundare, în fața acestor ziduri pe locul parcului o zonă mlăștinoasă tot cu scop de apărare, încet-încet la începutul sec XVIII, sfârșitul sec XIX, au început să apară clădiri noi în zona respectivă, ne-a interesat și cum arătau spațiile publice, la momentul construirii acelor clădiri, o să vedeți imediat, aici am plonjat în contemporan, așa arată zona acum și noi am comparat poze, puteți vedea pozele selectate, cum arătau spațiile publice din fața acestor clădiri. Era important pentru noi să vedem dacă spațiile amenajate acum din fața acelor clădiri corespund cumva cu proiectul inițial, fiindcă clădiri de o această anvergură puteam bănui că a avut și un spațiu proiectat împreună. Dar nu este cazul, dacă ne întoarcem la prefectură, de exemplu, vedem că a fost un

  • 6 maidan în față care a avut diverse modificări, cândva a fost chiar un sens

5                                                                                                     ~

giratoriu, dar care nu a rezistat mulți ani. Bun! Corpul universității, care nu avea nici el un spațiu desemnat, chiar un gard în față și vila Kertsch care a suferit avarii în timpul bombardamentului și a fost demolată și înlocuită de Modarom cândva, dar Modaromul mult mai târziu. Strada Politehnicii o vedeți aici, o

~                                                                                                                                                                                           5                ~

stradă care momentan e plină de parcări, peste asta putem sări, e doar ridicarea top a zonei, și textul iarăși putem sări peste. Aici voi explica toată zona studiată și fiecare spațiu public, fiindcă zona nu e unitară, cuprinde străzi, a fost tratată diferențiat în funcție de un specific pe care i l-am dat fiecărei zone. O să fiu foarte pe scurt, înainte de a intra în poze mai stăm un pic pe plan, deci despre Piața Prefecturii am vorbit, va deveni o piață, o platformă urbană dacă vreți, diferită față de contrapolul Piața Sfatului, fiindcă aici nici nu avem spații comerciale la parter, nici nu putem avea. Avem Prefectură, avem spații instituționale și atunci animația de unde vine? Animația vine în cazul acesta

5                         5                                                   5                                                                                      5

dintr-o fântână așezată central. Este o fântână arteziană care răsare direct din

5

acest tip de pardoseală, mi se pare important să nu adăugăm elemente arhitecturale, adică doar apa să devină un spectacol și nu știu ce fântână cu arhitectură care... credem că e destulă arhitectură în jur, mai trebuie făcut și pasul înapoi, și câteva pâlcuri de copaci parțial existente, parțial plantate în plus, care să varieze această atmosferă a pieței, să ai umbră în timpul sezoanelor fierbinți și să anime un pic spațiul public. Evident, locurile de stat vor fi amenajate în umbra acestor copaci, dar și în zone însorite, dar această piață devine un suport pentru piața publică. Nu e de neglijat și faptul că aici se întâmplă deja în mod tradițional luări de poziție ale cetățenilor, când ieșim în stradă, ieșim acolo, deci cred că lucrul acesta necesită și un spațiu mai potrivit.

Aici aveți o simulare cu această piață, facem următoarele corecții ale vegetației în fața Prefecturii, acum e un șir de brazi, brazi argintii, lăsăm doar capetele, adică în stânga vedeți un pâlc, în dreapta e un brad chiar înalt, eliminăm pe cele din mijloc, ele când devin la un moment dat de talie mare, vor acoperi clădirea, nu dorim acest lucru. Singurul lucru e să tăiem o parte din arborii ăștia, dar per total vor fi oricum mult mai mulți. Strada Eroilor care face legătura dintre această piață și Universal, aici introducem un concept nou pentru Brașov, și anume să-i zicem o pădure urbană. Noi nu avem plantații foarte ample de copaci de talie înaltă în Brașov, în centru e și discutabil dacă vrem, pentru că avem o densitate a monumentelor de arhitectură destul de mare și orice vegetație abundentă acoperă. În cazul acestei străzi avem fațade principale importante, este lateralul Prefecturii și sunt fațadele universității și ale Colegiului Unirea și cred că e benefic să variem acest spațiu public creând această pădure, în ghilimele, care pe segmentul respectiv, dacă dăm înapoi la plan, putem să vedem cum arată în plan chestiunea asta, există o bretea circulabilă pe diagonală prin această pădure, de aceea e și rarefiată la mijloc, astfel încât traficul. o să revin asupra chestiunii cu traficul, e posibil în continuare pe traseul respectiv. Mergem mai departe, strada Politehnicii, e o stradă cu un potențial comercial, există deja la capătul către Bălcescu, există un magazin, cred că cu timpul aceste clădiri care chiar la capătul care în vizualizare sunt destul de dărăpănate, pot căpăta funcțiuni comerciale, și să întregească acest țesut pietonal și comercial al orașului. Asta înseamnă că noi vrem aici un

  • 7 iluminat. iluminatul e diferențiat pe zone, mai ludic, adică mai viu și posibilitatea de terase pe partea stângă cum ne uităm la vizualizare.

La planurile în detaliu, o să trec mai repede peste ele, putem reveni, și peste secțiuni putem trece, această secțiune urbană care evident se oprește în fața accesului principal în Unirea, acolo este o anticameră dacă vreți, o zonă ca o mică piațetă. Liniile pe care le vedeți sunt ... la nivelul pardoselii. Nu ne dorim un spectacol deosebit, alte tipuri de pavaje, trebuie să existe unitate în oraș, dorim calupuri din piatră de bazalt, de preferat cubică și nu tăiată în fâșiuțe subțiri, prin așezarea acestor pietre să desemnăm spații deosebite. La intersecția străzilor vor apărea acele rondouri unde piatra e pusă în mod circular și cu câte un obiect martor la mijloc, care este ori la nivelul pardoselii ori o cișmea cu apă potabilă, detalii fine care punctează câte un loc. Ultimul spațiu care închide acest carou este trotuarul în fața Colegiului Unirea, în lungul Bălcescu, pe care îl dorim lărgit, vorbim imediat și despre modificările în trafic, și gardul care este zidit către Colegiul Unirea și are nișe, vor fi desfăcute acele nișe cu un grătar și amenajate astfel încât să se poată sta, adică dorim să fie mai prietenos cu pietonul această amenajare. Evident toate sunt completări cu copaci de talie medie și mari.

