Proces verbal din 26.05.2006

Proces verbal din 26 mai 2006

R O M A N I A

JUDETUL PRAHOVA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIESTI

 

 

PROCES –VERBAL

al sedintei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti din data de 26 mai 2006

 

            Din totalul de 27 consilieri in functie, la sedinta au participat 25 de consilieri, absenti fiind 2 si anume: doamna Cont Adriana si doamna Manea Antoaneta.

 

* * *

 

La sedinta au mai participat:

- Dl Emil Calota                                             - Primar

            - D-na Gratiela Gavrilescu                            - Viceprimar

            - Dl Radu Socoleanu                                      - Viceprimar

            - D-na Maria Magdalena Mazalu                 - Secretar

 

 

* * *

 

            Sedinta a fost condusa de domnul consilier Savu Daniel.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Buna ziua si bine ati venit la sedinta Consiliului Local al Municipiului Ploiesti de astazi.

In acest moment, in sala sunt prezenti 24 din 27 de consilieri, lipsesc, sunt pe drum doamna Manea Antoaneta, doamna Adriana Cont si domnul Catalin Popescu.

Alaturi de invitatii pe care ii stiti in mod obisnuit, il avem in sala pe domnul Prefect al Judetului Prahova – domnul Popescu Corneliu, pe domnul director adjunct al Directiei Sanitar Veterinare – domnul doctor Tudose.

Inainte sa incepem lucrarile acestei sedinte, va rog sa-mi permiteti sa-i uram atat sin partea mea, cat si a dumneavoastra,  „La multi ani!” doamnei doctor Dumitru Carmen care astazi implineste o frumoasa varsta.

Pentru proiectul ordinii de zi, am sa va rog, daca sunt interventii, intai am sa va prezint proiectele care urmeaza a fi propuse pe ordinea de zi, si am sa va cer permisiunea sa introducem chiar la inceputul ordinii de zi un proiect extrem de important pentru orasul nostru, anume acela „ privind instituirea masurilor pentru protejarea sanatatii populatiei si pentru prevenirea si combaterea epizootiilor si epidemiilor cauzate de animale si pasari pe teritoriul Municipiului Ploiesti”, si acest proiect, cu permisiunea dumneavoastra, pentru ca domnul Prefect se afla aici, si domnul director Tudose, si ar putea fi convocati din minut in minut, sa profitam de prezenta dumnealor aici, sa il introducem primul pe ordinea de zi.

De asemeni, pe actualul proiect al ordinii de zi mai sunt propuse pentru a fi introduse urmatoarele proiecte:

- Proiect de hotarare privind asocierea  municipiului Ploiesti cu alte autoritati ale administratiei publice locale in vederea extinderii servicului de transport public – initiat de domnii  consilieri  Dan  Ioniţă si  Iulian  Teodorescu.

Alte proiecte pe care dorim sa le introducem pe ordinea de zi si care au avizul comisiei de specialitate si nu au putut fi intoduse pe ordinea de zi, pentru ca nu fusese redactate, sunt niste planuri urbanistice de detaliu pe terenuri private, si anume:

- Proiect de hotarare privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu  Construire depozit medicamente si accesorii de uz veterinar P+1E, Bulevardul Bucuresti   T39, P A 562/16, Ploieşti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.

            - Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE LOCUINTA SI BRANSAMENTE UTILITATI, Strada Marasesti   nr. 145,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.

- Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – EXTINDERE  LOCUINTA  PARTER PRIN DESFIINTARE ANEXE,Strada Valeni  nr. 122,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.

- Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE  LOCUINTA P+M , Strada Mihai Bravu nr. 258 B,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.

- Proiect de hotarare Privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE  HALA MONTAJ PARBRIZE, BIROURI, DEPOZIT, SPATII SERVICII,  Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino nr.133 A,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach , Florin Sicoie si Paul Palas.

- Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE SPATIU COMERCIAL - PARTER, Strada Mihai Eminescu  nr. 4-6,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach , Florin Sicoie si Paul Palas.

Alte interventii mai sunt la proiectul ordinii de zi ?

 

Dl Sicoie Florin

As solicita initiatorilor retragerea proiectului de hotarare de la punctul 9, privins acordarea avizului necesar numirii in functia de director si director adjunct. Din ce cauza?

Am discutat cu domnul inspector general Matei si am in fata acest fax din 4 aprilie, am studiat si acel ordin al Ministrului.

 

Dl Savu Daniel

Cu tot respectul care vi-l port, cred ca tot ceea ce spuneti acum poate fi spus la momentul proiectului.

Dumneavoastra ati solicitat initiatorului sa retraga acest proiect de hotarare, nu stiu daca initiatorii doresc sa il retraga, daca nu, cand  ii vine randul, il vom discuta.

Mai aveti alte propuneri ?

 

D-na Trican Elena

Propun scoaterea de pe ordinea de zi a sedintei a proiectului nr. 13, privind solutionarea cererilor formulate de SC. Conpet S.A., S.C. Bisoceanu  & Idriceanu S.R.L. si S.C. Electromecanica Ploiesti S.A., pentru o mai buna fundamentare.

Noi suntem initiatorii si noi propunem scoaterea de pe ordinea de zi a acestui punct si sa-l prindem in urmatoarea sedinta.

Toti initiatorii sunt de acord cu retragerea acestui punct.

 

Dl Savu Daniel

Deci, proiectul nr. 16, la propunerea initiatorilor, se scoate de pe ordinea de zi a sedintei.

A venit si domnul consilier Popescu Catalin, deci suntem 25 de consilieri prezenti.

Daca nu mai sunt alte interventii la proiectul ordinii de zi, va supun la vot introducerea acelor puncte suplimentare care au fost propuse :

Cine este pentru ?                                 25 voturi

Cine este impotrtiva ?                           -

Daca se abtine cineva ?                         -

In unanimitate de voturi, s-a aprobat introducerea acestor proiecte de hotarare pe ordinea de zi.

 

*

 

Dl Savu Daniel

Domnul Sicoie a facut o propunere initiatorilor acestui proiect de hotarare pentru retragerea acestuia de pe ordinea de zi, dar acestia au dorit sa ramana pe ordinea de zi.

Daca nu mai sunt alte interventii, supunem la vot proiectul ordinii de zi in integralitate:

Cine este pentru ?                                 25 voturi

Cine este impotriva ?                            -

Daca se abtine cineva ?                         -

In unanimitate de voturi, ordinea de zi a sedintei a fost aprobata.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Primul punct de pe ordinea de zi a sedintei – „Aprobarea Procesului-verbal al sedintei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti din data de 28 aprilie 2006.”

Daca nu sunt interventii, supunem spre aprobare acest proces verbal:

Cine este pentru ?                                 25 voturi

Cine este impotriva ?                            -

Daca se abtine cineva ?                         -

Un unanimitate de voturi, acest proces – verbal a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Inainte de „Intrebari si interpelari”, eu as propune sa discutam proiectul nr. 1 introdus suplimentar pe ordinea de zi, si anume: „Proiect de hotarare privind instituirea masurilor pentru protejarea sanatatii populatiei si pentru prevenirea si combaterea epizootiilor si epidemiilor cauzate de animale si pasari pe teritoriul Municipiului Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Carmen Dumitru, Marcian Popa, Teodor Avramescu, Dan Ionita si Razvan Lungu.”

Poate ca multe din intrebarile si interpelarile dumneavoastra se regasesc in acest proiect de hotarare.

Este cel mai important proiect pe care il discutam astazi, dupa cum ati observat, in mape avem si o informare legat de acest lucru, am sa dau cuvantul domnului Primar pentru a face o prezentare.

 

Dl Primar

Buna ziua tuturor, sunt in mape documente scrise care ne informeaza asupra stadiului actual de aplicare a masurilor prin care comandamentul local antiepizootic incearca sa combata si sa indeparteze starea de risc, starea de alerta de pe teritoriul Municipiului Ploiesti datorita gripei aviare, exista o informare care actualizeaza datele de actiune pana la momentul acestei dimineti, exista de asemenea informarea pe care unul dintre colegii nostri implicat direct in prima zona carantinata, cea de pe strada Jupiter, doamna doctor Schnelbach completeaza niste date legate de sanatatea umana, il avem aici pe responsabilul din partea Directiei Sanitar Veterinare pentru comandamentul local Ploiesti, domnul doctor Tudose, inainte insa de a puncta cateva din chestiunile pe care le consideram cu totul si cu totul deosebite in activitatea inceputa din ziua de 20 mai pe strada Jupiter, as dori totusi sa fim cu totii informati, sa avem cu totii dimensiunea fenomenului la nivelul judetului Prahova, cu atat mai mult cu cat domnul Prefect, in calitate de sef al comandamentului judetean antiepizootic primeste date si poate oricand sa fie solicitat pentru o noua interventie de urgenta, chiar acum, inainte de intrearea in sedinta, spunea de confirmarea unui focar in orasul Comarnic.

Dimensiunea pe care aceasta epizootie o are la nivelul orasului Ploiesti, la nivelul judetului Prahova, este apreciata de catre specialisti ca exceptionala.

L-ar ruga pe domnul Prefect sa ne spuna cateva cuvinte, sa ne prezinte situatia din judet, ca apoi, dupa opinia noastra, dupa opinia specialistilor, sa prevenim.

Multumesc!

 

Dl Corneliu Popescu

Buna ziua tuturor, sunt foarte multe lucruri de spus, eu as vrea sa ma rezum la esential, pentru ca daca incepem sa facem o istorie de vinerea trecuta cand am intrat in stare de alerta si pana astazi, o sa vedeti ca am vreo 28 de dosare, pe fiecare localitate in parte si actele cu tot ce s-a facut.

As lua-o cu o prezentare generala, astazi suntem in urmatoarea situatie in judetul Prahova: avem  13 localitati cu izolare de virus care au intrat in carantina epizootica, retineti – localitati. Focare in cadrul unei localitati, sunt mai multe, in sesnul in care o sa revin la Ploiesti, o sa vedeti ca sunt 6, la Banesti 2, la Poiana Campina 2 si la Campina 4. Celelalte localitati la care s-a confirmat izolarea de virus, sunt: Predeal Sarari, Poiana Campina, Tinosu, Boldesti Saieni, Valcanesti, Puchenii Mari, Filipestii de Targ, Provita de Sus, Campina, Blejoi, Bucov.

Pentru toate aceste localitati s-au luat masurile pentru izolare, determinarea sau conturarea unui perimetru cu gospodariile la care se face eutanasierea pasarilor, dezinfectia, sigur, procese verbale pentru pasarile eutanasiate ca sa poata fi platite in urmatoarele zile, urmarirea zonei de catre specialistii de la Directia Sanitar Veterinara,  si desigur, masurile de protectie la intrarea si iesirea din zona focarului sau din perimetrele pe care le-am conturat, cu substanta dezinfectanta, cu atomizoare, cu posturi de paza si restrictionarea circulatiei persoanelor si a vehiculelor. In primele doua zile, atat in Ploiesti, zona Jupiter, cat si in Banesti, satul Urleta, a fost instituita si o carantina umana conform procedurilor realizate anul trecut in toamna in toata zona  Tulcea, Dobrogea, anul acesta la cernavoda si mai recent, in zona Codlea – Brasov.

Ca urmare a fenomenului care se dezvolta  in localitatile judetului Prahova am propus comandamentului central, chiar daca initial s-a opus si domnilor ministri care au fost si in sedinta de Guvern, au fost si la comandamentul central, ca aceasta carantinare umana sa fie eliminata, considerand ca nu este necesara in aceasta etapa, lucru care s-a realizat printr-o adresa a Ministerului Sanatatii transmisa ieri dupaamiaza.

