Hotărârea nr. 182/2020

Aprobarea programului de transport public local de călători prin curse regulate cu autobuze din Municipiul Brăila, prestat de societatea BRAICAR S.A. Brăila, pe durata instituirii stării de urgență pe teritoriul României.

ROMÂNIA

JUDEȚUL BRĂILA MUNICIPIUL BRĂILA CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRĂILA

H OT ARAREA NR. 182

dîxr31.03.2020

Privind: Aprobarea programului de transport public local de călători prin curse regulate cu autobuze din Municipiul Brăila, prestat de societatea BRAICAR S.A. Brăila, pe durata instituirii stării de urgență pe teritoriul României.

CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRAILA

La inițiativa Primarului Municipiului Brăila;

Având în vedere referatul de aprobare a inițiatorului, adresa nr. 2983/24.03.2020 a societății BRAICAR S.A. Brăila, înregistrată la Primăria Municipiului Brăila sub nr. F367/24.03.2020, raportul comun de specialitate al Direcției Tehnice si al Direcției Juridic Contencios Administrație Publică Locală, raportul Serviciului de Transport Public Local de Călători și Administrare Portuară Brăila, precum și avizele comisiilor de specialitate nr. 1, 2, 3, 4 și 5 din cadrul C.L.M. Brăila;

în conformitate cu prevederile Decretului nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, Legii nr. 51/2006 - Legea serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 17 alin. (1) lit. jA2) din Legea nr. 92/2007 - Legea serviciilor publice de transport persoane în unitățile administrativ-teritoriale, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale H.C.L.M. Brăila nr. 128/30.03.2018;

în baza art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. d) și alin. (7) lit. n) din O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

în temeiul art. 139 alin. (1), coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HO TA H A S TE :

Art.1 Se aprobă programul de transport public local de călători prin curse regulate cu autobuze din Municipiul Brăila, prestat de societatea BRAICAR S.A. Brăila, pe durata instituirii stării de urgență pe teritoriul României, conform anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de Primarul Municipiului Brăila, prin societatea BRAICAR S.A. BRĂILA, iar Secretarul General al Municipiului Brăila o va comunica celor interesați.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

RĂZVAN POPESCU

CONTRASEMNEAZĂ

4      SECRETAR GENERAL,

।           ION DRAG AN

GRAFICUL 1

Vidin

Hipodrom

51°

53a

605

635

y05

7 36

8°5

835

905

935

10"5

PAUZA

1015

104b

1 16/22

Ti52-

12®

12S2

13“

13“

1422

1452

15®

15“

1623

16“

1721

PAUZA

1731

17“

182^

18“

1925

TF1

2019

2048

21™

2144

Retras


GRAFICUL 2

Vidin

Hipodrom

7’s

■y 45

g15

845

916

946

RETRAS

1

15“

15“

1602

1 g33/35

17OS

17“

PAUZA

A?45

1813

1841

RETRAS


GRAFICUL 3

Vidin

Hipodrom

5“

619

644

7TO/25

55

825

855

g25/28

^g58

10®

PAUZA

10“

11 38/42

1212

12“

13“

13“

1442

1512

1542

16“

16“3m/

1718

17“

PAUZA

17“

1827

1855

19^

1952

2018i

2045

2114

2j44

Retras


GRAFICUL 4

Vidin

Hipodrom

510

537

6"7

’ F2-

7O3

735

805

835

g05

g36/40

101°

RETRAS

1522

15“

16®

1 g53/59

1731

18°°

1813

1841

RETRAS


GRAF]

ICUL 5

Vidin

Hipodrom

5b1

621

64b

717

745

815-

g45-

9^

g46/52

10®

10su

PAUZA

1T0

-yp-

1202

1232

13“

13^

1402

1432

1502

1532

16“

16^

17O3/11

17 41/45

1815J.

RETRAS


GRA

FICUL6

Vidin

Hipodrom

655

725

I ANLL.DULCE

730 t HIPODROM

y55

825

8bb

9“

1442

1512

15“

16“

16“

1713/21

1750 |

RETRAS


GRAFICUL 1

Vidin

Hipodrom

51°

6°5

635

y05

y36

805

835

1O05

PAUZA

1015

1045

H16/22

11b2

1222

12b2

1322

13b2

1422

1452

1522

15“

1623

16“

1721

PAUZA

1?31

1759

182'

1855"

192b

1951

2O1S

2048

211b

2144

Retras


GRAFICUL 3

GRAFICUL 5

Vidin

Hipodrom

Vidin

Hipodrom

525

523

5S3

551

621

619

649

64b

717

y20/25

““y55"

y45

8ib

825

855

845

-gTÎ-

g25/28

958

g 46/52

1022

1027

PAUZA

1Oso

PAUZA

1037

11°7

11°°

11®

11 38/42

1212

1202

12“

12«

1312

13U2

13“

1342

14®^

1402

1432

1442

1512

15°2

1532

15®

1612

16U2

1632

1643'4/

17’8

iy03/11

1 741/45

17®

PAUZA

1815|

17 59

~18Z7~

RETRAS

1855

1952

201*;