Acum trebuie să ajungem la subiectul de circulație care nu poate fi minimizat, toată zona asta o dorim pietonalizată și cu acces rutier restrâns. Asta înseamnă că riveranii, intervențiile și aprovizionarea vor avea acces și restul mașinilor nu. Ce înseamnă asta la nivelul traficului? S-a făcut un studiu de către Search Corporation, i-am rugat să investigheze toate lucrurile conexe aici, o dată desființarea parcărilor, sunt 145 de parcări în zonele respective dacă dăm înapoi la plan, toate zonele nu vor mai avea parcări, singura străduță care este Postăvarului, acea legătură acolo, unde vom avea iarăși un șir de copaci, acolo nu există decât un singur acces în corpul Unirii, nu sunt uși pe această stradă, deci e o zonă de tranzit și pentru pietoni, între acei copaci am lăsa locuri de parcare, pot fi între 7 și 14 locuri de parcare pentru riveranii de pe strada Politehnicii, fiindcă pe strada respectivă sunt case fără curți, undeva trebuie să parcheze, și atunci zona cea mai bună pentru a face chestia asta este strada respectivă. Tot ce înseamnă parcări aferente Prefecturii vor fi mutate sau vor fi rezervate pe zona respectivă unde e mânuța pe ecran, noi intenționăm inclusiv să trecem cu pavajul peste Bulevardul Eroilor, pe zona respectivă și automobilistul să simtă că trece în dreptul unei piețe, să meargă cu o viteză mai redusă, oricum acolo avem o trecere și următoarea trecere e la Dramatic și oricum nu e o zonă cu un trafic de viteză, și zona care pică în apropierea Prefecturii va fi o zonă desemnată cu parcări pentru cei care lucrează la Prefectură. Traficul auto care se desființează, există un studiu, se poate citi mai pe îndelete, în zona de vârf sunt 235 de vehicule pe oră, e vorba de dimineață, ei zic că se redistribuie ușor fără probleme pe mers înainte, și există un mers înainte pe Bălcescu, că am fost cam scurt, și există un trafic de tranzit, să zicem, Dobrogeanu-Gherea, către strada Lungă, care să poată ameliora. în momentul de față se trece prin această buclă Eroilor, se ocolește parcul, se ajunge mai ușor pe strada Lungă. Dacă se întoarce cum e propus în acest studiu, dacă dăm mai departe, în slide, sensul străzii Țepeș, sper să nu mă încurc cu numerele străzii, deci e cea de la Dramatic. nu, următoarea, care acum are sens invers în direcția opusă, atunci legătura e mai facilă către strada Lungă. Cu o trecere de pietoni semaforizată la intersecția

8

Bălcescu cu Eroilor, e posibilă trecerea în diagonală prin acea intersecție, a mașinilor, la fel mai sunt minore corecții ale sensurilor, de exemplu pe lângă parc, acolo, mai în stânga, ultimul segment... îmi scapă numele străzii, va fi însă sens unic nu sens opus, tocmai ca să fluidizeze traficul. Acestea sunt lucruri conexe care trebuie avute în vedere și problema parcărilor, care este una fierbinte, oricum, în oraș, de când se discută de amplasarea unor parcări centrale, și dacă mergem mai departe o să ajungem,. noi am investigat tema noastră, dar nu puteam să nu ne gândim.am investigat dacă e posibilă și oportună o parcare inclusiv sub piața aceasta nou creată a Prefecturii. De fapt, locul care e disponibil și pentru un gros al parcării subterane, după cum vedeți și în această simulare, e doar o temă, să zic, ar fi chiar sub Bulevardul Eroilor, adică ce să poată face, avem două variante aici, cred că imaginea următoare e mai adâncă, ce se poate face sub Piața Prefecturii, nu este punctul de greutate, dar în această simulare vedeți aproximativ 300 de locuri pe nivel, și e o parcare care se poate face modular, adică B-dul Eroilor e lung, trebuie negociat cu instalațiile dedesubt, evident, dar dacă am amenaja pe două niveluri, evident ar putea să preia mai ușor chiar un surplus al zonei, adică acum avem 145 de locuri eliminate, pe nivel aici e doar desenat, dublul, 300. Acest lucru trebuie corelat cu proiectul nostru, nu face parte din proiectul nostru, practic e necesar un studiu cu toate opțiunile de parcare în centru și să punem degetul pe cele care sunt oportune, noi voiam doar să vedem dacă locurile pe care le-am propus pentru plantații de copaci mai mari să nu influențeze cumva o altă dezvoltare și evident amenajarea acestui loc trebuie corelat cu o posibilă parcare subterană, ca să nu se facă într-un sens cronologic invers, adică întâi faci subteran și după aceea amenajezi suprateran. Cam atât în mare despre circulație, putem reveni pe acest subiect, aici pe scurt o schemă cu spațiile verzi propuse și nu am intrat acum în detaliu în filosofia iluminării spațiului public, e diferențiat pe zone, cred că sunt detalii, putem să le vorbim dacă există dorință, și cred că ultimul slide e o poză cu exemple, adică sunt din alte spații publice, cu acea pădure urbană în dreapta, de exemplu, și diverse detalii asemănătoare pe care le vom utiliza și noi în proiect. Răspuns: proiectul acesta este la momentul studiu de fezabilitate, a avut o dezbatere publică chiar în sala asta, toate observațiile permanente care pot îmbunătăți acest proiect vor fi preluate de noi, vor fi bine primite și vor veni și vor trece și prin CT/UAT, am luat deja avizul de la Cultură, dar este un lucru care poate fi îmbunătățit și vor veni și fazele ulterioare de proiectare cândva, când se va intra în detaliu. Răspund cu plăcere la întrebări, dacă sunt. Mulțumesc!”