Pentru celelalte localitati pana la 28, la care testul este pozitiv, un test realizat de un institut din Bucuresti, si care ni se spune ca aproape in proportie de 98% se va confirma, localitatile sunt: Colceag, Brazi, Sotriile, Aricestii Rahtivani, Lipanesti, Breaza, Cornu, Telega, Valea Doftanei, Ciorani, Brebu,Scorteni, Dumbravesti, Barcanesti si acum, de o jumatate de ora si Comarnic.

Pentru Ploiesti, initial a existat un singur focar, sau primul focar – strada Jupiter, dupa care au aparut pe rand focarele din Timisoarei, Bujorilor, Gageni, Malu Rosu si Cometului. Pentru toate aceste focare au fost luate masuri conform normelor sanitar veterinare si normelor sanitare imane. Un lucru care a fost facut in avans, daca vreti, si este valabil si pentru o zona din Ploiesti, strada Munteniei din Ploiesti unde avem numai testul preliminar pozitiv, deci nu avem confirmarea virusului, incepand cu data de ieri, am luat hotararea in comandamentul judetean antiepizootic, sa trecem la masurile din ultima etapa, chiar daca nu avem in continuare acoperirea legala. Care ar fi singura deficienta, ca fara acest buletin de confirmare a virusului, de izolare a virusului, nu se face plata pasarilor. Mi-am asumat raspunderea, pasarile le voi plati eu.

Este tot o propunere pe care am facut-o ieri a doi ministri care am inteles ca au prezentat-o atat in comandamentul antiepizootic central cat si in Guvern, sper ca vor veni si documente oficiale pentru scurtarea termenelor, scurtarea fazelor si intrarea in focar sau in perimetrul focarului imediat dupa ce acesta este stabilit de catre Directia Sanitar Veterinara.

Sigur ca au fost si multe discutii, probleme legate intre unitatile sau institutiile  care au trebuit sa colaboreze, cert este ca sarcina principala, si aici eu consider ca atat conducerea Primariei, dar si celelelalte servicii ale Primariei, cu sprijinul Politiei Comunitare, cu sprijinul Politiei municipale, a Directiei de Sanatate Veterinare, a Directiei de Sanatate Publica, au intrat in unele din obiective, inainte de a primi avizul de confirmare a virusului si sa speram ca aceasta epidemie care nu stim in momentul de fata cum a aparut, sunt foarte multe supozitii, dar cu siguranta se va afla la un moment dat, sa nu se mai repete in perioadele de toamna/primavara si spun acest lucru pentru ca, daca va amintiti, in toamna trecuta au existat focare in anumite judete ale Romaniei, in aceasta primavara au aparut focare in zona Codlea - Brasov si s-au raspandit, s-au extins, sau au fost transmise, va trebui sa vedem care a fost cauza, in multe alte judete ale Romaniei, este interesant de aflat si va fi foarte important sa aflam de ce sunt foarte multe focare in Prahova, noi am sesizat pe anumite trasee sau drumuri judetene unde probabil au fost vanduti pui vii de la Codlea, sau alte lucruri pe care in viitor va trebui sa le depistam, sa le stabilim in asa fel incat in toamna si in primavara, in cele doua anotimpuri in care poate exploda iar aceasta gripa aviara, sa nu mai avem aceasta probelma.

Eu ma opresc aici, cu toate ca sunt foarte multe elemente pe fiecare focar in parte, cred ca este mult mai important sa se intre pe materialul pe care dumneavoastra va trebui sa hotarati daca il aprobati sau nu, fiind o idee de reducere a numarului  de animale si sigur, nu numai pasari, in zonele populate, in zonele urbane intens populate, mai ales in zona blocurilor, ramanand ca in afara localitatilor, cartierele cu curti mai mari, cartierele care nu sunt dens populate, sa poata sa-si creasca in continuare pasari asa cum doresc.

Ma opresc aici, daca aveti intrebari, va stau la dispozitie.

 

Dl Primar

Multumesc domnule Prefect, situatia la zi in acest moment, repet, le multumesc colegilor care au intervenit in cele 7 zone ale orasului, Politiei Comunitare, Administratiei Domeniului Public si Privat care a avut echipe de interventie, Regiei de Tremoficare si Servicii Publice, Regiei de Transport Public, oamenii de la apararea civila, dar si ceilalti colegi de la Administratia Serviciilor Sociale Comunitare care au fost, repet foarte implicati si asta arata cat de important este sa ai resurse locale suficiente pentru a putea interveni intr-o astfel de situatie.

Pentru zona Jupiter, dezinfectia finala a fost amanata astazi pentru ca echipa medicala de urgenta a fost dusa de catre Directia Sanitar Veterinara in judet, maine cu ocazia dezinfectiei finale, dupa aceea circulatia va fi reluata cu masini prin filtre dezinfectante, s-a terminat interventia de eutanasiere pe toate celelalte zone, zonele Gageni, Bujorului si Malu Rosu, in acest moment zona Munteniei se afla in plina activitate, speram ca in doua trei ore sa se incheie si in aceasta zona. Cetatenii din zonele Jupiter, Cometului si Bujorului au primit si banii de despagubire pentru pasarile care au fost eutanasiate.

Serviciile publice enumerate, actualizeaza masurile, dar incurajator pentru aceasta situatie, pentru, repet, activitatea comandamentului este ca ultimele informatii, evaluari si analizede risc facute la nivelul Directiei Sanitar Veterinare, arata ca in Ploiesti nu se mai prefigureaza focare noi, dar repet, starea latenta a acestui virus H5N1, ramane in continuare un pericol pentru sanatatea umana.

Ca urmare, pe baza consultarilor avute cu Directia de Sanatate Publica, cu Directia Sanitar Veterinara, cu specialistii din urbanism, cu specialistii de la nivelul Ministerului Sanatatii Publice, s-a propus si in discutiile pe care le-am avut atat cu cetatenii, dar mai ales cu reprezentantii autorizati ai serviciilor de sanatate publica si veterinara, o parte din membrii consiliului i-am consultat asupra formei in care sa incercam sa eliminam de pe raza Municipiului Ploiesti pericolul unei epidemii, repet, a unei epidemii, suntem acum in cadrul unei epizootii, pe care, cel putin la nivelul Directiei Sanitar Veterinare si Directiei de Sanatate Publica, aceasta epidemie, daca nu se intervine ferm, daca nu se intervine prin masurile pe care le propunem prin continutul acestei hotarari, epidemia poate da aiba sanse reale de producere.

Ca urmare, suntem acum intr-un moment destul de important, pentru ca acest proiect de hotarare nu interzice, dar stabileste, invocandu-se acte normative in vigoare, incearca sa reglementeze o activitate traditionala pentru romani, o activitate care insa, in comunitatile urbane aglomerate, trebuie sa fie  din ce in ce mai bine organizata, controlata si acolo unde este cazul, oprita.

Cu multi dintre dumneavoastra am apucat sa discutam continutul acestui proiect de hotarare, dimineata chiar am avut o discutie cu reprezentantii mass- media, au venit anumite observatii pe o anumita zona care nu creaza in acest moment prioritate si urgenta  din partea noastra – animalele de companie, singura modificare fata de forma proiectului care a fost afisat pe site aseara, este ca paragraful referitor la animalele de companie a fost scos din continutul proiectului.

Impreuna cu comisia de specialitate am acceptat sa facem aceasta modificare.

Domnul doctor Tudose este la dispozitia celor prezenti pentru intrebari suplimentare, ceea ce vreau sa va spun, este ca am avut doi colegi de-ai nostri direct implicati in fenomen, doamna doctor Schnelbach a fost unul din medici implicati in prima zona carantinata, de aici, propria experienta si nota pe care ne-o pune la dispoztie, cred eu ca subliniaza pericolul pe care il reprezinta acest virus pentru sanatatea umana, doamna doctor Dumitru – directorul Spitalului Municipal nr. 1, a avut semnale si m-a rugat sa continuam chiar si dupa terminarea starii de alerta de la nivelul Municipiului Ploiesti, un program destinat, dedicat sanatatii umane, care cel putin doua consulturi sa  le contina obligatoriu. In colaborare cu Directia de Sanatate Publica si Ministerul Sanatatii pentru campania de vaccinare umana si a doua masura, de asemenea foarte importanta, sa incercam intr-un termen relativ rezonabil, sa ne organizam resursele pe care le avem local, impreuna cu specialistii veterinari si specialistii de la Directia Agricola, cred eu ca pot sa ajute ca focarele latente descoperite, sa poata fi cat mai repede neutralizate. Vorbesc de cotete si incinte improvizate in care conditiile de igiena lipsesc cu desavarsire si in care, repet, poate oricand  sa se depisteze pe analiza unui cadavru de pasare, existenta acestui virus.

Sunt multe de spus, oricum, in aceste  zile starea de ingrijorare  si de panica a populatiei fost mare, sper ca acest proiect de hotarare sa mobilizeze si mai mult populatia, astfel incat efortul comun sa conduca la o stare, la o normalizare a activitatii, repet, traditionale de detinere si crestere a pasarilor.

Va multumesc!

 

Dl Savu Daniel

Si noi va multumim.

Asupra proiectului de hotarare afisat pe ecran, aveti interventii?

 

D-na Dumitru Carmen

Am vrut sa aduc multumirile noastre tuturor celor care s-au implicat, sa ii multumim in primul rand lui Dumnezeu ca nu s-a transmis la om, pentru eforturile depuse de institutiile mentionate de domnul primar, de la medici la Politie Comunitara, si nu in ultimul rand mass-mediei.

Multumesc tuturor celor implicati ca nu au tinut cont de culoarea politica, ca au lucrat umar la umar si au realizat riscul la care suntem supusi cu totii.

Trebuie sa ne gandim foarte serios ca in perioada de toamna riscul va fi mult mai mare decat in perioada de vara, as propune ca toata populatia sa fie vaccinata si aceste sume vor fi alocate, sper eu de la buget, in primul rand pentru persoanele care au un statut social foarte slab, care nu isi pot permite cumpararea unor astfel de vaccinuri, pe de alta parte, Ministerul Sanatatii se va implica si el pentru ca acorda in fiecare an pentru cei cu o anumita  patologie si cu risc de imbolnavire, aloca sume, astfel incat sa facem front comun in toamna sa evitam acest risc.

 

Dl Oprea Nicolae

Dimineata am constatat ca circulatia pe strada gageni era inchisa in continuare. Ca si alti cetateni care am urmarit evolutia, am inteles ca nu este vorba de carantina umana, dar trebuie sa dam o explicatie cu privire la aceasta restrictionare, sa putem raspunde cetatenilor pertinent, coerent. Eu nu am ce sa le raspund. Au inteles ca presedintele, primul ministru au spus  „ nu oamenii”, dar nu au voie oamenii. Aceasta este o intrebare. Poate s-a ridicat intre timp.

Problema este prea serioasa sa nu o putem expedia pe fondul unei crize.

Propun ca in textul proiectului de hotarare sa se introduca un articol nou cu „insarcineaza Consiliul Local al Municipiului Ploiesti sa elaboreze un Regulament privind cresterea si detinerea animalelor in Municipiul Ploiesti care va fi supus aprobarii Consiliului Local pana la data de 30 iunie 2006” si lasam proiectul de hotarare doar pentru pasari.

 Sa introducem acest nou articol cu insarcinarea executivului sa faca acest Regulament pentru cresterea si detinerea animalelor.

Va multumesc!

 

D-na Maria Magdalena Mazalu

Pentru pasari, masurile sunt imediate, iar pentru animale, masurile se iau incepand cu 1 ianuarie 2007. Noi nu am dorit decat sa avizam propunerea incepand cu 1 ianuarie 2007.