RETRAS


GRAFICUL 1

GRAFICUL 2

A.N.L

PIAȚA

MARE

YAZ

CARF

YAZ

A.N.L

FIA 1 A

MARE

YAZ

CARI

yaZ

VIDIN

510

-21

5

47/49

527

g38

601

^08/13

619

27/30

643

711

650

7°3

723

y28

735

y50

3

q27/30 o

811

824

848

^07/15

928

951

923

RETRAS

IO26

PAUZA

IO41

IO5

ll19

H55

12°

1232

1310

132

1347/5

1430

1503

1510

151

1450

1503

1524

1531

î?

1550

16°

1624

1631

I638

16'°

1622

1642

164

165

1710

172

1747/5

I731

1745

1808/I

1827

1849

RETRAS

1840

185

1917

1954l

RETF

AS

GRAFICUL 3

GRAFICUL 4

A.N.L

PI AI A MARE

YAZ

CARF

YAZ

A.N.L

PIA 1 A MARI.

YAZ

CARF

YAZ

-35

3 MO

550

601

623

630

637

610

-

641

648

654

711

723

744

750

730/34

748

8*°

832

844

9O8

g48/53

g05

931

945

PAUZA

10’6

RE1

rRAS

10°°

IO13

IO35

1112/1

ll31

ll55

1232

1244

13°7

1344/s

1403

1432

1450

145'

1510

1523

1543

15s0

15'

1530

16":

1609

16h

1630

1642

7,h;

1710

1650

1704

1727/3

1747/5

1806

30/3

18

îs08'1

1830

1853

1913

PAUZA

RETRAS

1928

1933

2O06

2042

2053

2116

2154

GRAFICUL 1

A.N.L

TIATA

MARE

YAZ.

CARF

YAZ

VIDIN

510

521

547/49

627/3°    643

7^

y50

g°3

o27/30 0

^(n/lS

928

951

IO26

PAUZA

IO41

IO5

ll19

ll55

12°

1232

1310

132

1347/5

1430

15”3

1510

151

1550

16°

1624

1631

1638

1710

172

1747/5

1827

1840

185

1917

1954+

RETB

AS

SAMBATA - DUMINICA

GRAFICUL 2

A.N.L

PI A l \

MARE

YAZ

CARI'

YAZ

5S0

601

5-

630

637

711

723

y50

832

844

908

945

PAUZA

IO00

IO13

IO35

ll121

ll31

ll55

1232

1244

1307

1344/S

1403

14ÎS

1432

15'°

1523

15"

1550

1630

1642

171'3

17

1747/5

1806

30/3

18

1913

PAUZA

1928

1939

20°6

2042

2053

2116

2154

Retras

GRAFI

CUL

GRAFICUL 2

GRAFICUL 3

GARA

YAZ

CARF

YAZ

GARA

YAZ

CARF

YAZ

BAkIERj

GARA

YAZ

CARF

YAZ

EARIERA

eOO

MOL

51°mol

507

g38/41

553

547

554

601

6"

534

601

603

615

625

g12/i5

642

649

656

628

655

702

y 09

642

y09

716

723

751

y59 ^g05

8la

?36

802

g08

y 50

817

824

8m

909

823

836

PAUZA

839

Ui

PAUZA

924

938

S57

929

gTT7T3

g45/53

1q06

Qbb/bU

1 q30/3(

1049

1025/27

1OSS'11UJ

11’6

1 1 07/09

H 40/44

1157

113573T

2O9/11

1224

1216/18

1 249/52

T305

“1243/45“

13U/19

1342

1324'26

1353

14“

1407

1417

1420

1427

1434

Î444

1434

15“’

1508

1515

1525

1521

1528

15*;~

15”’

1528

1535

1542

1552

1542

16i1

1618/22

1629

16V)

1555

1624

d-31/39

16

1646

i654

1609

1635

1641

1656

1723

1723

1713

1746

PAU

ZA

fie55-

1703

1711

PAUZA

1745

1758

PAUZA

1801

1730

1 g02/09

1822

181//2U

1 g51/53

1906

g33/37

1 gOS/10

1840i

1925/2/

19bo/2Ou1

2014

RETRAS

RETRAS

2q32/34

2 05/08

2119

2138

RETRAS

GRAFICUL 4

GARA

YAZ

CARF

YAZ

BAR1ER.’

o MOL

548

615

622

629

656

y 24

y 31

6

833

8«

855

9U8

g27/29

15”

1543

15bu

15b/

16'”

1624

16b1

1658"

PAUZA

1713

17®

174'