5

Domnul Primar - George Scripcaru: ”Mulțumesc! Așa cum ați vizualizat, e un proiect care are două componente, și așa cum a spus domnul Bertleff, o să-l punem pe lista pentru acces și gândim acest lucru ca o investiție în doi pași, una se referă la parcare și cu referire la acest aspect va fi o investiție separată, și cea de a doua componentă la care a făcut referire domnul Bertleff sigur că va fi o altă componentă investițională pe care va trebui să o bugetăm și să o punem pe lista de investiții a Municipiului Brașov în următoarea perioadă, domnul Bertleff a spus doar de angajații Prefecturii, discutăm despre ce este valabil și ce înseamnă Curtea de Apel sau alte instituții care funcționează în acel imobil ca soluții pentru acces și pentru parcări, având în vedere că sunt funcțiuni publice care trebuie să fie asigurate din acest punct de vedere. Vreau să vă

9

completez cu alte două proiecte la care puteam să facem referire astăzi, dar celălalt proiectant nu este în oraș astăzi și n-a putut să fie prezent, celelalte două se referă la prelungirea Apollonia Hirscher și de asemenea Piața Sfatului nr. 27, Curtea Interioară cu deschiderea accesului pentru După Ziduri, având în vedere faptul că lucrăm în momentul de față la fostul Cinema Popular cu acces din zona de După Ziduri și va trebui să corelăm lucrurile din punct de vedere al unui pietonal și al accesului în zonă și al dezvoltării de activități specifice în zona respectivă, sunt trei proiecte, cred eu importante în Centrul Istoric care vin să răspundă unor necesități din punct de vedere urbanistic, din punct de vedere arhitectural, din punct de vedere al unor soluții existente ca necesități astăzi... ”

Președintele Asociației 15 Noiembrie - domnul Marius Boieriu: ”... în 9                                                 9

decursul anilor ne-ați sprijinit foarte mult, Asociația 15 Noiembrie, adică nu numai Asociația, un număr de peste 70% din membrii Asociației noastre 15 Noiembrie sunt cetățeni de onoare ai Municipiului Brașov. Există strada 15 Noiembrie care ne poartă numele. Ceea ce dorim noi și ar fi timpul și dacă sunteți și dumneavoastră de acord să schimbăm imaginea de la Spitalul Județean, din punctul meu de vedere Brașovul s-a dezvoltat foarte mult, deci acela nu este monument, pe care îl avem acum, este troiță pentru importanța evenimentului din 15 noiembrie 1987. O să vă reamintesc că în 15 noiembrie 1987, datorită importanței pe plan mondial s-a vorbit inclusiv în Congresul American, George Bush a vorbit despre ceea ce s-a întâmplat în 15 noiembrie 1987. Am avut o discuție cu dl. Bolborea și l-am rugat să ne ajute să facem un monument. Eu am girul tuturor colegilor mei de la asociație, domnul Primar mia cerut un proces-verbal cu hotărârea membrilor mei de la asociație dacă sunt de acord cu acest monument. Foarte mult mi-aș dori și chiar vă rog să avem sprijinul dumneavoastră să schimbăm imaginea troiței de la Spitalul Județean. În 15 Noiembrie 1987 a fost locul unde noi, de la revendicări sociale am cântat acolo Deșteaptă-te române și am strigat pentru prima dată în România Jos Comunismul! Jos Ceaușescu! Din punctul meu de vedere revoluția nu a început la Timișoara, a început în 15 Noiembrie 1987 la Brașov. Vă mulțumesc!”

Domnul Bolborea Ioan - sculptor: ”Bună ziua, domnule Primar, bună ziua, domnilor consilieri! Aș fi dorit să încep cu o altă imagine, imaginea unde e și postamentul, dar nu mă pricep la. dar având această imagine, vreau să vă spun ce se întâmplă, de ce am ales acest proiect. Dacă vedeți, în interior există o cupolă de bronz care la un moment dat are o crăpătură, din care iese o lumină. De fapt ideea este că în 1987 sistemul acesta comunist a avut prima crăpătură, prima fisură, prin care a ieșit o primă rază de speranță. De fapt asta e și ideea, și sculptura, ca orice formă de artă, are vocabularul ei de semne plastice, și eu am găsit cel mai nimerit acest simbol. Apoi, structurile care acoperă toată povestea asta ne duce puțin cu gândul și la coroana care există pe stema Brașovului și tot monumentul va fi pus pe un piedestal de piatră și aici vreau să vă arăt, dacă mă poate ajuta cineva, pe care vor fi scrise cele 300 sau cât vor fi de nume ale revoluționarilor din anul 1987. Sigur că este un proiect inițial care se poate dezvolta, se poate discuta, și sigur că sunt deschis la orice discuție referitoare la această problemă. Ca urmare, asta ar fi ideea, monumentul va fi bronz în mare parte și piedestalul de piatră. Sigur că de jur împrejur se poate amenaja să fie un fel de mozaic sau. în sfârșit astea vor fi detalii pe care ulterior le vom face. Cam asta ar fi în mare discuția despre acest monument”.