 

Dl Primar

Pentru zona Radu de la Afumati – Gageni, accesul in zona se face     printr-un singur punct de acces. Pentru 14 – 15 zile zona ramane inchisa.

 

Dl Popescu Catalin

Eu zic sa depasim putin starea emotionala generata de problema gripei aviare, si sa ne concentram serios la proiectul de hotarare, pentru ca mie mi se pare ca starile emotionale nu sunt tocmai bune, sau nu sunt aplicabile si cu rezultate bune in timp.

As spune in primul rand ca nu s-a rezolvat nimic, aplicarea art. 3 – care vad ca are termen 30 iunie, inseamna desfiintarea adapostuluipentru caini de la Bucov. Asta este realitatea; desfiintarea grajdurilor de la Hipodromul Ploiesti – nu s-a facut nicio exceptie acolo. Sa ne gandim, asa stau lucrurile acum, pentru ca sunt pe domeniul public sau privat al Municipiului Ploiesti, ambele asezaminte. Sunt convins ca mai exista cazuri. Am dat numai doua exemple. Propunerea mea este, pentru ca un termen – 1 iulie sau 30 iunie, propunerea mea este sa punem in dezbatere publica, in acest timp sa aflam exact care este situatia efectivelor de pasari si de animale detinute de cetatenii Ploiestiului, pentru ca noi hotaram inainte de a vedea care este problema, de unde a venit gripa aviara si multe alte lucruri.

Eu de exemplu, ca parere simpla, pentru oraseanul orasean care are la dispozitie canalizare, apa, gaze, strada asfaltata, mi se pare ca animalele de tara, gaini, capre, vaci, oi, nu au ce cauta intr-un oras, nici una, nici doua, nici 20. Asta este una din probleme.

Pentru cei care se spune ca locuiesc in Ploiesti, dar nu dispun de confortul urban, dispun poate de niste terenuri, dar nu au ceea ce ar trebui sa aibă un cetatean al orasului, cred ca trebuie sa fim putin mai ingaduitori. S-a spus ca se scoate exceptia de la punctul B, paragraful 2, daca se scoate aceasta exceptie, era in favoarea animalelor de companie, adica spunea ca ele prin exceptie pot fi crescute in apartamente, daca o scoatem, inseamna ca nici ele nu mai pot fi crescute in apartamente, sa fim atenti la limba romana, dar  problema cu „maxim 2”,  2 nu exista la animale, doar in Arca lui Noe erau cate doua animale din fiecare specie. Unele va trebui sa le interzicem cu totul de a fi crescute in orasul Ploiesti, iar celelalte, nu se poate, va dati seama, nu se poate.

Eu am sesizat aceste lucruri care nu merga fi aplicate asa cum sunt scrise, poate in aceasta luna vom afla exact cum a ajuns gripa aviara atat de puternic in Romania si in orasul Ploiesti si atunci vom putea lua o hotarare pe care sa o putem si aplica pe termen lung.

Lasand de-o parte importanta acestei hotarari, care cred ca si din punct de vedere legal ne obliga la o perioada de dezbatere publica, dezbatere publica care ar putea avea loc pana la sedinta ordinara din luna urmatoare.

Acesta este punctul meu de vedere.

 

Dl Savu Daniel

Domnule Popescu propuneti ca la art. 3 sa se introduca o exceptie?

Cred ca Hipodromul si Parcul Constantin Stere in momentul acesta s-ar putea acoperi.

Sa introducem in acest moment exceptia ca amenajarile situate pe teritoriul Municipiului Ploiesti, in cauza Hipodromul Ploiesti si Parcul Constantin Stere, ca sa nu cream confuzie.

Sunteti de acord?

 

Dl Popescu Catalin

Dam dar propunerea mea este in continuare de prorogare a acestui proiect de hotarare, pentru ca sunt multe lucruri pe care nu o sa le putem aplica asa cum scrie aici, si atunci este mai bine sa luam o hotarare in momentul in care vom avea mult mai multe date.

Eu sunt convins, repet,ca vom sti ceea ce acum nu stim si este cea mai mare problema – de unde vine, pentru ca acum omoram gainile, va trebui sa omoram si vrabiile si va trebui sa omoram randunicile, pentru ca sunt foarte multe pasari care  nu-s de curte in momentul acesta in Ploiesti.

 

Dl Savu Daniel

Domnul Catalin Popescu a facut propunerea de prorogare a intregului proiect de hotarare, asta inteleg, in legatura cu propunerea de la articolul 3 – o fac eu, sa se introduca exceptia legata de Hipodrom si de Parcul Constantin Stere.

Mai sunt alte interventii?

 

D-na Schenlbach Simona

As vrea sa va spun ca eu in calitatea de medic, si prin natura meseriei si prin faptul ca am intervenit in aceasta situatie, totusi, in aceste zone ale orasului unde s-a intamplat ceea ce s-a intamplat, vreau sa va spun ca, conditiile din acest gospodarii sunt total insalubre, nu stiu cat timp ne va trebui si daca vom avea indemana personalul si posibilitatea de a intra in toate aceste gospodarii si de a putea sa facem igienizari sau evaluari macar a situatiei respective, eu vreau sa va spun ca niste masuri urgente trebuie luate, dupa parerea mea, in principal in zonele centrale sau mai aglomerate, iar in zonele mai izolate sau periferice sa lasam sa aiba un numar de animale, sigur ca in niste conditii reglementate prin lege si verificate, dar nu stiu in cat timp se va putea face aceasta actiune, nu avem prea mult timp, si pe langa faptul ca riscam sa umplem tot acest oras cu aceasta epizootie.

Parerea mea este ca este normal si bine sa dam o astfel de hotarare, sigur ca un regulament care sa reglementeze cresterea si detinerea animalelor in Municipiul Ploiesti ar fi foarte bun.

In acest moment, cu aceasta hotarare, vom avea posibilitatea sa asanam niste focare, numeroase focare, extraordinar  de multe, puteti sa va imaginati cate sunt in acest moment in Ploiesti si care trebuie in acest moment sa fie stinse.

 

Dl Savu Daniel

Inteleg ca sunteti pentru mentinerea acestui proiect de hotarare.

 

D-na Schnelbach Simona

O luna de zile daca se poate, dar cu o evaluare corecta.

 

D-na Trican Elena

Noua ni s-au prezentat 2 variante de proiect, una pe care am avut-o ieri la sedinta de comisie si alta astazi pe care am primit-o inainte de sedinta.

Eu consider ca prin al doilea proiect nu s-a rezolvat absolut nimic, pentru ca cea mai mare parte din consitii, sunt conditii impuse de lege. Imi amintesc ca in anul 2004 am avut o interpelare legata de aceasta problema, pe Bulevardul Petrolul unde cineva crestea sute de porci pentru valorificare, iar vecinii, pur si simplu nu mai puteau locui in zona.

Consider ca ar fi foarte bine sa pastram proiectul in prima varianta, sa zonam orasul, zona 1 sa ramana cu interzicerea  cresterii animalelor pentru ca nu este posibil ca pe Cantacuzino, la nr. 208A sa creasca 300 de ovine, pe Marasesti 50 de bovine, 2300 de ovine si caprine si 10 porcine si o cabalina, deci o sa transformam acest oras in altceva, in centrul orasului, iar pentru zona B, sa spunem ca pe langa conditiile impuse de actul normativ, sa facem un  regulament prin care sa impunem conditii stabilite de Consiliul Local.

Asta este propunerea mea.

 

Dl Savu Daniel

Proiectul care este acum afisat, doriti sa mai ramana?

 

D-na Trican Elena

Sa ramana proiectul in prima forma, cu zonificarea.

 

Dl Savu Daniel

Avizul comisiei de specialitate este dat pentru aceasta forma, aceea afisata in acest moment.

 

Dl Cosma Marcian

Daca imi permiteti, la art. 2, lit. B, alin. 2, „Exceptie fac animalele de paza si companie care pot fi crescute si in locuintele colective (apartamente).”

 

D-na Trican Elena

Va rog sa supuneti la vot propunerea mea.

 

Dl Savu Daniel

Vom supune la vot toate propunerile.

 

Dl Primar

Emotionant sau nu, probabil ca medicii veterinari si cei umani sunt mai emotionali decat suntem noi, situatia in acest moment in Ploiesti, in conformitate cu evidentele din registrul agricol, arata ca sunt 345 de crescatori, asa cum sunt in evidentele oficiale, numar de animale din care ovine, caprine, porcine, bovine, cabaline si rubrica separata – pasari. Vreau sa spun ca interventia de urgenta este necesara la recomandarea Ministrului Sanatatii Publice si a Directiei Sanitar Veterinare, restul ca pana la 1 ianuarie 2007, sa se emita un regulament pentru animalele – altele decat pasari, sunt total de acord, dar sa nu ne ducem intr-o zona, dupa opinia mea, usor derizorie. Hotaram sau nu hotaram daca vizavi de focarele potentiale, pentru ca, zilnic curg telefoanele la Directia Sanitar Veterinara ca sunt gasite tot felul de pasari moarte in diverse zone ale orasului. Ideea este daca intervenim sau nu.

Va multumesc!

 

Dl Savu Daniel

Domnul Oprea a facut o propunere, un articol 4 nou – „Insarcineaza aparatul propriu al Consiliului Municipiului Ploiesti sa elaboreze un regulament privind cresterea si detinerea animalelor in Municipiul Ploiesti care va fi supus aprobarii Consiliului Local pana la data de 30 iunie 2006.” Dar pana la acea data se aplica ceea ce spune hotararea.

 

Dl Popescu Catalin

Daca imi permiteti, hotararea nu incepe decat la data de 30 iunie, asa ca, mie mi s-ar parea corect sa luam o hotarare cu un unic articol, acela propus de domnul Oprea, care ar insemna o prorogare. Aprobam elaborarea unui regulament pana la 30 iunie, cu aplicare de la 30 iunie.

 

D-na Trican Elena

Am dorit zonarea orasului, in functie de ceea ce am stabilit noi, iar pe zonele A si B sa se interzica cresterea animalelor.

 

Dl Savu Daniel

Se va prinde in regulament, doamna Trican.

 

D-na Trican Elena

Atunci, acest proiect sa aiba doua articole:

Art. 1 – Stabileste ca amenajarile….

Art. 2 – Insarcineaza aparatul propriu al Consiliului Local sa elaboreze  un regulament…

Si astfel rezolvam problema.

Celelalte conditii sunt stabilite de legislatia in vigoare pe care altii nu au aplicat-o si am ajuns unde am ajuns.

Propunerea mea este ca art. 3 sa se trasnforme in art. 1, iar noul art. 4 sa devina art. 2.

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot propunerea doamnei Trican:

 

Dl Sicoie Florin

Nu puteti supune asa ceva.

Prima rugaminte ar fi sa dati cuvantul oamenilor in ordinea in care se inscriu.

Daca suntem intr-o situatie de criza, o situatie de criza poate impune masuri de criza. Eu nu cred ca nu putem rezolva acum problemele.

Doream sa fac o analiza a textului, pentru a va demonstra absurdul.

            La art. 2, lit. A, alin. 3 – „confectionate din materiale durabile”  - ce inseamna „materiale durabile”, pentru ca asa expunem oamenii la niste amenzi. Cate curti au intre ele distanta de cel putin 10 m in stanga si in dreapta?

            Daca Legea obliga proprietarii  si detinatorii sa declare si sa inregistreze efectivele, este in regula, de ce sa mai punem in hotarare aceasta obligativitate?

 

Dl Savu Daniel

Sensul hotararii este sa protejeze restul populatiei, nu sa ii partajeze pe ceilalti. Care nu au curti cu 10 m, nu cresc.

 

Dl Sicoie Florin

Iar eu cer eliminarea lit. B de la art. 2, urmand sa se faca o analiza coerenta.