1819/21

1834

18“

- VINERI

GRAFICUL 5

GARA

YAZ

CARF

YAZ

BAR IER/

k42

a MOL

542

601

628

635

642

652

y 09

*^?38

y45/47

822

g53/55

PAUZA

g1O

0>

g 42/45

1O1//21

1034

j g 53/55

>| 2Z/3U

1143

202/0'4

*1 2^J673B

1251

1310/12

2 44/46

33-

1 418/20

14^

15U1

Î5is

1528

15b'

1 084/O6

161"

162-5

1688

17"'

1714

PAUZA

1729

.<1 *y36

1744

18°3

g35/37

1850

g08/1 0

1 g42/44

193/

20^ 8

2q50/52

2105

2122

2 «ț 54/56

RETRAS

GRAF

ICUL

GRAFICUL 2

GARA

YAZ

CARF1

YAZ

BARIER,

GARA

YAZ

CARF

YAZ

BARIERA

510 MOL

5"

jj38/41

553

5 34

601

608

615

•n

g12/15

642

644

656

642

y09

716

723

751

y59^g05

81S

7 50

817

824

839

9°9

PAUZA

839

PAUZA

924

938

gll/13

g45/53

1O06

g56/59

1 q 30/36

1049

1 q 2 5/27“

10^11”

1T6

1 07/09

40/44

1157

1 35/37

1224

216/18

124^52

13Ub

2^3/45

1317/19

1332

1324'26

1353

14™

1407

1417

j51/53“

1420

1427

1434

1444

1434

1501

1508

1515

1525

1501

1528

1535

1542

15'-

1542

1611

16W22

1629

163

16°9

1635

1641

1656“

1723

1723

PAUZA

1656

•|703

1711

PAUZA

1745

17bb

1730

1822

18

1g51/53

19°“

184%

192W2'

19b"/20u1

2014

RETRAS

2q32/34

2 -| 05/08

2119

2138

RETRĂI


GRAFICUL 3

GARA

YAZ

CARF

YAZ

BARIERA

O MOL

6U1

628

~e35-

642

652

y09

*y»38

y4b/4Z

822

g53/55

PAUZA

910

g23

g42/45

10V/21

1034

î q53/55

27/30

11“3

.ț 202/°4

^236/3B

12”

1310'12

g44/46

1353

141B/2°

144/

1454

1501

15”

152

15“'

<1004/06

1613

162

1639

17°'

1714

PAUZA

1729

1736

1744

1803

1 g35/37

1859

1

Țg42744

19“'

201B

2Q50/52

2Tb

2122

2154

R


GRAFICUL 1

s.c

AR

l'l VIA

MARE

YAZ

CARF

513

^25

ș53/55

633

^44/46

656

7O9

731

739

746

8”

834

849

914

RETRAS

1503

154

1510

1555

-

161

1632

1640/4

172

1737

1800

-

1824

RETRAS

GRAFICUL 2

s.c

AR

1’1 A IA

MARE

YAZ

CARF

526

5*

6'"

6“’

654

616

7«4

714

■ ■>28

748

756

8«4

836

851

9^7

^31/34

1014/16

IO30

IO54

n343

li’2

1216

1256

1311

1336/41

1422/3

14‘

1453

15*

1521

-

152

l60S/l

-

162s

164

57 0

16  /17

174

17°

1754

1810

1834/4

1920

PA

UZA

1935

19’“

2015/2

2100

1

2140

R

GRAFICUL 3

s.c

AR

PI A IA

MARE

YAZ

CARF

Zm

$36/40

5’’

6'8

626

7 io

634

^20/22

T'

744

814

8S2

PAUZA

907

^22

947

R

1538

-

Î545

1623/2

-

1646

. -

1714/18

1756

1811

1825

1851

R

GRAFICUL 4

GRAFICUL 5

GRAFICUL 6

s.c

AR

1‘IATA MARI'

YA

CARI'

s.c

AR

PI A 1 A

MARE

YAZ

CĂRF

s.c

AR

l'IA ! \

MARI

YAZ

CARF

^16

3 M

r3i

3 M

5

511

5

gSO/5

6'”

616

637

644

620

634

655

»y03

615

«M

<y30

651

>y48

/-j 10

628

638

6S1

13

<7 21

~40

j55

$20/2

^58

813

$38

-

908

PAUZA

RETRAS

801

PAUZA

923

938

816

831

IO43

IO58

940/5

IO05

IO30

12°

1218

1243

ll10

1125

ll50

l323/25

1339

1428

1230

1247

1311

1452

15|2

I436

13S,/S6

*

1411

1441/4

1504

1528

1555

1521

153(l

1546

1607

1614

]529

1453

1602

-

1621

1538

1547

1600

1629

1640/46

j ■yOO

1?26/3

1700/03

piS

1743/4

1711

PAUZA

l83O

1741

(M

1808

1828

1843

1^08/13

1845

19°

1925

1847

PAUZA

1951

2O07

203l/4°

R

1902

19'8

1942/46

2120

2024

zO3

21“

Retras

2140

R

GRAFICUL 1

sx

AR

FI \ JA MARE

YAZ

CARF

526

<•>

540

6°‘

6”