10

Domnul Primar - George Scripcaru: ”...după derularea procedurilor privind avizarea acestui monument, la noi s-a prezentat în comisia de urbanism această propunere, această soluție, am vrut și am solicitat Asociația 15 Noiembrie ca să nu existe discuții, pentru că știți bine că tot timpul au fost interpretări dacă era o variantă altcineva nu era de acord sau avea alte păreri. De-a lungul timpului au fost și discuții referitor și la alte discuții pe tema asta, am vrut ca să avem. și domnul Președinte ne-a înaintat procesul-verbal al Adunării Generale de la asociație cu semnătura tuturor membrilor asociației care 5                                                                                                                                          5

validează această variantă, până la urmă este o propunere venită din partea dumnealor și este bine să o respectăm dacă așa au concluzionat și așa au ajuns să. ca și variantă. După ce se vor parcurge și pașii următori această propunere va fi pusă pe lista de investiții a Municipiului Brașov și va fi susținută din punct de vedere financiar și ca execuție de către municipalitate, am vrut să o cunoașteți, să știți despre ce este vorba în această fază, ca atunci când ajungem în faza de bugetare să știți despre ce este vorba.din respect pentru toți membrii Asociației 15 Noiembrie am considerat că este cazul să fie prezenți în ședința de astăzi, să prezinte această variantă împreună cu domnul Bolborea, care dacă vă uitați pe Șirul Bethoven, în parcul Dima, s-a finalizat amplasarea statuii de acolo a amplasamentului cu frații Lapedatu, care a fost de asemenea aprobat de către comisia de urbanism și va fi inaugurată, să spun așa, zilele următoare, prin prezența unor oficialități și personalități de la București care vor fi la Brașov cu această ocazie, săptămâna viitoare, vă invit și pe dumneavoastră, doamnelor și domnilor consilieri atunci să fiți prezenți la acest eveniment în locația respectivă”.

Domnul Consilier - Ungar Arnold: ”Eu doar câteva cuvinte aș vrea să spun: e bine că măcar acum, după atâția ani, ne gândim să facem și noi un monument pentru cei care atunci așa și-au riscat viața. cei care sunt mai tineri probabil că nu prea știu ce s-a întâmplat atunci, decât din poveștile unora și altora, dar cei care am asistat pasiv la manifestația respectivă, vă spun că ne-a crescut curajul după aia, atât de puțin cât l-am avut, că dacă aveam mai mult, intram și noi între ei, dar n-am avut curajul. Eu măcar recunosc, dar alții văd că se împăunează cât au ajutat ei mișcarea 15 Noiembrie.iar în ceea ce privește forma monumentului, în mod firesc să îi lăsăm pe cei care sunt autorii revoluției respective. dacă mai întârziem mult cu monumentul acesta nu mai are cine să-și dea acordul dintre cei care au fost luptători atunci. e bine să acceptăm monumentul așa cum și-l doresc ei. Să nu începem acum să facem toți pe specialiștii, că nu suntem specialiști în domneiul acesta nici unul. Și atunci să-i acceptăm așa. cu monumentul facem o reparație morală, dar o și mai mare importanță va avea ordinul dat de președintele Johannis de desecretizare a documentelor privind 15 noiembrie.și atunci ar fi foarte frumos, când monumentul acesta va fi gata, nu știu cât va dura. poate până atunci vor fi și documentele accesibile și putem vorbi în cunoștință de cauză despre 15 noiembrie 1987...”

Domnul Primar - George Scripcaru: ”. Totdeauna când discutăm despre un proiect sau un domeniu ne raportăm la specialiști. Niciodată nu m-a interesat să mă bag eu în detalii de specialitate, de exemplu pentru zona de silvicultură sau forestieră care este specialitatea Regiei de Păduri, unde sunt specialiști, unde sunt oameni care au profesiile și pregătirea necesară, în

11

Consiliul de Administrație la Regia de Păduri este rectorul Universității Transilvania, Abrudan, este decanul Facultății de Silvicultură... am solicitat pe cei de la Regia de Păduri să îmi prezinte în detaliu acest proiect, care a parcurs toate procedurile legale și respectă toate aceste condiții și criterii care sunt prevăzute de lege, am avut o discuție și cu Ministerul Fondurilor Europene pe această temă, zilele trecute a fost la Brașov și ADR 7 Centru, conducerea acestei agenții, care structurează fondurile structurale și Brașovul este parte în această agenție. Ca să nu mai existe discuții de genul acesta toată perioada asta o speculează foarte mult electoral, cu asta o să rezolve foarte multe lucruri din punct de vedere procedural, am decis să suspend implementarea acestui proiect, procedura care să fie suspendată din acest moment, după această informare astăzi și după aceste discuții din spațiul public și o să solicit consultanță de specialitate neutră, pentru că fiecare e cu a lui, și din acest punct de vedere o să vin în urma acestei analize în Consiliul Local cu un proiect de hotărâre pe care îl voi propune pentru că tot Consiliul Local a aprobat acest proiect cu toate detaliile de specialitate și conform legii și o să vă propun în consecință un proiect de hotărâre la momentul respectiv, într-un fel sau altul, vis-a-vis de această situație. Până atunci, am solicitat Regiei de Păduri Kronstadt să facă următorul lucru: având în vedere că derulează un proiect tot finanțat cu bani europeni, care se referă la monitorizarea stării ecosistemelor forestiere și valorificarea potențialului recreativ, cultural și istoric al pădurilor urbane și periurbane, administrate de Regia de Păduri Kronstadt, care-și propune să identifice și să descrie zonele cu potențial recreativ și cultural, cuantificarea valorii pădurilor cu impact social însemnat, proiectarea și amplasarea unei rețele de suprafețe permanente de lungă durată, determinarea biodiversității factorilor climatici specifici ecosistemelor forestiere limitrofe aglomerărilor urbane, identificarea, descrierea și promovarea unor elemente ale patrimoniului material în relație cu zonele forestiere din vecinătatea Brașovului, descrierea și dezvoltarea zonelor cu rol recreativ, cultural și istoric, precum și a infrastructurii cu rol recreativ din pădurile urbane și periurbane și modernizarea gradului de modernizare a infrastructurii recreative. Acest proiect care își propune să analizeze și să crească și să aducă în atenție toate aceste aspecte la care m-am referit, trebuie să se facă cu specialiști și să se facă cu discuții, cu analize, cu toți cei interesați care au legătură cu domeniul de specialitate sau pur și simplu persoane simple care doresc să participe la acest discuții. și să producă dezbateri, să producă discuții și să organizeze întâlniri, analize, dezbateri publice la instituția respectivă, și nu în altă parte și să invite pe oricine dorește să participe la aceste discuții. Acest proiect este finanțat cu fonduri accesate, împreună cu institutul de specialitate, care se ocupă cu asemenea activități cu Ministerul Cercetării, cu Universitatea Transilvania, cu Facultatea de Silvicultură, iar cei care doriți să participați sau să propuneți, să analizați sau să aflați sau să discutați aceste aspecte, doamnelor și domnilor, vă invit la sediul Regiei de Păduri Kronstadt, să discutați toate aceste lucruri, să le analizați, să aflați, să propuneți și să existe pe această temă foarte multe detalii și amănunte care să fie aflate și propuse acolo. Acest proiect de cercetare are o perioadă de implementare de doi ani de zile, este într-o fază incipientă, am solicitat Regiei de Păduri să propună în acest proiect de cercetare și de studii și de analiză, inclusiv acest proiect la care facem referire, să-l analizeze sau să-l reanalizeze toți cei implicați și în urma acestei analize făcute cu oameni de specialitate și nu