 

Dl Rusu Ioan

Haideti totusi sa concluzionam, pentru ca discutam mult. Chiar daca hotararea nu este perfecta, chiar daca avem modificari de facut, eu propun tuturor colegilor consilieri sa ne intalnim intr-o sedinta extraordinara, chiar in fiecare zi daca este nevoie, sa modificam si sa completam aceasta hotarare care este clar ca va aveas discfunctionalitati la aplicare.

Este bine sa ramana acest regulament, vor veni modificari legislative, acestea ser vor face in acest regulament, dar acum trebuie sa incepem de undeva, eu propun domnilor consilieri sa stam la dispozitia executivului, sa ne intalnim in sedinte extraordinare, ori de cate ori este nevoie.

Va multumesc!

 

Dl Popescu Catalin

Inainte de a supune la vot propunerea mea de prorogare, cineva care are parerea ca suntem in criza, sa imi spuna exact ce masuri putem aplica incepand de astazi pana la 30 iunie 2006, pentru a convinge ca este mai bine sa decidem astazi, pentru ca art. 2 dupa parerea mea, nu poate conduce la nici un fel de masura si singurele masuri pe care am putea inceope sa le aplicam, sunt cele de la art. 3. Deci asta este. Efectiv, masuri in baza acestei hotarari nu se pot lua.

 

Dl Primar

Acest proiect de hotarare a fost elaborat cu oameni de specialitate, cu urbanismul, cu Consiliul Local, dorim sa stam de vorba in continuare, pentru a gasi o forma de reglementare a unei activitati care constituie un potential permanent pentru declansarea unei epizootii sau mai rau, de epidemie pe raza Municipiului Ploiesti.

Vreau sa va spun ca termenele pe care le-am scris in proiectul care a fost elaborat intr-o prima faza, mergea pe termene mai stranse. Ne-am gandit ca populatia trebuie sa fie informata, in acelasi timp, este nevoie de un termen pentu ca oamenii constienti, vecinii, vreasu sa va spun ca suna telefoanele, parand pe vecinul care tine in garaj in conditii absolut nebunesti, la un loc, tot felul de pasari. Starea orasului  este o stare de solidaritate. De la 1 iulie, putem intra pe echipe mixte, facute la acelasi nivel de colaborare, Directia Saniatar Veterinara, Directia de Sanatate Publica, Politia Comunitara, sa controlom imediat zonele care sunt depistate ca focare. Va fi o activitate care va dura, sunt convins, poate cateva luni, poate mai bine, pentru ca orasul  tot trebuie periat. Fara asa ceva nu o sa avem constiinta impacata ca am  decis responsabil intr-o situatie inedita de criza, pe care Ploiestiul nu a vrut-o. Traditional,  am mai spus-o, toti am crescut sau am fost in apropierea cresterii de pasari, pana in acest moment, pana in acest an, Ploiestiul nu a cunoscut asa ceva. Daca nu reactionam intr-o forma responsabila, putem interveni in fiecare luna, in fiecare saptamana, putem sa ne intalnim asa cum spunea domnul Rusu, putem sa facem un regulament, regulamentul acela trebuie avizat de oameni care au competenta legala in domeniu, noi ca autoritate publica, doar ii ajutam.

Doamna Trican, diferenta dintre ieri si astazi este ca nu putem  intra pe o interdictie care poate fi inteleasa ca abuziva. Pentru a avea aceasta forma, este vorba de un semnal la care ne obliga realitatea acestor zile. Nu vom ajunge la abuzuri, suntem oameni responsabili, vreau sa va spun ca politistii comunitari, oamenii care au intrat in focar, si-au asumat niste riscuri de contaminare, sunt probleme extrem de serioase. Eu cred ca un gest responsabil, chiar daca el va avea pentru inceput si reactii negative, dar este o hotarare  pe care o vrea majoritatea, majoritatea zdrobitoare a Municipiului Ploiesti. Nu vrem sa cream nici un fel dem discriminare, dar trebuie sa incepem igienizarea orasului si pentru a-i raspunde domnului consilier Popescu, pana la 1 iulie, credem ca va fi o reactie, mai intai din partea celorcare mai putin constienti de pericol au improvizat cotete langa parterul blocurilor, sau chiar pe balcon, incinte in care cresc pasari, toate aceste lucruri, incetul cu incetul, repet, numai printr-o hotarare care o vom lua astazi.

 

Dl Iancu Ion

Ma scuzati ca intervin, de regula, un act normativ nu poate fi pus in aplicare pana nu apare si un regulament de aplicare al acestui act.

Daca vreti, va pot da exemplu 100 de acte normative care nu se aplica deoarece nu au aparut regulamentele.

Dupa mine, art. 2 este foarte clar, litera A este foarte clara – cine poate creste animale si cine nu. Litera B, poate astepta pana la 1 ianuarie 2007, deci poate astepta pana la aparitia regulamentului. Eu va spun ca vom avea opozitie si vom avea  contestatii daca  aplicam aceasta hotarare pana nu apare regulamentul. In acest caz ce facem – stam o luna pana apare regulamentul, sau ii dam drumul la o anumita forma de hotarare?

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Domnule Iancu, Legea nr. 10/2001 de impact absolut major, normele metodologice venite de la Guvern, au venit dupa 2 ani si am aplicat-o.

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot propunerea domnului consilier Popescu de prorogare a acestui proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                                 1 vot

Cine este impotriva ?                            23 voturi

Daca se abtine coneva?                        1 abtinere

Cu 1 vot pentru, acela al domnului consilier Popescu Catalin, 23 voturi impotriva si o abtinere, aceea a doameni consilieri Dosaru Iuliana, aceasta propunere nu a fost aprobata.

 

Dl Mitu Augustin

Propunerea doamnei Trican este foarte buna. Sa eliminam art. 2, pentru ca el oricum va fi revolvat prin noul articol 4 propus de domnul Oprea.

 

D-na Trican Elena

Eu cred ca suntem niste persoane responsabile care dorim sa adoptam un act normativ corect.

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot propunerea doamnei consilier Trican:

Cine este pentru ?                     3 voturi

Cine este impotriva ?                19 voturi

Daca se abtine cineva?

Cu 3 voturi pentru, acelea ale domnilor consilieri Trican Elena, Popescu Catalin si Mitu Augustin si 19 voturi impotriva, aceasta propunere a fost respinsa.

 

D-na Trican Elena

Observ ca incercati sa restrictionati.

 

Dl Savu Daniel

Doamna Trican, acesta a fost votul majoritatii.

 

Dl Eparu Ion

Nu vreau sa raman singurul care nu am intervenit la acest punct. Vreau sa stiu daca nu cumva ne suprapuinem cu amenzile, pentru ca la art. 3, alin. 2 il suportam sa suporte cheltuielile daca ii facem noi desfiintare si dupa aceea ii dam si amenda. Sunt posibile ambele?

 

D-na Maria Magdalena Mazalu

Da, chiar sunt recomandate.

 

*

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot propunerea domnului Sicoie Florin, de eliminare a lietrei B de la art. 2:

Cine este pentru ?                     7 voturi

Cine este impotriva ?                10 voturi

Daca se abtine cineva ?             6 abtineri

Cu 7 voturi pentru, 10 voturi impotriva si 6 abtineri, aceasta propunere a fost respinsa.

 

*

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot propunerea domnului Cosma Marcian, aceea de completare a alin2, lit. B art. 2 - „ Exceptie fac animalele de paza si companie care pot fi crescute si in locuintele colective (apartamente).”:

            Cine este pentru ?                     19 voturi

            Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cienva ?             4 abtineri

Cu 19 voturi pentru si 4 abtineri, acelea ale domnilor Palas Paul, Oprea Nicolae, Iancu Ion si Mitu Augustin, aceasta propunere a fost aprobata.

 

*

 

 Dl Savu Daniel

Supunem la vot introducerea unui nou articol 4, restul renumerotandu-se, conform propunerii domnului Oprea:

Cine este pentru ?                     23 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             -

Cu mentiunea ca in acest moment din sala lipseste domnul Ionita Dan, aceasta propunere a fost aprobata.

Doamna Trican, cum votati?

 

D-na Trican Elena

Eu am alta propunere si nu votez, pentru ca nu rezolvam nimic.

 De o ora tot discutam si nu rezolvam nimic.

 

Dl Savu Daniel

Rog sa se consemneze ca doamna Trican refuza sa voteze.

 

*

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot proiectul de hotarare, cu modificarile aprobate:

Cine este pentru ?                     20 voturi

Cine este impotriva ?                2 voturi

Daca se abtine cineva ?             1 abtinere

Cu mentiunea ca domnul Ionita nu este in sala, proiectul de hotarare a fost aprobat cu 20 voturi pentru, doua voturi impotriva, acelea ale domnilor consilieri Trican Elena si Popescu Catalin si o abtinere, aceea a domnului consilier Mitu Augustin.

Multumim domnului prefect pentru participare.

 

* * *

 

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Intrebari si interpelari.”

Cine se inscrie la cuvant ?

 

Dl Sicoie Florin

As avea o intrebare, daca se executa largirea Bulevardului Republicii si a strazii Marasesti, vreau sa situ daca exista autorizatie de construire.

A doua interpelare se leaga de ce se intampla langa santierul din spatele magazinului Omnia. Chioscul de difuzare a presei a agentiei Prahova este pe amplasamentul probat de Primaria Municipiului Ploiesti?

A treia interpelare este legata domnule presedinte, de amplasarea stalpilor cu lanturi din fata magazinului Mall.

Rugamintea mea este sa dispara cat mai repede, pentru ca daca este sa reglementam circulatia orasului cu lanturi, atunci inseamna ca am ajuns rau de tot.

Multumesc!

 

Dl Rusu Ioan

Anul trecut am facut un imprumut foarte mare de la o banca. De un an de zile stiu ca unele banci au inceput sa-si reduca dobanzile.

Vreau sa stiu faca s-a facut un studiu la nivel de executiv, daca este posibila o eventuala refinantare sau macar de acum. Inainte sa facem acest studiu de piata pentru ca uneori, pe o refinantare se mai pot castiga bani.

Va multumesc!

 

Dl Eparu Ion

Am o intrebare pentru domnul viceprimar Socoleanu, in legatura cu sensul giratoriu din Bariera Bucuresti. S-a modificat un sens giratoiu care era cu iarba si cu flori, s-a trecut la un sens giratoriu cu pavele asfaltate si suficient

 De inalt, astfel incat, un soler mai maruntel, un mai vede dincolo de sensul giratoiu. Nu am sesizat motivatia acestei modificari.

            Va multumesc !

 

            D-na Trican Elena

            In sedinta trecuta am avut o interpelare legata de wc-urile ecologice, am primit un raspuns, speram ca cineva sa-mi raspunda totusi concret la intrebare.

            Iata ce raspuns am primit: “In urma adresei inaintata catre Regia Autonoma de Termoficare si Servicii Publice, inregistrat sub nr....., va facem cunoscut ca doamna viceprimar Gratiela Gavrilescu cu domnul Moroianu – patronal firmei Calliope, au ajuns la o intelegere privind modul de functionare al wc-urilor ecologice ce fac parte componenta din cadrul magazinelor “Vis-a-vis”. Mentionam  ca Administratia Domeniului Public si Privat Ploiesti un are niciun contract cu firma Calliope.”

            Despre ce intelegere este vorba?

            Nu faceti o intelegere si cu mine pentru o activitate economica?

            O alta sesizare, este din partea cabinetului individual Doctor Braica Roxana asupra careia se exercita presiuni pentru a renunta la contractul de concesiune.