654

616

?04

7U

72s

^56

-

814

836

851

907

g31/34

io14'16           103

IO54

u34'3

1l’2

1216

1256 1422/3

16°6/1

143

13n 1453

1628

151

152

164

13367**1 1521

57 0

16 /17

174

17°

1754

1810

1834'4

1920

PA

UZA

1935

1950

20,5/2

2100        21n

2140

R

GRAFICUL 2

s.c

AR

IFIATĂ

MARI

YA

CARF

ffl6

□ |y

-50/5

6“3

616

637

644

651

y40

y55

820/2

908

PAUZA

923

g3s

IO43

IO58

12ls

1243

U 23/25

133<j

14"-

1504

1528

1555

-

1602

1640/46

17^^

17Z6/3

PAUZA

1828

1843

19o8/1

1951

2O07

20-W4 fk

2120

R

GRAFICUL 3

S.C

rAR

PI \ I A

MARE

YAZ

CA11F

5

5U

540

6“

628

638

651

713

721

«28

801

PAUZA

816

831

940/5

10n5

IO30

11“

■■

ll50

1230

1311

13M/5

-

1411

l4«/4

15®

1453

153g

1547

1600

1622

1629

1711

1741

18U8

1847

PAUZA

1902

j9

1942/46

2024

2OJ9

21™

2140

RKTRA

s

ANL L.DULCE

ȘCOALA3

5

6“

610

625

650

ț05

y30

y45

8°°

815

830

845

9is

930

IO00

IO30

UDO

1115

12”

1215

l3°o

1315

13”

1345

14°o

14'5

1430

1445

1500

1525

163

1645

1715

1730

1815

1830

1915

1940

2015

2O30

2045

21°°

21*5

RETRAS

GRAFICE CIRCULAȚIE TRASEUL ANL L.DULCE SAMBATA -DUMINICA

ANL L.DULCE

ȘCOALA 3

y30

y40

8”

840

930

940

10”

IO40

11”

H40

12”

1240

13”

1340

1430

1440

1530

1540

16”

1640

17”

1740

18”

1840

19”

1940

19”

1940

2O30

2O40

RETRAS


APROBAT,


LUNI- VINERI


GRAFICUL 1

VIDIN

BIS R.N

6m

641

803

$44/48

“o29

IO10

PAUZA

IO20

1101

1142/46

12"

l308

1349

TP1-

1512

1554/160<

1641

1722

PAUZA

1732

1813

1855

19"

2015

RETRAS


GRAFICUL 2

VIDIN

BIS R.N

616

657

820

^01/06

94'

15"

16°’

16l9—

17"°

1^42738

18"

RETRAS


GRAFICUL 3

VIDIN

BIS R.N

547 SC 3-VIZ-BUZ

633

"7^4

Z55

83r"

917/25

10"

IO46

PAUZA

IO56

1219

1300

1341

1^03/06

15^

1628

PAUZA

1638

1719

1^(10/05

1846

1^27/30

20"

2O50

21"

RETRAS


GRAFICUL 4

VIDIN

BIS R.N

601 SC 3-VIZ-BUZ

^46/49

^30

812

8"

14"

1^20/24

16"

1646

16S7

1738

1819'21

1902

RETRAS


GRAFICUL 5

VIDIN

BIS R.N

61c SC 3-VIZ-BUZ

<7 04/06

74

$28/30

9“

PAUZA

IO02

IO43

1124729“

1210

1252

1333

1414

1455

1537'42

16"

1704

PAUZA

1713

17"

1835

“19^

2Oo2/1°

20’1

2130

RETRAS


GRAFICUL 1

VIDIN

BIS R.N

6™

641

722

^44/48

9^

IO1"

PAUZA

IO20

1131

42/46

122'

1308

13^

1431

1512

1554/16m

1641

1722

PAUZA

1732

1813

1855

193B

20ls

RETRAS


SAMBATA - DUMINICA

GRAFICUL 2

VIDIN

BIS R.N

547 SC 3-VIZ-BUZ

633

714

—55

836

917/25

10UB

IO46

PAUZA

IO56

12”

33®°

1341

3Z22

।-03 (16

1547

1628

PAUZA

1638

1719

lg00/05

1846

1927/30

20“

205"

2130

RETRAS


GRAFICUL 3

VIDIN

BIS R.N

61e SC 3-VIZ-BUZ

704/06

747

g28/30

9H

-^5T-

PAUZA

IO02

IO43

12*o

1252

1333

1414

1455

15”42

1623

1704

PAUZA

1715

17.6

1838

19”

20027TO

2051

2130

RETRAS


GRAFICUL 1

GRAFICUL 2

GARA

CARREF

BARiER

GARA

CARREF

IJARllR

5°°

5m

548

514

548

6“

60b

642

622

718

ț52/56

813

-^5-

g05/13

830

831

904

919

PAUZA

919

935

RETRAS

953

1027

IO44

11°3

1135

ll52

1211

1243

13°°

1318

1353

uh.

