Hotărârea nr. 65/2020
HCL NR.65 DIN 30.04.2020HOTĂRÂREA NR. 65 DIN 30.04.2020
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici la obiectivul de investiții „Amenajare de urgenta a etajelor 4 si 5 aferente clădirii Spital Municipal Bacău in scopul asigurării asistentei medicale in contextul epidemiologie COVID-19”
Consiliul Local al Municipiului Bacău întrunit în ședință ordinară la data de 30.04.2020, potrivit art. 133(1) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ,
Având în vedere:
-Referatul nr. 3302/ 23.04.2020 al Direcției Tehnice, Serviciul Tehnic Investiții prin care se propune aprobarea indicatorilor tehnico-economici la obiectivul de investiții „Amenajare de urgenta a etajelor 4 si 5 aferente clădirii Spital Municipal Bacău in scopul asigurării asistentei medicale in contextul epidemiologie COVID-19”;
-Expunerea de motive a Primarului Municipiului Bacău înregistrată cu nr. 3304/ 23.04.2020;
-Raportul Direcției Juridice și Administrație Locală înregistrat cu nr. 3305/1/ 23.04.2020 ;
-Raportul Direcției Tehnice - Serviciul Tehnic Investiții înregistrat cu nr. 3305/2/23.04.2020;
-Avizele comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local al Municipiului Bacău, întocmite în vederea avizării proiectului de hotărâre: nr. 364/29.04.2020 al Comisiei de specialitate nr.l, nr. 365/29.04.2020 al Comisiei de specialitate nr. 2, nr. 366/28.04.2020 al Comisiei de specialitate nr.3, nr. 367/29.04.2020 al Comisiei de specialitate nr. 4 și nr. 368/29.04.2020 al Comisiei de specialitate nr.5;
-Prevederile Legii nr. 273/ 2006 privind finanțele publice locale, cu modificările si completările ulterioare;
-Prevederile HG nr. 907/ 2016 privind etapele de elaborare si conținutul- cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările si completările ulterioare;
-Prevederile HCL nr. 62/ 2020 privind asocierea Municipiului Bacău cu Județul Bacău și Direcția de Sănătate Publică Județeană Bacău în vederea realizării în comun a lucrărilor de investiție privind ”Amenajarea de urgență a etajelor 4 și 5 aferente clădirii Spital Municipal Bacău” în scopul asigurării asistenței medicale în contextul epidemiologie COVID-19.
-Prevederile art. 140 (1) si (3), art.154 (1), art.196 (1) lit. “a”, ale art.197 (1) si ale art. 243 (1) lit. “a” si “b”din OUG nr.57/2019;
în baza dispozițiilor art. 129 alin (2) lit „b” si alin (4) lit. „d” și art. 139 alin.3 lit. ”a” și alin. 5 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
HOTĂRĂȘTE:
ART. 1. - Se aprobă indicatorii tehnico-economici la obiectivul de investiții „Amenajare de urgenta a etajelor 4 si 5 aferente clădirii Spital Municipal Bacău in scopul asigurării asistentei medicale in contextul epidemiologie COVID-19”, conform Anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre. ART.2. - Primarul Municipiului Bacău va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri prin Direcția Tehnica.
ART. 3. - Hotărârea va fi comunicată Direcției Tehnice, Direcției Economice din cadrul Primăriei Municipiului ^atâu'^Oțiisiljului Județean Bacău și Direcției de Sănătate Publică Județeană Bacău. ART.4. - /ryj. grjțja .Secularului General al Municipiului Bacău prezenta hotărâre se comunică mtermei^șgal In^jti^iei Prefectului- Județul Bacău pentru verificarea legalității.