            Dumneaei, in anul 2004 a incheiat un contract de concesiune cu Consiliul Local. Acum se exercita presiuni din partea directiei Patrimoniu, din partea membrilor comisiei pentru vanzarea spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta pentru a renunta la acest contract de concesiune.

            Va multumesc!

 

            Dl Banu Andrei

            Am cateva interpelari, una este din partea Asociatiei de locatari bloc 201 Nord, in apropierea caruia functioneaza o discoteca. Oamenii au facut tot felul de demersuri, dar nu s-a rezolvat nimic.

            Din partea altei asociatii de locatari, s-a ridicat problema cainilor comunitari din zona.

            Asociatia de locatari bloc 100 de pe strada Arhip Nicolae, la parter functioneaza un magazin de bauturi alcoolice. Cetatenii din zona reclama faptul ca aici se servesc bauturi alcoolice, este mizerie si galagie.

            Tot in aceasta zona, in spate, tot trotuarul este blocat de gramezi de pamant excavat si nu l-a ridicat nimeni. Cetatenii sunt nevoiti sa circule pe partea carosabila din cauza acestor gramezi de pamant.

            Va multumesc!

 

            Dl Sicoie Florin

            Legat de carantina din zona strazii Jupiter, am aflat ca sunt oameni care locuiesc in acea zona si care inca nu au primit acele scutiri de la Primarie pentru a le prezenta la locul de munca. Oamenii isi pot pierde locul de munca din cauza acelor absente nemotivate.

 

            D-na Schnelbach Simona

            Concediile medicale pentru carantina se vor elibera pentru cei care lucreaza, se vor da retroactiv de catre fiecare medic de familie. Cetatenii respectivi trebuie doar sa acceseze medicul de familie si vor primi aceste concedii medicale.

 

            Dl Socoleanu Radu

            In ceea ce priveste prima interpelare a domnului Sicoie, lanturile din fata magazinului Mall, asa cum v-am mai spus,  este un acord provizoriu pana la aplicarea masurilor de ridicare si blocare pentru parcarea in zone interzise. Daca langa aceste lanturi inca se parcheaza masini, este rolul politiei rutiere sa-si faca datoria.

            Legat de interpelarea domnului Eparu, sensul giratoiu din Bariera Bucuresti primeste o noua configurare, nu mai exista normativul care impune sa avem vizibilitate pe partea opusa, este o perioada de tranzitie, am avut conditii improprii de amenajare, cu atat mai mult cu cat acolo s-a montat in urma licitatiei acea constructie privind ceasul electronic, dupa finalizare, serviciul din cadrul Administratiei Domeniului Public si Privat va continua amenajarea si sunt convins ca in momentul in care se va finaliza, nu vor mai fi probleme.

            Multumesc!

 

Dl Cosma Marcian

            Daca am avea posibilitatea de a colabora cu politia rutiera, cred ca ar trebui sa luam in discutie montarea camerelor de luat vederi prin oras, cel putin in marile intersectii si pe arterele foarte aglomerate, pentru a fluidiza traficul si pentru a evita aglomerarea. Nu este o interpelare, este o sugestie.

 

Dl Savu Daniel

S-a notat acest lucru.

 

Dl Primar

In comisia care se ocupa de Politia Comunitara, domnul consilier Banu va poate confirma, am stabilit ca in prima sedinta sa prezentam ofertele  deja pentru implementarea sistemului.

In ceea ce priveste creditele angajate, este o idee pecare o luam in calcul pentru o analiza, pentru ca in acest moment facem evaluarea capacitatii de indatorare pentru celalalta asociere a noastra.

Wc-urile ecologice, din nefericire, in relatia cu noul propritar, cu firma Calliope, nu am gasit in acest moment decat un program de functionare pe perioada cat functionmeaza chioscul, firma Calliope a comunicat doamnei Viceprimar ca sunt anumite pagube, anumite daune, evident, daca nu se conformeaza functionarii continuem probabil ca vom regandi contractele de ocupare a domeniului public.

In ceea ce priveste cabinetul doameni doctor Braica, doamna doctor Dumitru cunoaste mult mai bine situatia, ni le poate spune.

Pentru discoteci si magazinecare functioneaza la parterul blocurilor, capacitatea de interventie a administratiei publice locale, este limitata. O spun public, exista diverse formule de a pasa, sau de  a dribla legea, nu se mai cere acordul vecinilor sa obtina un acord de mediu de pe la Bucuresti pe baza unui studiu de impact, tot ceea ce tine de noi, este programul de functionare. Celelalte chestiuni legate de poluarea fonica sau de profilul marfurilor vandute, apartin Agentiei de Protectie a Mediului, sau Oficiului de Protectie a Consumatorului sau alte institutii guvernamentale. Noi ne facem datoria pentru ca primim multe astfel de semnale, informam, dar nu putem interveni, iar interventiile pe care le mai facem uneori, se transforma in procese si avem destule, in acest sens incercam sa  evitam astfel de situatii cat mai mult.

Multumesc!

 

D-na Dumitru Carmen

Doamna doctor Braica este medic de familie in Ploiesti.

Pentru cain Bereasca, medicii de acolo au plecat, aceasta zona cu aproximativ 10.000 de asigurati au ramas fara asistenta medicala

 S-au facut eforturi si de catre noi si de catre Directia sanitara si doamna doctor, cu acordul dansei a fost mutata in cabinetul din Bereasca.

Doamna doctor nu poate face fata unui numar atat de mare de asigurati. Directia de Sanatate Publica a intrebat daca se face  contract de concesiune si pentru al doilea post de medic se scoate postul la concurs, noi am fost cu totii de acord. Se scoate postul la concurs, se ocupa postul, iar acum, doamna doctor Braica nu vrea sa imparta contractul de concesiune cu celalalt medic si sa asigure asistenta corecta si normala prin doi medici in acea zona.

Am incercat sa gasim o solutie amiabila, sa discutam cu ambii medici, nu s-a putut, le-am chemat la comisie, sa vina pentru a discuta.

Medicul care a luat concursul nu poate semna contractul cu casa de sigurari de sanatate si nu poate sa castige un ban de trei luni de zile, pentru ca doamna doctor Braica, colega noastra, nu ii permite accesul in cabinet.

Multumesc!

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Daca nu mai sunt alte interventii, propun sa trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei, si anume:

Proiect de hotarare privind aprobarea conturilor de executie pe anul 2005 ale bugetului local, bugetelor institutiilor publice finantate integral sau partial din bugetul local, bugetului fondurilor externe nerambursabile si bugetului veniturilor si cheltuielilor evidentiate in afara bugetului local - initiat de domnul primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     24 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             -

Cu mentiunea ca in acest moment nu este prezent in sala domnul consilier Ionita Dan, acest proiect de hotarare a fost aprobat in unanimitate.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului local al municipiului Ploiesti pe anul 2006 - initiat de domnul primar”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     23 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             1 abtinere

Cu mentiunea ca in acest moment nu este prezent in sala domnul consilier Ionita Dan, acest proiect de hotarare a fost aprobat cu 23 voturi pentru si o abtinere, aceea a doamnei consilier Trican Elena.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

Proiect de hotarare privind rectificarea listei de investitii pe anii 2006, 2007  finantate din credit bancar - initiat de primar.”

Cine se inscrie la cuvant?

 

Dl Mitu Augustin

Este vorba de o propunere pe care eu o fac, o schimbare intre doua pozitii din raportul de specialitate, pana acolo doream sa va spun ca in zona centrala si semicentrala, practic, noi nu mai avem nicio gradinita cu exceptia celei care functioneaza pe strada Basarabi intr-un imobil inchiriat, iar pe strada Maramures, imobilul de acolo, desi fostul proprietar initial a cerut masuri reparatorii, acum a revenit si a solicitat restituirea lui in natura, acum fiind in instanta, probabil ca il vom pierde si pe acesta, discutii pe care le-am avut cu colegii din comisia pentru aplicarea Legii nr. 10. Totodata, vreau sa reamintesc ca am aprobat o hotarare prin care aprobam construirea unei gradinite. La momentul respectiv, directia de la Administratia Domeniului Public si Privat a primit un certificat de urbanism in care se spunea ca in conformitate cu Planul Urbanistic General acolo exista unele restrictii, pentru ca acolo urmeaza sa fie o strada, lucru care a ingreunat aplicarea acelei hotarari. Mi se pare ilogic ca noi, serviciile din Primarie pentru un interes public sa punem bete in roate, dar s-a venit ulterior cu solutia sa comandam un studiu de amplasament pentru a se ridica aceasta restrictie din zona respectiva.

Acum, la aceasta modificare a listei de investitii vad ca se propune diminuarea sumei cu 400.000 ron prevazuta pe 2006, suma care era aferenta acesteui studiu de amplasament si implicit prelungirea termenului in care putem construi gradinita.

In raportul de specialitate, se propune majorarea pentru magistrala podul de peste DN 72, majorarea acestei sume pentru a se devia niste conducte ale Conpet-ului. Din informatiile pe care le am, eu stiu ca S.C. Conpet este obligata sa iti devieze conductele, dar incearca acest lucru pe banii nostri, totodata, podul de peste DN 72 este de interes public si nu stiu de ce noi ploiestenii suntem obligati sa suportam aceasta cheltuiala pentru ei, drept pentru care va propun, avand in vedere urgenta si nevoia finalizarii constructiei noii gradinite pentru ca nu avem gradinita in centrul Municipiului Ploiesti, sa mutam aceasta suma de la deviere conducte Conpet, la pozitia construire gradinita noua. Aceasta este propunerea mea.

 

D-na Madalina Craciun

In lista de investitii avem pozitia construire gradinita noua, banii exista. Am luat banii de la constructia respectiva pentru demolarea si eliberarea amplasamentului. Am luat banii de la constructia propriu zisa pentru demolarea si eliberarea amplasamentului si in paralel vom executa proiectul pentru constructia noua. Deci banii nu au fost luati.

 

Dl Mitu Augustin

Doamna Director, au trecut doi ani de cand am dat hotararea, noi am discutat si mi-ati confirmat ca in niciun caz in acest an nu se va putea incepe construirea.

 

D-na Madalina Craciun

Pentru ca trebuie sa eliberam amplasamentul.

Anul acesta este primul an in care avem bani pentru acest proiect.

 

Dl Primar

O explicatie pentru a nu face propuneri care sa nu poata fi puse in practica, cu aceasta ocazie, imi face placere sa va invit pe toti in data de 31 mai la orele 12 cand se da circulatiei publice podul peste calea ferata Bucuresti – Brasov, banii acestia, il rog pe domnul Mitu sa creada ca am discutat si cu domnul ministru Seres si cu domnul secretar de stat, au posibilitatea pana la acest moment sa-i transfere Conpet-ului, daca nu sunt prevazuti pe pozitia prevazuta, putem avea interdictie de utilizare a podului si atunci, lucrarile oricum daca le vom demara, la momentul la care Conpetul revine, vom  face eventual o regularizare. Si mie imi pare rau ca nu am gasit intelegerea necesara.

 

Dl Mitu Augustin

Am formulat o propunere.

Cei 551 ron sa se ia de la deviere conducte conpet si sa de dea la contruirea noii gradinite.

 

Dl Primar

In plus, avem in calcul sa facem evaluarea  imobilului de pe Bulevardul Republicii, acolo unde a functionat Directia Finantelor Publice si in momentul in care il vom muta pe domnul director marina, sa facem, impreuna cu Directia de Sanatate Publica evaluarea utilizarii acestui imobil ca gradinita publica.