1427

1501

1518

1513

1.53u

153b

16w/13

1630

1543

162S29

164

1647

1721

1704

1738

PAUZ7

1738

1753

PAUZA

1753

1810

1812

1845

19("

1829

1902

1919

19b3

20°9

RETRAS

2026

2180

2114

213"

RETRAJ


GRAFICUL

3

GRAFICUL 4

GRAFICUL 5

GARA

CARREF

HARIl.R

GARA

CARREF

BAKtEK 3

GARA

CARRbr

BARIERA

c02

0 ZOO

514zoo

o ZOO

527

601

61'’

541

~6^”

641

628

643

T55

7 uy

649

-yj2-

y37/39

743

815

y 58

a32

8U

84/

PAUZA

-^30-

847

PAUZA

847

904

PAUZA

g°2

919

905

q41/45

IO02

921

g5»

93/

1O1Z

IO29

1021

1054

ii11

1049

1121

H38

1139

12“2

12I9

1T7-

1229~

1246

1238

1310

1327

1305

13^

1354

1348

1418

14”

1413

1445

15,c

14b4

1526

1543

15°“

1549

1557

1521

1588

1612

1692

1633

1618

1650

1631

1705

PAUZA

1648

1705

PAUZA

1705

1722

PAUZA

172C-

1737

1721

17b//18°'

1819

1738

1813

1829

1755

18”

1839*

1845

19U2

194B

1952

RETRĂI

1953

202'

201°

2044

2100

20S8

2132

2114

2148

RETRAS

RETRAS


GRAFICUL 1

GARA

CARREF

BAUII- l<

5l)0

534

548

642

716

y52/56

8'3

p4

904

PAUZA

9-’S

953

1027

IO44

1103

1135

lf2

1211

1243

13°°

1319

1353

14"’

1427

15“1

1518

153B

16™13

1630

1647

1721

PAUZZ

1736

1753

1812

184b

19<n

1919

19“

201

2028

21

2114

2130

"RETRĂI


GRAFICUL 2

GRAFICUL 3

GARA

CARREF

ISAUlIJi

GARA

CARREF

BARIERA

5U2zoo

e27 ZOO

527

601

6

554

62a

643

y 09

~7^

737/39

7 43

g15

814

84^

PAUZA’

830

847

PAUZA

902

9"’

90i,

g41/45

10u"

Io12-

IO29

1021

1054

Hn

1049

1121

n38

1130

1202

1219

1246

1238

1310

1327

1305

1346

1418

14”

1413

144S

1502

1454

152B

1^.43

1521

15bs

16'2

1602

1633

1631

H705-

"PAUZA

1648

17<)5

PAUZA

1720

1737

1721

175?/18ud

1819

1755

182s

1845

1839 +

1992

193B

1952

RETRĂI

2O1U

2044

21°°

2114

2148

RETRAS


VIDIN

GRAFICUL 1

SOROLI

CENTRU

6<i»

624

648

712

y36

8™

825

"T9

914/19

IO06

PAUZA

IO16

IO40

05/07

ll31

ll55

12”

1243

1307


VIDIN

GRAFICUL 2

SOROLI

CENTRU

6”

640

.y04

*7 28

^52

816

^40/42

906

p31/3S“

IO02

IO25

PAUZA

IO35

1059

ll23

ll47

12"

1235

125

1323

1347

14"

1459

1523/2s

154S

16™“

1?^“

1708

PAUZA

1718

1742

1806

18”

1854

1918

1942

2O06

2O30

2055

RETRAS


VIDIN

GRAFICUL 3

SOROLI

CENTRU

-gtra

^24/32

656

y20

744

808

857/9°°~

924

947

PAUZA

957

IO21

IO46'5'

ll15

ll39

12“3

1227

1251

1315

1339

1403

1427

1451

1515

1^40/43

1687

1630

PAUZA

1640

1704

1729/34

1758

1822

1846

1910

1934

1958

2022

2O50

RETRAS


APROBAT

DIRECTOR GENERA !.

I.NG. SANDULESCU CORNEL

GRAFICE CIRCULAȚIE TRASEUL NR= 13 SAM BATA -DUMJNJCA

SOROLI

CENTRU

SOROLI

CENTRU

1

!       goo

625

6°°

65

y15

625

650

740

F

715

740

830

1- -           ....