PREȘEDI^W CĂTĂLIN
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI BAC4 NICOLAE - OVIDIU POPOVICI
ROMÂNIA
JUDEȚUL BACĂU
CONSILIUL LOCAL AL MUN. BACĂU
ANEXĂ
LA HOTĂRÂREA NR. 65 DIN 30.04.2020
Indicatorii tehnico-economici la obiectivul de investiții „Amenajare de urgenta a etajelor 4 si 5 aferente clădirii Spital Municipal Bacau in scopul asigurării asistentei medicale in contextul epidemiologie COVID-19”
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE SECRETARUL GENERAL AL MUN. BACĂU NICOLAE - OVIDIU POPOVICI
MANAGER PROIECT CRISTINA^UZDUGAN
RESPONSABIL TEHNIC
RODICA PAHOLNISCHI
DEVIZ GENERAL ESTIMATIV privind cheltuielile necesare realizării investiției "Amenajare de urgenta a etajelor 4 si 5 aferente clădirii Spital Municipal Bacau, in scopul asigurării asistentei medicale in contextul epidemiologie COVID -19”
22.04.2020
Nr. Crt |
Denumire* capitolelor ți subcapitolelor de cheltuieli |
VALOARE JF ARA TVA) |
TVA |
VALOARE (INCLUSIV TVA) |
LEI |
LEI |
LEI | ||
1 |
2 |
» |
4 |
5 |
CAPITOLUL 1 Cheltuieli pentru obținere* ți amenajarea terenului | ||||
1.1. |
Obținerea terenului |
0.00 |
0.00 | |
ȚZ |
Amenajarea terenului |
0.00 |
0.00 |
0.00 |
1.3. |
Amenajați pentru protecția mediului si aducerea la starea inițiala |
0 00 |
0.00 | |
1.4. |
Cheltuieli pentru realocarea'pratectia utilităților |
0.00 |
0.00 | |
TOTAL CAPITOL 1 |
0.00 |
0.00 |
0.00 | |
CAPITOLUL 2 Cheltuieli pentru asigurarea utllitetlior necesare obiectivului | ||||
2.1. |
Alimentare cu apa |
57,600.00 |
•10344.00 |
68.544.00 |
22. |
Racord Canalizare |
0.00 |
0.00 | |
2.3. |
Alimentara cu energie electrica |
0.00 |
0.00 | |
TOTAL CAPITOL 2 |
57,600.00 |
10,944.00 |
68,544.00 | |
Capitolul 3 Cheltuieli pentru proiectare el asistenta tehnica | ||||
3.1. |
Studii | |||
3.1.1. Studii de teron(Studlu Topo) |
0.00 |
0.00 | ||
3.1.2. Raport privind Impactul asupra mediului |
0.00 |
0.00 | ||
3.1.3. Alte studii specifice |
0.00 |
0.00 | ||
32. |
Documentații suport si cheltuieli pentru obținere* de avize, acorduri si autorizatUț Doc CU+Doc Avixe+Doc Cadastralei |
1,000.00 |
190.00 |
1,190.00 |
3.3. |
Expertiza tehnica |
0.00 |
0.00 | |
3.4. |
Certificare performantei energetice si audltul energetic al clădirilor |
0.00 |
0.00 | |
34. |
Proiectare |
120,000.00 |
22000.00 |
142,800.00 |
3.5.1. Tema de proiectare |
0.00 |
0.00 | ||
3.5.2. Studiu de pretezabilttate |
0.00 |
0.00 | ||
3.5.3. Studiu de fezabilitate a lucrărilor de intervenții si deviz generai |
0.00 |
0.00 | ||
30.4. âocumentatHe tehnice necesare In vederea obținerii avizelorfacorduritar/autorizatiilorțDTAC) |
20.000.00 |
3,800.00 |
23.800.00 | |
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic sl a detaliilor de execuție |
10,00000 |
1,900.00 |
11.900,00 | |
30.6 Proiect tehnic si detalii de execuție |
90,000.00 |
17,100.00 |
107,100.00 | |
3.6. |
Organizare* procedurii de achiziție |
0.00 |
0.00 | |
3.7. |
Consultanța |
0.00 |
0.00 | |
3.7.1. Managementul de proiect pentru obiectivul de investiții |
0.00 |
0.00 | ||
3.72. Auditui financiar |
0.00 |
0.00 | ||
3.8. |
Asistenți tehnici |
40,00000 |
7,600.00 |
47,60000 |
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului |
10,000.00 |
1.900.00 |
11.90C.00 | |
3.8.1.1. Pe perioada de execuție a lucrărilor |
0.00 |
0.00 | ||
3.8.12. Pentru participarea proiectantului la fazele Incluse in programul de control al lucrărilor de execuție, avizat de către Inspectoratul de Stat In Constructfi |