 

Dl Mitu Augustin

Propunerea mea este sa se suplimenteze suma de 400.000 ron  - constructie gradinita, cu suma de 551.184 ron de la pozitia strazi, acces magistral…

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot propunerea domnului Mitu Augustin:

Cine este pentru ?                     14 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             4 abtineri

Cu mentiunea ca doamna consilier Dosaru Iuliana nu este in sala, aceasta propunere a fost aprobata cu 19 voturi pentru si patru abtineri, acelea ale domnilor co0nsilieri Savu Daniel, Iancu Ion, Vasilescu Evelinne si Popa Marcian.

 

Dl Primar

Stimati colegi, pasajul are nevoie de bani in plus. Poate este vina executivului care nu a explicat destul de bine, pasajul are nevoie de niste bani in plus, asta nu inseamna ca nu facem gradinita. A lua bani de la pasaj si a-i da pentru gradinita, atata timp cat sunt atatia bani nefolositi in creditul acesta este la propunerea domnului Mitu a amana terminarea pasajului. Chestiunea aceasta mi se pare, dupa opinia mea, este propunerea dumneavoastra, este vina noastra, poate nu am explicat destul de bine.. Putem lua bani de oriunde, dar nu de la terminarea podului.

 

Dl Mitu Augustin

Nu as fi facut aceasta propunere daca nu vedeampe ordinea de zi a sedintei, mai incolo, ca S.C. Conpet are un  milion euro sa faca o baza sportiva, dar noi ii platim devierea conductelor. Conpetul ne-a pus atatea bete in roate, iar noi ii platim lucrarile.

 

Dl Eparu Ion

Sa cerem Consiliului Judetean Prahova sa ne dea restul de bani pentru ca este un pasaj folosit nu numai de noi – locuitorii Municipiului Ploiesti, ci in special de cetatenii din zonele limitrofe Ploiestiului, si din cate am inteles eu, Consiliul Judetean a avut o oarece sincopa cand a trebuit sa aprobe bani pentru terminarea acestui pasaj.

Este o propunere in atentia Consiliului Judetean.

 

Dl Savu Daniel

Mai sunt alte propuneri la acest proiect de hotarare?

 

Dl Primar

Pozitia respectiva, o putem termina si fara prevederebugetara, este semilegal asa. Bani sunt. Ceea ce trebuie sa vedem in aceasta rectificare sunt banii pentru deviere, deviere care conditioneaza obtinerea autorizatiei de punere  in functiune a podului, deci nu avea legatura podul cu gradinita. Banii sunt, creditul acela este inca nefolosit din lipsa de capacitate tehnica, deci problema pe care o punem acum in discutie este daca redam circulatiei publice pe DN 72, da sau nu. Pasajul nu poate fi redat circulatiei.

Putem mobiliza bani pentru gradinita din toate sursele, dar nu de la pasaj, pozitia de la pasaj trebuie pastrata.

 

Dl Savu Daniel

Domnul Primar, in calitate de initiator face urmatoarea propunere: se propune sa se ia cei 456 de la pozitia ranforsare sistem rutier strada Mihai Bravu si sa ramana la pasaj, cu suplimentarea la gradinita deja aprobata.

Pentru a debloca aceasta situatie.

Supunem la vot aceasta propunere:

Cine este pentru ?                     19 voturi

Cine este impotriva?                 -

Daca se abtine cineva ?             5 abtineri

Cu 19 voturi pentru si 5 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Mitu Augustin, Chivu Sorin, Trican Elena, Lungu Razvan si Popescu Catalin, aceasta propunere a fost aprobata.

 

*

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot proiectul de hotarare in ansamblu:

Cine este pentru ?                     25 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             -

In unamimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind aprobarea bilanţului contabil şi contului de profit şi pierdere pe anul 2005 al Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti - initiat de domnul primar.”

Cine se inscrie la cuvant ?

 

D-na Trican Elena

In documentatia care ni s-a inaintat, avem o adresa catre Consiliul Local al Municipiului Ploiesti – datorita faptului ca la data de 15.05.2006 se va analiza raportul  auditorilor, precum si a faptului ca sedinta  Consiliului de Administratie al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti va avea loc in data de 18.05.02006, transmiterea acestor materiale va avea loc ulterior acestor date. Vreau sa va spun ca exista un act normativ care reglementeaza modalitatea aprobarii unui bilant contabil al unui agent economic care functioneaza pe baza de standarde internationale de contabilitate. La acest bilant se anexeaza raportul auditorilor din care sa reiasa imaginea fidela a situatiei Regiei Autonome si raportul Consiliului de Administratie. Noi suntem pusi acum in situatia de a aproba niste hartii, am aprobat acel regulament de organizare si functionare al Consiliului de Administratie, am schimbat membrii Consiliului de Administratie in timpul mandatului, acum sunt alti membrii ai Consiliului de Administratie, dar nici la acest  moment nu ni s-a prezentat un raport, desi acolo este trecut – in luna ianuarie se va prezenta un raport privind activitatea desfasurata in anul anterior, fapt pentru care, eu ma abtin sa votez acest bilant care nu spune nimic.

Multumesc !

 

Dl Oprea Nicolae

Doamna Trican are dreptate, asa spune legea.

Eu voi vota pentru ca  nu sunt conditionat de lege, de existenta in prealabil al acestui raport de audit pentru a-l aproba. Va fi o problema mai departe cu depunerea lui la Directia Finantelor Publice si alte chestiuni. Eu imi permit sa afirm ca am inteles si il voi vota, dar raportul de audit ramane valabil. Eu imi asum  responsabilitatea sa votez in lipsa lui.

 

Dl Radu Popescu

Am depus raportul de audit cu numarul de inregistrare 7759 din 15.05.2006 ca l-am depus la Primarie.

 

D-na Trican Elena

Legea mai spune, in baza raportului de audit si al raportului Consiliului de Administratie se aproba bilantul contabil aferent exercitiului financiar anterior, deci este precizare stabilita prin lege.

 

Dl Savu Daniel

Cu explicatia data de domnul director Radu Popescu, va supun la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     22 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             3 abtineri

Cu 22 voturi pentru si trei abtineri, acelea ale domnilor consilieri Trican Elena, Iancu Ion si Mitu Augustin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind instituirea taxei hoteliere pentru anul 2007 - initiat de domnul primar.”

Cine se inscrie la cuvant?

 

D-na Trican Elena

Legea nr. 571 si Normele  Metodologice de aplicare a Codlui Fiscal precizeaza ca pana la sfarsitul lunii mai se va institui, Consiliul Local poate lua hotararea  instituirii acestei taxe. A institui inseamna a stabili, a decide. Acerst proiect nu cred ca are sens – spune ca se instituie taxa hoteliera, dar nu spune in ce cuantum, pentru ca instituirea pana la 31 mai se face in scopul ca unitatea hoteliera sa-si faca propria strategie pe anul urmator, sa-si faca formularistica necesara si sa-si intocmeasca bugetul pentru anul urmator, deci ceea ce se stabileste aici….

 

Dl Savu Daniel

Totusi, la comisie ati dat aviz favorabil.

 

Dl Palas Paul

Referitor la taxa hotaliera, am inteles faptul ca este un mic artificiu pentru a fi in legalitate. Consider ca daca acest proiect privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2007 nu o sa fie adoptat foarte tarziu , nu cred ca ar deranja hotelieri, vreau sa multumim pentru intelegere.

 

Dl Savu Daniel

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     22 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine  cineva ?            2 abtineri

Cu mentiunea ca in acest moment din sala lipseste domnul Teodorescu Iulian, proiectul de hotarare a fost aprobat cu 22 voturi pentru si doua abtineri, acelea ale domnilor consilieri Trican Elena si Lungu Razvan.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.30/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor al Municipiului Ploieşti - initiat de domnul primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     24 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine  cineva ?            -

Cu mentiunea ca in acest moment din sala lipseste domnul Teodorescu Iulian, acest proiect de hotarare a fost aprobat in unanimitate.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

“Proiect de hotarare privind acordarea avizului necesar numirii in functie a directorilor si directorilor adjuncti de la unitati de invatamant preuniversitar - initiat de domnii consilieri Carmen Dumitru, Marcian Popa, Teodor Avramescu, Dan Ionita si Razvan Lungu.”

Cine se inscrie la cuvant?

 

Dl Sicoie Florin

Am incercat sa ma informez in legatura cu acest proiect de hotarare, am facut-o chiar la domnul inspector general scolar, domnul Matei care mi-a pus la dispozitie corespondenta dansului cu Primaria si avand  si acel Ordin al Ministrului Educatiei si Cercetarii nr. 3142/2006 privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiilor de director si director adjunct din unitatile de invatamant preuniversitar de stat, incerc sa inteleg ce s-a intamplat.

Consiliul Local, in acel Ordin, este desemnat observator. Exista obligativitatea Inspectoratului Scolar de a anunta cu 48 de ore inainte in scris Primaria pentru organizarea concursului. Intr-adevar, faxul este din 4 aprilie, zilele de concurs au fost 5 aprilie, 6 aprilie, 7 aprilie. Suntem fiecare arondati pe unitati de invatamant.

Intrebarea mea este de ce nu am primit un telefon de la doamna Gheorghe care se ocupa de relatia consilierilor cu institutiile de invatamant?

As vrea sa va citesc din acest Ordin al Ministrului, as vrea sa va citesc din raportul de specialitate facut de doamna Gheorghe -„inspectoratul scolar are obligatia de a solicita avizele consiliului local si consiliului de administratie al unitatii de invatamant.”

Intrebarea mea se leaga de doua lucruri:

1.                            de ce nu am fost anuntat eu personal ca si consilier local care sunt in acea comisie de la Liceul Caragiale?

2.                            la ce ne mai foloseste o astfel de obligativitate a emiterii avizului consultativ, din moment ce nu suntem anuntati de organizarea acestor concursuri?

 

D-na Dumitru Carmen

De la Inspectorat am primit o adresa din care m-a frapat o fraza si anume: „refuzul administratiei locale de a desemna un observator la organizarea si desfasurarea concursurilor.” Deci de aici reiese ca noi am renuntat sa ne prezentam la aceste concursuri.

S-a facut aici afirmatia cu faxul care ar fi fost trimis in data de 4 aprilie, sunt de acord pentru ca l-am vazut si eu data trecuta la sedinta, dar la mapa unde le distribuie, unde au fost  trimise, era pe data de 5 inregistrat.

 

D-na Maria Magdalena Mazalu

A fost transmis dupa amiaza, spre seara.

 

Dl Primar

Suntem intr-o disputa, care dupa parerea mea nu are nici un fel de relevanta. Situatia realaa a fost ca Inspectoratul, din diverse motive, nu il apar pe domnul Matei, am vorbit cu dansul la momentul la care am vazut lista cu candidatii, noi avem o colaborare buna.Rolul nostru era de a participa la exemene. Haideti sa nu dam aceasta incurcatura pe seama doamnei Gheorghe, sau executivului, este probabil o incurcatura datorata birocratiei din Ministerul Invatamantului, chestiunea pe care dorim sa o spunem acum, este ca dorim sa jucam un rol si nu doar simplu decor in relatia cu numirile de directori in unitatile de invatamant pentru care platim o gramada de bani, pentru ca  descentralizarea nu trebuie sa ramana doar patrimoniala, trebuie sa avem pana la urma si un rol in numirea si functionarea corecta a managementului unitatilor scolare.

 

D-na Dumitru Carmen

As completa ca participarea  noastra la examan nu afecta in niciun fel situatia, dat domnul Matei in adresa aceasta spune ca s-a completat deja Ordinul Ministrului de numire in functie pentru participantii care au castigat concursul. Foarte bine, dar la lege se spune ca propunerea de numire pentru candidatii reusiti la  concursul pentru functia de director la unitatile de invatamant si meserii se inainteaza Ministerului Educatiei si Cercetarii insotit de anexa trei completata cu avizele consultative. Deci ministrul invatamantului a dat acceptul fara sa respecte legea.

