Hotărârea nr. 322/2018

Hotărârea nr. 322 din 31.08.2018 privind asocierea municipiului Bacău cu Asociaţia pentru Dezvoltare Activă (ADA), în vederea realizării în comun a festivalului educațional ”Zilele Parcului Gherăiești” – Ediția a V-a, ce se va desfăşura în perioada 08 – 09 septembrie 2018.

Consiliul Local al Municipiului Bacău întrunit în ședință ordinară la data de 31.08.2018, potrivit art.39 (1) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Având în vedere :

-Adresa înregistrată la Primăria Municipiului Bacău cu nr. 35744/ 21.08.2018 înaintată de Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA) prin care solicită sprijinul pentru realizarea festivalului educațional „Zilele Parcului Gherăiești”, ce se va desfășura în perioada 08 - 09 septembrie 2018;

-Referatul nr. 8312/ 23.08.2018 înaintat de Serviciul Cabinet Primar prin care se propune asocierea municipiului Bacău cu Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA), în vederea realizării în comun a festivalului educațional „Zilele Parcului Gherăiești” - Ediția a V-a, ce se va desfășura în perioada 08 - 09 septembrie 2018 și alocarea sumei de 15.000 lei;

-Expunerea de motive a Primarului Municipiului Bacău, înregistrată cu nr. 8313/ 24.08.2018;

-Raportul compartimentelor de resort din cadrul aparatului de specialitate, înregistrat cu nr. 8314/ 24.08.2018, favorabil;

-Rapoartele comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului local al Municipiului Bacău, întocmite în vederea avizării proiectului de hotărâre: nr. 1391/30.08.2018 al Comisiei de specialitate nr.l, nr. 1392/30.08.2018 al Comisiei de specialitate nr.4 și nr. 1393/30.08.2018 al Comisiei de specialitate nr.5;

-Prevederile Legii nr. 2/2018 privind bugetul de stat pe anul 2018;

-Prevederile Legii nr. 273/2006, privind finanțele publice locale, actualizată;

-Prevederile art. 47 (1), ale art. 48 (2), ale art. 61 (2), ale art. 115 (1) lit. „b” si ale art. 117 lit. „a” din Legea nr. 215/ 2001 privind administrația publică locală republicată, ulterior modificată și completată;

-Prevederile art. 34 (1) lit. „i” din Anexa nr. 1 la Ordonanța Guvernului nr. 35/ 2002 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si funcționare a consiliilor locale, cu modificările și completările ulterioare;

în baza dispozițiilor art. 36 (2) lit. „d”, lit. ”e”, alin. (6) lit. « a », punctul 1 și

alin (n \ lif        oi arf A       lif           I        mr- 0 1 O HO 1 o aJminiC'trQflPi v\i îl^l 1

unu. y/ y m. u, oi ui i.        J 1111 c* vini i_.v^va jljul . z-, i ^vvi ct uciiiiiiiioii uuvi pz ui uz jl iw

locale republicată, ulterior modificată și completată,

HOTĂRA ȘTE:

ART. 1. Se aprobă asocierea municipiului Bacău cu Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA), în vederea realizării în comun a festivalului educațional „Zilele Parcului Gherăiești” - Ediția a V-a, ce se va desfășura în perioada 08 - 09 septembrie 2018, conform Contractului de Asociere - Anexă, parte integrantă a prezentei hotărâri.

ART. 2. Se aprobă alocarea de la bugetul local a sumei de 15.000 lei, promovarea evenimentului pe site-ul instituției, asigurarea protecției și siguranței participanților la eveniment de către Poliția Locală a Municipiului Bacău, realizarea unui work-shop de către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Bacău, reprezentând contribuția ce revine municipiului Bacău, în vederea desfășurării evenimentului prevăzut la art. 1 din prezenta hotărâre.

ART. 3. Alocarea celor 15.000 lei, reprezentând partea de cheltuieli a municipiului Bacău, pentru organizarea acestui eveniment, se va realiza de la bugetul local, iar decontarea se va face pe baza actelor doveditoare, conform prevederilor legale.

ART. 4. Primarul Municipiului Bacău va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri prin Direcția Economică și Serviciul Cabinet Primar.