855

8»S

•       830

Q20

1

855

920

1 1015/103°

IO55

945/I0'Xl

IO25

< -J ir, 11

II45

ir

.15

1 1.

i 5.210

1F

ir*

1205

j ^00

13»

123li

1255

135U

14IS

132(1

i4no '

14*

1:T5

14-

î435

f 15M . . ... «..... —

1A'

1F

IF

16“/45

17:o

i6’716

16*

'     1735

I800

. «05

1 /

i 1730

1825

18®

1755

i ];<-')

i 1915

1940

1845

19‘“

'     20f*

2 O311

19-

2O00

20^

2(R'

2 O30

RETRAS

. .... - - -

: RETRAS 1

GRAFICUL 1

GRAFICUL 2

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

536

6°°

618

627

550

615

633

642

_S8

6

728

748

757

713

743

803

812

824/28

856

g!6

925

g43/4S

933

942

55

9

IO12

PAUZA

io27

IO54

11

ll23

ll53

1221

41

12

1250

1321

1349

«„OS 14

1418

1521

1530

1449

1517

37

15

1546

1601

1629

1649

1658

1617

1645

I7O5

1714

1728

PAUZA

44

17

PAUZA

1739

18°6

1826

1835

1759

1826

1844

1853

19°6

1921

1946

20°4

2013

RETRA

S

2044

2110

2128

2136

2206

RETRAS


GRAFICUL 3

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

28 ■J

535

-00/04 o

630

648

657

728

757

816

825

856/905

933

953

io02

io32

PAUZA

IO43

li10

Îl30

ll39

1210

1237

1257

1306

1337

14°5

1425

1434

15°5

1533

1553

1602

1633

17°*

1721

1730

18°°

PAUZA

1815

1841

19°°

19°9

37

19

20°2

2O20

2029

2059/21°

6

2130

2148

Retras


GRAFICUL 4

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

540

548

_14/18 b

e44

4

713

744

812

832

841

911

926

953

io13

Retras

1439

1448

1519

1547

16°7

1616

1647

1715

1735

1744

1815

1830

1856

1914

Retras

GRAFICUL 5

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

551

558

-26/32 b

659

719

728

y59

827

847

856

926

PAUZA

941

io08

IO28

io37

Îl09

Îl37

li57

12°6

1237

05

13

1325

1334

14°5

1433

1453

1502

1533

1601

1621

163°

1701

1729

1749

1758

1829

PAUZA

1844

1910

1928

1937

2O06

2032

2O50

2059

2126

RETRA

GRAFICUL 6

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

522

546

603

612

642

713

733

742

813

841

9OI

9io

g40

PAUZA

955

io23

IO43

io52

ll23

ll51

1211

1220

12S1

1319

1339

1348

1419

1447

15°7

1516

1547

1615

1635

44

16

1746

18°6

15

18

1846

PAUZA

1901

1926

1944

1953

2023/25

2O50

21°8

2116

2144

RETRAS

GRAFICUL 1

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

550

615

633

642

713

743

3

812

g43/45

913

933

942

io12

PAUZA

io27

1054

11

ll23

ll53

1221

41

12

1250

1321    1349

14°9

1418

1449

1517

1537

1546

1617

1645

1705

1714

1744

PAUZA

1759

1826

1844

1853

1921

1946

20°4

2013

2044

2110

2128

2136

2206

2230

2245

RETRAS

GRAFICUL 2

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

528

-35 D

-00/04 b

630

648

657

728

757

816

825

856/9°5

g33

953

io02

io32

PAUZA

IO43

ll10

«^30

11

ll39

1210

1237

57

12

13°6

1337

_ >.05 14

1425

1434

l5°s

1533

1553

16°2

1633

1701

1721

1730

18°°

PAUZA

1815

1841

19°°

1909

1937

20°2

2O20

2029

2059/21°

6

2130

2148

2156

2220

GRAFICUL 3

GRAFICUL 4

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

5S1

558

522

546

-03 b

612

62G/32

659

719

728

e«/46

713

733

742

759

827

847

856

813

841

9OI

91()

926

PAUZA

940

PAUZA

941

io08

io28

io37

955

io23

io43

io52

Îl09

Îl37

ll57

12°6

ll23

ll51

1211

1220

1237

13°5

1325

1334

1251

1319

1339

1348

14°5

1433

1453

15°2

1419

1447

15°7

1516

1533

1601

1621

1630

1547

1615

1635

1644

1701

1729

1749

1758

1746

18°6

1815

1829

PAUZA

184G

PAUZA

1844

1910

1928

1937

1901

1926

1944

1953

20°6

2032

2O50

2059

2023/25

2O50

21’8

2116

2?6

2150

22°S

44/46

22'°

2228

RETRA

RETRAS

GRAFICUL 1

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

550

7

23

6

-35 o

70S/10

735

753

5

„35/43 O

904

922

934

io04

1449

15°9

1527

1539

1637

1655

I7O7

1737

1756

1816

1832

44

18

1912

R

GRAFICUL 2

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

5 30

539

4

622

638

650

720/25

750

808

820

85°/9oz

923

94'