 

D-na Trican Elena

Eu cred ca cu acest proiect de hotarare vom deveni penibili, pentru ca noi suntem membrii in Consiliile de Administratie ale unitatilor de invatamant.

Legea spune ca din Consiliile de Administratie ale unitatilor de invatamant fac parte cate un reprezentant al Consiliului Local si un reprezentant al Primarului.

 

Dl Ionita Dan

Din pacate nu mai suntem membri in Consiliile de Administratie potrivit ultimelor modificari aduse la legea invatamantului, ci membri in consiliile de evaluare a calitatii invatamantului din unitatile scolare. Nu inteleg de ce inspectoratul a transmis la minister numirile incomplete, chiar daca acest aviz este consultativ sau nu, legea spune ca trebuia transmis, ce face ministrul este treaba lui.

 

 Dl Sicoie Florin

Daca legea spune ca trebuia sa anunte in 48 de ore, eu revin la maniera concilianta, dar ma deranjeaza teribil toata aceasta situatie.

 

Dl Eparu Ion

Nu sunt de acord cu unele din afirmatiile facute aici ca in Ministerul educatiei este „bulibaseala”.

 

Dl Savu Daniel

Daca nu mai sunt alte interventii, supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru ?                     16 voturi

Cine este impotriva ?                 9 voturi

Daca se abtine cineva ?             -

Cu 16 voturi pentru si 9 voturi impotriva, acelea ale domnilor consilieri Teodorescu Iulian, Trican Elena, Dosaru Iuliana, Popescu Catalin, Toma Marcel, Cosma Marcia, Schnelbach Simona, Sicoie Florin si Rusu Ioan, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

Proiect de hotarare privind aprobarea studiului de fezabilitate si a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului Modernizare centrala termica Colegiul Economic Virgil Madgearu - initiat de domnul primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     25 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine  cineva ?            -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

Proiect de hotarare privind aprobarea studiului de fezabilitate si a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului Modernizare centrala termica Scoala nr. 18 Unirea - initiat de domnul primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     25 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine  cineva ?            -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

Proiect de hotarare privind concesionarea catre S.C. CONPET S.A. Ploiesti a terenului in suprafata de 8233,00 m.p., din str. Curcubeului nr. 46, pe care se afla amplasata Baza Sportiva Conpet (Vointa) - initiat de domnul primar si de domnii consilieri Carmen Dumitru, Popa Marcian, Avramescu Gheorghe, Lungu Razvan.”

Cine se inscrie la cuvant?

 

Dl Ionita Dan

Doream sa fim foarte atenti la acest proiect de hotarare.

Intrebarea mea este cum poate Conpet-ul sa construiasca cava pe baza sportiva Vointa, cand nu poate sa-si termine propriul sediu de la rondul 1 care este inceput de multi ani ?

Va multumesc !

 

Dl Popescu Catalin

Proiectul de hotarare este ilegal, imoral si  gresit.

Sa o luam pe rand: Ilegal – prin faptul ca nu poate fi vorba de utilitate publica, Legea 50 spune clar in ce  conditii se poate face concesionare fara licitatie pentru realizarea de obiective de utilitate publica sau de binefacere, aici se spune, citez din expunerea de motive -  cu caracter social, fǎrǎ scop lucrativ”. Este absolut exclus, la ceea ce face Conpet-ul, refacerea strandului – ca strandul sa fie gratuit, sau terenurile de tenis sa fie gratuite, asa ceva nu exista, deci  hotararea va deveni ilegala prin insasi aplicarea ei.

In secundar, 68,60 euro/mp, este o cifra care  era poate valabila acum 4 – 5 ani, din cate imi aduc eu aminte, deci si din acest punct de vedere este imorala.

In al treilea rand, au avut spatiul, inclusiv terenul in folosinta gratuita de 6 ani de zile fara sa faca absolut nimic acolo, lasandu-l in continuare in paragina.

Nu cred ca asa ne comportam noi in orasul Ploiesti, dand la o  treimem din pret, relativ un teren central si cuiva care are de fapt acolo o valoare mult mai mica. Deci noi dam ceva care  am evaluat la 564.800 euro, desi face 1.200.000 euro – 1.300.000 euro, cuiva care are o  cladire pe care a dat 100.000 euro si a lasat-o in paragina timp de 6 ani, asta este baza Vointa, lucru  care este fara noima din toate punctele de vedere.

Inteleg sa luam noi de la Conpet cu 100.000 euro baza pe care a lasat-o in paragina, sa facem noi baza sportiva, sa facem  o baza a Clubului Sportiv Municipal, asta da.

 Aceasta  societate nu a facut decat afaceri in favoarea sa cu Primaria, nu a vrut sa-si faca singura devierile de care  ar fi nevoie – acestea fiind in favoarea municipiului si in aceste conditii, propun respingerea proiectului  de hotarare pentru ca nu este nici legal, nici moral cerea ce se face acolo, accesorii la Clubul Sportiv Vointa Conpet sau cum se cheama acum, nu au nicio legatura cu utilitatea publica, repet.

Va multumesc !

 

Dl Savu Daniel

Daca nu mai sunt alte interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     8 voturi

Cine este impotriva ?                8 voturi

Daca se abtine cineva ?             9 abtineri

Cu 8 voturi pentru, 8 voturi impotriva, si 9  abtineri, acest proiect de hotarare nu a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind atribuirea de denumiri de strazi a cailor de acces la loturile de teren din incinta S.C. INDUSTRIAL PARC S.A. din municipiul Ploiesti - initiat de domnul primar.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     25 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine  cineva ?            -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind modificarea si completarea Hotararii Consiliului  Local al Municipiului Ploiesti nr.34/2006 – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Sorin Chivu si Iulian Teodorescu.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     22 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine  cineva ?            2 abtineri

Cu 22 voturi pentru si doua abtineri, acelea ale domnilor consilieri Eparu Ion si Ionita Dan, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

Mentionez ca domnul consilier Cosma Marcian nu easte in sala.

 

Dl Eparu Ion

M-am abtinut din motivul pentru ca este a treia oara cand este modificat aceasa hotarare, ceea ce denota o anumita modalitate de a lucra cu hotararile, care iata, se restrang imediat concetatenilor nostri si de aici poate ar trebui sa tragem invatamintele de rigoare, sa nu ne mai grabim, pentru ca tot  am discutat la punctu 1 o ora si jumatate. Nu este in regula.

Va multumesc!

 

Dl Mitu Augustin

Imi pare rau ca nu mai este in sala domnul Socoleanu, doream sa-l intreb daca este ultima modificare. Si eu am facut o modificare la acest proiect de hotarare, observ ca tot nu s-a rezolvat.

Imi cer scuze ca vorbesc in absenta dumnealui.

Va multumesc !

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

”Proiect de hotarare privind deplasarea delegatiei Municipiului Ploiesti in China la invitatia primita din partea orasului Harbin – initiat de domnul primar.”

Asteptam propuneri.

 

Dl Teodorescu Iulian

Dat fiind numarul consilierilor din Partidul National Liberal, eu propun doua persoane si anume pe domnul Toma Marcel si pe doamna Schnelbach Simona.

 

Dl Oprea Nicolae

Comisia 2 – scrie si pe lista avizelor, daca doriti, a facut un amendament prin care se propune ca delegatia sa fie formata din 6 consilieri si 2 din executiv.

 

Dl Savu Daniel

Comisia 2 a facut un amendament, s-a propus 6 consilieri in loc de 4.

Supunem la vot aceasta propunere:

Cine este pentru ?                     23 voturi

Cine este impotriva?                 -

Daca se abtine cineva ?             2 abtineri

Cu 23 voturi pentru si doua abtineri, acelea ale domnilor consilieri Dumitru Carmen si Savu Daniel, aceasta propunere a fost aprobata.

 

 Dl Mitu Augustin

Propun din partea Partidului Social Democrat pe doamna Dumitru Carmen.

 

D-na Vasilescu Evelinne

Din partea paertidului Romania Mare, il propun pe domnul Popa Marcian.

 

Dl Ionita Dan

Din partea partidului Democrat, il propun pe domnul Paul Palas.

 

Dl Savu Daniel

Eu il propun pe domnul Banu Andrei.

 

Dl Mitu Augustin

Avand in vedere motivatia facuta de domnul consilier Teodorescu, ca datorita marimii grupului a facut doua propuneri, cred ca si Partidul Social Democrat are acest drept, pentru a se respecta proportiile. Il propun pe domnul Eparu Ion.

 

Dl Mateescu Radu

Din partea Partidului Conservator, o propun pe doamna Trican Elena.

 

Dl Primar

De doua ori pe an, din partea Harbinului primim o astfel de invitatie.

 

Dl Savu Daniel

Dat fiind numarul propunerilor, vom avea vot secret.

Propun ca pana vor veni cu buletinere de vot, sa trecem la discutarea celorlalte puncte de pe ordinea de zi.

 

*

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind asocierea  municipiului Ploiesti cu alte autoritati ale administratiei publice locale in vederea extinderii servicului de transport public – initiat de domnii  consilieri  Nicolae Oprea si  Marcian Cosma.”

Cine se  inscrie la cuvant ?

 

D-na Trican Elena

Eu am studiat actul normativ care reglementeaza aceasta problema, este vorba de Ordonanta  87, aprobata prin Legea nr. 204/2002, daca nu ma insel si la atributiile Consiliului Local, Consiliul Local poate adopta hotarari cu privire la asocierea in vederea realizarii unor investitii de interes comun in domeniul  infrastructurii tehnico – edilitare aferente  transportului local de calatori.

 In primul rand, Consiliul Local a concesionat acest serviciu unui operator, operatorul fiind Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, iar in lege  se precizeaza ca  operatorul care asigura transportul public local, poate sa  isi desfasoare  activitatea si in alte localitati prin filiale inregistrate si  autoreizate conform prevederilor legale in vigoare. Eu vin cu urmatoarea propunere: Acest  serviciu public al Primariei – transportul public local a fost concesionat Regiei de  Transport. Sa dam acordul de a  modifica contractul de concesiune in sensul de ca regia de transport poate sa exercite si a atributie, desigur, obtinand licentele si autorizatiile necesare in comunele, in zonele  limitrofe Municipiului Ploiesti.

Este act normativ, sunt precizari foarte clare si repet, aceasta asociere, modul cum este formulata, nu este legal.

 

Dl Oprea Nicolae

Asa cum este normal, doamna Trican este intr-o grava confuzie.

In primul rand, nu are  nicio legatura ceea ce a spus dansa cu ceea ce incercam noi sa facem. Aici, daca  vedem toata plaja de reglementari, panta drumului pe care Romania il parcurge catre Europa,  ajungem  la ideea de zona metropolitana.

Transportul public este un serviciu public care in nici un caz nu este concesionat regiei de transport, noi nu am aprobatniciun contract de concesiune al acestui serviciu public, potrivit legii, noi am organizat acest serviciu public printr-o structura de specialitate a Consiliului Local, i-am aprobat regulamentul de organizare si functionare, nu am infiintat-o pentru a lua acest serviciu.

Asocierea are loc intre Consiliile Locale in baza Legii nr. 215/2201, sa ne intelegem foarte clar. Regia de transport este numai un exponent, este reprezentantul nostru, o structura a noastra, organizata de noi pentru  a face un serviciu public.

Asta este toata filozofia, nu are nicio legatura. Din punct de vedere legal, eu votez cu toata increderea, o votez cu constiinta curata ca este perfect legala, ca este utila si necesara si ca este primul pas pentru  a face Ploiestiul sa iasa din aceste legaturi care il sufoca.