ART. 5. Hotărârea va fi comunicată Direcției Economice, Serviciului Cabinet Primar și Asociației pentru Dezvoltare Activă.

ART. 6. Prin grija Secretarului Municipiului Bacău prezenta hotărâre se comunică în termen legal Instituției Prefectului - Județul Bacău pentru verificarea legalității.


CONTRASEMNEAZĂ

SECRETARUL MUNICIPIULUI BACĂU

NICOLĂE-OVIDIU POPOVICI

ROMÂNIA

JUDEȚUL BACĂU

CONSILIUL LOCAL BACĂU

ANEXĂ

LA HOTĂRÂREA NR. 322 DIN 31.08.2018

CONTRACT DE ASOCIERE

Nr.


din

I. PĂRȚILE CONTRACTANTE

Municipiul Bacau, cu sediul în Bacau, str. Marasesti nr. 6 Județul Bacau, având contul nr. R064TREZ24A545000200I30X deschis la Trezoreria municipiului Bacau , cu Cod Fiscal 4278337, reprezentată prin Primar Cosmin Necula.

si

Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA), denumita in continuare organizator, cu sediul în Bacau, având contul nr. R075RZBR0000060014797266, deschis la Raiffeisen Bank, Cod Fiscal 30085947, reprezentată prin Toma Victor Cătălin, având funcția de Președinte

Au convenit in temeiul prevederilor

  • •  Art 36 alin. (2) lit „e” si alin. (7) lit „a” coroborat cu art 45 alin (2) lit”a” si lit”f* si art 115 alin (1) lit ,,b” din Legea administrației publice locale nr 215/2001 republicata si actualizata , ale art 1180, 1182, 1166, 1171, 1176, 1179,1270 și următoarele Cod Civil

  • •  Art. 35 din Legea nr. 273/ 2006 privind Finanțele publice Locale actualizata

® Hotarare Consiliu Local nr...........

la încheierea prezentului Contract de asociere cu respectarea următoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

Art. 1.    (1) Obiectul prezentului contract îl constituie asocierea pârtilor in vederea

realizării proiectului: Festivalul Educațional "Zilele Parcului Gherăiești” - ediția a V-a.

(2) Valoarea totala a bugetului proiectului este de 16.500 lei , din care Municipiul Bacau alocă suma de 15.000 lei

HI. DURATA CONTRACTULUI

Art 2. Prezentul contract se va derula de la data semnării de către parti, pana ia data realizării obiectului asocierii.

  • IV. OBLIGAȚIILE PÂRTILOR

Art 3. Municipiul Bacau se obliga sa aloce proiectului prevăzut la Art. 1 (1) suma maxima de 15.000 lei, sâ promoveze evenimentul pe site-ul instituției, să asigure protecția și siguranța participanților Ia eveniment de către Poliția Locală a Municipiului Bacău, realizarea unui work-shop de către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Bacău. Suma va fi virata in contul nr. R075RZBR0000060014797266, deschis la Raiffeisen Bank, intr-o singura transa, conform Hotărârii Consiliu Local nr*.................

1. Art 4. (1) Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA) se obliga:

« Sa finanțeze proiectul prevăzut la Art. 1(1) din surse proprii si atrase cu diferența pana la acoperirea întregului buget (asa cum este prevăzut in Anexa la prezentul contract);

  • •  Sa răspundă de modul de utilizare a sumelor alocate;

  • •  Sa respecte prevederile legii 98/2016 privind achizițiile publice ;

  • •  Sa asigure toate informațiile necesare pentru realizarea proiectului;

« Sa înregistreze distinct in contabilitate sumele primite de la Municipiul Bacau si din alte surse de finanțare pentru realizarea proiectului;

  • •  Sa mențină evidenta tuturor datelor, corespondentei, registrelor contabile si a tuturor documentelor justificative, referitoare la proiect, conform prevederilor legale;

® La decontare să prezinte dovada (fotografii) utilizării corecte a Siglelor Municipiului Bacău așa cum sunt ele prezentate pe site-ul www.municipiulbacau.ro. secțiunea - Finanțări nerambursabile - Sigle și Ghid de Identitate Vizuală - Municipiul Bacău.