0.00 |
0.00 | ||
3.8.2. Dlrigintie de șantier |
30,000.00 |
5,700.00 |
35.700.tX) | |
TOTAL CAPITOL 3 |
161,000.00 |
30,590.00 |
19139000 | |
CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investiția de baza | ||||
4.1. |
Constnictil ai Instalații |
7,827,490.92 |
1,487223.27 |
9314,714.19 |
4.1.1 |
Rezistenta |
................. OOO |
O.Ofi |
0.00 |
4.1.2 |
ARHITECTURA (construcții */ ffnls*/e) |
3379,422.60 |
642,09021 |
4,021,512.89 |
4.1.X |
INSTALATE |
4327,96525 |
822,313.« |
5,15037805 |
4.1.3.1 |
InstalaU sanitare (apa recefcaWa, canalizare, pluviala, stingere incendiu) |
581,756.3/ |
106,733.7( |
668,490.02 |
4.1.3.2 |
Instalații gaze medicale |
624.000.tt |
118,560.« |
742.560.00 |
4.1.3.3 |
Instalații încălzire |
302,705.21 |
57,514.tt |
360,219.28 |
4.13.4. |
Instalații ventilație |
873.600.0( |
165,984.01 |
1.039,584.00 |
4.1.3.5 |
Instalații electrice curent! tari |
577,657.5' |
109,754.9^ |
4 887,412.51 |
4.1.3.6. |
Instalat!! electrice curent! slabi |
1.248,246.0! |
237,166.71 |
3 1,485,412.84 |
4.1.3.7 |
Finalizare lucrări lifturi |
140,000.01 |
26,600.01 |
3 166,600.00 |
4.13 |
REȚELE EXTERIOARE ( hltfrsntl, electricii) |
120,103.0 |
r 22,819.5 |
8 142,922.85 |
42. |
Montaj utilaje, echipamente tehnologice sl funcționale |
10,000.0 |
) 1,980.0 |
3 II3OOOO |
4.3. |
Utilaje, echipamente tehnologica si funcționale care necesita montaj |
60.000.00 |
♦1,400.00 |
71.400.00 |
4.4. |
Utilaje, echipamente Tehnologice si funcționale cate nu necisita montaj si echipamente de transport |
0.00 |
0.00 | |
4.5. |
Dolari |
0.00 |
0.00 | |
4.6, |
Active necorporat» |
0.00 |
0,00 | |
TOTAL CAPITOL 4 |
7,897,490.92 |
1,500,523.27 |
9.398,014,19 | |
CAPITOLUL 5 Alto cheltuieli | ||||
5.1. |
Organizarea de șantier |
75,000.00 |
14,250.00 |
89,250.00 |
5.1.1. Lucrați de construcții sl instalații aferente organtzarii de sanlier |
75.000.00 |
14.250.00 |
89.250.00 | |
5.1.2. Cheltuieli conexe organizării șantierului |
0.00 |
0.00 | ||
5.2. |
Comisioane, taxe, cote legale, costul creditului |
47,820.55 |
7.571.59 |
55.392.13 |
5.2.1. Comisioanele si dobânzile aferente creditului băncii finanțatoare |
0.00 |
0.00 | ||
5.2.2 Cota aferenta ISC pentru controlul cartată lucrărilor de construcții 0 5% din C+M |
39.850.45 |
7.571.59 |
47,422.04 | |
5.2.3. Cota aferenta ISC pentru controlul statului in amenajarea teritoriului urbanism si pentru autorizarea lucrărilor de construcții 0.1% dir C+M |
7,970.09 |
0.00 |
7,970.09 | |
5.2.4. Cota aferenta Casei Sociale a Constructorilor - CSC 0.5% din C+M |
0.00 |
000 | ||
5.2.5. Taxe pentru acorduri avize conforme si autorizația de construire/desfiintare |
0.00 |
000 | ||
53. |
Cheltuieli diverse si neprevăzute 5% |
405.754.55 |
77,09348 |
482,847.91 |
M. |
OholtufoK pentru kifonnaie sl publicitate |
TM |
0.00 | |
TOTAL CAPITOL 5 |
528,575.09 |
100,42927 |
827,490,04 | |
CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru probe tehnologica ei tesle | ||||
6.1. |
Pregttree peraoneiiiui da exploatare |
0.00 |
0.00 | |
8X |
Probe tehnotogicc.lncercări,rodaje,expertize la recepție |
15,000.00 |
2,850.00 |
17,850.00 |
TOTAL CAPITOL 6 |
15,000.00 |
2350.00 |
17,85040 | |
TOTAL GENERAL |
8,859368.01 |
1,645,336.54 |
10,305,802.55 | |
din care C + M(12+1.3+1.4*2+ .4.1+4.24-5.1.1) |
7,970,090.92 |
1,514,31727 |
9,484,408.19 |
PROIECTANT, Afh.Silviu Popaescu
Am Hat ta cunoștința
SSPM