 

Dl Teodorescu Iulian

O prima mentiune, coautori la acest proiect de hotarare sunt si cei care fac parte din  comisia de servicii, in al doilea rand, este primul pas spre zona metropolitana.

Va multumesc!

 

D-na Maria Magdalena Mazalu

Art. 1, alin. 2 – „Transportul public în comun se va efectua prin Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti, in baza unui tarif fundamentat corespunzator costurilor efective de exploatare.”

Va multumesc !

 

Dl Chivu Sorin

Sa nu fiu inteles gresit. Sunt pentru acest proiect de hotarare, sunt pentru  aceasta asociere, dar la momentul respectiv, acest act al nostru nu poate fi pus in aplicare intrucat avem o ordonanta ce reglementeaza transportul  judetean si interjudetean. Sa nu uitam ca acest transport, conform legii in vigoare, a fost licitat, licitatie  organizata de catre Consiliul Judetean, face  obiectul Consiliului Judetean prin lege si s-a licitat un program de transport, program de transport licitat si adjudecat, valabil trei ani. Nu cred ca am putea noi, prin aceasta hotarare sa putem introduce un nou operator fara sa participe la o licitatie, faca sa cunoasca prevederile unui caiet de sarcini valabil trei ani.

 Sa nu fiu  inteles gresit. Cred ca ar trebui sa o analizam mult mai corect, sa facem in asa fel incat sa avem in vedere atat Ordonanta nr. 109 si Ordonanta…., nu le am la mine pentru ca am zis ca il scoatem de pe ordinea de zi, odata ce  intra in aplicare de la 01.10.2006, deja legiuitorul anticipa niste pasi vizavi de acest  transport judetean care pana acum a fost dezordonat.

As intreba, deci  sunt pentru asociere, dar ca orice asociere, sa se urmareasca si un castig. Intreb: in urma acestei asocieri din care rezulta un volum de transport mai mare pentru regie, cu cat se  diminueaza subventia ce o suportam noi – Consiliul Local Ploiesti in acest caz?

 

D-na Maria Magdalena Mazalu

Un domn consilier spunea mai devreme ca este un  prim pas in recunoasterea Ploiestiului ca facand parte dintr-o  zona metropolitana.

Cadrul legal consider ca intr-o luna apare vizavi de zona metropolitana, iar vizavi de ce spuneati dumneavoastra punctual, m-am gandit si am avut in vedere probabil aceste conflicte vizavi de transportul judetean, de incompatibilitati si asa mai departe si daca observati, in preambul am invocat art. 2 , alin. 1, lit. b din Legea nr. 21/1996, Legea concurenţei, care pentru  un interes public comun major excepteaza, permite astfel de activitati.

 

Dl Chivu Sorin

Daca nu este prins in alt act normativ, atunci poate sa intervina art. 2 din Legea nr. 21/1996.

 

D-na Maria Magdalena Mazalu

Ce spuneti dumneavoastra se refera la transportul judetean, interjudetean, noi suntem deocamdata pe Legea nr. 215/2001.

Mai avem acela patru, cinci hotarari emise la nivelul celorlalte comune, va rog sa retineti ca niciuna nu a fost contestata si declarata ilegala de Prefectul Judetului Prahova.

 

D-na Trican Elena

Propun prorogarea acestui proiect de hotarare pentru luna urmatoare, sa il facem asa cum trebuie, pentru ca nimeni nu este impotriva acestui proiect de hotarare.

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot aceasta propunere:

Cine este pentru ?                     6 voturi

Cine este impotriva ?                 19 voturi

Daca se abtine cineva ?             -

Cu 6 voturi pentru si 19 voturi impotriva, aceasta propunere nu a fost aprobata.

 

Dl Eparu Ion

Am vazut in documentele anexate hotararile Consiliilor Locale implicate. In unela dintre ele se spune ca se solicita subventie pentru elevi de la noi. Textul este foarte clar, se spune ca sunt de acord si ca se solicita subventie pentru elevi. Se solicita subventie de la noi?

 

Dl Savu Daniel

Daca nu mai sunt alte interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     18 voturi

Cine este impotriva ?                 1 vot

Daca se abtine cineva ?             6 abtineri

Cu 18 voturi pentru, un vot impotriva, acele al doamnei consilier Trican Elena si  6 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Iancu Ion, Eparu Ion, Dumitru  Carmen, Mitu Augustin, Mateescu Radu si Chivu Sorin.

 

D-na Trican Elena

Rog sa se consemneze ca votez impotriva pentru ca proiectul de hotarare nu este formulat in spiritul legii.

 

* * *

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu  Construire depozit medicamente si accesorii de uz veterinar P+1E, Bulevardul Bucuresti   T39, P A 562/16, Ploieşti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.

Mentionez ca toate aceste proiecte de hotarari au avizul CTUAT-ului, au trecut prin comisia de urmanism.

Ati fost de acord cu introducerea lor pe ordinea de zi.

Supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     24 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

Dl Savu Daniel

Revenim la proiectul de hotarare privind deplasarea delegatiei Municipiului Ploiesti in China la invitatia primita din partea orasului Harbin – initiat de domnul primar.”

 

Dl Ionita Dan

Numarul de voturi valabil exprimate a fost 25.

Voturile au fost:

- Carmen Dumitru                     24 voturi

- Marcel Toma                         24 voturi

- Simona Schnelbach                15 voturi

- Marcian Popa                        16 voturi

- Andrei Banu                           23 voturi

- Ion Eparu                               22 voturi

- Elena Trican                           8 voturi

- Paul Palas                              14 voturi

 

Dl Savu Daniel

In concluzie, raman numai 6 consilieri si anume:

 - Carmen Dumitru

- Marcel Toma

- Simona Schnelbach

- Marcian Popa

- Andrei Banu

- Ion Eparu

 

Dl Chivu Sorin

Nu sunt de acord cu art. 2. In celelalte deplasari, ne-am platit cheltuielile de deplasare. Propun ca aceste cheltuieli de deplasare sa fie suportate de catre participanti.

 

Dl Savu Daniel

In raportul de specialitate se spune: Costurile aferente deplasarii (masa, cazarea) sunt suportate de organizatori, cu exceptia cheltuielilor de transport.”

Va supun atentiei aceasta modificare propusa de catre domnul Chivu la art. 2:

Cine este  pentru ?                                11 voturi

Cine este impotriva ?                             1 vot

Daca se abtine cineva ?                         9 abtineri

 

Dl Popescu Catalin

Ca persoane interesate, cei votati nu trebuiau sa participe la vot.

Trebuia sa propunem intai asta si dupa aceea votam persoanele.

 

Dl Iancu Ion

            Va rog sa-mi permiteti. Cand s-a propus lista, stiam cu totii ca respectivele cheltuieli de deplasare erau suportate din bugetul local. Nu mi se pare corect.

            Nu se poate sa discuti pe o varianta si la sfarsit, cand aprobi niste persoane sa ii schimbi forma.

 

Dl Savu Daniel

Domnul consilier Chivu a facut o propunere. Eu nu am facut decat sa o supun votului dumneavoastra.

Asa cum a spus domnul Iancu, nu este corect sa schimbam regulile acum.

 

Dl Chivu Sorin

Domnul Iancu are perfecta dreptate, dar cred ca dumneavoastra ati generat aceasta stare de gluma.

Imi retrag propunerea.

 

Dl Savu Daniel

Supunem la vot intregul proiect de hotarare asa cum a fost initial formulat:

Cine este pentru ?                     24 voturi

Cine este impotriva ?                -

Daca se abtine cineva ?             -

In unanimitate de voturi, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

Mentionez ca in acest moment lipseste domnul Cosma Marcian.

 

* * *

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

 Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE LOCUINTA SI BRANSAMENTE UTILITATI, Strada Marasesti   nr. 145,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     20 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             4 abtineri

Cu 20 voturi pentru si 4 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Trican Elena, Iancu Ion, Dumitru Carmen si Mitu Augustin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – EXTINDERE  LOCUINTA  PARTER PRIN DESFIINTARE ANEXE, Strada Valeni  nr. 122,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     20 voturi

Cine este impotriva ?                 1 vot

Daca se abtine cineva ?             3 abtineri

Cu 20 voturi pentru, un vot impotriva, acela al domnului consilier , Iancu Ion  si 3 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Trican Elena, Dumitru Carmen si Mitu Augustin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE  LOCUINTA P+M , Strada Mihai Bravu nr. 258 B,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach, Florin Sicoie si Paul Palas.”

Daca nu sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     20 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             4 abtineri

Cu 20 voturi pentru si 4 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Trican Elena, Iancu Ion, Dumitru Carmen si Mitu Augustin, acest proiect de hotarare a fost aprobat.

 

* * *

 

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

„Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE SPATIU COMERCIAL - PARTER, Strada Mihai Eminescu  nr. 4-6,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach , Florin Sicoie si Paul Palas.”

Cine se inscrie la cuvant?

 

Dl Oprea Nicolae

Vreau sa intreb daca spitalul este proprietar pe acel teren.

 

Dl Savu Daniel

Am intels ca are un contract de inchiriere.

 

D-ra Munteanu Simona

Datorita faptului ca aceasta este o zona protejata, ca este zona cea mai restrictiva a Ploiestiului, nu este vorba decat de o autorizatie provizorie.

 

Dl Savu Daniel

Daca nu mai sunt alte interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                     13 voturi

Cine este impotriva ?                 -

Daca se abtine cineva ?             9 abtineri

Cu 13 voturi pentru si  9 abtineri, acelea ale domnilor consilieri Ionita Dan, Teodorescu Iulian, Rusu Ioan, Popescu Catalin, Lungu Razvan, Trican Elena, Mitu Augustin, Dumitru Carmen si Iancu Ion, acest proiect de hotarare nu a fost aprobat.

 

* * *

Dl Savu Daniel

Trecem la urmatorul punct de pe ordinea de zi a sedintei si anume:

Proiect de hotarare Privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu  – CONSTRUIRE  HALA MONTAJ PARBRIZE, BIROURI, DEPOZIT, SPATII SERVICII,  Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino nr.133 A,  Ploiesti – initiat de domnul primar si de domnii consilieri Daniel Savu, Sorin Chivu, Simona Schnelbach , Florin Sicoie si Paul Palas.”

Terenul care face obiectul acestui proiect de hotarare, este proprietate particulara conform unui contract  de vanzare cumparare si are o suprafata de 484 mp.

 

Oprea Nicolae

Este ca in cazul Veronica Micle, daca va aduceti aminte.

Are parcare ?

Nu are unde sa parcheze.

 

Dl Savu Daniel

In CTUAT a fost aprobat si numarul locurilor de parcare, sunt indeplinite toate conditiile legale, are avizul CTUAT si al comisiei de urbanism.

Daca nu mai sunt interventii, supunem la vot acest proiect de hotarare:

Cine este pentru ?                                 11 voturi

Cine este impotriva ?    

Daca se abtine cineva                            12 abtineri

Cu 11 voturi pentru si    abtineri, acelea ale domnilor consilieri Teodorescu Iulian, Rusu Ioan, Schnelbach Simona, Toma Marcel, Popescu Catalin, Dosaru Iuliana, Lungu Razvan, Trican Elena, Chivu Sorin, Mitu Augustin, Dumitru Carmen si Iancu Ion, proiectul de hotarare a fost respins.

 

* * *

Dl Savu Daniel

Acestea fiind problemele de la ordinea de zi, declar sedinta inchisa, multumindu-va pentru participare.

 

* * *

 

Epuizandu-se problemele de la ordinea de zi, sedinta a luat sfarsit, drept pentru care s-a intocmit prezentul proces – verbal intr-un singur exemplar.

 

 

Presedinte de sedintã,

Cãtãlin Popescu

 

Secretar,

Maria Magdalena Mazâlu