PROCESUL VERBAL

al şedinţei ordinare a Consiliului Local sector 3

din data de 24.03.2008

 

 

 

         Şedinţa a început sub conducerea doamnei consilier Dinu Maria Mirela.

         Au participat doamnele şi domnii consilieri, dl. Primar,  dl. Secretar, d-na Director Ionita Mirela – Directia Economica, dl. Dumitrascu Stefan –Arhitect Sef, dl. Director Dobranici Vasile –  Directia Juridica si Patrimoniu, dl. Director Badea Cristian – Directia Urbanism Amenajarea Teritoriului , d-na Moisescu Angelica – reprezentant Prefectura Municipiului Bucuresti, actionar S.C. CAD REALTY S.R.L.   

         La sedinta a participat un numar de 23 consilieri  din numarul total de 26.

        

 

D-na Presedinte

 

         Buna ziua doamnelor si domnilor consilieri, incepem sedinta ordinara din data de 24.03.2008. V-as propune sa votam ordinea de zi. Daca nu sunt intrebari sau obiectiuni?! Nu sunt, atunci va rog sa votati.

         16 pentru

         Cu 16 voturi pentru a fost aprobata ordinea de zi. In sala sunt prezenti 23 consilieri. Trecem la punctul 1. Aprobarea procesului verbal din data de 14.03.2008. V-as ruga  sa votati .

         21 pentru

Cu 21 de voturi pentru a fost aprobat procesul verbal din data de 14.03.2008.

Trecem la punctul 2, „Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului pe anul 2008”. Obiectiuni, propuneri?

 

Dl. Consilier Ghita Adrian

        

         As vrea sa va intreb de ce nu a fost atasata Hotararea Consiliului General al Municipiului Bucuresti la materialul prezentat noua, asta este o intrebare. As vrea sa va mai intreb de ce documentatiile de la serviciile de specialitate nu au fost facute la elaborarea initiala a bugetului pe anul 2008?

 

D-na Director Ionita Mirela

 

         Daca imi permiteti, hotararea de consiliu general o am, daca vreti sa o vedeti  v-o prezint acum.

         Propunerile nu au fost luate in calcul pentru ca asa cum v-am mentionat si in raport, problemele apar la cheltuieli de personal datorita sumelor necesare indexarii salariilor in anul 2008, sume ce nu au fost cuprinse in bugetul initial deoarece Ordonantele  nr. 9 si 10  au aparut ulterior aprobarii bugetului. Legea ne obliga sa afisam bugetul in termen, care pleaca de la legea bugetului de stat. Respectand acest termen am afisat bugetul local.

         Ulterior acestei afisari, pe 15 ianuarie, au aparut cele doua ordonante, la sfarsitul lunii ianuarie. Celelalte sunt niste imbunatatiri aduse unor proiecte, in special la unele gradinite, cheltuieli care au aparut pe parcurs la receptia lucrarilor.

 

Dl. Consilier Ghita Adrian

 

         In urma acestor propuneri bugetul se estimeaza?

 

D-na Director Ionita Mirela

 

         Da, da.

 

Dl. Consilier Ghita Adrian

 

         Deci nu  o sa mai fie nevoie de o noua rectificare.

 

D-na Director Ionita Mirela

 

         Nu, doar daca mai apare o noua ordonanta sau daca vor fi niste cheltuieli neprevazute la unele obiective de investitii sau daca veniturile Consiliului Local vor creste, dupa cum ati observat am luat bani de la transporturi, de la reparatii, tocmai pentru a asigura salariile profesorilor.

 

D-na Presedinte

 

         Multumim d-na Director, v-as ruga sa votam proiectul de hotarare de la punctul 2.

         18 pentru

         5 abtineri

         Cu 18 voturi pentru a fost aprobat proiectul de la punctul 2.

         Trecem la punctul 3, „Proiect de hotarare privind modificarea organigramei, statului de functii si a Regulamentului de Organizare si Functionare a aparatului de specialitate al primarului sectorului 3”. Are cineva de facut propuneri sau obiectiuni? Nu, atunci v-as ruga sa votam proiectul de la punctul 3.

         23 pentru

         Cu 23 voturi pentru a fost aprobat punctul 3.

Trecem la punctul 4, „Proiect de hotarare privind aprobarea acordului de parteneriat intre Primaria sectorului 3 Bucuresti, Fundatia pentru Recuperare, Integrare si promovare Sociala – ECHOSOC   si Institutia Prefectului Municipiului Bucuresti privind derularea proiectului „Primaria = partenerul cetateanului” (PPC)”. Propuneri, obiectiuni?! Nu sunt, atunci va rog sa votati.

         22 pentru

         Cu 22 voturi pentru a fost aprobat punctul 4.

Trecem la punctul 5, „Proiect de hotarare  privind aprobarea unor planuri urbanistice de detaliu pe raza sectorului 3.” Daca sunt propuneri?

 

Dl. Consilier Munteanu Ion

 

         As dori ca pozitiile de la anexa nr. 1 adica cele de pe domeniul privat, sa le votam in bloc iar cele de la anexa 2 sa le votam fiecare in parte.

 

D-na Presedinte

 

Va rog sa consemnati  ca  a venit si dl. consilier Alexe, deci suntem 24.

         Supun la vot propunerea d-lui consilier. Votati, va rog!

         16 pentru

         5 abtineri

         Cu 16 voturi pentru a fost aprobata propunerea d-lui consilier Munteanu Ion.

         Acum supun la vot anexa nr. 1 de la proiectul  e hotarare privind aprobarea unor P.U.D.-uri pe raza sectorului 3. Votati, va rog!

         18 pentru

         4 abtineri

         Cu 18 voturi pentru a fost aprobata anexa nr. 1.

Trecem  la anexa nr. 2.

         Pozitia nr. 1, are cineva ceva de obiectat? Nu, atunci va rog sa votati.

         19 pentru

         4 abtineri

         Cu 19 voturi pentru a fost aprobata pozitia nr. 1.

Pozitia nr. 2, sunt obiectiuni? Nu, atunci va rog sa votati.

         20 pentru

         4 abtineri

         Cu 20 voturi pentru a fost aprobata pozitia nr. 2.

         Pozitia nr. 3, obiectiuni? Nu, atunci va rog sa votati.

         19 pentru

         4 abtineri

         Cu 19 voturi pentru a fost aprobata pozitia nr. 3.

Trecem la punctul nr. 6 „Intrebari, interpelari, petitii si informarea consilierilor.” Daca cineva doreste sa ia cuvantul?!

 

Dl. Consilier Ghita Adrian

 

         D-le Primar, vreau sa va informez ca la Sf. Vineri, unde era parcarea interzisa, de joi dupa-amiaza, firma Dally si-a montat parcare cu plata.

 

Dl. Arhitect Dumitrascu Stefan

 

         De la Directia Impozite si Taxe Locale pana la intersectia cu Mircea Voda, am vazut-o si eu astazi dimineata.

 

Dl. Primar

 

         Acordul nostru nu exista in acest sens, va rog sa verificati la capitala, sa-l intrebam pe proprietar de ce a permis asa ceva.

 

D-na Presedinte

 

         Mai doreste cineva sa ia cuvantul? Nu, atunci declar sedinta inchisa. Va multumesc!

        

 

 

 

 

PRESEDINTE DE SEDINTA,                                  SECRETAR,