12 cu partide politice, să tragem o concluzie, și în baza acestei concluzii voi lua o decizie vis-a-vis de continuarea acestui proiect sau nu, și voi veni în consecință cu un proiect de hotărâre în Consiliul Local pe care vi-l voi propune și dumneavoastră veți decide în acest sens. Eu sunt de acord că se pot face foarte multe lucruri, foarte multe variante, în momentul de față m-am informat și eu și

~                                                               ~                                                        5                                                     5              5

am toate detaliile vis a vis de acest proiect în amănunt. Ca Primar, până la urmă pot să mă refer la oportunitatea unui asemenea proiect, detaliile fiind puse la dispoziție de către specialiști. Toate minciunile care se proferează în spațiul public de către unii sau de către alții, că Primarul taie, că defrișează ... tocmai de aceea ca să nu mai dăm frâu liber la imaginațiile unora sau altora, vă anunț că acest proiect este din momentul de față suspendat și implementarea lui este astăzi blocată din acest punct de vedere, până nu se clarifică toate aceste aspecte de către cei cărora le-am solicitat să facă acest lucru în următoarele luni sau următoarea perioadă.

Acesta este punctul de vedere al Primarului Municipiului Brașov pentru toată lumea și pentru toți cei interesați. Ca să nu mai facem discuții de genul acesta, fiecare vine și spune în fel și chip lucruri care nu au nici o legătură și au doar un subiectivism foarte, foarte exagerat. Poate că o să ajungem la concluzia că acest proiect și acest traseu poate să fie la un moment dat turistic, de nu știu câți metri lățime, fără extrageri de pomi, fără tăieri de arbori, fără construcții de genul acesta, doar cu materiale ecologice care să fie utilizate pe întreg traseul, sau poate să fie scurtat sau poate să fie secționat, dar asta să spună specialiștii care au legătură cu domeniul și nu cei care nu au nici o legătură, și doar vor să aibă un subiect pe care să-l rostogolească, și ați văzut și astăzi câtă minciună s-a spus și cu parcul central. și ați văzut astăzi o planșă, o schiță care spune cu totul și cu totul altceva. aș vrea ca să luați act de această decizie și poziție a mea, pe care vă rog frumos să o acceptați ca pe o decizie pe care este important să o comunic dumneavoastră.”

Punctul nr. 61

Proiect de hotărâre privind plângerea prealabilă formulată de către Partidul Uniunea Salvați România - Filiala Brașov, Asociația România Civică, Asociația

5                                                                      5        ~                      5                                                       ~                      5

Împreună pentru dezvoltarea comunității și Asociația Brașovul pedalează, toate prin Cabinet Avocat Victor Ilie, împotriva H.C.L. nr. 154/30.03.2017, 441/31.07.2019, 178/28.04.2017 și 312/30.05.2019.

Domnul senator Allen Coliban: ”Vă mulțumesc! Cred că nu este niciodată târziu să recunoaștem greșeala și să recunoaștem că nu a fost suficientă dezbatere aici și că nu avem suficiente opinii. Când am fost în fața dumneavoastră pe 4 octombrie v-am lansat o invitație exact la acest dialog. În luna scursă de atunci am adunat opinii diverse, am adunat opinii de la istorici și avem un studiu istoric care vorbește despre hărțile Josefine și despre valoarea acelor poteci, am adunat opinii de la ingineri silvici, au studiat studiul de

13 fezabilitate, au studiat documentația, sunt porțiuni care au obținut deja finanțare, deci putem vorbi despre o dublă finanțare, despre un drum care are durata de utilizare de 30 de ani... ”

Domnul Primar - George Scripcaru: ”Nu are legătură cu proiectul de hotărâre, este vorba despre o plângere, de o respingere sau o aprobare a unei plângeri, domnule Președinte!

Domnul Senator - Allen Coliban: ”Eu v-am rugat să-mi permiteți o intervenție, dacă vreți, vă citesc din nou Legea care îmi permite acest lucru și pe care data trecută ați zis că o cunoașteți, este vorba de Legea nr. 96 din 2006, art. 138 și celelalte. Prin urmare, pe de o parte spuneți că avem nevoie de un dialog, pe de altă parte văd că refuzați. Nu este o problemă, diseară vă invit pe toți la ora 5 la Aro, vor fi ingineri silvici, vor fi istorici, vor fi geologi, să discutăm exact despre aceste argumente. Are legătură cu punctul de pe ordinea de zi și aceasta este intervenția mea...

5

Președintele ședinței - dl. Oprică Adrian Florentin: ”Vă citesc punctul, este vorba de plângere prealabilă formulată de U.S.R., ce legătură are cu plângerea?