953

1023

PAUZA

io41

Îl

Îl20

Îl32

I202/09

29

12

1247

1259

1 -29 /37    1 -57

Jl                      -1 <7

„ „15 14

1427

1457/1505

1525

1543

155S

1653

I7II

1723

1753

PAUZA

1813

1833

1849

1901

1929/36

1954

2O10

2022

2OS°/2102

2l20

2l36

RETRAS

GRAFICUL 3

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

542

552

19

6

637

653

7°5

735/40

805

823

835

5

PAUZA

922

943

io01

io13

10«/«

Îl16

ll34

ll46

1216/24

1244

13°2

1314

1344/5

1412

1430

1442

15*2/2

1540

1558

1610

I7O8

1726

1738

1808

PAUZA

1828

1848

19°4

1916

1944/5

2O10

2O26

2038

21°8

RETRA

GRAFICUL 4

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

632

651

9

721

7Sl/59

819

837

849

919

1534

1554

1612

1624

yj22

1740

1752

1822

R

GRAFICUL 5

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

522

539

555

607

-37/46

6

yO6

724

736

g06/14

834

852

904

934

PAUZA

954

io15

io33

io45

ll15'2

u44

12°2

1214

1244/5

1312

1330

1342

1412^2

1440

1458

1510

l54°/4

16°8

1626

1638

1737

1755

18°7

1837

PAUZA

1859

1918

19J4

1946

2014/22

2O40

2056

21W

2134

KEI'Ras

GRAFICUL 6

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

536

553

610

622

653/701

721

739

751

g21/29

849

907

919

949

PAUZA

IO09

io30

io48

11°°

- - 30/38

11

ll58

1216

1228

125713°6

1326

1344

1356

14z6/34

<1 >154

14

1512

1524

1554/16o

22

16

1640

1652

1722

PAUZA

1737

1756

1816

1828

1856

RETRAS

GRAFICUL 1

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

530

5 39

4

622

638

-50 b

720/25

750

808

820

850/9°2

p23

^41

953

io23

PAUZA

io41

Îl02

ll20

ll32

1202/09

1229

1247

1259

1329/37 1357

1415

1427

, „57.05

14 /15

1525

1543

1555

1653

17U

I723

1753

PAUZA

1813

1833

1849

1901

1929/36

1954

2O10

2022

2050/2102

2120

2136

2146

2213

2220

2235

RETRAS

GRAFICUL 2

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

542

_52

619

637

653

yO5

^35/40

5

823

835

5

PAUZA

922

943

io01

1013

l0«/5S

ll16

ll34

ll46

1216/24

44

12

13°2

1314

1344/s

1412

1430

1442

1512/2

1540

1558

1610

I7O8

1726

1738

18°8

PAUZA

1828

1848

1904

1916

1944/5

2O10

2026

2038

2i°8

RETRA

GRAFICUL 3

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

522

539

555

7

-37/46 b

y06

724

736

g06/14

834

852

904

934

PAUZA

954

IO15

io33

io45

u15/2

Îl44

12°2

1214

1244/5

1312

1330

1342

1412/2

1440

1458

1510

154°/4

16°8

1625

1638

1737

1755

18°7

1837

PAUZA

1859

1918

1934

1946

20‘4/22

2O40

2056

2106

2135

RETRAS

GRAFICUL 4

VIDIN

WIN

BIS R.N

BARIERA

536

553

c10 b

622

653/701

721

739

751

821'2

849

907

919

949

PAUZA

io09

io30

io48

11“

„ , 30/38

11

Îl58

1216

1228

125S/1306

1326

1344

1356

1426/34

1454

1512

1524

1554/16°

1622

164°

1652

1722

PAUZA

1737

1756

1816

1828

1856

RETRAS

GRAFICUJ

LI

YAZ

MOL

GARA

556

619

647

^49/56

802

828

g°4

PAUZA

915

94'

10^7

IO53

29/33

XI59

j 235/39

13"5

134*5

14”

144

14S1

its^

1555

15

1623

1701

1703

1729

j805

PAUZA

1816

1842

|q18/2S

1954

2031

2057

2J30

RETRAS

GJ

FXAFICUL2

YAZ

MOL

GARA

615

639

716

?18

745

823

825

851

927

1513

1539

16”

16”

1645

1724

17“

1752

1828

R

GRAFICUL 3

YAZ

MOL

GARA

6°o

632

6”

700

y38

740

8°6

g4fyS0

952

PAUZA

IO04

IO30

UW1

ll37

121*17

1243

13’9/23

1349

1427

1429

1455

1533

1535

16°'

1641

17,n

1745

1 *7

1817

1853

PAUZA

1903

1931

20"'

2036

2110

RETRAS

MOL

GARA

6™

630

7 00

y30

8uo

8-^

900

930

10°°/1015

IO45

1115

ll45

1215

1245

1315

1345

1415

1445

151S

1545

1615

1645

1715/1730

18oo

1830

1900

1930

2O00

2O30

2100

2130

Retras

MOL

GARA

6

630

yOO

^30

8“

830

900

930

IO00

103°/1045

ll15

ll45

1215

1245

1315

1345

1415

1445

1515

1545

1615

Î645

1715

1745/1800

18

I900

l930

2O00

2O30

2ioo

2130

RETRAS

GRAFICUL 1

GRAFICUL 2

GRAFICUL 3

GRAFICUL 4

SOROLl

ARM

BIS R.N

ARM

SOROLl

ARM

BIS R.N

ARM

SOROLl

ARM

BIS R.N

ARM

SOROLl

ARM

BIS R.N

ARM

530

6”