(2) Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA) isi asuma întreaga răspundere luandu-si obligația sa nu prezinte spre finanțare elemente de costuri care au fost sau urmeaza a fi finanțate prin alte proiecte / finanțări.

Art 5. (1) Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA) se obliga sa prezinte Municipiului Bacau un raport tehnic si financiar, insotit de documente justificative legale, in termen de 30 zile de la data evenimentului.

  • (2) Documentele justificative vor fi prezentate în original si copie cu mențiunea „conform cu originalul”

  • (3) Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA) se obliga sa completeze sau sa modifice la solicitarea Municipiului Bacau, documentele prezentate spre decontare in termen de 10 de zile de la data solicitării;

  • (4) Daca Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA) nu furnizează Municipiului Bacau un raport in termenul prevăzut de Art 5 (1) si nu furnizează o explicație scrisa, acceptabila si suficienta asupra motivelor care l-au împiedicat sa-si îndeplinească aceasta obligație, Municipiul Bacau poate rezilia contractul si recupera sumele deja plătite si nejustificate;

(5) Municipiul Bacau prin primar poate rezilia contractul, fara preaviz si fara sa plateasca compensații de orice fel, atunci când Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA):

® nu isi îndeplinește fara justificare oricare din obligațiile care ii revin si, după ce a fost mstuntat in sens sa ist îndeplinească aceste obligaui, persista inca in neonorarea lor sau nu furnizează explicații satisfacatoare in 5 zile de la trimiterea notificării;

  • •  este in stare de faliment sau pe cale de lichidare, are afacerile administrate de către tribunal, a început proceduri de aranjamente cu creditorii, are activitatea suspendata sau este in orice situație analoga, provenind dintr-o procedura similara prevăzută in legislația si reglementările in vigoare

  • •  a suferit condamnări definitive datorate unei conduite profesionale printr-o condamnare împotriva careia nici un apei nu mai este posibil, sau este vinovat de grave greșeli profesionale care pot fi dovedite prin orice mijloace;

  • •  se angajeaza in orice act de frauda sau corupție sau este implicat in organizații criminale sau in alte activitati ilegale;

  • •  isi schimba personalitatea juridica, cu excepția cazurilor în care se încheie un act adițional in acest sens;

  • •  face declarații false sau incomplete sau furnizează raportări care nu corespund realitatii.

(6) In cazul rezilierii contractului din vina Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA), in cazurile specificate in Art. 5 (5) din contract, Municipiul Bacau poate solicita rambursarea parțiala sau integrala a sumelor deja plătite din finanțarea nerambursabila, corespunzător gravitații faptelor in cauza si după ce i s-a permis beneficiarului sa transmită observațiile sale;

Art. 6 Plățile se vor face, pentru întreaga suma alocata, prin ordin de plata in contul organizatorului.

V. RAPUNDEREA PÂRTILOR

Art.7 Prezentul înscris servește interesul comun al pârtilor care se obliga sa-1 execute întocmai si intru totul cu buna stiinta.

Art.8 Părțile se obliga sa urmareasca si sa se informeze reciproc asupra derulării acestui contract.

Art. 9 Cu excepțiile prevăzute de prezentul contract, nici o parte nu o poate modifica unilateral prezentul contract. Modificarea poate interveni numai prin acordul de voința exprimat al pârtilor prin act adiționat

Art. 10. Pentru neindeplinirea, îndeplinirea defectuoasa sau cu întârziere a obligațiilor asumate in acest contract partea in culpa va suporta daune.

Art 11. Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA) isi va asuma întreaga responsabilitate cu privire Ia obligațiile fiscale si in raport cu terte parti, inclusiv pentru daune de orice natura aduse terțelor parti pe perioada desfășurării proiectului sau ca o consecința a desfășurării proiectului Festivalul Educațional "Zilele Parcului Gherăiești" - Ediția a V-a va exonera Municipiul Bacau de orice răspundere asociata cu orice cerere de despăgubire sau acțiune aparuta ca urmare a încălcării reglementarilor legale de către noi sau ca rezultat al încâlcirii Hrenturilnr ungi tgrtg nUrtt

VI.FORTA MAJORA

Art. 12 Prin forța majora părțile înțeleg împrejurarea imprevizibila si de neiniaturat care face imposibila executarea obligațiilor asumate de către oricare parte si care exonerează de răspundere partea care o invoca, cu condiția ca aceasta sa fie lipsita de culpa.