Domnul Senator - Allen Coliban: ”Mai devreme, domnul Primar a vorbit nu despre plângere, ci despre oportunitate și despre.diseară la 5 vă aștept la dezbatere cu specialiști, nu cu cei care au scris proiectul acesta”.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

Aprobarea procesului-verbal al ședinței ordinare

din data de 04.10.2019

În continuare, președintele ședinței supune la vot procesul-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local din data de 04.10.2019, care se aprobă cu unanimitate.

PUNCTE SUPLIMENTARE PENTRU ȘEDINȚA

ORDINARA DIN DATA DE 01 NOIEMBRIE 2019

  • (1) PUNCTUL 75

Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unui Act aditional la Contractul nr.74246/29.10.2018 întocmit în baza Hotărârii Consiliului Local nr.223/25.04.2018.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

  • (2) PUNCTUL 76 Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.737/14.12.2018 privind aprobarea proiectului “Realizare infrastructura integrată pentru ciclism si trafic pietonal cu facilitati complementare - Traseul 1" si a cheltuielilor legate de proiect.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

  • (3) PUNCTUL 77

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.787/21.12.2018, republicata, privind aprobarea proiectului "Realizare infrastructură integrată pentru ciclism și trafic pietonal cu facilitati complementare - Traseul 2" si a cheltuielilor legate de proiect.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

  • (4) PUNCTUL 78

Proiect de hotărâre pentru modificarea Anexei la Hotărârea Consiliului Local nr.687/15.11.2018, republicata, privind aprobarea Studiului de oportunitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru proiectul "Achizitia de mijloace de transport moderne".

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

  • (5) PUNCTUL 79

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.688/15.11.2018, privind aprobarea proiectului"Achizitia de mijloace de transport moderne" si a cheltuielilor legate de proiect.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

  • (6) PUNCTUL 80

Proiect de hotărâre pentru modificarea Anexei la Hotărârii Consiliului Local nr.740/14.12.2018, republicată, privind aprobarea Studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru proiectul "Construire Park &Ride Bartolomeu".

  • (7) PUNCTUL 81 Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.741/14.12.2018, privind aprobarea proiectului "Construire Park &Ride Bartolomeu" si a cheltuielilor legate de proiect.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu 20 de voturi pentru și o abținere.

  • (8) PUNCTUL 82

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.200/2013, republicata, privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare al Directiei Administrare Infrastructura Sportiva Brasov.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 83

Informare privind actualizarea programului de transport.

ORDINEA DE ZI

PUNCTUL 1

Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului Municipiului Brașov la data de 30.09.2019.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 2, 3, 4, 5, 6 și 7, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 2

Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții ale Direcției Fiscale Brașov.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 3

Proiect de hotărâre privind aprobarea plângerii prealabile formulate de societatea Prescon Piatra Mare S.A. împotriva H.C.L. 536/2019 și revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 536 din 30.08.2019.

PUNCTUL 4

Proiect de hotărâre pentru modificarea Anexei 2 - Statul de funcții la Hotărârea Consiliului Local nr. 85/2019, privind aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții ale Poliției Locale Brașov.

5                             5                                           5

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 5

Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții ale Operei Brașov.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, comisia 1 a avizat cu amendamentul ”cu încadrare în bugetul 2019 aprobat”, iar amendamentul a fost votat cu unanimitate, în urma votului proiectul de hotărâre a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 6

Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli rectificat al Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt R.A. penru anul 2019.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 7

Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanță ai Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt R.A. estimați pe anul 2019 prin bugetul de venituri și cheltuieli rectificat pe anul 2019.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu 20 de voturi pentru și o abținere ( d-na consilier Țop Carmen).

PUNCTUL 8

Proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 180/2005 privind aprobarea constituirii Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt R.A., republicată.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 9

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 89/09.02.2018 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți realizării obiectivului de investiție “Construire Creșă în Brașov, str. Apollo, f.n”, republicată.

PUNCTUL 10

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 673/15.11.2018 privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor necesare pentru obiectivul “Construire Creșă în Brașov, str. Apollo, f.n”.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 11

Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor 5                                                                                                                                                                           5

Brașov.

5

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 3 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 12

Proiect de hotărâre privind completarea cuantumului veniturilor proprii aferente Clubului Sportiv Municipal Corona Brașov, instituție aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Brașov, pe anul 2019.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 13

Proiect de hotărâre privind aprobarea organizării și desfășurării la Brașov a Crosului „15 Noiembrie” ediția a XXX - a, eveniment care va comemora revolta anticomunistă din 15 Noiembrie 1987.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 14

Proiect de hotărâre privind aprobarea organizării și desfășurării la Brașov a evenimentelor ocazionate de împlinirea a 30 de ani de la Victoria Revoluției Române din Decembrie 1989.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 15

Proiect de hotărâre privind aprobarea Acordului de cooperare dintre Municipiul Brașov - România și Municipiul Borjomi - Georgia.

PUNCTUL 16

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 749/2018 privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul “Construire grădinițe zona Tractorul Coresi”

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 17

Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractului de închiriere nr. 1098/2014 a unui număr de 46 de locuri de parcare, încheiat între Municipiul Brașov și S.C. Tint S.RL.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 18

Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți SF - Amenajare trasee mountain bike în Poiana Brașov.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 19

Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți realizării obiectivului de investiții “DALI Reabilitare subsol Grădinița cu 5                                                                                                                     5

program prelungit nr. 2.”

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 20

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 134/30 martie 2016 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții “Cămin Persoane fără Adăpost, str. Panselelor nr. 23”.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 21

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 745/14.12.2018 privind aprobarea proiectului “Infrastructura de Garaj pentru Transportul Public” și a cheltuielilor legate de proiect.