520

554

634

538

618

658

s57

606

643

<724

6*’

628

7OS

/y48

fi43

653

y33

yOS

*718

^57

^40

821

^58 y^OO

841

813

PAUZA

837

9OI

921

PAUZA

826

9O6

Retras

9U

953

935

IO15

946/57

IO37

1O55/1100

ll40

1117/20

1200

^2^0/22

13°o

40/47

1324

1404

1340/42

1352

1432

1512

1414

1424

1504

1546

1522

1532

1611

1556

-

1636

17'6

1652/1700

1742

1726

1736

1816

-

1822

PAUZA

1856

PAUZA

1832

1912

igl2

1952

1952

2032

2032

2112

2112

2152

2152

R

Retras

GRAFICUL 1

GRAFICUL 2

SOROLI

ARM

BIS R.N

ARM

SOROLI

ARM

BIS R.N

ARM

530

6°9

520

554

634

6”

628

<y08

^48

643

653

733

^58

841

813

PAUZA

p21

PAUZA

826

906

935

IO15

946/57

IO37

1O55/1100

ll40

țț 17/20

12°°

12^0/22

l3oo

12W>?

1324

1404

1352

1432

1512

1414

1424

1504

1546

1522

1532

1611

-

15S6

-

1636

1716

1652/!?00

1742

1726

1736

18lfi

-

1822

PAUZA

1856

PAUZA

1832

1912

1912

I952

1952

2032

2032

2112

2112

2152

2152

223^

2230\P

RETRAS

___

GRAFICUL 1

GRAFICUL 2

Gara F

Bis RN

Gara F

Bis RN

5so

6“°

6*

620

650

^30

7

8™

83t)

820

9<to

930

920

950

IqOO/1015

IO45

102t71035

n05

li15

1145

—jps-

1205

1215

1245

1235

1305

1315

1345

1335

14“5

1415

l?5

1435

15“

1515

1545

1535

160S

1615

1635

170S

1715

1745

1755/1715

1815

18,5/1830

I9OO

1845/19ou

1930

1930

2Ouo

2O00

2O30

2O30

21°°

21“

2130

2p

Retras

Retras


GRAFICUL 3

Gara F

Bis RN

6'"

640

ylO

8i0

84"

910

-9^'

10'°

Retras


GRAFICUL 1

GRAFICUL 2

Gara F

Bis RN

Gara F

Bis RN

6°o

630

6U0

.y'SHJ

jy30

6”

8°°

830

^30

8oo

900

930

830

900

10°°/1015

IO45

' ' 9*)

IO00

li15

“li45

103°/1045

li15

1215

1245

îl45

1215

1315

1345

1245

1315

1415

1445

1345

1415

1515

1545

1445

15,s

1615

1645

1545

1615

l7i5

1745

1645/1700

1730

1 8’5/i 8

1900

1800

1830

1930

20ot)

1900

1930

2O30

2100

2O00

2O30

2130

2100

2130

Retras

Retras

GRAFICUL1

SOROLI

BIS R.N

530

607

650

727

810715

852

935

RETRAS

GRAFICUL!

SOROLI

BIS R.N

550

627

710

747

g30/38

9is

958

PAUZA

IO1"

IO47

ll30

1207

125"

1327

1410

1447

1530

1607

j ^50/58

1733

18,s

PAUZA

l830

1906

j 9 50/58

2031

2110

2143

RETRAS

GRAFICUL3

SOROLI

BIS R.N

610

647

730

807

850

938

RETRAS

GRAFIC UL4

SOROLI

BIS R.N

550

630

^07

y50/52

829

9I2

PAUZA

924

IO01

1 q44/50

ll27

12“

1247

1330

14»7

1450

1527

16'0'12

164

1732

PAUZA

1744

1821

1904/10

1947

2022

2055

2133

RETRAS

GRAFICUL 1

SOROLI

BIS R.N

5

6”

710

747

g30/38

91S

958

PAUZA

IO10

IO47

ll30

1207

1250

1327

1410

1447

As30

1607

j ^50/58

1735

1818

PAUZA

j830

19o6

1950/58

2031

2110

2143

RETRAS

GRAFICUL 2

SOROLI

BIS R.N

șSU

630

y07

y50/52

82

912

PAUZA

924

IO01

jq44/50

ll27

1210

1247

1330

14"7

1450

“i?1-

1610'12

1649

1732

PAUZA

1744

1821

-1904/10

1947

20“

2055

2133

RETRAS

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

/ j                 >