Art, 13 (1) Forța majora apara de răspundere partea care o invoca.Forța majora are caracter bilateral astfel ca fiecare dintre parti, in caz de forța majora , poate renunța la executarea in continuare a contractului. Pentru ca forța majora sa înlăture răspunderea ,partea care o invoca este obligata:

  • a) sa comunice partenerului contractual in scris cazul de forța majora in termen de una zi de la apariție;

  • b) sa comunice in scris partenerului contractual in termen de cinci zile de la apariție dovada cazului de forța majora;

  • c) sa comunice in scris partenerului contractual încetarea cazului de forța majora in termen de doua zile de la încetare;

  • d) sa ia toate masurile necesare pentru a limita consecințele ce le generaza cazul de forța majoră;

  • (2) Toate comunicările se vor face in scris, iar termenele de comunicare mai sus menționate vor curge de Ia data luării la cunoștința.

  • (3) Daca forța majora depășește o durata de cinci zile , fiecare parte poate sa renunțe la executarea contractului in continuare,fara ca sa poata cere despăgubiri de la cealalta.

ArL14 Cazul fortuit este un evenimemt imprevizibil si de neinlaturat care ia naștere din natura, fapta omului sau lucrul si care exclude culpa pârtii care 11 învoca.Cazul fortuit ca si forța majora este exonerator de răspundere.

VH. LITIGII

Artl5 Eventualele litigii care s-ar putea ivi in legătura cu acest contract vor fi soluționate pe cale amiabila, iar daca părțile nu cad de acord, vor fi soluționate de instanțele de judecata competente.

Contractul a fost încheiat in doua exemplare originale, cate unul pentru fiecare parte contractanta.

Partener, Municipiul Bacau

PRIMAR

COSMINNECULA

Asociația pentru Dezvoltare Activă (ADA)

ȘEF SERVICIU

Președinte

CLEMENTINA VINERICA

Toma Victor Cătălin

Vizat juridic

Anexa la Contractul nr_________/._________


BUGETUL EVENIMENTULUI


r

j DENUMIRE INDICATORI

UM/

Cantitate

Valoare/

UM

(RON)

Finanțare Primăria Municipiului Bacau

Finanțare

Societatea

Total

1

2

3

4

5

6

11. Achiziții

1.1.1 Instrumente și soluții de curățat - pentru amenajarea spațiului/reabilitarea scenei (Mături, vopsea, saci de gunoi, soiuții de curățat, Mănuși de unică folosință ecc.)

800

0

800

1.1.2 Materiale consumabile pentru activitățile educaționale, culturale și sportive (Hârtie colorată, hârtie albă, pixuri, foi de flipchart, markere, culori de pictat pe vață, cretă, carioci, lemn, mingi, prelungitoare etc.)

1500

0

1500

I. 2. închirieri și servicii închiriere echipament de sunet si lumini

ZILE

2

4000

0

4000

Servicii medicale de Prim-

Ajutor (Ambulanta/personal medical)

ZILE

2

1200

0

1200

II. APROBĂRI AUTORIZAȚII

PLAN TEHNIC ISU

m. PRODUCȚIE TIPĂRITURI ȘI ALTE MATERIALE PROMOVARE

BUC.

1

1000

6500

0

0

1000

6500

V. PROTOCOL CHELTUIELI DE PROTOCOL INVITAȚI, VOLUNTARI

0

1500

1500

| TOTAL GENERAL

15.000

1500

16.500




Asistent manager


ȘEDINȚA

pjAELA             SERVICIUL CABINET PRIMAR

CONTRASEMNEAZĂ LUCIAN BOGDĂNEL

SECRETARUL MUNICIPIULUI BAC

inaV'Vfjlj/yjcj p vj v îulc rwrwici