PUNCTUL 22

Proiect de hotărâre privind documentația de urbanism “P.U.D. - Construire locuință și împrejmuire, str. Lânii nr. 74 C Brașov”, beneficiari Mocanu Nicolae și Mocanu Ștefania.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 2 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 23

Proiect de hotărâre privind documentația de urbanism “P.U.D. - Construire locuințe colective cu spații comerciale la parter, str. Mihai Viteazul nr. 1 - 3 Brașov”, beneficiar S.C. Cosmopolit Development S.R.L.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 2 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 24

Proiect de hotărâre privind documentația de urbanism “P.U.D. - Construire hală și împrejmuire teren, Brașov, str. Augustin Bunea nr. 24”, beneficiar Bucur Anca.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 2 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 25

Proiect de hotărâre privind documentația de urbanism “P.U.D. - Construire imobil locuințe colective, funcțiuni complementare și împrejmuire, Piața Traian f.n.” beneficiar Sirian Radu Traian.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 2 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 26

Proiect de hotărâre privind documentația de urbanism “P.U.Z. - Zona str. Carpaților - Alexandru cel Bun - Calea București Brasov, beneficiar Codrescu Irina.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 2 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu 20 voturi pentru și o abținere (d-na consilier Donosă Adina).

PUNCTUL 27

Proiect de hotărâre privind acceptarea ofertei de donație autentificată sub nr. 1343/2019 și trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a terenurilor donate de Marin Margareta.

PUNCTUL 28

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a terenului înscris în C.F. nr. 160114 Brașov, nr. cad. 160114.

5

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 29

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a terenului înscris în C.F. nr. 159884 Brașov, nr. cad. 159884 și a terenului 5        >

înscris în C.F. nr. 160150 Brașov, nr.cad. 160150.

5

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 30

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a terenului înscris în C.F. nr. 159851 Brașov, nr. cad. 159851.

5        "

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 31

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 2/60 din terenul înscris în C.F. nr. 140453 Brașov, nr. cad. 140453, 5       >                                            ~

de la Jipa Bogdan-Toma și Jipa Iulia.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 32

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 14/120 din terenul înscris în C.F. nr. 140453 Brașov, nr. cad. 140453, 9       ”                                           ~

de la Nagy Eugenia și Popovici Rodica.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 33

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 14/120 din terenul înscris în C.F. nr. 140453 Brașov, nr. cad. 140453 5       7

și a cotei de 2/15 din terenul înscris în C.F. nr. 144502 Brașov, nr. cad. 144502, 5                                                                                                                                                                                                      5         ~                                                       ~

de la Nagy Eugenia și Popovici Rodica.

PUNCTUL 34

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov

a cotei de 2/30 din terenul înscris în C.F. nr. 144502 Brașov, nr. cad. 144502 și

5       >                                             5

a cotei de 2/30 din terenul înscris în C.F. nr. 140453 Brașov, nr. cad. 140453,

5       >                                            ~

de la Badea Georgeta-Mihaela.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 35

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 4/60 și de 1/15 din terenul înscris în C.F. nr. 144502 Brașov, nr. cad.

5                                                                                                                                                                              5

144502 și a cotei de 4/60 și de 1/15 din terenul înscris în C.F. nr. 140453

5

Brașov, nr. cad. 140453, de la Curea Cristian și Curea Alina.

5         >                                                       ~

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 36

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov

a cotei de 1/15 din terenul înscris în C.F. nr. 144502 Brașov, nr. cad. 144502 și

5       >                                             5

a cotei de 1/15 din terenul înscris în C.F. nr. 140453 Brașov, nr. cad. 140453,

5       >                                            ~

de la Kayir Gabriela și Kayir Sarp Kenan.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 37

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov

a cotei de 2/30 din terenul înscris în C.F. nr. 144502 Brașov, nr. cad. 144502 și

9       ”

a cotei de 2/30 din terenul înscris în C.F. nr. 140453 Brașov, nr. cad. 140453,

5       >

de la Pârvu Ionuț și Pârvu Elena-Petronela.

5

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 38

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov

a cotei de 1/15 din terenul înscris în C.F. nr. 144502 Brașov, nr. cad. 144502 și

5       >

a cotei de 1/15 din terenul înscris în C.F. nr. 140453 Brașov, nr. cad. 140453,

5       >

de la Stoica Ionuț-Stelian și Stoica Ana-Maria-Elena.

5

PUNCTUL 39

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 2.232/20.000 din terenul înscris în C.F. nr. 154252 Brașov, nr. top. (11162/1/4, 11163, 11165)/1/1/1/1/1/1/2/24, de la Ghiță Alexe-Nunu-Viorel.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 40

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a terenului înscris în C.F. nr. 159665 Brașov, nr. cad. 159665.

5        "

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 41

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 816/10.000 din terenul înscris în C.F. nr. 131325 Brașov, nr. top. 10928/32/1/4, de la Saucă Cătălin și Saucă Angela.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 42

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 20/500 din terenul înscris în C.F. nr. 127539 Brașov, nr. cad. 127539, 5       >                                           ~

de la Ghimbășan Anca-Ioana.

5

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 43

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 2/8 din terenul înscris în C.F. nr. 103260 Brașov, nr. cad. 103260, de 5       >                                           ~

la Constantin Fulvia.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 44

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 1/8 din terenul înscris în C.F. nr. 103260 Brașov, nr. cad. 103260, de la Chiriță Ciprian și Chiriță Oana-Maria.

23

PUNCTUL 45

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 6/48 din terenul înscris în C.F. nr. 103261 Brașov, nr. cad. 103261, 5       >

de la Bucuraș Dan-Alexandru și Bucuraș Florina-Cristina.

5                                                   5

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 46

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 5/48 din terenul înscris în C.F. nr. 103261 Brașov, nr. cad. 103261 și 5       >

a cotei de 9.636/480.000 din terenul înscris în C.F. nr. 103259 Brașov, nr. cad.

5

103259, de la Mocanu Marian-Robert și Mocanu Daniela-Alina.

~

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 47

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 19.272/480.000 din terenul înscris în C.F. nr. 103259 Brașov, nr. cad.

5        ~

103259, de la Spiridon Neculai-Lucian.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 48

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 2/24 din terenul înscris în C.F. nr. 103261 Brașov, nr. cad. 103261, de la Mocsel Ibolya.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 49

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a cotei de 1.072/1.305 din terenul înscris în C.F. nr. 126389 Brașov, nr. cad. 511, nr. top. 10416/7/2/1/2/11.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 50

Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Brașov a terenului înscris în C.F. nr. 154753 Brașov, nr. cad. 154753.

5       7

PUNCTUL 51

Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemțiune pentru cumpararea imobilului str. Castelului nr. 42-44 apartament 6 și pivniță aferentă apartamentului 6, deținute de Jekelius Johann Walter, Antoneag Margareta-Dorilena și Nippert Ingrid-Maria-Ursula.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 52

Proiect de hotărâre privind dare în administrare către Direcția Națională de Probațiune - Serviciul de Probațiune Brașov, a etajului III și a unor spații de la etajul IV, situate în Brașov, str. Iuliu Maniu, nr. 52, corp D.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 53

Proiect de hotărâre privind încheierea unui contract de prestări servicii pentru întreținerea și menținerea în funcțiune a Cimitirului Municipal Brașov și Cimitirul Civil Șprenghi Brașov.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 54

Proiect de hotărâre pentru modificarea Anexei la Hotărârea Consiliului Local nr. 574/2014 republicată, privind aprobarea repartizării locuințelor sociale situate în Municipiul Brașov, strada Zizinului nr. 144, ca urmare a proiectului „Reabilitare clădire cu destinația de locuințe sociale”.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 55

Proiect de hotărâre pentru îndreptarea erorii materiale cuprinsă în Hotărârea Consiliului Local nr. 689/2019, privind accesul Clubului Sportiv Municipal Corona 2010 Brașov, pentru utilizarea sălilor și terenurilor de sport amenajate în cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitar de stat din Municipiul Brașov, în vederea implementării proiectului „Sportul în școli”.

25

PUNCTUL 56

Proiect de hotărâre privind revocarea dreptului de administrare a S.C. RIAL S.R.L. Brașov asupra unor imobile situate în Brașov, B-dul Gării nr. 19.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 5 și 6, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 57

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 656/2019 privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Brașov, pentru anul școlar 2019 - 2020.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1, 4 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate, cu precizarea că următorii consilieri nu participă: d-na Durbacă Adina, dl. Ungar Arnold, dl. Neacșu Alexandru și dl. Șovăială Șerban.

PUNCTUL 58

Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării serviciilor de consultanță, asistență juridică și reprezentare în justiție în dosarul nr. 19705/197/2019 aflat pe rolul Judecătoriei Brașov.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate, cu precizarea că următorii consilieri nu participă: d-na Durbacă Adina, dl. Ungar Arnold, dl. Neacșu Alexandru și dl. Șovăială Șerban.

PUNCTUL 59

Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării serviciilor de consultanță, asistență juridică, în vederea promovării unei acțiuni în instanță cu privire la plata despăgubirilor în baza Contractului de executări lucrări nr. 88/51070/30.06.2017 și reprezentare în justiție.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate, cu precizarea că următorii consilieri nu participă: d-na Durbacă Adina, dl. Ungar Arnold, dl. Neacșu Alexandru și dl. Șovăială Șerban.

PUNCTUL 60

Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării serviciilor de consultanță, asistență juridică, în vederea promovării unei acțiuni în instanță cu privire la reglementarea situației juridice a străzii Vulturului din Municipiul Brașov și reprezentare în justiție.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 62

Proiect de hotărâre privind dezmembrarea imobilului situat în Brașov, strada Turnului f.n.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 63

Proiect de hotărâre privind dezlipirea terenului aferent construcției situate în Brașov, strada Aleea Mimozei.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 64

Proiect de hotărâre privind dezlipirea terenului situat în Brașov, strada Colțul Putinarilor f.n.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 65

Proiect de hotărâre privind dezmembrarea imobilului situat în Brașov, strada Bihorului nr. 2.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 66

Proiect de hotărâre privind reglementarea situației juridice a imobilului situat în Brașov, strada Sitei f.n.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 67

Proiect de hotărâre privind reglementarea situației juridice a imobilului situat în Brașov, strada Calea București nr. 101.

PUNCTUL 68

Proiect de hotărâre privind reglementarea situației juridice a imobilului situat în Brașov, strada Zizinului f.n.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 69

Proiect de hotărâre privind reglementarea situației juridice a imobilului situat în Brașov strada Dealul Cetății nr. 85.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 70

Proiect de hotărâre privind reglementarea situației juridice a imobilului situat în Brașov, strada Titan nr. 2.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 71

Proiect de hotărâre privind preluarea unui imobil situat în Brașov str. Agricultorilor nr. 2 din domeniul public al statului și administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Brașov.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 72

Proiect de hotărâre privind darea în administrare către Curtea de Apel Brașov a unui bun imobil situat în Brașov str. 13 Decembrie f.n.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

PUNCTUL 73

Proiect de hotărâre privind privind revocarea dreptului de administrare asupra unor imobile situate pe raza UAT Codlea.

PUNCTUL 74

Proiect de hotărâre pentru modificarea   Hotărârea Consiliului Local nr.

510/2009, republicată, privind aprobarea terenurilor ce sunt puse la dispoziția Comisiei pentru aplicarea Legii nr. 10/2001, în vederea acordării de măsuri reparatorii în echivalent.

Proiectul de hotărâre a fost avizat de Comisia 1 și 5, iar în urma votului a fost aprobat cu unanimitate.

Președintele ședinței - dl. Oprică Florentin - Adrian declară încheiate lucrările ședinței.

Drept pentru care s-a încheiat prezentul proces-verbal, spre cele legale.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,         SECRETAR GENERAL,

OPRICĂ ADRIAN FLORENTIN        ADRIANA GORAN